Martina Navratilova je napisal/-a:Glede oblike se moras nekih smernic drzat ce delas 90% svojih avtov za tuje trge, ki so daaaalec, daleeec stran. Se strinjamo? No, to je glede oblike.
Dejch je pa govoril glede tehnologije. In tukaj verjemi da je kvecjemu obratno.
Pa kaj vi ste prevec ignoranti, da bi priznali da je japonska najbol tehnolosko razvita drzava na svetu? Kaj mislite da to pomeni da znajo oni skopirat izum ga sproducirat in voila imamo Play station? Res ze smesni ratujete.
Seveda, mas pa pojma o ekonomiji ni kej. Zakaj je japonska dominantna npr. pri TVjih in ostali tehniki. Ljudje tam delajo za male pare in s tem so stroski izdelave vedno bili dalec manjsi kokr npr v evropi in ameriki. Sploh pa na japonskem ti ne rabs placevat za stanovanske stroske, ker imajo dost potresov in s tem sama placa ne rab bit visoka s tem je potem tudi produkt cenejsi se ti ne zdi? V evropi npr. se je to lahko delalo samo, ce si odpru tovarno v neki vzhodni drzavi, ampak ker to ni v maticni drzavi, kvaliteta pade. Zakaj? Zato, ker ukrajincu dol visi kaj bo s to znamko, vazn da on tm za male pare obdrzi sluzbo. Sej zdej k se japonski avtomobili delajo v evropi (honda npr v Angliji), je kvaliteta padla dost. Vem, ker imamo Civica 7g, in je poln pizdarij in isto je z evropskimi znamkami, ce so delani iz maticne drzave.
Glede same tehnologije lahko tudi zate recm, da si ignorant, namrec kar so evropi naredil inovacij sploh ni treba razlagat.
To, da pa je najbol tehnolosko razvita ne pomeni, da so dalec spredaj, povedal sm ti njihove inovacije, hibrid, 16v in variabilno odpiranje ventilov. Medtem, ko razni common raili, biodizli, kompresor+turbo, espji itd. sm za zacetek je pa kaj? Nic vrjetno. Da ne govorimo o celi zgodovini avtomobilizma in motosporta...
Dokler se bo tko govoril iz vsake strani, da je ultimativna se bomo tko pogovarjal. Tko kokr ti ne bos dal respecta francozom, italjanom in nemcem, te sigurno ne bodo dal nobenga respecta japoncem, medtem ko ti sploh ni jasn kaj je trg.