Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Po mar 02, 2009 6:43 pm

Zanimiva bencinska paleta, vendar dizelska pa je porazna. Ne kaže nikakršnega napredka. Sedanji model se je še dalo kupti 130KM in je resnično super, ampak 105KM najmočnejši dizel ob sedanji konkurenci? pogoreli so

Opel corsa 125KM
Alfa Mito 120KM
Hyundai i20 128KM
Peugeot 207 109KM

Če bo tako pri VW groupi bodo res vozili vsi bencinarje, kar pa je konec koncev bilo tudi za pričakovati. Dizelski razvoj pri VW sedaj zelo zaostaja.

Vsi pač poskušajo razviti malenkost boljše motorje kot JTD. Super.
Mislim da je to sedaj zadnja serija TDI jev. Je že čas za kaj bolj resnega.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po mar 02, 2009 6:46 pm

Računaj da je to osnovna zadeva, Ibiza bo v FR verziji sigurno dobila močnejši dizel, posledično tudi Polo. Vsekakor računaj na 140-150ps dizla, umes (med 105 in tem) bodo pa sigurno tudi še nekaj stlačli.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Po mar 02, 2009 6:50 pm

CupraR je napisal/-a:Računaj da je to osnovna zadeva, Ibiza bo v FR verziji sigurno dobila močnejši dizel, posledično tudi Polo. Vsekakor računaj na 140-150ps dizla, umes (med 105 in tem) bodo pa sigurno tudi še nekaj stlačli.

Točno tako...ker če ima kdo pestro izbiro različnih motorjev in menjalnikov, so pa to ravno Nemci! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
roomeo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 606
Pridružen: So jul 21, 2007 7:27 pm

Napisal/-a roomeo Po mar 02, 2009 6:58 pm

CupraR je napisal/-a:Iz glave: več navora, manj emisij, nižja poraba. Nekak ne vidim slabosti :D razn tega da je pač nov motor (ni še preverjen)

Ja ok, ampak stalno nove motorje. Ta je komaj 4 leta, že nov. :roll:
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po mar 02, 2009 7:01 pm

roomeo je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Iz glave: več navora, manj emisij, nižja poraba. Nekak ne vidim slabosti :D razn tega da je pač nov motor (ni še preverjen)

Ja ok, ampak stalno nove motorje. Ta je komaj 4 leta, že nov. :roll:


Če so bolši je to samo +, ne vem no lih VAG-u je folk najbolj zameru stare 1.9TDI :lol: zdej pa spet ne bo uredu :lol:
 
Uporabniški avatar
Aichi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: So feb 09, 2002 11:08 am
 
Lookie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr sep 15, 2004 10:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Lookie Po mar 02, 2009 9:38 pm

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
xzer0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: To jul 22, 2008 5:15 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a xzer0 Po mar 02, 2009 9:42 pm

Luškan, edino zadnje luči so mal falil. Mogoče bodo bolje zgledale na kakšni drugi barvi vozila. :)
 
Uporabniški avatar
Zois
Uporabnik
 
Prispevkov: 988
Pridružen: Ne mar 04, 2007 4:00 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a Zois Po mar 02, 2009 9:56 pm

spredaj mi je ful dober
Slika pugi.si
 
Uporabniški avatar
skyliner
Novinec
 
Prispevkov: 350
Pridružen: Če jan 06, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a skyliner Po mar 02, 2009 10:11 pm

Končno so pri VW zopet uvedli masiven bok med kolesi (prelom vrat v spodnji polovici)... pri trenutni generaciji vseh njihovih vozil so stranice premalo povdarjene... no glede tega jim je lepo uspel. Zadek je tud kr lep (malo celo spominja na novega C3), edino nos je premalo izrazit...
Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po mar 02, 2009 10:35 pm

Ne izgleda slabo. Po vzoru na novega Golf-a je tudi Polo zdaj dobil več ostrine in bolj dinamičen videz, čeprav res da kakšne pretirane svežine ne prinaša in tega tudi nismo pričakovali, zato je vse lepo in prav :)
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus Po mar 02, 2009 11:21 pm

Tut js sem navdušen. Glede na tole, kar je vse te mesece prihajalo v medije, sem bil kar mal skeptičen že, glede na to, da je tale Polo ožji favorit za moj prvi avto, ampak sedaj vidm, da so pri VWju dobro naredili obliko. Upam, da bo tut ostalo na nivoju.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To mar 03, 2009 12:05 am

xzer0 je napisal/-a:Luškan, edino zadnje luči so mal falil. Mogoče bodo bolje zgledale na kakšni drugi barvi vozila. :)

Se strinjam. Do sedaj mi na slikah od zadaj ni bil všeč, na teh mi je sicer malo bolj, bom pa vseeno počakal da v živo vidim, preden zares kritiziram :)
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To mar 03, 2009 12:43 am

Tukaj na tem linku so večje slike novega Pola:

http://www.netcarshow.com/volkswagen/2010-polo/
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11197
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To mar 03, 2009 10:13 am

V živo v Ženevi:
http://www.autoblog.com/photos/geneva-2 ... agen-polo/

Slika
Po kromu sklepam, da gre za Higline.



To the point: The new Polo
The new Polo is one of the safest cars worldwide;
Polo's TDI and TSI engines noticeably reduce fuel costs
Wolfsburg / Geneva, 02 March 2009 - No other car in this class has such a mature and high-end image as the new Polo. Comfort, quality and safety have all taken a considerable leap forward. One example: the Polo was specifically designed to attain the recently established, stricter and more comprehensive, 5-star EuroNCAP rating. The higher structural rigidity of the Polo's bodyshell contributes to these results. In the footwell area alone, intrusion – related to the car body's deformation strength in a frontal crash – was lowered by 50 percent! In the case of a side impact, the intrusion value was reduced by 20 percent.

Standard equipment for safety

In addition, the European version of the Polo now being presented is equipped with standard ESP electronic stabilization program with Hill Hold Control, and it has a highly effective network of airbags on board, including combined head-thorax airbags (integrated in the front seatbacks), belt tensioners and belt force limiters plus seatbelt warning indicator and head restraints that counteract the risk of whiplash injury (both front seats), three rear head restraints and Isofix child seat preparation.

Weight down, fuel consumption down

Despite significant improvements in all aspects of the car, it was possible to reduce the Polo's body weight by 7.5 percent. The introduction of new TDI and TSI engines, as well as the 7-speed dual clutch transmission (DSG), has resulted in considerably reduced fuel consumption and emissions over a wide range of engine power outputs. An excellent example here is the new 1.2 TSI. This turbo-charged four-cylinder direct injection gasoline engine produces 77 kW / 105 PS, yet it consumes just 5.5 liters of fuel per 100 kilometers (129 g/km CO2); this is 19 percent less than on the equivalent model of the previous generation!

In total, seven different engines will be offered on the new Polo in its first year – four gasoline and three diesel – spanning a power range from 44 kW / 60 PS to 77 kW / 105 PS. Five of these engines are entirely new or are being used for the first time in the Polo.

The new engines include all three TDIs (turbo-diesel direct-injection); thanks to the implementation for the first time of common rail technology in the Polo, these engines are both efficient and refined. The potential in the new TDI engines is clearly evident in the example of the Polo 1.6 TDI with 66 kW / 90 PS: when combined with a "BlueMotion package", its average fuel consumption of 3.8 liters per 100 kilometers and 96 g/km CO2 makes it the most fuel efficient and lowest emitting five-seater diesel in the world. The "BlueMotion package" may be combined with any of the three equipment lines developed for the Polo. Available for selection here are the base version "Trendline", the mid-level "Comfortline" and the top of the line "Highline".

Individually combinable high-tech features

Options that Polo drivers will be able to order on their new Volkswagen include static turning lights integrated in the front fog lights, (from "Comfortline" up), side curtain airbags (head airbag system for front and rear passengers), radio and radio-navigation systems and integrated hands-free telephone systems. A panorama sunroof and bi-xenon headlights will follow at a later time.

Market launch starts the end of June

Start of production of the five-door Polo is scheduled for the end of March. This will be followed, starting in the last week in June, by the market launch of the visually and technically advanced new edition of the million unit bestseller in Germany. Just two weeks later, thanks to an ambitious logistics plan, Volkswagen will begin selling the car across mainland Europe, and soon Polo engines will be revving up across all continents.


in konceptni BlueMotion :
http://www.autoblog.com/2009/03/03/gene ... t-87-g-km/

Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
geronimo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Če okt 18, 2007 7:48 am

Napisal/-a geronimo To mar 03, 2009 11:03 am

Tattoo- je napisal/-a:
simply je napisal/-a:...ter 1.4 TSI z 122KM.
Tega motorja v Polotu ne bo...
l


V članku na prvi strani piše "Kasneje, natančneje v prvi polovici leta 2010 sledita še 1.4 TSI-ja z nazivnimi 90 kW (122 KM) in polo GTI z enakim motorjem a največjo močjo 132 kW (180 KM)." Verjetno si na a.com tega niso kar sami zmislili, ampak je to v kakem press releasu?
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker To mar 03, 2009 11:16 am

un rdeč je noro lep. kumj čakam 3 vratno verzijo.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing To mar 03, 2009 11:24 am

Keri k...c se je zmislil pri VW belo osvetlitev armature.

MODRA JE ZAKON
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus To mar 03, 2009 11:32 am

Geronimo, a ne bo mel 1.4 TSI 170 konjev? Ker 180 bi blo mal neumno, saj bi se letni stroški vzdrževanja tako precej dvignili.
Sam sem le nekoliko razočaran nad tem, da v začetku niso ponudili nobenega nekoliko močnejšega motorja, saj je 105 konjev za takle avto ravno ni nekaj, kar bi zagotavljalo odlične pospeške. Vsaj en motor z okrog 130 konjev bi že v začetku moral bit. Nič, treba bo počakat na GTI-ja. Upam le, da bo le imel samo 170 konj.
Pred nekaj dnevi je bil na autobildu objavljen tudi nek članek, ki govori o tem, da naj bi Polo imel možnost adaptivnega vzmetenja, pa me zanima, kako je s tem?
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing To mar 03, 2009 11:49 am

Klinc pa koliko konjev bo imel ko pa bo cena taka da se bom nasmejal do kapi.

Na nemških straneh sem bral da naj bi bil 1.6TDI blue motion od 18.000 EUR :rofl
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov