


Lignage je napisal/-a:Notranjost:
http://3.bp.blogspot.com/-PjRalC2NiO0/TXpltJdKoXI/AAAAAAAEJHQ/YNBwuy2R3Mc/s1600/Lancia-Thema-Interior-4.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-HQgYyWpq1xw/TXpluqnLz0I/AAAAAAAEJHw/4tIrAP16LpA/s1600/110311_L_Thema031.jpg
http://3.bp.blogspot.com/-I-WODSUzk7k/TXpluKzi10I/AAAAAAAEJHg/D5wTAaWViUg/s1600/110311_L_Thema03.jpg
http://3.bp.blogspot.com/-f87EN0Df4KE/TXpls88fL2I/AAAAAAAEJHI/CWYIVKVLd_M/s1600/Lancia-Thema-Interior-3.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-gAJB0bwngms/TXplsaTCOYI/AAAAAAAEJG4/zHY9ukV-Z3o/s1600/Lancia-Thema-Interior-1.jpg
lizard je napisal/-a:Srednja žalost ta interier - nekaj šminke, s katero prikrivajo slabo osnovo.
“They have identical DNA”, Mr Francois said of the two brands. “It’s like two twins who were separated at birth and one was sent overseas and the other one grew up here. The accent is a bit different, but they are still twins – Lancia and Chrysler are genetically bundled”.
nekoč je celo 80% lastnikov Lanciij imelo visoko izobrazbo, kar je tudi zanimiv podatek (pa ne me vzet točno za besedo, ker so podatka ne spomnim točno).
lizard je napisal/-a:Sicer pa me tile preoblečeni Chrylserji več kaj dosti ne ganejo, sem že nad tem oz. presegel celotno situacijo, ker z Lancio nimajo nobene veze, in jih že lep čas ne pojmujem kot Lancie. Itak sama znamka razen Thesisa že dolgo ni ponudila avto, ki bi si dejansko zaslužil nositi znak te znamke. Fiat nima denarja da bi tako znamko vzdrževal, škoda da tega tudi sami ne priznajo, in znamko zaprejo. A raje kot to, v javnost lasnirajo recimo naslednje idiotske stavke:
Francois (Lancia):“They have identical DNA”, Mr Francois said of the two brands. “It’s like two twins who were separated at birth and one was sent overseas and the other one grew up here. The accent is a bit different, but they are still twins – Lancia and Chrysler are genetically bundled”.
Ko vodilni streljajo take cvetke potem vemo kako daleč so zabredli. Pa recimo argument zakaj so se odločili Chryslerje v Evropi prodjat kot Lancie je ker upajo, da jih bodo z lanciinim znakom lahko prodajali po nekaj % višji ceni - evo toliko vodilni cenijo eno (zgodovinsko) največjih znamk na svetu. Namesto da bi v Evropi Chryslerje prodajali kot Chryslerje in nikjer ne bi bilo nobenega problema...
Lignage je napisal/-a: Je težko verjeti, da jih je ena Kia, ki jo še nedolgo nazaj skoraj nihče ni resno jemal, s prilagajanjem ponudbe tako neverjetno prehitela...
lizard je napisal/-a:Pomojem pa dizajn še zdaleč ni poglaviti razlog za neuspeh, saj kaj hitro najdemo znamko ki je s slabo zdizajniranimi avti dosegala rast prodaje, ali pa obratno najdemo recimo Alfo, ki je praktično skoz imela lepe avte a jih je prodala pravtako okrog 100.000 kot Lancia.
lizard je napisal/-a: Naslednji problem je bil "feedback" ki si ga dobil ko si vstopil v salon in zraven Thesisa za 60.000 € našel Pando za 6000 €, in servise kjer so te kot lastnika prestižne limuzine tretirali kot lastnika običajnega Fiat Punta, temu primeren je bil tudi odnos.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov