Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr feb 01, 2006 10:31 am

Vzdrževanje 159 in Brere je najcenejše na svetu. Saj je prva tri leta vključeno v ceno, ko kupiš avtomobil. torej prva 3 leta nimaš niti tolarja za vzdrževanje. :lol: :lol:


Pa še novi motorji imajo vsi z verigami gnane odmične in protivibracijske gredi, tako, da še menjave jermenov odpadejo.


Sam ne morem verjet, da so alfe na koncu ratale še poceni za imeti. :twisted:
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Sr feb 01, 2006 3:24 pm

Sam verige so sux. Zdj so mogoče kaj bolšga zmislil sam včasih so bli avti s ketno, pa je to non- stop crkval če si ga tišal- alfa pa je temu namenjena.
Drugač pa ne rečem- maš prov! Če bi mel 9000000 dnarja jo kupim takoj! :cry:
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr feb 01, 2006 4:51 pm

N vem no, meni so verige mnogo boljša rešitev kot jermen. Je pa res, da je to dražja rešitev.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Sr feb 01, 2006 5:16 pm

Dobr sj primerjava je smešna sam vseen: Yugo 45 je mel ketno, pa je zarad tega modela ta avto kasiral največje kritike, vem k ga je mel brat- jermen se menja na 80000, on je mel pa vsakih 20000 probleme. Je pa res da veš kdaj jo je treba menat, k mašina spremeni zvok. Dočim yugo 55 je mel jermen, pa je bla zarad tega full bolš mašina.Ketna ma velik šibkih členov, je ful delikatna stvar zaradi mazanja, se bolj razteza , kot jermen.. Vprašaj motoriste, kakšen motor imajo rajši, vsak ima najrajš seveda kardan, poj jermen in nazadnje ketno. Seveda pr nekih motorjih mora bit (cross, supermoto). :roll:
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr feb 01, 2006 6:21 pm

ghostrider je napisal/-a:Dobr sj primerjava je smešna sam vseen: Yugo 45 je mel ketno, pa je zarad tega modela ta avto kasiral največje kritike, vem k ga je mel brat- jermen se menja na 80000, on je mel pa vsakih 20000 probleme. Je pa res da veš kdaj jo je treba menat, k mašina spremeni zvok. Dočim yugo 55 je mel jermen, pa je bla zarad tega full bolš mašina.Ketna ma velik šibkih členov, je ful delikatna stvar zaradi mazanja, se bolj razteza , kot jermen.. Vprašaj motoriste, kakšen motor imajo rajši, vsak ima najrajš seveda kardan, poj jermen in nazadnje ketno. Seveda pr nekih motorjih mora bit (cross, supermoto). :roll:


1.Zakaj BMW prisega na ketno za pogon odmičnih gredi že dolgo dolgo...
2.Jermen pridev poštev kvečjemu pri čoperjih, kjer ni velike obremenitve, si že kdaj videl jermen na hudem cestaku ali slečenem motorju z brutalnim motorjem? Niti ne...
Kardan ima svoje hibe(teža je že ena) pa dobre lastnosti tudi(vzdrževanje je praktično enako "nič")...
3. Zakaj imajo ravno motorji za pogon odmičnih gredi ketno, razen nekaterih redkih redkih izjem...(Ducati ki ima drugačen sistem, pa Guzzi mislim da ima jermen)

Yugo je bil pač yugo :)
Zadnjič spremenil Slide, dne Sr feb 01, 2006 6:29 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus Sr feb 01, 2006 6:26 pm

Prava umetnina. Obvladajo.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr feb 01, 2006 6:45 pm

Slide je napisal/-a:
ghostrider je napisal/-a:Dobr sj primerjava je smešna sam vseen: Yugo 45 je mel ketno, pa je zarad tega modela ta avto kasiral največje kritike, vem k ga je mel brat- jermen se menja na 80000, on je mel pa vsakih 20000 probleme. Je pa res da veš kdaj jo je treba menat, k mašina spremeni zvok. Dočim yugo 55 je mel jermen, pa je bla zarad tega full bolš mašina.Ketna ma velik šibkih členov, je ful delikatna stvar zaradi mazanja, se bolj razteza , kot jermen.. Vprašaj motoriste, kakšen motor imajo rajši, vsak ima najrajš seveda kardan, poj jermen in nazadnje ketno. Seveda pr nekih motorjih mora bit (cross, supermoto). :roll:


1.Zakaj BMW prisega na ketno za pogon odmičnih gredi že dolgo dolgo...
2.Jermen pridev poštev kvečjemu pri čoperjih, kjer ni velike obremenitve, si že kdaj videl jermen na hudem cestaku ali slečenem motorju z brutalnim motorjem? Niti ne...
Kardan ima svoje hibe(teža je že ena) pa dobre lastnosti tudi(vzdrževanje je praktično enako "nič")...
3. Zakaj imajo ravno motorji za pogon odmičnih gredi ketno, razen nekaterih redkih redkih izjem...(Ducati ki ima drugačen sistem, pa Guzzi mislim da ima jermen)

Yugo je bil pač yugo :)


...+kardan je zelo težak, kot si že omenil, pojavlja se giroskopski učinek(motor hoče zvijat v eno smer med pospeševanjem), je slabše odziven, potrebuje menjave olja pa še kej.
Jermen na športnem?Lol, to zgleda mal tko tko... :roll:

Brera?Ne vem zakaj so mi vse alfe všeč, tud 159 mi je neverjetno lepa, pri Breri pa ni nč kej tazga.Avto ima spredaj prevelik previs glede na medosno razdaljo in ni pravega razmerja.Feltne so mi čist mim na dotičnih slikah.Zadni previs pa prekratek za moje pojme.Posamezni detajli so mi sicer všeč, ampak kot celota mi nikakor noče čist zažgat.Mogoče bo v resnic drugač... :?
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr feb 01, 2006 8:13 pm

Mick Jerry je napisal/-a:...+kardan je zelo težak, kot si že omenil, pojavlja se giroskopski učinek(motor hoče zvijat v eno smer med pospeševanjem), je slabše odziven, potrebuje menjave olja pa še kej.
Jermen na športnem?Lol, to zgleda mal tko tko... :roll:

Brera?Ne vem zakaj so mi vse alfe všeč, tud 159 mi je neverjetno lepa, pri Breri pa ni nč kej tazga.Avto ima spredaj prevelik previs glede na medosno razdaljo in ni pravega razmerja.Feltne so mi čist mim na dotičnih slikah.Zadni previs pa prekratek za moje pojme.Posamezni detajli so mi sicer všeč, ampak kot celota mi nikakor noče čist zažgat.Mogoče bo v resnic drugač... :?


Slabše je odziven samo če je že toliko "zlajan"(ali pa sem narobe razumel neodzivnost(mogoče zaradi svoje lastne mase?)) drugače je itak direkten...Menjave olja so pa precej redke, v primerjavi z menjavo ketne oziroma s samim vzdrževanjem le te pa sploh...u bistvu je to največja prednost kardana(zato tudi pogost pri touring motorjih)
Pač vsaka filozofija motorja preferira svoj način prenosa moči, da bi katerega okarakterizirali kot bistveno slabšega je verjetno krivično...vsakemu svoje ;)

joj...offtopic...ammm...brera je zakon... :oops: :D
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Sr feb 01, 2006 8:47 pm

:shock: :shock: ow fak ku je lepa :shock: :shock:

to je res bomba od avtiča ;) kolk pa bo una 2,4mJTD Q4 :?: 40.000eur :?:
 
dunker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 560
Pridružen: To apr 27, 2004 12:54 pm

Napisal/-a dunker Sr feb 01, 2006 9:44 pm

Ker bi se moral blazno veliko učiti, ker imam jutri izpit, se mi valda zdi vse ostalo bolj zanimivo... in tako sem se raje lotil photoshopat, kot da bi se učil. :D
Rezultat: barvna paleta teh lepotic. :D

Primer:
Slika

Na voljo imate še:
- oranžno;
- strupeno zeleno;
- modro;
- črno z rumenim usnjem.

Se opravičujem za bolj madžarsko kvaliteto slik, na tesnem sem s prostorom na serverju.
Fino se imejte pa pesti držite zame jutri med izpitom. :lol:

Anže
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Če feb 02, 2006 7:16 am

Slide je napisal/-a:
ghostrider je napisal/-a:Dobr sj primerjava je smešna sam vseen: Yugo 45 je mel ketno, pa je zarad tega modela ta avto kasiral največje kritike, vem k ga je mel brat- jermen se menja na 80000, on je mel pa vsakih 20000 probleme. Je pa res da veš kdaj jo je treba menat, k mašina spremeni zvok. Dočim yugo 55 je mel jermen, pa je bla zarad tega full bolš mašina.Ketna ma velik šibkih členov, je ful delikatna stvar zaradi mazanja, se bolj razteza , kot jermen.. Vprašaj motoriste, kakšen motor imajo rajši, vsak ima najrajš seveda kardan, poj jermen in nazadnje ketno. Seveda pr nekih motorjih mora bit (cross, supermoto). :roll:


1.Zakaj BMW prisega na ketno za pogon odmičnih gredi že dolgo dolgo...
2.Jermen pridev poštev kvečjemu pri čoperjih, kjer ni velike obremenitve, si že kdaj videl jermen na hudem cestaku ali slečenem motorju z brutalnim motorjem? Niti ne...
Kardan ima svoje hibe(teža je že ena) pa dobre lastnosti tudi(vzdrževanje je praktično enako "nič")...
3. Zakaj imajo ravno motorji za pogon odmičnih gredi ketno, razen nekaterih redkih redkih izjem...(Ducati ki ima drugačen sistem, pa Guzzi mislim da ima jermen)

Yugo je bil pač yugo :)

Odgovor:
Vidim da si fuuul motorista! :bonk Ducati je zarad kvalitete pač najbolši (glej ceno). Kardan- teža- hiba :?: :bonk Sj ne greš s takim motorjem zraven rosija tekmovat :bonk Pa če že nisi motrist se najprej pozanimaj in pol govor! Seveda gor nisem našteval, kje vse se uporablja, žal nisem tok picajzlast kukr eni. Govorim samo da so s ketno ble in zmerej bojo p...arije. bmw ja nikol ne morš primerjat z alfo. In italianske inovacije vemo kako se obnesejo. No sicer je pa tko. Bomo vidl čez nekaj časa, kako se bo obneslo.Vem samo da so trenutno vso modeli alfe najlepši. Za jugota pa vemo iz katerga koncerna so ga prpelal, tolk da...:)
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Če feb 02, 2006 9:07 am

keri grdi fotošopi :nae
 
Uporabniški avatar
tonix
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 615
Pridružen: So maj 10, 2003 9:06 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a tonix Če feb 02, 2006 3:39 pm

Slika
 
dunker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 560
Pridružen: To apr 27, 2004 12:54 pm

Napisal/-a dunker Če feb 02, 2006 3:51 pm

A mi pripade čast, da omedlim prvi? :shock:

Ne morem verjet... res ne... FAK!!! :shock: :bow :bow :bow
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Če feb 02, 2006 3:53 pm

:shock: lepo, razen felge kake bolj športne, k tole ni za nikamor....
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če feb 02, 2006 4:08 pm

ghostrider je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
ghostrider je napisal/-a:Dobr sj primerjava je smešna sam vseen: Yugo 45 je mel ketno, pa je zarad tega modela ta avto kasiral največje kritike, vem k ga je mel brat- jermen se menja na 80000, on je mel pa vsakih 20000 probleme. Je pa res da veš kdaj jo je treba menat, k mašina spremeni zvok. Dočim yugo 55 je mel jermen, pa je bla zarad tega full bolš mašina.Ketna ma velik šibkih členov, je ful delikatna stvar zaradi mazanja, se bolj razteza , kot jermen.. Vprašaj motoriste, kakšen motor imajo rajši, vsak ima najrajš seveda kardan, poj jermen in nazadnje ketno. Seveda pr nekih motorjih mora bit (cross, supermoto). :roll:


1.Zakaj BMW prisega na ketno za pogon odmičnih gredi že dolgo dolgo...
2.Jermen pridev poštev kvečjemu pri čoperjih, kjer ni velike obremenitve, si že kdaj videl jermen na hudem cestaku ali slečenem motorju z brutalnim motorjem? Niti ne...
Kardan ima svoje hibe(teža je že ena) pa dobre lastnosti tudi(vzdrževanje je praktično enako "nič")...
3. Zakaj imajo ravno motorji za pogon odmičnih gredi ketno, razen nekaterih redkih redkih izjem...(Ducati ki ima drugačen sistem, pa Guzzi mislim da ima jermen)

Yugo je bil pač yugo :)

Odgovor:
Vidim da si fuuul motorista! :bonk Ducati je zarad kvalitete pač najbolši (glej ceno). Kardan- teža- hiba :?: :bonk Sj ne greš s takim motorjem zraven rosija tekmovat :bonk Pa če že nisi motrist se najprej pozanimaj in pol govor! Seveda gor nisem našteval, kje vse se uporablja, žal nisem tok picajzlast kukr eni. Govorim samo da so s ketno ble in zmerej bojo p...arije. bmw ja nikol ne morš primerjat z alfo. In italianske inovacije vemo kako se obnesejo. No sicer je pa tko. Bomo vidl čez nekaj časa, kako se bo obneslo.Vem samo da so trenutno vso modeli alfe najlepši. Za jugota pa vemo iz katerga koncerna so ga prpelal, tolk da...:)

Kaj si sploh hotu povedat? Drugič dobro preberi post, pa še kakšnega nižje...
Ducati ima desmodromično krmiljenje ventilov, "svoj sistem", nisem rekel da je to slabše, torej ne vem kaj je tukaj nerazumljivega, Ducati je itak eksotika...kje je tle kaj slabega napisanega? Večina motorjev pa ima za pogon odmičnih gredi ketno! Toliko o pogonu odmične gredi, pa gremo k prenosu moči...
Napisal sem da kardan motorju prinese težo, pa še kaj(spyker-jev odgovor(moment kardana, večja izguba moči od sklopke do kolesa)), zato pri vseh motoristih ni tako zaželjen kot misliš ti! In ni nujno da se moraš zato z rossijem podit po ovinkih...Mogoče sem se nerodno izrazil s "hibo", ker če veš zakaj bi ga rad imel, to pač ni neka hiba...Je pa v primerjavi s ketno njegova teža minus, tako kot je v primerjavi s kardanom, minus(hiba) ketne njena vzdržljivost.Da ima svoje dobre lasnosti(kardan) sem pa tudi napisal, ravno zato je priljubljen pri voznikih turnih motorjev...nenazadnje rabi najmanj(praktično nič) vzdrževanja, je najtišji(ako je dober), ter najčistejši)
V glavnem ni za vse motoriste kardan oh in sploh...in od kdaj motoristi preferirajo jermen napram ketni? Jermen je recimo ugoden ker med drugim tudi najlepše blaži sunke, je tišji od ketne, rabi manj vzdrževanja, ne potrebuje mazanja(čistost), se pa ravno tako razteguje ter ni tako primeren za prenos večje moči.
Bistvo je takšno kot sem napisal...nobena stvar ni po defaultu slaba ali dobra, ampak za določene motorje je ketna bolj primerna, in nekateri je ne bi nikoli zamenjali za kardan, za druge je pa kardan bolj primeren in je ne bi nikoli zamenjali za ketno, isto bi spet lahko rekli za jermen...boš zdaj razumel??? vsakemu svoje!
Ne vem pa od kdaj se ketna bolj razteza od jermena? Kaj je treba pogosteje menjat, ketno ali jermen na avtomobilu? Govorim o pogonu odmične gredi! Pa pustimo yugota pri miru, ker je bila tista ketna res njegova hiba...poglej raje sodobne avtomobile s ketno...
Motorist sem pa že kar nekaj let...če te ravno zanima...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če feb 02, 2006 4:25 pm

To ni vec pogovor o alfi. Jaz pravim, da je ketna veliko boljsa izbira kakot jermen. Smo imeli avte z verigo in je definitivno manj dela in zelo dalj drzi.
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Če feb 02, 2006 4:48 pm

:shock: sm brez besed :shock: ta avto se bo pomojem kr lepo sprodaju ;) bomba
 
Uporabniški avatar
m_z
Novinec
 
Prispevkov: 195
Pridružen: To apr 27, 2004 8:52 pm

Napisal/-a m_z Če feb 02, 2006 5:24 pm

Brera je začrtala neko novo smer pri Alfi (oblikovno mislim)...kar je sicer v redu in Brera kot celota res prepriča, pol pa nastane "težava" ker se oblikovalski bonbončki in linije začnejo pojavljati pri celotni paleti - recimo 159 ima kr nekaj skupnih linij, luči, ipd...ki so zelo opazne...

tko je blo npr. pri Seatu - začeli so z Alteo, ki je bila nekaj svežega in drugačnega, pol pa za njo pridejo še toledo in leon ki niso nič posebnega, ker smo "že videli" podobne stvari...

je pa res da je naredila Brera precejšen WOW efekt in to pozitiven...
...:::Cavallino Rampante:::...
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Če feb 02, 2006 5:40 pm

beauty queen 8)
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov