Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Ne okt 03, 2010 11:38 am

Gosic je napisal/-a:Passat bo nov, cemu bo cena temu primerna. Izdelan pa bo za balkan oz II kakovostni razred ;) Z ostalimi izdelki je enako.


Glej, več bi dal pa kupil VW-ja, ne pa zdaj nekaj bit jezen, ker voziš KIO.
Zadnjič spremenil RENO911, dne Ne okt 03, 2010 11:40 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Ne okt 03, 2010 11:39 am

Nedvomno gre za dober avto, z zadržano obliko in bo imel kupcev več kot Insignia, C5 in drugi. Pač tako je. Pa čeprav mi ni zmeri jasno zakaj.

Patrik_A3:
Vw uber alles pa čeprav ima radkape ter brez meglenk za 17 jurjov eur


Take izjave so pa mal mim.
GQ
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Ne okt 03, 2010 11:50 am

RENO911 je napisal/-a:
Gosic je napisal/-a:Passat bo nov, cemu bo cena temu primerna. Izdelan pa bo za balkan oz II kakovostni razred ;) Z ostalimi izdelki je enako.


Glej, več bi dal pa kupil VW-ja, ne pa zdaj nekaj bit jezen, ker voziš KIO.


Nisem nič jezen ;). Ne tekmujem s sosedi, dirkam po cestah in izsiljujem folk ;). Zame je vw j**c pa naj naredijo nevem kak stroj. Za njim še vedno stoji množica ljudi, ki misli da je nekaj več od ostalih. In že samo poimenovanje 'das auto' je primitivnost. Kot bi sam zase rekel: jaz sem legenda. Kia pa ni j**c, daleč od tega. j**c je za tiste, ki poveličujejo das auto. O tem bi lahko še veliko napisal, vendar realnost je to. Pojdi in kupi nutello v leclercu,sparu,merkatorju... Povsot je ugodna. Kupi jo v mullerju. Poglej kje je proizvedena. Dva različna izdelka. Ena made in poland, druga v nemčiji. Cena temu primerna. Toliko o II kakovostnih izdelih. Slovenija je balkan in bo balkan še dolgo v pogledu drugih držav nanjo. In kar dolgo naj še bo. Kaj pa bi slovenski folk brez egota.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne okt 03, 2010 12:17 pm

Še bolj popoln avto pa bi bil, če ne bi skoparili z določeno opremo, ki jo moraš doplačat in to tudi pri 'highline' (npr. avt. klima, el. zložljiva ogledala, park senzorji, priključek za USB ključ ipd.).


Ne zdržiš a? :D No saj imaš prav.


Glede passata : Vstopni motorji 1.2 TSI in 1.6 TDI?

Mogoče že vemo kaj o ceni : 21.000 EUR in več?
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Ne okt 03, 2010 1:41 pm

Jaz nvm zakaj tako zgražanje, sa to se že vedn ve da je tako pri Passatih. Lep primer te evolucije je passat 35i - b3 in nato b4 model, recimo b5 se je isto nadaljeval s tem da so ohranil poimenovanje b5.

Pa jaz tudi ne razumem razmišljanja enih da bi moral novi model imeti čisto drugačno obliko od prejšnjega...zakaj? pol mu pa naj še ime spremenijo v kaj te jaz vem

recimo megani ko jih daš en zravn druzga, če bi vsakega po svoje preimenoval nebi nikol rekel da so vsi trije en model avta, razen tega da imajo reno znak, in isti velikostni razred, in meni se to ne dopade....še mask nimajo podobnih vsaj to da bi bilo

npr. glede na to da pa je punto ohranil neke osnovne poteze, in to se mi dopade ter zaradi tega imajo pomoje pravico potem obdržat enako ime, enako focus je nadaljeval ime, zdaj so pa kar nek zmazek ven izpljunil

ta passat je soliden, in je kar dober nakup ker se v njem počutiš kot v razred dražjem avtu
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Ne okt 03, 2010 2:20 pm

Gosic je napisal/-a:
RENO911 je napisal/-a:
Gosic je napisal/-a:Passat bo nov, cemu bo cena temu primerna. Izdelan pa bo za balkan oz II kakovostni razred ;) Z ostalimi izdelki je enako.


Glej, več bi dal pa kupil VW-ja, ne pa zdaj nekaj bit jezen, ker voziš KIO.


Nisem nič jezen ;). Ne tekmujem s sosedi, dirkam po cestah in izsiljujem folk ;). Zame je vw j**c pa naj naredijo nevem kak stroj. Za njim še vedno stoji množica ljudi, ki misli da je nekaj več od ostalih. In že samo poimenovanje 'das auto' je primitivnost. Kot bi sam zase rekel: jaz sem legenda. Kia pa ni j**c, daleč od tega. j**c je za tiste, ki poveličujejo das auto. O tem bi lahko še veliko napisal, vendar realnost je to. Pojdi in kupi nutello v leclercu,sparu,merkatorju... Povsot je ugodna. Kupi jo v mullerju. Poglej kje je proizvedena. Dva različna izdelka. Ena made in poland, druga v nemčiji. Cena temu primerna. Toliko o II kakovostnih izdelih. Slovenija je balkan in bo balkan še dolgo v pogledu drugih držav nanjo. In kar dolgo naj še bo. Kaj pa bi slovenski folk brez egota.


Lahko uporabnik dobi dve tablici "kredibilnost njegovih...." ?
A ni nutela Italijanska?
Proizvodni trakt VW-ja se razprostira po celem svetu, večina delov pa je proizvedena v EU (Slovenija, Nemčija, Španija, Češka, SLovaška, Poljska, Francija, Italija, Anglija, itd)
Dve tablici?
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne okt 03, 2010 2:54 pm

martin_krpan je napisal/-a:Lignage, mene ne moti Passat ''VII'' kot tak. Itak stari zame ni bil nikoli umetnina na kolesih, tako da bo novi v živo mogoče celo lepši.


Sej v bistvu nisem nasprotoval, sem samo malo razlage dodal. In se tudi strinjam, da bi bilo prav, da bi ga predstavili kot prenovljenega Passata in ne kot novo generacijo.

martin_krpan je napisal/-a:In potem berem v Delu: sedma generacija... višina in širina sta nespremenjeni. No shit, Sherlock. Pri vsakem faceliftu ostaneta enaki, spremeni se samo dolžina zaradi novih odbijačev. Če že novinarji padejo na to foro, kako ne bodo kupci.


Tudi sam pogosto dobim to prilogo pred oči. In najbolj smešno je to, da ko pa pride povsem nov avto ven in ima isto ime kot prej, pa napišejo da je avto prenovljen :lol:
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Ne okt 03, 2010 11:01 pm

lizard je napisal/-a:Eh pusti, v tej temi je že nekaj krat pohvalil kak überstroj je Golf VI, čeprav je zgolj bolje zvočno izoliran Golf V z malce daljšim spiskom dodatne opreme, a on piše o nekem ogromnem, pri drugih znamkah nevidenem napredku iz ene generacije v drugo, čeprav najdemo precej večjih preskokov med generacijami modelov pri drugih znamkah.

Sumim, da mu zelo prija hvalisanje Golfa. Pa brez zamere Tommy, ampak malo si že dosaden v tej temi s tem Golfom VI.


Nisem nikjer napisal, da ne najdemo drugje večjih preskokov, sem pa to, da najdemo tudi precej manjše. Dosaden sem pa zato, ker nekateri delate tako grozen problem iz poimenovanja nove generacije, čeprav to razen malo bolj udarnega marketinga praktično nič ne vpliva na to, kakšen ta avto je in kako se bo izkazal v primerjavi s konkurenco. In ne trosi neumnosti glede razlik, čeprav sarkastično, ker ali nimaš pojma o dejanskih razlikah ali pa nabijaš v prazno. Naštete so bile dostikrat, vendar za takšne, ki organsko ne prebavljate VW-jev je itak vse bedno in je se je treba zapičit v vsako malenkost ter iz nje naredit problem, ki lahko povzroči konec sveta. Mislim ene izjave so takšne, kot da se počutite ogrožene s strani VW-ja in seveda se za primerjavo vržejo redne cene in kakšne meglenke, ki jih potem vsi srečni, ker so jih dobili, nažigajo en drugemu v rit in nos v koloni ipd., hkrati imajo pa zadaj šipe na ročko, ker tega njihov zastonj "polno" opremljen voz nima serijsko. Nima veze, če ima volan povratne informacije na nivoju uzd na kravi, pa če se malo nerodno sedi ali pa če je avto zaradi dizajna napol neuporaben, glavno da ni "precenjen".

Glede izgleda razumem mnenje od vsakogar, ni nam vsem isto všeč, ampak razna neutemeljena nabijanja mi grejo pa na jetra pri čisto vsaki temi o čisto vsaki znamki, le da se imam tukaj malo več volje prerekat z raznimi pametnjakoviči, ki jim ni jasno, kako se tako dolgočasni, precenjeni, neopremljeni avti tako dobro prodajajo.

P.S.: Pri tako dragem avtu sem dobil za ceno chip tuninga s polovičnim popustom 50% prirastka moči popolnoma brez težav, servis na 105k km me je recimo stal 60€, o izboljšani legi na cesti pa ne bom govoril, ker je brezpredmetno brez praktičnega prikaza. Razlika v ceni rabljene konkurence v primerjavi z njim je pa pri nekaterih celo večja, kot je bila pri novih. Ampak res pa da nimam meglenk, da bi jih lahko ob vsaki dežni kapljici ipd. (protizakonito) nabijal mimoidočim v oči, ker enkrat na dva mesca po deset minut, kadar vidljivost resno upade, ne daje dovolj občutka, da vozimo luksuzno opremljeno vozilo! :lol:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Po okt 04, 2010 8:14 am

adis je napisal/-a:na a.com je že bilo izjavljeno, da se paradnega konja ne menja v hiši. res pa je, da se ga malo našminka/polepša in rezultat je tu.

dokler bodo kupci padali na te fore kakršna je z "novim" passatom tako dolgo ga bo tudi sam VW izdeloval.

verjamem pa, da ima VW nekje v sefu skice če ne že kar celotni blueprint novega passata a kaj ko ga ne smejo pokazati javnosti, ker bi se po mojem mnenju javnost tega-le prestrašila ko bi videla nek nov drzen pristop pri oblikovanju.


Moje mnenje je, da kupci padajo predvsem na značko in ne na omenjeno foro. Če bi si kaj takega drznili storit npr. pri Renaultu ali kaki drugi znamki, ki tradicionalno precej spreminja nove modele, bi si zagotovo naredili medvedjo uslugo, ker potencialni kupci teh znamk pričakujejo, da bodo splavili na trg nekaj povsem novega in svežega. Na drugi strani pa je povprečnemu kupcu VW-ja zunanja oblika skoraj povsem postranskega pomena, cenijo predvsem druge stvari, ki so tradicionalno dobre pri VW-ju (ergonomija, kvaliteta materialov,...), še najbolj pa kot rečeno značko oz. imidž, ki jim pomeni nek statusni simbol v smislu: "Povej mi kaj voziš in povem ti, kdo si". Tako pač je, ne rabite biti pa VAG fani zaradi tega kakorkoli užaljeni.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio Po okt 04, 2010 8:33 am

maliBobi je napisal/-a:Lahko uporabnik dobi dve tablici "kredibilnost njegovih...." ?
A ni nutela Italijanska?
Proizvodni trakt VW-ja se razprostira po celem svetu, večina delov pa je proizvedena v EU (Slovenija, Nemčija, Španija, Češka, SLovaška, Poljska, Francija, Italija, Anglija, itd)
Dve tablici?


Toliko bom pristavil pisker - roba, ki jo dobimo v SLO je nižje kakovosti in me nihče več ne prepriča v nasprotno. Sem dal že toliko proizvodnih linij čez, da vem, da isto velja tudi za druge trge. In pa tudi drži, da nam uvažajo "češko" robo, ki jo prodajajo po "nemški" ceni, čeprav je kakovost precej slabša.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po okt 04, 2010 8:53 am

nemec in s tem povezan vw passat je konzervativen in z neko trdno linijo prepričanja, da je oblika "ta prava" tudi nadaljuje svojo začrtano pot medtem ko dinamični francozi vseskozi spreminjajo obliko in poskušajo doseči vrh...
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Po okt 04, 2010 9:29 am

odprti clio je napisal/-a:
maliBobi je napisal/-a:Lahko uporabnik dobi dve tablici "kredibilnost njegovih...." ?
A ni nutela Italijanska?
Proizvodni trakt VW-ja se razprostira po celem svetu, večina delov pa je proizvedena v EU (Slovenija, Nemčija, Španija, Češka, SLovaška, Poljska, Francija, Italija, Anglija, itd)
Dve tablici?


Toliko bom pristavil pisker - roba, ki jo dobimo v SLO je nižje kakovosti in me nihče več ne prepriča v nasprotno. Sem dal že toliko proizvodnih linij čez, da vem, da isto velja tudi za druge trge. In pa tudi drži, da nam uvažajo "češko" robo, ki jo prodajajo po "nemški" ceni, čeprav je kakovost precej slabša.


X2

Smo že debatiral o tem, nekateri na a.com se sicer z vsemi štirimi upirajo, češ da to ni res, ampak mene tudi nihče ne prepriča v to. Sem se menil že s prevečimi mehaniki in drugimi poznavalci, ki so mi to le potrdili. V enem izmed primerov se je šlo ravno za Passate, še zdaleč pa VAG ni edini, ki to počne, da ne bo to kdo spet vzel za napad na omenjen koncern. Žalostno dejstvo pač je, da nas imajo nekateri še vedno za del Balkana. :roll:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Napisal/-a Vz_ace Po okt 04, 2010 9:55 am

Dokler bodo balkanci kupovali takšno robo in jo poleg tega drago plačevali, zakaj pa ne. Temu se reče tržni marketing...;):)!
**classic power-original power!**
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Po okt 04, 2010 10:19 am

To je dejstvo, da so izdelki ciljno delani za določene trge. Recimo kakšna Milka ipd., da se pa ugotovit po deklaraciji. Recimo če je nemška, danska ipd. na embalaži in samo slovenska nalepka čez, bož dobil "pravo" robo.

Pri avtih se mi zdi, da je bolj razlika v "deželni opremi" oz. prihodi novih agregatov z zamudo oz. pucanjem zalog, kot v sami kvaliteti.

Glede imidža VW-ja... mogoče je pri nekaterih (posebno v Sloveniji) to zelo prisotno, če pa pogledamo kakšen nemški trg, se mi zdi, da se nek imidž začne šele s kakšnim Audijem in sam imam podoben pogled na to. Ravno zaradi tega se mi zdi smešno, koliko je tukaj govora o nekem kvazi imidžu predvsem kritikov na tem forumu, pa zamere čez "Das Auto", v bistvu pa se vsaka znamka s tradicijo naslanja tako ali drugače na svoje pretekle dosežke. Če kakšna Kia recimo tega ne more naredit, še ne pomeni, da ne bi, če bi imeli pogoje za to.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Po okt 04, 2010 10:29 am

@Vz_ace Nisem simpatizer VWjeve politike, ampak, če bi samo mi balkanci kupovali VWje ne bi bil TOP po prodaji v EU se ti ne zdi?
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Po okt 04, 2010 10:36 am

Že nekajkrat omenjena volkswagnova filozofija ne predvideva drastičnih oblikovalskih rezov ob predstavitvah "novih" modelov. S tem lastniki starejših modelov nimajo občutka zastarelosti, očitno pa ta filozofija pripomore k ohranjanju dosedanjih kupcev.
Čeravno ravno v zadnjem času prihaja pri VW do zanimivih manipulacij, ko ni več jasno ali gre za menjavo modela ali samo za facelift - dober primer je pravkar predstavljeni osveženi Touran, ki je na trgu že od leta 2003, spremembe novega modelnega leta pa tudi niso tolikšne, da lahko govorimo o novem modelu. Z gotovostjo lahko govorimo o NOVIH modelih pri Polu, Touaregu, Sharanu; "novega" Passata bi vsa ostala konkurenca oglaševala za faceliftanega, VW tržniki predvidevajo, da bo prodajni učinek večji, če se oglašuje ta model, kot nova 7. generacija.
Dvorezen meč je lahko poenotenost zunanjosti vseh modelov znotraj VW družine - tako lahko od daleč kaj hitro zamenjaš masko med Polom / Golfom ali Touaregom. S tem lahko pridobijo manjši modeli na prestižnosti, vendar lahko hkrati večji modeli izpadejo preveč plebejsko - najverjetneje zaradi tega slab učinek prodaje prestižnega Phaetona.
Podobnost notranje arhitekture lahko postavlja kupca pred zanimive dileme (izvzeti sta prestižni notranjosti Phaetona ter Touarega) ali kupiti dovolj prostornega Tourana ali dražjega ter nič izpostavljajočega (razen drsna vrata!) Sharana. Takisto se lahko sprašuje pri nakupu Golfa Variant ali Passata Variant.

"Večvrednosti" VW vozil v obliki izvrstne ergonomije, tehničnih inovacij, dobrih voznih lastnosti resen poznavalec avtomobilizma ne oporeka. Nenazadnje temu pritrjuje tudi večina avtomobilskih testov (ne nemških, da ne bo pomote). VW tepe podpovprečna zanesljivost določenih sklopov, ki (še) ne dosega standardov daljnevzhodnih proizvajalcev. Ali je vzrok temu iskanje socialnega miru med delavstvom ter pretiran protekcionizem nemške vlade do gospodarske zlate kokoši? Najverjetneje...
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Po okt 04, 2010 10:55 am

CHAN je napisal/-a:Že nekajkrat omenjena volkswagnova filozofija ne predvideva drastičnih oblikovalskih rezov ob predstavitvah "novih" modelov. S tem lastniki starejših modelov nimajo občutka zastarelosti, očitno pa ta filozofija pripomore k ohranjanju dosedanjih kupcev.


"Večvrednosti" VW vozil v obliki izvrstne ergonomije, tehničnih inovacij, dobrih voznih lastnosti resen poznavalec avtomobilizma ne oporeka.


Bolj se ne bi mogel strinjat z napisanim. Zelo res.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Po okt 04, 2010 10:59 am

Polo78 je napisal/-a:
adis je napisal/-a:na a.com je že bilo izjavljeno, da se paradnega konja ne menja v hiši. res pa je, da se ga malo našminka/polepša in rezultat je tu.

dokler bodo kupci padali na te fore kakršna je z "novim" passatom tako dolgo ga bo tudi sam VW izdeloval.

verjamem pa, da ima VW nekje v sefu skice če ne že kar celotni blueprint novega passata a kaj ko ga ne smejo pokazati javnosti, ker bi se po mojem mnenju javnost tega-le prestrašila ko bi videla nek nov drzen pristop pri oblikovanju.


Moje mnenje je, da kupci padajo predvsem na značko in ne na omenjeno foro. Če bi si kaj takega drznili storit npr. pri Renaultu ali kaki drugi znamki, ki tradicionalno precej spreminja nove modele, bi si zagotovo naredili medvedjo uslugo, ker potencialni kupci teh znamk pričakujejo, da bodo splavili na trg nekaj povsem novega in svežega. Na drugi strani pa je povprečnemu kupcu VW-ja zunanja oblika skoraj povsem postranskega pomena, cenijo predvsem druge stvari, ki so tradicionalno dobre pri VW-ju (ergonomija, kvaliteta materialov,...), še najbolj pa kot rečeno značko oz. imidž, ki jim pomeni nek statusni simbol v smislu: "Povej mi kaj voziš in povem ti, kdo si". Tako pač je, ne rabite biti pa VAG fani zaradi tega kakorkoli užaljeni.

Se ne strinjam čist z (drugim) odebeljenim tekstom. Poznam tudi kar nekaj starejših kupcev Volkswagna, ki ne želijo kšnih "otročjih" potez na avtu, ampak iščejo nekaj "resnega", preprostega, ustaljenega, nočejo se "ven metat" na cesti in jim nikakor ne bi bilo všeč, če bi imel Golf rit izbočeno kot Megane in v polkrog oblikovano zadnjo šipo, ker se ne vidijo v takem avtu. Želijo neko preverjeno obliko in ob dobrem glasu, ki ga ima Vw (pri nas), je to pač recept za odločitev za nakup.
Drugim je pa lih to všeč, kar ponuja Megane recimo, pa jim je Vw dolgočasen.
So pa seveda tudi taki, ki na izgled ne dajo nič, sam pod take pa spadajo tudi kupci Renaulta ali Kie ali česarkoli, ker jih pač privlači cena in ostalemu ne posvečajo pozornosti.
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Napisal/-a Vz_ace Po okt 04, 2010 11:59 am

Ceed je napisal/-a:@Vz_ace Nisem simpatizer VWjeve politike, ampak, če bi samo mi balkanci kupovali VWje ne bi bil TOP po prodaji v EU se ti ne zdi?



pa,dobro, izpostavil sem določeno skupino ljudi, nisem pa tako strogo mislil ;). Pa precej "balkancev" je moč najti tudi po EU, se strinjaš? Predvsem, če termin interpretiraš bolj "široko"...:) pač veliko ljudi pač kupi znamko. kao znamko ;).
**classic power-original power!**
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Po okt 04, 2010 12:17 pm

odprti clio je napisal/-a:
maliBobi je napisal/-a:Lahko uporabnik dobi dve tablici "kredibilnost njegovih...." ?
A ni nutela Italijanska?
Proizvodni trakt VW-ja se razprostira po celem svetu, večina delov pa je proizvedena v EU (Slovenija, Nemčija, Španija, Češka, SLovaška, Poljska, Francija, Italija, Anglija, itd)
Dve tablici?


Toliko bom pristavil pisker - roba, ki jo dobimo v SLO je nižje kakovosti in me nihče več ne prepriča v nasprotno. Sem dal že toliko proizvodnih linij čez, da vem, da isto velja tudi za druge trge. In pa tudi drži, da nam uvažajo "češko" robo, ki jo prodajajo po "nemški" ceni, čeprav je kakovost precej slabša.


Zakaj nisi konkreten? Še vedno govorimo o passatu ali že spet o nuteli?(razlike v sestavi se pojavljajo glede na zahteve trga - vsebnost lešnikov, sladkorja, kakava)
Slovenske prevleke - prevent
Francoski zaganjač - valeo
Nemški motorji (predvsem bencinarji) - več obratov po nemčiji
Češki motorji (dizl) - vw motoren werk aus cechoslovekei :lol:

V glavnem na žalost ali srečo, vozi Janez enak auto kot Hans edina omembe vredna razlika je ta, da se materiali razlikujejo glede na nivo opreme.
Glede na to, da imajo novi avti zanemarljiv izpust CO2 lahko s pomočjo slovenske zakonodaje, mirne duše kupiš avto tudi pri VW Wolfsburg.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov