jorgeus je napisal/-a:Strinjam se, da nek model znotraj znamke nadaljuje logično neko obliko, jo smiselno nadgradi in tako naprej... Mislim pa, da je z globalizacijo prišlo do nekega pojava, ko je možnost izbire čedalje manjša. Primer Audi-ja ali še bolje Seata kaže na to, da če ti oblika ne potegne pa ti ustreza recimo vse ostalo (performance, počutje, varnost bla bla bla), maš na voljo dvoje: požreš knedelj in plačaš ter se voziš v nečem, kar je OK ali pa se odločiš za drugo znamko. Pri Seatu so pojamrali, da so z novo obliko izgubili mnogo zvestih strank, ker jim nova forma ne potegne. A ker razen Ibice ne morejo ponuditi drugega izgleda, so šle stranke drugam. Seveda se proizvajalcem splača delati med seboj zelo podobne modele, kajti s tem si pocenijo proizvodnjo. To nima nobene veze z oblikovlaskimi ambicijami, ta trend je logična posledica kako konkurirati na trgu in imeti čim manj stroškov. Proizvodnja ostaja enaka...cene višje. Dobiček v primeru Audija torej zagotovljen. Osebno svet gledam skozi ustvarjalne oči, skozi oči zahtevnega kupca, ki želi in pričakuje več, še posebno za avto, katerega previsoka cena nima utemeljene podlage. Strinjam se z vsemi, ki pravite, da je to poslovno pametno s strani Audija, kot je smiselno s strani trgovcev z oblačili, ki ti vsi ponujajo 5 najbolj znanih znamk, ko pa povprašaš po kakšni malo bolj ekstravagantni pa se moraš ponjo odpraviti v Munchen ali Dunaj.... In sedaj še pojav, ko prihaja do povezovanja različnih znamk, sodelovanja ali celo prevzema, ko močnejša začne diktirati dizajn šibkejši (samo poglejte primer Nissana, Škode...)...pa vas vprašam, vam je res tako privlačen svet, kjer boste lahko na koncu izbirali med 5 različnimi stvaremi? Ko bo individualizem, originalnost samo še pojem v starih zaprašenih slovarjih? Zame osebno je to zmanjševanje opcij izbire hud korak nazaj in precej zaskrbljujoče pa ne samo na tem področju, ampak na sploh.
Sprašuješ se o recimo temu (mogoče ni najprimernejša beseda, ampak boljše ta hip nisem našel) pomanjkanju individualnosti, originalnosti … iz napisanega je moč sklepat, da daješ poudarek predvsem obliki oz vsemu, kar oko najprej opazi na avtomobilu.
Individualnosti, originalnosti je na AUDI -ju veliko tudi »pod kožo«. Vprašujem se : ne opaziš, ne dojameš, ne razumeš, ne pričakuješ, ne zahtevaš …?
Praviš, da gledaš svet skozi ustvarjalne oči, oči zahtevnega kupca – vprašujem se koliko si zahtevna – to kar ti AUDI lahko ponudi, lahko ponudi zgolj peščica konkurentov. Verjetno se boš strinjala, da je za to brez dvoma potrebna ustvarjalnost.
Na kratko : iz prebranega sklepam, da si ali zgolj premalo zahtevna ali pa je tvoja zahtevnost poudarjena na obliki oz temu kar oko najprej opazi
LP