Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne apr 23, 2006 8:37 am

Samotar je napisal/-a:Previs čez prednje kolo je precej majhen in izpade zelo smešno.


Vendar zelo koristno s stališča vozne dinamike...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Ne apr 23, 2006 10:33 am

Samotar je napisal/-a:Previs čez prednje kolo je precej majhen in izpade zelo smešno.


V prid idealni razporeditvi teže na prednjo oz zadnjo os - že sedaj "stalnica" BMW-jev, za mnoge druge pa še "neodkrit" pojem ;)

LP
 
Uporabniški avatar
mistervegas
Uporabnik
 
Prispevkov: 863
Pridružen: Sr sep 15, 2004 12:45 am
Kraj: Ptuj, okolica

Napisal/-a mistervegas Po avg 14, 2006 3:37 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:Najboljše slikice do sedaj by Mistervegas:

Slika

LP,
don CONSIGLIO



danes sem ga spet slikal na cesti,

zadnji BMW znak je mel pokrit, spredaj je zgledal kot 6ka :>

hud avto na ceti, bojsih slik nisem mogel, mudilo se je tipu ocitno


Slika

vecje slike:
http://www.mobisux.com/album/data/500/13363bmw1.jpg
http://www.mobisux.com/album/data/500/13363bmw2.jpg
http://www.mobisux.com/album/data/500/13363bmw3.jpg
http://www.mobisux.com/album/data/500/13363bmw4.jpg
 
Uporabniški avatar
tomson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1386
Pridružen: Po sep 19, 2005 9:21 pm
Kraj: LJ / MB

Napisal/-a tomson Po avg 14, 2006 4:04 pm

meni je super 8)
AUDI A6 c5 3.0 220hp Quattro Benzin/LPG
 
Uporabniški avatar
mistervegas
Uporabnik
 
Prispevkov: 863
Pridružen: Sr sep 15, 2004 12:45 am
Kraj: Ptuj, okolica

Napisal/-a mistervegas Po avg 14, 2006 10:15 pm

tomson je napisal/-a:meni je super 8)


ja saj je bil superca :shock:
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS To avg 15, 2006 10:17 am

Mojster Miha je napisal/-a:
Samotar je napisal/-a:Previs čez prednje kolo je precej majhen in izpade zelo smešno.


V prid idealni razporeditvi teže na prednjo oz zadnjo os - že sedaj "stalnica" BMW-jev, za mnoge druge pa še "neodkrit" pojem ;)

LP


LOL a to je po tvoje novo odkritje (ze sedaj stalnica, neodkrit pojem...)???!!! :roll: :roll: :jao:
 
8AK
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To jun 13, 2006 7:12 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a 8AK To avg 15, 2006 10:34 am

zakaj hudiča BMW ne uporab preverjene "transaxle" konstrukcije za boljšo razporeditev teže?
Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To avg 15, 2006 10:41 am

8AK je napisal/-a:zakaj hudiča BMW ne uporab preverjene "transaxle" konstrukcije za boljšo razporeditev teže?


Mislim da preprosto ni potrebe za to, saj že sedaj dosežejo razporeditev 50:50.In zakaj popravljat nekaj kar ni pokvarjeno?

Poleg tega to stane, potreben bi bil nov razvoj in izgubili bi prostor v prtljažniku, če gledamo čisto praktično.
Slika
 
8AK
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To jun 13, 2006 7:12 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a 8AK To avg 15, 2006 11:43 am

Mick Jerry je napisal/-a:
8AK je napisal/-a:zakaj hudiča BMW ne uporab preverjene "transaxle" konstrukcije za boljšo razporeditev teže?


Mislim da preprosto ni potrebe za to, saj že sedaj dosežejo razporeditev 50:50.In zakaj popravljat nekaj kar ni pokvarjeno?

Poleg tega to stane, potreben bi bil nov razvoj in izgubili bi prostor v prtljažniku, če gledamo čisto praktično.

hmm kako pa zdj dosežejo ta 50:50? sicer je pa res da ob tolko elektronskih pomagal ni potrebno ničesar spreminjat.
Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS To avg 15, 2006 12:46 pm

8AK je napisal/-a:
Mick Jerry je napisal/-a:
8AK je napisal/-a:zakaj hudiča BMW ne uporab preverjene "transaxle" konstrukcije za boljšo razporeditev teže?


Mislim da preprosto ni potrebe za to, saj že sedaj dosežejo razporeditev 50:50.In zakaj popravljat nekaj kar ni pokvarjeno?

Poleg tega to stane, potreben bi bil nov razvoj in izgubili bi prostor v prtljažniku, če gledamo čisto praktično.

hmm kako pa zdj dosežejo ta 50:50? sicer je pa res da ob tolko elektronskih pomagal ni potrebno ničesar spreminjat.


Umetno. Kar se mene tice.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To avg 15, 2006 2:24 pm

Hja ne vem sicr kako bi lahko dosegel razporeditev 50:50 umetno, ampak očitno ga. Ste že pogledal pod pokrov nove 3-jke?med hladilnikom in motorjem je še ohoho prostora.Kar jasno kaže na to da je motor zelo nazaj.

Sicer pa; še pri TT-ju, ki sploh nima predispozicij za ugodno razporeditev so se zelo približali idealu; mislm da je razporeditev 53:47.Pa ima prečen motor.Malo aluminija, malo jekla kjer je to potrebno, pa je. Aja se opravičujem, to je umetno...
Slika
 
Uporabniški avatar
kris
Novinec
 
Prispevkov: 323
Pridružen: Sr dec 01, 2004 9:58 pm

Napisal/-a kris Sr avg 16, 2006 11:28 am

No tukaj je še nekaj mojih slikic ki sem jih slikal v Avstriji sicer s telefonom ampak vidi se, za moj okus odzadaj veliko lepši kot navadna 3-jka.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
tomson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1386
Pridružen: Po sep 19, 2005 9:21 pm
Kraj: LJ / MB

Napisal/-a tomson Sr avg 16, 2006 11:52 am

:clapclap zaj pa še samo M3 8)
AUDI A6 c5 3.0 220hp Quattro Benzin/LPG
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po avg 21, 2006 2:38 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Hja ne vem sicr kako bi lahko dosegel razporeditev 50:50 umetno, ampak očitno ga. Ste že pogledal pod pokrov nove 3-jke?med hladilnikom in motorjem je še ohoho prostora.Kar jasno kaže na to da je motor zelo nazaj.

Sicer pa; še pri TT-ju, ki sploh nima predispozicij za ugodno razporeditev so se zelo približali idealu; mislm da je razporeditev 53:47.Pa ima prečen motor.Malo aluminija, malo jekla kjer je to potrebno, pa je. Aja se opravičujem, to je umetno...


Audi TT ima razporeditev teže še vedno 60:40(žal je tako), je pa res da ima očitno odlično podvozje, saj je imel na hockenheimu čas v rangu Impreze STi 04', ter je hitrejši od Megana RS, Astre, BMW-ja 130i, ter zelo blizu BMW Z4 coupe 3.0 Si. Kljub prednjemu pogonu in najmanj 25 in največ 65 konjskemu primankljaju.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Po avg 21, 2006 5:19 pm

Jaz sem tudi mislil da ima novi TT razporeditev teže 53/47.
:oops:
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Po avg 21, 2006 6:49 pm

Slide je napisal/-a:
Mick Jerry je napisal/-a:Hja ne vem sicr kako bi lahko dosegel razporeditev 50:50 umetno, ampak očitno ga. Ste že pogledal pod pokrov nove 3-jke?med hladilnikom in motorjem je še ohoho prostora.Kar jasno kaže na to da je motor zelo nazaj.

Sicer pa; še pri TT-ju, ki sploh nima predispozicij za ugodno razporeditev so se zelo približali idealu; mislm da je razporeditev 53:47.Pa ima prečen motor.Malo aluminija, malo jekla kjer je to potrebno, pa je. Aja se opravičujem, to je umetno...


Audi TT ima razporeditev teže še vedno 60:40(žal je tako), je pa res da ima očitno odlično podvozje, saj je imel na hockenheimu čas v rangu Impreze STi 04', ter je hitrejši od Megana RS, Astre, BMW-ja 130i, ter zelo blizu BMW Z4 coupe 3.0 Si. Kljub prednjemu pogonu in najmanj 25 in največ 65 konjskemu primankljaju.


A mas kje te podatke. Pa cist natancno kira je impreza 04 ? To je pac prejsnja ane?

Cudn mi je da je lahko z4 3.0 hitrejsi od impreze... sori...
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Po avg 21, 2006 8:03 pm

Mislim da je napisal Z4 coupe 3.0 Si ne Z4 Coupe 3.0.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po avg 21, 2006 8:08 pm

HajdukS je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
Mick Jerry je napisal/-a:Hja ne vem sicr kako bi lahko dosegel razporeditev 50:50 umetno, ampak očitno ga. Ste že pogledal pod pokrov nove 3-jke?med hladilnikom in motorjem je še ohoho prostora.Kar jasno kaže na to da je motor zelo nazaj.

Sicer pa; še pri TT-ju, ki sploh nima predispozicij za ugodno razporeditev so se zelo približali idealu; mislm da je razporeditev 53:47.Pa ima prečen motor.Malo aluminija, malo jekla kjer je to potrebno, pa je. Aja se opravičujem, to je umetno...


Audi TT ima razporeditev teže še vedno 60:40(žal je tako), je pa res da ima očitno odlično podvozje, saj je imel na hockenheimu čas v rangu Impreze STi 04', ter je hitrejši od Megana RS, Astre, BMW-ja 130i, ter zelo blizu BMW Z4 coupe 3.0 Si. Kljub prednjemu pogonu in najmanj 25 in največ 65 konjskemu primankljaju.


A mas kje te podatke. Pa cist natancno kira je impreza 04 ? To je pac prejsnja ane?

Cudn mi je da je lahko z4 3.0 hitrejsi od impreze... sori...


Podatki so iz revije Sport Auto. Čas TT-ja je bil 1.18.8, čas impreze pa je bil s "poldirkaškimi" gumami(Br. RE070) 1.17,9, z normalnimi(Br. RE040), kakršne je imel tudi TT(Mic. Pilot Sport 2, ekvivalent RE070 bi bile M. Cup sport, teste opravljene z "semislicksi" pa tudi označijo), pa skoraj sekundo slabše, kar je nekje tu-tu z časom TT-ja ali pa kakšno desetinko bolje.
Namen ni bil blatenje Impreze, ampak samo pohvala Audiju za zelo dobro podvozje, saj so v testu tudi zapisali, da v njegovi konkurenci(FWD okrog 200 konjev, pa tudi še kaj več) še ni bilo tako hitrega avtomobila. Edino kar ga muči je seveda vrtenje notranjega kolesa v prazno ob pospeševanju v ostrejših ovinkih, podkrmarjenja pa (začuda) skoraj ni.
BMW Z4 3.0si (265km) je imel čas 1.17.8. (avto ima toliko konjev kot Impreza 04', 50:50 težo, zadnji pogon in nižje težišče, ne vem zakaj bi potem presenečal takšen čas)
Temperatura je bila na testu TT-ja 23°C, pri Imprezi 22°C, res pa je upoštevanja vredno še dejstvo da je imel asfalt 10 stopinj več pri TT-ju.
V vsakem primeru je čas TT-ja spoštovanja vreden podatek, da je vozil tako blizu storjema kot sta evo (1.18.2) in impreza, pa čeprav modeloma iz leta 2004.
najnovejša impreza 06' (280KM+DCCD) je seveda dosegla boljši čas, 1.16.1, evo 9 pa 1.16,8, toliko, da ne boš mislil da so neobjektivni ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS To avg 22, 2006 12:25 am

mogoce so samo malo patriotski.( Kot so tudi drugi ) :lol:

PS: pri tt ju je bla temp 10st visja, a si mislu napisat 32?
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To avg 22, 2006 7:33 am

HajdukS je napisal/-a:mogoce so samo malo patriotski.( Kot so tudi drugi ) :lol:

PS: pri tt ju je bla temp 10st visja, a si mislu napisat 32?

Temperatura asfalta je bila 10st višja in ne temperatura zraka (23st:22st):!: , trenutno nimam revije pri sebi, tako da ne vem točno koliko. Mislim pa da je blo res okrog 28 pri TT-ju in 19 pri imprezi(asfalt!!). Nisem pa povsem prepričan z zadnje podatke. bilo je pa ziher tukaj okrog.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov