Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a zany To sep 13, 2011 7:39 pm

Sulica ds5 :)
Priponke
Citroen-DS5_2012_800x600_wallpaper_12.jpg
Citroen-DS5_2012_800x600_wallpaper_09.jpg
Citroen-DS5_2012_800x600_wallpaper_1a.jpg
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a drugmirko Če sep 15, 2011 11:46 am

nizozemci so objavli startno ceno za DS5... skromnih 34.550 evrov :shock: :shock:


se je res, da so pri njih avti dražji za približno 3-4 jurje kot pri nas ampak tudi brez tega je to ABSOLUTNO P-R-E V-E-Č!!! začet bi se moral vsaj pri 25-26k! :evil:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
DragonForce
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Po jun 22, 2009 1:02 pm

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a DragonForce Če sep 15, 2011 11:56 am

To je verjetno zato, da ga ne bo imela ravno vsaka vas...

Drugače je pa izjemno lep, sploh za enoprostorca ali karkoli že je.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a drugmirko Če sep 15, 2011 12:01 pm

DragonForce je napisal/-a:To je verjetno zato, da ga ne bo imela ravno vsaka vas...

Drugače je pa izjemno lep, sploh za enoprostorca ali karkoli že je.


bedastoča! za karavanski C4, kar pod plehom v bistvu je, je ta cena absolutno previsoka! ne glede na to kako lepo armaturo ma v kabini inkolko kičasto zgleda od zunaj! vsak, ki bo pogruntal, da si v bistvu kupuje hudo nafrfulenega C4 exclusive z malo večjim prtlažnikom jim bo hitro pokazal hrbet!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1317
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a jack86 Če sep 15, 2011 12:18 pm

Jaz ga bi uvrstil vštric pokojnega Vel Satisa (kombinacija enoprostorca, karavana, limuzine)
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a zany Če sep 15, 2011 12:24 pm

Osnovna cena bi se mogla začet v srednjem rangu cene ds4 :) če bo osnova krepko čez 25k potem pa so lahko prepričani da bo kar redek na cesti :)


Francoska cena je od 29.300 pa do 43.950.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a drugmirko Če sep 15, 2011 10:25 pm

no... je pa treba reč eno stvar.... če preskočimo bedastoče, kot so "kovinski okraski na vratih", "zaščitni tepihi spredaj in zadaj", "analogna ura", "aluminijasta pedala" in še ene par takih, se najnižja stopnja opreme Chic od najvišje stopnje opreme Sport Chic, razlikuje samo za dobrih 10-12 postavk!!! :o
sicer je res, da ravno za deset najbolj zanimivih in atraktivnih, kot so usnje, steklena streha, barvni HUD, navigacija, parkirna rikverc kamera in podobno, pa vseeno! če bi bil Audi, bi stal 29 jurjev in bil čist plešast... :?

ampak še zmerej mislim, da ma v povprečju vsaj tri-štiri jurje pre visoko ceno!



evo opreme (google translate iz francoščine, če se vam bo kej zdelo čudno =P)

Equipment:

The key standard features of the Citroën DS5:

chic

ABS with EBA and REF
Center armrest with ski hatch
Front airbags, front side and curtain
Automatic activation of headlights
Chrome side moldings
Citroën e-Touch
Dual-zone automatic climate control
Hands-free startup
Dual chrome exhaust tailpipe
ESP
Auto Windscreen wiper
Automatic electric parking brake
Alloy wheels
Puncture kit
Power windows front and rear electric
Trip computer
Fog lamps with light static intersection
High-capacity programmable controller
LED Auxiliary indicators in the mirrors
And heated power outside mirrors
Electrochromic rearview mirror
Sabre Chrome Front
Upholstery fabric and leather mixed
Signature by bright light guides front and rear
Audio system CD Dual tuner with RDS MP3 jack and USB port
Rear windows and rear dark tinted
Split leather steering wheel
Adjustable steering wheel height and depth

So Chic

Hands-free access and start
Rear Parking Assistance
Handsfree Bluetooth
analog Watch
Electrically folding door mirrors
Metal door sills
cockpit roof

sport Chic

HUD color
Front park assist
Reversing camera
Pedals and foot rest aluminum
Headlights Xenon dual-function with headlamp washers
Claudia Leather
And heated front seats
Massaging driver seat with power lumbar adjustment
Protective mats front and rear
Navigation system eMyWay
Leather steering wheel Club
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a Marek_ Po dec 19, 2011 9:06 pm

autoexpress je testiral Hybrid4 izvedbo, pustila jih je z grenkim priokusom.

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... brid4.html
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a Polo78 To dec 20, 2011 8:55 am

Največ kritik gre na račun sedaj že pregovorno slabega citroenovega avtomatskega menjalnika ter na podvozje in krmilni sistem.

What’s most disappointing, though, is the way the DS5 behaves on a twisty, bumpy British road. The suspension is fine over large undulations, yet manhole covers, potholes and cambered roads make it crash and wander. Even in 4x4 mode, the front wheels slip and spin in the wet and the steering tugs in your hands when you accelerate hard.

It’s not a particularly good cruiser, either. The ride is fidgety and the steering is oddly weighted – it’s responsive and light initially, then gets heavier the more you turn. It needs constant correction to stay in a straight line on the motorway.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a drugmirko Sr dec 21, 2011 11:17 am

jap... po dosedaj prebranih "first drive-vih" tudi mene malo skrbi trdost podvozja DS5ke...

vendar, prebral sem jih kar nekaj in kakšnih 40% zapisov s predstavitvenih voženj jih "jamra" o neudobni trdosti, ostalih to ni pretirano motlo ali pa so celo pohvalili trdost, ki pa naj ne bi bila neudobna... no, tisti, ki se pritožujejo pa v bistvu ne pravijo, da je neudoben ampak pišejo o problemu nepožiranja kratkih neravnin (recimo slabo flikanega asfalta in udarnih jam). čez samo komunikativnost volana, vodljivost in dinamiko vožnje nisem videl kej dosti pripomb. da je robotiziran menjalnik poosebljeno govno pa itak vemo... čez manualca in polnega avtomatika ni bilo žal besed.

sam bom sodil, ko ga sprobam... če pa primerjam zapisano z lastnimi izkušnjami bi pa v tem trenutku reku sledeče... v vseh testih, kjer so ga primerjali z DS4, so rekli, da je "mehkejši/udobnejši" od njega! glede na to, da sem nekajkrat vozil DS4 moram reč, da se mi v nobenem primeru ni zdel trd ali neudoben! tudi pretiranih problemov z nepožiranjem kratkih neravnin v DS4 nisem opazil... avto se mi je, za svojo velikost in namen, zdel naravnost carskih voznih karakteristik! in daleč od neudobno trdega! če je DS5 "udobnejši" me "trdota" njegovega podvozja niti najmanj ne skrbi...

po drugi strani sem pa vozil tudi Peugeotovega 508SW.... in avto ima OBUPEN problem s požiranjem kratkih neravnin! po cesti skače kot napaljen kozel in ne samo da je zaradi tega neudoben... vseskupej je zelo moteče in na slabo vzdrževanem asfaltu zelo hitro preraste tudi v nevodljivost! stvar je (vsaj meni) res izjemno annoying.
če je kdo kdaj, po kakem fejst razdrapanem asfaltu, vozil tisti kramp od Audijeve B6 štirice, vsaj približno ve o čem govorim... problem v 508 je sicer "ožji" (B6 štirica je bla trda in relativno neudobna tudi na glatkih podlagah) ampak bolj izražen!
vendar za čuda nihče, v nobenem testu, tega Pugovega problema ne omenja!!! sklep: če tega pri 508ci ni "opazil" nihče, kako hudo mora bit šele v DS5?!?

zaključek... lahko da so vozili verzije z 19" feltnami, ki so obute v gume preseka "3cm ali manj, napumpane na kakih 142 barov"... valjda da bo avto ruknu ob vsaki neravnini! in popolnoma enako vrjetno je, da se na bolj "normalnih" 17" feltnah, z "običajnim" 6+ cm profilom pelje brez najmanjše zoprnije!
torej, vseskupej je bolj ali manj brez veze... treba je preprosto probat in sodit "po lastni riti"! ;)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a sašo5 Če dec 22, 2011 3:55 pm

drugmirko je napisal/-a:če je kdo kdaj, po kakem fejst razdrapanem asfaltu, vozil tisti kramp od Audijeve B6 štirice


ja, kaj češ dodat na to :roll: :roll: :roll:
bog vam odpusti saj (določeni) itak ne veste kaj pišete....sploh pa ne vem zakaj audija tlačit k Citroenu...

Nekoč, kot reševalec, sem mnogo km naredil z legendarnim CX-om, pojem tako za voznika, kot pacienata zadaj na postelji, vendar se mi je vedno bolj "smejalo" ko sem presedel na Oplovo Omego, pa čeprav se mi je podbradek kadaj pa kdaj potresel, je bilo navdušenje večje.......

In DS5 ima končno nekaj "nemškega" čeprav z zaostankom 20-tih let, je le to to.....
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a xandrej Če dec 22, 2011 4:04 pm

Jaz nevem kak vam ni jasno. nekdo hoče mehek avto, mehke sedeže in udobje, drugi iščejo pa trde avtomobile kot podvozje kot sedeži kot spoštno nastrojene varijante. Citroen pri športnosti nima nič ker citroena ne kupuje drgu krog ljudi ki pač imajo raje trde avtomobile... Kak vam to ni jasno... In ja cena je primerna. Idite enkrat k kakim nemškim konkurentom pa dajte ta spisek opreme ki jo imajo tile avti serijsko pa boste videli kam pridete... Če pa kdo da za Audi A1 16 000 jurjev pa avto nima niti klime vrjemi da je ogromno še ljudi ki bojo dali za DS5 taki dnar... To je to...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a sašo5 Če dec 22, 2011 8:38 pm

xandrej je napisal/-a:
Citroen pri športnosti nima nič ker citroena ne kupuje drgu krog ljudi ki pač imajo raje trde avtomobile.

ampak kako ne zastopiš, da je prav v tem poanta :arrow: ta Citroen to hoče bit, tako po voznih lastnostih, kot izgledu_športnik namreč........in mislim, da mu je/bo tudi uspelo. Ko ga sprobamo, bomo dejansko vedeli na čemu smo in mislim, da vsaj kar se tiče teh DS-ov, gre Citroen v pravi smeri......meni je "petica" naravnost fantastična_taka bela s črno streho, kot na sliki
 
Uporabniški avatar
skyliner
Novinec
 
Prispevkov: 350
Pridružen: Če jan 06, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a skyliner Če dec 22, 2011 8:52 pm

[quote="sašo5"][quote="drugmirko"]
če je kdo kdaj, po kakem fejst razdrapanem asfaltu, vozil tisti kramp od Audijeve B6 štirice
...morda je primerjava z B6 res malo ponesrečena. Mogoče bi bilo bolje primerjati podvozje 508ice s prvim bravotom?
Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a drugmirko Če dec 22, 2011 9:01 pm

sašo5 je napisal/-a:
drugmirko je napisal/-a:če je kdo kdaj, po kakem fejst razdrapanem asfaltu, vozil tisti kramp od Audijeve B6 štirice


ja, kaj češ dodat na to :roll: :roll: :roll:
bog vam odpusti saj (določeni) itak ne veste kaj pišete....sploh pa ne vem zakaj audija tlačit k Citroenu...
....


he, prekleto dobro vem kaj govorim, je pa mogoče mećken verjetno, da ti mešaš stvari =P...

najprej dejmo opravit s tem, da če je Citroen mora absolutno bit gugajoča se ladja... s tem je Citroen sam tudi pri hidravličarjih opravili že tam nekje konc osemdesetih z aktivno ksantijo in iks-emom... pri klasično vzmetenih modelih pa tudi tam nekje po spaletu in dijani. sicer so vsi še zmeraj mehkeje/udobneje vzmeteni kot konkurenca, vendar ziblejejo in nagibajo se pa ne več kej posebej! če pogledamo današnje klasično vzmetene Citroene, še posebej oba dosedanja DS-a pa sploh ne!

o "trdoti"...
nastavitev podvozja pri športnih avtomobilih je neizpodbitno "neudobno trda"! mora bit taka, ker je udobnost pri športnih avtih pač zadnja stvar na spisku! pri večini pravih športnikov vsaj še dve postavke za "velikostjo prtlažnika"! :mrgreen:
vendar družinsko poslovne limuzine NISO ultimativni športniki! in problem o katerem govorim se tiče njih in ne niti kakega Porsha Boxterja, Nissana GTR ali kaj šele Audija R8!
gre torej, ne samo za tip podvozja, temveč predvsem za njegovo za nastavitev! Audi A4 B6 je imel obupno trdo nastavljeno podvozje! sicer se je čez ovinke peljal čudovito, generalno gledano pa je bil 90% ostalega cajta predvsem neudoben! ta zadnji, B8 A4, je za hidravlične Citroenove standarde še zmeraj trd avto, vendar proti B6 modelu ni več neudoben! niti najmanj!! in vem kaj govorim, ker sta bla oba (oziroma, eden je še) pri hiši!

kakšne hvalospeve sem pel napredku pri nastavitvi njegovega podvozja ste lahko brali tam nekje junija 2008, ko sem ga testiral preden je prišel k hiši (kot tudi hidravliki sicer obupnega prvega "plastik-drvo" Citroena C5 kakšno leto prej, v primerjavi z B6 A4-ko (ista cesta isti dan, direktno presedanje iz volana za volan)... )!
B6 je bil pač trd in neudben avto! in to nima kej dost s "športnostjo", ker A4 pač ni športni avto! in tudi dobri "športniki" do tam njekje A5 in podobnih kupejev niso neudobni, čeprav so "trdi"! oziroma, "ležijo" bolje, kot družinsko poslovne limuzine!

zdej pa k "trdoti" DS5-ke... po moje pri njem problem ne leži v "trdosti" kot taki, temveč v zasnovi njegovega podvozja.... naredili so ga na C4 Picassotu/Pugu 3008 in kar je še ostalih C4/308 klonov... ta platforma ma torzijski drog in ne multilinka ali česa podobno sofisticiranega. zato je najbrž (in glede na avtomobilove dimenzije in težo) blo treba ta njegov drog malo bolj "privit". še posebej, če so hoteli zagotovit malo bolj dinamične vozne karakteristike! zato je pač toliko manj sposobna "požirat" kratke udarne jame, ki jih amortizerji na drugih, kompleksnejših, prostorsko obsežnejših in bolj "naprednih" rešitvah mirno ublažijo! najbrž so prišli blizu limita sposobnosti torzijkega podvozja.... da to kljub svoji "primitivnosti" ni slab tip podvozja smo lahko videli pri DS4. in še posebej pri DS3! DS3 se pelje ZAVIDLJIVO dobro! tisto, kar je pri tem najlepše pa je, da NI NEUDOBEN! ...če želiš z drugimi besedami, kljub veliko krajši medosni razdalji in primitivnejšem podvozju te v DS3 ne "nabija" tako kot v B6 A4-ki, še posebej pa ne tako, kot recimo v Miniju!
na koncu koncev je njihova odločitev za tako podvozje čist korektna... pač... so se določli da je ceneje/enostavneje/praktičneje ohranit platformo nespremenjeno, še posebej, če to pomeni, da je zarad tega prtlajžnik lahko za približno 30% večji! posledica pa je -po do sedaj prebranih testih- očitna nesposobnost požiranja kratkih neravnin in s tem povezanim hrupom in neudobnostjo!

torej, avto z "mehkim" podvozjem bo zmerej udobnejši od "trdega" vendar ni nujno, da mora bit tisti s trdo nastavljenim podvozjem tudi neudoben! in tudi, če je, se njegovo eventuelno neudobnost mirno spregleda, če je njegov namen carsko se vozit čez ovinke... če gre pa za družinsko limuzino pa pretrdo nastavljeno podvozje ni ravno najprijetnejša stvar! in ker ta trditev drži, lahko Citroen veselo prodaja svoje načloma bolj udobne hidravličareje, ki pa so daleč od nekdanjih gugajočih se spačkov, dijan GS-ov in CX-ov.

za konec pa... zakaj pa nebi smeli Audija tlačit k Citroenu? posebej, če govorimo od Citroenovi liniji DS, ki je v vsemu OČITNO superiorna svojim klasičnim C bratom! in še posebej, če se pogovarjamo o takem detalju, kot je recimo skakutava neudobnost zaradi rahlo neposrečeno nastavljenega podvozja, ki si jo deli z zelo konkretnim modelom iz Audijeve štalice!?
kar se pa tiče class/size primerjav -kot se jih iz "tona tvoje opazke" da razumet- pa mislim, da mam še veliko bolj radikalno mnenje od tebe. sem ga zapisal že velikokrat pa ga bom še enkrat... DS5 NI avto velikosti C5/A4&Co vozil! pa tudi za "status" premiuma se bodo pri Citroenu morali z linijo DS še malo trudit! zato so mi primerjave (kot si jo mislil oziroma, razumel ti) z njimi popolna bedarija! še posebej po francoskih forumih, kjer ga primerjajo celo z A5 :shock: ... ampak tudi profesionalni novinarji majo probleme s tem tako, da se bom zgleda moral kar navadit =P. je pa neizpodbitno res, da so s temi tremi modeli linije DS na zelo hitri in zelo direktni poti k temu kar danes poznamo pod "premiumski nemški trio"!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a drugmirko Če jan 05, 2012 11:44 am

vidu danes zjutraj enega metalik temno sivega s ksenoni in ledicami na semaforju pred tunelom pri lutkovnem gledališču.... =I

sicer je blo tistih par sekund "mimovoza"prekratek čas (katerega pol je itak šlo za to, da sem sploh dojel v kaj gledam =P) za kako "poglobljeno" oceno ampak tako na hitro lahko mirno rečem, da avto zgleda tak space shuttle, da me v tem trenutku slatko "boli" tisti "organ" za to, kako trdo se pelje....
I WANT ONE!
Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a Marek_ Če jan 05, 2012 12:05 pm

A je bil slovenski?
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a drugmirko Če jan 05, 2012 8:19 pm

niks!
sicer je bla tablca zadnja stvar za katero sem gledal na njemu ampak mislim, da je bil taljanac... najvrjetneje tisti, katerega test bomo lahko prebrali drug teden v avtomagazinu...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a Gosic So jan 21, 2012 10:23 pm

Videl, na rudniku z francoskimi tablicami. Zadeva je ogromna (visoka, ko kak mali SUV). LED žarometi so vpadljivi :-P , zato sem ga tudi hitro opazil.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a drugmirko Ne jan 22, 2012 7:24 pm

se absolutno strinjam z "vpadljivostjo".... tudi meni se je takoj "za oko zataknil", čeprav je bil definitivno zadnji model, ki bi ga pričakoval na cesti. se mi pa ni zdel ogromen.... predvsem ne visok. širok da, visok pa niti ne! z boka mi je deloval manjši, manj glomazen in nižji od recimo karvanske Astre...
živeo drugmirkooooo!!!!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov