mondy je napisal/-a:Focus RS neuradno 8:11 okoli ringa. Baje neka francoska revija 31. marca.
Renault, pa dobro podvozje......to ne gre skupaj. Vsak avto se da olajšat in zmontirat semislick gume pa se slepit....
Drugače pa še malo sideways akcije:
http://www.youtube.com/watch?v=GSP_MvxtoeU&feature=rela ted
postavimo se na realna tla, prvi primerki focusa so bili testirani na ringu, cas je bil postavljen na 8.27.xxx z to razliko da je bila masina odprta na le dobrih 250ps do 280ps (tocnega podatka ni, mislim da nekaj vec kot 250, glede na samo tezo avta)...nekje tukaj...resnega gnanja ni bilo okoli ringa (resnega v smislu golfa gti, astre opc, megane rs)...taksen cas pa je imel postavljen tudi renault megane rs v prvih primerkih, brez spere in nic zlajsan...8.14.xxx ima astra opc predelana od steinmetza...
fordovi mehaniki strokovnjaki pravijo da zdajsna razlicica z navadnimi gumami bi naj zmogla nekje 8.15.xxx...glede na preracunano tezo avta, ter ostale primerjave avtov, z ustreznimi gumami mogoce celo 8.12.xxx oz. nizje...
in kar si taksen poznavalec, pravis da renault nima lege...pa kaj sekas v tri dni, si se vozo z kterim izmed izmed rs modelov, clio, megane ?? tako da ne govorit necesa kar nea ves...veliko raje, novinarjev in ostalih strokovnjakov je potrdilo odlicno lego avtov iz renaultovega koncerna...ti pa pravis da temu ni tako ?? se motijo oni, ali en 15letnik, ki nabija v tri dni...se opravicujem ce sem te uzalo...mogoce po krivici, vendar je to res nabijanje v 3 krasne
je bilo ktera druga tovarna ponudila kaksno taksno razlicico, ni, vse imajo moznost, je pa se vedno vse serijsko, ter legalno za cesto...
poglej japonce kaj delajo za njihvo trg, pa je se vedno serijsko, se tam kdo krega ce je honda hitrejsa na progi od ostalih, ker ima nizjo tezjo, ter semislick gume, ne...zadevo prenesejo pozitivno...
ce gres gledat malo teste, bilo kdo je vozil focusa je povedal da je avto odlicen, vendar da ima napako, podvozje teza...in poglej samo gibanje avta...avto je definitivno pretezki...se lepo vidi, masina je brutalna, za nekaj takega, mora voznik voziti zelo dobro...2.5 305ps...ter obilo navora...prednost ima avto samo na dolgih ovinkih...zaprti deli pa niso za taksen avto...
ena lepa tura za primerjavo...se lepo vidi ko se ovinek zapre, kje bremza focus, kje je clio, ter ce se odpre dolgi ovinek, kje cliotu sfali ter focus pridobi...skupni sestevek je da focus nemore uit cliotu, ker je na tej progi prevec zaprta voznja, in clio vec pridobi v ovinku, kot pa focus nato v ravnini...razlika teze ter km je ogromna =) in ocitna
http://www.youtube.com/watch?v=oQEm1c2S ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Ae4RqTW5 ... re=channel
malo za primerjavo:
8:11 --- 151,27 km/h - Mitsubishi Lancer EVO IX (Best Motoring video 14)
tukaj vmes bi naj bil rs ?? z semi slick gumami ?? je to mogoce, glede na njegovo lego/tezo ??
8:13 --- 150.43 km/h - Lotus Esprit Sport 350, 354 PS/1324 kg (sport auto 05/99)
8:14 --- 150.12 km/h - Steinmetz Opel Astra OPC, 285 PS/1418 kg (sport auto Tuning)
tukaj pa z serijskimi gumami ??
8:16.90--149.22 km/h - Renault Megane R26.R, 230 PS/1230 kg
8:33 --- 144.59 km/h - Opel Astra OPC, 240 PS
8:38 --- 143.17 km/h - Renault Megane Sport Trophy "sport auto" Edition, 225 PS/1371 kg (sport auto 6/05)
.
.
.
za malo pregleda, priblizno kam bi naj padel focus rs...
2009 Ford Focus RS technical spec
lp, dominic...