Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr mar 02, 2005 5:46 pm

Še noben veliki Citroen ni bil polom in tudi C6 ne bo, jasno pa je, da ne bo dosegal prodajnih številk germanskih konjičev. Bomo videli, kako bo.

Citroen je avto z veliko večjo zgodovino kot vse nemške znamke razen MB.

VW Fujton je propadel zato, ker se je VW hotel povzdigniti iznad svojega revirja, to je proizvajanja ljudskih avtomobilov. Citroen proizvaja luksuzne avtomobile od leta 1919 . Noch Fragen?

LP
Joie
Zadnjič spremenil Joie de vivre!, dne Sr mar 02, 2005 5:49 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Sr mar 02, 2005 5:47 pm

xandrej je napisal/-a:Mislim, da je citroen avte delal ko je še audi.. DKW mopede šraufal ne pa, da ima audi zgodovino daj ga srat... Nihče ni rekel, da AUDI trenutno ne dela zelo dobre avtomobile ne pa, da ima zgodovino... ;)


Če jaz pravilno vem (lahko da se motim ker o Citroenovi zgodovini res ne vem veliko) je Audi (natančneje: takratni Horch) delal avtomobile približno 50 let pred Citroenom, da o sami uspešnosti znamke Audi sploh ne govorim napram Citroenovi (saj so imeli Žabo in ostale fenomenalne modele ampak to je pa tud vse). Naj me kdo popravi če se motim ampak Audi in Citroen se niti po zgodovini ne moreta primerjati, v prid Audija ;)

Pa spet nevem kaj točno si mislil s temle --> ;)

:D
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr mar 02, 2005 5:54 pm

Horch ni Audi, ne pozabi. Je bil del Auto Uniona, ni pa to prednik Audija. Ime Horch vam lahko služi zgolj kot prikrivanje resničnih audijevih genov, to je povsem vsakdanjih, ljudskih, množičnih ali kakorhočeš - dekave-folcvagnovih.

O Citroenovi zgodovini nimaš pojma.

LP
Joie
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Sr mar 02, 2005 6:14 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Horch ni Audi, ne pozabi. Je bil del Auto Uniona, ni pa to prednik Audija. Ime Horch vam lahko služi zgolj kot prikrivanje resničnih audijevih genov, to je povsem vsakdanjih, ljudskih, množičnih ali kakorhočeš - dekave-folcvagnovih.

O Citroenovi zgodovini nimaš pojma.

LP
Joie


A sem jest slučajno kej druzga reku 8) :lol: :lol: :lol:
Če je ravno, ni zabavno.
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Ne mar 06, 2005 10:33 pm

C6 so j***a. Tako je sestavljen, da ga vsi korejci prehitijo. :twisted:
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po mar 07, 2005 12:07 pm

Čojko, ne bodi bu**** in ne provociraj na tak osnovnošolski način. Vsi vemo, da se zajebavaš.

LP
Joie
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Po mar 07, 2005 4:30 pm

Čojko je napisal/-a:C6 so j***a. Tako je sestavljen, da ga vsi korejci prehitijo. :twisted:


Samo res...kaj vsega človek ne prebere.

Čajko, upam, da je bil to tvoj zadnji post te vrste. Pa ne da bi oporekal tvojemu mnenju, ampak zaradi načina, s katerim ga izražaš. Avta ni še nihče od nas videl v živo in ne razumem kako lahko ti daš tako sodbo.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Po mar 07, 2005 4:43 pm

on ga je :o

ampak...sem ze izrazil iskreno upanje, da je bil razstavljen avto ene vrste demo verzija, tako na hitro skup nametan kot sbarotov c2 :x
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
RoBBiE`
Novinec
 
Prispevkov: 275
Pridružen: Pe feb 11, 2005 2:31 pm

Napisal/-a RoBBiE` Po mar 07, 2005 4:54 pm

hah evo legendarna žaba se vraca :)
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Po mar 07, 2005 4:56 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Horch ni Audi, ne pozabi. Je bil del Auto Uniona, ni pa to prednik Audija. Ime Horch vam lahko služi zgolj kot prikrivanje resničnih audijevih genov, to je povsem vsakdanjih, ljudskih, množičnih ali kakorhočeš - dekave-folcvagnovih.

O Citroenovi zgodovini nimaš pojma.

LP
Joie


Ampak Horch dejansko je Audi. ustanovitelj Horcha torej g. August horch se je skregal z direktoji leta 1909 in je zato šel na svoje, svojo firmo Horch pa prepustil drugim. Ker so mu prepovedali izdelavo avtov pod imenom Horch, je ustanovil znamko Audi l. 1910. horch je latiniziral ime Horch(Hark) in poimenoval svojo firmo Audi(poslušati). Tako.

Res da poznam citroenovo zgodovino čisto malo, ampak Audi in Horch sta že leta 1910 delal limuzine da jih vikaš.
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To mar 08, 2005 11:19 am

Horch pomeni v nemščini 'prisluhni!', ustrezen latinski prevod pa se glasi 'audi!', to mi je znano. Se pravi, da je med Horchom in Citroënom razlike za desetletje, ne pa 50 let.
Vseeno se mi zdi nekoliko izprijeno primerjati luksuznega Horcha s današnjim dekave-folcvagnovskim audijem in ga zato kovati v višave.

LP
Joie
 
Uporabniški avatar
exclusive
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Ne dec 05, 2004 7:29 pm

Napisal/-a exclusive Če mar 24, 2005 10:11 am

Slika
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Če mar 24, 2005 10:52 am

Uh, sem kar nekaj zamudil.

Bil sem v Ženevi in si ogledal marsikaj. Ene pol ure sem se motal okrog in v razstavljenem C6. Na mojo željo so celo odprli pokrov motorja. Avtorske slike C6 in še nekaj drugih Citroenov, ter konkurence si lahko ogledate tu: http://www.citroenbilten.com/gal1/thumb ... p?album=22

Sem velik ljubitelj Citroenov, vendar vseeno skušam ostati objektiven. Res so bili čisto vsi korejci bistveno bolje skupaj sestavljeni. Tudi kvaliteta materialov v večjih korejskih avtomobilih je bila na precej višjem nivoju. Če pogledamo samo armaturko C6 je iz istih materialov (plastike) kakor v C4, ki ni ravno vzor materialov avtomobilov srednjega razreda današnjih časov.

Ko sem se takole sprehajal po salonu in gladal kateri avto bi bil najbolj primerljiv s C6 sem prišel do Lanče Thesis, ki je pravi biser, da ne napišem diamant proti novem C6. Tako po izbranih materialih, kakor po končni izdelavi.

Mislim, da je bil C6 Lignage leta 98 ali 99 prvič predstavljen v Ženevi. V šestih ali sedmih letih so Citroenovi inženirji uspeli Laboda spremenit v srako. ŽAL! Kdor je videl obe verziji C6 bo že vedel o čem pišem.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Če mar 24, 2005 11:15 am

Kaj pa vem. Mi ne deluje neki posebnega na cest no. Zadne luči neki sumlivo po lincolnu.. Notranjost kr neki digitalno spet.. Če pride zravn še slaba plastika tko k pravš sm s pogledom že prec drugje...

Še zmer A8, 7-er, S-Klasse! Zmagovalni trio! :)
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Če mar 24, 2005 2:32 pm

Ej Čojko a si ti dva dni na salonu bil ali sam Citrote gledov ?
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če mar 24, 2005 2:58 pm

Čojko je napisal/-a:Uh, sem kar nekaj zamudil.

Bil sem v Ženevi in si ogledal marsikaj. Ene pol ure sem se motal okrog in v razstavljenem C6. Na mojo željo so celo odprli pokrov motorja. Avtorske slike C6 in še nekaj drugih Citroenov, ter konkurence si lahko ogledate tu: http://www.citroenbilten.com/gal1/thumb ... p?album=22

Sem velik ljubitelj Citroenov, vendar vseeno skušam ostati objektiven. Res so bili čisto vsi korejci bistveno bolje skupaj sestavljeni. Tudi kvaliteta materialov v večjih korejskih avtomobilih je bila na precej višjem nivoju. Če pogledamo samo armaturko C6 je iz istih materialov (plastike) kakor v C4, ki ni ravno vzor materialov avtomobilov srednjega razreda današnjih časov.

Ko sem se takole sprehajal po salonu in gladal kateri avto bi bil najbolj primerljiv s C6 sem prišel do Lanče Thesis, ki je pravi biser, da ne napišem diamant proti novem C6. Tako po izbranih materialih, kakor po končni izdelavi.

Mislim, da je bil C6 Lignage leta 98 ali 99 prvič predstavljen v Ženevi. V šestih ali sedmih letih so Citroenovi inženirji uspeli Laboda spremenit v srako. ŽAL! Kdor je videl obe verziji C6 bo že vedel o čem pišem.

Lp Čojko


C6 lignage je bilo konceptno vozilo, ne poznam avtomobila, ki bi bil v serijski inačici identičen konceptni varijanti. Le redki serijski avtomobili so tako podobni konceptom, kot je C6 podoben Lignageu. Če ti poznaš kak bolj očiten primer, mi ga navedi.

Jaz v avtu nisem sedel, a ti verjamem. Če si perfekcionist, si ne kupiš Citroëna, to je pravilo št. 1, ampak recimo Lexusa.

Ne vem zakaj Citroen C6 primerjate z A8 in podobnimi in trdite, kako neverjetno drag je prvi. Kolikor je meni znano, bo C6 V6 HDi stal nekako 11 mio. Audi A8 3.0 TDi stane 17.243.563 SIT, torej za enega ušivega A8 dobite C6 in še dobro opremljenega C5 za ženo.
S C6 je primerljiv edinole A6, ki s podobnim motorjem stane 10,917.598 SIT.

Če pa vseeno vztrajate in C6 uvrščate v družbo razreda S, serije 7 in A8, to pomeni, da je C6 prekleto ugodna ponudba!

LP,
Joie
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Če mar 24, 2005 3:32 pm

Po štirih urah sem se skozi dvorane prebil do Citroena, kjer sem bil skoraj eno uro in zgubil vso voljo do življenja :( . Kmalu zatem smo se odpravili nazaj proti domu. Edini svetli točki Citroena sta bila Sbarrotova C2 in C4, ter tunan in stajlan C4 by garage Michael.

Lp Čojko

p.s. imam celo teorijo zakaj so sedaj naredili C6 in zakaj je tak kot je. Razlog se po moje skriva v motorju 2.7 V6 HDI.
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Če mar 24, 2005 3:37 pm

Čojko je napisal/-a: imam celo teorijo zakaj so sedaj naredili C6 in zakaj je tak kot je. Razlog se po moje skriva v motorju 2.7 V6 HDI.


ne razumem cisto

motor je bil primarno narejen za jaguarja s-type, sele potem je zacel pot v PSA-jevih modelih (sam jaguar je pac dalec od tega, da bi pokril razvojne stroske)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Če mar 24, 2005 4:59 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
Čojko je napisal/-a:Uh, sem kar nekaj zamudil.

Bil sem v Ženevi in si ogledal marsikaj. Ene pol ure sem se motal okrog in v razstavljenem C6. Na mojo željo so celo odprli pokrov motorja. Avtorske slike C6 in še nekaj drugih Citroenov, ter konkurence si lahko ogledate tu: http://www.citroenbilten.com/gal1/thumb ... p?album=22

Sem velik ljubitelj Citroenov, vendar vseeno skušam ostati objektiven. Res so bili čisto vsi korejci bistveno bolje skupaj sestavljeni. Tudi kvaliteta materialov v večjih korejskih avtomobilih je bila na precej višjem nivoju. Če pogledamo samo armaturko C6 je iz istih materialov (plastike) kakor v C4, ki ni ravno vzor materialov avtomobilov srednjega razreda današnjih časov.

Ko sem se takole sprehajal po salonu in gladal kateri avto bi bil najbolj primerljiv s C6 sem prišel do Lanče Thesis, ki je pravi biser, da ne napišem diamant proti novem C6. Tako po izbranih materialih, kakor po končni izdelavi.

Mislim, da je bil C6 Lignage leta 98 ali 99 prvič predstavljen v Ženevi. V šestih ali sedmih letih so Citroenovi inženirji uspeli Laboda spremenit v srako. ŽAL! Kdor je videl obe verziji C6 bo že vedel o čem pišem.

Lp Čojko


C6 lignage je bilo konceptno vozilo, ne poznam avtomobila, ki bi bil v serijski inačici identičen konceptni varijanti. Le redki serijski avtomobili so tako podobni konceptom, kot je C6 podoben Lignageu. Če ti poznaš kak bolj očiten primer, mi ga navedi.

Jaz v avtu nisem sedel, a ti verjamem. Če si perfekcionist, si ne kupiš Citroëna, to je pravilo št. 1, ampak recimo Lexusa.

Ne vem zakaj Citroen C6 primerjate z A8 in podobnimi in trdite, kako neverjetno drag je prvi. Kolikor je meni znano, bo C6 V6 HDi stal nekako 11 mio. Audi A8 3.0 TDi stane 17.243.563 SIT, torej za enega ušivega A8 dobite C6 in še dobro opremljenega C5 za ženo.
S C6 je primerljiv edinole A6, ki s podobnim motorjem stane 10,917.598 SIT.

Če pa vseeno vztrajate in C6 uvrščate v družbo razreda S, serije 7 in A8, to pomeni, da je C6 prekleto ugodna ponudba!

LP,
Joie


Joie!

S tabo se ne strinjam glede primerjav in cene. Zakaj primerjmo C6 z A8 in S-ko in 7-ko? Zato, ker je tako deklariral Citroen (da cillja v to skupino), po dolžini in pa tudi po cenah. Poglej si na prvo strantega posta in boš videl. Oz. ne, ti bom prekopiral eno mojo primerjavo glede cen:

Tako:

C6 2.7 hdi 207 KM: 65.000 €

Audi A8 3.0 TDI 233 KM: 66.700 €

BMW 730 d 218 KM: 65.750 €

Mercedes S 320 CDI 204 KM: 69.350 €

Mislim, da temu ni kaj dodati...

LP,
don CONSIGLIO


Pa še cene ostalih verzij:

c6 2,2 16 V 6 vitesses ligne ambiance € 47.000,-
c6 2,2 16 V 6 vitesses ligne exclusive € 52.400,-
c6 2,2 16 V auto ligne ambiance € 49.000,-
c6 2,2 16 V auto ligne exclusive € 54.400,-
c6 3.0 V6 6 vitesses ligne ambiance € 58.900,-
c6 3.0 v6 auto ligne ambiance € 60.900,-
c6 3.0 v6 auto ligne exclusive €66,300,-
c6 3.5 v6 auto ligne exclusieve € 74.000,-
c6 2,2 hdi 6vitesses ligne ambiance € 52.400,-
c6 2.2 hdi auto ligne ambiance € 54.400,-
c6 2.2 hdi 6 vitesses ligne exclusive € 57.900,-
c6 2.2 hdi auto ligne exclusive € 59.900,-
c6 2.7 hdi 6 vitesses ligne ambiance € 63.900,-
c6 2.7 hdi auto ligne ambiance € 65.900,-
c6 2.7 hdi auto ligne exclusive € 72.900,-


Men prav to moti pri tem avtu. Po mojem bi si ga ob nižji ceni od konkurence vzel vsak, ki bi želel biti drugačen, tudi če ima avto določene pomanjkljivosti. Tako pa :roll:

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Če mar 24, 2005 10:28 pm

dobek je napisal/-a:
Čojko je napisal/-a: imam celo teorijo zakaj so sedaj naredili C6 in zakaj je tak kot je. Razlog se po moje skriva v motorju 2.7 V6 HDI.


ne razumem cisto

motor je bil primarno narejen za jaguarja s-type, sele potem je zacel pot v PSA-jevih modelih (sam jaguar je pac dalec od tega, da bi pokril razvojne stroske)


Oh, dobek kako smo prijazni danes. Res si neverjeten.

Saj si začel v pravo smer razmišljati.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov