Ker rad padam na takele novotarije, še en moj izračun, pri kateri ceni bi mi bil zanimiv GTE.
Pri plug-in hibridu je nekako jasno, da polniš vsak dan doma ponoči, pa mogoče še ob kaki priložnosti, ampak verjetno redko. Bomo vzeli samo enkrat na dan, na razpolago je 35 km na elektriko, to letno znese 12.460 km na elektriko, pa recimo da kakšen vikend izostane ko z avtom ne greš iz garaže, recimo 12.000 km letno kot za šalo na elektriko. Strošek 200 €.
Potem pa poglejmo kaj ko elektrike zmanjka, če za primerjavo vzamemo "ameriško" Jetto hybrid je na njihovem
"spritmonitor" klonu poraba 6 l/100 km.
Torej za prevoženih 30k km letno te pride bencin + elektrika 1.766 €, dizel za Golfa GTD (6,58 l/100 km) te stane 2.615 €, bencin za GTI pa 3.606 €
Pa vzemimo Golfa GTD kot nek uber varčen performance avto z DSG stane 30k €, stroškovno konkurenčen GTE bi bil zame na ceniku 41k € (zavarovanje 110 kW, 3.000 € subvencije, 850 € je lahko višji upad vrednosti na leto).
Ampak meni osebno je cena za GTD adijo pamet tako, da bi moral biti cenejši

govorice so da bo nekih 7k € dražji od GTI, bomo videli.
Edit: letos samo še 3.000 € subvencije na plug-in hibride