SAFRANE je napisal/-a:ja tkole bom reku :
dejstvo je da Mercedes-Benz je problematičen kar se tiče kvalitete.
In JA dejansko je v kvaliteti trenutno za BMW in Audi-sramota za MB, vendar tako je.
Trenutno se ustanavlja center za obnovo kvalitete, saj so končno dojeli, da bo treba nekaj narediti glede tega, saj zgubljajo kupce-občasno še celo stalne stranke (!).
Problem ne tiči v motorjih,varnosti in podvozju, temveč zgolj v elektroniki, katere so vsi aktualni MB polni. Problem oz. poslabšanje je tudi v materjalih in izdelavi kvalitete (npr. armaturne plošče). Problemi so tudi z eno izmed najbolj poznanih stvari od MB: z avtomatskimi menjalniki->spet elektronika!
Kar se izdelave tiče je problem predvsem v pomladenem vodstvu MB, ki je pač prepričan da če delajo števce za A-klasso na kitajskem bo to isto kot če nekje v EU!
problem kvalitete je le v globalizaciji-hočjo se povezovati, vendar z bolj zaostalim svetom, kjer je delovna sila cenejša . Vendar verjemite da tudi tam ljudje niso več tako primitivni in naivni, da ne vejo kaj se dogaja drugje po svetu in za kakšen denar ljudje drugje delajo. Če pa enkrat to vejo, pa verjemite da se ne bodo tolk trudl za izdelek kot bi se za normalno plačo.
In jest sem bil zelo presenečen, da kar nekaj delov delajo v aziji za MB-razočaranje za mene osebno. Firma ki je vedno predstavljala nemško perfektnost,natančnost in kvaliteto, se bo dolgem času tudi ukloni in začne izdelovati drugje. Tu je problem! in samo tu! verjemite! tolk sm le delal pri MB in bil večkrat gor v tovarni da vsaj okvirno le vem kako in kaj.
Enako velja za design,barvne kombinacije ter materiale. Dejstvo je da materiali v npr. armaturni plošči ne le zgledajo ampak tudi so slabše kvalitetni kot npr. v eni e-klassi letnik 94 (W124) al pa še v ta stari s-i. Dejstvo, in spet je kriv no design-team ki ima o vsem tem drugačne predstave. Ko je design-center vodil še italijan Brinno Sacco je bilo to pesem. (njegovi izdelki so vsi MB od 90 dalje, zadnji je trenutni CL 99-02) KO pa je prvzel design-studi Peter Pfeifer se je vse obrnilo. Priznam, vozila so sedaj bolj vpadljiva in več so si upali v designu (zato je tudi v zadnjih 10-ih letih padla povprečna starost MB kupca iz 65 na 55 let) samo kar se pa tiče občutka kvalitete so pa postali površni (npr. zapiranje sovoznikovega predala pri E-klassi se je odpirala, gumb za mehansko nastavitev ledvene opore sedežev je padala stran itd.itd.)=to se pa prej ni dogajalo in to je tisto kar je grozn.
Torej še enkrat povzetek: MB se slabša v kvaliteti, vzrok je preprosto maljši (drugače razmišlajoči) team ter globalizacija (prestavljanje proizvodnje v Azijo ipd.)
nevem že za ker model so zanč na poročilih rekl (mislem da ravno en del e-klass) bodo zdej začel izdelovati na Kitajskem--hallo????pa kaj je z njimi???norišnca!
Že ML-i so bili/so bistveno bolj kvalitetni ko so jih prve dve leti delali tudi V Puchu v Grazu kot pa kasneje ko so jih začeli delati v Tusscalou-si v u.s.a.
kar pa se tiče koliko elektronike ima MB,Audi in BMW je pa tko, da jo imajo vsi zelo podobno in nobeden ne iztopa-MB še najmanj!
fantje pozabljate da je S-klassa (ki naj bi najbolj kazala pri MB kaj je možno narediti) zunaj že 6 let (!!!) tko da sigurno jo v tem kaj zna in nasplošno v elektroniki premaga neka 7-ica, da o novem A8 sploh ne govorim (btw. najbrž si ga bom kupu, me je navdušil in prejšni teden sem se začel meniti, bomo vidl ), saj je trenutno najmlajši v tem segmentu in ponuja takšne future-e kot jih nobeden trenutno v tem rangu (npr. zagon motorja preko prstnega odtisa, nastavitev podvozja po višini itd.)
Sigurno bo 2005 spet revolucija, saj takrat pride nova S-klassa. In S-klassa ima vedno cel kup novosti notri-samo spet se postavi vpr.: ali bo to vse tako delalo kot npr. v Audiju ?
sicer pa tako: če hočš met najbolj kvaliteten avto na svetu si umisliš Lexus.
problem za mene je le ta ker mi LS deluje preveč zastarel pa še na zadnje ma pogon pa ni diesela, drugače bi si ga pa kupu
jah...no v vsakem primeru lahko začnemo upati na boljše čase, ti pa bodo pri MB-u mogli biti bistveno boljši, saj so trenutno porazni (sploh če pogledamo cene, in to sploh v SLO)
kar se pa tiče MB, Ljubljana je pa res salon porazen, enako drži za rabljena vozila.
Prej ko smo bili še v Autocommerčevi stavbi je vsaj nekako zgledalo , tole zdejle je pa lom čisti!
pojdite pogledat MB center v Muencehnu-trenutno največji v EU:
-5 nadstropij
-400-500 avtomobilov gre notr
-ca. 50 vozil / dan se izda !
-avtomobili očiščeni , na tapisonu, ljudje izpopolnjeni v nulo (obstaja prav MB Akademie, ki te izpopolni za prodajalca,računalničarja,serviserja ipt.-jest sm še sedaj vpisan gor v rač. tko da bi lahkp šel, sam zdej nism več pri MB in nevem kok se mi splača...)in vse se vodi na čisto drugem nivoju! dejstvo ki se ga ne da prezreti, pri nam so preveč hoch in premalo se potrudijo (s tem da spet odvisno kdo in za koga-sam tukaj se nebi smelo delati razlik!in tu je problem v SLO)
noja upam da sem vam malo bolj obrazložil kako in kaj je trenutno pri MB-u
LP VSEM
JOHNY
