Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr jun 03, 2009 2:20 pm

A tebi je bil prejšnji Audi tako nagravžen, ali zakaj tak bes?
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Sr jun 03, 2009 2:26 pm

sonic je napisal/-a:A tebi je bil prejšnji Audi tako nagravžen, ali zakaj tak bes?


A zdej ker pa je imel audi to armaturko jo morajo ponujati v kvazi novih vozili in modelih pa so OK? Mislim da s takim nastopanjem na trgu ne bodo daleč prišli sicer pa tudi nikoli ne bodo, še posebej ne s takim početjem ko kupiš več kot napol zastarel design in tehnologijo.

Za moje pojme je to enako kot bi si na steno obesil stari koledar. Morda pa res le moti samo mene.
 
Uporabniški avatar
ESTEMP
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: To dec 30, 2008 7:24 pm
Kraj: gorenjska

Napisal/-a ESTEMP Sr jun 03, 2009 2:31 pm

mihaing je napisal/-a:men se ob tem avto dobesedno bruha

SAMO POGLEJTE KAKŠNA JE RAZLIKA MED STARIM AVDIJEM IN NOVIM SEATOM

Slika



Slika

Pizde še volana niso spremenili. Drugačni so samo zračniki na armaturi to pa je tudi vse. Prav nagravžno pošenje velikega koncerna


Tudi zracniki niso drugacni!glej A4 cabrio!
Priponke
7d42_19.JPG
Zadnjič spremenil ESTEMP, dne Sr jun 03, 2009 2:43 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr jun 03, 2009 2:42 pm

mihaing je napisal/-a:men se ob tem avto dobesedno bruha

SAMO POGLEJTE KAKŠNA JE RAZLIKA MED STARIM AVDIJEM IN NOVIM SEATOM

Slika



Slika

Pizde še volana niso spremenili. Drugačni so samo zračniki na armaturi to pa je tudi vse. Prav nagravžno pošenje velikega koncerna

In zakaj take reakcije? itak si ga ne boš kupu.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr jun 03, 2009 2:55 pm

mihaing je napisal/-a:
sonic je napisal/-a:A tebi je bil prejšnji Audi tako nagravžen, ali zakaj tak bes?


A zdej ker pa je imel audi to armaturko jo morajo ponujati v kvazi novih vozili in modelih pa so OK? Mislim da s takim nastopanjem na trgu ne bodo daleč prišli sicer pa tudi nikoli ne bodo, še posebej ne s takim početjem ko kupiš več kot napol zastarel design in tehnologijo.

Za moje pojme je to enako kot bi si na steno obesil stari koledar. Morda pa res le moti samo mene.

Res ne vem, kaj nekateri delate iz tega tako dramo...že od vsega začetka je jasno, da gre za Badge Engineering z malenkost spremenjenim sprednjim / zadnjim delom?! :roll: In glede na to, da je Exeo daaaleč najbolj kvaliteten avto v vsej Seatovi prodajni paleti je to prej prednost, kot pa slabost...in Seat je tak avto krvavo potreboval!

Glede zastarelega designa in tehnologije je pa tako, da marsikateri super-duper popolnoma na novo razviti konkurent še danes ne more dosegati te "napol zastarele tehnologije" in kvalitete izdelave...žalostno, ampak resnično! :oops:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Sr jun 03, 2009 3:14 pm

Mah fora je v tem da vse tele koncerne nadzoruje ena hiša. In kar je to, je da je to 'cenejši audi', za ljudi kateri si pravega audija nemorjo privoščit in delajo na tem da bojo imeli čim več ljudi in čim več dobička. Najlažje pa je bit najbolša značka na svetu ko te nekdo kupi, s tem si v skupini koncernov in vse pobereš s teh koncernov, eni so dražji eni cenejši, uglavnem bučke tralala, denar pa se obrača. Se malo pa bo deljen svet. Europa skup, azija skup.
 
BlazR
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Po dec 15, 2008 4:22 pm

Napisal/-a BlazR Sr jun 03, 2009 3:52 pm

Dobro, tega, da exeo ni nov avto, noben niti ne zanika. In tut ne vidm razloga, zakaj bi mogu bit. Sej ne rečm, men se tut ne dopade, sam, če se je seatu zdel, da rab eno limuzino, ne vem, kva je narobe s tem, da enostavno uporabi starega avdija, ki sicer ni več prestižen, je pa še čist solidn. Tistih kupcev, ki stavijo na modern dizajn znotraj in zunaj pač ne bojo dobil, bodo pa mogoče kšne druge, npr. tiste, ki so si želel kupt nouga audija pa jim je biu predrg. Sj ne vrjamm, da bo lih prodajni hit, sam se mi pa zdi dobra ideja, da bistveno zmanjšaš stroške razvoja za avto, s katerim tko al tko ne bi dosegu nekih blaznih uspehov. Vprašanje sicer je, zkva se seatu tko nujno zdi d bi meu limuzino v paleti.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Sr jun 03, 2009 5:10 pm

BlazR je napisal/-a:Dobro, tega, da exeo ni nov avto, noben niti ne zanika. In tut ne vidm razloga, zakaj bi mogu bit. Sej ne rečm, men se tut ne dopade, sam, če se je seatu zdel, da rab eno limuzino, ne vem, kva je narobe s tem, da enostavno uporabi starega avdija, ki sicer ni več prestižen, je pa še čist solidn. Tistih kupcev, ki stavijo na modern dizajn znotraj in zunaj pač ne bojo dobil, bodo pa mogoče kšne druge, npr. tiste, ki so si želel kupt nouga audija pa jim je biu predrg. Sj ne vrjamm, da bo lih prodajni hit, sam se mi pa zdi dobra ideja, da bistveno zmanjšaš stroške razvoja za avto, s katerim tko al tko ne bi dosegu nekih blaznih uspehov. Vprašanje sicer je, zkva se seatu tko nujno zdi d bi meu limuzino v paleti.


V ničemr se ne strinjam s tvojo razlago (razen da ti ni všeč) :lol: : Me prav zanima koliko ljudi bo vedelo da je notranjost od avdija? Pa še tisti ki ga bo kupil misliš da ravno zaradi armaturke?

Ne mi bluzit o neki ekonomičnosti, če stane 1.6 (105KM) verzija 20.000EUR. Kako pa so potem uspeli avtomobile spravit na trg za tako ceno recimo Insignia, C5,... z totalno drugim dizajnom in tehnologijo?

Ni čudno zakaj se nekatre firme nikoli ne poberejo nule.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr jun 03, 2009 6:16 pm

Ni čudno zakaj se nekatre firme nikoli ne poberejo nule.


Jim ni treba, saj jih krpa VW.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Sr jun 03, 2009 6:31 pm

Glede cene in 26.000 € kolikor pride Exeo. Naj povem, da se tudi za Exeote najdejo kupci - v Celju sta bila dva prodana, en TDI in en bencinec 1.6 za polno ceno že prvi dan prodaje. Tako, da bojazni v stilu: kdo bo pa ta avto kupu, ni.

Kar se pa tiče cene in primerjave z drugimi, da drugje dobiš več se absolutno strinjam - vendar. Tudi Freetrack stane 30.000 € (xnon, 170 KM, TDI, style oprema). A z malo truda jo odpelješ (novo) za 24.000 do 25.000 €. In akcija bo...
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr jun 03, 2009 6:36 pm

Tu gre za malo podoben koncept kot pri Loganu - uporabiš že obstoječe stvari od matične bolj uveljavljene znamke, jih zapakiraš v nov cenen paket in poceni prodajaš.

V obeh primerih bo mnogo ljudi lahko kupilo nov avto, kakršnega za svoj denar prej ne bi dobili, le znamka bo pač malo manj zveneča od izvorne. Proizvajalec pa bo še malo raztegnil svoj profit (zaradi tega motiva sploh lahko ponudi ljudem tako ugodno vozilo).

Skratka, vsi so lahko zadovoljni. Razen konkurence - tukaj mislim tako na eni strani konkurenčne proizvajalce kot na drugi strani tiste posameznike, ki so morda užaljeni, da si nekdo lahko privošči avto, ki je enako kvaliteten kot njihova preplačana nemška znamka, pa cenejši (ali pa bolj kvaliteten kot njihova ne-nemška znamka, pa nič dražji).
Tretja skupina so pa taki kot tisti, ki so jadikovali nad Porschejem, ko je začel z uporabo dizlov, češ kakšna sramota za Porsche - pri tem pa noben od njih verjetno itak nikoli ne bo imel Porscheja. To zadnjo skupino res najmanj razumem, če se izrazim diplomatsko.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr jun 03, 2009 7:30 pm

Cca 24.000€ (gledam nemške) za 2.0TFSi z 200ps je čist ok cena. Kljub "stari" zasnovi je težko pričakovat da se bo taka klasa za 15.000 prodajala.

Smislm tega modela vidim le z močnejšimi motorji (2.0TSI in 2.0 170ps), vse ostalo res ni "konkurenčno".
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Po jun 08, 2009 9:48 am

Exeo ST (torej karavan):

http://www.desktopmachine.com/framepic.php?id=15955&size=1024
http://www.desktopmachine.com/framepic.php?id=15962&size=1024

Tu sm še bral, da naj bi bil septembra zunaj 120-konjski dizel ... Drugače sem pa malo presenečen nad majhnim številom motorjev (3 bencinski, 2 dizelska) - kot v starih časih, ko VW ni vgrajeval nič pametnega v Škode ;)

Lp!
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a LaMike Po jun 08, 2009 10:05 am

Mogoče pa sem eden redkih, ki jim je exeo všeč. Sploh karavanska izvedba. Škoda le, da ni v ponudbi 3.0 tdi motorja :(
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
Uporabniški avatar
Kegl
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1781
Pridružen: Po jan 12, 2009 9:29 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Kegl Po jun 08, 2009 12:27 pm

sm ga glih danes med šihtom vidu...je bil bele barve...pa ni nč posebnga ta avto! ni tut tok grd sam osebno ga glih nebi kupu. sploh mi pa ne potegne zadnji del pa ne vem zakaj! pa zanimivo je to da ma čist isto armaturko kot audi kar je čist mim :D
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Pe jun 12, 2009 4:46 am

mihaing je napisal/-a:
BlazR je napisal/-a:Dobro, tega, da exeo ni nov avto, noben niti ne zanika. In tut ne vidm razloga, zakaj bi mogu bit. Sej ne rečm, men se tut ne dopade, sam, če se je seatu zdel, da rab eno limuzino, ne vem, kva je narobe s tem, da enostavno uporabi starega avdija, ki sicer ni več prestižen, je pa še čist solidn. Tistih kupcev, ki stavijo na modern dizajn znotraj in zunaj pač ne bojo dobil, bodo pa mogoče kšne druge, npr. tiste, ki so si želel kupt nouga audija pa jim je biu predrg. Sj ne vrjamm, da bo lih prodajni hit, sam se mi pa zdi dobra ideja, da bistveno zmanjšaš stroške razvoja za avto, s katerim tko al tko ne bi dosegu nekih blaznih uspehov. Vprašanje sicer je, zkva se seatu tko nujno zdi d bi meu limuzino v paleti.


V ničemr se ne strinjam s tvojo razlago (razen da ti ni všeč) :lol: : Me prav zanima koliko ljudi bo vedelo da je notranjost od avdija? Pa še tisti ki ga bo kupil misliš da ravno zaradi armaturke?

Ne mi bluzit o neki ekonomičnosti, če stane 1.6 (105KM) verzija 20.000EUR. Kako pa so potem uspeli avtomobile spravit na trg za tako ceno recimo Insignia, C5,... z totalno drugim dizajnom in tehnologijo?

Ni čudno zakaj se nekatre firme nikoli ne poberejo nule.


Se popolnoma strinjam.


sonic je napisal:
Tu gre za malo podoben koncept kot pri Loganu - uporabiš že obstoječe stvari od matične bolj uveljavljene znamke, jih zapakiraš v nov cenen paket in poceni prodajaš.

V obeh primerih bo mnogo ljudi lahko kupilo nov avto, kakršnega za svoj denar prej ne bi dobili, le znamka bo pač malo manj zveneča od izvorne. Proizvajalec pa bo še malo raztegnil svoj profit (zaradi tega motiva sploh lahko ponudi ljudem tako ugodno vozilo).

Skratka, vsi so lahko zadovoljni. Razen konkurence.


Hja, kratkoročno je to mogoče pametna poteza in "vsi" so lahko zadovoljni, mogoče so določeni dobički, vendar koikšni. To kar delajo šefi VW koncerna Seatu je zame še kako svinjsko (pardon izrazu) mačehovki odnos, ki ne pelje nikamor razen v propad, to je dolgoročno gledano samomor - ker če mislijo to uvesti kot stalno prakso (I HOPE NOT) bo še to malega ugleda, ki ga ima ta znamka izginilo. In to je dolgoročno vse prej kot pametno in prav konkurenca se dolgoročno tega lahko še kako veseli. :huh:

Badge inžiniring je razumljiv, takrat ko neka družba nima kaj dosti denarja, vendar pa temu ni tako v primeru VW koncerna, tko da,... :ue :jao:

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Pe jun 12, 2009 9:16 am

To kar delajo šefi VW koncerna Seatu je zame še kako svinjsko (pardon izrazu) mačehovki odnos
Zakaj? Ker dajo preizkušeno in že obstoječo tehnologijo na voljo Seatu, ki zato ne rabi imet stroškov z lastnim razvojem?

Pri tem je treba upoštevati, da je za Seat verjetno zelo pomemben prav domači (španski) trg. Nekje sem preblral, da Španci smatrajo svoje Seate kot cenovno ugodno znamko, Audi in tudi VW pa se tam smatra kot 'premijska' znamka.
Po eni strani je treba razumeti Audi, da ne bo dajal svoje zadnje tehnologije kar zastonj - pa tudi če bi jo, bi za Seat izdelava takega avta bila dražja in ne bi mogel ponuditi tako ugodne cene. S tem pa bi izgubil mnogo potencialnih kupcev.
Zato je tudi v interesu Seata, da lahko za ugodno ceno ponudi določeno kvaliteto (pa čeprav par let star dizajn, še vedno bo privlačilo mnoge kupce) in s tem tudi dosega dobiček. Ne vidim razloga da bi bili na trgu limuzine šele od 30-40 tisoč EUR in navzgor. Eni bi radi kupili malo cenejše (tudi če ni vrhunska zadnja tehnika, ampak le malenkostno in komaj opazno pod njo), in zakaj ne bi kak proizvajalec služil s tem da kupcem to ponudi.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe jun 12, 2009 10:06 am

sonic je napisal/-a:
To kar delajo šefi VW koncerna Seatu je zame še kako svinjsko (pardon izrazu) mačehovki odnos
Zakaj? Ker dajo preizkušeno in že obstoječo tehnologijo na voljo Seatu, ki zato ne rabi imet stroškov z lastnim razvojem?

Pri tem je treba upoštevati, da je za Seat verjetno zelo pomemben prav domači (španski) trg. Nekje sem preblral, da Španci smatrajo svoje Seate kot cenovno ugodno znamko, Audi in tudi VW pa se tam smatra kot 'premijska' znamka.
Po eni strani je treba razumeti Audi, da ne bo dajal svoje zadnje tehnologije kar zastonj - pa tudi če bi jo, bi za Seat izdelava takega avta bila dražja in ne bi mogel ponuditi tako ugodne cene. S tem pa bi izgubil mnogo potencialnih kupcev.
Zato je tudi v interesu Seata, da lahko za ugodno ceno ponudi določeno kvaliteto (pa čeprav par let star dizajn, še vedno bo privlačilo mnoge kupce) in s tem tudi dosega dobiček. Ne vidim razloga da bi bili na trgu limuzine šele od 30-40 tisoč EUR in navzgor. Eni bi radi kupili malo cenejše (tudi če ni vrhunska zadnja tehnika, ampak le malenkostno in komaj opazno pod njo), in zakaj ne bi kak proizvajalec služil s tem da kupcem to ponudi.

vse lepo in prav za seat- samo zna se zgoditi, da bo seat slabo vplival na Audi
rabljenim bi mogla cena drastično pasti - dobro držanje vrednosti pa je ena od pozitivnih lasnosti nakupa nemškega vozila
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Pe jun 12, 2009 12:43 pm

Dvomim da bo tako hudo. Kupci audija zahtevajo in plačajo 4 krogce.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
cordo
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po okt 25, 2004 1:08 pm

Napisal/-a cordo Pe jun 12, 2009 3:18 pm

Kako razburjanje nad Seatom/Audijem.
Ko Renault še vedno štanca stare Cliote, ni krize, Astre so tudi kao KLASIK. .... To je pa BP.....
Pač našli so skupino ljudi, ki nebi kupila (ni dinarčkov) Audija, bojo pa kupili Seata (za malo manj dinarčov). Denar pa ostane v familiji (WAG), sej ni važn al ga zaslužia ata al mama...
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov