Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Gastrofox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: To mar 02, 2010 10:26 pm

Napisal/-a Gastrofox Ne apr 11, 2010 6:13 pm

FLINK je napisal/-a:
Gastrofox je napisal/-a:predrag in pregrd.

revoz ta avto stane okoli 7.000€, za plače 700€, prodajajo ga pa za 17.000€

prokleta banda gnila kapitalistična


dei model, kaj tebi ni jasno? katastrofa


katastrofa je na Poljskem
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Ne apr 11, 2010 8:01 pm

a je kak CC-jček v tem razredu kej cenejši?
Slika
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth Ne apr 11, 2010 8:51 pm

Avto, ki ne draži čustev, mogoče bi bilo za renoja bolje, da bi naredil cc-ja na osnovi cliota, ker ta zgleda kot ena žaba na majhnih kolesih. 8)
Fiat klub Slovenija
 
twingo_rs
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Ne feb 03, 2008 1:35 pm

Napisal/-a twingo_rs Pe apr 16, 2010 7:10 pm

Leta 2013 pa pride iz Revoza prenovljeni twingo in novi smart... :D Dam en mali namig: oba bosta imela zadnji pogon.. :D :D :D
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe apr 16, 2010 11:15 pm

twingo_rs je napisal/-a:Leta 2013 pa pride iz Revoza prenovljeni twingo in novi smart... :D Dam en mali namig: oba bosta imela zadnji pogon.. :D :D :D


En večji namig - več pregleduj forum (in portal), preden objavljaš "novico", ki je tu že bila obdelana - verjetno na vsaj štirih različnih mestih! :evil: :roll:
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic So apr 17, 2010 9:54 pm

Twingo bo imel uzad pogon? Tale se mi zdi "malce" neverjetna ;)
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 So apr 17, 2010 9:56 pm

metallic je napisal/-a:Twingo bo imel uzad pogon? Tale se mi zdi "malce" neverjetna ;)

zakaj pa? glede na to, da renault že prihodnje leto na trg pošilja povsem električne avte, bi znalo bit, da bo mel twingoo elektro motor zadaj in pogon na zadnja kolesa
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
207sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: Pe feb 01, 2008 1:37 pm

Napisal/-a 207sport Pe apr 30, 2010 9:53 am

predvidevam da imajo tele windi kr precejšen problem s streho! kajti včerej je bil eden na nm- obvoznici parkeran z napol odprto streho....in seveda s stokovnjaki so ugotavlal kako bi jo saj delno zaprl xD^^
sicer pa vrjetno je ni bil le eden primer z težavami...:D
 
speedfight
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: Po nov 08, 2004 8:02 am

Napisal/-a speedfight Pe apr 30, 2010 2:04 pm

207sport je napisal/-a:predvidevam da imajo tele windi kr precejšen problem s streho! kajti včerej je bil eden na nm- obvoznici parkeran z napol odprto streho....in seveda s stokovnjaki so ugotavlal kako bi jo saj delno zaprl xD^^
sicer pa vrjetno je ni bil le eden primer z težavami...:D



Ni problem z mehanizmom odpiranja in zapiranja, temveč s tesnostjo strehe.
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Napisal/-a zany Pe maj 07, 2010 1:09 pm

 
Uporabniški avatar
GT_Turbo17
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1501
Pridružen: Če nov 17, 2005 10:09 am
Kraj: Zasavje

Napisal/-a GT_Turbo17 Pe maj 07, 2010 1:18 pm

super drgač zgleda..samo moti me ta kombinacija barve avta, notranjosti...

bež sedeži nikakor ne pašejo tjale not. ker so le sedeži bež ostalo pa črno
Fiat Uno 1.5 SX i.e. & Alfa Romeo 166 2.0 V6 Turbo & Alfa Romeo 145 Twin Spark

Slika
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Ne maj 09, 2010 3:55 am

GT_Turbo17 je napisal/-a:super drgač zgleda..samo moti me ta kombinacija barve avta, notranjosti...

bež sedeži nikakor ne pašejo tjale not. ker so le sedeži bež ostalo pa črno


Ja, ta kombinacija se tudi meni ne zdi kaj preveč posrečena iz istih razlogov, ki si jih ti opisal ;)
Drugače je pa kar zanimiv avtomobil.

Če se vam zunanjost ne dopade preveč, mogoče vas to potolaži, kako bi lahko izgledal:

Renault Wind 2010: The ones we did not ... make!

April 2, 2010 at 15:47

Slika

Again, you do not seem enthusiastic about the new model of Renault, the little "roadster" Wind, which will offer shortly a reasonable alternative to models of good competition in particular due to a good chassis and nice engine to use (the 1.2 L TCe 100 or 1.6 L 16V 133). This is also true that the surprise was blurred at the launch in Geneva this self as we know through Autoplus the allure of this new car for a long time.


I remain convinced that this model with appropriate diameter wheels (17 or 18 inches), a lowered chassis and an enlivened intéreieur could be an attractive proposals for who wants to have fun and ride different without spending a fortune. Rest before the final version, there were sketches, models, tests and I must admit that the original proposals were interesting, which may still give some regrets when discovered. To get an opinion on the initial proposals for the new Wind, here are the initial sketches.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

It's your opinion but you can still que'il think there were very nice and stylish design proposals at this little self pleasure and leisure.

And Gordini version like that?

Slika
Via Photoshopcars.blogspot, WAS.


http://blogautomobile.fr/renault-wind-2010-celles-quon-na-pas-eu-helas-57919


Meni se zdi ta alternativni sprednji del mnogo lepši, bolj stupen, high tech,... edino kar je morebiti vprašljivo je to, da ni popolnoma nič podoben sprednjemu delu serijskega Twinga. Vendar pa, me to niti ne moti, ker konec koncev so mu dali ime Wind in ne Twingo CC in to jim daje več svobode, res pa je, da so pa stroški za novo obliko (stroji ki jo delajo) višji, ker sicer tega stoška skorajda ni, oz. je manjši ker je sprednji del serijskega Winda tako podoben Twingovemu. BUT I STILL LIKE MORE!

Kaj menite :?:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Še ena zanimiva reportaža, pa upam, da ni nič narobe če ga postam tukaj + slike seveda. :roll: :pray: Ne bi rad povzročal kakšnih težav tko da lahko tudi zbrišem

Avtomanija je napisal/-a:Slika

Reportaža: Revoz Novo Mesto
Wind je pred vrati
Obiskali smo novomeško tovarno Revoz, kjer se v zadnjih tednih pospešeno pripravljajo na začetek redne proizvodnje novega Winda.
Besedilo: Peter Pirkovič Foto: Peter Pirkovič

Navkljub viharnim časom v avtomobilski industriji, Revoz ni utrpel nikakršne omembe vredne poslovne škode, še več, lansko leto so postavili rekord v številu sestavljenih avtomobilov. Leto, ki je za nami, so zaključili z 212.680 proizvedenimi vozili (od tega 30.296 Cliov II, 182.384 Twingov), kar predstavlja sedem odstotno povečanje proizvodnje v primerjavi z letom 2008. Čeprav novomeška tovarna že dolgih 18 let zapored velja za največjega slovenskega izvoznika in tako predstavlja 4,6 odstotka celotnega slovenskega izvoza, brez 14,3 milijona evrov državne pomoči ni šlo. A finančna inekcija je bila namenjena predvsem za zagon proizvodnje Winda, ki sta ga pred sredi marca kot prva preskusila slovenski premier Borut Pahor in gospodarski minister Matej Lahovnik. Novinarji na žalost te priložnosti, ob tokratnem obisku tovarne nismo imeli, a smo si ga kljub temu od bliže ogledali, medtem ko prve vožnje za strokovno javnost sledijo čez dober mesec ali dva.

Tovarna Revoz se je z leti zelo modernizirala, zato smo lahko opazili, da vse več procesov in sklopov sestave določenega avtomobila poteka avtomatizirano s pomočjo robotov. Za potrebe proizvodnje Clia, Twinga in zdaj tudi Winda, s pomočjo stiskalnic, ki so jih posodobili pred tremi leti in zato porabili slabih 15 milijonov evrov, dnevno preoblikujejo 60 tisoč različnih kosov pločevine, za to pa potrebujejo kar 400 ton materiala. Zaloga pločevine je za dobrih 6 dni, medtem ko zaloga pločevinskih delov traja le slaba dva dneva proizvodnje. Proces preoblikovanja poteka s svetlobno hitrostjo, saj stiskalnice z močjo od 315 do 2000 ton v eni uri zmorejo preoblikovati kar 500 različnih kosov pločevine. Za precej zahteven in nevaren velja proces varjenja različnih delov avtomobila, kjer dobro polovico dela opravi robot, preostalo pa je na plečih vestnih delavcev. Ko gre govora o spajanju strehe, se vodilni pri Revozu radi pohvalijo s posebnim laserskim spajanjem, ki poteka v robotizirani celici. Lakirnica je eden redkih delov tovarne, kjer se tako rekoč vse izvaja samodejno, zato je prisotnost delavcev zgolj nadzorne narave. Skratka, lahko zatrdimo, da je to najtišji del tovarne. Pri Revozu so leta 2007 uvedli povsem novo linijo za protikorozijsko zaščito in kataforezo, nato pa na pločevino s pomočjo robotov opravijo štiri nanose laka, vsega skupaj pa imajo na voljo 13 različnih barvnih odtenkov. Od teh je belih 23 odstotkov, črnih 20 odstotkov, rdečih 17 odstotkov, sivih 12 odstotkov in zelenih 11 odstotkov. Sklepni del celotnega procesa avtomobila je montažna linija. Do končne verzije v avtomobil vgradijo kar 2868 različnih delov, od celotne notranjosti do koles, podvozja, motorjev ipd, za celoten proces enega avtomobila pa potrebujejo dobrih 12 ur. Tovarno dnevno s sestavnimi deli oskrbuje okrog sto tovornjakov, prav tako jih okrog sto napolnijo z novimi vozili, ki se odpeljejo širom po Evropi. Francija s 60 odstotki novomeške proizvodnje še vedno velja za največje tržišče, sledi ji Nemčija z 19 odstotki, Italija z 8 odstotki, medtem ko za slovenski trg namenijo zgolj 0,2 odstotka celotne proizvodnje. Procesi potekajo vse hitreje in intenzivnejše, zato uveljavljajo nov sistem IFA, ki predstavlja nov način organizacije proizvodnega procesa, katere namen je doseči večjo učinkovitost, olajšati logistične pretoke in izboljšati delovne pogoje. Navkljub uvajanju novega delovnega sistema, že sedaj premorejo izjemno učinkovitost v treh delovnih izmenah. Povprečno dnevno izdelajo 900 primerkov, od tega je 770 Twingov in 115 Cliov, z drugimi besedami to pomeni 41 vozil na uro oziroma iz proizvodnega traku vsako slabo minuto in pol zapelje nov avto. V proizvodnji je 15,1 odstotka vozil dizelskim motorjem in 84,8 odstotka vozil z bencinskim motorjem, ko gre govora o stopnji opreme pri modelih Twingo in Clio, pa je 48 odstotkov vozil opremljenih s paketom opreme Authentique in le 20 odstotkov s paketom opreme Dynamique.

Ker je Wind v zelo zgodnji fazi nastanka, smo v tovarni v popoldanski izmeni našli le pet primerkov novega malčka. Družbo Revoz je naložba v zagon proizvodnje Winda stala 47,8 milijona evrov, od tega, kot že rečeno, je dobro četrtino primaknila država, šest milijonov je bilo namenjenih za posodobitev linije za sestavo in varjenje karoserij, 22 milijonov evrov so vložili za stroje za preoblikovanje pločevine, pol milijona evrov pa je bilo potrebnih za posodobitev v obratu za površinsko zaščito in lakiranje. Prvi mož Revoza, Aleš Bratož, ne skriva zadovoljstva nad dejstvom, da je bilo v razvoj in zdaj v sestavo vpletenih veliko slovenskih podjetij. Med dobavitelje opreme v obratu so izpostavili družbe Gorenje oprema, Oprema Ravne, Gorenje Indop in Tokam, med redne dobavitelje pa spadajo podjetja TPV (TPV Johnson Control, TPV Suhor), Tadis, Tomplast, Treves, AD plastik, Sva GTI in Cimos. Je pa ob tem Bratož poudaril, da bi lahko bilo slovenskih dobaviteljev še več, a vse celotna dogovarjanja zaustavijo na točki nekonkurenčnih ponudb. Serijsko proizvodnjo za Winda bodo v Revozu pognali čez nekaj tednov, do takrat pa jih čaka še kar nekaj dela na optimizaciji celotnega procesa sestave avtomobila. Po napovedih bodo letno proizvedli okrog 20 tisoč Windov, v ta namen pa bodo do nadaljnjega ohranjali tri delovne izmene. V novomeški tovarni trenutno zaposlujejo 2927 delavcev, od tega ima 252 delavcev sklenjene pogodbe za določen čas, 364 delavcev pa je najetih. Ob tem pa je zanimiv podatek, da v Revoz dnevno pripelje nekaj deset avtobusov iz 21 linij, med drugim tudi iz Ljubljane, Karlovca in Zagorja. Nekaj novih delovnih mest je prinesel tudi Wind. V tovarni so zaposlili dodatnih 50 delavcev, vsaj 300 novih delovnih mest pa je prek dobaviteljev posredno vezanih na nov izdelek novomeške tovarne.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=6&id=147


Ta se mi dopade,
"Opazovati zvezde ali biti ena od njih."




Kakšna misel :?: ;)
Lp
Zadnjič spremenil CITROENAR ŠT 1, dne Sr maj 12, 2010 8:35 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio Ne maj 09, 2010 11:29 am

Obvolanske roček bi lahko bile iz clia III (scenic II)... Te, ki jih je imela še laguna I mi ne pašejo...
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr maj 12, 2010 8:41 pm

Avtomanija je napisal/-a:Wind ima ceno, a le v Franciji

Francozi so danes objavili cene za Winda, ki bodo veljale na njihovem tržišču.
Besedilo: Peter Pirkovič Foto: Renault

Najosnovnejši Wind z 1,2-litrskim TCe motorjem in s paketom opreme Dynamique bo na francoskem trgu stal 17.500 evrov. Srednji paket opreme Exception z istim motorjem prinaša ceno 18.500 evrov, najbogatejši paket opreme Collection pa bo ceno na tamkajšnjem trgu povzpel na 20 tisoč evrov. Močnejši 1,6-litrski bencinski motor bo na voljo le s paketoma opreme Exception in Collection, cena pa bo zato za okroglega tisočaka višja.

V Sloveniji cene novega Winda še niso določene, a se pri domačemu zastopniku trudijo, da bi osnovni model stal okrog 16.500 evrov. Uradna prodaja na našem trgu se začenja 12. julija, medtem ko se bo Wind pri naših zahodnih sosedih prikazal šele konec oktobra.


http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=5735




Avtomanija je napisal/-a:Slika
Winda že odpihnilo

Precej nenavaden prizor - v manjšo nesrečo na ljubljanski obvoznici vpletena domačin in avto, ki ga v prodajnih salonih še ni.
Besedilo: Artur Švarc

20 minut do desete ure sta pod BTC-jem v Ljubljani postavljena starejši Proton in Renault Wind z novomeškimi preiskusnimi tablicami za daljše obdobje, skratka eden od predserijskih malčkov iz testne flote Revoza. Kaj je pravzaprav bilo, ne vemo, so pa bili prisotni tako prometni policisti kot kriminalisti. Wind bo pri nas na sporedu šele čez 2 meseca, drugje pa še pozneje.

Slika
Slika
Slika
Slika


http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=5742



Comments?
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
speedfight
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: Po nov 08, 2004 8:02 am

Napisal/-a speedfight Sr maj 12, 2010 8:56 pm

Verjetno jih je "matrala" vinjeta, katere ni.
Mogoče niso navajeni testnih predserijskih avtomobilov :lol: bogsigavedi
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe jul 09, 2010 5:38 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Napisal/-a zany So jul 10, 2010 11:08 am

z nekaj popusti bo tole pomoje mala prodajna uspešnica, ker pomoje zgleda prav fajn simpatično :)
 
fiatpowered
Novinec
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Pe mar 09, 2007 6:10 pm

Napisal/-a fiatpowered So jul 10, 2010 12:31 pm

Da jih ni sram dati v tak lep avto ročno klimo in to v letu 2010. To svet ni vidu.
 
Uporabniški avatar
danatory
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Po jun 16, 2008 1:35 pm

Napisal/-a danatory So jul 10, 2010 12:51 pm

Sej daš streho dol:P
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK So jul 10, 2010 1:04 pm

Meni je notranjost fenomenala...res spada v rang visjih vozil.

Fiatpowered: ravno danes sem bral o audi A1, ki prihaja. Ne bos verjel, da novi avto v letu 2010 v osnovnem paketu sploh ne bo imel klime :)
:)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov