

Pa še novi motorji imajo vsi z verigami gnane odmične in protivibracijske gredi, tako, da še menjave jermenov odpadejo.
Sam ne morem verjet, da so alfe na koncu ratale še poceni za imeti.

ghostrider je napisal/-a:Dobr sj primerjava je smešna sam vseen: Yugo 45 je mel ketno, pa je zarad tega modela ta avto kasiral največje kritike, vem k ga je mel brat- jermen se menja na 80000, on je mel pa vsakih 20000 probleme. Je pa res da veš kdaj jo je treba menat, k mašina spremeni zvok. Dočim yugo 55 je mel jermen, pa je bla zarad tega full bolš mašina.Ketna ma velik šibkih členov, je ful delikatna stvar zaradi mazanja, se bolj razteza , kot jermen.. Vprašaj motoriste, kakšen motor imajo rajši, vsak ima najrajš seveda kardan, poj jermen in nazadnje ketno. Seveda pr nekih motorjih mora bit (cross, supermoto).
Slide je napisal/-a:ghostrider je napisal/-a:Dobr sj primerjava je smešna sam vseen: Yugo 45 je mel ketno, pa je zarad tega modela ta avto kasiral največje kritike, vem k ga je mel brat- jermen se menja na 80000, on je mel pa vsakih 20000 probleme. Je pa res da veš kdaj jo je treba menat, k mašina spremeni zvok. Dočim yugo 55 je mel jermen, pa je bla zarad tega full bolš mašina.Ketna ma velik šibkih členov, je ful delikatna stvar zaradi mazanja, se bolj razteza , kot jermen.. Vprašaj motoriste, kakšen motor imajo rajši, vsak ima najrajš seveda kardan, poj jermen in nazadnje ketno. Seveda pr nekih motorjih mora bit (cross, supermoto).
1.Zakaj BMW prisega na ketno za pogon odmičnih gredi že dolgo dolgo...
2.Jermen pridev poštev kvečjemu pri čoperjih, kjer ni velike obremenitve, si že kdaj videl jermen na hudem cestaku ali slečenem motorju z brutalnim motorjem? Niti ne...
Kardan ima svoje hibe(teža je že ena) pa dobre lastnosti tudi(vzdrževanje je praktično enako "nič")...
3. Zakaj imajo ravno motorji za pogon odmičnih gredi ketno, razen nekaterih redkih redkih izjem...(Ducati ki ima drugačen sistem, pa Guzzi mislim da ima jermen)
Yugo je bil pač yugo
Mick Jerry je napisal/-a:...+kardan je zelo težak, kot si že omenil, pojavlja se giroskopski učinek(motor hoče zvijat v eno smer med pospeševanjem), je slabše odziven, potrebuje menjave olja pa še kej.
Jermen na športnem?Lol, to zgleda mal tko tko...![]()
Brera?Ne vem zakaj so mi vse alfe všeč, tud 159 mi je neverjetno lepa, pri Breri pa ni nč kej tazga.Avto ima spredaj prevelik previs glede na medosno razdaljo in ni pravega razmerja.Feltne so mi čist mim na dotičnih slikah.Zadni previs pa prekratek za moje pojme.Posamezni detajli so mi sicer všeč, ampak kot celota mi nikakor noče čist zažgat.Mogoče bo v resnic drugač...
Slide je napisal/-a:ghostrider je napisal/-a:Dobr sj primerjava je smešna sam vseen: Yugo 45 je mel ketno, pa je zarad tega modela ta avto kasiral največje kritike, vem k ga je mel brat- jermen se menja na 80000, on je mel pa vsakih 20000 probleme. Je pa res da veš kdaj jo je treba menat, k mašina spremeni zvok. Dočim yugo 55 je mel jermen, pa je bla zarad tega full bolš mašina.Ketna ma velik šibkih členov, je ful delikatna stvar zaradi mazanja, se bolj razteza , kot jermen.. Vprašaj motoriste, kakšen motor imajo rajši, vsak ima najrajš seveda kardan, poj jermen in nazadnje ketno. Seveda pr nekih motorjih mora bit (cross, supermoto).
1.Zakaj BMW prisega na ketno za pogon odmičnih gredi že dolgo dolgo...
2.Jermen pridev poštev kvečjemu pri čoperjih, kjer ni velike obremenitve, si že kdaj videl jermen na hudem cestaku ali slečenem motorju z brutalnim motorjem? Niti ne...
Kardan ima svoje hibe(teža je že ena) pa dobre lastnosti tudi(vzdrževanje je praktično enako "nič")...
3. Zakaj imajo ravno motorji za pogon odmičnih gredi ketno, razen nekaterih redkih redkih izjem...(Ducati ki ima drugačen sistem, pa Guzzi mislim da ima jermen)
Yugo je bil pač yugo
ghostrider je napisal/-a:Slide je napisal/-a:ghostrider je napisal/-a:Dobr sj primerjava je smešna sam vseen: Yugo 45 je mel ketno, pa je zarad tega modela ta avto kasiral največje kritike, vem k ga je mel brat- jermen se menja na 80000, on je mel pa vsakih 20000 probleme. Je pa res da veš kdaj jo je treba menat, k mašina spremeni zvok. Dočim yugo 55 je mel jermen, pa je bla zarad tega full bolš mašina.Ketna ma velik šibkih členov, je ful delikatna stvar zaradi mazanja, se bolj razteza , kot jermen.. Vprašaj motoriste, kakšen motor imajo rajši, vsak ima najrajš seveda kardan, poj jermen in nazadnje ketno. Seveda pr nekih motorjih mora bit (cross, supermoto).
1.Zakaj BMW prisega na ketno za pogon odmičnih gredi že dolgo dolgo...
2.Jermen pridev poštev kvečjemu pri čoperjih, kjer ni velike obremenitve, si že kdaj videl jermen na hudem cestaku ali slečenem motorju z brutalnim motorjem? Niti ne...
Kardan ima svoje hibe(teža je že ena) pa dobre lastnosti tudi(vzdrževanje je praktično enako "nič")...
3. Zakaj imajo ravno motorji za pogon odmičnih gredi ketno, razen nekaterih redkih redkih izjem...(Ducati ki ima drugačen sistem, pa Guzzi mislim da ima jermen)
Yugo je bil pač yugo
Odgovor:
Vidim da si fuuul motorista!Ducati je zarad kvalitete pač najbolši (glej ceno). Kardan- teža- hiba
![]()
Sj ne greš s takim motorjem zraven rosija tekmovat
Pa če že nisi motrist se najprej pozanimaj in pol govor! Seveda gor nisem našteval, kje vse se uporablja, žal nisem tok picajzlast kukr eni. Govorim samo da so s ketno ble in zmerej bojo p...arije. bmw ja nikol ne morš primerjat z alfo. In italianske inovacije vemo kako se obnesejo. No sicer je pa tko. Bomo vidl čez nekaj časa, kako se bo obneslo.Vem samo da so trenutno vso modeli alfe najlepši. Za jugota pa vemo iz katerga koncerna so ga prpelal, tolk da...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov