Stumpjumper je napisal/-a:In kaj je spornega v tem, če ponujaš celo paleto motorizacije da vsak najde nekaj zase? Tole je nič od nič, brezvezni podhranjeni bencinar/dizel in hibrid.
Renault VG je napisal/-a:Stumpjumper je napisal/-a:In kaj je spornega v tem, če ponujaš celo paleto motorizacije da vsak najde nekaj zase? Tole je nič od nič, brezvezni podhranjeni bencinar/dizel in hibrid.
Nič ni spornega samo splača se jim več ne. Edini, ki kupujejo močnejše avte v večjih cifrah so nemci. V FR so hothatchi tako obdavčeni, da se ne splača preveč in to je glavni trg za Renault in Peugeot, sploh Peugeotov se v DE proda malo. Nima smisla potem to delat, če se ne motem so bile cifre za Megana RS za lani krepko pod 1000 avtomobilov, kar je nič, noben ni tako nor da bo to razvijal. VWju se splača ker to porine v 4 različne znamke, ki so vse močne na DE tržišču. Iz finančnega vidika je odločitev za PHEV 225 definitivno boljša kot pa da bi delali GTIja s 300 KM bencinarjem.
Kaj bi pa jaz raje videl je pa druga stvar...
whitee je napisal/-a:Se strinjam z zgornjimi. Dejansko se vedno bolj zavedam, zakaj se petrolheadi dosti bolj odločajo za Nemce kot ostale, ker imajo enostavno več močnejših in logičnih motornih izvedb. Pri fancozih si pa res omejen samo na te mlinčke okoli 130km.
Cefizelj je napisal/-a:https://www.youtube.com/watch?v=rxTAKY8dHx0
Za nemško govoreče.
Kakor mi je bil na prvih slikah čuden, mi je vedno bolj všečen.
Firediver je napisal/-a:Če privzemate, da so "prave" samo nemške smeri, ste obstali nekje v preteklosti...
matejxx je napisal/-a:Pa saj imajo motor, samo vstaviti ga morajo. Saj ga vgrajujejo v 508. In če lahko VW, da isti motor v golfa in passata, ne vem kaj bi bila težava, da bi enako delal tudi Peugeot
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov