Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Če okt 11, 2007 8:16 pm

hmmm...ka pa vem, sicer mi je hecna ka je hatchback, ampak se mi zdi, da so kr zadel :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
eentox
Uporabnik
 
Prispevkov: 1374
Pridružen: Ne apr 24, 2005 6:39 pm

Napisal/-a eentox Če okt 11, 2007 8:20 pm

Kakor je na začetku zgledalo polom vseskupaj, je kar dobro izpadlo na koncu 8)

lp
 
Uporabniški avatar
ijuvan
Novinec
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe okt 12, 2007 4:19 pm
Kraj: SG

Napisal/-a ijuvan Pe okt 12, 2007 4:49 pm

a reduktorja nima al kaj, ko na sliki ga ni videt?

mamo 2 imprezi (1997, 2000). pa ga imajo obe, pa še večkrat prav pride
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Pe okt 12, 2007 5:26 pm

Vse kar ima turbino nima/ni nikoli imelo reduktorja; po novem pa itak samo še Outback in Forester.
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
himi
 

Napisal/-a himi Po okt 22, 2007 9:18 am

Tuki je en zelo dokaj kritičen test nove Impreze:
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... preza.html
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man Po okt 22, 2007 12:06 pm

Ne vem kje po vseh testih dobijo tisti "cheap". Meni se zdijo Impreze kar precej drage zadeve... al je pa tako samo pri nas.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po okt 22, 2007 1:48 pm

Še primerjava med Astro, Mazdo 3 in Imprezo http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... preza.html

Po pričakovanjih je Impreza zadnja, a je tudi bistveno cenejša. Angleži pravijo, da naj bi se Subaru poskušal pozicionirati više in so zato spustili Imprezo - kot osnovni vstopni model (Justi to pač ne more biti). Se pa Angleži hkrati bojijo, da bo izgubila precej tradicionalnih kupcev, ne bo pa pridobila dosti novih. Ne bi se mogel bolj strinjati - s pripombo, da tudi s prejšnjo verzijo kupcev ni ravno pridobivala - torej je nekaj bilo treba storiti. A smer sprememb mi smrdi po Toyoti in njenem količinskem pristopu, kar pa za Subaru morda ni primerno, gotovo pa spodkopuje tradicijo in prejšnje primerjalne prednosti.

Ni isto narediti (relativno) poceni hatch in nanj dodajati turbo in nalepke (Auris?) ali pa v osnovi "dirkalen" avto in ga "downgrade-at" (prejšnji Subiji). Žal te razlike "količinski pristop" ne samo ne vidi, je tudi ne more/sme opaziti in priznati. Skozi to optiko je bolj razumljivo umanjkanje relijevskim uspehom ustreznega modela v Citroenovi paleti - kot da oni razumejo razliko (poleg vseh ostalih dejavnikov seveda).
Bo Toyota požrla Subaru?
 
Bruned
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po jul 30, 2007 11:38 am
Kraj: Zagorje

Napisal/-a Bruned Po okt 22, 2007 2:47 pm

Wrx ni enako wrx STI tako da tvoja teorija od dirkalnem avtu ne zdrži vode. Subaru vidi da v N gruppi ne more več držati konkurence Mitsubishiju ( itak se ta gruppa umika S2000) in jim je cilj WRC kjer pa ni važno kako je narejen serijski avto samo da je čimkrajši !
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Po okt 22, 2007 3:49 pm

Če se želi Subaru pozicionirati še višje (cene imajo že tako "konkurenčne"...), potem bo moral ponuditi kaj več kot ne preveč uspeli poskus Tribece in že dodobro izpetega Legacy-ja... Tudi konceptni poskusi v obliki Exige ne dajejo upanja, da bo v prihodnje kaj bolje. Edina razlika, da se Impreza ne bo popolnoma izgubila v poplavi njenih konkurentov, je 4wd. Če bo cena konkurenčna pa lahko ta razlika postane prednost. Vseeno za moj okus precej konzervativna podoba celotnega avta z nekimi ne preveč posrečenimi detajli. Sej je O.K., vendar je danes to, ob vsej tej ponudbi, enostavno premalo.
Obey me. You'll be happier.
 
Bruned
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po jul 30, 2007 11:38 am
Kraj: Zagorje

Napisal/-a Bruned Po okt 22, 2007 4:17 pm

Subaru dosent care about your picky european ass :). Oni prodajo ogromno v ameriki samo na podlagi športnih uspehov in ja prodajajo 2wd
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Po okt 22, 2007 4:28 pm

To ni čisto res. Subaru je z razvijanjem diesla sam poudaril, da želi povečati tržni delež v Evropi. Vsekakor precejšnji finančni zalogaj za razvoj boxer diesla, če je šlo samo za blef, se ti ne zdi? Sicer pa, meni ni potrebno razlagati o prodaji v Ameriki, prav tako ne o zanesljivosti in zmogljivosti tudi "samo" 2wd različic. Nihče ne verjame, koliko bolje se obnesejo od ostalih fwd-jevcev, dokler to sami ne sprobajo. Vendar sami najbolje vemo, da je težko prepričati prepričane. Osebno mislim, da ima Subaru šele z dieselsko različico realne šanse za kakšno bolj konkretno povečanje deleža prodaje v EU.
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio Po okt 22, 2007 4:42 pm

A kdo slučajno kej več ve o tem novem dizlu(boxer), ki ga razvija Subaru? Baje da bo zelo dober! :-P
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po okt 22, 2007 5:40 pm

Ima svojo temo
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... zel+subaru

Prihodnjič uporabi iskanje
 
Uporabniški avatar
R 26
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: To maj 15, 2007 1:27 pm
Kraj: dolenjska je moja mati

Napisal/-a R 26 Pe okt 26, 2007 3:47 pm

cist so unicl tole imprezo
 
ggg
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Sr jul 05, 2006 8:13 pm

Napisal/-a ggg Pe okt 26, 2007 5:44 pm

ijuvan je napisal/-a:a reduktorja nima al kaj, ko na sliki ga ni videt?

mamo 2 imprezi (1997, 2000). pa ga imajo obe, pa še večkrat prav pride


ima reduktor

Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So nov 24, 2007 11:59 am

JDM Impreza Beams Edition. Na voljo v treh zunanjih barvah (temno sivi, oranžni ter rjavi) z usnjenimi sedeži v (prav tako treh) zanimivih barvnih kombinacijah.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So nov 24, 2007 4:19 pm

Samo AWD in samo boxer motorji so zaščitni znak Subaruja in njega pregovorne kvalitete/zdržljivosti in voznih lastnosti. Zaradi porabe goriva (+CO2) in verjetno tudi/predvsem zaradi cene pri Subaruju razmišljajo o tem, da bi to tradicijo delno opuščali, a ne pred 2010 (ali še kasneje). Verjetno ima tudi Toyota prste vmes - ne samo s pomočjo pri razvojnih izkušnjah 2WD avtov. Tudi tržišče 4WD je zelo pokrito in Subaru pač nima več take prednosti na globalnem trgu. Zgodba spominja na tisto o hidravliki pri Citroenih. Posebneži na globalnem trgu izumirajo, žal...


več
http://www.goauto.com.au/mellor/mellor. ... 92007F4058
 
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To dec 04, 2007 7:13 pm

Videl avto v živo in je v srebrni barvi zlo lep, tut od zadaj
LP Rok
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če dec 06, 2007 7:58 am

Japonci so postavili EVO-ta in STI na stezo v Tsukubi blizu Tokia. STI je hitrejša za 0,75%.

EVO X vs STI - Tsukuba Lap Times

Posted Dec 5th 2007 2:02PM by Justin Gardiner
It didn't take long for Japan's journalists to get the new STI and EVO X side by side, and the results are now officially in. Tsukuba circuit regulars Kazuo Shimizu and Manabu Kawaguchi spent an afternoon thrashing around the notoriously twisty short circuit just north of Tokyo and here (drum roll please) are the best times they could ring out of the AWD rivals:

Mitsubishi Lancer Evolution X : 1:06:46

Subaru Impreza WRX STI : 1:05:95


So there you have it. The new engine placed further forward in the engine bay of the EVO X than in the EVO IX has indeed proven to be a handicap, while the STI's "wheel at each corner" longer wheelbase plus new double wishbone rear suspension has proved its worth.

Neither car is quite as quick as its immediate ancestor though.

Check out this 15 year rivalry of the EVO vs the STI as recorded at Tsukuba after the jump.

[Source: CAR Top magazine]


--------EVO ----- STI

2008 1:06:46 / 1:05:95

2006 1:05:07 / 1:04:72

2005 1:04.88 / 1:04:17

2003 1:05:30 / 1:04:69

2001 1:05:17 / 1:06:56

1998 1:04:69 / 1:06:73

1996 1:07:00 / 1:05:92

1994 1:06:52 / 1:06:26

1992 1:10:90 / 1:07:99
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov