Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply So apr 17, 2010 4:54 pm

Eno je ogrevanje sanitarne vode z toplotno črpalko, drugo pa cele hiše - geosonda.

Sam sem za toplotno črpalko odštel točno 122.000 SIT in imam toplo vodo od sredine marca do 1.decembra.
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Ne apr 25, 2010 5:00 am

No AVTO FOTO MARKET je tudi novo RS-ko testiral, piše Martin Česenj 8)

"Regie sportfit"

Z malce pretiravanja tvegam trditi: športnost je Renaultu v krvi že iz predzadnjega stoletja, tako kot ime. Potem pa F1, Le Mans, Paris-Dakar - vse do (cestno) dirkaških Cliov, Twingov in - verjetno zdaleč ne nazadnje - najmlajšega, lansko jesen predstavljenega, kupeja Megane R.S. Butičnost iz konfekcije, podpisana z Renault Sport Technologies!


Debelo leto star, a še vedno zelo svež Megane Coupe je že v svoji "civilni" podobi zanimiv in vznemerljiv avtomobil: nizke strehe, bohotnih bokov, razkrečenih koles in z ravno prav vdolbin, vdrtin in obrob, da pločevina ni dolgočasna. Enako kupejevski Megane R.S. pa pomeni - v primerjavi z njim - podobno spremembo, kot če Tina Maze večerno krilce zamenja za smučarski dres. :EE Športnost Meganovih potez je zdaj še opaznejša, nos, odet v črno plastiko, bolj dirkaški; prednji zračni požiralnik prostranejši; luči ob njegovih robovih niso okrogle meglenke ampak dnevne LED; pragova starazkošno obrobljena, nizko obuta kolesa so večja in črna, zavorne čeljusti (Brembo) ob njih ferrarijevsko rdeče, trapezna in kot pritajena trobenta glasna izpušna cev pa štrli iz črnega difuzorja pod zadkom.

Tako kot že pri Renault Cliu Sport (AFM 237) tudi podvozju tokratnega testnega avta pripada oznaka Cup (namesto nežnejše in za odtenek cenejše možnosti Sport), kar pomeni predvsem trše vzmeti (ob zgolj 12 centimetrih višine karoserijskega trebuha nad tlemi), temeljitejša stabilizatorja, zavorne kolute z utori in delno (35 %) mehansko zaporo diferenciala (pri čemer znaša razmerje med kolesom z največjim ter kolesom z najmanjšim oprijemom 2,3:1).

Premer prednjih zavornih kolutov meri 340, zadnjih pa 290 mm, zadnja prema je poltoga (v obliki črke H), elektronika zanjo dopolnjena z nadzorom spodnašanja zadka, volan pa elektrificirano servoojčan, zmerno neposreden, s tovornjaškim rajdnim krogom, darežljiv s povratnimi informacijami, rahlo pretrd, če so spremembe smeri zelo hitre, in nemiren, kadar je cesta ravna, hitrost vozila pa daleč nad dovoljeno.

Tudi notranjostje darežljiva: v celem črna, z belo obšitim sedežnim usnjem, z ročno prilagodlljivima Recarovima "školjkama" (namenjena tudi možni uporabi naramničnih varnostnih pasov) spredaj, z rumeno obšitim (vključno s sredinsko oznako na obobdu) in štirismerno pomičnim volanskih volanskim obročem, ki je enakovredno namenjan damskim ("deset do dveh") in moškim ("tričetrt na tri") položajem rok na njem, z zelo urno in spretno odmerjeno četrto prestavno ročico ter z golim in gumbasto gumiranim aluminijem nožne opore in pedalov. A je zavorni, navkljub svoji izrazitejši površinski velikosti še vedno predaleč od pedala plina; vsaj za tiste, ki znamo uporablljati oba hkrati.

Nespretno nameščena je tudi armaturna plošča: njen nagib proti stropu je tolikšen, da bi jo bilo najlažje "brati" skozi strešno okno, če bi ga avto imel. Povrh tega je vrtljajski števec barvito "neresen", številsko pa premalo natančen, da bi bil "dirkačem" všeč. Pa tudi nekatera stikalana sredinski konzoli ter označbe na njih so premajhne za avto, v katerem ponavadi ni časa za odmikanje pogleda s ceste.
Ampak sedi se ugodno pri tleh, sedežni objem telesa je zelo športen, vidljivost naprej (tudi ponoči, na račun zelo učinkovitih biksenonskih žarometov) dobra (seveda, pod pogojem, da "čutite" do kam seže nos avta, ne da bi ga videli), koga vse ste prehiteli, pa je skozi majhno in položno zadnjo šipo težko videti; sta pa zunanji ogledali (zložljivi in greti) dovolj po volji zadenjskim pogledom in tudi parkirna tipala so na tesnem parkirišču dobrodošla pomoč.

In ravno ta tipala so na mojem spisku prvi dokaz, da zna biti Megan R.S. tudi povsem vsakdanje uporaben avto. Zraven pa štejem še: "pametno" kartico za vrata in motorni zagon (z gumbom), sprejemljivo velik in povečljiv prtljažnik, priponke Isofix na prednjem desnem in zadnjih stranskih sedežih, šest zračnih vreč, dvopodročno samodejno klimatizacijo, zvočno udobno kombinacijo radio - CD - MP3, Bluetoth, zatemnjena zadnja stekla in tako dalje.

Pa tudi motor; ta je na novo obdelani turbobencinec, z vbrizgavanjem goriva v sesalno cev, z ojačanimi bati in dvojnim vrtinčenjem zmesi nad njimi ter s temeljitejšim hlajenjem zrak/zrak, voda/olje in ventilov. Turbinski polnilnik z največjim tlakom 1,25 bara je (družinsko) prijazen že v spodnjem vrtljajskem območju ročične gredi. Kar pomeni štiri petine navora pri 1900/min, njegovo polno mero pa le dober vrtljajski tisočak više. Potem se krivulja moči, tudi s pomočjo kratko izračunanega šeststopenjskega menjalnika, povzpne tako naglo (do največ 6500 dovoljenih vrtljajev v minuti), da se je dostikrat težko ogniti opozorilnima pisku in svetlobni puščici, ki se sprožita drobec sekunde preden elektronika ukroti nogo na plinu.

Ampak, ko otroci niso več v avtu, temveč v vrtcu, ali pa ste srečni ob sopotnici z jeklenimi živci =P , velja poskusiti: prva prestava, naglo popuščena sklopka, poln plin. "Power start", ki je zares uspešen le na suhih tleh. Potem pa bliskovito menjavanje prestav, malce boja z volanskih obročem, zvočni duet stroja in izpušne cevi ter - čisto uživanje. G - sila na ovinkih je dokazljivo velika, a povečini zlahka premagana, lega zna biti (skoraj) nevtralna, dokler ne počnete neumnosti z zaviranji ali prenaglimi odvzemi plina v ovinkih; in dokler zimski gumi pod nosom tudi na ostrih ovinkih ubogata volan. Pa tudi na valovitem asfaltu ter pri hitrostih nad 200 kilometrov na uro velja ohraniti mirno kri; vzdolžnica avta bo sicer trepetala kot igla na kompasu, ampak testni Megane smo vseeno vrnili brez praske.

Pretirana obtežba zadnje klopi (pa, saj na njej - spodobnemu dostopu navkljub - itak ni prostora za več kot ne prevelik par) in prtljažnika pri takšnih avtih ni v čislih, zavore so seveda prepričljive, cena prijazna, poraba goriva pa - kaj mislite, kolikšna?
Pa, saj gre vendar za "regie sportif"! Podobno kot pri Focusu RS, Mazdi 3 MPS, Leonu Cupri R, Sciroccu R,... Za varčevanje z gorivom in s hitrostnimi kaznimi pa so na svetu drugačni avtomobili. In to verjetno veste.



VIR: AVTO FOTO MARKET, April 2010, št. 244
Slika
;)


Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne apr 25, 2010 6:38 am

Glede na to, da je Česenj mahnjen bolj na nemške avtomobile je megana kar pohvalil.
 
Uporabniški avatar
R 26
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: To maj 15, 2007 1:27 pm
Kraj: dolenjska je moja mati

Napisal/-a R 26 Ne apr 25, 2010 9:57 am

poraba goriva pa - kaj mislite, kolikšna?
Pa, saj gre vendar za "regie sportif"! Podobno kot pri Focusu RS, Mazdi 3 MPS, Leonu Cupri R, Sciroccu R,... Za varčevanje z gorivom in s hitrostnimi kaznimi pa so na svetu drugačni avtomobili. In to verjetno veste.

Zanimiv komentar. :D V kakšen drugem članku bi prebral, da je poraba velika.
 
stinge
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: So feb 10, 2007 11:19 am

Napisal/-a stinge Ne apr 25, 2010 4:48 pm

Evo še ena slika mojega coupeja.
Priponke
P250410_17.29.JPG
 
lukp
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Če dec 11, 2008 9:38 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lukp Sr jun 09, 2010 4:51 pm

No pa je prispela k nam še zadnja izvedenka Megana - Megane CC. Na začetku je bilo rečeno, da bo osnovni CC za 21.900 EUR, sedaj je kar 24.100 EUR :shock: 1.4 TCE je za 25.500 EUR. Spodaj je link:
http://www.zurnal24.si/predstavitve/ren ... 602/clanek

Novi paket GT line, ki je navoljo od sedaj, mi je zelo všeč in v juniju naj bi bil zastonj. Spodaj je link:
http://www.zurnal24.si/predstavitve/gt- ... 9/galerija
 
Uporabniški avatar
Northary
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So mar 14, 2009 5:26 pm

Napisal/-a Northary Sr jun 09, 2010 5:54 pm

Še dolgo pričakovani test top gear-a koliko razberem brez cup podvozja

http://www.topgear.com/uk/renault/megan ... tsport-250
Slika
Every day for us something new
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr jun 30, 2010 9:58 pm

Autoweek piše, da Renault pripravlja še bolj ekstremno verzijo Megana RS, nekakšnega naslednika R26.R in konkurenco Focusu RS500 (vsaj po moči). Povod za pisanje pa je tale primerek:

http://media.autoweek.nl/m/m1ayxk7bb11u_800.jpg
http://media.autoweek.nl/m/m1ayxk7bcu1v_800.jpg
http://media.autoweek.nl/m/m1ayxk7bal1s_800.jpg
http://media.autoweek.nl/m/m1ayxk6bq21q_800.jpg

http://www.autoweek.nl/autonieuws/14482 ... S-op-komst
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Sr jun 30, 2010 10:02 pm

Gordini? :)
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Če jul 01, 2010 8:00 am

Heh, očitno noben noče bit slabši od druzga :lol: :lol: Baje naj bi bodoča Astra OPC mela tud 300 konj, pa Focus RS ma 300, zakaj neb še Renault pr Meganu RS mel 300 konj? :lol: :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio Če jul 01, 2010 9:23 am

Govoril se je, da bo meu 270KM... Možno, da bodo šli na 300KM, sam ne vrjamem...
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Pe jul 09, 2010 10:02 pm

odprti clio je napisal/-a:Govoril se je, da bo meu 270KM... Možno, da bodo šli na 300KM, sam ne vrjamem...



Ne bi bilo nič narobe da bi šli tudi čez 300KM. :mrgreen:



Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Pe jul 09, 2010 10:25 pm

CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:
odprti clio je napisal/-a:Govoril se je, da bo meu 270KM... Možno, da bodo šli na 300KM, sam ne vrjamem...



Ne bi bilo nič narobe da bi šli tudi čez 300KM. :mrgreen:



Lp



ni potrebe da grejo čez 300KM, ker že sedaj zlo dobro držijo svojga lahko rečem edinega tekmeca Focusa RS-a in to pri ceni katera je za tretjino manjša.
Slika
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 To avg 03, 2010 7:05 pm

modri D. je napisal/-a:Gordini? :)


Zna biti, ni še potrjeno, ampak kot zaenkrat kaže se nekaj kuha, 60 obletnica Gordinija odkar je Gordini začel tudi v F1, več:

Renault Megane and Wind Gordini 2011

July 23, 2010 at 1:26 am


It's the other news of the moment after the announcement of a possible Megane RS 300 horsepower , there will not Twingo and Clio which will have their declination Gordini but RS and Mégane Wind 1.6L 133 hp will have their declination sportivo - chic in the course of the year 2011 .

Slika

Hard to say whether the versions Gordini Coupe and Roadster Renault will be entitled to mechanical changes . They should at least offer a level of equipment equivalent to what we know about the two " small " RS and of course they will resume the blue paint decorated two white stripes that are the visual signature of Gord . "

Slika

It remains to wait for confirmation Renault to learn a bit more but it seems that we should perhaps see one of two cars at the Paris . Hope that this is the famous Megane supercharged 300-hp strong that takes the name Gordini and whether it is presented to us in less than three months which would be a nice and sporty way to celebrate the 60th anniversary of the first commitment Gordini World Championship Formula 1 was in 1950. More news to follow .

Slika
Via ForumRenault , Zercustoms , Climax .


http://blogautomobile.fr/renault-megane-wind-gordini-2011-73373


;)
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po avg 09, 2010 5:00 pm

Mégane Grandtour GT s 160 konjskim dizlom.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

http://magazin.auto.cz/testy/test-renau ... 18-kw.html

Danes sem videl petvratni GT Line z enakim bodykitom in avto je precek lepši od navadnega Megana. Samo platišča pri GT so čisto sfaljena (oblika).
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 So avg 14, 2010 2:53 am

Northary je napisal/-a:Še dolgo pričakovani test top gear-a koliko razberem brez cup podvozja

http://www.topgear.com/uk/renault/megan ... tsport-250



I tudi pravjo, na koncu:

...The Focus RS remains our hardcore hot hatch of choice, but the NonCup Renault Megane might just be the ultimate all-rounder.

Sam Philip


:jao: Pa naj provajo še Cup verzijo, pa si bodo premislili :twisted:
I know I would, da morebitne bodoče še bolj nabrite verzije niti ne omenjam :DDD


Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1527
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: 2009 Renault Megane/Scenic/Fluence

Napisal/-a Renault VG To nov 30, 2010 7:23 am

Druga in tretja slika sta še prva je pa katastrofa :roll: :/:o:/
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2009 Renault Megane/Scenic/Fluence

Napisal/-a sonic To nov 30, 2010 8:45 am

Renault VG je napisal/-a:Druga in tretja slika sta še prva je pa katastrofa :roll: :/:o:/
Ma vse so totalen šit, če mene vprašaš. Itak je že sedanja oblika megana čisto brezvezna. Veliko bolje bi bilo, če bi obdržali koncept prejšnje generacije 'z veliok ritjo', kaj jim je bilo treba to spreminjati in iti v čisto novo obliko.

Prejšnji megane 2002-2008 je bil bolj samosvoje in bolj drzno oblikovan, jaz bi ga skoraj kupil, tudi zaradi oblike (pa sem se iz drugih razlogov potem sicer odločil za golfa) - če bi sedaj kupoval nov avto tega razreda, trenutni megane nikakor ne bi mogel priti v poštev.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
geronimo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Če okt 18, 2007 7:48 am

Re: 2009 Renault Megane/Scenic/Fluence

Napisal/-a geronimo To nov 30, 2010 3:45 pm

Mnenje VW fana pa res nekaj šteje v Renault temi?

Zanimivo da je Megane pri nas še vedno najbolj prodajan v svojem razredu, kljub temu da zate čisto brezvezen in nikakor ne bi mogel priti v poštev.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov