Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To mar 03, 2009 11:51 am

In če bo 180, mislš da nemci ko dajejo motorje notr da se orintirajo na naše razrede zavarovanja :lol: :lol:

GTI zna imeti torej Cuprin 1.4 twinT z 180ps, bi znala prit pa še močnejša zadeva vn (kot sedaj cup)
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- To mar 03, 2009 12:12 pm

geronimo je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
simply je napisal/-a:...ter 1.4 TSI z 122KM.
Tega motorja v Polotu ne bo...
l


V članku na prvi strani piše "Kasneje, natančneje v prvi polovici leta 2010 sledita še 1.4 TSI-ja z nazivnimi 90 kW (122 KM) in polo GTI z enakim motorjem a največjo močjo 132 kW (180 KM)." Verjetno si na a.com tega niso kar sami zmislili, ampak je to v kakem press releasu?

Glede na to, da razpolagam z informacijami o vseh prihajajočih Volkswagnovih motorjih do konca leta 2010 mi lahko verjameš, da je v članku na prvi strani napaka! ;)

mihaing je napisal/-a:Na nemških straneh sem bral da naj bi bil 1.6TDI blue motion od 18.000 EUR :rofl

Kot sem že ene 100-krat napisal, ampak očitno se nekaterih nič ne prime...cene v Nemčiji / Avstriji so popolnoma neprimerljive s cenami v SLO! :roll: Pri nas bodo cene vseh modelov bistveno nižje...

CupraR je napisal/-a:GTI zna imeti torej Cuprin 1.4 twinT z 180ps, bi znala prit pa še močnejša zadeva vn (kot sedaj cup)

Polo GTI bo imel 1.4 TSI s 170 KM
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To mar 03, 2009 12:15 pm

Kul, se pravi bodo "stari" 1.4 notr tlačli??
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- To mar 03, 2009 12:28 pm

CupraR je napisal/-a:Kul, se pravi bodo "stari" 1.4 notr tlačli??

Glede na to, da je bil "stari" 1.4 TSI motor Euro4, v Polo GTI pa bo izpolnjeval Euro5 okoljsko regulativo, gre najmanj za "posodobljeni" 1.4 TSI! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus To mar 03, 2009 12:41 pm

Tattoo, a to imaš kakšne zanesljive insajderske informacije, na katere se lahko 100 % zanesem?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To mar 03, 2009 12:47 pm

Tattoo- je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Kul, se pravi bodo "stari" 1.4 notr tlačli??

Glede na to, da je bil "stari" 1.4 TSI motor Euro4, v Polo GTI pa bo izpolnjeval Euro5 okoljsko regulativo, gre najmanj za "posodobljeni" 1.4 TSI! ;)


Bolj je letelo na to da ne bo twinT.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing To mar 03, 2009 12:54 pm

Tattoo- je napisal/-a:
mihaing je napisal/-a:Na nemških straneh sem bral da naj bi bil 1.6TDI blue motion od 18.000 EUR :rofl

Kot sem že ene 100-krat napisal, ampak očitno se nekaterih nič ne prime...cene v Nemčiji / Avstriji so popolnoma neprimerljive s cenami v SLO! :roll: Pri nas bodo cene vseh modelov bistveno nižje...


Bistveno nižje??????? :lol: :lol: :lol: :lol:
Madona preden zineš traparijo se prosim prepričaj. Malo poglej na nemški konfigurator, in ga primerjaj z našim.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- To mar 03, 2009 1:18 pm

Cyrus je napisal/-a:Tattoo, a to imaš kakšne zanesljive insajderske informacije, na katere se lahko 100 % zanesem?
;)

Več pa lahko na PM

mihaing je napisal/-a:Bistveno nižje??????? :lol: :lol: :lol: :lol:
Madona preden zineš traparijo se prosim prepričaj. Malo poglej na nemški konfigurator, in ga primerjaj z našim.

Kaj če bi se raje ti prepričal, ko si že tako prekleto pameten, da ti kar škoduje?! :roll:

Golf VI Trendline 1.6 (75 kW / 105 KM):
Nemčija: 18.365 EUR
Slovenija: 15.954 EUR
Avstrija (ker v Avstriji ne prodajajo 1.6 motorja, cena za šibkejšega 1.4 (59 kW / 80 KM)): 17.990 EUR

Sedaj pa naredi nekaj dobrega za ta forum in nehaj biti pameten tam, kjer očitno nimaš pojma...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
roomeo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 606
Pridružen: So jul 21, 2007 7:27 pm

Napisal/-a roomeo To mar 03, 2009 1:28 pm

A ta novi polo bo poleg 1.6 tdi-jev imel še 1.2 tdi 3 cilindre?
1.6 bodo vsi 4 cilindrski?
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing To mar 03, 2009 1:42 pm

Morda pa nima smisla podajati OFF-ov. Pač so v nemčiji še subvencije (2500EUR), ugodna posojila,...

Mislim da je veliko dejavnikov preden se zaletavaš v zid.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To mar 03, 2009 2:10 pm

J. te pogoji, MPC je MPC...
 
geronimo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Če okt 18, 2007 7:48 am

Napisal/-a geronimo To mar 03, 2009 2:40 pm

CupraR je napisal/-a:J. te pogoji, MPC je MPC...


Pod pogojem da je recimo Trendline oprema v Nemčiji in pri nas identična. Za VW ne vem, drugje vem, da so lahko bistvena odstopanja.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban To mar 03, 2009 2:47 pm

Pomembna je t.i. deželna oprema, ki je v nemčiji drugačna kot pri nas, t.j. boljša.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- To mar 03, 2009 3:13 pm

ban je napisal/-a:Pomembna je t.i. deželna oprema, ki je v nemčiji drugačna kot pri nas, t.j. boljša.

Jaz sem prilepil cene primerljivo opremljenih modelov...v Nemčiji moraš namreč pri Trendline še doplačati za radio RCD 210 (ki je pri nas že serijski), ostala oprema je pa enaka tako v Nemčiji, kot v Sloveniji! ;) Razlike v opremo nastanejo potem pri Comfortline in Highline (kjer imajo v Nemčiji serijsko Zimski paket in 17'' platišča Porto, medtem ko je v ostalih Evropskih državah deželna oprema multifunkcijski volan ter tempomat, kar pa moraš v Nemčiji doplačati).

Ampak navkljub vsemu ostaja dejstvo, da so (primerljivo opremljeni) avtomobili v SLO cenejši, kot pa v Nemčiji...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 To mar 03, 2009 3:53 pm

Moram reči, da bolj ko ga gledam, bolj mi je všeč! In prav je, da so zadnje luči take kot so, saj ga ločijo tako od razredne konkurence, kot tudi od hišnih modelov. In meni osebno se dopadejo, pač stvar okusa. :)

Nekdo je omenil, da ni pravih (beri: zmogljivejših) dizlov. Jaz pa menim, da je za ta avtomobilski razred 1.6 TDI 105km že kar konkreten motor. Res pa je, da bi bil dobrošel nek naslednik 1.9 TDI 130km motorja, s katerim je bil Polo že prava mala raketa.

Torej vse lepo in prav glede novega Pola, čas bo pa pokazal tisto, česar bi se sam osebno pri VW-ju najbolj bal (če bi ga še enkrat kupoval) in to je sama zanesljivost (pokvarljivost), ki zadnja leta ni bila ravno v ponos tej znamki. Žal sem to tudi sam občutil. :( Upam, da so tudi na tem področju dosegli nek napredek.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To mar 03, 2009 5:24 pm

Predvsem mi je všeč ker si ga boš lahko sestavil po svojih željah : navi, avt. klima...
Všečen in upajmo kvaliteten avtomobil.
Ksenon bo imel?

Cenovno bo pa problem takšen avtomobil prodat. Glede na to, da za 14k EUR dobiš dobro opremljenega in močnega Proceeda, ki je razred višje.

Zanimivo pa je to, da nemci vztrajajo pri cenah in ne spuščajo kaj preveč - glede na Kio in Renault.

Mogoče bo pristop takšen kot pri Fiesti ( že takoj na začetku 1000EUR popusta... ).
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus To mar 03, 2009 5:49 pm

Ksenon bo, vendar piše, da pride kasneje (enako je blo že pri Sciroccotu).
 
Uporabniški avatar
berlonso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1152
Pridružen: Po nov 05, 2007 9:18 pm

Napisal/-a berlonso To mar 03, 2009 6:22 pm

meni osebno (čeprav sm bolj antivagouc) najlepši Polo po letniku tam 1996... lepa oblika in lepe zadnje luči, le cena je ostala vag žau...
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Če mar 05, 2009 11:24 am

Prilagam cenik za novega polota.
Zanimivo da ni vseh motornih izvedenk. Od trenutne cene odštejte še par jurčkov, kot je rekel senna :lol:

O cenah si pa mislite vsak po svoje.
Priponke
technik-preise_der-neue-polo.pdf
(631.48 KiB) Prenešeno 229 krat
 
fiatpowered
Novinec
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Pe mar 09, 2007 6:10 pm

Napisal/-a fiatpowered Če mar 05, 2009 12:10 pm

samo s higline opremo pa telimi 5 krakimi 17" kolesi bo pa pravi lepotec, dobr jim je ratalo, lepši je kot golf
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov