
waw, sami lepotci na teh slikah izuzemši tovornjake seveda :P , komaj čakam, da kakšnega 308 CC vidim v živo!

Lp
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Jep, mislim, da pridejo tam okoli maja![]()
waw, sami lepotci na teh slikah izuzemši tovornjake seveda :P , komaj čakam, da kakšnega 308 CC vidim v živo!![]()
Lp
sebo306 je napisal/-a:nima se smisla bunit okol oblike ker je ta stvar čisto relativna...dooh
enim so pač nemci lepi drugim japonci men so pa pač francozi,....
itak da se avti oblikujejo po zgledu prejšnih modelov, to je pri vseh znamkah..recimo če bi peugeot začel kr naenkrat delat okrogle luči za moje pojme ne bi bil več peugeot - moje mnenje
za moje pojme lepšega kabrioleta trenutno ni na trgu (v tem cenovnem razredu)...kupu bi ga takoj če bi mi to finance omogočale...
A concept vehicle or show vehicle is a car prototype made to showcase a concept, new styling, technology and more. They are often shown at motor shows to gauge customer reaction to new and radical designs which may or may not have a chance of being produced.
General Motors designer Harley Earl is generally credited with inventing the concept, or show, car, and did much to popularize it through its traveling Motorama shows of the 1950s.
Concept cars never go into production directly; in modern times all would have to undergo many changes before the design is finalized for the sake of practicality, safety and cost. A "production-intent" vehicle, as opposed to a concept vehicle, serves this purpose.[1]
esem je napisal/-a:Vugy
Razburjaš se v prazno. Citroenar je en izmed bolj redkih (in tudi bolj objektivnih) kritikov nekaterih nemških dizajnov. To, da se je podpisal pod komentar, ko nekdo sprašuje, kaj je na bodočem Polotu "fenomenalnega", ima kar upravičen vzrok v res hudem pretiravanju izvornega posta, z omenjanjem "dolgočasnosti VW salona" je samo ponavljal verjetno večinsko mnenje ne samo tu, ampak tudi med avt. novinarji itd.
Da ne omenjam, da si tako silovito reagiral na post, kjer Citroenar Nemcev sploh ne omenja. Skratka - naslovnik ni pravi! Celo - bolj pravi naslovnik bi bil kakšen nemški dizajnerski oddelek. Nekaterih kritik ne bodo (bomo) priznali, pa če pol sveta govori isto? (Pa ne mi spet o nekih "prodajnih dokazih uspešnosti dizajna" - to govori predvsem o ziheraštvu, konzervativnosti ali povprečnosti kupcev, kot tudi o tem, da nekateri v dizajn pripuščajo domišljijo, igrivost, ne nazadnje tudi širjenje obzorij in s tem tudi laično "dizajnersko" izobraževanje, nekateri pa si tega ne upajo ali ne želijo - bolj jim je všeč stvari "zacementirat", dokler se da.)
Meni sta bodoči Polo in G6 dokaj velik napredek in lepo oblikovana (vsaj spredaj), vendar je to (končno dovolj lepo!) variranje prežvečenih tem leta 2010 še vedno za časom. Ko bi tak avto prišel ven 1999, bi rekel "Vau, vsa čast", če bi prišel ven npr 2004, bi rekel "Tako se dela!". Mislim, da je bil skrajni čas, da tudi VW začne delat lepe avtomobile - sedaj lahko poskusijo tudi z novimi doneski v dizajnu in z "manj dolgočasnimi" avtomobili.
Sicer pa se zdi, da malo mešaš oz slabo razlikuješ med pravimi koncepti, ki so namenjeni prvenstveno iskanju povsem novih smernic, elementov, dizajnov itd, in med predprodukcijskimi predstavitvami, ki so po namenu predvsem promocije konkretnih bodočih avtomobilov - so torej dovolj različne od namena in bistva pravega koncepta. Pravi koncept išče/ponuja dizajn (in reakcije nanj) za naslednje desetletje ali več in promovira bolj znamko, dizajnerja in ne toliko bodočega konkretnega avtomobila.
En dovolj nevtralen citat iz WikijaA concept vehicle or show vehicle is a car prototype made to showcase a concept, new styling, technology and more. They are often shown at motor shows to gauge customer reaction to new and radical designs which may or may not have a chance of being produced.
General Motors designer Harley Earl is generally credited with inventing the concept, or show, car, and did much to popularize it through its traveling Motorama shows of the 1950s.
Concept cars never go into production directly; in modern times all would have to undergo many changes before the design is finalized for the sake of practicality, safety and cost. A "production-intent" vehicle, as opposed to a concept vehicle, serves this purpose.[1]
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:En prav lep pozdrav vsem skupaj!![]()
Najprej bi se rad zahvalil esemu, da je ene par stvari (prototipi,...)pojasnil spoštovanemu kolegu vugy-u in tudi za druge. Torej še enkrat hvala esem![]()
Drugič: vugy bi te rad opozoril na eno stvar, ki se ji reče posploševanje in sicer kot je esem lepo povedal nisem omenjal nemcev, konkretno sem se v tistem postu nanašal na Polota in na VW kot znamko (ne cel koncern), da ne omenjam, da drugih nemških znamk sploh nisem omenjal.![]()
Poglej si moje poste pri kakšnih drugih nemških znamkah in modelih, npr. novi Opel Astri, ki je dosegla vsaj v mojih očeh spet en napredek, pa zaenkrat sploh ni še uradnih slik zunaj,... ali pa pri novi Ford Fiesti (zame krasen avtomobil) tudi BMW mi ni od muh, prav tako Mercedes (čeprav mi zadek novega E-ja ne odgovarja najbolje, mi je zato pa CLS zadetek v polno),.... Audiji mi tudi niso švoh, sam bi si pa želel manj podobnosti med modeli, več ali manj mi je vsak Audijev model kot sam kar všeč (še posebej TT ali pa A5),....
Skratka ne kritiziram kar nemce na splošno, zgolj tiste znamke in posamične modele (tudi nenemške, da ne bo pomote), za katere menim, da si to kritiko zaslužijo.
Tretjič: Polota sem kritiziral oblikovno in zgolj oblikovno, pri VW koncernu tehnološka naprednost ni sporna, vsaj ne zame. VW ima vsaj za moje pojme ene par lepih avtov, ki so mi všeč in sicer Passat CC, Scirocco in Eos.
Tako da ni vse tako črno belo kot se morda zdi na prvi pogled. In vidim, da vsaj do neke mere definitivno so sposobni sproducirat lepe serijske oblike, ki se jih mnogo drugih proizvajalcev ne bi branilo oz. sramovalo. Zato me še toliko bolj razočarajo take bolj monotone oblike znotraj znamke kot npr. Golf in zdaj zame tudi novi Polo, žal, da o Foxu niti ne govorim.
Pa tudi "argument" da ima Golf tradicijo me ne prepriča, pa vas potem vprašam, zakaj pa so si drznili naresti eno za njih bolj radikalno oblikovno spremembo iz 2. v 3. generacijo, kje je bila pa takrat tradicija???? Da uporabim tisti oguljeni izrek: "Golf ni več to kar je bil" in mislim da to drži, seveda ni slab, ampak da bi bil pa superioren se pa ne strinjam v večini pogledov in moram reči da mi gre včasih že prav na jetra neke vrste ošabnost določenih VW lastnikov, še posebej Golf lastnikov, ki menijo, da je pa Golf The Stroj, ostalo kar pa ni Golf je pa več ali manj za en drek! To me kar ujeti včasih!![]()
![]()
Moje sklepanje je, da so takrat imeli nekaj več j**c, pa vsaj kolikor je meni znano so še vedno ohranili 1. mesto v prodaji v tem razredu in sem mnenja, da dandanes igrajo preveč na sigurno karto, kljub temu da je konkurence še več in je močnejša kot takrat.
Da pa ne bom izpadel kot totalni kritik VW in pristranski je treba priznati tej znamki, da imajo pač druge kvalitete in sicer kvaliteto tako izdelave kot tudi materialov in tudi tehnološko niso ravno kar tako, čeprav jih vsaj v nekih pogledih (tukaj mislim na kvaliteto oz. malo okvar) prekašajo japonski izdelovalci, ampak vseeno to so njihove prednosti (sem jih zgolj ene par omenil), ki jih kupci cenijo.
Četrtič: sem definitivno zagovornik bolj vesoljskega dizajna, ki pa mora biti obenem tudi lep vesoljski dizajn (kar žal ne velja za Megana II in Avantima, z vsem spoštovanjem do Renaulta in ljubiteljev te znamke).
Izredno bi bil vesel, če bi bila npr. Opel Antara oblikovno tako drzna kot konceptna Antara GTC (prototip leta 2005 by d mimu), sam globalizacija (Opel=v lasti GM-a,...) in pomanjkanje poguma pa morebiti tudi višji proizvodnji stroški naredijo svoje in je taka kot je![]()
Ali pa Ford Kuga bi bila zame perfektna, če bi copy paste Iosis X-a v 95% prenesli v serijsko proizvodnjo.
Podobno npr. tudi Peugeot 408 kolikor je zdaj oblika znana (lahko da si še premislim, uradne fotke in ogled v živo naredijo svoje) me ne prepriča preveč ker sem videl prototip RC HYbrid 4 in vem da so očitno sposobni še več kot bo 408 prikazoval (vsaj tako kaže), 3008 bi bil pa lahko lepši, tako spredaj in zadaj in sem ga v tem pogledu tudi okaral v njegovi temi.
Renault Megane III, serijski tak kot je 3 vratni oz. Coupe mi je še najbolj všeč, sam ko človek vidi prototipnega Megana bi jih najraje
Citroen C5 II (torej nov) mi je zelo všeč, ampak dokler nisem videl prve testne mule, ki so jo ujeli mislim da pri autoexpress-u sem očitno utopično upal na veliko podobnost novega C5 s C-Metisse,... mi je pa C1 npr. za bruhat![]()
Želel bi si videti tudi serijski avtomobil pri Mazdi s okoli 95% obliko koncepta Nagare ali pa Ryuga,..................
Po drugi strani so mi pa tudi klasične oblike všeč ala npr. ... npr. ... Jaguarj(ampak mi je tudi nov XF), Maybach, tudi določenih Lanc itd.
Petič: kar se Peugeojev tiče da grem na ON TOPIC spet, ja, zadnja leta imajo res tudi oni kar malce že Audijev sindrom, ampak se mi zdijo za razliko od Audijev bolj razločljivi drug od drugega in za razliko od Audijev s vsako novo generacijo je dizajn občutno bolj sodoben. 308 CC mi je lepa zverca (z izjemo tiste nepobarvane in mat letve v gobcu - maski), ja res bi lahko proporce malo bolj izpilili (v smislu malo bolj kupajevsko linijo strehe) sam bi potem pa prostor za glave zadaj trpel,...). Pa tudi VW je naredil CC ja po (vzoru Peugeota) iz kompakta in sicer Eosa iz platforme Golfa, isto Opel Astra in Astra CC,..... skratka Peugeot tukaj ni več osamljen in ne pretiravat v negativno smer.
Šestič: ko si omenjal "Itak pa tehnika odloči, kaj je boljše" Odvisno kaj pogledaš, podvozje npr. so VW trdi (da gre boljše v ovinek). OK, po želji, sam pa imam rajše mehkobo, npr. Hidropnevmatsko vzmetenje,.... doma imamo ZX-a in Xsaro in predzadnjo Fiesto (december 2008). In morem povedati da mi je Fiesta kar luškan avtek (čeprav bi raje novo, sam sestre nisem mogel prepričati za nakup nove - popusti,...) ampak mi je trd. Če hočeš iti v hitro v ovinek menim, da sta tako Xsara kot ZX povsem zadovoljiva - se da noret z njima, ampak še vedno imaš pa udobje. Tako da tista nemška trdota (relativen pojem) bi se morebiti izkazala pri ekstremnih hitrostih in obremenitvah,... Need I go on
![]()
Lahko bi še našteval za določene tehnologije, ki jih imajo nemški proizvajalci bolj razvite in ravno tako za francoze in ostale tako da je tudi "Itak pa tehnika odloči, kaj je boljše" lahko relativno, odvisno od tega kaj iščeš.![]()
V končni fazi vsakemu svoje, vsake oči imajo svojega malarja.
Upam, da sem bil dovolj izčrpen in se opravičujem za dolg post, ki sem ga kar nekaj časa pisal, vendar je bilo potrebno, je še veliko za povedat ampak pustimo to za drugič.![]()
Če sem koga slučajno užalil se opravičujem in to ni bil moj namen in stremim h temu, da se obdrži nek nivo pogovorov na tem forumu.![]()
Lp, CITROENAR ŠT 1
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov