Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Ne mar 01, 2009 6:07 pm

Jep, mislim, da pridejo tam okoli maja :twisted:
waw, sami lepotci na teh slikah izuzemši tovornjake seveda :P , komaj čakam, da kakšnega 308 CC vidim v živo! :twisted:

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Ne mar 01, 2009 7:04 pm

CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Jep, mislim, da pridejo tam okoli maja :twisted:
waw, sami lepotci na teh slikah izuzemši tovornjake seveda :P , komaj čakam, da kakšnega 308 CC vidim v živo! :twisted:

Lp


Čuj citroenar....vedno tak hvališ francoze...in grajaš nemce glede oblike.....

praviš da so nemci zadnji čas vsi isti......kaj pri pežojih pa ni tak???? vsi majo ta ogabna usta so neproporcionalni in še pomožnosti je prvi previs trikrat večji kot zadnji :roll: :roll: ....

ter da ne omenjam da že deset let ene pa iste luči gor lepijo.....tak da za moje pojme niso čisto nič boljši kot pri vw-ju ipd. tak kot si pisal v temi o polu....

na koncu pa itq odloči tehnika kaj je boljše..... :lol: :lol:

drugače pa me to spominja na klobaso na kolesih...in bi se mi tak kot na tistem fotošopu enega uporabnika zdel komaj takrat lep.....najbolj pa me moti to ko delajo na silo iz hatchbackov kabriolete...in seveda dobijo to neproporcionalnost.....da je rit kot zraven prileplena :roll: :roll:

ampak jaz kljub temu da mi marsikateri francoz ni lep...ne pišem v vsaki temi v vozilih prihodnosti kak so brezvezni če nimam kaj drugo za povedat....ti pa - kar mi že gre na jetra
 
BlazR
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Po dec 15, 2008 4:22 pm

Napisal/-a BlazR Ne mar 01, 2009 8:59 pm

Men se zdi lep, lepši k na unih uradnih fotkah. Rit je res mal velka, ampak mislm d ni krize, mogoče bo to omogočal d bo to prvi cc s solidno velikim prtljažnikom.
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Ne mar 01, 2009 9:12 pm

Zame so najlepsi francoski avti : clio III rs, laguna coupe ( tanova), citroen C5 (najnovejš) pa peđo 408 ( novi bo grd ko pes) ampak pri vseh peđoih me pa motjo te dovge luči in nasploh sprednji konci,kot da bi te hotu pojest.
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Ne mar 01, 2009 9:40 pm

Če bi mel japonc tak nos pa bi reku da ima agresiven izgled :lol: .
 
sebo306
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Pe mar 28, 2008 4:18 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a sebo306 Ne mar 01, 2009 10:38 pm

nima se smisla bunit okol oblike ker je ta stvar čisto relativna...dooh

enim so pač nemci lepi drugim japonci men so pa pač francozi,....

itak da se avti oblikujejo po zgledu prejšnih modelov, to je pri vseh znamkah..recimo če bi peugeot začel kr naenkrat delat okrogle luči za moje pojme ne bi bil več peugeot - moje mnenje



za moje pojme lepšega kabrioleta trenutno ni na trgu (v tem cenovnem razredu)...kupu bi ga takoj če bi mi to finance omogočale...
Slika
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Po mar 02, 2009 10:18 am

sebo306 je napisal/-a:nima se smisla bunit okol oblike ker je ta stvar čisto relativna...dooh

enim so pač nemci lepi drugim japonci men so pa pač francozi,....

itak da se avti oblikujejo po zgledu prejšnih modelov, to je pri vseh znamkah..recimo če bi peugeot začel kr naenkrat delat okrogle luči za moje pojme ne bi bil več peugeot - moje mnenje



za moje pojme lepšega kabrioleta trenutno ni na trgu (v tem cenovnem razredu)...kupu bi ga takoj če bi mi to finance omogočale...


Ja sej jaz to vem....ampak citroenar to razlaga vedno...kot da delajo francozi same revolucije z oblikami....nemci pa nonstop isto.......to pa da francozi predstavljajo dobre koncepte še ne pomeni da so njihovi prodajni avti tako zelo revolucionarni.........sicer pa če vzamemo pod drobnogled nemce, npr. opel pač ne raztura tak fejst z konceptom insignie, je pa zato avto v produkciji skoraj enak kot koncept........vzamemo npr. citroena c-metisse ker ga ima v avatarju, ki je meni kot koncept odličen ampak kot tak nebo nikoli zagledal produkcije, in bo to na koncu kot produkcijski avto le še en neproporcionalni približek koncepta, ki samo v osnovah spominja na njega, ki bo po možnosti hitro zastaral kot marsikateri (ne rečem vsi) citroen....in bo čez čas še samo smešen........

npr. avdi je predstavil konceptni rsq ki izgleda zelo vesoljsko...in na koncu iz njega naredil popolnoma normalen lep avto Audi r8....ki je po obliki skoraj identičen...to je to

marsikateri francoski koncepti pa izgledajo čez čas le še tak kot tale na spodnji sliki, in jih ne vidimo na cestah: ampak po tej logiki so zame boljši nemci vsaj prikažejo to kar bodo res prodajali, in ne pokažejo vesoljske ladje potem pa brezvezni navadni avto dajo v prodajo

Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po mar 02, 2009 1:27 pm

Vugy
Razburjaš se v prazno. Citroenar je en izmed bolj redkih (in tudi bolj objektivnih) kritikov nekaterih nemških dizajnov. To, da se je podpisal pod komentar, ko nekdo sprašuje, kaj je na bodočem Polotu "fenomenalnega", ima kar upravičen vzrok v res hudem pretiravanju izvornega posta, z omenjanjem "dolgočasnosti VW salona" je samo ponavljal verjetno večinsko mnenje ne samo tu, ampak tudi med avt. novinarji itd.

Da ne omenjam, da si tako silovito reagiral na post, kjer Citroenar Nemcev sploh ne omenja. Skratka - naslovnik ni pravi! Celo - bolj pravi naslovnik bi bil kakšen nemški dizajnerski oddelek. Nekaterih kritik ne bodo (bomo) priznali, pa če pol sveta govori isto? (Pa ne mi spet o nekih "prodajnih dokazih uspešnosti dizajna" - to govori predvsem o ziheraštvu, konzervativnosti ali povprečnosti kupcev, kot tudi o tem, da nekateri v dizajn pripuščajo domišljijo, igrivost, ne nazadnje tudi širjenje obzorij in s tem tudi laično "dizajnersko" izobraževanje, nekateri pa si tega ne upajo ali ne želijo - bolj jim je všeč stvari "zacementirat", dokler se da.)

Meni sta bodoči Polo in G6 dokaj velik napredek in lepo oblikovana (vsaj spredaj), vendar je to (končno dovolj lepo!) variranje prežvečenih tem leta 2010 še vedno za časom. Ko bi tak avto prišel ven 1999, bi rekel "Vau, vsa čast", če bi prišel ven npr 2004, bi rekel "Tako se dela!". Mislim, da je bil skrajni čas, da tudi VW začne delat lepe avtomobile - sedaj lahko poskusijo tudi z novimi doneski v dizajnu in z "manj dolgočasnimi" avtomobili.

Sicer pa se zdi, da malo mešaš oz slabo razlikuješ med pravimi koncepti, ki so namenjeni prvenstveno iskanju povsem novih smernic, elementov, dizajnov itd, in med predprodukcijskimi predstavitvami, ki so po namenu predvsem promocije konkretnih bodočih avtomobilov - so torej dovolj različne od namena in bistva pravega koncepta. Pravi koncept išče/ponuja dizajn (in reakcije nanj) za naslednje desetletje ali več in promovira bolj znamko, dizajnerja in ne toliko bodočega konkretnega avtomobila.

En dovolj nevtralen citat iz Wikija
A concept vehicle or show vehicle is a car prototype made to showcase a concept, new styling, technology and more. They are often shown at motor shows to gauge customer reaction to new and radical designs which may or may not have a chance of being produced.

General Motors designer Harley Earl is generally credited with inventing the concept, or show, car, and did much to popularize it through its traveling Motorama shows of the 1950s.

Concept cars never go into production directly; in modern times all would have to undergo many changes before the design is finalized for the sake of practicality, safety and cost. A "production-intent" vehicle, as opposed to a concept vehicle, serves this purpose.[1]
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Po mar 02, 2009 2:03 pm

esem je napisal/-a:Vugy
Razburjaš se v prazno. Citroenar je en izmed bolj redkih (in tudi bolj objektivnih) kritikov nekaterih nemških dizajnov. To, da se je podpisal pod komentar, ko nekdo sprašuje, kaj je na bodočem Polotu "fenomenalnega", ima kar upravičen vzrok v res hudem pretiravanju izvornega posta, z omenjanjem "dolgočasnosti VW salona" je samo ponavljal verjetno večinsko mnenje ne samo tu, ampak tudi med avt. novinarji itd.

Da ne omenjam, da si tako silovito reagiral na post, kjer Citroenar Nemcev sploh ne omenja. Skratka - naslovnik ni pravi! Celo - bolj pravi naslovnik bi bil kakšen nemški dizajnerski oddelek. Nekaterih kritik ne bodo (bomo) priznali, pa če pol sveta govori isto? (Pa ne mi spet o nekih "prodajnih dokazih uspešnosti dizajna" - to govori predvsem o ziheraštvu, konzervativnosti ali povprečnosti kupcev, kot tudi o tem, da nekateri v dizajn pripuščajo domišljijo, igrivost, ne nazadnje tudi širjenje obzorij in s tem tudi laično "dizajnersko" izobraževanje, nekateri pa si tega ne upajo ali ne želijo - bolj jim je všeč stvari "zacementirat", dokler se da.)

Meni sta bodoči Polo in G6 dokaj velik napredek in lepo oblikovana (vsaj spredaj), vendar je to (končno dovolj lepo!) variranje prežvečenih tem leta 2010 še vedno za časom. Ko bi tak avto prišel ven 1999, bi rekel "Vau, vsa čast", če bi prišel ven npr 2004, bi rekel "Tako se dela!". Mislim, da je bil skrajni čas, da tudi VW začne delat lepe avtomobile - sedaj lahko poskusijo tudi z novimi doneski v dizajnu in z "manj dolgočasnimi" avtomobili.

Sicer pa se zdi, da malo mešaš oz slabo razlikuješ med pravimi koncepti, ki so namenjeni prvenstveno iskanju povsem novih smernic, elementov, dizajnov itd, in med predprodukcijskimi predstavitvami, ki so po namenu predvsem promocije konkretnih bodočih avtomobilov - so torej dovolj različne od namena in bistva pravega koncepta. Pravi koncept išče/ponuja dizajn (in reakcije nanj) za naslednje desetletje ali več in promovira bolj znamko, dizajnerja in ne toliko bodočega konkretnega avtomobila.

En dovolj nevtralen citat iz Wikija
A concept vehicle or show vehicle is a car prototype made to showcase a concept, new styling, technology and more. They are often shown at motor shows to gauge customer reaction to new and radical designs which may or may not have a chance of being produced.

General Motors designer Harley Earl is generally credited with inventing the concept, or show, car, and did much to popularize it through its traveling Motorama shows of the 1950s.

Concept cars never go into production directly; in modern times all would have to undergo many changes before the design is finalized for the sake of practicality, safety and cost. A "production-intent" vehicle, as opposed to a concept vehicle, serves this purpose.[1]


Ja ampak zakaj bi gledal moderniste vedno samo v galeriji :?: :?: :?:

jaz osebno sem za nove oblike.......ampak meni je šlo v nos da vedno ponavlja kako so nemci vedno isti, medtem ko se pri pežoju in company dogaja enako......jebiga recesija :lol: :lol: :lol:

glede predprodukcijskega in normalnega koncepta pa ni tako velike razlike kot se zdi......ker na koncu so vsi nareti za enaki namen.......tipanje potecionalnih kupcev...in če bi bili tisti ekstravagantni všeč večini kar jih seveda naredi povprečne bi bili ziher že v prodaji..........seveda so tu še vplivi medijev ipd. ki določajo v bistvu kaj je v določenem trenutku in kaj ne......če bi obrnil situacijo zdajšnje, in bi recimo trenutno bilo večino avtov na cestah v stilu francoskih konceptov.....bi se nam zdele te vw oblike na sejmih nekaj popolnoma vesolskega......

sej pravim okus večine pač dela povprečno, to pa še ne pomeni da je to slab design.....kvaliteta designa je odvisna samo od prostora, kraja in časa........in zaradi tega ne treba dajat nobene oblike v nič....lahko pa povemo kaj nam je recimo nam osebno všeč tak kot je to citroenar povedal enkrat in nebi rabil v vsaki temi ponavlat......

tisto da sem napačnega napadel pa nisem prepričan...če pa sem pa se posipam z pepelom

:lol:
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po mar 02, 2009 2:56 pm

Naj ponovim - Citroenar zelo redko kritizira dizajn, ki mu ni všeč in tega ne ponavlja v vsaki temi. Morda si ga s kom zamenjal?

Predprodukcijski in pravi koncepti se v bistvu razlikujejo. Predprodukcijski so namenjeni konkretni promociji konkretnega avta, pravi koncepti so največkrat delani izključno zaradi "tipanja" okusov in iskanja popolnoma novih dizajnov, ki bodo čez desetletje ali več in s katerih bodo šele v prihodnosti morda uporabili kakšne domislice - v dizajnu in ne samo prenesli v proizvodnjo - torej to ni že začrtana smer. Dostikrat so namenjeni samo prikazu na salonih in ne kot zametek nekih bodočih avtov, niso načrtovani kot osnovna oblika nekega bodočega avta, niso namenjeni transformaciji v konkreten izdelek in to vse namensko že vnaprej. Zato so lahko bolj radikalni, delujejo na daljši rok, spodbujajo domišljijo strank (in lastno), jih na nek način izobražujejo, s tem tudi spreminjajo oz vplivajo na trende itd. Pravi koncept ni isto kot promocijski predprodukcijski koncept - je v samem bistvu različen.
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Če mar 05, 2009 1:56 am

En prav lep pozdrav vsem skupaj! :-P

Najprej bi se rad zahvalil esemu, da je ene par stvari (prototipi,...)pojasnil spoštovanemu kolegu vugy-u in tudi za druge. Torej še enkrat hvala esem :tomidelej:

Drugič: vugy bi te rad opozoril na eno stvar, ki se ji reče posploševanje in sicer kot je esem lepo povedal nisem omenjal nemcev, konkretno sem se v tistem postu nanašal na Polota in na VW kot znamko (ne cel koncern), da ne omenjam, da drugih nemških znamk sploh nisem omenjal. :x
Poglej si moje poste pri kakšnih drugih nemških znamkah in modelih, npr. novi Opel Astri, ki je dosegla vsaj v mojih očeh spet en napredek, pa zaenkrat sploh ni še uradnih slik zunaj,... ali pa pri novi Ford Fiesti (zame krasen avtomobil) tudi BMW mi ni od muh, prav tako Mercedes (čeprav mi zadek novega E-ja ne odgovarja najbolje, mi je zato pa CLS zadetek v polno),.... Audiji mi tudi niso švoh, sam bi si pa želel manj podobnosti med modeli, več ali manj mi je vsak Audijev model kot sam kar všeč (še posebej TT ali pa A5),....
Skratka ne kritiziram kar nemce na splošno, zgolj tiste znamke in posamične modele (tudi nenemške, da ne bo pomote), za katere menim, da si to kritiko zaslužijo.

Tretjič: Polota sem kritiziral oblikovno in zgolj oblikovno, pri VW koncernu tehnološka naprednost ni sporna, vsaj ne zame. VW ima vsaj za moje pojme ene par lepih avtov, ki so mi všeč in sicer Passat CC, Scirocco in Eos.
Tako da ni vse tako črno belo kot se morda zdi na prvi pogled. In vidim, da vsaj do neke mere definitivno so sposobni sproducirat lepe serijske oblike, ki se jih mnogo drugih proizvajalcev ne bi branilo oz. sramovalo. Zato me še toliko bolj razočarajo take bolj monotone oblike znotraj znamke kot npr. Golf in zdaj zame tudi novi Polo, žal, da o Foxu niti ne govorim.
Pa tudi "argument" da ima Golf tradicijo me ne prepriča, pa vas potem vprašam, zakaj pa so si drznili naresti eno za njih bolj radikalno oblikovno spremembo iz 2. v 3. generacijo, kje je bila pa takrat tradicija???? Da uporabim tisti oguljeni izrek: "Golf ni več to kar je bil" in mislim da to drži, seveda ni slab, ampak da bi bil pa superioren se pa ne strinjam v večini pogledov in moram reči da mi gre včasih že prav na jetra neke vrste ošabnost določenih VW lastnikov, še posebej Golf lastnikov, ki menijo, da je pa Golf The Stroj, ostalo kar pa ni Golf je pa več ali manj za en drek! To me kar ujeti včasih! :nae :jao:
Moje sklepanje je, da so takrat imeli nekaj več j**c, pa vsaj kolikor je meni znano so še vedno ohranili 1. mesto v prodaji v tem razredu in sem mnenja, da dandanes igrajo preveč na sigurno karto, kljub temu da je konkurence še več in je močnejša kot takrat.
Da pa ne bom izpadel kot totalni kritik VW in pristranski je treba priznati tej znamki, da imajo pač druge kvalitete in sicer kvaliteto tako izdelave kot tudi materialov in tudi tehnološko niso ravno kar tako, čeprav jih vsaj v nekih pogledih (tukaj mislim na kvaliteto oz. malo okvar) prekašajo japonski izdelovalci, ampak vseeno to so njihove prednosti (sem jih zgolj ene par omenil), ki jih kupci cenijo.

Četrtič: sem definitivno zagovornik bolj vesoljskega dizajna, ki pa mora biti obenem tudi lep vesoljski dizajn (kar žal ne velja za Megana II in Avantima, z vsem spoštovanjem do Renaulta in ljubiteljev te znamke).
Izredno bi bil vesel, če bi bila npr. Opel Antara oblikovno tako drzna kot konceptna Antara GTC (prototip leta 2005 by d mimu), sam globalizacija (Opel=v lasti GM-a,...) in pomanjkanje poguma pa morebiti tudi višji proizvodnji stroški naredijo svoje in je taka kot je :cry:
Ali pa Ford Kuga bi bila zame perfektna, če bi copy paste Iosis X-a v 95% prenesli v serijsko proizvodnjo.
Podobno npr. tudi Peugeot 408 kolikor je zdaj oblika znana (lahko da si še premislim, uradne fotke in ogled v živo naredijo svoje) me ne prepriča preveč ker sem videl prototip RC HYbrid 4 in vem da so očitno sposobni še več kot bo 408 prikazoval (vsaj tako kaže), 3008 bi bil pa lahko lepši, tako spredaj in zadaj in sem ga v tem pogledu tudi okaral v njegovi temi.
Renault Megane III, serijski tak kot je 3 vratni oz. Coupe mi je še najbolj všeč, sam ko človek vidi prototipnega Megana bi jih najraje :/:o:/
Citroen C5 II (torej nov) mi je zelo všeč, ampak dokler nisem videl prve testne mule, ki so jo ujeli mislim da pri autoexpress-u sem očitno utopično upal na veliko podobnost novega C5 s C-Metisse,... mi je pa C1 npr. za bruhat :sadd
Želel bi si videti tudi serijski avtomobil pri Mazdi s okoli 95% obliko koncepta Nagare ali pa Ryuga,..................
Po drugi strani so mi pa tudi klasične oblike všeč ala npr. ... npr. ... Jaguarj(ampak mi je tudi nov XF :wink: ), Maybach, tudi določenih Lanc itd.

Petič: kar se Peugeojev tiče da grem na ON TOPIC spet, ja, zadnja leta imajo res tudi oni kar malce že Audijev sindrom, ampak se mi zdijo za razliko od Audijev bolj razločljivi drug od drugega in za razliko od Audijev s vsako novo generacijo je dizajn občutno bolj sodoben. 308 CC mi je lepa zverca (z izjemo tiste nepobarvane in mat letve v gobcu - maski), ja res bi lahko proporce malo bolj izpilili (v smislu malo bolj kupajevsko linijo strehe) sam bi potem pa prostor za glave zadaj trpel,...). Pa tudi VW je naredil CC ja po (vzoru Peugeota) iz kompakta in sicer Eosa iz platforme Golfa, isto Opel Astra in Astra CC,..... skratka Peugeot tukaj ni več osamljen in ne pretiravat v negativno smer.

Šestič: ko si omenjal "Itak pa tehnika odloči, kaj je boljše" Odvisno kaj pogledaš, podvozje npr. so VW trdi (da gre boljše v ovinek). OK, po želji, sam pa imam rajše mehkobo, npr. Hidropnevmatsko vzmetenje,.... doma imamo ZX-a in Xsaro in predzadnjo Fiesto (december 2008). In morem povedati da mi je Fiesta kar luškan avtek (čeprav bi raje novo, sam sestre nisem mogel prepričati za nakup nove - popusti,...) ampak mi je trd. Če hočeš iti v hitro v ovinek menim, da sta tako Xsara kot ZX povsem zadovoljiva - se da noret z njima, ampak še vedno imaš pa udobje. Tako da tista nemška trdota (relativen pojem ;) ) bi se morebiti izkazala pri ekstremnih hitrostih in obremenitvah,... Need I go on :?:
Lahko bi še našteval za določene tehnologije, ki jih imajo nemški proizvajalci bolj razvite in ravno tako za francoze in ostale tako da je tudi "Itak pa tehnika odloči, kaj je boljše" lahko relativno, odvisno od tega kaj iščeš. ;)


V končni fazi vsakemu svoje, vsake oči imajo svojega malarja.
Upam, da sem bil dovolj izčrpen in se opravičujem za dolg post, ki sem ga kar nekaj časa pisal, vendar je bilo potrebno, je še veliko za povedat ampak pustimo to za drugič. ;)
Če sem koga slučajno užalil se opravičujem in to ni bil moj namen in stremim h temu, da se obdrži nek nivo pogovorov na tem forumu. :D

Lp, CITROENAR ŠT 1
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Če mar 05, 2009 5:00 pm

No po tem kar vidim da prihaja iz proizvodnje, sem še bolj prepričan, da v življenju ne bom videl lepega CC-ja.
Pa ni važen proizvajalec.
Cabrio kot cabrio ni več "in", tele hard top variante so pa vse po vrsti naravnost ogabne. Tiste visoke riti, ko strehe ni, prikolica zadaj, ko streha je.
Da se kregarija okoli designa veselo razplamteva, pa mislim da že moderatorji točno vedo, čigava je krivda.
BTW. ne vidim neke bistvene povezave med oblikovanjem in gospodarsko krizo. Orodja za prešanje pločevine stanejo približno enako, ne glede na design, Oblikovalci prejemajo isto plačo, platforme se itak dedujejo iz generacije v generacijo, tako da edina stvar, ki jo jaz priznavam za posledico recesije, je razvoj in vgradnja inovacij in visokotehnoloških pomagal, malo tudi izbira materialov.
Nabijem jim recesijo nekam.
Kako lahko npr hyundai ali kia pripeljeta na sejme presenečenja, "uveljavljeni" proizvajalci (predvsem nemška falanga) pa že leta in leta vozijo ene in iste avte. Francozi so pa spet poglavje zase. Sicer nekaj poskušajo, pa jim predvsem pri peugeotu ne gre najbolje. Sploh ta "usta", ki jih vesoljni svet kritizira, pa jih nataknejo še na 308CC. Okusa ne moreš vsiliti ljudem. Ampak nekam se pa vseeno lahko premakne. Ne da zamenjaš luči, pa imaš iz golf 5 golfa6. Zadnja leva luč ti pa še vedno pregoreva (lastniki golfov točno vejo o čem govorim).

V glavnem, še en neuspel poskus coupe-cabrioleta. Za moje oči.
LP
Martin
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Če mar 05, 2009 5:35 pm

CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:En prav lep pozdrav vsem skupaj! :-P

Najprej bi se rad zahvalil esemu, da je ene par stvari (prototipi,...)pojasnil spoštovanemu kolegu vugy-u in tudi za druge. Torej še enkrat hvala esem :tomidelej:

Drugič: vugy bi te rad opozoril na eno stvar, ki se ji reče posploševanje in sicer kot je esem lepo povedal nisem omenjal nemcev, konkretno sem se v tistem postu nanašal na Polota in na VW kot znamko (ne cel koncern), da ne omenjam, da drugih nemških znamk sploh nisem omenjal. :x
Poglej si moje poste pri kakšnih drugih nemških znamkah in modelih, npr. novi Opel Astri, ki je dosegla vsaj v mojih očeh spet en napredek, pa zaenkrat sploh ni še uradnih slik zunaj,... ali pa pri novi Ford Fiesti (zame krasen avtomobil) tudi BMW mi ni od muh, prav tako Mercedes (čeprav mi zadek novega E-ja ne odgovarja najbolje, mi je zato pa CLS zadetek v polno),.... Audiji mi tudi niso švoh, sam bi si pa želel manj podobnosti med modeli, več ali manj mi je vsak Audijev model kot sam kar všeč (še posebej TT ali pa A5),....
Skratka ne kritiziram kar nemce na splošno, zgolj tiste znamke in posamične modele (tudi nenemške, da ne bo pomote), za katere menim, da si to kritiko zaslužijo.

Tretjič: Polota sem kritiziral oblikovno in zgolj oblikovno, pri VW koncernu tehnološka naprednost ni sporna, vsaj ne zame. VW ima vsaj za moje pojme ene par lepih avtov, ki so mi všeč in sicer Passat CC, Scirocco in Eos.
Tako da ni vse tako črno belo kot se morda zdi na prvi pogled. In vidim, da vsaj do neke mere definitivno so sposobni sproducirat lepe serijske oblike, ki se jih mnogo drugih proizvajalcev ne bi branilo oz. sramovalo. Zato me še toliko bolj razočarajo take bolj monotone oblike znotraj znamke kot npr. Golf in zdaj zame tudi novi Polo, žal, da o Foxu niti ne govorim.
Pa tudi "argument" da ima Golf tradicijo me ne prepriča, pa vas potem vprašam, zakaj pa so si drznili naresti eno za njih bolj radikalno oblikovno spremembo iz 2. v 3. generacijo, kje je bila pa takrat tradicija???? Da uporabim tisti oguljeni izrek: "Golf ni več to kar je bil" in mislim da to drži, seveda ni slab, ampak da bi bil pa superioren se pa ne strinjam v večini pogledov in moram reči da mi gre včasih že prav na jetra neke vrste ošabnost določenih VW lastnikov, še posebej Golf lastnikov, ki menijo, da je pa Golf The Stroj, ostalo kar pa ni Golf je pa več ali manj za en drek! To me kar ujeti včasih! :nae :jao:
Moje sklepanje je, da so takrat imeli nekaj več j**c, pa vsaj kolikor je meni znano so še vedno ohranili 1. mesto v prodaji v tem razredu in sem mnenja, da dandanes igrajo preveč na sigurno karto, kljub temu da je konkurence še več in je močnejša kot takrat.
Da pa ne bom izpadel kot totalni kritik VW in pristranski je treba priznati tej znamki, da imajo pač druge kvalitete in sicer kvaliteto tako izdelave kot tudi materialov in tudi tehnološko niso ravno kar tako, čeprav jih vsaj v nekih pogledih (tukaj mislim na kvaliteto oz. malo okvar) prekašajo japonski izdelovalci, ampak vseeno to so njihove prednosti (sem jih zgolj ene par omenil), ki jih kupci cenijo.

Četrtič: sem definitivno zagovornik bolj vesoljskega dizajna, ki pa mora biti obenem tudi lep vesoljski dizajn (kar žal ne velja za Megana II in Avantima, z vsem spoštovanjem do Renaulta in ljubiteljev te znamke).
Izredno bi bil vesel, če bi bila npr. Opel Antara oblikovno tako drzna kot konceptna Antara GTC (prototip leta 2005 by d mimu), sam globalizacija (Opel=v lasti GM-a,...) in pomanjkanje poguma pa morebiti tudi višji proizvodnji stroški naredijo svoje in je taka kot je :cry:
Ali pa Ford Kuga bi bila zame perfektna, če bi copy paste Iosis X-a v 95% prenesli v serijsko proizvodnjo.
Podobno npr. tudi Peugeot 408 kolikor je zdaj oblika znana (lahko da si še premislim, uradne fotke in ogled v živo naredijo svoje) me ne prepriča preveč ker sem videl prototip RC HYbrid 4 in vem da so očitno sposobni še več kot bo 408 prikazoval (vsaj tako kaže), 3008 bi bil pa lahko lepši, tako spredaj in zadaj in sem ga v tem pogledu tudi okaral v njegovi temi.
Renault Megane III, serijski tak kot je 3 vratni oz. Coupe mi je še najbolj všeč, sam ko človek vidi prototipnega Megana bi jih najraje :/:o:/
Citroen C5 II (torej nov) mi je zelo všeč, ampak dokler nisem videl prve testne mule, ki so jo ujeli mislim da pri autoexpress-u sem očitno utopično upal na veliko podobnost novega C5 s C-Metisse,... mi je pa C1 npr. za bruhat :sadd
Želel bi si videti tudi serijski avtomobil pri Mazdi s okoli 95% obliko koncepta Nagare ali pa Ryuga,..................
Po drugi strani so mi pa tudi klasične oblike všeč ala npr. ... npr. ... Jaguarj(ampak mi je tudi nov XF :wink: ), Maybach, tudi določenih Lanc itd.

Petič: kar se Peugeojev tiče da grem na ON TOPIC spet, ja, zadnja leta imajo res tudi oni kar malce že Audijev sindrom, ampak se mi zdijo za razliko od Audijev bolj razločljivi drug od drugega in za razliko od Audijev s vsako novo generacijo je dizajn občutno bolj sodoben. 308 CC mi je lepa zverca (z izjemo tiste nepobarvane in mat letve v gobcu - maski), ja res bi lahko proporce malo bolj izpilili (v smislu malo bolj kupajevsko linijo strehe) sam bi potem pa prostor za glave zadaj trpel,...). Pa tudi VW je naredil CC ja po (vzoru Peugeota) iz kompakta in sicer Eosa iz platforme Golfa, isto Opel Astra in Astra CC,..... skratka Peugeot tukaj ni več osamljen in ne pretiravat v negativno smer.

Šestič: ko si omenjal "Itak pa tehnika odloči, kaj je boljše" Odvisno kaj pogledaš, podvozje npr. so VW trdi (da gre boljše v ovinek). OK, po želji, sam pa imam rajše mehkobo, npr. Hidropnevmatsko vzmetenje,.... doma imamo ZX-a in Xsaro in predzadnjo Fiesto (december 2008). In morem povedati da mi je Fiesta kar luškan avtek (čeprav bi raje novo, sam sestre nisem mogel prepričati za nakup nove - popusti,...) ampak mi je trd. Če hočeš iti v hitro v ovinek menim, da sta tako Xsara kot ZX povsem zadovoljiva - se da noret z njima, ampak še vedno imaš pa udobje. Tako da tista nemška trdota (relativen pojem ;) ) bi se morebiti izkazala pri ekstremnih hitrostih in obremenitvah,... Need I go on :?:
Lahko bi še našteval za določene tehnologije, ki jih imajo nemški proizvajalci bolj razvite in ravno tako za francoze in ostale tako da je tudi "Itak pa tehnika odloči, kaj je boljše" lahko relativno, odvisno od tega kaj iščeš. ;)


V končni fazi vsakemu svoje, vsake oči imajo svojega malarja.
Upam, da sem bil dovolj izčrpen in se opravičujem za dolg post, ki sem ga kar nekaj časa pisal, vendar je bilo potrebno, je še veliko za povedat ampak pustimo to za drugič. ;)
Če sem koga slučajno užalil se opravičujem in to ni bil moj namen in stremim h temu, da se obdrži nek nivo pogovorov na tem forumu. :D

Lp, CITROENAR ŠT 1



Po tvojem napisanem, sem pa res ugotovil da nisi bil pravi...........se opravičujem ;)

se pa zdaj v tem zadnjem tvojem postu kar z velikim procentom strinjam...no ne z vsem...tudi z tistimi koncepti ki si jih naštel in serijskimi avti ki bi naj prišli iz njih

:lol: :lol: :lol:

glede tisto mehki in trdi avto........jaz imam nek bolj varen občutek ko grem v ovinek z tršim avtom........pri mehkem če se začne nagibat imam občutek da se bom prevrnil pri dinamičnejši vožnji + tega so veliki faktor zjebane slovenske ceste ker je zaradi tovornjakov zguban alsfalt nazven...in ko se pelaš po tej gubi, oz. če še pomožnosti prideš na drugo stran gube ker sekaš ovinek si že itq čudno nagnjen + mehko podvozje zame no go.......pač občutek varnosti, včasih lažen
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če mar 05, 2009 10:27 pm

Pežoji so bili lepi dokler so obliko dobivali tam kot Alfe, pri Pininfarini. Potem so se odločili, da jih bodo oblikovali sami. Škoda.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe mar 06, 2009 12:58 am

Zdaj gre pa Pežoju slabše, Pininfarina pa v stečaj. WTF? :evil: :twisted: :roll:
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr mar 25, 2009 4:22 am

esem: Kje si pa zasledil, da gre Pininfarina v stečaj? :?: :huh:
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr mar 25, 2009 5:47 am

Ne ravno v stečaj, sem pretiraval.
Večinski (nadzorni) delež bodo imele banke upnice (ista usoda je že doletela Bertoneja! - hudo grozno) , P. ne bo več delal avtov po pogodbah (dokler se le-te ne iztečejo - 2011), kot npr Fikusa CC ali še prej P406 coupe, razvijal bo samo še svoj bodoči električni avto (in upajmo še dizajne). Hkrati pa Pežo sam dela vse grše avte (mislim, da so že čez dno, da bo počasi šlo malo na boljše), P. pa brez dela. Žalost...

http://www.motorauthority.com/pininfari ... icles.html
http://www.autoblog.com/2009/01/02/pini ... ownership/
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So jul 04, 2009 12:55 am

Še ena različica tristoosmice, in sicer limuzinska, ki so jo ujeli nekje na Kitajskem...

http://www.forum-peugeot.com/Forum/mesimages/33321/DSC_7233.jpg
http://www.forum-peugeot.com/Forum/mesimages/33321/T73A.jpg
http://www.forum-peugeot.com/Forum/mesimages/33321/t73b.jpg
http://www.forum-peugeot.com/Forum/mesimages/33321/T73C.jpg
(Vir: Worldscoop.forumpro.fr)

V Evropi je verjetno ne bo? Nasledila pa bo 307 sedan, ki se prodaja na Kitajskem in na južnoameriških trgih:

Slika
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Napisal/-a zany Po jul 06, 2009 3:12 pm

308 CC je bomba avto.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr sep 16, 2009 5:05 pm

308 CC v črni barvi. Temne barve so ustreznejše, ker prikrijejo oblikovalske napake, kot so zaključek zadnjega odbijača.

Slika
Slika
Slika

S še rdečo usnjeno notranjostjo pa sploh več ni tako napačen.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

http://magazin.auto.cz/testy/peugeot-30 ... hriva.html
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov