Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Če apr 30, 2009 6:36 pm

moj-avto je napisal/-a:Itak Kitajci kopirajo pod svojimi blagovnimi znamkamki.
Možna tožba zoper kitajskega Geely-ja.
VIR:http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=3&c_id=40326


ma nema ništa od toga, ja sam bio na štandu gellya kada su bilo tamo predstavnici rollsa, svi neki matorci u crnim odelima sa velikom slovima R, nešto su tamo razglabali ali o nikakvoj tužbi nisu govorili, isto tako gelly je rekao da nemaju namjeru ovaj automobil ubaciti u serijsku proizvodnju, nego da su samo željeli pokazati kupcima da su i oni sposobni napraviti super luksuzno vozilo, na novinarsko pitanje zašto auto ima 3 sjedala odgovor je bio sljedeći: zato jer je ovaj automobil namijenjen obiteljima i da na zadnjem sjedalu voze svoje največe bogatstvo, a to su njihova djeca, evo to sam ja čuo na sajmu
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če apr 30, 2009 9:47 pm

No, če smo natančni, pri RR resno razmišljajo o tožbi proti Geelyju. To je napisalo več medijev in to so povedali tudi predstavniki RR v oddaji CCN-a o kitajski avto industriji, ki je med drugim prikazala BYD-jeve električne avtomobile in Geely GE. Vredna ogleda.

Drugače so avtomobili kot GE ali Chery QQ najslabša možna reklama za Kitajce. Novice o njih se pojavijo v vseh možnih časopisih in revijah in ustvarijo napačno mnenje v predstavah bralcev, da so vsi kitajski avtomobili nesramne kopije. Saj v preteklosti so vseprek podobno obtoževali tudi Korejce in še prej Japonce: da so sami plagiati, da so zanič narejeni, nevarni,...

O kopiranju si lahko v današnji številki Dela preberete preveden članek iz Auto Bilda, kjer podpredsednik GWM sam prizna, da so v preteklosti kopirali, sedaj pa si lahko privoščijo lastno oblikovanje.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr maj 06, 2009 7:05 pm

Dongfeng Fengshen S30. Kot sem že napisal, stoji na platformi Citroena ZX, je enakih dimenzij kot Peugeot 307 in uporablja PSA-jev 1,6 16v motor. Stal bo manj kot 100.000 RMB. V prihodnosti je načrtovana tudi ''blaga'' hibridna verzija.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

http://car.autohome.com.cn/pic/series/790.html
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne To jan 25, 2011 8:11 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe maj 08, 2009 8:37 pm

Jianghuai (JAC) B15. 4,5 metra dolgo limuzino je oblikoval Pininfarina. Poganjata jo 1,5 in 1,8 litrska motorja.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

http://car.autohome.com.cn/pic/series/616.html
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne To jan 25, 2011 8:13 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
BlazR
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Po dec 15, 2008 4:22 pm

Napisal/-a BlazR Pe maj 08, 2009 9:04 pm

Tole zadnje mi je prou simpatična limuzinca. Brez kakršnihkoli presežkov, čeprou sta tako notranjost kot zunanjost povsem na ravni evropejcev in japoncev, sodeč po teh slikah seveda. Edin s tistimi globokimi športnimi števci so mal pretiraval, ker se bojim da 1,5 in 1,8 litrska motorja pač nista na njihovem nivoju, drgač so pa lepi. Po drugi strani bi pa lahko vsaj na promocijskih fotkah dal ene 17,18 palčna platišča.
 
Uporabniški avatar
DeNalDo
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Če jul 24, 2008 3:10 pm

Napisal/-a DeNalDo Pe maj 08, 2009 9:23 pm

matr par avtu je pa prov špecjalnih :shock:
 
Uporabniški avatar
lada man
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 777
Pridružen: To dec 14, 2004 10:23 pm
Kraj: Koper

Lada Priora VS Geely MK

Napisal/-a lada man So maj 09, 2009 9:48 pm

:P Veliko zanimivih idejnih vozil. Tisto, kar se pa dejasnsko prodaja in izeluje v večjih količinah je neprimrljivo z evropskimi, japonskimi in korejskimi avtomobili.
Menim, da kitajski avtomobili še dolgo ne bodo igrali omembe vredne vloge na evropskem tržišču. Še v Rusiji je prodaja kitajskih avtomobilov skromna in je bila v letu 2008 nižja kot leta 2007.

Pri ruskui reviji Autoreview so opravili primerjalni vzdržljivostni test med vozili Lada Priora in Geely MK s primerljivo opremo in ceno. Ugotovitve:
Lada se je izkazala kot veliko bolj trpežna in ekonomična izbira. Po 35.000 prevoženimi kilometri v estremnih razmerah so pri Ladi izračunali sledeče stroške na prevožen kilometer:
- 0,48 rubla / km (0,011 EUR/km) zavzema potrebna popravila izven običajnih servisnih pregledov in običajnih vzdrževalnih del (okvare)
- 2,8 rubla / km (0,064 EUR / km) za redne servise, zamenjava pevmatik, porabljeno gorivo in ostala običajna vzdrževalna dela
- 5,8 rubla / km (0,13 EUR / km) upoštevajoč vse stroške in izgubo vrednosti vozila

Pri Geelyju pa:
- 1,27 rubla / km (0,029 EUR / km) popravila
- 2,87 rubla / km (0,065 EUR / km) redno vzdrževanje
- 9,6 rubla /km (0,28 EUR / km) vse skupaj

Na koncu testa so opravili še manjši poizkusni trk pri 15 km/h v ravno betonsko steno. Lada ni bila več vozna in je utrpela večje poškodbe na mehaniki . Ampak popravilo vozila je bilo trikrat cenejše kot bi bilo za Geelyja. Za popravilo Lade so odšteli 72.000 rublov (cca.n 1.640 EUR), za Geelyja pa so se odločili, da ga ne bodo popravljali, saj bi popravilo stalo 200.000 rublov (cca. 4550 EUR). Odločili so se, da ga bodo prodali. Zanj so iztržili 100.000 rublov (cca. 2280 EUR).

V članku so tudi zapisali, da je dobava rezervnih delov za kitajskla vozila slaba (ni zalog, dolga čsovna dobava).

V prihodnjih številkah bodo objavili še rezultate za Fiat Albeo in Volgo Siber.

Več dobite na straneh:
http://www.autoreview.ru/archive/2009/07/geely_mk/
http://www.autoreview.ru/archive/2009/05/resurs_priora/

za prevod uporabite spletni prevajalec (ali katerega drugega)
http://babelfish.yahoo.com/

Vzdržljivostni primerjalni test Lada Priora proti Geely MK
Slika

Lep pozdrav.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To maj 12, 2009 7:43 pm

Besturn B50. Drugi avtomobil še ene izmed številnih znamk koncerna FAW. Uporablja posodobljeno platformo stare Mazde6 (vse legalno, brez skrbi). Poganja ga 102 konjski 1.6 litrski bencinar. Menjalnik je ročni ali avtomatski. Cene se gibljejo med 110.000 in 150,000 RMB. Razvija se tudi hibridna verzija.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

http://car.autohome.com.cn/pic/series/632.html
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne To jan 25, 2011 8:15 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Re: Lada Priora VS Geely MK

Napisal/-a testdriver To maj 12, 2009 9:52 pm

lada man je napisal/-a::P Veliko zanimivih idejnih vozil. Tisto, kar se pa dejasnsko prodaja in izeluje v večjih količinah je neprimrljivo z evropskimi, japonskimi in korejskimi avtomobili.
Menim, da kitajski avtomobili še dolgo ne bodo igrali omembe vredne vloge na evropskem tržišču. Še v Rusiji je prodaja kitajskih avtomobilov skromna in je bila v letu 2008 nižja kot leta 2007.

Pri ruskui reviji Autoreview so opravili primerjalni vzdržljivostni test med vozili Lada Priora in Geely MK s primerljivo opremo in ceno. Ugotovitve:
Lada se je izkazala kot veliko bolj trpežna in ekonomična izbira. Po 35.000 prevoženimi kilometri v estremnih razmerah so pri Ladi izračunali sledeče stroške na prevožen kilometer:
- 0,48 rubla / km (0,011 EUR/km) zavzema potrebna popravila izven običajnih servisnih pregledov in običajnih vzdrževalnih del (okvare)
- 2,8 rubla / km (0,064 EUR / km) za redne servise, zamenjava pevmatik, porabljeno gorivo in ostala običajna vzdrževalna dela
- 5,8 rubla / km (0,13 EUR / km) upoštevajoč vse stroške in izgubo vrednosti vozila

Pri Geelyju pa:
- 1,27 rubla / km (0,029 EUR / km) popravila
- 2,87 rubla / km (0,065 EUR / km) redno vzdrževanje
- 9,6 rubla /km (0,28 EUR / km) vse skupaj

Na koncu testa so opravili še manjši poizkusni trk pri 15 km/h v ravno betonsko steno. Lada ni bila več vozna in je utrpela večje poškodbe na mehaniki . Ampak popravilo vozila je bilo trikrat cenejše kot bi bilo za Geelyja. Za popravilo Lade so odšteli 72.000 rublov (cca.n 1.640 EUR), za Geelyja pa so se odločili, da ga ne bodo popravljali, saj bi popravilo stalo 200.000 rublov (cca. 4550 EUR). Odločili so se, da ga bodo prodali. Zanj so iztržili 100.000 rublov (cca. 2280 EUR).

V članku so tudi zapisali, da je dobava rezervnih delov za kitajskla vozila slaba (ni zalog, dolga čsovna dobava).

V prihodnjih številkah bodo objavili še rezultate za Fiat Albeo in Volgo Siber.

Več dobite na straneh:
http://www.autoreview.ru/archive/2009/07/geely_mk/
http://www.autoreview.ru/archive/2009/05/resurs_priora/

za prevod uporabite spletni prevajalec (ali katerega drugega)
http://babelfish.yahoo.com/

Vzdržljivostni primerjalni test Lada Priora proti Geely MK
Slika

Lep pozdrav.


pa ovako, gelly se nikada baš nije dobro prodavao u rusiji upravo radi slabog i lošeg uvoznika, tamo su popularniji neki drugi modeli vozila, iduća stvar je i stvar uvoznika i politike rusije koja je uvela poseban režim za uvoz vozila da bi napravili poticaj kupovine domaćeg auta, odnosno lade, naravno da je vrlo teško konkurirati ladi jer je auto napravljen u rusiji, dakle vjerovatno su i cijene dijelova pristupačnije itd, bilo kako vrlo zanimljiv test
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po maj 18, 2009 7:30 pm

Brilliance FRV Cross.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Cross-mania je zajela tudi Kitajsko in med številne takšne modele je zašel tudi FRV. Avto je seveda dobil samo dodatno plastiko, vse ostalo je enako običajni različici. Torej nič štirikolesnega pogona in drugih dodatkov, ki bi olajšali vožnjo po brezpotjih.

http://car.autohome.com.cn/pic/series-s5515/860.html
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne To jan 25, 2011 8:18 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe maj 22, 2009 6:54 pm

2009 Brilliance BS6. Spremenjeni odbijači in dizajn zadnji luči, več kroma. Notranjost je povsem nova in bolj prestižna na pogled.

Slika
Slika
Slika
Slika

http://car.autohome.com.cn/pic/series/130.html

Dodal bi še, da je FIAT sklenil dogovor z Guangzhou Automobile's (GAIC) o skupni proizvodnji vozil na Kitajskem. GAIC že proizvaja Honde in Toyote, pripravlja pa še lastno linijo avtomobilov.

FIAT je že imel skupni JV z velikanom SAIC, a je neslavno pogorel tudi zavoljo neatraktivne ponudbe avtomobilov (Palio).

GAIC namerava postati resen konkurent največjima SAIC in FAW. S tem namenom so tudi kupili manjšega proizvajalca terenskih vozil Changfeng Motor.
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne To jan 25, 2011 8:20 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
BlazR
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Po dec 15, 2008 4:22 pm

Napisal/-a BlazR Pe maj 22, 2009 11:02 pm

Zgleda korektno, tako zunaj kot znotraj, ampak spet ni pa nč posebnga.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če jun 04, 2009 9:08 pm

Geely TX4 - kitajski angleški taxi.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

http://car.autohome.com.cn/pic/series/841.html
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne To jan 25, 2011 8:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
zlarre_
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: Po mar 16, 2009 10:54 pm

Napisal/-a zlarre_ Če jun 04, 2009 11:42 pm

Če bi imel kaj več keša in da bi imel kr nekaj kapitala, bi šel v biznise z temi avtomobili. :)
Prepeljal bi nekaj lepih limuzin in tukaj prodal za normalno ceno , seveda z mojim zaslužkom....seveda sebi bi si privoščil tudi nekaj pametnega 8) :twisted:
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To jun 09, 2009 10:31 pm

Brilliance FSV, limuzinski FRV.

Slika
Slika
Slika
Slika

Kombilimuzina je precej lepša.

http://car.autohome.com.cn/pic/series-s5343/825.html
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne To jan 25, 2011 8:21 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr jun 10, 2009 11:55 am

Se že kaj ve, kdaj bi lahko v SLO pričakovali Kitajce velikosti Ceed in podobno? Če bodo z dobro opremo in garancijo stali kakšna 2 tisočaka manj kot Ceed, bodo kar zanimivi.. Seveda če bodo še poleg tega pridobili kakšno * NCAP..
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr jun 10, 2009 6:35 pm

Leftlanenews je objavil, da je Kitajska prepovedala uvoz nekaterih Renaultovih modelov, ker po njihovem ne dosegajo nacionalnih varnostnih in tehničnih standardov.

Chinese automakers are best known for their spotty quality and poor crash worthiness, but China’s General Administration of Quality Supervision Inspection and Quarantine (AQSIQ) has flipped the script as it has banned the importation of some Renault models due to “serious safety risks” and quality issues.

The AQSIQ has banned the importation of the Renault Laguna, Scenic, Megane and Megane Coupe-Cabriolet, according to Automotive News. The agency failed to identify any specific safety problems or quality concerns, but did release a statement on the matter.

“In recent import inspections, we have repeatedly found batches of passenger vehicles made by the French Renault … do not conform with our country’s mandatory standards and relevant technical regulations, and there are serious safety risks.”

Renault says all models in question are built at Western factories with the same standards as global market cars. Every model cited by the AQSIQ has received a five star rating from Europe’s EuroNCAP.

China is one of Renault’s smallest markets, with only 900 vehicles sold there last year.


http://www.leftlanenews.com/china-bans- ... cerns.html
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
BlazR
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Po dec 15, 2008 4:22 pm

Napisal/-a BlazR Sr jun 10, 2009 6:50 pm

martin_krpan je napisal/-a:Leftlanenews je objavil, da je Kitajska prepovedala uvoz nekaterih Renaultovih modelov, ker po njihovem ne dosegajo nacionalnih varnostnih in tehničnih standardov.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Kama
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Ne jan 15, 2006 4:04 pm
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Kama Sr jun 10, 2009 8:05 pm

Malce špekulativno vprašanje za Krpana; Ali je to mogoče oblika pritiska na Renault, da bi odprl JW s Kitajci, ki bi ga neusmiljeno skopirali in pobrali tehnologijo, potem pa bi izpolnjeval tehnološke standarde??
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Sr jun 10, 2009 8:18 pm

Kama je napisal/-a:Malce špekulativno vprašanje za Krpana; Ali je to mogoče oblika pritiska na Renault, da bi odprl JW s Kitajci, ki bi ga neusmiljeno skopirali in pobrali tehnologijo, potem pa bi izpolnjeval tehnološke standarde??


Pomoje gre pa za slednje: če se renault zaleti še ostane nekja od njega in se ga da popraviti. V primeru kitajskega produkta (allla Briliance ki je edini dobil 1 zvedico) se avto razleti na prafakorje in tako spodbujajo prodajo novih vozil in rast gospodarstva. :lol:
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov