Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To dec 12, 2006 12:47 am

Martina Navratilova je napisal/-a:.... Tudi avta na vodik (gorivna celica) kakor vem citroen nima. ....


Leto stara novica
GENEPAC - blok gorivnih celic
PSA je razvil nov blok gorivnih celic, ki proizvede moc 80kW. Je med najucinkovitejsimi na svetu. V razvoj gorivnih celic skupina PSA vlaga veliko denarja, v avtomobile pa naj bi gorivne celice zaceli ugrajevati okoli leta 2020. Vec na strani (tudi dva filmcka!): http://www.psa-peugeot-citroen.com
 
ThinkFeelTrive
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po dec 11, 2006 11:26 pm

Napisal/-a ThinkFeelTrive To dec 12, 2006 12:48 am

pa resno sem prizadet z načinom, kako si rezal prejšnji quote, saj zgleda kot da sem jaz tiste oslarije pisal... prosim popravi.
predn kar kol rečš, premisl o naslednjem koraku
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To dec 12, 2006 12:48 am

no zdj vem da ga ma. :oops:
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To dec 12, 2006 12:53 am

Joie de vivre! je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a:
esem je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a:
esem je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a:
VISA res ni bila prva ;) :

Ne bom postal texta kr berite, se boste malo naucili. ;)


Xandrej je verjetno mislil elektronski (el. nadzorovan) vžig in tu je bila Visa prva


Vidis ko noces prebrati. :roll: Prvi mehanski vbrizgi so bli ze v zgodnjih 50ih.


VŽIG, ne vbrizg!

Uh tok sm zivcen da kr povrsno berem. Se posipam s pepelom in sproti preverim. :P


Zame si popušil na celi črti... Da ne razbereš razlike med vžigom in vbrizgom pomeni da o avtih pojma nimaš in nekaj v prazno lapaš. S teboj je pri meni konec.

Zmotil sem se. Se ti res zdi da ne locim tega? :roll:

Glede teme: Sploh nism hotu nc slabga. Ti si dal povezavo z evotom in wrxom jst sm pa hotu napisatda da ni realno vlect (in da tudi ni bilo pricakovati) te vzporednice in zakaj (bolj kot ne v bran). Se reku sm da bi mi tak c2 ce bi mel kul gokartovsko podvozje cist sedu. Reku sm tudi da verjamem da bi znal citroen nardit zelo zanimiv sporten avto ampak bi mu bilo tezje in mogoce tudi neprofitabilno (vsem se zdi 9 evolucij avta ki je narjen zato da bo predelan v dirkalnik N skupine kar tako dosegljivo.) Sej vi kr debatirite, ne bom vec motu. Vem tocno, kaj je citroen in zakaj se ga ima. Ce izpolnjuje vse zelje je sigurno najbolsa znamka na svetu. Vem pa tudi kaj ni. Vi ne veste ali pa nocete priznati. :D
Zadnjič spremenil Martina Navratilova, dne To dec 12, 2006 1:12 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To dec 12, 2006 12:54 am

ThinkFeelTrive je napisal/-a:to si mogu pa res svoje francozke možgane sprat, da nisi zašpilu francoza a? Svaka ti čast... Lej, moj namen ni bil pluvat ostale znamke, povedal sem mnenje na pro et con princip. Navdušen sem pa nad tem, da subarujevci branijo svojo znamko, in odreagirajo na kritike, v zameno jim pa vi, ne tako kot si ti epsko opisal, protiargumentirate njihovo znamko, ampak se izredno žaljivo in resno poženete po psovkah, in žalitvah. Francoski avto, francoska mentaliteta... :shock:


Poglej ThinkFeelTrive...

Ti si v tej debati nebodigatreba. Še en ki tuli kar nekaj, namesto, da bi znal napisati kaj več o tem o čemer sem jaz spraševal. Subarujevci in ostali zagovorniki so padli kakor so dolgi in široki z Nebivedujem na čelu. Nebivedu ne loči Citroëna od Subaruja, za kar obstaja dokaz na forumu, in piše buče, meni pa reče, da sem zelen.

lp, mm
Zadnjič spremenil Lignage, dne To dec 12, 2006 1:02 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
ThinkFeelTrive
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po dec 11, 2006 11:26 pm

Napisal/-a ThinkFeelTrive To dec 12, 2006 1:12 am

kaj pa če je že u štartu moj namen vrelo olje na ogenj zlivat... Človek bere forum v dobri veri da bo kej pametnega prebral, mogoče res kak koncept vozila prihodnosti videl... use kar bere je pa vsesplošno onaniranje francozev po glavah japoncev, in obratno. Seveda da sem tudi sam nebodigatreba, saj drugih v tej debati ne vidim.
lp, :)
Zadnjič spremenil ThinkFeelTrive, dne To dec 12, 2006 1:23 am, skupaj popravljeno 1 krat.
predn kar kol rečš, premisl o naslednjem koraku
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To dec 12, 2006 1:14 am

ThinkFeelTrive je napisal/-a:to si mogu pa res svoje francozke možgane sprat, da nisi zašpilu francoza a? Svaka ti čast... Lej, moj namen ni bil pluvat ostale znamke, povedal sem mnenje na pro et con princip. Navdušen sem pa nad tem, da subarujevci branijo svojo znamko, in odreagirajo na kritike, v zameno jim pa vi, ne tako kot si ti epsko opisal, protiargumentirate njihovo znamko, ampak se izredno žaljivo in resno poženete po psovkah, in žalitvah. Francoski avto, francoska mentaliteta... :shock:


Pa kdo zdaj nabija? Stari moj, povsem si falil kdo žali, kakšni so argumenti, vse si falil. Kje vidiš kako negativno nastrojenost napram Subaruju s strani 3 mušketirjev? Če najdeš kako žalitev, če najdeš kako pljuvanje po znamki ali deželi izvora, kot je to že ustaljena praksa iz VAŠIH ust, potem ti dam za pivo. Sploh bereš poste do konca?
 
ThinkFeelTrive
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po dec 11, 2006 11:26 pm

Napisal/-a ThinkFeelTrive To dec 12, 2006 1:20 am

stari moj? sploh ne. ;)
predn kar kol rečš, premisl o naslednjem koraku
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To dec 12, 2006 1:22 am

ThinkFeelTrive je napisal/-a:kaj pa če je že u štartu moj namen vrelo olje na ogenj zlivat... Človek bere forum v dobri veri da bo kej pametnega prebral, mogoče res kak koncept vozila prihodnosti videl... use kar bere je pa vsesplošno onaniranje francozev po glavah japoncev, in obratno. Seveda da sem tudi sam nebodigatreba, saj drugih v tej debati ne vidim.

Zdej pa lahko noč, pa ene kleme za pomoč, če pa ne vžge pa amzs poklič ;)


Pa ti si res bedačino jedno da ne sprevidiš! Nisem še zasledil, da bi kak frankofil napadal japonce, res še nisem. Razen s HajdukS-om se počimo, ki pa je itak teslo ne glede na to kaj ima v garaži. Če se nekdo malce sprašuje o napredku Subaruje, vi to takoj vidite kot agresijo. Nihče ni napadel Subaruja in nihče ga ni žalil tako kot vi vračate.

Konec koncev sta v citroënovi paleti že dva Japonca, toyotin C1 in mitsubishijev C-crosser.

Nehaj že, preberi vse poste in si preluftaj glavo.

LP,
Joie
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To dec 12, 2006 1:31 am

Stalno nekdo zali jst sm pa teslo. Hihihi
 
ThinkFeelTrive
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po dec 11, 2006 11:26 pm

Napisal/-a ThinkFeelTrive To dec 12, 2006 1:36 am

Jst bedačino? HajdukS teslo? Dej še spsuj mi mater, k si glih pr tem. Neki je govort pa klobasat o avtih, drugo je žalit ljudi :!:
predn kar kol rečš, premisl o naslednjem koraku
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To dec 12, 2006 1:44 am

ne morem, da ne bi...

sicer sem vse skupaj bolj etapno, s postanki, bral,pakljub temu...

ontopic: vse skupaj je samo nalepka, tudi za moje pojme zgresen projekt, ki z Loebom nekako nima pametne povezave

pa k vasemu offtopicu:
ce sem prav razumel, je bilo nekako najbolj govora o razmerah na evropskem trgu.

tukaj mitsubishi brez dvoma pusi. tako s samo ponudbo, kvalitativni aspekt pa se je pokazal, ko je skoraj polovica vodstva v dezeli vzhajajocega sonca naredila harakiri zaradi zatajevanja tezav pri kontroli kvalitete (worldwide!!!) v zadnjih prakticno 20 letih, tudi daimler-chrysler jih je spustil z rok, kot vroc krompir, ker so s financnega stalisca vreca bre dna. kot proizvajalca jih resuje tezka industrija, pa lahko zastarelih motorjev za os. vozila prodajo na kitajsko in malezijo, kolikor hocejo.
Da se drzijo nad vodo v tem segmentu os.vozil, paradne konje delijo ravno s francozi (suv), dizle pa pri vwju nabavljajo (2.0tdi140).
evo je svetla izjema, a je popolnoma nisni izdelek, v motosportu pa tudi ze leta ni vec to,kar je vcasih bil, ga je zraven ostalih proizvajalcev, se najbolj ravno citroen, v zadnjih letih povozil (pa ne mi zdaj na svetlo vlacit vzhodnjaskih touring car championshipov, za katere v ostalem svetu ni nihce se slisal)

subaruje sam obcudujem, kako dolgo se kljub svoji buticno naravnani prodaji se nad vodo drzijo,tako s kvaliteto, kot s svojim 4kolesnim pogonom tudi v nizjih segmentih,sploh pa s trmoglavo, a originalno resitvijo boxer motorjev. tudi neprilagojenosti evropksim trgom, razen hudo zakasnjenega prihoda dizla jim ni mozno ocitat, saj ze kako leto, dve na trgih eu ponujajo kvazi-tovarsniko vgrajene plinske instalacije.
so pa, kot sem ze omenil, precej buticni artikel, nikdar niso in ne bodo masovna roba, ce ne druga zaradi cene. osebno bi jih na evropskih trgih nekako ob saaba uvrstil - za zanesenjake, pravzaprav dalec od trzno uspesnih delezev

o citroenu pa ne bi, je ze malo prepozna ura za crni humor na svoj racun,kritiko pa prenesem, a ne neutemeljene (ravno tukaj bi od velemoderatorja nebiveduja, ki ima tako v vsaki temi za pokomentirat, kako je on to mel, ono vozil, tisto presraufal... pricakoval kak bolj pameten komentar - pa brez zamere, moz, ampaktako je)

ps
za tipkarske napake ne odgovarjam, napol leze pisem na prenosnika, ob taki uri, ko vecina "normalnih" ze spi, mene pa ze tudi zvija kot presto..
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To dec 12, 2006 1:48 am

khm...se ena o provokatorjih (sori, ampak prav tako sta izpadla), tipa NM in TFT...
v drek skakat je lepo, ponavadi okrog sprica, a ne pozabita, da tudi sebe userjeta vsaj do gleznjev, ce ne se vise... :P
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To dec 12, 2006 1:52 am

dobek je napisal/-a:ne morem, da ne bi...

sicer sem vse skupaj bolj etapno, s postanki, bral,pakljub temu...

ontopic: vse skupaj je samo nalepka, tudi za moje pojme zgresen projekt, ki z Loebom nekako nima pametne povezave

pa k vasemu offtopicu:
ce sem prav razumel, je bilo nekako najbolj govora o razmerah na evropskem trgu.

tukaj mitsubishi brez dvoma pusi. tako s samo ponudbo, kvalitativni aspekt pa se je pokazal, ko je skoraj polovica vodstva v dezeli vzhajajocega sonca naredila harakiri zaradi zatajevanja tezav pri kontroli kvalitete (worldwide!!!) v zadnjih prakticno 20 letih, tudi daimler-chrysler jih je spustil z rok, kot vroc krompir, ker so s financnega stalisca vreca bre dna. kot proizvajalca jih resuje tezka industrija, pa lahko zastarelih motorjev za os. vozila prodajo na kitajsko in malezijo, kolikor hocejo.
Da se drzijo nad vodo v tem segmentu os.vozil, paradne konje delijo ravno s francozi (suv), dizle pa pri vwju nabavljajo (2.0tdi140).
evo je svetla izjema, a je popolnoma nisni izdelek, v motosportu pa tudi ze leta ni vec to,kar je vcasih bil, ga je zraven ostalih proizvajalcev, se najbolj ravno citroen, v zadnjih letih povozil (pa ne mi zdaj na svetlo vlacit vzhodnjaskih touring car championshipov, za katere v ostalem svetu ni nihce se slisal)

subaruje sam obcudujem, kako dolgo se kljub svoji buticno naravnani prodaji se nad vodo drzijo,tako s kvaliteto, kot s svojim 4kolesnim pogonom tudi v nizjih segmentih,sploh pa s trmoglavo, a originalno resitvijo boxer motorjev. tudi neprilagojenosti evropksim trgom, razen hudo zakasnjenega prihoda dizla jim ni mozno ocitat, saj ze kako leto, dve na trgih eu ponujajo kvazi-tovarsniko vgrajene plinske instalacije.
so pa, kot sem ze omenil, precej buticni artikel, nikdar niso in ne bodo masovna roba, ce ne druga zaradi cene. osebno bi jih na evropskih trgih nekako ob saaba uvrstil - za zanesenjake, pravzaprav dalec od trzno uspesnih delezev

o citroenu pa ne bi, je ze malo prepozna ura za crni humor na svoj racun,kritiko pa prenesem, a ne neutemeljene (ravno tukaj bi od velemoderatorja nebiveduja, ki ima tako v vsaki temi za pokomentirat, kako je on to mel, ono vozil, tisto presraufal... pricakoval kak bolj pameten komentar - pa brez zamere, moz, ampaktako je)

ps
za tipkarske napake ne odgovarjam, napol leze pisem na prenosnika, ob taki uri, ko vecina "normalnih" ze spi, mene pa ze tudi zvija kot presto..


vidis. Kako lahko to pises. Povej kok citroenov ma elektronsko krmiljenje ventilov pa poglej kok mitsubishijevih. Povej mi primerljivo napreden motor za evota 9 ali prihajajocega evota X pri citroenu. Kaj pa vzdrzljivost tudi to je povezano s kakovostjo in tehnologijo se ti ne zdi? A si res tok neveden al si samo tok zaslepljen.


Vzhodnjaskih touring... kaj??? Hm mislim pa da je cel svet slisal za rally skupine N. WRC vi malo narobe razumete pa nebi vec o tem ker ne bo konca.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To dec 12, 2006 1:59 am

:bow & :clapclap tvoji trmoglavosti, MN

dobek has spoken, zdaj pa gre spat, ti pa svoje svoje globoke frustracije (ah ja, tudi v grupi n se zdajec niso tako merodajni, kot si zelis - sploh nase prvenstvo ni nevemkaka referenca) izzivljaj v samoti noci, ce ze ne zdaj, te bo vsaj zjutraj kdo bral, mogoce tudi obrajtal,kar se mi zdi, da drugace ni ravno primer, da se moras tukaj toliko duvat...lahko noc in mir s tabo
Zadnjič spremenil dobek, dne To dec 12, 2006 2:00 am, skupaj popravljeno 1 krat.
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Niva13
Uporabnik
 
Prispevkov: 1246
Pridružen: Ne jul 04, 2004 4:52 pm
Kraj: planet Vulcan

Napisal/-a Niva13 To dec 12, 2006 1:59 am

kaj pa pomeni fleksibilnost na trgu?

prilagajanje dolocene avtom. tovarne potrebam kupcev, bi jaz prej ocenila kot metanje peska v oci, pranje mozganov bodocih kupcev, vsaj v vecini primerov je tako (in to ne velja samo za avtomobile)

sprasujem se, kako lahko ena firma sploh se obstaja, ce se skoraj nic ne reklamira in kao posledicno nic ne proda?
res, da obilno reklamiranje lahko poveca prodajo, vendar zasicenost trga z dolocenim izdelkom pogojuje potrebo po reklamiranju in dokler bo vecina firm samo klonirala avtomobile, telefone, praske, .... bo tako

Imela sem XM-a l.90 in imam ze 8 let Subaruja Legacyja Sedan l.93, recimo avta priblizno na skoraj enakem nivoju glede letnika, opreme, velikosti itd. Odkrito povedano imela bi se vedno oba, oba sta mi vsec na pogled, oba sta krasna za vozit. Zal je popravilo 7hrusk in hidravlike in debelina moje denarnice dolocilo, da je XM moral stran.
Vsak pac ima svoje prednosti in slabosti.

pa lep pozdrav iz Subaru foruma ;)
@w~ b#0n~
 
rclio95
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr okt 18, 2006 3:30 pm

Napisal/-a rclio95 To dec 12, 2006 2:09 am

Ne bom se spuščal v srž tele nesmiselne "debate". Rad bi samo opozoril na nekatere nejasnosti oz. nesmisle, ki jih nekateri pišete:

Lignage je napisal/-a:Ves čas sem hotel poudariti to, da se japonska proizvajalca stežka prilagajata potrebam kupcev na evropskih tleh in da imata samo nek ozek krog pristašev.

Glede na to, da se proda malo Imprez in Lancerjev je logično sklepati, da nekaj ni v redu v ponudbi.

V zadnjem stavku citata je nesmisel. Menim, da je jasno, da sta pasusa "imata samo nek ozek krog pristašev" in "se proda malo Imprez in Lancerjev" v neposredni vzročno-posledični povezavi (sta kot vprašanje in odgovor). Trditev "je logično sklepati, da nekaj ni v redu v ponudbi" je v tem primeru povsem odveč (je "vsiljivec").

Joie de vivre! je napisal/-a:Če najdeš kako žalitev, če najdeš kako pljuvanje po znamki ali deželi izvora, kot je to že ustaljena praksa iz VAŠIH ust, potem ti dam za pivo.

Beri spodaj (mastni tisk). Če si mož beseda, mi kupiš pivo. :pivo

Lignage je napisal/-a:Po eni strani je pa žalostno dejstvo tako Subarujeve Impreze, kot tudi Mitsubishijevega Lancerja, da jih poznamo samo po njihovih zverinskih različicah. Osnovnejše verzije so pa za današnje čase neki polizdelki, ki jih proizvajalec niti v sanjah nikoli ne bi spustil na kak EuroNCAP crashtest, ker se lahko primerjata z evropejci iz zgodnjih devetdesetih. Si predstavljate tako bedo pri Citroënu.
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To dec 12, 2006 2:21 am

rclio95 je napisal/-a:Ne bom se spuščal v srž tele nesmiselne "debate". Rad bi samo opozoril na nekatere nejasnosti oz. nesmisle, ki jih nekateri pišete:

Lignage je napisal/-a:Ves čas sem hotel poudariti to, da se japonska proizvajalca stežka prilagajata potrebam kupcev na evropskih tleh in da imata samo nek ozek krog pristašev.

Glede na to, da se proda malo Imprez in Lancerjev je logično sklepati, da nekaj ni v redu v ponudbi.

V zadnjem stavku citata je nesmisel. Menim, da je jasno, da sta pasusa "imata samo nek ozek krog pristašev" in "se proda malo Imprez in Lancerjev" v neposredni vzročno-posledični povezavi (sta kot vprašanje in odgovor). Trditev "je logično sklepati, da nekaj ni v redu v ponudbi" je v tem primeru povsem odveč (je "vsiljivec").

Joie de vivre! je napisal/-a:Če najdeš kako žalitev, če najdeš kako pljuvanje po znamki ali deželi izvora, kot je to že ustaljena praksa iz VAŠIH ust, potem ti dam za pivo.

Beri spodaj (mastni tisk). Če si mož beseda, mi kupiš pivo. :pivo

Lignage je napisal/-a:Po eni strani je pa žalostno dejstvo tako Subarujeve Impreze, kot tudi Mitsubishijevega Lancerja, da jih poznamo samo po njihovih zverinskih različicah. Osnovnejše verzije so pa za današnje čase neki polizdelki, ki jih proizvajalec niti v sanjah nikoli ne bi spustil na kak EuroNCAP crashtest, ker se lahko primerjata z evropejci iz zgodnjih devetdesetih. Si predstavljate tako bedo pri Citroënu.
:con
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To dec 12, 2006 5:08 am

Sem rekel, da kregarija prej ali slej privede tudi do pozitivnih rezultatov. En od teh je tudi tale prispevek (rclio95), ob katerem se mi je kar oko orosilo, ko sem ga ugledal (no, morda imata tudi čik in kalorifer kakšno zaslugo :P).

Se pa žal ne morem strinjati s tezama.


rclio95 je napisal/-a:Ne bom se spuščal v srž tele nesmiselne "debate". Rad bi samo opozoril na nekatere nejasnosti oz. nesmisle, ki jih nekateri pišete:

Lignage je napisal/-a:Ves čas sem hotel poudariti to, da se japonska proizvajalca stežka prilagajata potrebam kupcev na evropskih tleh in da imata samo nek ozek krog pristašev.

Glede na to, da se proda malo Imprez in Lancerjev je logično sklepati, da nekaj ni v redu v ponudbi.

V zadnjem stavku citata je nesmisel. Menim, da je jasno, da sta pasusa "imata samo nek ozek krog pristašev" in "se proda malo Imprez in Lancerjev" v neposredni vzročno-posledični povezavi (sta kot vprašanje in odgovor). Trditev "je logično sklepati, da nekaj ni v redu v ponudbi" je v tem primeru povsem odveč (je "vsiljivec").


Pasusa seveda sta v neposredni povezavi, vendar nista v zaprtem sistemu (niti ga ne določata), kjer bi torej zadnji stavek (sploh lahko) bil "vsiljivec". Pogoj za tak zaprt sistem bi bil, da Subaru dela avte samo za nek zaprt krog (klub?) oboževalcev, čemur pa tu ni mesta. Tak "klub oboževalcev" ni lastnik Subaruja, v odprtem, konkurenčnem okolju kapitalizma so lastniki Subaruja delničarji, ki hočejo profit, dividende. To pa je dolgoročno možno le ob predpostavki (če izključimo nižanje stroškov/kvalitete produkcije) povečanega prometa/deleža na trgu in s tem širše, boljše, prilagojene ponudbe. To hkrati označi oba pasusa - "imata samo nek ozek krog pristašev" in "se proda malo Imprez in Lancerjev" - kot le-delno uresničevanje cilja, ki je večja prodaja. In tu smo pri iskanju kupcev, torej pri prilagajanju trgu, lahko tudi pri marketingu a zagotovo tudi pri spreminjanju ponudbe.

In to je dejal Lignage - da "da nekaj ni v redu v ponudbi" in jo torej velja dodelati.

Ravno njegova teza umešča zaprtost kroga oboževalcev v odprtost prostega trga - morda tudi zato nekatere reakcije (kar pa vsekakor lahko za neke druge teze velja tudi obratno - za citrofane).
Je to definicija fana - slepo zagovarjanje brez samokritičnosti?




rclio95 je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Če najdeš kako žalitev, če najdeš kako pljuvanje po znamki ali deželi izvora, kot je to že ustaljena praksa iz VAŠIH ust, potem ti dam za pivo.

Beri spodaj (mastni tisk). Če si mož beseda, mi kupiš pivo. :pivo

Lignage je napisal/-a:Po eni strani je pa žalostno dejstvo tako Subarujeve Impreze, kot tudi Mitsubishijevega Lancerja, da jih poznamo samo po njihovih zverinskih različicah. Osnovnejše verzije so pa za današnje čase neki polizdelki, ki jih proizvajalec niti v sanjah nikoli ne bi spustil na kak EuroNCAP crashtest, ker se lahko primerjata z evropejci iz zgodnjih devetdesetih. Si predstavljate tako bedo pri Citroënu.


Predpostavljam, da si tu seveda mislil na ta del citata - Če najdeš kako žalitev, če najdeš kako pljuvanje po znamki ali deželi izvora,...
Znamke so S ali M, modeli so SI ali ML.

Lignage izrecno povdarja obstoj "zverinskih različic". Gotovo se vsi strinjamo, da to je pozitivna označba (ki jo je povrh še izpostavil - žalostno dejstvo), da torej del S-ja in M-ja hvali. To dokazuje, da po znamkah ne pljuva, pljuva samo po nekaterih modelih. Pa tudi to ni pljuvanje kar poprek, ampak konkretna kritika. Zakaj?

V sodobnem svetu avtomobilizma se pri neopredeljenih še najbolj prodaja varnost oz je en izmed odločujočih kriterijev izbora. Ker modela (ML in SI) nimata ustreznih dokazov s crash testov (EuroNcap - ne glede na to, kaj nekateri mislite o njem, je trenutno dejansko daleč najbolj merodajna institucija te vrste), je en najbolj zahtevanih kriterijev odločanja o nakupu neizpolnjen in povsem v domeni rekla/kazala. Naj potencialni kupec verjame na lepe oči prodajalca? Na 10+ let stare crash teste?
(Naj kupi no name kondome, ne da bi zahteval neke teste, neko garancijo, da ne počijo? Je res komu čisto vseeno? Nam res, čeprav nam ni vseeno, oči zmorejo le pogled do prve stene v naši glavi?)

To celo ni isto kot "nezanesljivost" Citroenov, ker je čisto statistično gledano povsem možno, da dobiš Citroena brez napake. Kot je možno, da se ne zaletiš s SI ali ML. A kupci hočejo vedeti, kaj se zgodi, ko se zaletiš! In tega jim S/M ne pove, celo noče povedati. Zakaj?
To je delno podobno, kot če bi kupoval hidravličnega Citroena s samo tremi kolesi. Boš verjel na lepe oči prodajalcu, da gre povsem lepo s samo tremi kolesi, ali se boš obrnil, da takega polizdelka pa ti že ne boš kupil? Enako težko verjameš prodajalcu ob njegovem odgovoru na vprašanje, kaj je s crash testi. Temu se v smislu prodajne strategije, marketinga, celo iskrenosti, dejansko reče prodaja polizdelka, pa naj se zdi to še taka žalitev za S/M fane. V smislu končnega produkta pa, če je avto varnostno dober, velja prejšnji stavek, če pa ni varen, je pa (žal) celo avto (za sodobne kriterije varnosti) "nek polizdelek" (navednice so samo za primer težavnega sprejemanja resnice pri nekaterih S/M fanih - le-ta tako zgleda manj "dokončna" :P), kot je dejal Lignage. Torej izraz "polizdelek" (in podobno "beda" glede konkretnih "varnostnih/prodajnih" argumentov) dejansko ni žalitev, je samo bolj direktna, a konkretna kritika dejanskega stanja.

Je pa taka S/M skrb za varnost (ali vsaj informiranost) lastnih oboževalcev, predvsem pa seveda tudi skrb za dobrobit (bolje dobrobit kot dolgorit ;) ) lastnih delničarjev na nek način precej analogna Citroenovemu poigravanju s športnim/promocijskim kapitalom Loebovega zmagoslavja v reliju.

Kdo bo prej izstopil s tega nenavadnega vrtiljaka, kjer nas vrtijo nazaj z zaprtimi očmi?
Kdo bo ostal žejen?
lp


PS Seveda S/M ni mišljeno kot žalitev, je le začimba/izraz (nam frankofilom pač domač ;) ).

PPS Se pa distanciram od izrazov teslo (vsaj tesla bi lahko bilo :P ), bedačino ipd. To niti v žaru debate (krega) nikakor ni nujno, je pa zanesljivo kontraproduktivno.
lp+
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To dec 12, 2006 6:47 am

ThinkFeelTrive je napisal/-a:Jst bedačino? HajdukS teslo? Dej še spsuj mi mater, k si glih pr tem. Neki je govort pa klobasat o avtih, drugo je žalit ljudi :!:


Seveda da si ker enostavno ne sprevidiš... To sem ti rekel zgolj zato in nikakor ni bilo mišljeno kot žalitev. HajdukS/Navratilova je izjema, njega se lahko žali, pljuva karkoli, ker je on ta stil pogruntal :twisted:
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov