Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Pe maj 01, 2009 9:59 pm

jao, kje se bo končalo to s "hotheči", malo še, pa bojo meli po +500km/serijsko, do ene 250km je pomoje še "zdravo", pol naprej je pa že smeh...
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply So maj 02, 2009 6:44 am

Ok mal heca ampak ne razumem zakaj twin turbo pa nevem kaj,če bi lahko iz ene turbine istisnili mnogo več.Ok sej tuning potencial pr taki mašini je vrjetno kr precejšen sam vseeno


Pač imajo močnejši motor že v hiši, pri Audiju.

Menim, da iz te moke ne bo kruha.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda So maj 02, 2009 9:26 am

Jaz osebno mislim da ima novi fokus rs se največjo možnost se kosat z meganom seveda na pisti, ostali pa caplajo za njima
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So maj 02, 2009 11:11 am

seat: Turbine gor mečejo zaradi večje prožnosti motorja. Dve turbini, torej ena manjša ina ena večja omogočata, da avto navkljub manjši prostornini vleče zvezno od spodnjih obratov pa vse do konca. Z večjim navorom tudi v spodnjih obratih oz. nasplošno skozi celotno območje obratov se zmanjšuje tudi poraba in izpust CO2. In ker imajo turbo motorji tudi manjše prostornine od primerljivo močnih NA motorjev imajo še dodatno nižji izpust CO2.


Druga stvar je pa ta, da če hočeš iz atmosferskega motorja iztistnit precej konjev problem nastane v tem, da se ti max. moč in max. navor pomakenta v vedno višje obrate, kar se pa v praksi izkaže za nesmisleno, razen če je avto o katerem govorimo Ferrari, Lambo,..., ampak tisti avti imajo že v osovi večje motorje kot 4.0, tako, da ni nek problem, če se zavrtijo tudo do 8k obratov in imajo šele tam max. moč in navor. In v Ferrariju je smisel in uživanje, da vrtiš motor tako visoko, predvsem ga pa moreš tankat, v enem Golfu pa enostavno nima smisla tega delat. Konec koncev pa gre celotna Evropa v turbo tehnologijo.
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE So maj 02, 2009 6:30 pm

No a zdaj vesta,bil je pa že RS4 z 2.7 L V6 Biturbo uspešen kajneda ;)
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
mstk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Če sep 06, 2007 1:02 am
Kraj: zamostec

Napisal/-a mstk So maj 02, 2009 9:29 pm

na zadje bo pa litro olja požrl na 1000km :rofl
BOMO VIDLI JE REKU TA SLEPI!!! :D
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing So maj 02, 2009 9:51 pm

mstk je napisal/-a:na zadje bo pa litro olja požrl na 1000km :rofl


Ko pa bo mašina malo zadihala pa bo razmerje kar 1:1 :lol:

Glede teh malih navitih mašin evropejci mečejo denar v zrak. Molje da naredijo tako kot američani, velik neturbinski motor in je zadeva rešena.

Kakšna prednost pa je pravzaprav evropejkega navitega motorja v primerjavi z 3.6l V6 motorjem ki razvijeta enako moč:
1. kar se tiče zavarovanja nima nebene prednosti ker spadata oba v isti razred
2. poraba je malenkost manjša pri turbaku
3. da o vzdrževanju in tveganju ne govorimo ker vemo vsi kako je.
4. o izpušnih plinih pa mi ne govorte traparije ker to nobenega ne zanima, tisti ki pa se bo zaradi tega oglasil pa tu nima kaj početi in naj gre na kolesarjenje.com

Moje mnenje je: taki napileni motorji ne bodo dočakali 200.000km kar mora biti danes neka stalnica za to tehnološko obdobje.
 
BOKI81
Novinec
 
Prispevkov: 302
Pridružen: Sr apr 30, 2008 7:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a BOKI81 So maj 02, 2009 9:53 pm

mihaing je napisal/-a:
mstk je napisal/-a:na zadje bo pa litro olja požrl na 1000km :rofl


Ko pa bo mašina malo zadihala pa bo razmerje kar 1:1 :lol:

Glede teh malih navitih mašin evropejci mečejo denar v zrak. Molje da naredijo tako kot američani, velik neturbinski motor in je zadeva rešena.

Kakšna prednost pa je pravzaprav evropejkega navitega motorja v primerjavi z 3.6l V6 motorjem ki razvijeta enako moč:
1. kar se tiče zavarovanja nima nebene prednosti ker spadata oba v isti razred
2. poraba je malenkost manjša pri turbaku
3. da o vzdrževanju in tveganju ne govorimo ker vemo vsi kako je.
4. o izpušnih plinih pa mi ne govorte traparije ker to nobenega ne zanima, tisti ki pa se bo zaradi tega oglasil pa tu nima kaj početi in naj gre na kolesarjenje.com

Moje mnenje je: taki napileni motorji ne bodo dočakali 200.000km kar mora biti danes neka stalnica za to tehnološko obdobje.

Tipično pisanje raznih Renault in Hond fanov.... :lol:
Lp
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing So maj 02, 2009 10:06 pm

BOKI81: sem imel renaulta Scenica (novega) in hondo accord 2.2cdti ter obadva prodal ker sta mi bila bedna.

V prihodnje povem da sem za razliko od vseh vas fan vseh avtomobilskih znamk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , ker ima vsaka firrma in vsak tip vozila svoje prednost in slabosti, važno pa je kaj vsakemu ugaja. Znako je za tvoj audi A4, meni osebno super avto, slabost je ta da ga ima že vsaki šalabajzer (tako kot BMW 5) zato si ga tudi ne lastim, tebe pa učitno to ne moti. SO SAMO DEJSTVA, ZNAMKA NIMA NIČ PRI TEM.
 
Uporabniški avatar
mstk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Če sep 06, 2007 1:02 am
Kraj: zamostec

Napisal/-a mstk So maj 02, 2009 10:20 pm

ne saj js sm to napisou ker poznam 2 primera lastnikov avdijev a4 2.0 tdi(zdaj ne vem al je pumpe dize al že cr) jim obema olje žre. za nameček pa naj bi bilo to čisto normalno. :bow
zdaj ne vem al je res normalno al ni to bodo eni znali bolj povedat.

mislm :bonk pa taka tehnika (prednost v tehnologiji) :clapclap
BOMO VIDLI JE REKU TA SLEPI!!! :D
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson So maj 02, 2009 10:38 pm

ti poznaš 2 lastnika audijev s tem problemom, zdej se ti bo pa najdel en ki bo napisal, da pa pozna 9 prijateljev in 24njihovih sorodnikov in njihovih 15 žena, ki jim je crknila turbina in elektronika na lagunah in mehanih letnikov 2001-2004 in folk se bo spet kregal in spet bo nastalo 142 strani offtopica, BRAVO!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne maj 03, 2009 2:04 am

mihaing je napisal/-a:4. o izpušnih plinih pa mi ne govorte traparije ker to nobenega ne zanima, tisti ki pa se bo zaradi tega oglasil pa tu nima kaj početi in naj gre na kolesarjenje.com


Takih izjav se vzdrži!
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Ne maj 03, 2009 2:39 am

esem je napisal/-a:
mihaing je napisal/-a:4. o izpušnih plinih pa mi ne govorte traparije ker to nobenega ne zanima, tisti ki pa se bo zaradi tega oglasil pa tu nima kaj početi in naj gre na kolesarjenje.com


Takih izjav se vzdrži!


Točno tako. CO2 ni pomemben samo iz moralnega vidika, ampak bo kmalu avtomobilsko zavarovanje v EU v celoti baziralo na izpustu CO2. Kar seveda pomeni, da bodo močnješi avti še vedno v višjih razredih, a bo postal izpust CO2 emisij precej pomembnejši kot je sedaj. Seveda bo s tem omogočen v veliki meri tudi nov način reklamiranja izdelkov, podobno ko nCap v zadnjih letih, a v tem ne vidim nekaj kar bi bilo tako zelo slabo.
 
BOKI81
Novinec
 
Prispevkov: 302
Pridružen: Sr apr 30, 2008 7:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a BOKI81 Ne maj 03, 2009 8:15 am

snikerson je napisal/-a:ti poznaš 2 lastnika audijev s tem problemom, zdej se ti bo pa najdel en ki bo napisal, da pa pozna 9 prijateljev in 24njihovih sorodnikov in njihovih 15 žena, ki jim je crknila turbina in elektronika na lagunah in mehanih letnikov 2001-2004 in folk se bo spet kregal in spet bo nastalo 142 strani offtopica, BRAVO!

Dobro povedno :tomidelej:
Lp

mstk je napisal/-a:ne saj js sm to napisou ker poznam 2 primera lastnikov avdijev a4 2.0 tdi(zdaj ne vem al je pumpe dize al že cr) jim obema olje žre. za nameček pa naj bi bilo to čisto normalno. :bow
zdaj ne vem al je res normalno al ni to bodo eni znali bolj povedat.

mislm :bonk pa taka tehnika (prednost v tehnologiji) :clapclap

:roll:
Lp
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe avg 14, 2009 8:38 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Pe avg 14, 2009 8:46 pm

bo to isti motor kot v S3,vendar 5KS manj :?:
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr avg 19, 2009 8:52 am

martin_krpan je napisal/-a:2.0 TFSI z 260 konji, pravi Autocar. Pogon bo na vse štiri. Predstavitev jeseni v Frankfurtu.

...265 KM jih bo pa res! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar So avg 22, 2009 11:12 pm

SAVINJCAN je napisal/-a:joj, a zdaj se morjo pa z nekim twin-turbo trudit in 300 konji, da bodo lahko 250 konjem konkurirali :P če pa ne bo šlo bodo imajo pa na zalogi očitno kr 340 konjev :har

najbolje, da naredijo three-turbo :EE

komaj čakam rezulatate na pisti :)


tri turbine sploh niso problem, če se prov spomnim jih ima mercedes v enemu izmed svojih dieslov http://www.ultimatecarpage.com/car/2242 ... Turbo.html

tako da veliko konjev ni problem, problem je lag če imaš samo eno veliko turbino, zato eno majhno za nizke obrate in potem še eno veliko ;)
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Sr sep 09, 2009 1:26 am

 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr sep 09, 2009 8:12 am

5s do 100?? Jah še kr nekaj zraven, kljub 4*4 pogonu je tole zelo optimistično napisano. Super da so dal 4*4 pogon, drugače bi bilo mimo usekano. (zaradi notranje konkurence, ne drugega)

Motor domnevam da je isti kot v CupriR, samo 5ps več?? Oz S3 motor z nižjimi emisijami in drugo benz pumpo..
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov