Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po okt 02, 2006 1:30 pm

avto je velik napredek glede na prejšnega, vendar mi je 7 sedežni lepši, predvsem zaradi zadnjih luči, ki so mi pri temle preprosto mimo
lp
 
Uporabniški avatar
sandek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1043
Pridružen: Če jan 19, 2006 7:40 pm
Kraj: maribor-metropola

Napisal/-a sandek Po okt 02, 2006 1:32 pm

lep
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po okt 02, 2006 1:58 pm

Če ne drugega, je 5-sedežni bolj odpičen, predvsem pa nosi dušo predhodnika.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po okt 02, 2006 1:59 pm

evo, kaj pravijo angleži po vožnji z 2 benz in 1.6 diz verzijama

http://www.autoexpress.co.uk/news/motor ... so_sx.html

Autoexpress je napisal/-a:The renaissance at Citroen is virtually complete. Design flair is back, and so is innovation. Just take a look at the C4 Picasso. Not only is the new MPV stylish, but it's spacious, versatile and full of clever thinking, too.

The C4 Picasso isn't sporty, but it's very comfortable. The suspension (aided by optional pneumatic rear dampers on our test car) soaks up bumps with ease, and it all adds up to a brilliantly capable people carrier.

There’s so much to like about the C4 Picasso. It’s full of radical ideas, but doesn’t forget the basics – there’s lots of space and the layout is very versatile. Although it’s not for sporty drivers, families will love it. With sharp looks, a refined and punchy diesel, plus a price tag highly likely to be reduced by cashback deals, it’s the best seven-seat MPV in its class.


povdarki so seveda moji


Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po okt 02, 2006 2:23 pm

Nemški novinarji ga bodo ziher skurcali, ker ne omogoča športne vožnje...
 
Uporabniški avatar
tuning 4 ever
Novinec
 
Prispevkov: 205
Pridružen: So jan 28, 2006 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a tuning 4 ever Po okt 02, 2006 2:48 pm

prostora ma pa neomejeno sam mi je prevec vesoljski :-P
Slika
 
Uporabniški avatar
Speedfighter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: Če feb 17, 2005 3:57 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Speedfighter Po okt 02, 2006 2:59 pm

E, to sem čakal! 5sedežni res hudo dobr zgleda! :D
In kdaj predvidoma naj bi 5sedežnik zapeljal na naše ceste (okvirno)?
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man Po okt 02, 2006 4:39 pm

Nisem si mislu da mi bo kdaj enoprostorec lep. Citroenovim oblikovalcem res ratuje zadnje čase.
Imel ga vseeno ne bi :)
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po okt 02, 2006 4:55 pm

tuning 4 ever je napisal/-a:prostora ma pa neomejeno sam mi je prevec vesoljski :-P


Zato imaš pa hundajca, ne?
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Po okt 02, 2006 5:27 pm

Nimaš kej zgleda gre vse po dobrem, sam še če elektronika ne bo delala težav, bo avto res špica
Slika
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Po okt 02, 2006 5:30 pm

Kaj je tu lepega? :shock:
 
darwin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1488
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:05 pm

Napisal/-a darwin Po okt 02, 2006 6:14 pm

Lignage, strinjam se glede primerjave z grand senicom.
Grand senic se mi s svojo raztegnjeno rito zdi kot neke vrste thalia. Ni najuspešnejši.

Medtem, ko je 7-sedežni C4 Picasso fenomenalen. Po mojem mnenju gre za najlepše oblikovanega 7-sedežnika v razredu. Dizajnerji so se mu posvetili in mu niso le vsilili podaljšanega zadnjeg!
Če je citroen zavrnil prvega espaca, če ni na trg zapeljal prvega senica, je s sedemsedežno verzijo tarčo vsekakor zadel v sredino. Prodajal se bo kot vroče žemljice in prav gotovo bo postal najvidnejši predstavnik svojega razreda.
Licet volare si in tergo aquilae volat.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po okt 02, 2006 6:19 pm

sam kakšna je njegova renojeva konkurenca?
samo senic- al tud espace?
k so zdej po velikosti dokaj zbrklani
lp
 
darwin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1488
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:05 pm

Napisal/-a darwin Po okt 02, 2006 6:32 pm

Buba - ali kako so Butalci zrasli citroen.
Ko so C3-ja pripeljali v Butale, so Butalci hitro ugotovili, da je avto premajhen, da bi šli lahko vsi vanj (vsi vemo, da se je županova hči od prigode z mlekom, ki ga je bilo za dva lonca zelo zredila). Ampak, ker za Butalce ni ovir, so okoli njega hitro navozili petsto petinpetdeset voz gnoja, počakali, da je padel dež in nato sijalo sonce, in glej ga zlomka, C3 je res zrasel v velikega C3. Tega pa Butalci niso imeli za kaj uporabljati, saj so vedeli, da bodo z njim prehitro prišli do Hrvaške, kamor naj bi peljali vino, zato so sami raje ostali pri volih in vozu, C3 pa so pa so vrnili Francozom (ki so ga nato preimenovali v C4 Picasso), češ da naj kar sami imajo to bubo, zaradi katere bi bili Butalci skoraj ob vino.
Tako smo ostali ljudje dobili C4, Butalci pa so lahko sami vino popili.

Meni je všeč, le pri stranskih steklih me malce moti, da ni gladke spodnje linije.
Licet volare si in tergo aquilae volat.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Po okt 02, 2006 7:02 pm

7 sedežni mi je velik bl všeč. tale zadek od 5 vratnga mi ni preveč ušeč
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po okt 02, 2006 8:45 pm

Meni je všeč, le pri stranskih steklih me malce moti, da ni gladke spodnje linije.


Torej je namen oblikovalcev dosežen...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po okt 02, 2006 9:46 pm

kljukec je napisal/-a:sam kakšna je njegova renojeva konkurenca?
samo senic- al tud espace?
k so zdej po velikosti dokaj zbrklani
lp


V bistvu so konkurenca (zaradi odlične prostornosti in opremljenosti) C4P kar vsi kompaktni MPV in veliki MPV, s tem, da je C4P najboljši v svoji klasi (kompakt), veliki (Espace) so pa vsi krave ali pa manj prostorni (Sharan - domnevam). Ne pozabimo, da Angleži hvalijo tudi izdelavo. Mislim, da je edina prava konkurenca S-max, ki je tudi cenovno približno enakovreden, a je C4P gotovo udobnejši in družinsko bivalnejši. Citroen se dejansko vrača na stara pota slave in inovativnosti.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe okt 06, 2006 8:51 pm

video iz iste garaže kot spyshoti. lep, čeprav na glavo postavljen

http://www.youtube.com/watch?v=7j2JNOdPw_k
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Če okt 19, 2006 6:46 pm

pa ga je kolega (hvala skrtek) slikal tudi ze pri nas:
Priponke
C4pic6.jpg
C4pic5.jpg
C4pic4.jpg
C4pic3.jpg
C4pic2.jpg
C4pic1.jpg
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So okt 28, 2006 2:19 am

Slovenska premiera C4 Picasso

Na slovenski trg prihaja s ceno 4.870.000 tolarjev (1.8 16V oprema X), najosnovnejša kombinacija z dvolitrskim bencinskim motorjem prinese ceno 5.913.000 tolarjev, dizelska izvedba z 1,6-litrskim motorjem nosi začetno ceno 5.480.000 tolarjev, dizelski dvolitraš pa je ocenjen na 6.208.000 tolarjev. Najdražji C4 Picasso stane 7.697.000 tolarjev, a trenutno še ni dobavljiv, saj bo dvolitrski HDi opremljen z novim šestopenjskim samodejnim menjalnikom, ki se bo v španskem Vigu začel proizvajati v začetku prihodnjega leta.
več tu
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=2&id=1230

Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov