Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
exclusive
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Ne dec 05, 2004 7:29 pm

Napisal/-a exclusive Sr apr 27, 2005 11:05 am

Slika


Sicer vem, da gre za poslovni avto in ne za dirkalni, vendar 10,6 sek 0-100 za 3.0 motor je pa strah vzbujajoče...
Slika
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Sr apr 27, 2005 12:14 pm

Resnicno upam da to ni naslednik žabe saj si po mojem mnenju ne zasluzi tega. Cene so kancek previsoke, pospesek 10,6 za 3.0v6 ceprav ni dirkalnik, je skrb vzbujajoc, notranjost neprimerna za tako ceno, nic res revolucionarnega na podvozju, nevem no, nisem impresioniran..

(glede tradicije audija... Popravite me ce se motim ampak edini medli športni uspehi Audija so bli v 80ih' v rally-u pa se tam jih lancia mlela, pa pred kratkim en leman v enem razredi z audi LM r8..) Vem, da me boste zdj napadl, da dirkanje pa tradicija ni isto sam men je pac najbolsi pokazatelj. To da je Audi drag in da "ma dobro plastiko v notranjosti" se ne pomeni da ma nevemkasno tradicijo. Ce bi bla cena bolj vezana na tradicijo bi morala biti MB pa BMW 50% drazja od AUDI-ja... :-P

PS.: Slide tako gute alte 730 je mel fotr kot sluzben avto letnik '93 in ti lahko povem da je bil krš od krša :D
 
Stane H.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: To apr 12, 2005 4:20 pm

Napisal/-a Stane H. Sr apr 27, 2005 1:26 pm

Fantje počakajte da se C6 zapelje na ceste! Pa potem... :pop:

Drugač pa mislim da se je brez potrebe kregat okoli avtomobilskih znamk. Ker je pač tako da ima vsak svojega favorita, ki ga zagovarja. (In prav je tako).
Pač so eni malo slabši, drugi malo boljši... Eni imajo daljšo tradicijo, drugi je nimajo...
Tak da... :wink:
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr apr 27, 2005 2:53 pm

Za lstnike BMW-jev bo ta ato res mogoče podhranjen, za Citroënarje pa bo vsekakor poslastica. Komaj čakam, da ga vidim. Ljudje se bodo obračali za njim kot za redkokaterim vozilom.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr apr 27, 2005 8:42 pm

hja... tudi jaz si iskreno želim tega... sam ma pa bl slab občutek že od prvih slik naprej. neuradnih, še posebej pa uradnih, ko sem si vzel cajt in na hi res. slikah od par tavžent pikslov, podrobno ogledal detajle. sem recimo zagnal hudo paniko zarad plastike, knofov in ročic in Čojko je po Ženevi vse strahove še potrdu... in na žalost poglobil! no... sem na citroen bilten in citroen portal forumih na dolgo pisal in razdiral togoto o tem, tak da nebi tu še enkrat...

lahko rečem sam, da mi je žal, da so spet samo rekli hop, skočili pa niso in da mi blago upanje vliva dejstvo, da sem, ko je prišu C4, takoj laufal gledat! in mel huuudo dolg nos pri odhodu. par dni nazaj, pa sem se spet malo vsedel v engea in moram reč, da zgleda veliko spodobneje narejen, kot tisti prvi. je bil najbrž iz nulte serije, sej jih še kak mesec kasneje niso dobavljali. tak da upam, da je tudi tisto kar je Čojc vidu v ženevi sam prederijski primerek. ergo, bodo serijski promerno manj šlampasto nemarni. za ostalo... plastika iz C4, plastični les, ročke iz Xsare, knofi iz Pug 407... pa žal mislim, da bo ostalo.

škoda! ampak Citroena mi pa nebo priskutil... :mrgreen:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr apr 27, 2005 11:54 pm

Hja... Miroslav, če si res pravi Citroënar, se res ne smeš obremenjevati z materiali v notranjosti. Si že kdajkoli pri katerem koli Citroënu naletel na prefekcionizem? Jaz nisem.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če apr 28, 2005 1:35 am

Joie kaj pa je žaba drugega kot perfekcionizem? Še poimenovanje DS je perfekcionistično...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če apr 28, 2005 9:50 am

Tudi zame je perfektna, kakor tudi C6, vendar nekateri kot perfekcijo pojmujejo kvaliteto, izdelavo, izbiro notranjih materialov, zanesljivost in odlično tehniko. Pri nekaterih od teh kriterijev zna Citroën šepati (razen seveda odlične tehnike, kjer je vedno korak naprej), vendar to mene ni nikoli motilo. Kogar pač moti, si mora nabaviti Leksusa ali kaj takega. To sem mislil.

LP,
Joie
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Če apr 28, 2005 10:51 am

Mislim, da so eni zgubili stik z razodnostjo in objektivnostjo. Kar se tiče obračanj za C6 se pa zelo strinjam s teboj, saj jih bo tako malo vozilo po naših cestah, da se boš res obračal za njim in ugotavljal kateri avto je to.

Dajte malo bolj realno pogledat v časovna obdobja danes, pred petimi leti, pred desetimi leti, pred petnajstimi let. Lahko bi šli še dlje vendar bo zadosti.

Leta 90: XM - poslovna ladja, ki so si jo ŽELELI skoraj vsi, BX - hidravlika v kompaktnem razredu, Zx - samovodljiva zadnja prema, veliko opreme in prostora, moderna oblika,..

Leta 95: Xantija s hidravliko in veliko opreme, nekaj dobrimi in naprednimi rešitvami, Kasneje 97 preoblečen ZX v Xsaro, ki je bila zelo ugodna napram nemški in ostali konkurenci - veliko opreme po zmerni ceni, mehkobnost vožnje, naslovi v rally-ih,..

Okrog 2000 pa začne Citroen izgubljat vse kar je bilo bistvenega zanj. Koncern PSA dela svoje. Namestnika Xantije C5 so precej zasrali, v visokem razredu ni več bilo predstavnika (XM-a so prodajali celih 13 let), Prišel dokaj uspešen in oblikovno všečen C3, Pluriel, Xsaro so preoblekli in dodali še nekaj več opreme za še vedno zelo ugoden denar.
Zame je že C4 polom - drag avto s čudnimi rešitvami, ki otežujejo in ne olajšujejo vožnje (fiksen volan s kopico gumbov, štirje displeji, neki neuporabni predalčki,...) tudi petvratna različica je odzadaj "nevšečna" in slabo uporabna. Glede cene pa so tako pretiravali, da ne vem kaj so do zdaj prodajali. Sedaj nudijo že 500 jurjev popusta.
Tudi preoblikovan C5, ki je precej všečnejši od prejšnjega nima ničesar novega - hidravlika že iz zgodnjih devedesetih, materiali tako-tako, armaturka totalno nepregledna in nefunkcionalna, mali obratomer do 7.000 vrtljajev brez označenega rdečega polja (za bencin in dizel),... Fino so rešili biksenonke žaromete, ki se obračajo v ovinek (poznano že iz žabe izpred 50 let), ... Cena je zopet zasoljena. Če ga primerjam s Škodo, kot najbolj prodajanem avtomobilu tega razreda (nekateri se ne boste strinjali z razredom, vendar sem vozil oba in mi lahko verjamete), je od 1 do 1,5 MSIT dražji,...
C3, C2 sta avtomobilčka, ki se trenutno kolikor toliko prodajata. Prihajajoči C6 pa bi bil leta 95 do 2000 zakon, za leto 2005 pa je prava polomija proti visoki predvsem nemški konkurenci. Tudi C1 je napram ostalima dvema (Aygo, P107) slabši, kljub večini istih sestavnih delov.

Bomo videli, vendar imam precej slab občutek in kakor vidim zadeve trenutno Citroen tone v ZELOOOO globoko krizo iz katere se bo težko pobral.

Glede teorije zakaj je Citroen l 2005 vrgel ven C6 takšnega kakršen je pa takole:
Že leta mislim, da 98 je imel pripravljen koncept C6 Lignage, ki je bil prava bomba za takratni čas, pa tudi za leto 2005 bi bil prava poslastica vredna tega denarja, kot bo sedaj C6. Verjetno so ga zaradi financ pospravili v arhiv, pa tudi glede razvoja motorjev in menjalnikov visokega ranga ni bilo nobenega pravega v PSA-jevi hiši (globalizacija, vzhodnjaški avti, trd boj za obstanek,..).

Prav zaradi globalizacije in zniževanja stroškov nastajajo zelo zanimive povezave današnjih koncernov. Jaguar, Ford, PSA in še kdo je najbrž imel prste vmes pri razvoju in izdelavi 2.7 V6 HDI motorja, ki pa je zelo tehnčno dovršen, zakompiciran, drag in po drugi strani paše v visok avtomobilski razred v katerem je prodaja avtomobilov zelo nizka proti kompaktnem razredu.

Iz tega sledi, da je treba dotični motor vgrajevat v čimveč različnih avtomobilov. Ker je PSA pri razvoju in sredstvih veliko prispeval je vgradnja v zgolj Pežoje premalo in tako so izsilili, da je Citroen potegnil ven C6 - nastalo pa je kar je nastalo. Žal!

Lani sem se dobra dva tedna z avtom potepal po Franciji, kjer je zanimivo, da domače Francoske blagovne znamke zelo zamenjujejo nemška in vzhodna vozila (japonci, korejci). Tudi ko pogledaš med vse tri francoske znamke, je novih Citroenov zelo malo. C5 vidiš v Sloveniji bistveno bolj pogosto na cesti, kakor pri njih,... To je res začudenja vredno sploh za tak narod kot so francozi, ki so zelo veliki patrijoti in samozadostni (ne hodijo v tujino na dopuste, pa kljub temu ogromno potujejo, Francoščina,..)

Se opravičujem za dolg post.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Če apr 28, 2005 10:52 am

komj čakam da ga vidim :pop: :wiihuu :yum
 
Uporabniški avatar
MALIJOHN
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Sr jan 21, 2004 9:15 pm

Re: CITROEN C6- URADNO !

Napisal/-a MALIJOHN Če apr 28, 2005 10:57 am

SAFRANE je napisal/-a:na evo ga!

Slika
Slika
Slika

ja kaj nej rečem ? Citroen je spet not! to je to! oblika je konc, tehnologija pa baje da je sploh čist ta huda! za motorje se pri Citroenu ne bojim, se nikdar niso kvarl...tko da če bo cenovna politika štimala, zna bit to spet tak hit k ta stari DS-i in CX-i !

BRAVO CITROEN! NEMCI SE LAHKO SAMO UČIJO OD VAS!


LP
JOHNY 8)

In kaj naj bi blo tle lepga! Za moje pojme zelo grdo! :jao: :jao: :ne :ne
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če apr 28, 2005 11:04 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Hja... Miroslav, če si res pravi Citroënar, se res ne smeš obremenjevati z materiali v notranjosti. Si že kdajkoli pri katerem koli Citroënu naletel na prefekcionizem? Jaz nisem.

LP,
Joie


živa istina! nisem in me tudi nigdar ni pretirano motlo! v bistvu, vse male šlampavosti so zame zmerej ble nemoteč del duše. ampak, tu moramo vzet v račun par majhnih razlik... še v nobenem velikem Citroenu ni blo materialov iz avtomobila dva razreda nižje. veliki Citroeni so meli zmerej svoj dizajn pritiklin in upravljal in niso pobirali delov iz koncernskih avtomobilov. če pa že pa vsej iz Pežojevega avta istega razreda. in v današnjih cajtih je tako očitna šlampavost in polizdelkarstvo, kot jo je blo videt na slikah C6 iz ženeve, nesprejemljivo. še posebej za tak dnar.

ali, če zelo grdo povem... za 50.000- 70.000 evrov dobiš avto, ki ima kot najprestižnejše dodatke vrtljivi bixenon iz C4/C5, AFIL vibrator iz C4/C5, v notranjosti enako plastiko kot v C4, enake obvolanske ročke kot v Picassu, Pug 407/C5 centralno konzolo, podvozje, zadnjo premo in pol vzmetenja iz Pug 407 ter šlampasto in milo rečeno napol obdelan avto. za to zadnje dam roko v ogenj, da se na serijskem avtu ne bo našlo, ampak zarad vsega ostalega napisanega ti vendarle ostane kisel okus. cifre katere so si zadali za izdelavo so tako niske, da je zguba neizogibna in pričakovana! in mislim, da nebi bla kej dost večja, če bi se malo bolj potrudli skrit od kod so pobrali sestavne dele. ali pa če bi naredili kej res odbitega, nenavadnega in prestižnega, česar bi se čez 20 let spomnili tak, kot se zdej spomnemo DSa... ker, če mene vprašaš, je recimo armatura v C4 bolj avantgardno zasnovana kot tale v njihovem "top" modelu. HUD gor al pa dol!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če apr 28, 2005 11:16 am

Miroslav, tvoje sodbe so zelo subjektivne. Glede C4 se v določeni meri res strinjam, ljudje so vajeni, da so Citroëni cenejši od denimo folcvagna, tu pa sta cenovno precej enakovredna. Zame je favorit vseeno C4, ker ponuja ogromno zanimivih rešitev in predvsem veliko več stila kot pa denimo golf. Po tvoje nepregledna armaturka in odvečni predali se meni niso zdeli ne eno ne drugo. Če si kadarkoli vozil starejšega Citroena (denimo viso), se ti bo zdela notranjost C4 germansko perfekcionistična, kjer vse najdeš z zavezanimi očmi.

Primerjava oktavija/C5 se mi zdi rahlo neprimerna. Prvič stoji C5 na večji platformi in je v vseh dimenzijah občutno večji avto. Oktavija izhaja iz razreda nižje, to je od golfa. Si že kdaj poskusil sedeti na zadnjem sedežu oktavije in C5? Razlika je več kot očitna in za moje pojme je C5 vreden dodatnega denarja, ker je prava limuzina. Škoda je tudi razred zase, ker že po definiciji mora ponujati cenovno ugodnejša vozila. Ne govorim, da je slab avto, povsem nasprotno, je pa C5 čisto nekaj drugega, no.

Kar se tiče C6, sem mnenja, da se ne bo slabo prodajal. Konec koncev je Xm leta '90 stal 100.000 mark z navadnim 2-litrskim motorčkom, se pravi, da je bil popolnoma nekonkurenčen napram debelim nemškim proizvodom á la mercedes genscher, pa je od začetka vseeno šel za med. Bodo kupci pokazali, jaz sem pripravljen na vse možne scenarije.

Res me zanima, katere Citroëne si vozil v življenju. Zveniš mi kot kak audijaš.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Če apr 28, 2005 12:00 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Hja... Miroslav, če si res pravi Citroënar, se res ne smeš obremenjevati z materiali v notranjosti. Si že kdajkoli pri katerem koli Citroënu naletel na prefekcionizem? Jaz nisem.

LP,
Joie


Ne se obremenjevati z materiali in kakovostjo??
Če dam za avto 50000-70000€, pa že pričakujem določeno (visoko) raven kakovosti izdelave in materialov..Pravi Citroënar gor ali dol..
To je očitno avto, ki z zunanjim izgledom obljublja veliko, v notranjsoti je pa eno samo sivo povprečje..
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če apr 28, 2005 12:08 pm

Tisti, ki ga bodo kupili, se ne bodo ukvarjali s plastiko. Ostali bodo kupili A8 in postali del avtomobilske sivine.

Meni je važno, da v notranjosti nič ne škrta in da plastika ne razpoka oz. obledi na soncu. To je zame kvaliteta, ne pa oblazinjena plastika.

Konec koncev, pravite, da mora avto za toliko denarja imeti nevemkakšne materijale v notranjosti... najdemo tudi polno nemških primerkov, ki se lahko samujejo kvalitete materijalov: ML, X3, tudi X5 in še koga bi našli, pa jih ljudje vseeno kupujejo za med.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če apr 28, 2005 2:43 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Miroslav, tvoje sodbe so zelo subjektivne. Glede C4 se v določeni meri res strinjam, ljudje so vajeni, da so Citroëni cenejši od denimo folcvagna, tu pa sta cenovno precej enakovredna. Zame je favorit vseeno C4, ker ponuja ogromno zanimivih rešitev in predvsem veliko več stila kot pa denimo golf. Po tvoje nepregledna armaturka in odvečni predali se meni niso zdeli ne eno ne drugo. Če si kadarkoli vozil starejšega Citroena (denimo viso), se ti bo zdela notranjost C4 germansko perfekcionistična, kjer vse najdeš z zavezanimi očmi.

Primerjava oktavija/C5 se mi zdi rahlo neprimerna. Prvič stoji C5 na večji platformi in je v vseh dimenzijah občutno večji avto. Oktavija izhaja iz razreda nižje, to je od golfa. Si že kdaj poskusil sedeti na zadnjem sedežu oktavije in C5? Razlika je več kot očitna in za moje pojme je C5 vreden dodatnega denarja, ker je prava limuzina. Škoda je tudi razred zase, ker že po definiciji mora ponujati cenovno ugodnejša vozila. Ne govorim, da je slab avto, povsem nasprotno, je pa C5 čisto nekaj drugega, no.

Kar se tiče C6, sem mnenja, da se ne bo slabo prodajal. Konec koncev je Xm leta '90 stal 100.000 mark z navadnim 2-litrskim motorčkom, se pravi, da je bil popolnoma nekonkurenčen napram debelim nemškim proizvodom á la mercedes genscher, pa je od začetka vseeno šel za med. Bodo kupci pokazali, jaz sem pripravljen na vse možne scenarije.

Res me zanima, katere Citroëne si vozil v življenju. Zveniš mi kot kak audijaš.

LP,
Joie


:P he.. si nas malo pobrkal .. Čojkota pa mene....folksvagne in oktavije nisem omenjal jaz (vsej ne tu)... ma nima veze. meni je C4 tudi zversko lep in zanimiv avto z največ šarma in stila v svojem razredu. da je malo predrag se pa strinjam. konec koncev... pol miljonski popusti to tudi potrjujejo. vseeno pa pisano pogeldaš, ko v prtljažniku najdeš rezervno kolo pokrito s tepihom.... v teh cajtih bi bla kakšna trda podlaga nekej čist normalnega in pričakovanjega.

C5 je zelo lepo prenovljen, žal se armature niso lotli ampak je vseeno to en od najboljših restylov kar sem jih vidu. avto končno zgleda elegantno. še posebej v črni farbi... za C6 si pa seveda želim, vse nejboljše.. in vem, da se bom kljub vsemu rečenemu na njegov račun vsakič in dolgo oziral za njim. ampak ljubzen do Citroena še ne pomeni, da ne morem reč kake gorke na njihov račun! v bistvu glih zarad te ljubezni lahko kakšno zinem... ljudje ki Citroena ne spoštujejo in trobentajo "ljudske modrosti iz iskušenj prjatlovega prjatla" nimajo kej srat! to kar sem videl na slikah je pač pod mojimi pričakovanji in še posebej pod njihovimi sposobnostmi! Čojko je avto videl v živo in ne, da je opazu iste stvari o katerih sem jaz samo sklepal na osnovi slik, videl je še marsikej bolj zaskrbljujočega. take stvari ki jih na pazljivo posnetimi press fotografijami ni videt. tisto kar mene najbolj moti pa je ta nonšalnca do potencialnih kupcev. do nečesa kar prodajaš za zelo konkreten denar, se moraš pač konkretno obnašat. sej razumem da je treba rezat stroške, racionalizirat proizvodnjo, da ekskluzive pri motorjih že dolgo ni več in tako naprej. ampak v kabino BMW 5 niso vtaknili delov in materijalov iz BMW 1. tudi v kabini A6 verjetno ne najdeš delov iz A3 ali pa iz Passata, kot najdeš v C6 Puga 407 in C4. to je moj point! in temu rečem podcenjevanje, ker na koncu koncev mislijo C6 prodajat glih kupcem BMWja 5, A6, velikih Lancij, in tudi Phaetona. čeprav je ta zadnji že debelo višji razred.

dejstvo, da sem prepričan, da si C6 zasluži zanimivejšo armaturo in da mi avto na momente zgleda kot hlod, je čist privat in s tem nebi obremenjeval okolice. poleg tega lahko to v vsakem trenutku zamenja navdušenje na čim drugim na tem avtomobilu!

in če povem kaj od Citroena sem vozu... imel/i smo GSa celih 20 let, Axa mam še zdej v rodni prpizdini... od leta 88 :)=(: , v študentu sem mel nekej cajta Viso, uno edino ta pravo, s sateliti na armaturi, vozu pa sem tudi tisto "konvencionalno", ker jo je mel stric. potlej sem vozu še ZXa, kjer se mi je jako dopdala gibljiva zadnja prema, vozu sem tastovo Xantio 2.0 in enkrat celo Activo 2.0tct, ki jo je dobil za nadomestni avto. z njo sem naredu ene 130 km in doživetje je blo še toliko popolnejše, ker sem se za njen volan vsedu izza volana frendovega BMW 320 kerega sem glih vozu od Benetk do Brnika. tast ma trenutno C5, ampak v njem sem samo malo posedel, vozu ga še nisem. par tednov sem se dričal na okrog tudi s Saxotom. peljali pa so me še v BXu, CXu, DSu, Xsari in C3. aja, pa še na test vožnjo Pluriela sem šel, ampak to mi glih ne šteje... sploh pa zarad mojega navdušenja nad Citroeni te avtomobile vozi ali pa je vozilo pol širše familije in ene par sosedov. in nobenemu ni blo žal!

žal je meni, ker trenutno ne potrebujemo dveh avtomobilov, moja pa ma ... da, uganil si AUDIJA! A4 1.9 tdi s 130 konji. lep, minimalistično čist, perfektno narejen in neskončno dolgočasen avto. pa še skače ko ena koza po neravninah na cesti...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Če apr 28, 2005 3:04 pm

Đoj ne pretiravaj.

V novi Oktaviji še nisi sedel ko dajaš take izjave. Jaz sem imel oba na testu C5 2.0 16v HDI 136KM in novo Škodo Octavijo 1.9 TDI 105 KM in je precej bolje skupaj sestavljana, vse na svojem mestu, tudi ni pretirano trda, zelo prostorna, pa tudi neverjetno odziven zastarel TDI ima. Motor 2.0 16v HDI ima 0,8 sekunde odzivnega časa oz. ko pohodiš gas moraš najprej počakati 0,8 sekunde in šele nato začne pospeševat - grozljiv občutek. Pa tudi nič kaj bolje ne potegne kakor 1.9 TDI v Oktaviji - neverjetno vendar resnično. Tudi sam nisem mogel verjet dokler nisem sprobal. Pa tudi tista navadna hidravlika ni nič posebnega in se avto slabše drži ceste od veliko novih avtomobilov na fedre. Res pa je, lepo plava in ne čutiš toliko lukenj in grbin kakor pri navadnih fedrih.,...

Kar se tiče cen za XM-a leta 90 pa take kvasiš, da ne morem verjet. Za natančne cene moram pogledat in javim, vem pa da je XM V6 3.0 Exclusive z alcantaro (skoraj maksimalna oprema) in pravim lesom v notranjosti leta 93 stal natančnih 88.000 DEM v Sloveniji, kjer smo takrat še vedno imel grozno carino na uvožene avtomobile.

Sicer pa vsakemu svoje. Jaz pri debati cenim argumente in ne čustva nekega ozko usmerjenega človeka. Tudi sam vozim Citroena in se imam za ljubitelja Citroenov, vendar sem realist. Tudi mene žalosti, da je tako kakor je. Jaz bi raje videl, da se sploh ne bi odločili za proizvodnjo C6 kakršen je. Pač ne bi več imeli avtomobila prestižnega razreda.
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Če apr 28, 2005 8:25 pm

drugmirko je napisal/-a: tudi v kabini A6 verjetno ne najdeš delov iz A3 ali pa iz Passata, kot najdeš v C6 Puga 407 in C4.


z novimi modeli vec nisem na tekocem, ampak v fejsliftani cordobi (l. 99) sem mel na vratih iste kljuke kot takrat aktualni a8 :P
pa gumbe za sipe si je tudi delilo 80% vseh VAGov ...
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe apr 29, 2005 12:15 am

:mrgreen: e, je*i ga dobek... zdej me bote pa za vsak zadnji knof je*ali :P .
tudi mogoče, ne rečem. ampak, da bi preselili praktično cel centralni del konzole boš pa teško reku...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po maj 02, 2005 6:28 pm

Čojko je napisal/-a:Đoj ne pretiravaj.

V novi Oktaviji še nisi sedel ko dajaš take izjave. Jaz sem imel oba na testu C5 2.0 16v HDI 136KM in novo Škodo Octavijo 1.9 TDI 105 KM in je precej bolje skupaj sestavljana, vse na svojem mestu, tudi ni pretirano trda, zelo prostorna, pa tudi neverjetno odziven zastarel TDI ima. Motor 2.0 16v HDI ima 0,8 sekunde odzivnega časa oz. ko pohodiš gas moraš najprej počakati 0,8 sekunde in šele nato začne pospeševat - grozljiv občutek. Pa tudi nič kaj bolje ne potegne kakor 1.9 TDI v Oktaviji - neverjetno vendar resnično. Tudi sam nisem mogel verjet dokler nisem sprobal. Pa tudi tista navadna hidravlika ni nič posebnega in se avto slabše drži ceste od veliko novih avtomobilov na fedre. Res pa je, lepo plava in ne čutiš toliko lukenj in grbin kakor pri navadnih fedrih.,...

Kar se tiče cen za XM-a leta 90 pa take kvasiš, da ne morem verjet. Za natančne cene moram pogledat in javim, vem pa da je XM V6 3.0 Exclusive z alcantaro (skoraj maksimalna oprema) in pravim lesom v notranjosti leta 93 stal natančnih 88.000 DEM v Sloveniji, kjer smo takrat še vedno imel grozno carino na uvožene avtomobile.

Sicer pa vsakemu svoje. Jaz pri debati cenim argumente in ne čustva nekega ozko usmerjenega človeka. Tudi sam vozim Citroena in se imam za ljubitelja Citroenov, vendar sem realist. Tudi mene žalosti, da je tako kakor je. Jaz bi raje videl, da se sploh ne bi odločili za proizvodnjo C6 kakršen je. Pač ne bi več imeli avtomobila prestižnega razreda.


Čojko, nate se nisem spravil na oseben način, ti pa si se na moje pisanje odzval nekoliko čustveno, če imam pravi občutek.

Glede cen Xm-a sem se morda res zmotil, še vedno pa trdim, da je C6 vreden svoje cene.

Pri Citroenih nisem realist, ampak sem entuzijast. Pri nabavi pralnega stroja sem realist. Kdor v vsaki stvari vidi in išče napake, po mojem ni srečen človek.

Rad pa se pogovarjam tudi o drugih avtomobilih in ravno zavoljo tega sem prisoten na tem forumu.

Ozko usmerjen človek? Imam pač svojo punco, svojo avtomobilsko znamko, svojo trgovino, svojo frizerko, svojega čevljarja, svojo znamko cigaret, svoj bife, svojo znamko tune v konzervi če hočeš, jebemti... Če sem zato ozko usmerjen človek, v redu, Čojko, prav imaš.

Ne vem kaj se tako obremenjujete s posameznimi avtomobili in njihovimi lastnostmi. Jih pač ne boste kupili in se raje odločili za Oktavijo, kaj vas boli falus. Vedete se, kot da bi bili določeni avtomobili vaši otroci, jebemti no.
Jaz osebno sem bil žalosten, ko je Citroen nehal delati Spačka, ko je predstavil ZX-a in Saksota. Da bi me žalostil pojav serije C? Ni šans, vsi so mi všeč do obisti, navkljub vsem napakam. Tudi moja draga ima celulit in že malce povešene joške, pa me vseeno vedno znova vznemiri kot petkrat na dan onanirajočega šestnajstletnika.

Malo nas je Citroënarjev na tem forumu, in vseeno nam grozi, da bomo zaradi tovrstne komunikacije izpadli kot bedaki.

LP,
Joie
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov