Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Ne maj 03, 2009 8:22 pm

Italijanski FIAT očitno stavi na velik probrat v tej recesiji. Italijanski FIAT ima priložnost, da odkupi Opel in to bo tudi storil. Z takim poslom ima izkušnje že iz preteklosti. Ameriški GM ima preveč finančnih problemov, da bi Opel lahko obdržal.
Za Opel in zaposlene je to tudi boljša rešitev, da krenejo pod finančno stabilen FIAT, kot, da so pod streho bankrotiranega GM-ja.
Avto, moj partner!
 
goranTNT
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Če sep 22, 2005 9:16 am

Napisal/-a goranTNT Ne maj 03, 2009 9:12 pm

Nimam nic proti Fiatu ampak Fiat se zdalec ni stabilen. Imajo ogromen dolg, prav tako jim je letos prodaja precej upadla in imajo ze precejsno izgubo.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po maj 04, 2009 10:14 am

Tako kot pravi GoranTNT... Totalno zapufana firma kupuje totalno zapufane firme.

Kakorkoli že, bomo priča nastanku velikega koncerna Fiat-Opel-Chrysler?

Slika

http://www.autoblog.com/2009/05/04/fiat ... urope-inc/
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Po maj 04, 2009 11:32 am

Jst samo upam, da ne bo Fiat pokasiru zase nemške denarne pomoči Oplu in ameriške Chryslerju terratu Veliki Fiat, kot je Milošević sanjal o Veliki Srbiji ... Ker kukr ma Fiat dolgov, ne vidm velke prihodnosti za tako raznoliko partnerstvo, kot ga načrtujejo ... Kot ste že nekateri omenil, je konkurenca v določenih razredih prehuda (predvsem recimo Grande Punto - Corsa), sam po drug stran pa - če maš v lasti obe znamki, je vseen drek za enga lastnika, kaj kupš, a ni? Tud Renault ma recimo Clia Storio pa Dacio Sandero pa laufa vse lepo in prav ... Dobr, delno razumem, da če si Fiat pa en kup Fiat pa drug Opel, maš raj prvega, tud če je drugi Fiat, sam vseen ...

Lp!
 
Uporabniški avatar
DeNalDo
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Če jul 24, 2008 3:10 pm

Napisal/-a DeNalDo Po maj 04, 2009 1:15 pm

jah dečki sprijaznte se že da fiat ni več na robu propada ter da sedaj ruši vse pred sabo hehe :P
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po maj 04, 2009 5:00 pm

Na koncu pa ne bo več ne Opla in ne Chryslerja. Edino koncern Fiat bo še vedno živ, ampak še kar v krizi :)

Kot smo nekako že ugotovili Fiat tako ali tako nima kakšnega ugleda in se bo, ko bo Opel v Fiatovih rokah, njegova prodaja začela zmanjševati. Ljudje bodo potem še raje kupovali Volkswagne kot pa Ople. Pa tudi Američani si pod imenom Fiat predstavljajo vse kaj drugega kot avto.

Od tega bo lahko imel največjo korist samo Fiat, če bodo seveda znali Italjani to izkoristit. Multipla je stara, Idea tudi postaja. Glede na to da ni bilo nikjer nič zaslediti, da bi razvijali kakšne nove modele jih bodo tako lahko zdaj veliko lažje dobili. Bomo videl kaj se bo dogajal. Bo znalo biti še zanimivo!
 
Miholl84
Novinec
 
Prispevkov: 482
Pridružen: Pe jul 25, 2008 10:46 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Miholl84 Po maj 04, 2009 5:07 pm

A so kje kakšni podatki koliko je FIAT zadolžen? Ker časi ko je bilo vse rdeče so bili v 90ih in začetku 21 stoletja, sedaj pa dvomim da bi bili tako hudo zadolženi, če nameravajo pokupit vse kar bo pocrkalo.

Drugače pa se pri Fiatu kar dogaja; jtd, multijet, multiair, mali turbobencinarji in pa
500, GP, Bravo, Panda - vsi ti modeli se več kot odlično prodajajo

Pri malih avtih so zelo uspešni, kar kaže tudi sama prodaja le teh...
C u O r E S p O r T i V o
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan Po maj 04, 2009 6:09 pm

pa tle ste pa nakateri pravi finančni guruji. Če še ne veste je zadolževanje pozitivno do tiste mere, dokler ne začne vrednost podjetja padati. na kratko; WACC mora biti večji od procentualne strukture dolga. Ne vem pa od kot vam podatki o waccu fiata in tko naprej. Mislim pišete zato da si nabijate poste ne pa da bi kaj znali argumentirano povedat.
fiat pokupi čim več nemškega pa jim daj vetra.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po maj 04, 2009 8:06 pm

Fiatfan je napisal/-a:Mislim pišete zato da si nabijate poste ne pa da bi kaj znali argumentirano povedat.


Ti tud! Poglej si kaj navajajo viri, pa tudi kot sem že rekel, je fiatova ponudba pri določenih modelih že rahlo zastarela, pa tudi okrnjena. Tri različice Stilota je nadomestil Bravo zgolj v samo eni.

Pa da se razumemo, meni je Fiat čisto fajn znamka, sam ne morem pa razumeti, da jih danes ena Kia, korejski proizvajalec, katerega avti so še slabo desetjetje nazaj smrdeli po obupni cenenosti, sposoben proizvajati Kio Cee'd v treh različicah, Fiat, znamka s stoletno tradicijo, pa "kao" ne, ker naj bi zato trpela kakovost? :?
___________________________________________
In še en vir iz rtvslo.si...
http://www.rtvslo.si/condor/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=4&c_id=198768

....in še najbolj "močan" stavek iz navedenega vira od Marchionne-ja:
Marchionne je v intervjuju za Financial Times povedal, da bi bil Fiatov prevzem Opla "zakon, sklenjen v nebesih".


No in tudi tokrat jim na rtvslo.si ni uspelo napisati članka, da ne bi ustrelili kakšnega kozla! Ste vedeli, da je Fiat avtoprevoznik :P
Slika
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Po maj 04, 2009 9:38 pm

Glede da FIAT kupuje Opel ima denar. Po zdravi kmečki logiki je pač tako.
FIAT je odkupil tovarno v Kragujevcu, bivšo Zastavo v katero mora še dosti denarja vložit za posodobitev proizvodnje FIATA punta. Opel pa je itak že znamka, ki ima nek soliden trg in solidno ime, tako, da FIATU gre nakup kot voda na mlin.
Pač v poslih je tako, da če se hoče nek denar zaslužiti je treba iti tudi v stroške in investicijo. Pri tem pa tudi reskirati.
Italijani niso Slovenci, da kupijo neko firmo z po možnosti z tujim denarjem z tem namenom, da jo uničijo in nato iz nje poberejo čim več denarja in si stlačiti v žep, delavce pa spraviti na cesto. Za dejanja pa ne odgovovarja noben za nič.
Italijanska industrija je resna stvar, gre za izkušeno kapitalistično državo, ki ve kako se da zaslužiti.
V če bi take neumnosti počeli naši tajkuni v Italiji jim bi država zaplenila vse kar imajo, dokler se ne dokaže kaj je bilo zasluženo in kaj pokradeno. In ne samo njim tudi sorodnikom. Stroške, kazni in škodo pa bi plačali iz lastnega žepa. Ni, ni, zajebancije pri zahodnih sosedih.
Pri nas nek bivši komunist se spreobrne v kapitalista pa pokrade narod.
FIAT je v 70. in 80. letih dokazal, da lahko postane na vrhu avtomobilske industrije kot proizvajalec in te čase očitno hoče tudi ponovit. Recesija je pač neka prilika za njih.
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po maj 04, 2009 9:47 pm

moj-avto je napisal/-a:Glede da FIAT kupuje Opel ima denar. Po zdravi kmečki logiki je pač tako.
FIAT je odkupil tovarno v Kragujevcu, bivšo Zastavo v katero mora še dosti denarja vložit za posodobitev proizvodnje FIATA punta. Opel pa je itak že znamka, ki ima nek soliden trg in solidno ime, tako, da FIATU gre nakup kot voda na mlin.
Pač v poslih je tako, da če se hoče nek denar zaslužiti je treba iti tudi v stroške in investicijo. Pri tem pa tudi reskirati.
Italijani niso Slovenci, da kupijo neko firmo z po možnosti z tujim denarjem z tem namenom, da jo uničijo in nato iz nje poberejo čim več denarja in si stlačiti v žep, delavce pa spraviti na cesto. Za dejanja pa ne odgovovarja noben za nič.
Italijanska industrija je resna stvar, gre za izkušeno kapitalistično državo, ki ve kako se da zaslužiti.
V če bi take neumnosti počeli naši tajkuni v Italiji jim bi država zaplenila vse kar imajo, dokler se ne dokaže kaj je bilo zasluženo in kaj pokradeno. In ne samo njim tudi sorodnikom. Stroške, kazni in škodo pa bi plačali iz lastnega žepa. Ni, ni, zajebancije pri zahodnih sosedih.
Pri nas nek bivši komunist se spreobrne v kapitalista pa pokrade narod.
FIAT je v 70. in 80. letih dokazal, da lahko postane na vrhu avtomobilske industrije kot proizvajalec in te čase očitno hoče tudi ponovit. Recesija je pač neka prilika za njih.


He he, si me nasmejal, mož.
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Po maj 04, 2009 9:53 pm

Joie de vivre!@

Ja, pa to ni hecna stvar. Pomisli koliko zaposlenih pri Oplu bo lahko dalje služilo lasten kruh.
Delavce zanima redna plača in delavna mesta.

Ni fora v proizvodnji super kvalitetnih in lukzuznih avtov, če jih folk ne more kupiti.
Od kje potem tovarni denar.
Zato pa so proizvajalci kvalitete večinoma padli pod druge, razen izjem.
Ferrari je padel pod FIAT, ker sam finančno ni mogel preživet.
Proizvodnja avtomobilov mora temeljiti med kompromisom kvalitete in cene, da bodo ljudje zmožni tak avto tudi kupiti.
Tudi rezervne dele je treba vsake toliko prodati.
Samo poglejte Renault, koliko rezervnih delov proda. To je vse kapital.

Italijani dobro vedo, da je prva stvar pri avtu všečna oblika, reklama in ugodna cena.
Ostalo pa se itak da zmeniti pri trgovcu in avto za dosegljivo ceno je hitro prodan.
Enako počnejo francozi pri Renaultu.
Kupec pa ne pomisli koliko denarja bo vložil v avto, če ga bo imel 10 ali več let. Z drugimi besedami pomeni, da kupec, ki menja rezervne dele pri avtu financira industrijo in zvišuje kapital industrije.
Italijani vedo, da mora riba prvo ugrizniti v vabo, nato je pojedina tu. HA, HA,.....
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan To maj 05, 2009 2:30 pm

moj-avto je napisal/-a:Italijanska industrija je resna stvar, gre za izkušeno kapitalistično državo, ki ve kako se da zaslužiti.
V če bi take neumnosti počeli naši tajkuni v Italiji jim bi država zaplenila vse kar imajo, dokler se ne dokaže kaj je bilo zasluženo in kaj pokradeno. In ne samo njim tudi sorodnikom. Stroške, kazni in škodo pa bi plačali iz lastnega žepa. Ni, ni, zajebancije pri zahodnih sosedih.


malce off-a: ata Berlusconi poskrbi za vse :-) O krajah v Italiji ter vpletenosti gospodarstva in politike.....no comment.
Drugače pa Italija kapitalizem pojmuje kar precej drugače, kakor anglosaksonski svet. Imam občutek, da so začeli Marxa brati že dolgo pred ostalimi, vendar ga interpretirati po "italijansko". Pa tudi po 2.sv. vojni je bila njihova Komunistična partija zelo močna, in je bila tudi članica 1. Infornmbiroja, leta 1947. Konec off-a!

Drugače pa, dragi moji, če ne bi bilo države, ki je stala za Fiatom, ga ne bi bilo že zdavnaj več. V pravem tržnem gospodarstvu bi ga že zdavnaj hudič vzel. Kot so rekli Nemci že v 80-ih: Fehler In Allem Teil. Roko na srce, nek biser kakovosti pač niso bili do prihoda Marcchioneja, ki je "zakapiral" kaj se prodaja oz., kje je pozicioniran Fiat pri kupcih (mali razredi). Trenutna kriza pa jin gre tudi precej na roko s prodajo, kvaliteta pa se je tudi precej popravila (Panda, 500).
O sposobnosti Fiata in njihovemu managementu v preteklosti pa ne bi kaj preveč, saj še svojih inovacij niso uspeli patentirati. Ne vem, kaj lahko prinese poroka z omenjenimi podjetji, predvsem Nemcev si ne predstavljam, da jih prevzemajo "makaronarji" - nacionalni ponos je v Evropi še kako prisoten!
Fiat je pač italijanska socialna ustanova, ki zaposluje toliko tisočev domačinov.
Da pa ne bo samo kritike, osebno mislim, da je Fiat 500 eden najboljših designerskih izdelkov zadnjih 20 let.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To maj 05, 2009 2:52 pm

Tudi FIAT se je v zadnjih letih precej spremenil. "Makaronarstva" že nekaj časa ni več - kljub Berlusconiju (ali prav zato - ker jim ne gre preveč na roko).
Najboljši dokaz za to so novi izdelki, ki bi jih lahko bilo z nakupom Opla več - za deljene in s tem manjše razvojne investicije. Skoraj bolj vprašljivo je sodelovanje s Chryslerjem.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan To maj 05, 2009 3:11 pm

Pri Chryslerju se je še Daimler opekel, ko je bil "američan" še dokaj zdrav. Na koncu so Nemci sami priznali, da je šlo bolj za obratni Marshallov plan, kot pa za pravo simbiozo. Trenutna kriza preseneča prav vse in ne bi se več čudil, da Fiatu v danem trenutku uspe - če drugače ne, da se preko Chryslerjevih trgovcev pozicionira na ameriški trg in ne potrebuje izgradnje svoje mreže. Kaj bo pridobil Chrysler? Pojma nimam, glede na njihovo trenutno stanje.
Dejansko je res, da odkar je Marcchione prevzel Fiat, posluje bistveno bolj zdravo in prosperira z modeli v nižjih razredih. Veselim se že novega Topolina in dvovaljnega motorčka!
Žal mi je Opla in neumne GM politike z nameščanjem ameriških direktorjev v Nemčiji, ki so naredili več škode, kot koristi. V tej trenutni situaciji je skoraj nemogoče napovedati prihodnost, predvidevam pa da bodo največji zmagovalci krize Indija ter Kitajska, ki bodo v pravem momentu (oziroma so že) vstopili skozi glavna vrata na avtomobilistično prizorišče. Morda tudi v GM in Chrysler?!?
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To maj 05, 2009 6:05 pm

Časopis DELO je namenil precej prostora potencialni povezavi Fiat-Opel ob obisku Fiatovega šefa pri nemškem gospodarskem ministru. Med drugim omenjajo, da Nemci nasprotujejo tej povezavi, ker ima Fiat sam milijardne dolgove, podjetji imata podobne modele in enake glavne trge (recimo Rusjio). Zato so nekateri mnenja, da FIat vidi interes samo v 3,3 milijardah državne pomoči.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To maj 05, 2009 6:16 pm

In možnosti vstopa na trg čez lužo.
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr maj 06, 2009 1:22 am

Lignage je napisal/-a:
Fiatfan je napisal/-a:Mislim pišete zato da si nabijate poste ne pa da bi kaj znali argumentirano povedat.


Ti tud! Poglej si kaj navajajo viri, pa tudi kot sem že rekel, je fiatova ponudba pri določenih modelih že rahlo zastarela, pa tudi okrnjena. Tri različice Stilota je nadomestil Bravo zgolj v samo eni.

Pa da se razumemo, meni je Fiat čisto fajn znamka, sam ne morem pa razumeti, da jih danes ena Kia, korejski proizvajalec, katerega avti so še slabo desetjetje nazaj smrdeli po obupni cenenosti, sposoben proizvajati Kio Cee'd v treh različicah, Fiat, znamka s stoletno tradicijo, pa "kao" ne, ker naj bi zato trpela kakovost? :?


UUUUU, kajla :!: Bi mogoče pripomnil Miran Ališič :har :noro
OK, šalo na stran se strinjam bi pa to veljalo za mnogo proizvajalcev po svetu in evropi,... tko da bi bilo lahko boljše, sam če začnemo z razpravo če bi bila čebula bula ne pridemo nikamor.

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
goranTNT
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Če sep 22, 2005 9:16 am

Napisal/-a goranTNT Sr maj 06, 2009 7:55 am

Menim da ima v tem trenutku Opel precej boljso prodajno paleto. Corsa je že nekaj časa med najbolje prodajanimi, nova Astra je takorekoč predvrati, Insignia pa je postala najbolje prodajan model v srednjem razredu, kar je fenomenalno glede na to kako težko se prodajajo ne premium znamke v srednjem razredu in glede na to kako se je prodajala vectra.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov