Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a INFINITI Ne feb 23, 2014 12:36 am

jordan je napisal/-a:Kako je v praksi, da opravljaš enkrat dnevno krajše razdalje (npr. 5km po mestu v zimskem času) le z elektriko v službo in nazaj. Verjetno ni tako mišljeno, ali pač?


Seveda zakaj pa ne? -Če doseg odgovarja, lahko furaš samo na elektro in je mir.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a peroRS Ne feb 23, 2014 11:01 am

INFINITI je napisal/-a:
jordan je napisal/-a:Kako je v praksi, da opravljaš enkrat dnevno krajše razdalje (npr. 5km po mestu v zimskem času) le z elektriko v službo in nazaj. Verjetno ni tako mišljeno, ali pač?


Seveda zakaj pa ne? -Če doseg odgovarja, lahko furaš samo na elektro in je mir.


Ja, ampak za 5km dnevno po mestu verjetno ne boš odštel 35 jurjev za Golfa.
Greš na bus pa je.
 
Uporabniški avatar
Bat_zajla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: Če dec 09, 2010 10:32 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Bat_zajla Ne feb 23, 2014 12:00 pm

peroRS je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
jordan je napisal/-a:Kako je v praksi, da opravljaš enkrat dnevno krajše razdalje (npr. 5km po mestu v zimskem času) le z elektriko v službo in nazaj. Verjetno ni tako mišljeno, ali pač?


Seveda zakaj pa ne? -Če doseg odgovarja, lahko furaš samo na elektro in je mir.


Ja, ampak za 5km dnevno po mestu verjetno ne boš odštel 35 jurjev za Golfa.
Greš na bus pa je.


Ta avto pač ni namenjen slovenskemu kupcu. V tujini se gleda davek na izpust, v mestna središča se nesme iti z avtom ki ima izpuste. Potem imaš še razne dajatve in podobno glede izpustov. S tem golfom si kupiš normalni avto in pobereš še vse ostale bonitete zraven. So tudi države, ki gledajo skupne izpuste pri službenih avtov v firmah. Zato si lahko z takimi avti znižajo stroške. Ta golf je iz večih strani popolen avto, ampak ne za slovenski trg, ker pač naši organi imajo svoja mišljenja glede dajatev in cestnin.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a J.McLane Ne feb 23, 2014 9:16 pm

Ker rad padam na takele novotarije, še en moj izračun, pri kateri ceni bi mi bil zanimiv GTE.

Pri plug-in hibridu je nekako jasno, da polniš vsak dan doma ponoči, pa mogoče še ob kaki priložnosti, ampak verjetno redko. Bomo vzeli samo enkrat na dan, na razpolago je 35 km na elektriko, to letno znese 12.460 km na elektriko, pa recimo da kakšen vikend izostane ko z avtom ne greš iz garaže, recimo 12.000 km letno kot za šalo na elektriko. Strošek 200 €.

Potem pa poglejmo kaj ko elektrike zmanjka, če za primerjavo vzamemo "ameriško" Jetto hybrid je na njihovem "spritmonitor" klonu poraba 6 l/100 km.

Torej za prevoženih 30k km letno te pride bencin + elektrika 1.766 €, dizel za Golfa GTD (6,58 l/100 km) te stane 2.615 €, bencin za GTI pa 3.606 €

Pa vzemimo Golfa GTD kot nek uber varčen performance avto z DSG stane 30k €, stroškovno konkurenčen GTE bi bil zame na ceniku 41k € (zavarovanje 110 kW, 3.000 € subvencije, 850 € je lahko višji upad vrednosti na leto).

Ampak meni osebno je cena za GTD adijo pamet tako, da bi moral biti cenejši :lol: govorice so da bo nekih 7k € dražji od GTI, bomo videli.

Edit: letos samo še 3.000 € subvencije na plug-in hibride
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Jerch_ Ne feb 23, 2014 10:01 pm

J.McLane je napisal/-a:Ker rad padam na takele novotarije, še en moj izračun, pri kateri ceni bi mi bil zanimiv GTE.
Potem pa poglejmo kaj ko elektrike zmanjka, če za primerjavo vzamemo "ameriško" Jetto hybrid je na njihovem "spritmonitor" klonu poraba 6 l/100 km.


dober izračun.. upošteval bi samo to, da je na AC v ZDA precej nizka omejitev (odvisno od države do države), kot tudi drugje na navadnih cestah. vsekakor pa ni junakov, ki bi vozili kot pri nas. vsaj v jettah ne :D
 
jordan
Novinec
 
Prispevkov: 270
Pridružen: Pe feb 04, 2005 1:49 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a jordan Ne feb 23, 2014 10:45 pm

J.McLane je napisal/-a:Ker rad padam na takele novotarije, še en moj izračun, pri kateri ceni bi mi bil zanimiv GTE.

Pri plug-in hibridu je nekako jasno, da polniš vsak dan doma ponoči, pa mogoče še ob kaki priložnosti, ampak verjetno redko. Bomo vzeli samo enkrat na dan, na razpolago je 35 km na elektriko, to letno znese 12.460 km na elektriko, pa recimo da kakšen vikend izostane ko z avtom ne greš iz garaže, recimo 12.000 km letno kot za šalo na elektriko. Strošek 200 €.

Potem pa poglejmo kaj ko elektrike zmanjka, če za primerjavo vzamemo "ameriško" Jetto hybrid je na njihovem "spritmonitor" klonu poraba 6 l/100 km.

Torej za prevoženih 30k km letno te pride bencin + elektrika 1.766 €, dizel za Golfa GTD (6,58 l/100 km) te stane 2.615 €, bencin za GTI pa 3.606 €

Pa vzemimo Golfa GTD kot nek uber varčen performance avto z DSG stane 30k €, stroškovno konkurenčen GTE bi bil zame na ceniku 41k € (zavarovanje 110 kW, 3.000 € subvencije, 850 € je lahko višji upad vrednosti na leto).

Ampak meni osebno je cena za GTD adijo pamet tako, da bi moral biti cenejši :lol: govorice so da bo nekih 7k € dražji od GTI, bomo videli.

Edit: letos samo še 3.000 € subvencije na plug-in hibride


Zanimivo. Za vsakodnevno vožnjo v službo na relaciji Domžale Ljubljana uporabljaš elektriko, ko pa greš za vikend na izlet, pa uporabiš vso razpoložljivo konjenico. Me zanima, kako hitro bi uničil akumulatorje ob stalni dnevni uporabi.
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a gasolinedream Po feb 24, 2014 12:17 am

Načeloma ne bi smelo bit nekih večjih problemov z baterijami. Mislim, elektronika uravnava max izpraznjenost in napolnjenost, tako da v neke kritične meje (kot npr. pri navadnem akumulatorju v avtu) ne moreš it. To govorim pač splošno rečeno, če pa bodo imeli kakšne probleme z dobavitelji, ipd.. pa je itak vse možno.

Če baterijo šparaš pravtako začne izgubljat svoje lastnosti, četudi sameva na polici. Ne vem pa kako prenašajo najbolj vroče dni med poletjem.
 
virtuoso89
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne maj 29, 2011 9:55 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a virtuoso89 Po feb 24, 2014 2:12 am

Verjetno boljše kot mraz :)
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a J.McLane Po feb 24, 2014 6:48 am

Jerch_ je napisal/-a:
J.McLane je napisal/-a:Ker rad padam na takele novotarije, še en moj izračun, pri kateri ceni bi mi bil zanimiv GTE.
Potem pa poglejmo kaj ko elektrike zmanjka, če za primerjavo vzamemo "ameriško" Jetto hybrid je na njihovem "spritmonitor" klonu poraba 6 l/100 km.


dober izračun.. upošteval bi samo to, da je na AC v ZDA precej nizka omejitev (odvisno od države do države), kot tudi drugje na navadnih cestah. vsekakor pa ni junakov, ki bi vozili kot pri nas. vsaj v jettah ne :D


Če primerjaš modele, ki se prodajajo na obeh straneh Atlantika (res pa da je tam večina AT in nimajo smešno majhnih prostornin) boš videl, da bistvene razlike ni:
http://www.fuelly.com/car/mazda/cx-5
http://www.fuelly.com/car/toyota/prius
http://www.fuelly.com/car/toyota/corolla
http://www.fuelly.com/car/honda/civic/gas%20l4
http://www.fuelly.com/car/volkswagen/golf/diesel%20l4
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11202
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a martin_krpan Po mar 10, 2014 6:36 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ Po mar 10, 2014 7:37 pm

Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1462
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a thunderbolt So apr 12, 2014 6:58 pm

Golf sportsvan ima malenkost povečano moč bencinarjev (dizlov nisem gledal). 1,2 tsi ima 110 konjev, 1,4 tsi pa 125 konjev. Ali ti programsko osveženi motorji prihajajo tudi v običajnega golfa (kdaj)?
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a maniaxxx So apr 12, 2014 7:02 pm

v polotu so tudi...
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1462
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a thunderbolt So apr 12, 2014 7:16 pm

So mi stari konji (kW) veliko ljubši - pri moči se ne bo poznalo, pri zavarovanju pa oba padeta v višje razrede. Sicer sam menim, da glede na VW običajno prakso zgolj facelifta motorjev ne bodo delali - lahko, da se motim. Če ima pa kdo informacijo, kdaj bi do tega prišlo, pa prosim, če pove.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Dr.M3 Po apr 14, 2014 10:27 pm

R-a bi res lahko naredili malo bolj brutalnega ne pa da GTI (spet) boljše izgleda. No, morda na cesti pusti boljši občutek.
 
ALENKA89
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe maj 10, 2013 5:55 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ALENKA89 Pe maj 30, 2014 10:33 pm

Živijo!
Na ZS sem dobila sporočilo od bucko_99, glede porabe GOLFA VII, 1.4. TSI z DSG menjalnikom in ker ne morem odgovoriti preko ZS, bom kar tukaj napisala.
Moja poraba na kratke relacije do cca. 15km z neko normalno vožnjo je poraba 6,7l poleti, pozimi pa se je poraba dvignila na nekje 7,2l na 100km.
 
Uporabniški avatar
LeQuack
Novinec
 
Prispevkov: 466
Pridružen: Pe nov 16, 2007 4:16 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a LeQuack So maj 31, 2014 11:47 am

 
matejxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 978
Pridružen: So okt 06, 2012 3:46 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a matejxx Po jun 09, 2014 10:11 am

Dobra reklama za električni golf :lol:

E-golf
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ban Po jun 09, 2014 10:54 am

Sem bral,da bodo 2015 malo prenovil golfa, dobil bo malo drugačne odbijače. Pa nove bencinske motorje, 1.0 mlinčke moči od nekje 90-130 KM in pa 1.6 TSI z 190 KM. A to pomeni, da se 1.4 TSI poslavljajo in se bodo vgrajevali samo 1.0 motorji?
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a sonic To jun 10, 2014 10:05 am

ban je napisal/-a:Sem bral,da bodo 2015 malo prenovil golfa, dobil bo malo drugačne odbijače. Pa nove bencinske motorje, 1.0 mlinčke moči od nekje 90-130 KM in pa 1.6 TSI z 190 KM. A to pomeni, da se 1.4 TSI poslavljajo in se bodo vgrajevali samo 1.0 motorji?

Uf, upam da ne...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov