No, tule bi lahko še pokazal razlago:
In an attempt to shake off spy photographers following close behind, the driver of this Citroen DS4 test prototype in northern Sweden got a little too anxious and overshot the entrance to the Bosch winter test facilities. In his haste he attempted to make a dramatic u-turn, but instead lost control of the disguised vehicle, lodging it into a snow bank. The sequence of photos show his attempts to free the vehicle as snow is flung into the air from the front wheels.
The irate test engineer now cornered by the photographers had no choice but to relent. As he wait for rescue, the engineer not only gave photographers a good look at the vehicle, but inadvertently opened the doors giving a glimpse of the interior as well as revealing it's a five door.
As the second model in the DS line, the High Rider concept which is set to make its public debut in Geneva next week previews the DS4 model. No specs were given on the car's powertrain, but it is said to be a "full hybrid" using a HDi engine with diesel particulate filter system (DPFS). The engine is mated to an electric motor at the rear axle, with capabilities of running on all-electric for short distances.
http://www.worldcarfans.com/110022624769/citroen-ds4-pursued-by-spy-photographer-loses-control---reveals-5-door...driver of this Citroen DS4 test prototype in northern Sweden got a little too anxious and overshot the entrance to the Bosch winter test facilities. In his haste he attempted to make a dramatic u-turn, but instead lost control of the disguised vehicle, lodging it into a snow bank. ...Pri poskusu takega manevriranja - dramatic U turn, bi še kakšno drugo vozilo morebiti bolj opremljeno za take razmere podleglo zakonom fizike. Torej, poglejmo malo situacijo: kar lahko z gotovostjo (ne rabiš it Einstein, da to pogruntaš

) trdimo je, da je to testni prototip DS4-ke, ki je namenjen za testiranje podvozja, motorja, elektronike,... pri nizkih temperaturah, po vsej verjetnosti. Nekakšno logično sklepanje bi narekovalo tudi, da je v opremi tudi ABS, ESP, ASR, Snow Motion in še kaj. Pa ne da bi bil dlakocepcki, je to vendar zgolj ugibanje/domnevanje. Lahko da se motim, vendar pa verjetno, da testirajo prototipe/testne mule z večimi ravnmi opreme in posledično raznih elektronskih pomagal, z osnovno, srednjo in najvišjo opremo in jih primerjajo.
Kar hočem zgolj nakazat in pri tem poskušat bit čim bolj objektiven je, da ne vemo Z GOTOVOSTJO koliko opreme (elektronskih pomagal) je imel ta DS4.
Vprašanje je kakšne hitrosti so tu bile, kvaliteta zimskih gum, vozne razmere,.... kar pač ne vemo. Zakoni fizike veljajo za vse avte z vso opremo ali brez, le meja mogočega se malce premakne z več pomagali to je vse.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
simply
Pranje žarometov pod lučmi?
Glede na to, da je to prototip tega verjetno nima, serijski bo po mojem mnenju ziher imel serijsko - glede na to, da je to DS linija,...
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
zany
eno vprašanje.
ima citroen z modelom c4 kdaj namen na trg poslati tudi karavansko različico? če se slučajno kaj ve o tem?
Dobro vprašanje, vprašanje, ki si ga zastavljam tudi sam. Pri sedajšnji generaciji C4 ni imel Breaka, vsaj tako sem zasledil nekje - uradno pojasnilo, ker so se bolj osredotočili na C4 Picassoja, ki ima za razliko od Xsare Picasso tudi 7 sedežno, Grand verzijo in je nekako ta prevzela vlogo navadnega C4 Break. Verjetno so ocenili tudi, da bi se ob vsej tej C4 ponudbi preveč konkurirala, pa vprašanje je tudi kolikšen proračun je bil odobren za vse C4 izvedenke, tako da je tu morebiti še finančni razlog. Pa še eno vprašanje je, konkuriranje znotraj koncerna PSA - Peugeot. Namreč ta ima da tako rečem malo bolj konvencionalno ponudbo od Citroena in neke razlike morajo bit.
In kakor jaz vidim je tu, kar se ponudbe tiče nasploh nekako enakovreden položaj med znamkama, Peugeotovem lastništvu Citroena navkljub. In tudi to se mi dopade pri PSA.

Namreč ni povsod tako,...
Za sedanjo generacijo C4 se pa šušlja na francoskih forumih, da ne bo več 3 vratne, Coupe verzije, ker bi preveč hodili v zelje Peugeotu, to pa zato, ker sta obe znamki do neke mere modificirali/radikalizirali svoji filozofiji, Citroeni bolj inovativni, avantgardni CREATIVE TECHNOLOGIE(poglej samo notranjost C4 Picassoja), Peugeoti pa bolj športni MOTION, EMOTION, bolj orientirani na voznika (poglej npr. 5008-vo notranjost - voznik, voznik, voznik,...
Da si prebereš na kratko piše (ni dosti za brat

): [url]http://www.whatcar.com/car-news/citroens-and-peugeots-to-differ-more/244073[url]
Upam, da sem dovolj izčrpno odgovoril na tvoje vprašanje
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
pskoda, mislim, da zadnja šopa ni prevelika, sicer pa počakajmo na uradne fotke serijskega DS4.
Zanimiv avatar imaš
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Pogled od zgoraj
Zadek in sprednji del s zaščito spodaj in trojnimi LED-icami
Nekdo se je opogumil in voala, I give you notranjost
Vas malce spominja na tole:
Mene definitivno, saj 3008 ima carsko notranjost in ja to je bolj švoh kvaliteta, ampak to je Citroen, pa še DS linija povrhu, kje je kreativnost
Saj je za počakat, ampak ni pa ravno ala zdajšnji C4 Picasso,...
Aja, bi kmalu pozabil, vir:
http://c-forum.forumpro.fr/c-concept-cars-f4/geneve-2010-ds-high-rider-t1372-225.htm
Pa še en video s Ženeve od DS High Riderja:
http://news.caradisiac.com/Citroen-DS-High-Rider-la-video-062
Kakšni komentarji, vprašanja, kr na dan z njimi
Lp