Sem rekel, da kregarija prej ali slej privede tudi do pozitivnih rezultatov. En od teh je tudi tale prispevek (rclio95), ob katerem se mi je kar oko orosilo, ko sem ga ugledal (no, morda imata tudi čik in kalorifer kakšno zaslugo :P).
Se pa žal ne morem strinjati s tezama.
rclio95 je napisal/-a:Ne bom se spuščal v srž tele nesmiselne "debate". Rad bi samo opozoril na nekatere nejasnosti oz. nesmisle, ki jih nekateri pišete:
Lignage je napisal/-a:Ves čas sem hotel poudariti to, da se japonska proizvajalca stežka prilagajata potrebam kupcev na evropskih tleh in da imata samo nek ozek krog pristašev.
Glede na to, da se proda malo Imprez in Lancerjev je logično sklepati, da nekaj ni v redu v ponudbi.
V zadnjem stavku citata je nesmisel. Menim, da je jasno, da sta pasusa
"imata samo nek ozek krog pristašev" in
"se proda malo Imprez in Lancerjev" v neposredni vzročno-posledični povezavi (sta kot vprašanje in odgovor). Trditev
"je logično sklepati, da nekaj ni v redu v ponudbi" je v tem primeru povsem odveč (je "vsiljivec").
Pasusa seveda sta v neposredni povezavi, vendar nista v zaprtem sistemu (niti ga ne določata), kjer bi torej zadnji stavek (sploh lahko) bil "vsiljivec". Pogoj za tak zaprt sistem bi bil, da Subaru dela avte samo za nek zaprt krog (klub?) oboževalcev, čemur pa tu ni mesta. Tak "klub oboževalcev" ni lastnik Subaruja, v odprtem, konkurenčnem okolju kapitalizma so lastniki Subaruja delničarji, ki hočejo profit, dividende. To pa je dolgoročno možno le ob predpostavki (če izključimo nižanje stroškov/kvalitete produkcije) povečanega prometa/deleža na trgu in s tem širše, boljše, prilagojene ponudbe. To hkrati označi oba pasusa -
"imata samo nek ozek krog pristašev" in
"se proda malo Imprez in Lancerjev" - kot le-delno uresničevanje cilja, ki je večja prodaja. In tu smo pri iskanju kupcev, torej pri prilagajanju trgu, lahko tudi pri marketingu a zagotovo tudi pri spreminjanju ponudbe.
In to je dejal Lignage - da "da nekaj ni v redu v ponudbi" in jo torej velja dodelati.
Ravno njegova teza umešča zaprtost kroga oboževalcev v odprtost prostega trga - morda tudi zato nekatere reakcije (kar pa vsekakor lahko za neke druge teze velja tudi obratno - za citrofane).
Je to definicija fana - slepo zagovarjanje brez samokritičnosti?
rclio95 je napisal/-a:Joie de vivre! je napisal/-a:Če najdeš kako žalitev, če najdeš kako pljuvanje po znamki ali deželi izvora, kot je to že ustaljena praksa iz VAŠIH ust, potem ti dam za pivo.
Beri spodaj (mastni tisk). Če si mož beseda, mi kupiš pivo.
Lignage je napisal/-a:Po eni strani je pa žalostno dejstvo tako Subarujeve Impreze, kot tudi Mitsubishijevega Lancerja, da jih poznamo samo po njihovih zverinskih različicah. Osnovnejše verzije so pa za današnje čase neki polizdelki, ki jih proizvajalec niti v sanjah nikoli ne bi spustil na kak EuroNCAP crashtest, ker se lahko primerjata z evropejci iz zgodnjih devetdesetih. Si predstavljate tako bedo pri Citroënu.
Predpostavljam, da si tu seveda mislil na ta del citata - Če najdeš kako
žalitev, če najdeš kako
pljuvanje po znamki ali deželi izvora,...
Znamke so S ali M, modeli so SI ali ML.
Lignage izrecno povdarja obstoj "zverinskih različic". Gotovo se vsi strinjamo, da to je pozitivna označba (ki jo je povrh še izpostavil - žalostno dejstvo), da torej del S-ja in M-ja hvali. To dokazuje, da po znamkah ne pljuva, pljuva samo po nekaterih modelih. Pa tudi to ni pljuvanje kar poprek, ampak konkretna kritika. Zakaj?
V sodobnem svetu avtomobilizma se pri neopredeljenih še najbolj prodaja varnost oz je en izmed odločujočih kriterijev izbora. Ker modela (ML in SI) nimata ustreznih dokazov s crash testov (EuroNcap - ne glede na to, kaj nekateri mislite o njem, je trenutno dejansko daleč najbolj merodajna institucija te vrste), je en najbolj zahtevanih kriterijev odločanja o nakupu neizpolnjen in povsem v domeni rekla/kazala. Naj potencialni kupec verjame na lepe oči prodajalca? Na 10+ let stare crash teste?
(Naj kupi no name kondome, ne da bi zahteval neke teste, neko garancijo, da ne počijo? Je res komu čisto vseeno? Nam res, čeprav nam ni vseeno, oči zmorejo le pogled do prve stene v naši glavi?)
To celo ni isto kot "nezanesljivost" Citroenov, ker je čisto statistično gledano povsem možno, da dobiš Citroena brez napake. Kot je možno, da se ne zaletiš s SI ali ML. A kupci hočejo vedeti, kaj se zgodi, ko se zaletiš! In tega jim S/M ne pove, celo noče povedati. Zakaj?
To je delno podobno, kot če bi kupoval hidravličnega Citroena s samo tremi kolesi. Boš verjel na lepe oči prodajalcu, da gre povsem lepo s samo tremi kolesi, ali se boš obrnil, da takega
polizdelka pa ti že ne boš kupil? Enako težko verjameš prodajalcu ob njegovem odgovoru na vprašanje, kaj je s crash testi. Temu se v smislu prodajne strategije, marketinga, celo iskrenosti, dejansko reče prodaja
polizdelka, pa naj se zdi to še taka žalitev za S/M fane. V smislu končnega produkta pa, če je avto varnostno dober, velja prejšnji stavek, če pa ni varen, je pa (žal) celo avto (za sodobne kriterije varnosti) "nek polizdelek" (navednice so samo za primer težavnega sprejemanja resnice pri nekaterih S/M fanih - le-ta tako zgleda manj "dokončna" :P), kot je dejal Lignage. Torej izraz "polizdelek" (in podobno "beda" glede konkretnih "varnostnih/prodajnih" argumentov) dejansko ni žalitev, je samo bolj direktna, a konkretna kritika dejanskega stanja.
Je pa taka S/M skrb za varnost (ali vsaj informiranost) lastnih oboževalcev, predvsem pa seveda tudi skrb za dobrobit (bolje dobrobit kot dolgorit

) lastnih delničarjev na nek način precej analogna Citroenovemu poigravanju s športnim/promocijskim kapitalom Loebovega zmagoslavja v reliju.
Kdo bo prej izstopil s tega nenavadnega vrtiljaka, kjer nas vrtijo nazaj z zaprtimi očmi?
Kdo bo ostal žejen?
lp
PS Seveda S/M ni mišljeno kot žalitev, je le začimba/izraz (nam frankofilom pač domač

).
PPS Se pa distanciram od izrazov teslo (vsaj tesla bi lahko bilo :P ), bedačino ipd. To niti v žaru debate (krega) nikakor ni nujno, je pa zanesljivo kontraproduktivno.
lp+