Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Napisal/-a zany Ne mar 14, 2010 10:31 am

če bo notranjost res takšna, potem sploh ni možnosti ugibanja od kje so jo skopiral?. notranjost 3008/5008 je res bombastična.

za c4 je takšna notranjost plus, vendar me precej moti da bo takole skopirana od francoskih prijateljev .
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Ne mar 14, 2010 11:16 am

:twisted:

Slika
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Ne mar 14, 2010 11:32 am

A pr audiju, pa seatu, pa celmu koncernu pa nobenga ne mot, da imajo praktično iste armaturke?
GQ
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Napisal/-a zany Ne mar 14, 2010 11:35 am

gepl83 je napisal/-a:A pr audiju, pa seatu, pa celmu koncernu pa nobenga ne mot, da imajo praktično iste armaturke?



to misliš exeo in a4?. to je bla bol finančna poteza.... čeprau mi ne en in ne drugi nista ušeč, in ne niti tukaj mi niti približno ni všeč tole sposojanje armaturke....
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr mar 17, 2010 9:37 pm

zany je napisal/-a:
gepl83 je napisal/-a:A pr audiju, pa seatu, pa celmu koncernu pa nobenga ne mot, da imajo praktično iste armaturke?



to misliš exeo in a4?. to je bla bol finančna poteza.... čeprau mi ne en in ne drugi nista ušeč, in ne niti tukaj mi niti približno ni všeč tole sposojanje armaturke....


po moje je bolj mislu na identične armature v A4/A5, ki so za na povrh v osnovi enake tisti v A6 in Q7... od te šablone odstopata samo A3 in A8. podobna pesem pa žinga tudi po pstalih znamkah koncerna, čeprav po moje ne tako očitno kot pri Audiju. ;)


drugač pa evo malo "poboljšane" slikice armature DS High Riderja:

Slika

tu sta še dve povečave:

http://www.servimg.com/image_preview.ph ... u=12683140
http://www.servimg.com/image_preview.ph ... u=12683140

in fotke z desne strani:

http://www.servimg.com/image_preview.ph ... u=12683140
http://www.servimg.com/image_preview.ph ... u=12683140

na tej "sfiltrirani" sliki zgorej pa vseskupej res zgleda, ko da so armaturo Audija R8 probali "predelat" v armaturo Puga 3008 =P... kar pa niti ni nujno slabo :mrgreen:

in citroenarski insajder pravi, da je par stvari na teh slikicah "DS HR ekskluziv", generalni štimung armature pa bomo vidli tudi v prihajajočem C4... kar pa tudi ni nujno slabo :D
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe apr 23, 2010 9:49 am

lepi sljik DS4-kine notranjosti:

Slika
Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Pe apr 23, 2010 1:51 pm

:shock: :shock: adijo pamet :noro
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Pe apr 23, 2010 2:37 pm

Noro lepo.
GQ
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus Pe apr 23, 2010 2:39 pm

U, to se mi pa dopade. 8)
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Napisal/-a zany Pe apr 23, 2010 4:27 pm

noro lepa armaturka, ampak čista kopija Peugeota.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Pe apr 23, 2010 4:54 pm

zany je napisal/-a:noro lepa armaturka, ampak čista kopija Peugeota.


Ki ima korenine pri Audiju. Sicer lepo.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe apr 23, 2010 4:55 pm

zany je napisal/-a:noro lepa armaturka, ampak čista kopija Peugeota.


no, ja... podobni sta si zelo, kopija pa glih ni. ker čeprav zgleda enako je skorej vse drugače. od naklonov in razmerij, do razporeditve:

Slika
Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe apr 23, 2010 5:08 pm

Ceed je napisal/-a:
zany je napisal/-a:noro lepa armaturka, ampak čista kopija Peugeota.


Ki ima korenine pri Audiju. Sicer lepo.


ja, ja... rugala se koza ovci, da ma kratek rep... =P:

Slika
Slika

je pa res, da so Citroenove armature malo manj "avantgardne" kot so ble nekoč... jaz osebno, bi raje vidu kej bolj odpulenega, vendar zgleda, da jih s konvencionalnimi armaturami pač lažje prodajajo! in... če so zato bolj podobne Audijevim, tudi v redu.... :).
ker... lahko bi ble podobne Folksvagnu... al pa Oplu =P :mrgreen: ;)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Napisal/-a zany Pe apr 23, 2010 7:00 pm

nism mislo dobesedno kopija. podobnosto je očitna, ampak mene niti malo ne moti ker izpade zelo lepo.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe apr 23, 2010 9:53 pm

zany je napisal/-a:nism mislo dobesedno kopija. podobnosto je očitna, ampak mene niti malo ne moti ker izpade zelo lepo.


ma dej no... sej se sam za*ebavam... :mrgreen:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Ne apr 25, 2010 7:31 am

DS High Rider: The dashboard has a little deja vu!

April 24, 2010 at 2:26

Slika

You still have all remember the DS High Rider unveiled by Citroen at the Geneva Motor Show derneir which announced the arrival, in September, the next DS4. I'd had presented the self in all its glory or almost missing was the passenger (but I had proposed spyshots the dashboard that are confirmed by these spyshots). Also Citroën today unveils official pictures of the dashboard and front seats of the car.


These first images actually announce the scoreboard for the next DS4 but also that of the 2011 C4 abandons digital display as the central hub to the wheel sets.

Slika

In the case of the DS High Rider, we find a dashboard that resembles that of the Peugeot 3008 and 5008 ... in his appearance and layout, although in this case, we find a top panel of diecasting stitched leather. We will assess whether or not the two-tone leather seats black / gold, however all but rather opulent, sophisticated enough to be part of "a very select world of premium compact"!

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

The more perceptive may have noticed that the handset carries instruments incorporates gymnicks Citroen namely the three interlocking dials surmounted by a cap as anti reflection on the C5, C3 and DS3. There is also a dashboard that appears positioned quite high which is strange for a compact, then the DS4, a mixture of cut and Crossover? To get the details at the Mondial de l'Automobile in Paris.

To recall the DS High Rider detail is there.

http://www.youtube.com/watch?v=bLClnb5NJBQ

Slika
Via Citroen, Youtube.


http://blogautomobile.fr/ds-high-rider-la-planche-de-bord-a-deja-un-petit-air-de-deja-vu-60840

Tko no, že če bi bil "navadna" Citroen linija bi bilo to malo preveč...... eee običajna notranjost, 3008, 5008 skoraj copy paste. Ker je pa to DS (Different Spirit) linija bi pa to moralo bit sploh ohooho, pa ni :sadd
Zici pa dobro zgledajo,...
Ampak zanimivo, pa ni dosti drugačna, in ja, je skica, to je res, vendar mi zgleda ene 852x boljše, :shock:
Slika
Sej, dajmo času čas in počakajmo na uradnega DS 4, se bom že navadil, ampak se upal na večjo odštekanost, že ta skica zgoraj bi mi ustrezala. Well No.1 you`ll just have to get used to it :roll:


DS High Rider na Pekingškem salonu:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

http://c-forum.forumpro.fr/c-concept-cars-f4/geneve-2010-ds-high-rider-t1372-390.htm


Še malo detaljev:
Slika


Še press release v slovenščini:

CITROËN DS HIGH RIDER: NOTRANJA VELIKOST PO MERI

23.04.2010

Konceptno vozilo DS High Rider, ki je bil prvič predstavljen na avtomobilskem salonu v Ženevi 2010, je predhodnik bodočega vozila CITROËN DS4, drugega modela iz linije prestižnih vozil DS. Moderna vizija dinamičnega avtomobila, ki postavlja kompaktnost za temeljno vrednoto in odpira pot drugačni uporabi ter inovativnim tehnološkim postopkom, ki temeljijo predvsem na hibridnem dizelskem pogonskem sklopu "Full Hybrid". DS High Rider danes odpira svoja vrata in razkriva svojo notranjost.


Po zgledu zunanjega stila tudi kokpit vozila DS High Rider izraža moč, dinamičnost in prefinjenost. Ergonomija upravljalnih ročic in stikal, skrbna obdelava, kakovost izbranih materialov in splošni ambient dejansko razkrivajo višji standard in visoko raven kakovosti ter zagotavljajo dobro počutje vseh potnikov.

Armaturna plošča, sedeži in obloge vrat so iz najboljšega anilinskega usnja in izražajo zapovedi s področja usnjene galanterije in avtomobilskega športa. Na armaturni plošči se na usnju visoke kakovosti pojavlja reliefni odtis simbola DS, ki je nežno zabrisan. Čist in jasen relief omogoča tehnika odtiskovanja na usnje s pomočjo specifične rezkane matrice.

Sedeži v tkanini Bracelet in obloge vrat so v odtenkih sive barve, ki prehaja v zlato, in poudarjajo dinamično zunanjost vozila DS High Rider. Prehajanje zlatih in kovinskih barvnih odtenkov je popolnoma linearno. Je rezultat znanja najboljših strokovnjakov na področju obdelave usnja, ki so ročno nanašali posebne lake.

Nežen ambient potniškega prostora vozila DS High Rider, ki v veliki meri izhaja iz kontrasta med panoramskim vetrobranskim steklom in temnim stropom, poudarja vsakega izmed elementov. Skrbna obdelava še tako majhnih detajlov je omogočila izredno elegantno uporabo kroma na ukrivljenih zaključkih oblog vrat in na loku, ki povezuje armaturno ploščo s konzolo.

Notranjost vozila DS High Rider, ki je odsev zunanje silhuete, sledi zapovedim s področja ekskluzivnosti, dinamičnosti in prefinjenosti, ki oblikujejo njegov značaj: izjemno konceptno vozilo. Tako kot v po meri narejeno obleko voznik udobno smukne za volan imenitnega avtomobila, kjer je prav vse zasnovano za zagotavljanje užitkov.



Znamka CITROËN
Dinamična in kreativna znamka CITROËN je leta 2010 začela s prodajo svojega prvega modela linije prestižnih vozil: modela CITROËN DS3.
Z več kot 90-letno tradicijo "Kreativne tehnologije" ponuja CITROËN konkretne odgovore na okoljevarstveno problematiko z začetkom prodaje dveh električnih vozil v letu 2010 in vgradnjo druge generacije tehnologije Stop & Start. CITROËN pomeni 8000 mest, namenjenih sprejemu strank, 13.500 sodelavcev, prisotnost v več kot 80 državah, 1.346.000 prodanih vozil v letu 2009.


http://www.citroen.si/index.php?sv_path=6031,6181,18544&PHPSESSID=09eafab0ce4594018bae057fad7c80e6


Še slikce v visoki resoluciji :twisted:
http://www.citroen.si/media/sketch.3.opt.jpg
http://www.citroen.si/media/sketch.2.opt.jpg
http://www.citroen.si/media/sketch.1.opt.jpg

Še fotke v visoki resoluciji:
http://www.citroen.si/media/img.6233.r1.opt.jpg
http://www.citroen.si/media/img.6211.opt.jpg
http://www.citroen.si/media/img.6350.opt.jpg
http://www.citroen.si/media/img.6231.opt.jpg
http://www.citroen.si/media/img.6206.r1.opt.jpg



Pa tule si poglejte DS High Rider v akciji, video od 13:12 do 13 58, je pa jasno še veliko drugih zanimivosti :twisted: :con
http://www.turbo.fr/actualite-automobile/334522-emission-turbo-11-04-2010-jaguar-xj-dacia-sandero/







Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Če maj 27, 2010 9:07 pm

Še en Autoplusov fotošop C4 II se je pojavil:
http://i68.servimg.com/u/f68/13/58/90/65/lm01910.jpg

Vir: http://c-forum.forumpro.fr/c-scoop-f3/futur-modele-citroen-c4-ii-b7-t1455-165.htm

Vendar pa en insajder na enem drugem forumu, da je kar nekaj detajlov, ki niso pravilni.
Mogoče (moje mnenje, ne njegovo) bo pa bližje temu, I hope not :pray:
http://i69.servimg.com/u/f69/14/29/17/12/captur17.jpg

Vir: http://c-forum.forumpro.fr/c-scoop-f3/futur-modele-citroen-c4-ii-b7-t1455-195.htm

In še video testne mule C4 II na mrzlem
New Citroen C4 Spy Video
Autoexpress — March 15, 2010 — See the new Citroen C4 undergoing cold weather testing in northern Scandinavia ahead of its launch at the Paris Motor Show
http://www.youtube.com/watch?v=OgS-j4XoF44&playnext_from=TL&videos=qT2M3-LHUow

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Zdaj pa DS4, o tem imam veliko več povedati takorekoč :twisted:

Uvodnik in intervju in Avtofotomarketa o DS liniji in DS High Riderju,

Tomaž Porekar je napisal/-a:UVODNIK


Več kot avto

Iskanje načinov, kako prodati avto, seveda nima meja, tako kot tudi za katerikoli drug potrošni izdelek ne. Avto. Potrošni izdelek? Ali ni to pregrešna misel? Še ni tako dolgo, ko smo bili povsem prepričani, da je odnos do nakupa avtomobila nekaj več kot samo racionalna odločitev za tistega ponudnika, ki ponuja najbolj sprejemljivo ceno za kar največ avtomobila! Pri čemer je tudi znamka avtomobila pomenila veliko, navsezadnje je govorila, kakšen človek, je njegov lastnik. Avto naredi človeka torej. Obnašanje kupcev pa se je spremenilo. Zdaj je tako, da vsakdo išče največ avtomobila za najnižjo ceno, znamka mu ni pomembna: „Dobil sem takšen popust, da sem ga moral kupiti!“ je odgovor, ki ga vse večkrat slišimo. Francoska družba PSA se je tako s Citroenom in Peugeotom znašla v vrtincu popustov in zniževanja cen. Vodilni pri PSA pravijo: „Danes imamo tri vrste znamk, poceni, množične in premium. Dve naši znamki uvrščamo med množične. A mi bi radi nekaj več.“ Zdaj je napočil čas, da bodo poskrbeli za to. Citroen z linijo DS in Peugeot z avtomobili „hors-serie“ bosta ponujala avtomobile za drugačne potrebe. Kako to utemeljujejo oblikovalci pri Citroenu, si lahko preberete v intervjuju ki smo ga naredili na minulem ženevskem salonu ob predstavitvi študije DS High Rider, ki napoveduje že drugi Citroenov model iz linije DS. Kakšne so zamisli Peugeotovih vodilnih bomo izvedeli prav kmalu, saj bo njihov prvi model „hors- serie“, RCZ, na trgu v kratkem. S tem pristopom si hočeta obe znamki odrezati večji kos kruha pri prihodkih. „Mi ne težimo, da bi bili premium“, je sicer najpogostejši odgovor Citroenovcev. A je razumljivo, da hočejo zanje iztržiti več, ker v teh avtomobilih ponujajo več dodane vrednosti. Za zdaj kaže, da so kar na dobri poti. Prvi odzivi kupcev na DS3 (tam, kjer je že nekaj časa na trgu) so zadovoljivi, pravijo pri Citroenu. Kupcev je celo več, kot so jih načrtovali za začetek. Pravzaprav to niti ni tako čudno. Novi Citroen DS3 zares prepriča in lahko bi zapisal, da se s tako prepričljivim in privlačnim Citroenom že dolgo nisem vozil. Seveda je na dlani, da imajo pri PSA veliko zgledov od drugih znamk. Na prvem mestu je gotovo uspeh, ki ga je BMW dosegel z Minijem, pa tudi Fiat s svojim 500 jih mika. Podrobnejša analiza pri obeh pokaže, da mora biti pristop pri takšnih poskusih celovit in dodelan. Če ga bodo pri PSA uspeli uveljaviti, se jim bo to zagotovo poznalo tudi pri ugledu ostalih avtomobilov obeh znamk...


VIR: AVTO FOTO MARKET, April 2010, št. 244, stran 7



Tomaž Porekar je napisal/-a:Za tiste, ki cenijo lepoto


Ženevski salon je bil Citroenova priložnost, da javnosti pokaže nadaljevanje nove linije DS, s katero razširjajo svojo ponudbo. Pripravili smo pogovor z glavnima oblikovalcema študije DS High Rider, Marcom Pinsonom, vodilnim oblikovalcem programa M1 (nižjega srednjega razreda) in Olivierjem Vincentom, oblikovalcem zunanjosti High Riderja.


Avto Foto Market: Tu, na ženevskem salonu, Citroen predstavlja študijo DS High Rider. Kaj ste želeli predstaviti z njo?
Marc Pinson: To je napovednik našega novega modela, DS4, ki ga bomo pokazali kasneje letos. Je nekakšen vzpodbujevalnik radovednosti za naš novi model. Gre za drugi model naše nove linije z oznako DS. Pravkar smo začeli s prodajo DS3, kasneje, čez nekaj let, bomo linijo DS seveda dopolnili z dodatnimi modeli.
AFM: Kaj je bila osnovna zamisel?
Pinson: DS High Rider in kasneje DS4 oblikovno nista v isti smeri kot DS3. Gre za drugače oblikovan model. Pri DS3 smo bolj poudarjali povezanost z modo in modnimi dodatki, z različnimi možnostmi, ki jih je možno izbrati. Gre za to, da smo želeli ponuditi drugačno alternativo, predvsem, predvsem kupcem, ki si tudi uporabo avtomobila predstavljajo drugače, ki sicer živijo drugače od povprečnih uporabnikov avtomobilov.
AFM: Je to torej "premium"?
Pinson: Pri Citroenu se nismo odločili, da bi s svojo novo linijo DS vstopili v razred „premium“ avtomobilov, pač pa je naš cilj, da bi bili modeli z oznako DS drugačni kot večina ostale ponudbe. Tako kot smo skušali najti primerno ponudbo posebnim kupcem pri DS3, takšna je bila oblikovalska usmeritev tudi pri DS High Riderju in bo pri DS4. Tudi tu bo šlo za drugačnost, ekskluzivnost. A DS4 ne bo povečani DS3!
AFM: Kakšna je torej razlika med DS3 in DS4?
Pinson: DS High Rider je mišljen predvsem kot bolj resen avtomobil. Manj se ozira po modnih dodatkih. Odločili smo se, da mu pri oblikovanju dodamo nekakšno novo vrsto dinamizma, poskočnosti. Je drugačen. Postavili smo ga nekoliko više na cesto, tudi položaj voznika je precej višji kot pri običajni ponudbi nižjega srednjega razreda. Poleg tega smo skušali obliko narediti takšno, da je videti lahkotna in, da izraža varnost. Skušali smo mu dodati tudi nekaj, kar vzbuja podobne občutke kot kakšen terenec ali kak kupe, skratka nekaj drugačnega, kot so kupci poznali doslej. Zdi se nam, da nam je uspelo oblikovati zanimiv in za oko prijeten avtomobil, ki ga vsakdo opazi. Važen pa je tudi drugi pogled, ko bodoči kupec preveri, kaj je opazil, in ugotovi, da mu avtomobil ugaja, da je skoraj popoln avtomobil. Citroenova namera z linijo DS ni v tem, da bi posnemali nemške znamke „premium“, Audi, BMW, Mercedes Benz. „Premium“ so nemške znamke! Želimo nagovoriti kupce, ki iščejo drugačnost. Citroen je že zgodovinsko bolj usmerjen k množični ponudbi , a hkrati tudi s tradicijo ponudbe drugačnih, celo norih, avtomobilov, spomnite se samo DS ali „spačka“! To je zagotovo vplivalo na predstavo o znamki Citroen.
AFM: Kako pa umestiti Lexus, ki tudi pravi, da v razredu „premium“ ponuja drugačnost?
Olivier Vincent: Lexus je le novoustanovljena „premium“ znamka množičnega izdelovalca Toyota. Z njo si želijo približati nemškim znamkam, torej avtomobilom „premium“.
AFM: Kakšni kupci bi kupovali DS High Rider?
Vincent: V oblikovalskem studiu ne delamo avtomobilov za kupce. Delamo z zamislimi, kako zadovoljiti nove trende in družbena gibanja, ki prihajajo. Kupci so šele v drugem planu, vedno računamo, da jih bomo našli, kjerkoli. Vzemite, na primer, naš C4. Kupci se zanj odločijo zaradi zanimivega oziroma prijetnega videza, pri drugih tekmecih v nižjem srednjem razredu je to večinoma drugače, razlogi za nakup so različni, ker jim odgovarja celotna ponudba, se odločajo za določeno znamko. Predvsem si želimo avtomobile prodajati ljudem, ki hočejo imeti lep, prijeten avtomobil! A hkrati smo uporabnikom novega DS4 pripravili tudi precej uporaben avtomobil, kjer bodo lahko njegovo vsebino cenili pri vsakodnevni uporabi. A pri tem smo si vsekakor želeli, da bi kupcem ponudili nekaj sodobnega. Vsekakor pa bomo tudi pri tem avtomobilu ponudili marsikaj, kar doslej kupci niso mogli najti.
AFM: Kakšni pa so predvideni motorji?
Pinson: Študijo DS High Rider poganja naš hibridni pogon, podoben, kot je predviden za serijsko izdelavo v Peugeotu 3008, torej s turbodizelskim motorjem in elektromotorjem ob zadnji premi.
AFM: Je to razlog, da je DS High Rider višji?
Pinson: Ne, sploh ne. Osnovni namen je bil, da posadimo sedeže više, toda voznik se bo v avtomobilu vseeno počutil kot v kupeju! Hkrati pa bo bolje videl in bolje nadzoroval dogajanje v prometu!
AFM: Komu je avto bolj namenjen, moškim ali ženskam?
Pinson: Že z manekenom ob avtomobilu smo želeli poudariti, da je namenjen sodobnim ljudem, morda bolj androgenim!


VIR: AVTO FOTO MARKET, April 2010, št. 244, stran 28/29
Slika



Pa za konec še en dober video DS Hihg Riderja, visoka kvaliteta :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=bLClnb5NJBQ&playnext_from=TL&videos=qoiYBt8LZ0A



Upam, da je bilo kakšno morebitno vprašanje(a) odgovorjeno in da ste uživali v branju. ;)
Comments anyone :?: ;)


Lp
Zadnjič spremenil CITROENAR ŠT 1, dne To jun 01, 2010 3:36 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply So maj 29, 2010 12:33 pm

Upam, da si pridobil dovoljenje za citiranje člankov listnatih revij - da ne bo kdaj kakšne pripombe oziroma težave.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So maj 29, 2010 1:53 pm

Izjemna vprašanja kot plod večdesetletnih avtonovinarskih izkušenj so kot nekakšen klimaks zgoščena in najbolje prikazana v tem: "AFM: Kako pa umestiti Lexus, ki ima tudi pravi, da v razredu „premium“ ponuja drugačnost? ". Človek ne loči marketinških puhlic nekega Lexusa in očitno zelo drugačne realnosti, hkrati pa si upa to še javno prikazovat? :roll: :evil: Saj ni čudno, da imamo tako stanje na cestah, če nas "izobražujejo" taki... :roll:

Glede c/p pa se tudi jaz bojim, da te bo enkrat nekdo naskočil - sicer povsem po neumnem, a vsi vemo, v kakšni razvrednoteni in spreobrnjeni družbi živimo.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To jun 01, 2010 12:20 am

Novi Citroën C4:

Slika
Slika
Slika
Slika

Video: Nouvelle Citroen C4 II

Še en Citroën, ki bi bil lahko karkoli... :?
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov