Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Ne mar 30, 2008 10:28 pm

Pošlji na PM glede kraja srečanja in to, nikoli nisem imel nič proti spoznavnaju ljudi, pa tudi če so težki ljubitelji japonskih vozil :D
Slika
 
faceless
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe feb 15, 2008 10:08 am

Napisal/-a faceless Ne mar 30, 2008 10:30 pm

Nisi se povedal ce bos izpolnil dolg. Pa nehajva.


Ostanimo na tem da po objektivno merljivih podatkih je konkurenca evotu STI in BMW 135. Nimam dovol zivcev.
Zadnjič spremenil faceless, dne Ne mar 30, 2008 10:34 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Ne mar 30, 2008 10:32 pm

Že vnaprej ti povem, da tistega NE bom napisal, posebno pa ne po takem obkladanju s tvoje o strani o temu kdo je moten in beden manipulator.

Predvsem pa ne zato, ker nism analfabet in ker ti nisi bog.
Slika
 
faceless
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe feb 15, 2008 10:08 am

Napisal/-a faceless Ne mar 30, 2008 10:35 pm

AMpak ce si rekel da ves kaj ti bo rekel dirkac, se to napisi.


Prosim. :oops:
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne mar 30, 2008 10:37 pm

Mislim, da med tema dvema ni primerjave. Do 100 ali 200 že. Ampak je EVO precej bolj surovo športen kot ta BMW (ki je vsekakor precej bolj vsakdanje uporaben). ;)

Te teste je težko izmeriti saj vpliva veliko dejavnikov - od vremena, voznika, počutje voznika, navajenosti na avto, gume ...

Sicer je bil pa post zombija vsaj smešen (hvala da si me nasmejal). Malce mešaš. Tudi EVO ni niti senca avta, ki nastopa v rally prvenstvu. In govoriti o tem, da je sedaj avto pa ultimativni zaradi tega ker njegov "bratec" nastopa na rally je kr neki. Pol je tudi kakšna močnejša verzija Pežoja uber huda (saj je bil P206 nekaj časa najboljši rally avtomobil :roll: )!
 
faceless
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe feb 15, 2008 10:08 am

Napisal/-a faceless Ne mar 30, 2008 10:39 pm

Dr.M3 je napisal/-a:Mislim, da med tema dvema ni primerjave. Do 100 ali 200 že. Ampak je EVO precej bolj surovo športen kot ta BMW (ki je vsekakor precej bolj vsakdanje uporaben). ;)

Te teste je težko izmeriti saj vpliva veliko dejavnikov - od vremena, voznika, počutje voznika, navajenosti na avto, gume ...

Sicer je bil pa post zombija vsaj smešen (hvala da si me nasmejal). Malce mešaš. Tudi EVO ni niti senca avta, ki nastopa v rally prvenstvu. In govoriti o tem, da je sedaj avto pa ultimativni zaradi tega ker njegov "bratec" nastopa na rally je kr neki. Pol je tudi kakšna močnejša verzija Pežoja uber huda (saj je bil P206 nekaj časa najboljši rally avtomobil :roll: )!


ubistvu ti mal mesas stvari. N grupa in WRC je velika razlika. :idea:
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Ne mar 30, 2008 10:42 pm

Povedal bo, da 135 ni primerljiv proti EVOzaradi boljšega podvozja, daljše medosne razdalje kar po defaultu pomeni več smerne stabilnosti, ker ima 4x4 pogon in ga razmere ne prizadanejo toliko, zaradi aktivnega razporejanja navora(vector torque), ker je že skoraj predpripravljen za divizijo N.

O manjši masi ne bi mogel govoriti, prav tako ne o večji moči(realno ima 135 okoli 330 konj, EVO pa najbrž ne dosti drugače).

Kaj mi bo še dodal k temu?
Slika
 
faceless
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe feb 15, 2008 10:08 am

Napisal/-a faceless Ne mar 30, 2008 10:44 pm

nekaj takega. POtem vseeno sem bog. :D

GRem spat ;)
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne mar 30, 2008 10:45 pm

faceless je napisal/-a:
Dr.M3 je napisal/-a:Mislim, da med tema dvema ni primerjave. Do 100 ali 200 že. Ampak je EVO precej bolj surovo športen kot ta BMW (ki je vsekakor precej bolj vsakdanje uporaben). ;)

Te teste je težko izmeriti saj vpliva veliko dejavnikov - od vremena, voznika, počutje voznika, navajenosti na avto, gume ...

Sicer je bil pa post zombija vsaj smešen (hvala da si me nasmejal). Malce mešaš. Tudi EVO ni niti senca avta, ki nastopa v rally prvenstvu. In govoriti o tem, da je sedaj avto pa ultimativni zaradi tega ker njegov "bratec" nastopa na rally je kr neki. Pol je tudi kakšna močnejša verzija Pežoja uber huda (saj je bil P206 nekaj časa najboljši rally avtomobil :roll: )!

ubistvu ti mal mesas stvari. N grupa in WRC je velika razlika. :idea:

Ja pa res. Malce površne prebral.
Big mistake Zomb! :idea: ;)

(čeprav; koliko % avta je istega v tem primeru? dirkaške zmogljivosti so seveda še vedno nekaj povsem drugega kot serijsko ;) )
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Ne mar 30, 2008 10:47 pm

faceless je napisal/-a: POtem vseeno sem bog. :D


No, kdo je že izjavil: ''le čevlje sodi naj kopitar'' ali nekaj takega
:D

Lahko noč tudi z moje strani.
Slika
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne mar 30, 2008 10:48 pm

Lahko noč obema! :P
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne mar 30, 2008 10:50 pm

ja neno kam grete zj.djte mau se pisat da se lah jst smejim.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Ne mar 30, 2008 10:51 pm

Ma ne bomo več, številke nekako nočjo lagat :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
boy36
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Pe feb 22, 2008 9:05 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a boy36 Po mar 31, 2008 12:12 pm

Tudi vsakdanji EVO pa EVO N group se dosti razlikujeta,teža menjalnik nekatere predelave na motorju ( dovoljene).Pa še podrobnosti ......Ne mislim pridajat olja na ogenj,ker se mi pač taka kreganja zdijo povsem brez smisla.Vsakdo ima pravico zagovarjati svoje,kje je pa resnica ja pa že drugo vprašanje. :D
Pa še par slik
Evo zunanjost:

Zunaj
Slika
Slika

Notri
Slika
Slika

Motor
Slika
Slika
 
faceless
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe feb 15, 2008 10:08 am

Napisal/-a faceless Sr apr 02, 2008 9:46 pm

Mick Jerry je napisal/-a:
faceless je napisal/-a: POtem vseeno sem bog. :D


No, kdo je že izjavil: ''le čevlje sodi naj kopitar'' ali nekaj takega
:D

Lahko noč tudi z moje strani.


seveda moramo dodati da govorimo o seriji GSR...

Pravi evo je RS. (tudi MR in FQ sta O.K.) :D

PS: a bo evropski evo mel serijsko amerisko "mr" opremo?
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr apr 02, 2008 9:54 pm

Nekaj bi vseeno vprašal, pa to ni čisto nič provokativno; ima že 6 prestav ali ne?

Oče se je zanimal takrat za EVO8,ko je bila aktualna in je imel 5 prestav, pa ga je to kar precej odvrnilo od nakupa.

kake pa so razlike med GSR in RS?
Slika
 
faceless
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe feb 15, 2008 10:08 am

Napisal/-a faceless Sr apr 02, 2008 10:04 pm

XI vem da je mela 6-speed... hardcore fani so rekli da se je kao 5- speed bols obnesu. Zakaj je tko je tudi meni uganka...

RS je bol hardcore cenejsa, lazja varjanta. (razlike je okoli 30kg)

se pravi bo teza malcek cez 1500 kar se mi zdi zelo solidno. Verjetno neke drasticne razlike v stevilkah ne bo ampak baje se obcuti.

PS: zdj prebral da sta tut VIII in celo VII MR mela 6-speed ampak samo v ameriki...
 
faceless
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe feb 15, 2008 10:08 am

Napisal/-a faceless Sr apr 02, 2008 10:11 pm

hmm zgleda je nekaj moralo bit narobe s temi 6-speedi. Mi je cudno da jih ameriske slabse verzije ponujajo medtem ko EUR in JAP spec ne.

V dosti virih se zraven 5 speeda pojavlja tudi pridevnik revised. Zgleda je bla ta 5st. verzija rahlo natweakana in dejansko bolsa od 6 speeda.

Kaj pa rabis 6 prestav v takem avtu pravzaprav? Sej je uzitek saltat.

The 5-speed transmission used on the RS and GT derives from the close-ratio competition gearbox but has a revised top gear ratio for improved high-speed cruising.


On the RS and GT, the turbocharger compressor wheel uses magnesium alloy instead of aluminum alloy. This brings a dramatic improvement in supercharging response. Mated to a 5-speed gearbox with higher torque capacity, the engine has been tuned to generate maximum torque of 407 N-m(41.5 kg-m)/3000rpm.


Niso neki natancni podatki ampak vseeno za manjso ilustracijo...
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr apr 02, 2008 10:29 pm

To vem, da so na USA tržišču imeli 6pr., zato nama je bilo takrat tu zelo čudno. Pri pooblaščenem prodajalcu se tudi ni dalo dobit 6pr.

Če ne drugega je dobro zaradi porabe, ker na naftni vrtini pa še ne sedimo :D
Poleg etga se da bolj izkoristit motor ali pa pač prestave zložiti še bolj na kratko. Kakorkoli, 6pr. ima zelo malo slabosti, pa precej več dobrih strani.
Slika
 
faceless
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe feb 15, 2008 10:08 am

Napisal/-a faceless Sr apr 02, 2008 10:32 pm

hmm ti si strojnik. Prevec zame zakaj bi bil 5sp bolsi...

Mogoce bolj kompakten ali obratno bolj konkreten na isti prostornini, mogoce so z 6sp samo malo "pogoljufali" in dodali eno prestavo na menjalnik dimenzioniran za 5, stari nimam pojma in tudi ne najdem neke dobre logicne razlage, mogoce ti bo ksn gnusmas znal povedat. Tok evo fan nisem... :D
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Polo78 in 36 gostov