Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2011 Lancia Thema

Napisal/-a Lignage To mar 01, 2011 4:24 pm

Nova Thema na salonu v Ženevi:

Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Re: 2011 Lancia Thema

Napisal/-a carloabarth Pe mar 04, 2011 12:32 pm

Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2011 Lancia Thema

Napisal/-a Lignage Po mar 07, 2011 9:58 pm

Se mi zdi, da so imeli hudo skušnjavo, da bi ta avto poimenovali Flaminia. Ampak potem se je le nekdo našel, ki se mu je to zdelo preveč noro. Vzporednico pa vseeno hočejo potegnit. In še ta ista reklama z zvokom: http://www.youtube.com/watch?v=1oO-Hp5KAe0

Je bilo treba "začiniti" s francoščino, da ja slučajno kdo ne bi podvomil v samo prestižnost Theme :)
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2011 Lancia Thema

Napisal/-a maniaxxx Po mar 07, 2011 10:07 pm

a lahko rečem da je tole posilstvo nekaj najbolj groznega kar lahko narediš znamki , bolje bi bilo da so jo ukinili. RIP Lancia :cry:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
 
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: 2011 Lancia Thema

Napisal/-a Nejko So mar 12, 2011 8:09 pm

Meni pa postaja vedno bolj všeč...upam, da pride tudi kakšen karavan
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: 2011 Lancia Thema

Napisal/-a lizard So mar 12, 2011 10:58 pm

Srednja žalost ta interier - nekaj šminke, s katero prikrivajo slabo osnovo.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: 2011 Lancia Thema

Napisal/-a King1 Ne mar 13, 2011 7:46 am

lizard je napisal/-a:Srednja žalost ta interier - nekaj šminke, s katero prikrivajo slabo osnovo.


Meni osebno se ne zdi tako hudo a vem, da tebe kot ljubitelja nekdaj pravega italjanskega designa to boli kaj so naredili.

Je pa res, da je speedfreak, ki je tudi sam navdušen nad italjani rekel, da je ta notranjost žalost od žalosti. Meni osebno pa, ki me italjani ne prevzemajo tako kot vaju sploh ne izgleda tako napačno. Pa lahko govorim za cel komplet avta.

Vem pa da se vam ne dopade kaj delajo z lancio.

lp
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: 2011 Lancia Thema

Napisal/-a lizard Ne mar 13, 2011 8:26 am

Notranjiost ni slaba (za Chryslerja 300), v bistvu je zelo dobra, a ko to primerjamo z evropskimi avti tega ranga je razmak oz. luknja med enimi in drugimi precejšnja (pa ne govorim samo o obliki, ampak predvsem o kvaliteti izdelave in sestavljenosti), ko pa za primerjavo vzamemo Lancio, kjer so interier znali narediti kot estetsko dovršeno prestižno dnevno sobo iz najfinejših materialov pa je bilo razočaranje še toliko večje. Recimo pri Thesisu so, ne samo da vrhunsko oblikovali interier, sodelovali še z nekim svetovno priznanim psihologom s ciljem da izberejo take kombinacije barv, prehode in oblike da te le te sprostijo oz. pomirijo. Hkrati pa Thesis še vedno velja za najboljši avto kar so ga pri FLAR-u kadarkoli naredili, z najostrejšimi standardi in tolerancami. Sicer je pa večji problem kot interer še vedno zunajost, kjer je 300C mačističen ameriški avto za rajo, Lancia pa je veljala za pojem elegance in avto višjega (premium) razreda, nekoč je celo 80% lastnikov Lanciij imelo visoko izobrazbo, kar je tudi zanimiv podatek (pa ne me vzet točno za besedo, ker so podatka ne spomnim točno).

Sicer pa me tile preoblečeni Chrylserji več kaj dosti ne ganejo, sem že nad tem oz. presegel celotno situacijo, ker z Lancio nimajo nobene veze, in jih že lep čas ne pojmujem kot Lancie. Itak sama znamka razen Thesisa že dolgo ni ponudila avto, ki bi si dejansko zaslužil nositi znak te znamke. Fiat nima denarja da bi tako znamko vzdrževal, škoda da tega tudi sami ne priznajo, in znamko zaprejo. A raje kot to, v javnost lasnirajo recimo naslednje idiotske stavke:

Francois (Lancia):
“They have identical DNA”, Mr Francois said of the two brands. “It’s like two twins who were separated at birth and one was sent overseas and the other one grew up here. The accent is a bit different, but they are still twins – Lancia and Chrysler are genetically bundled”.


Ko vodilni streljajo take cvetke potem vemo kako daleč so zabredli. Pa recimo argument zakaj so se odločili Chryslerje v Evropi prodjat kot Lancie je ker upajo, da jih bodo z lanciinim znakom lahko prodajali po nekaj % višji ceni - evo toliko vodilni cenijo eno (zgodovinsko) največjih znamk na svetu. Namesto da bi v Evropi Chryslerje prodajali kot Chryslerje in nikjer ne bi bilo nobenega problema...
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: 2011 Lancia Thema

Napisal/-a simply Ne mar 13, 2011 11:36 am

nekoč je celo 80% lastnikov Lanciij imelo visoko izobrazbo, kar je tudi zanimiv podatek (pa ne me vzet točno za besedo, ker so podatka ne spomnim točno).


Vsekakor težko dokazljivo.

Počakajmo prve primerke na cesti, pa bomo ocenili, tako zunanjost kot notranjost. Vsekakor pa če posplošimo vse le ni tako slabo kot je na začetku izgledalo.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: 2011 Lancia Thema

Napisal/-a lizard Ne mar 13, 2011 11:42 am

Simply to je bilo že dolgo dolgo nazaj - sicer se ne spomnim točno kje sem to zasledil, je pa bilo še pred obdobjem masovne proizvodnje avtov. Takrat se je verjetno vedlo za vsakega lastnika, saj je le teh bilo zelo malo. Sem dodal tole zgolj kot zanimivost.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2011 Lancia Thema

Napisal/-a cruiser1 Ne mar 13, 2011 5:52 pm

Me pa res zanima kakšne bodo cene Lancie tu v evropi in kakšne za 300C v ZDA. Pomojem bo razlika precejšna :roll: ! Še bolj pa me zanima kako bodo šli preoblečeni chryslerji v prodajo. Največji absurd bi res bil, da bi se zdaj prodaja napram zdajšnim chryslerjem močno povečala :EE .

Drgač je pa notranjost novega 300C/thema kar lepa. Zunanjost me pa še ni prepričala, predvsem prednji luči in maska ter zožani zadek.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2011 Lancia Thema

Napisal/-a Lignage Ne mar 13, 2011 9:14 pm

lizard je napisal/-a:Sicer pa me tile preoblečeni Chrylserji več kaj dosti ne ganejo, sem že nad tem oz. presegel celotno situacijo, ker z Lancio nimajo nobene veze, in jih že lep čas ne pojmujem kot Lancie. Itak sama znamka razen Thesisa že dolgo ni ponudila avto, ki bi si dejansko zaslužil nositi znak te znamke. Fiat nima denarja da bi tako znamko vzdrževal, škoda da tega tudi sami ne priznajo, in znamko zaprejo. A raje kot to, v javnost lasnirajo recimo naslednje idiotske stavke:

Francois (Lancia):
“They have identical DNA”, Mr Francois said of the two brands. “It’s like two twins who were separated at birth and one was sent overseas and the other one grew up here. The accent is a bit different, but they are still twins – Lancia and Chrysler are genetically bundled”.


Ko vodilni streljajo take cvetke potem vemo kako daleč so zabredli. Pa recimo argument zakaj so se odločili Chryslerje v Evropi prodjat kot Lancie je ker upajo, da jih bodo z lanciinim znakom lahko prodajali po nekaj % višji ceni - evo toliko vodilni cenijo eno (zgodovinsko) največjih znamk na svetu. Namesto da bi v Evropi Chryslerje prodajali kot Chryslerje in nikjer ne bi bilo nobenega problema...


Se moram strinjat. Tudi sam sem dobil občutek, da bodo zdej avte prodajali "s cvetkami" :? ...ker naredili niso nič. Že to, da so prevzeli Chrysler je bilo za podjetje kot je Fiat že samo po sebi precejšnja neumnost, ker si s Chryslerjem ne morejo zapolniti ponudbe tam, kjer bi jo najbolj krvavo potrebovali. Če se mi je tole vse skupaj v času pričakovanja teh avtov še zdelo zanimivo, me je zdaj povsem minilo. Po mojem je tole vse skupaj ena težka brca v temo.
 
Tufy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Če okt 07, 2010 10:38 am

Re: 2011 Lancia Thema

Napisal/-a Tufy Ne mar 13, 2011 9:43 pm

Kako da ne?

Chrysler grupa ni samo "Chrysler".

Sem sodita tudi Jeep in Dodge, ki lahko ponudita znanje in tehniko za SUV, ki ga Fiat, Lancia in AR krvavo potrebujejo.

Dejstvo je tudi, da so si s tem nakupom zagotovili prodor na nov ameriški trg, ki ga AR krvavo potrebuje, saj evropejci očitno kupujemo samo še "ljudske avte".

Pa če vam je všeč ali ne, preznačkani Chrysleri so tvegana zdravniška operacija za Lancio. Ne izgleda lepo, ni nujno da bo uspelo, ampak bolje to, kot pa da pustimo bolnika umreti!
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: 2011 Lancia Thema

Napisal/-a lizard Ne mar 13, 2011 11:42 pm

Pomojem je to bil skriti plan Marchionneja (v nadaljevanju Mr. M) že od vsega začetka. In ko je prišlo do krize je svoj načrt pognal v tek. Namreč Mr. M je študiral v ZDA do katere kot kaže goji posebno naklonjenost. Ko je prišla kriza je začel nakladat kako bo preživelo samo nekaj proizvjalcev in da se Fiat mora z nekom povezat/združit če hoče preživeti, čeprav je to bila ena navadna laž. Hitro je našel Chrylser grupo, se z ZDA vlado zmenil kako in kaj ter praktično zastonj dobil fabriko. Tu je bil prvi del izpolnjen in verjetno še nihče ni sumil kaj si dejansko želi. Pred pol mesca nazaj pa je le pokazal njegov cilj - namreč v javnost je prišel z izjavo da bi se Fiat v roku nekaj let preselil v ZDA. Očitno je to bilo tisto kar si že od vsega začetka želi (ali pa si to želi nekdo drug, mogoče John Elkann?, verjetno pa oba skupaj), in je zato pridobil na svojo stran Chryslerja, in s tem most čez Atlatnik. Seveda je Berlusconi skočil v zrak da kaj takega ne pride v poštev, od takrat je zadeva precej tiha.

Kakšni so dejanski interesi v ozadju verjetno še nekaj časa ne bomo izvedeli. Tale Lancia-Chrylser fiasko je nek (za Mr. M-a nepomemben) stranski produkt vsega skupaj.

Tufy; v tem primeru bi bolnika nujno bilo potrebno odklopit od aparatov oz. mu polepšat smrt. Ko nekaj ne gre, pač ne gre. Lahko pa bi ga pustili životarit naslednjih 10 let, in če si njegov "pooblaščenec" finančno opomore mu omogoči dolgo in drago operacijo, ki bi ga spravila nazaj k zdravemu življenju, trenutno pa si tega niti slučano ne more privoščit. Zdaj pa je lastnik vzel želodec iz drugega bolnika in ga dal prvemu bolniku na mesto, kjer je nekoč bilo srce.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: 2011 Lancia Thema

Napisal/-a chan Po mar 14, 2011 12:32 pm

Tudi avtomobilskim strokovnjakom širom sveta je simbioza Fiat - Chrysler daleč največji vprašaj v svetu avtomobilizma, z nemogočo predikcijo kaj se bo zgodilo. Pa vendarle je koncern Fiat vedno peljal najbolj nepredvidljivo politiko vodenja podjetja, v veliki meri vezano z aktualno politično voljo rimske vlade.

Če gledam "Themo" (oziroma 300C) z gledišča Chryslerja, deluje avtomobil vsaj z notranje perspektive bistveno prestižnejše od predfaceliftanega predhodnika ter dokaj sveže in manj mainstreamovsko napram sveti nemški trojici. V razredu limuzin višjega srednjega razreda so, razen omenjene nemške trojice, ostali proizvajalci zelo obrobno zastopani - njihovi kupci večinoma iščejo drugačnost (Vel Satis, C6), cenovno dostopnost (300C, Opirus). Preoblečene Chryslerje (oziroma po novem v Evropi - Lancie) ter Fiate Punto bodo najverjetneje kupovali le slednji - iščoč dober price performance (morda že obstoječi kupci Chryslerjev?). Tako se zna filozofija kupcev popolnoma obrniti! Ali bo ta številka dovolj za poslovni uspeh? Počakajmo...

Lancia je že vrsto zadnjih let obrobni igralec na avtomobilskem zemljevidu (v lanskem letu je številka padla izpod 100.000 prodanih enot), brez pametne usmeritve ter z zelo shizofreno filozofijo. Sam menim, da so se vse preveč igrali z dokaj vprašljivim designom, ki je le s težavo našel zagovornike izven apeninskega škornja - podobno designersko "čarovnijo" so zakuhali že z novo Delto. Kljub dokaj agresivnemu nastopu na domačem trgu pa so le s težavo nastopali na drugih trgih (kljub dokaj dobri marketinški akciji - "product placement" z že omenjeno Delto, v Hollywoodski uspešnici "Angeli in demoni" s Tomom Hanksom v glavni vlogi) - potrošniku enostavno niso / ne znajo plasirati znamke, oziroma kaj sploh želi Lancia predstavljati (?!?).
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: 2011 Lancia Thema

Napisal/-a lizard Po mar 14, 2011 6:08 pm

Pomojem pa dizajn še zdaleč ni poglaviti razlog za neuspeh, saj kaj hitro najdemo znamko ki je s slabo zdizajniranimi avti dosegala rast prodaje, ali pa obratno najdemo recimo Alfo, ki je praktično skoz imela lepe avte a jih je prodala pravtako okrog 100.000 kot Lancia.

Marketing pri delti mogoče ni bil slab, slab je avto za ceno po kateri ga tržijo. Ne moreš vzeti Fiat Brava mu podaljšati medosno za 10 cm, dat gor nov nos in ritko, pa to prodajat za (pretiravam) 10.000 € več, žal - vse ostalo je skorajda isto, predvsem interier. Ljudje so to skapirali in nihče ni preipravljen odšteti toliko denarja za Fiat Brava. Giulietta na drugi strani je dobila novo platformo (+nekaj tehnolgoij ekskluzivnih za Alfo), nov interier in nižjo ceno kot Delta in je po dolgem času Alfa ki se dejansko zelo dobro prodaja (za alfine standarde).


Problem Lancie je torej bil vse prej kot v dizajnu. Vse se začne pri imidzu, prepoznavnosti, paleti in reklamiranju/predstavljanju svojih izdelkov. Z Ypsilonom so zaplavali v modne vode in s tem povzročili da se Lancio asocira s povsem napačnimi lastnostmi in vrednotami, pravtako so preveč povdarjali da gre za ženske avte. S Thesisom so itak falili celoten marketing, ker tako dober avto tako slabo prodat je mojstrovina svoje vrste.
Naslednji problem je bil "feedback" ki si ga dobil ko si vstopil v salon in zraven Thesisa za 60.000 € našel Pando za 6000 €, in servise kjer so te kot lastnika prestižne limuzine tretirali kot lastnika običajnega Fiat Punta, temu primeren je bil tudi odnos. Katastrofa v glavnem.

V splošnem so Lancio zelo napačno predstavljali javnosti (podobna situacija je pri Alfi čeprav je tam vseeno usmeritev precej bolj jasna, a še vedno precej zmedena, in skorajda vsakih nekaj let na novo splanirana) in (po Thesisu) znamko vodili z najmanjšim možnim denarnim vložkom, katerega tipičen rezultat je Lancia Delta, katere prodaja je dobesedno zamrla! To enostavno ni način kako se tretira znamko takega kova.

Fiat nima ne denarja, niti ne vejo kaj z Lancio bi, vodilni pa niti ne vejo kaj Lancia je - zato na trg ne lansirajo več dobrih avtov, in jih tudi zelo malo prodajo.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2011 Lancia Thema

Napisal/-a Lignage Po mar 14, 2011 10:12 pm

Sej po mojem mnenju se nasplošno v koncernu FIAT precej leseno obnašajo. Večina konkurence je sledila trendom in je okrepila ponudo manjših enoprostorcev in športnih terencev, pri Fiatu pa v tej smeri niso naredili praktično nič, čeprav bi bili ravno z manjšimi avti uspešnejši in zato trdim, da povezava s Chryslerjem ne more dati tistega, kar bi oni potrebovali. Zdej je pa najbolj hecno prav to, da imajo ponudbo manjših enoprostorcev zastarelo, zamenjali bojo pa najprej Phedro in Ulysee-ja z Voyagerjem in Freemontom. Pa saj govorimo o FIAT-u, no... :)

Poleg tega bi lahko povečali prodajo, da bi naredili kakšne nove modele iz obstoječih. Karavanski Bravo, Grande Punto, kakšna coupe izvedba Bravota, ampak nič od nič. Ko Kia s proceedom beleži prodajne uspehe pri Fiatu očitno čakajo...ne vem na kaj. Je težko verjeti, da jih je ena Kia, ki jo še nedolgo nazaj skoraj nihče ni resno jemal, s prilagajanjem ponudbe tako neverjetno prehitela, pri Hyundaiu so bili sposobni razviti za Evropo drugačnega I40, ki ni takšen kot ameriška Sonata, z namenom da bi bili bolj uspešni, v koncernu FIAT pa slepo(?) upajo, da bodo zdej te Lancie prodajal z velikimi besedami, ker se v ničemer niso potrudili prilagajati ponudbe.

Potem naj pa še kdo reče, da je to ravnanje zdaj rešitev......? :?
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: 2011 Lancia Thema

Napisal/-a chan To mar 15, 2011 9:28 am

Lignage je napisal/-a: Je težko verjeti, da jih je ena Kia, ki jo še nedolgo nazaj skoraj nihče ni resno jemal, s prilagajanjem ponudbe tako neverjetno prehitela...


Morda ima v trenutnem momentu ravno korejski koncern daleč najbolj zdrav razvoj, s pametno usmerjeno filozofijo, deloma se naslanjajoč na vzornika v obliki Toyote. V danem trenutku so znali razumeti potrošnikove potrebe ter znali, predvsem v Evropi, pametno umestiti svoje modele.
Za razliko od Fiata, so pred leti začeli atakirati s podzavestnim argumentom o visoki kakovosti svojih izdelkov skozi velikodušne garancijske pogoje. Pa vendarle je predvsem Kia dolgo časa vztrajala na zadnjih mestih lestvic kakovosti in zanesljivosti. Ker pa je omenjeni korejski dvojec PRVI lansiral večleto, dobrodušno garancijo, je informacija bistveno močneje ostala v zavesti današnjega potrošnika - danes nihče ne govori pri korejskem dvojcu več o nekvalitetnih proizvodih. Kakovostni aspekt pa je zapisan v evropskem potrošniku zelo visoko!
Fiat se kljub opaznemu napredku v kakovosti svojih izdelkov (Panda, Punto), še vedno otepa ljudskega predznaka nekakovostnega in "šlampastega" izdelka. Kljub odličnemu designu ravno kvalitativni predznak (velikokrat povsem neupravičeno!) onemogoča drastičnejši prodor Alfe Romeo na tržišču - če odmislimo manko določenih modelov ali povsem zgrešena cenovna umestitev na določenih trgih (MiTo).

lizard je napisal/-a:Pomojem pa dizajn še zdaleč ni poglaviti razlog za neuspeh, saj kaj hitro najdemo znamko ki je s slabo zdizajniranimi avti dosegala rast prodaje, ali pa obratno najdemo recimo Alfo, ki je praktično skoz imela lepe avte a jih je prodala pravtako okrog 100.000 kot Lancia.


Poglavitni razlog ni, kotira pa zelo visoko. Že omenjena Kia danes prosperira s suverenim designom, produktom "Audijevega" Schreyerja. Pravo malo revolucijo so opravili na nedavnem ženevskem salonu, saj so se zelo uspešno prelevili iz copy-paste proizvajalca v skorajšnjega trendsetterja (Rio, Picanto). Suveren in všečen design je naslednji korak pri prepričevanju kupcev, kar se pozna že v čakalnih vrstah (Sportage), zaradi povpraševanja na ostalih trgih zamikom prodaje v Evropi (Optima). In kaj počne Fiat-ov koncern v prestolnici designa in valilnici novih modnih zapovedi? Če odmislim v zadnjih letih dokaj uspešno lansirano 500-ko, Alfo ter minorne športne butičneže, je ostanek dokajšnja žalost (faceliftan Punto je korak nazaj, Multipla - ojojoj, "japonski" Sedici, ter novodobni Freemont)!
"Parlo americano" z Lancijino zgodbo je obupen poskus reševanja pred skorajšnjo "Saaboizacijo" ali celo "Hummerizacijo" - domači odziv na ukinitev znamke bi izzval najverjetneje prehud revolt! Če prej ni uspela s preobleko Fiatovih modelov, bo še manj s preobleko Chryslerjevih. Sam v zadnjih letih tudi nisem videl oblikovnega nadaljevanja uspešne ere Lancie (kar je BISTVENO uspešneje uspelo Alfi Romeo) - bolj je šlo za obupne poskuse ponovnega iskanja identitete.

lizard je napisal/-a: Naslednji problem je bil "feedback" ki si ga dobil ko si vstopil v salon in zraven Thesisa za 60.000 € našel Pando za 6000 €, in servise kjer so te kot lastnika prestižne limuzine tretirali kot lastnika običajnega Fiat Punta, temu primeren je bil tudi odnos.


Kar zopet ne bi smel biti problem - podobno je moč videti v Toyotinem salonu, kjer ob plebejskem Aygovčku stoji prestižen Land Cruiser. Pa vendarle je odnos do stranke popolnoma drugačen! Kupec je kralj, pa najsi kupuje najcenejši ali pač najdražji produkt v salonu - usmeritev podjetja je jasna: ohraniti stranke pri svoji znamki (družinski poglavar pri omenjenem LC, žena s kakšnim Aurisom / Priusom, otroci pri Yarisu / IQ / Aygo). Zelo podobna zgodba bi se lahko odvila pri Lancia / Fiat-u...

Še vedno pa ni jasna usmeritev v Sloveniji (drugod po Evropi je že jasno), kdo bo lansiral "Fiatov" Jeep?
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov