Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo So feb 24, 2007 7:17 pm

Se v skoraj vsem strinjam z jorgeus! Sem že napisal, da so mi novi Audiji lepi vendar s to svojo hišno obliko preveč dolgočasni. Tukaj odvzamem Q7, ki je zame minibus z Quattro pogonom in z eleganco Iveco Dailyja...

A5 kot kupe bi lahko odražal drugačno obliko. Nekaj samosvojega in ne podrejenega hišnim smernicam.

Pa še malo primerjave z BMWjem, ki je po mnenju določenega števila ljudi grd, vesoljski in še marsikaj... BMW je vpeljal zelo avantgardno obliko (revolucija v pravem pomenu besede) v svoje modele in stavil, da se bodo prodajali. In kaj se je zgodilo? Prodajajo se bolje kot prej... Očitno so zadeli. Po tem tudi sklepam, da če bi se Audi enkrat otresel te lastne dolgočasne oblike, da prodaja sigurno ne bi padla.

Pa še malo primerjave med hišnimi modeli in oblikovalsko dolgočasnostjo v zadek modelov:

Slika
Slika
Slika
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
Drasoss
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Pe dec 26, 2003 1:32 am

Napisal/-a Drasoss So feb 24, 2007 7:27 pm

Še pomnite tovariši ko je BMW redizajniral komplet linijo, so začel BMW-jarji bruhat ( http://www.petitiononline.com/STOPCB/petition.html ) mislim da se te igre pri Audiju ne bodo igral razen v primeru drastične prodaje, kar pa mislim da se ne bo zgodilo v kratkem. (ps. ta novi BMW-i so prau fletni)
 
Uporabniški avatar
Sazo
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Po apr 25, 2005 7:10 pm

Napisal/-a Sazo So feb 24, 2007 7:34 pm

un na 6ti strani je zadi skor kopija 3ke bmja coupeja :lol:
Kdo je bl nor??? Jst al ti???
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter So feb 24, 2007 7:49 pm

Sh3bO: tudi Audiji se s svojo "dolgočasnostjo" prodajajo bolje kot prej, poleg tega pa so se meni osebno zdeli absolutno absurdni ko so dali gor novo masko in naredili tebi dolgočasne avante v že skoraj kupeje (A6). Meni se zdi tvoja oblikovalska dolgočasnost bolj kot oblikovalski dosežek.

Glede BMWja pa nisem videl še nobene revolucije glede oblikovanja od kar so predstavili 5erja, čeprav 3 coupe ni slab. Bmw 1, X3, X5 in (še posebej) 3 pa se mi zdijo zelo avantgardni in oblikovalno izivajoči, na katere so stavili da se bodo prodajali -zakaj se le nebi če imajo propeler na haubi. Primer tega je 5 in 7, čeprav nebi rekel da 7 blesti po prodaji.

Se pa strinjam da A5 ni nič posebnega glede na to da je nov, po pravici povedano majhno razočaranje glede na špijonke. Osebno mi deluje italjansko, samo razgiban pleh, in premalo ostrih zunanjih detailov
Slika
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker So feb 24, 2007 7:51 pm

Edino prav da je podobnost med modeli očitna, ne samo da je prav - tud logično je. Za marsikoga mogoče res malo preveč podobno ampak to je spet stvar okusa (debatiramo lahko v nedogled).

Sicer pa tud pri BMW-ju je podobnost zelo opazna:

Slika

Slika

In prav je tako!
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo So feb 24, 2007 8:12 pm

@Spyker: Podobnost med E61 in E91 je manjša kot med A3 sportback in obemi večjimi avanti.

@Tomcatter: Ta 'futuristična' in revolucionarna oblika se prodaja, ker ima propeler. Se strinjam. Futuristična oblika bi se isto prodajala če bi imela štiri krogce na haubi. Osebno se mi zdi škoda, da Audi ne naredi takšnega preskoka v oblikovanju kot ga je naredil BMW z vsemi serijami.
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi So feb 24, 2007 8:27 pm

Strinjam se, da nek model znotraj znamke nadaljuje logično neko obliko, jo smiselno nadgradi in tako naprej... Mislim pa, da je z globalizacijo prišlo do nekega pojava, ko je možnost izbire čedalje manjša. Primer Audi-ja ali še bolje Seata kaže na to, da če ti oblika ne potegne pa ti ustreza recimo vse ostalo (performance, počutje, varnost bla bla bla), maš na voljo dvoje: požreš knedelj in plačaš ter se voziš v nečem, kar je OK ali pa se odločiš za drugo znamko. Pri Seatu so pojamrali, da so z novo obliko izgubili mnogo zvestih strank, ker jim nova forma ne potegne. A ker razen Ibice ne morejo ponuditi drugega izgleda, so šle stranke drugam. Seveda se proizvajalcem splača delati med seboj zelo podobne modele, kajti s tem si pocenijo proizvodnjo. To nima nobene veze z oblikovlaskimi ambicijami, ta trend je logična posledica kako konkurirati na trgu in imeti čim manj stroškov. Proizvodnja ostaja enaka...cene višje. Dobiček v primeru Audija torej zagotovljen. Osebno svet gledam skozi ustvarjalne oči, skozi oči zahtevnega kupca, ki želi in pričakuje več, še posebno za avto, katerega previsoka cena nima utemeljene podlage. Strinjam se z vsemi, ki pravite, da je to poslovno pametno s strani Audija, kot je smiselno s strani trgovcev z oblačili, ki ti vsi ponujajo 5 najbolj znanih znamk, ko pa povprašaš po kakšni malo bolj ekstravagantni pa se moraš ponjo odpraviti v Munchen ali Dunaj.... In sedaj še pojav, ko prihaja do povezovanja različnih znamk, sodelovanja ali celo prevzema, ko močnejša začne diktirati dizajn šibkejši (samo poglejte primer Nissana, Škode...)...pa vas vprašam, vam je res tako privlačen svet, kjer boste lahko na koncu izbirali med 5 različnimi stvaremi? Ko bo individualizem, originalnost samo še pojem v starih zaprašenih slovarjih? Zame osebno je to zmanjševanje opcij izbire hud korak nazaj in precej zaskrbljujoče pa ne samo na tem področju, ampak na sploh.
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So feb 24, 2007 9:04 pm

Se popolnoma strinjam z Jorgeus-ico :D , razen v tem, da je podobnost posledica zahtev po pocenitvi proizvodnje. Pocenitev zaradi podobnosti je kvečjemu na strani razvoja (manjši stroški za dizajn, hitrost razvoja in uvajanja novih modelov, hitrejše obračanje kapitala...) in ne toliko v proizvodnji sami.

Gotovo pa je podobnost predvsem marketinška strategija izgradnje "Znamke" (prepoznavnost a la Apple ipd - torej ne samo med avtomobilisti na cesti!). Tudi zato so tako konzervativni....

Čas bo pokazal, kdaj jim bo kapnilo, da inventivnost v tehniki/tehnologiji ("Prednost je v tehniki" kot drugi Audijev steber marketinškega pozicioniranja) hodi z roko v roki z inventivnostjo tudi v obliki/dizajnu. Njuno ločevanje ne samo onemogoča sinergične učinke - dolgoročno je tudi kontraproduktivno!

V čakanju na večjo inventivnost novega šefa Audijevega dizajna (ravnokar prišel iz Alfe - glej citat) in predvsem vsaj nekaj poguma Audijevih šefov predstavljam koncept Imperator Slovenca Aleksandra Praperja (predstavljen na 20. Bienalu industrijskega oblikovanja - BIO). Več o tem

Če bi Audi imel j***a za dat ven kaj podobnega (A 11 mogoče? :lol: ), bi ga takoj odlepilo daleč od BMW-ja, s katerim se tako radi primerjajo.

Slika
Slika
Slika

in še malo pretirana notranjost
Slika

Wolfgang Josef Egger vodja oblikovanja pri Audiju

Wolfgang Josef Egger (44) bo 1. maja 2007 postal vodja oblikovanja v koncernu Audi. Egger bo tako nasledil Walterja Mario de’Silva, ki je s 1. februarjem pre­vzel mesto vodje oblikovanja v koncernu Volkswagen. "Z zapolnitvijo te funk­cije bo Audi utrdil svoj neodvisni značaj na področju oblikovanja in s tem okrepil pomen te svoje temeljne značilnosti," je povedal Rupert Stadler, pred­sednik uprave družbe Audi AG.

Oblikovalska ekipa koncerna Audi je tako spet popolna: pri znamki Audi je za oblikovanje odgovoren Stefan Sielaff, ki je to funkcijo prevzel že marca 2006.

Wolfgang Josef Egger je svojo poklicno pot začel leta 1989 kot oblikovalec pri znamki Alfa Romeo. Vodilne funkcije na področju oblikovanja so ga devet let kasneje vodile v družbo SEAT, leta 2001 pa k znamki Lancia. Nazadnje je bil Egger vodja oblikovanja pri znamki Alfa Romeo.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter So feb 24, 2007 10:49 pm

Imperator se mi ne zdi tako kričeč da si ga Audi nebi upal vn dat (mogoče sprednje luči), ampak bi ga verjetno morali toliko spremenit da bi biu neprepoznaven
Slika
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Ne feb 25, 2007 8:33 am

@ esem, napisano glede pocenitve zaradi prozvodnje je posledica tega, kar so mi povedali pri Seatu...Namreč, zakaj takšna razlika med konceptom Salsa in potem realiziranim Leonom? Zato, da jim ni bilo potrebno popolnoma spremeniti celotne prizvodne linije, da so lahko uporabili že obstoječo od ta starega Leona, zato so tudi bili storjeni kompromisi glede končne forme, ki je sedaj le medla kopija sicer meni zelo dobro nastavljenega koncepta s karakterjem.

Definitivno Audi potrebuje več "Imperatorjev" in potem kakšnega, ki pride na trg. Ravno s coupe-jevso različico, bi si lahko privoščili odklon in tipanje za mogoče malo bolj svežo formo. Konec koncev cuope-ji ponavadi niso primerni za poslovne avtomobile ali za starejše gospode, ki prisegajo na klasiko, tu bi res lahko probali najti nov krog kupcev. Res škoda.
Obey me. You'll be happier.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Ne feb 25, 2007 8:48 am

jorgeus je napisal/-a:Strinjam se, da nek model znotraj znamke nadaljuje logično neko obliko, jo smiselno nadgradi in tako naprej... Mislim pa, da je z globalizacijo prišlo do nekega pojava, ko je možnost izbire čedalje manjša. Primer Audi-ja ali še bolje Seata kaže na to, da če ti oblika ne potegne pa ti ustreza recimo vse ostalo (performance, počutje, varnost bla bla bla), maš na voljo dvoje: požreš knedelj in plačaš ter se voziš v nečem, kar je OK ali pa se odločiš za drugo znamko. Pri Seatu so pojamrali, da so z novo obliko izgubili mnogo zvestih strank, ker jim nova forma ne potegne. A ker razen Ibice ne morejo ponuditi drugega izgleda, so šle stranke drugam. Seveda se proizvajalcem splača delati med seboj zelo podobne modele, kajti s tem si pocenijo proizvodnjo. To nima nobene veze z oblikovlaskimi ambicijami, ta trend je logična posledica kako konkurirati na trgu in imeti čim manj stroškov. Proizvodnja ostaja enaka...cene višje. Dobiček v primeru Audija torej zagotovljen. Osebno svet gledam skozi ustvarjalne oči, skozi oči zahtevnega kupca, ki želi in pričakuje več, še posebno za avto, katerega previsoka cena nima utemeljene podlage. Strinjam se z vsemi, ki pravite, da je to poslovno pametno s strani Audija, kot je smiselno s strani trgovcev z oblačili, ki ti vsi ponujajo 5 najbolj znanih znamk, ko pa povprašaš po kakšni malo bolj ekstravagantni pa se moraš ponjo odpraviti v Munchen ali Dunaj.... In sedaj še pojav, ko prihaja do povezovanja različnih znamk, sodelovanja ali celo prevzema, ko močnejša začne diktirati dizajn šibkejši (samo poglejte primer Nissana, Škode...)...pa vas vprašam, vam je res tako privlačen svet, kjer boste lahko na koncu izbirali med 5 različnimi stvaremi? Ko bo individualizem, originalnost samo še pojem v starih zaprašenih slovarjih? Zame osebno je to zmanjševanje opcij izbire hud korak nazaj in precej zaskrbljujoče pa ne samo na tem področju, ampak na sploh.


Sprašuješ se o recimo temu (mogoče ni najprimernejša beseda, ampak boljše ta hip nisem našel) pomanjkanju individualnosti, originalnosti … iz napisanega je moč sklepat, da daješ poudarek predvsem obliki oz vsemu, kar oko najprej opazi na avtomobilu.

Individualnosti, originalnosti je na AUDI -ju veliko tudi »pod kožo«. Vprašujem se : ne opaziš, ne dojameš, ne razumeš, ne pričakuješ, ne zahtevaš …?

Praviš, da gledaš svet skozi ustvarjalne oči, oči zahtevnega kupca – vprašujem se koliko si zahtevna – to kar ti AUDI lahko ponudi, lahko ponudi zgolj peščica konkurentov. Verjetno se boš strinjala, da je za to brez dvoma potrebna ustvarjalnost.

Na kratko : iz prebranega sklepam, da si ali zgolj premalo zahtevna ali pa je tvoja zahtevnost poudarjena na obliki oz temu kar oko najprej opazi


LP
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Ne feb 25, 2007 9:14 am

Preberi si še enkrat malo bolj natančno, vsaj tale del:
Primer Audi-ja ali še bolje Seata kaže na to, da če ti oblika ne potegne pa ti ustreza recimo vse ostalo (performance, počutje, varnost bla bla bla), maš na voljo dvoje: požreš knedelj in plačaš ter se voziš v nečem, kar je OK ali pa se odločiš za drugo znamko
Nihče ne dvomi o kvalitetah Audija v tej temi, govorimo o formi! Ja, o oblikovanju. O enemu izmed področij v avtomobilizmu, ne o tem, kaj je meni všeč in kaj je tebi všeč. Govorimo o tisti piki na i, ki jo pri Audi-ju pogrešamo. Nihče ni rekel, da Audi ni ustvarjalen na ostalih podorčjih ali celo da ni konkurenčen ali da je oblikovan slabo. Resnično mi ni jasno, kako lahko iz naftalina potegneš nekaj, kar nima prav nobene zveze z trenutnim razglabljanjem. Zajemi sapo in preberi še enkrat kar je bilo napisano do sedaj in boš ugotovil, da je tvoj post neumesten. Če govorimo o oblikovanju, potem se vse nanaša na to, tudi moja zahtevnost. To, da jemlješ besede izven konteksta in kot zagrizen pristaš nemcev iščeš provokacije tam, kjer to res ni potrebno, se mi zdi pa kratkomalo nezrelo.
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne feb 25, 2007 11:39 am

kako lahko 3. na forumu predstavljate svetovno populacijo?
A8 oblikovno konkurira, A6 pravtako
A4 peša, ker je konkurenca premočna, A3 je tudi med lepšimi predstavniki, tudi TT je eden lepših predstavnikov, r8 je oblikovno zanimiv
Q7- o tem bi se pa dejansko dal razglablat-. men je velka gajba- s faljenim prednjim koncem, audi fani trdijo, da je čudovit
Audi se je vedno smatral za enega lepših avtomobilov na trgu- zdej če ma konzervativne poteze- kaj je z tem narobe?- svojo obliko so dodelali do potankosti, za razliko od bmwja, kjer se vidi, da so oblikovalsko še čisto na začetku- nimajo čistih, dodelanih linij- so pa zanimivi- samo vsaka znamka se ne more igrat s tem
audi je malce bolši VW, in s konzervativno obliko, čistimi linijami lahko umetno dodajo malo tiste aristokratnosti, ki sami znamki manjka
A5 se bo prodajal, ker je dovolj lep- če bo le tako hiter kot bmw 3 coupe
lp
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Ne feb 25, 2007 12:04 pm

Sam jz res ne štekam, kaj res ne znate brati al kaj?

1. kdo je rekel, da predstavljamo svetovno populacijo?
2. kdo je rekel, da oblikovalsko ne konkurira?
3. kdo je rekel, da če ohranjajo konzervativno obliko, da je s tem kaj narobe?

Pišuka človek napiše, da bi se mu zdelo dobro, če bi z enim modelom mogoče Audi poskusil s svežo novo formo (konec koncev, če bi pežo vztrajal pri škatlastih oblikah in ne bi pri coupe-ju 406 presegel te okvire, jo zmehčal, ne bi nastal oblikovno eden najlepše in najboljše oblikovanih avtov). Tudi ne gre za forsiranje ideje o tem, da mora zamenjati formo celi paleti modelov, ki jih ima... Mislim res ne štekam, a je tako težko malo misliti zraven, ko preberete neko mnenje. Res ste eni kljukci...
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Ne feb 25, 2007 12:22 pm

Joregus, se kar strinjam s tabo :) Daljšega odgovora se bom vzdržal, rad bolj berem zadnje cajte :)

Sicer pa...glede Imperatorja, mogoče le kot zanimivost - ta model že obstaja in ne le v obliki kot jo poznate iz zgornjih slik (zrisan koncept) ampak avto se je dejansko vozil po cesti. Audi ga je naredil leta 1927 in je veljal za enega izmed prestižnejših avtomobilov tistih časov z velikim V8 motorjem:

Slika

Upam da kakšni modi niso jezni ker to ni v povezavi z A5...
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Ne feb 25, 2007 12:24 pm

Aja pa še neki, da ne bo kdo rekel da sem OT. Znani so motorji:

- 3.2 FSI quattro - 265 KM, 330 Nm, 9.7 l, 232 g/km
- 3.0 TDI quattro - 240 KM, 500 Nm, 7.2 l, 191 g/km
- S5 - 4.2 FSI quattro - 354 KM, okoli 450 Nm, 12.4 l, 298 g/km
- že znani 2.7 TDI
- prihajajoči 1.8 TFSI
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po feb 26, 2007 10:49 am

CERES je napisal/-a:
Nixxon je napisal/-a:
CERES je napisal/-a:Sam glej kdo misliš da dela nove razrede med avtomobili? Dela jih trg. Kdo pa je trg? Mi.


Mi niti ne delamo. Dela jih industrija, ter nas prepriča da to rabimo in smo iskali že celo življenje in da to hočemo. Oni pa od tega potem služijo. Seveda so nekateri hibridi za določen krog ljudi dobri, za nekatere bi bilo vseeno če bi imeli navadno limuzino, pa se tega niti ne zavedajo,...


Ja deloma. Potem bi mi lahko rekli določenemu razredu ne. Sam maš pa prav ko nas prepričajo da mi to rabimo. In potem smo v popolnoma drugačnih vodah. Reklame naš razum čistijo in postajamo vse bolj vodljive "lutke" :roll:

Lp


Saj "smo". Tipičen primer je Avantime.
Slika
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Po feb 26, 2007 6:18 pm

Cabriolet:

Slika

Slika
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Po feb 26, 2007 6:21 pm

Na tej sliki pa je krasen ni druge
“The Audi A5 is the most beautiful car I have ever designed”, says Walter de’Silva


Slika
Slika
 
amadejkvas
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Ne maj 21, 2006 6:47 pm

Napisal/-a amadejkvas Po feb 26, 2007 6:27 pm

Men osebno se pa zmeri bol dopade ;)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov