Gosic je napisal/-a:Passat bo nov, cemu bo cena temu primerna. Izdelan pa bo za balkan oz II kakovostni razredZ ostalimi izdelki je enako.
Glej, več bi dal pa kupil VW-ja, ne pa zdaj nekaj bit jezen, ker voziš KIO.
Gosic je napisal/-a:Passat bo nov, cemu bo cena temu primerna. Izdelan pa bo za balkan oz II kakovostni razredZ ostalimi izdelki je enako.
RENO911 je napisal/-a:Gosic je napisal/-a:Passat bo nov, cemu bo cena temu primerna. Izdelan pa bo za balkan oz II kakovostni razredZ ostalimi izdelki je enako.
Glej, več bi dal pa kupil VW-ja, ne pa zdaj nekaj bit jezen, ker voziš KIO.
Še bolj popoln avto pa bi bil, če ne bi skoparili z določeno opremo, ki jo moraš doplačat in to tudi pri 'highline' (npr. avt. klima, el. zložljiva ogledala, park senzorji, priključek za USB ključ ipd.).
Gosic je napisal/-a:RENO911 je napisal/-a:Gosic je napisal/-a:Passat bo nov, cemu bo cena temu primerna. Izdelan pa bo za balkan oz II kakovostni razredZ ostalimi izdelki je enako.
Glej, več bi dal pa kupil VW-ja, ne pa zdaj nekaj bit jezen, ker voziš KIO.
Nisem nič jezen. Ne tekmujem s sosedi, dirkam po cestah in izsiljujem folk
. Zame je vw j**c pa naj naredijo nevem kak stroj. Za njim še vedno stoji množica ljudi, ki misli da je nekaj več od ostalih. In že samo poimenovanje 'das auto' je primitivnost. Kot bi sam zase rekel: jaz sem legenda. Kia pa ni j**c, daleč od tega. j**c je za tiste, ki poveličujejo das auto. O tem bi lahko še veliko napisal, vendar realnost je to. Pojdi in kupi nutello v leclercu,sparu,merkatorju... Povsot je ugodna. Kupi jo v mullerju. Poglej kje je proizvedena. Dva različna izdelka. Ena made in poland, druga v nemčiji. Cena temu primerna. Toliko o II kakovostnih izdelih. Slovenija je balkan in bo balkan še dolgo v pogledu drugih držav nanjo. In kar dolgo naj še bo. Kaj pa bi slovenski folk brez egota.
martin_krpan je napisal/-a:Lignage, mene ne moti Passat ''VII'' kot tak. Itak stari zame ni bil nikoli umetnina na kolesih, tako da bo novi v živo mogoče celo lepši.
martin_krpan je napisal/-a:In potem berem v Delu: sedma generacija... višina in širina sta nespremenjeni. No shit, Sherlock. Pri vsakem faceliftu ostaneta enaki, spremeni se samo dolžina zaradi novih odbijačev. Če že novinarji padejo na to foro, kako ne bodo kupci.
lizard je napisal/-a:Eh pusti, v tej temi je že nekaj krat pohvalil kak überstroj je Golf VI, čeprav je zgolj bolje zvočno izoliran Golf V z malce daljšim spiskom dodatne opreme, a on piše o nekem ogromnem, pri drugih znamkah nevidenem napredku iz ene generacije v drugo, čeprav najdemo precej večjih preskokov med generacijami modelov pri drugih znamkah.
Sumim, da mu zelo prija hvalisanje Golfa. Pa brez zamere Tommy, ampak malo si že dosaden v tej temi s tem Golfom VI.
adis je napisal/-a:na a.com je že bilo izjavljeno, da se paradnega konja ne menja v hiši. res pa je, da se ga malo našminka/polepša in rezultat je tu.
dokler bodo kupci padali na te fore kakršna je z "novim" passatom tako dolgo ga bo tudi sam VW izdeloval.
verjamem pa, da ima VW nekje v sefu skice če ne že kar celotni blueprint novega passata a kaj ko ga ne smejo pokazati javnosti, ker bi se po mojem mnenju javnost tega-le prestrašila ko bi videla nek nov drzen pristop pri oblikovanju.
maliBobi je napisal/-a:Lahko uporabnik dobi dve tablici "kredibilnost njegovih...." ?
A ni nutela Italijanska?
Proizvodni trakt VW-ja se razprostira po celem svetu, večina delov pa je proizvedena v EU (Slovenija, Nemčija, Španija, Češka, SLovaška, Poljska, Francija, Italija, Anglija, itd)
Dve tablici?
odprti clio je napisal/-a:maliBobi je napisal/-a:Lahko uporabnik dobi dve tablici "kredibilnost njegovih...." ?
A ni nutela Italijanska?
Proizvodni trakt VW-ja se razprostira po celem svetu, večina delov pa je proizvedena v EU (Slovenija, Nemčija, Španija, Češka, SLovaška, Poljska, Francija, Italija, Anglija, itd)
Dve tablici?
Toliko bom pristavil pisker - roba, ki jo dobimo v SLO je nižje kakovosti in me nihče več ne prepriča v nasprotno. Sem dal že toliko proizvodnih linij čez, da vem, da isto velja tudi za druge trge. In pa tudi drži, da nam uvažajo "češko" robo, ki jo prodajajo po "nemški" ceni, čeprav je kakovost precej slabša.
CHAN je napisal/-a:Že nekajkrat omenjena volkswagnova filozofija ne predvideva drastičnih oblikovalskih rezov ob predstavitvah "novih" modelov. S tem lastniki starejših modelov nimajo občutka zastarelosti, očitno pa ta filozofija pripomore k ohranjanju dosedanjih kupcev.
"Večvrednosti" VW vozil v obliki izvrstne ergonomije, tehničnih inovacij, dobrih voznih lastnosti resen poznavalec avtomobilizma ne oporeka.
Polo78 je napisal/-a:adis je napisal/-a:na a.com je že bilo izjavljeno, da se paradnega konja ne menja v hiši. res pa je, da se ga malo našminka/polepša in rezultat je tu.
dokler bodo kupci padali na te fore kakršna je z "novim" passatom tako dolgo ga bo tudi sam VW izdeloval.
verjamem pa, da ima VW nekje v sefu skice če ne že kar celotni blueprint novega passata a kaj ko ga ne smejo pokazati javnosti, ker bi se po mojem mnenju javnost tega-le prestrašila ko bi videla nek nov drzen pristop pri oblikovanju.
Moje mnenje je, da kupci padajo predvsem na značko in ne na omenjeno foro. Če bi si kaj takega drznili storit npr. pri Renaultu ali kaki drugi znamki, ki tradicionalno precej spreminja nove modele, bi si zagotovo naredili medvedjo uslugo, ker potencialni kupci teh znamk pričakujejo, da bodo splavili na trg nekaj povsem novega in svežega. Na drugi strani pa je povprečnemu kupcu VW-ja zunanja oblika skoraj povsem postranskega pomena, cenijo predvsem druge stvari, ki so tradicionalno dobre pri VW-ju (ergonomija, kvaliteta materialov,...), še najbolj pa kot rečeno značko oz. imidž, ki jim pomeni nek statusni simbol v smislu: "Povej mi kaj voziš in povem ti, kdo si". Tako pač je, ne rabite biti pa VAG fani zaradi tega kakorkoli užaljeni.
Ceed je napisal/-a:@Vz_ace Nisem simpatizer VWjeve politike, ampak, če bi samo mi balkanci kupovali VWje ne bi bil TOP po prodaji v EU se ti ne zdi?
odprti clio je napisal/-a:maliBobi je napisal/-a:Lahko uporabnik dobi dve tablici "kredibilnost njegovih...." ?
A ni nutela Italijanska?
Proizvodni trakt VW-ja se razprostira po celem svetu, večina delov pa je proizvedena v EU (Slovenija, Nemčija, Španija, Češka, SLovaška, Poljska, Francija, Italija, Anglija, itd)
Dve tablici?
Toliko bom pristavil pisker - roba, ki jo dobimo v SLO je nižje kakovosti in me nihče več ne prepriča v nasprotno. Sem dal že toliko proizvodnih linij čez, da vem, da isto velja tudi za druge trge. In pa tudi drži, da nam uvažajo "češko" robo, ki jo prodajajo po "nemški" ceni, čeprav je kakovost precej slabša.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov