zany je napisal/-a:gepl83 je napisal/-a:A pr audiju, pa seatu, pa celmu koncernu pa nobenga ne mot, da imajo praktično iste armaturke?
to misliš exeo in a4?. to je bla bol finančna poteza.... čeprau mi ne en in ne drugi nista ušeč, in ne niti tukaj mi niti približno ni všeč tole sposojanje armaturke....
Ceed je napisal/-a:zany je napisal/-a:noro lepa armaturka, ampak čista kopija Peugeota.
Ki ima korenine pri Audiju. Sicer lepo.
DS High Rider: The dashboard has a little deja vu!
April 24, 2010 at 2:26
You still have all remember the DS High Rider unveiled by Citroen at the Geneva Motor Show derneir which announced the arrival, in September, the next DS4. I'd had presented the self in all its glory or almost missing was the passenger (but I had proposed spyshots the dashboard that are confirmed by these spyshots). Also Citroën today unveils official pictures of the dashboard and front seats of the car.
These first images actually announce the scoreboard for the next DS4 but also that of the 2011 C4 abandons digital display as the central hub to the wheel sets.
In the case of the DS High Rider, we find a dashboard that resembles that of the Peugeot 3008 and 5008 ... in his appearance and layout, although in this case, we find a top panel of diecasting stitched leather. We will assess whether or not the two-tone leather seats black / gold, however all but rather opulent, sophisticated enough to be part of "a very select world of premium compact"!
The more perceptive may have noticed that the handset carries instruments incorporates gymnicks Citroen namely the three interlocking dials surmounted by a cap as anti reflection on the C5, C3 and DS3. There is also a dashboard that appears positioned quite high which is strange for a compact, then the DS4, a mixture of cut and Crossover? To get the details at the Mondial de l'Automobile in Paris.
To recall the DS High Rider detail is there.
http://www.youtube.com/watch?v=bLClnb5NJBQ
Via Citroen, Youtube.
CITROËN DS HIGH RIDER: NOTRANJA VELIKOST PO MERI
23.04.2010
Konceptno vozilo DS High Rider, ki je bil prvič predstavljen na avtomobilskem salonu v Ženevi 2010, je predhodnik bodočega vozila CITROËN DS4, drugega modela iz linije prestižnih vozil DS. Moderna vizija dinamičnega avtomobila, ki postavlja kompaktnost za temeljno vrednoto in odpira pot drugačni uporabi ter inovativnim tehnološkim postopkom, ki temeljijo predvsem na hibridnem dizelskem pogonskem sklopu "Full Hybrid". DS High Rider danes odpira svoja vrata in razkriva svojo notranjost.
Po zgledu zunanjega stila tudi kokpit vozila DS High Rider izraža moč, dinamičnost in prefinjenost. Ergonomija upravljalnih ročic in stikal, skrbna obdelava, kakovost izbranih materialov in splošni ambient dejansko razkrivajo višji standard in visoko raven kakovosti ter zagotavljajo dobro počutje vseh potnikov.
Armaturna plošča, sedeži in obloge vrat so iz najboljšega anilinskega usnja in izražajo zapovedi s področja usnjene galanterije in avtomobilskega športa. Na armaturni plošči se na usnju visoke kakovosti pojavlja reliefni odtis simbola DS, ki je nežno zabrisan. Čist in jasen relief omogoča tehnika odtiskovanja na usnje s pomočjo specifične rezkane matrice.
Sedeži v tkanini Bracelet in obloge vrat so v odtenkih sive barve, ki prehaja v zlato, in poudarjajo dinamično zunanjost vozila DS High Rider. Prehajanje zlatih in kovinskih barvnih odtenkov je popolnoma linearno. Je rezultat znanja najboljših strokovnjakov na področju obdelave usnja, ki so ročno nanašali posebne lake.
Nežen ambient potniškega prostora vozila DS High Rider, ki v veliki meri izhaja iz kontrasta med panoramskim vetrobranskim steklom in temnim stropom, poudarja vsakega izmed elementov. Skrbna obdelava še tako majhnih detajlov je omogočila izredno elegantno uporabo kroma na ukrivljenih zaključkih oblog vrat in na loku, ki povezuje armaturno ploščo s konzolo.
Notranjost vozila DS High Rider, ki je odsev zunanje silhuete, sledi zapovedim s področja ekskluzivnosti, dinamičnosti in prefinjenosti, ki oblikujejo njegov značaj: izjemno konceptno vozilo. Tako kot v po meri narejeno obleko voznik udobno smukne za volan imenitnega avtomobila, kjer je prav vse zasnovano za zagotavljanje užitkov.
Znamka CITROËN
Dinamična in kreativna znamka CITROËN je leta 2010 začela s prodajo svojega prvega modela linije prestižnih vozil: modela CITROËN DS3.
Z več kot 90-letno tradicijo "Kreativne tehnologije" ponuja CITROËN konkretne odgovore na okoljevarstveno problematiko z začetkom prodaje dveh električnih vozil v letu 2010 in vgradnjo druge generacije tehnologije Stop & Start. CITROËN pomeni 8000 mest, namenjenih sprejemu strank, 13.500 sodelavcev, prisotnost v več kot 80 državah, 1.346.000 prodanih vozil v letu 2009.
Tomaž Porekar je napisal/-a:UVODNIK
Več kot avto
Iskanje načinov, kako prodati avto, seveda nima meja, tako kot tudi za katerikoli drug potrošni izdelek ne. Avto. Potrošni izdelek? Ali ni to pregrešna misel? Še ni tako dolgo, ko smo bili povsem prepričani, da je odnos do nakupa avtomobila nekaj več kot samo racionalna odločitev za tistega ponudnika, ki ponuja najbolj sprejemljivo ceno za kar največ avtomobila! Pri čemer je tudi znamka avtomobila pomenila veliko, navsezadnje je govorila, kakšen človek, je njegov lastnik. Avto naredi človeka torej. Obnašanje kupcev pa se je spremenilo. Zdaj je tako, da vsakdo išče največ avtomobila za najnižjo ceno, znamka mu ni pomembna: „Dobil sem takšen popust, da sem ga moral kupiti!“ je odgovor, ki ga vse večkrat slišimo. Francoska družba PSA se je tako s Citroenom in Peugeotom znašla v vrtincu popustov in zniževanja cen. Vodilni pri PSA pravijo: „Danes imamo tri vrste znamk, poceni, množične in premium. Dve naši znamki uvrščamo med množične. A mi bi radi nekaj več.“ Zdaj je napočil čas, da bodo poskrbeli za to. Citroen z linijo DS in Peugeot z avtomobili „hors-serie“ bosta ponujala avtomobile za drugačne potrebe. Kako to utemeljujejo oblikovalci pri Citroenu, si lahko preberete v intervjuju ki smo ga naredili na minulem ženevskem salonu ob predstavitvi študije DS High Rider, ki napoveduje že drugi Citroenov model iz linije DS. Kakšne so zamisli Peugeotovih vodilnih bomo izvedeli prav kmalu, saj bo njihov prvi model „hors- serie“, RCZ, na trgu v kratkem. S tem pristopom si hočeta obe znamki odrezati večji kos kruha pri prihodkih. „Mi ne težimo, da bi bili premium“, je sicer najpogostejši odgovor Citroenovcev. A je razumljivo, da hočejo zanje iztržiti več, ker v teh avtomobilih ponujajo več dodane vrednosti. Za zdaj kaže, da so kar na dobri poti. Prvi odzivi kupcev na DS3 (tam, kjer je že nekaj časa na trgu) so zadovoljivi, pravijo pri Citroenu. Kupcev je celo več, kot so jih načrtovali za začetek. Pravzaprav to niti ni tako čudno. Novi Citroen DS3 zares prepriča in lahko bi zapisal, da se s tako prepričljivim in privlačnim Citroenom že dolgo nisem vozil. Seveda je na dlani, da imajo pri PSA veliko zgledov od drugih znamk. Na prvem mestu je gotovo uspeh, ki ga je BMW dosegel z Minijem, pa tudi Fiat s svojim 500 jih mika. Podrobnejša analiza pri obeh pokaže, da mora biti pristop pri takšnih poskusih celovit in dodelan. Če ga bodo pri PSA uspeli uveljaviti, se jim bo to zagotovo poznalo tudi pri ugledu ostalih avtomobilov obeh znamk...
Tomaž Porekar je napisal/-a:Za tiste, ki cenijo lepoto
Ženevski salon je bil Citroenova priložnost, da javnosti pokaže nadaljevanje nove linije DS, s katero razširjajo svojo ponudbo. Pripravili smo pogovor z glavnima oblikovalcema študije DS High Rider, Marcom Pinsonom, vodilnim oblikovalcem programa M1 (nižjega srednjega razreda) in Olivierjem Vincentom, oblikovalcem zunanjosti High Riderja.
Avto Foto Market: Tu, na ženevskem salonu, Citroen predstavlja študijo DS High Rider. Kaj ste želeli predstaviti z njo?
Marc Pinson: To je napovednik našega novega modela, DS4, ki ga bomo pokazali kasneje letos. Je nekakšen vzpodbujevalnik radovednosti za naš novi model. Gre za drugi model naše nove linije z oznako DS. Pravkar smo začeli s prodajo DS3, kasneje, čez nekaj let, bomo linijo DS seveda dopolnili z dodatnimi modeli.
AFM: Kaj je bila osnovna zamisel?
Pinson: DS High Rider in kasneje DS4 oblikovno nista v isti smeri kot DS3. Gre za drugače oblikovan model. Pri DS3 smo bolj poudarjali povezanost z modo in modnimi dodatki, z različnimi možnostmi, ki jih je možno izbrati. Gre za to, da smo želeli ponuditi drugačno alternativo, predvsem, predvsem kupcem, ki si tudi uporabo avtomobila predstavljajo drugače, ki sicer živijo drugače od povprečnih uporabnikov avtomobilov.
AFM: Je to torej "premium"?
Pinson: Pri Citroenu se nismo odločili, da bi s svojo novo linijo DS vstopili v razred „premium“ avtomobilov, pač pa je naš cilj, da bi bili modeli z oznako DS drugačni kot večina ostale ponudbe. Tako kot smo skušali najti primerno ponudbo posebnim kupcem pri DS3, takšna je bila oblikovalska usmeritev tudi pri DS High Riderju in bo pri DS4. Tudi tu bo šlo za drugačnost, ekskluzivnost. A DS4 ne bo povečani DS3!
AFM: Kakšna je torej razlika med DS3 in DS4?
Pinson: DS High Rider je mišljen predvsem kot bolj resen avtomobil. Manj se ozira po modnih dodatkih. Odločili smo se, da mu pri oblikovanju dodamo nekakšno novo vrsto dinamizma, poskočnosti. Je drugačen. Postavili smo ga nekoliko više na cesto, tudi položaj voznika je precej višji kot pri običajni ponudbi nižjega srednjega razreda. Poleg tega smo skušali obliko narediti takšno, da je videti lahkotna in, da izraža varnost. Skušali smo mu dodati tudi nekaj, kar vzbuja podobne občutke kot kakšen terenec ali kak kupe, skratka nekaj drugačnega, kot so kupci poznali doslej. Zdi se nam, da nam je uspelo oblikovati zanimiv in za oko prijeten avtomobil, ki ga vsakdo opazi. Važen pa je tudi drugi pogled, ko bodoči kupec preveri, kaj je opazil, in ugotovi, da mu avtomobil ugaja, da je skoraj popoln avtomobil. Citroenova namera z linijo DS ni v tem, da bi posnemali nemške znamke „premium“, Audi, BMW, Mercedes Benz. „Premium“ so nemške znamke! Želimo nagovoriti kupce, ki iščejo drugačnost. Citroen je že zgodovinsko bolj usmerjen k množični ponudbi , a hkrati tudi s tradicijo ponudbe drugačnih, celo norih, avtomobilov, spomnite se samo DS ali „spačka“! To je zagotovo vplivalo na predstavo o znamki Citroen.
AFM: Kako pa umestiti Lexus, ki tudi pravi, da v razredu „premium“ ponuja drugačnost?
Olivier Vincent: Lexus je le novoustanovljena „premium“ znamka množičnega izdelovalca Toyota. Z njo si želijo približati nemškim znamkam, torej avtomobilom „premium“.
AFM: Kakšni kupci bi kupovali DS High Rider?
Vincent: V oblikovalskem studiu ne delamo avtomobilov za kupce. Delamo z zamislimi, kako zadovoljiti nove trende in družbena gibanja, ki prihajajo. Kupci so šele v drugem planu, vedno računamo, da jih bomo našli, kjerkoli. Vzemite, na primer, naš C4. Kupci se zanj odločijo zaradi zanimivega oziroma prijetnega videza, pri drugih tekmecih v nižjem srednjem razredu je to večinoma drugače, razlogi za nakup so različni, ker jim odgovarja celotna ponudba, se odločajo za določeno znamko. Predvsem si želimo avtomobile prodajati ljudem, ki hočejo imeti lep, prijeten avtomobil! A hkrati smo uporabnikom novega DS4 pripravili tudi precej uporaben avtomobil, kjer bodo lahko njegovo vsebino cenili pri vsakodnevni uporabi. A pri tem smo si vsekakor želeli, da bi kupcem ponudili nekaj sodobnega. Vsekakor pa bomo tudi pri tem avtomobilu ponudili marsikaj, kar doslej kupci niso mogli najti.
AFM: Kakšni pa so predvideni motorji?
Pinson: Študijo DS High Rider poganja naš hibridni pogon, podoben, kot je predviden za serijsko izdelavo v Peugeotu 3008, torej s turbodizelskim motorjem in elektromotorjem ob zadnji premi.
AFM: Je to razlog, da je DS High Rider višji?
Pinson: Ne, sploh ne. Osnovni namen je bil, da posadimo sedeže više, toda voznik se bo v avtomobilu vseeno počutil kot v kupeju! Hkrati pa bo bolje videl in bolje nadzoroval dogajanje v prometu!
AFM: Komu je avto bolj namenjen, moškim ali ženskam?
Pinson: Že z manekenom ob avtomobilu smo želeli poudariti, da je namenjen sodobnim ljudem, morda bolj androgenim!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov