sašo5 je napisal/-a:drugmirko je napisal/-a:če je kdo kdaj, po kakem fejst razdrapanem asfaltu, vozil tisti kramp od Audijeve B6 štirice
ja, kaj češ dodat na to
bog vam odpusti saj (določeni) itak ne veste kaj pišete....sploh pa ne vem zakaj audija tlačit k Citroenu...
....
he, prekleto dobro vem kaj govorim, je pa mogoče mećken verjetno, da ti mešaš stvari

...
najprej dejmo opravit s tem, da če je Citroen mora absolutno bit gugajoča se ladja... s tem je Citroen sam tudi pri hidravličarjih opravili že tam nekje konc osemdesetih z aktivno ksantijo in iks-emom... pri klasično vzmetenih modelih pa tudi tam nekje po spaletu in dijani. sicer so vsi še zmeraj mehkeje/udobneje vzmeteni kot konkurenca, vendar ziblejejo in nagibajo se pa ne več kej posebej! če pogledamo današnje klasično vzmetene Citroene, še posebej oba dosedanja DS-a pa sploh ne!
o "trdoti"...
nastavitev podvozja pri športnih avtomobilih je neizpodbitno "neudobno trda"! mora bit taka, ker je udobnost pri športnih avtih pač zadnja stvar na spisku! pri večini pravih športnikov vsaj še dve postavke za "velikostjo prtlažnika"!

vendar družinsko poslovne limuzine NISO ultimativni športniki! in problem o katerem govorim se tiče njih in ne niti kakega Porsha Boxterja, Nissana GTR ali kaj šele Audija R8!
gre torej, ne samo za tip podvozja, temveč predvsem za njegovo za nastavitev! Audi A4 B6 je imel obupno trdo nastavljeno podvozje! sicer se je čez ovinke peljal čudovito, generalno gledano pa je bil 90% ostalega cajta predvsem neudoben! ta zadnji, B8 A4, je za hidravlične Citroenove standarde še zmeraj trd avto, vendar proti B6 modelu ni več neudoben! niti najmanj!! in vem kaj govorim, ker sta bla oba (oziroma, eden je še) pri hiši!
kakšne hvalospeve sem pel napredku pri nastavitvi njegovega podvozja ste lahko brali tam nekje junija 2008, ko sem ga testiral preden je prišel k hiši (kot tudi hidravliki sicer obupnega prvega "plastik-drvo" Citroena C5 kakšno leto prej, v primerjavi z B6 A4-ko (ista cesta isti dan, direktno presedanje iz volana za volan)... )!
B6 je bil pač trd in neudben avto! in to nima kej dost s "športnostjo", ker A4 pač ni športni avto! in tudi dobri "športniki" do tam njekje A5 in podobnih kupejev niso neudobni, čeprav so "trdi"! oziroma, "ležijo" bolje, kot družinsko poslovne limuzine!
zdej pa k "trdoti" DS5-ke... po moje pri njem problem ne leži v "trdosti" kot taki, temveč v zasnovi njegovega podvozja.... naredili so ga na C4 Picassotu/Pugu 3008 in kar je še ostalih C4/308 klonov... ta platforma ma torzijski drog in ne multilinka ali česa podobno sofisticiranega. zato je najbrž (in glede na avtomobilove dimenzije in težo) blo treba ta njegov drog malo bolj "privit". še posebej, če so hoteli zagotovit malo bolj dinamične vozne karakteristike! zato je pač toliko manj sposobna "požirat" kratke udarne jame, ki jih amortizerji na drugih, kompleksnejših, prostorsko obsežnejših in bolj "naprednih" rešitvah mirno ublažijo! najbrž so prišli blizu limita sposobnosti torzijkega podvozja.... da to kljub svoji "primitivnosti" ni slab tip podvozja smo lahko videli pri DS4. in še posebej pri DS3! DS3 se pelje ZAVIDLJIVO dobro! tisto, kar je pri tem najlepše pa je, da NI NEUDOBEN! ...če želiš z drugimi besedami, kljub veliko krajši medosni razdalji in primitivnejšem podvozju te v DS3 ne "nabija" tako kot v B6 A4-ki, še posebej pa ne tako, kot recimo v Miniju!
na koncu koncev je njihova odločitev za tako podvozje čist korektna... pač... so se določli da je ceneje/enostavneje/praktičneje ohranit platformo nespremenjeno, še posebej, če to pomeni, da je zarad tega prtlajžnik lahko za približno 30% večji! posledica pa je -po do sedaj prebranih testih- očitna nesposobnost požiranja kratkih neravnin in s tem povezanim hrupom in neudobnostjo!
torej, avto z "mehkim" podvozjem bo zmerej udobnejši od "trdega" vendar ni nujno, da mora bit tisti s trdo nastavljenim podvozjem tudi neudoben! in tudi, če je, se njegovo eventuelno neudobnost mirno spregleda, če je njegov namen carsko se vozit čez ovinke... če gre pa za družinsko limuzino pa pretrdo nastavljeno podvozje ni ravno najprijetnejša stvar! in ker ta trditev drži, lahko Citroen veselo prodaja svoje načloma bolj udobne hidravličareje, ki pa so daleč od nekdanjih gugajočih se spačkov, dijan GS-ov in CX-ov.
za konec pa... zakaj pa nebi smeli Audija tlačit k Citroenu? posebej, če govorimo od Citroenovi liniji DS, ki je v vsemu OČITNO superiorna svojim klasičnim C bratom! in še posebej, če se pogovarjamo o takem detalju, kot je recimo skakutava neudobnost zaradi rahlo neposrečeno nastavljenega podvozja, ki si jo deli z zelo konkretnim modelom iz Audijeve štalice!?
kar se pa tiče class/size primerjav -kot se jih iz "tona tvoje opazke" da razumet- pa mislim, da mam še veliko bolj radikalno mnenje od tebe. sem ga zapisal že velikokrat pa ga bom še enkrat... DS5 NI avto velikosti C5/A4&Co vozil! pa tudi za "status" premiuma se bodo pri Citroenu morali z linijo DS še malo trudit! zato so mi primerjave (kot si jo mislil oziroma, razumel ti) z njimi popolna bedarija! še posebej po francoskih forumih, kjer ga primerjajo celo z A5

... ampak tudi profesionalni novinarji majo probleme s tem tako, da se bom zgleda moral kar navadit

. je pa neizpodbitno res, da so s temi tremi modeli linije DS na zelo hitri in zelo direktni poti k temu kar danes poznamo pod "premiumski nemški trio"!