Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor Sr maj 06, 2009 8:16 am

esem je napisal/-a:Tudi FIAT se je v zadnjih letih precej spremenil. "Makaronarstva" že nekaj časa ni več - kljub Berlusconiju (ali prav zato - ker jim ne gre preveč na roko).
Najboljši dokaz za to so novi izdelki, ki bi jih lahko bilo z nakupom Opla več - za deljene in s tem manjše razvojne investicije. Skoraj bolj vprašljivo je sodelovanje s Chryslerjem.


Verjamem v takšno prepričanje ... če živiš 100 km od Italije.

Dnevno živeti, poslovati ... z Italijani, je nekaj drugega.

Tudi kvaliteta FIAT-ov je na praktično enaki ravni - glede na konkurenco.

LP
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Sr maj 06, 2009 12:56 pm

Doktor je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Tudi FIAT se je v zadnjih letih precej spremenil. "Makaronarstva" že nekaj časa ni več - kljub Berlusconiju (ali prav zato - ker jim ne gre preveč na roko).
Najboljši dokaz za to so novi izdelki, ki bi jih lahko bilo z nakupom Opla več - za deljene in s tem manjše razvojne investicije. Skoraj bolj vprašljivo je sodelovanje s Chryslerjem.


Verjamem v takšno prepričanje ... če živiš 100 km od Italije.

Dnevno živeti, poslovati ... z Italijani, je nekaj drugega.

Tudi kvaliteta FIAT-ov je na praktično enaki ravni - glede na konkurenco.

LP


Kvaliteta v poslu niti ni bistvena. Bistveno je dosegljiva cena, reklama, da folk kupuje take avte in rezervne dele. S tem pa financira tovarno.
Kvalitetni avti so dražji in težje dosegljivi. Posledica tega pa je slabše poslovanje rezen izjem .Kar dokazuje statistika. Lažje je zbrati manj denarja kot več za nakup avtomobila.
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr maj 06, 2009 1:56 pm

Doktor je napisal/-a:Dnevno živeti, poslovati ... z Italijani, je nekaj drugega.


Upam, da ne enačimo Ponterossa z avtomatizirano visoko tehnološko proizvodnjo FIAT-a?

Imaš pa gotovo vsaj delno prav. Italijanski obrati FIAT-a so precej za poljskimi in tudi za turškimi, kar marsikaj pove.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr maj 06, 2009 4:25 pm

goranTNT je napisal/-a:Menim da ima v tem trenutku Opel precej boljso prodajno paleto. Corsa je že nekaj časa med najbolje prodajanimi, nova Astra je takorekoč predvrati, Insignia pa je postala najbolje prodajan model v srednjem razredu, kar je fenomenalno glede na to kako težko se prodajajo ne premium znamke v srednjem razredu in glede na to kako se je prodajala vectra.
sej to mislim da vsi vemo. Sam nekateri tega vrjetno nebojo priznal
Se mi pa zdi čudno zakaj bi fiat kupil opel, namesto da se združita in skupaj razvijata avte. Torej nekaj v smislu, da se razvoj modela poceni.
LP Rok
 
sviz2000
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po dec 19, 2005 3:11 pm
Kraj: nova gorica

Napisal/-a sviz2000 Sr maj 06, 2009 4:42 pm

moj-avto je napisal/-a:Glede da FIAT kupuje Opel ima denar. Po zdravi kmečki logiki je pač tako.
FIAT je odkupil tovarno v Kragujevcu, bivšo Zastavo v katero mora še dosti denarja vložit za posodobitev proizvodnje FIATA punta. Opel pa je itak že znamka, ki ima nek soliden trg in solidno ime, tako, da FIATU gre nakup kot voda na mlin.
Pač v poslih je tako, da če se hoče nek denar zaslužiti je treba iti tudi v stroške in investicijo. Pri tem pa tudi reskirati.
Italijani niso Slovenci, da kupijo neko firmo z po možnosti z tujim denarjem z tem namenom, da jo uničijo in nato iz nje poberejo čim več denarja in si stlačiti v žep, delavce pa spraviti na cesto. Za dejanja pa ne odgovovarja noben za nič.
Italijanska industrija je resna stvar, gre za izkušeno kapitalistično državo, ki ve kako se da zaslužiti.
V če bi take neumnosti počeli naši tajkuni v Italiji jim bi država zaplenila vse kar imajo, dokler se ne dokaže kaj je bilo zasluženo in kaj pokradeno. In ne samo njim tudi sorodnikom. Stroške, kazni in škodo pa bi plačali iz lastnega žepa. Ni, ni, zajebancije pri zahodnih sosedih.
Pri nas nek bivši komunist se spreobrne v kapitalista pa pokrade narod.
FIAT je v 70. in 80. letih dokazal, da lahko postane na vrhu avtomobilske industrije kot proizvajalec in te čase očitno hoče tudi ponovit. Recesija je pač neka prilika za njih.


khm, khm, a ti pišeš znastveno fantastiko, ali mogoče misliš resno?
glede na to, da si dnar večinoma služim kot svetovalec predvsem italijanskim podjetjem, se že dva dni držim za trebuh ob prebiranju teh izjav.......
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če maj 07, 2009 10:30 am

Fiat ima denar, hehe. Ja, z rdečim minusom spredaj, -6,6 milijarde USD, če smo natančni. :lol:
Šlo se bo za izmenjavo tehnologije, za kar bo Fiat kasneje dobil med 20 in 35% tržnega deleža. Združilo bi se Fiat, Opel, Vauxhall ter Saab. Za Lancio ter AlfaRomeo še ni jasno kam ju bodo uvrstili, definitivno pa bosta od te mineštre ločena Ferrari ter Maserati.

Italijani so gamblerji, ta posel pa na dolgi rok zna izplačati dividende. V plusu pa še nekaj časa ne bodo, to je jasno...
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po maj 18, 2009 7:36 pm

A je to res? Fiatovci naj bi nemškim novinarjem povedali, da bo v primeru nakupa Opla znamka Lancia ukinjena. Saab naj bi se združil s Chryslerjem. To je podobno mojem razmišljanju.

Prevod iz ITA v ANGL via Google Translate:
According to the plan Fiat, Lancia brand will be 'deleted in favor of the Opel, told Automobilwoche someone close to Marchionne. The Saab will be merged with Chrysler for the production of models and sports decappottabili.Allo same time, interviewed by 'Bild am Sonntag', Marchionne said that Fiat and the '''crucial''that''Opel remains a mark strong''.''The plan provides for making our activities' in the car, which will be free of debt,''in this merger.


http://www.ansa.it/site/notizie/awnplus ... 75103.html
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po maj 18, 2009 7:40 pm

martin_krpan je napisal/-a:A je to res? Fiatovci naj bi nemškim novinarjem povedali, da bo v primeru nakupa Opla znamka Lancia ukinjena. Saab naj bi se združil s Chryslerjem. To je podobno mojem razmišljanju.


:?

Upam, da ne!
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Ne jun 07, 2009 7:28 am

Fiat, preden se je umaknil s trzisca ZDA tam koncem 80-ih, je veljal za sinonim ne-kvalitete in se ga starejsi Americani spominjajo kot "Fix It Again, Tony!". Isto tako nekako Renault, Citroen, pa Jugo, ki sploh ni omembe vreden.

No, casi se spreminjajo in upam, da ne bo Fiat ponavljal napake, ki je ze kar zgodovinska: bolj ali manj avtomatsko presajanje in re-badge-iranje avtov s te in one strani Atlantika. Ameriski trg in oblikovanje naj prepustijo Americanom, evropski trg in oblikovanje pa Evropejcem. Mesanje ni nikoli bilo dobro, kar je pokazala zgodovina (Chrysler z Mercedesom, pa GM s Saturnom...) Tudi ZDA niso enoten trg, vecja urbana sredisca (New York, Chicago, Los Angeles, San Francisco, Houston...) so tradicionalno blizja evropskemu okusu, tako po avtih, kot vsem ostalem, kot pa tradicionalni redneck predeli kaksnega Texasa, Alabame ali Oklahome. Tu redko najdes evropske in azijske/japonske avte ter vse ostalo, povezano s tem.


LP iz Chicaga!
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Sr jun 10, 2009 2:28 am

9. junija je bil zadnji rok za zaprtje na stotine Chrysler/Dodge/Jeep dealershipov tukaj v ZDA.

In kako to izgleda Going Out Of Business? Takole:


http://www.oaklawndodge.com/campaign/go ... s-sale.jsp


LP iz Chicaga!
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor Če jun 11, 2009 11:07 am

To bo še hecno/zanimivo spremljat - Chrysler (... ter preostali "preobraženi" ZDA ) + nizka poraba + ... - včeraj misija nemogoče, jutri ...

LP
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe sep 25, 2009 10:51 pm

Je Topolino res zamrznjen?

Google - Prevajanje: italijanščina » angleščina


Fiat: confirmed today the car low cost
Published: Friday, September 25th, 2009 by Fabio Sciarra in: Fiat cars ads

Fiat has confirmed today that it will produce a low-cost model. The assembly lines are already in the process of "warming" since the start of production is really a matter of time: they start in five or six weeks. This model, which is still scarce official information, will be marketed initially in Brazil and Serbia, a country where, however, will be produced.

Brazil in particular the low-cost Fiat, as anticipated last week should call Uno (and have a size between Panda and Grande Punto), will be presented in early 2010. Fiat has so far invested 800 million euros to modernize the establishment of Serbian Kragujevac (Zastava recently acquired in the transaction) and adjusting the forthcoming production.

Serbian factory also might come out in the future a second product, in addition to one: this is the Topolino, whose design, however, has been recently frozen and is not excluded from its complete cancellation of the Fiat industrial plans.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So sep 26, 2009 12:27 pm

AFM spet piše, da so se v Fiatu že odločili, da bodo znamko Lancia ukinili, nekatere njene modele pa naprej prodajali kot fiat ali Alfa. Ima kdo dodatne informacije?
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne sep 27, 2009 10:16 pm

martin_krpan je napisal/-a:AFM spet piše, da so se v Fiatu že odločili, da bodo znamko Lancia ukinili, nekatere njene modele pa naprej prodajali kot fiat ali Alfa. Ima kdo dodatne informacije?


A to si zato napisal, da mene jeziš :lol:

Upam, da se ne zgodi!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če nov 05, 2009 1:49 am

Dosti o prihodnosti Chryslerja in tudi Fiata
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/244658/

Obstaja to še v it., a je precej dolgo. Bom poskusil kasneje prevest bistvene povdarke.

Autocar je napisal/-a:Fiat/Chrysler's five-year plan

04 November 2009


The Fiat-controlled Chrysler Group says it will propel itself back into profit with a massive product blitz over the next four years.

The plans were revealed over a marathon six-hour press conference in Detroit, where Chrysler bosses detailed how the company intends to relaunch and rebrand Jeep, Dodge and Chrysler, boosting global sales from this year’s low of 1.3m to 2.8m in 2014.

Chrysler says that by 2014 half of its models will be based on Fiat Group platforms and many of its engines will use Fiat Multiair variable valve technology, including Chrysler’s new Pentastar V6 powerplant.

Fiat will become the leader in small petrol and diesel engines and Chrysler the leader for large engine, hybrids and electric cars.

In four years’ time, the combined Chrysler/Fiat Group should be producing a combined total of over five million vehicles per year, a number regarded by boss Sergio Marchionne as the minimum volume required for a single car maker to prosper.

Chrysler says it has already completely re-thought its quality processes in reaction to what it admitted were unacceptable standards over the last few years. The company is also reorganising its manufacturing systems and overhauling its factories.

By 2014, Chrysler Group is predicting that its US market share will have risen to 11 per cent from the six per cent low it suffered in 2009. The company says it will make an operating profit next year and break even in 2011. The money it borrowed from the US state as a result of its bankruptcy will be paid back by 2014, according to financial projections.

Dodge plans

The Dodge brand has been given a new logo and will be repositioned as being "more youthful and more refined", with a "more visceral driving experience" and much-improved quality.

The new models will be available in one of five ‘lifestyle packages’ including ‘uptown luxury’ and ‘cool extrovert’.

2010
Completely revamped versions of the Avenger and Journey crossover with much improved interiors, handling and refinement. The brand will also get a new Charger and big new Crossover.

2011
A new version of the Nitro is "under consideration".

2012
Dodge gets a new Golf-size saloon based on Fiat platform. A new Viper based on Fiat group tech is under consideration.

2013
A Fiat-based Avenger replacement and Punto-based hatchback.

2014
An all-new big MPV.

Jeep plans

Having peaked at 609,000, Jeeps global sales crashed to just 497,000 in 2008. The company’s aim is to boost that over 800,000 by 2014. Chrysler says Jeep was hit by a doubling of competitors in the SUV segment as well as the arrival of ‘crossovers’.

In the future, most Jeep models will be more tuned to on-road use and will come in two-wheel-drive and four-wheel-drive versions, although a new platform architecture will allow the company to build cars that can be optimized for road and ‘Trail Rated’ off-road.

The Wrangler will remain the core ‘no compromise’ off-road model. A concept at the Detroit show next January will point the way for the brand’s future styling.

2010
The all-new Grand Cherokee arrives. Major overhauls for the Patriot, Compass, Wrangler (including a new interior) and a facelift for the Liberty.

2011
Another Wrangler revamp for Jeep’s 70th anniversary. Production of the Commander will be "internationally relocated"; China or India are possible new sites.

2013
New Fiat-based Punto-size Jeep and new Patriot, Liberty and Compass based on a Fiat platform.

Chrysler plans

Chrysler is now overseen seen by Frenchman Olivier Francois, who also runs Lancia. The rumours about the effective merging of the two makers around a very similar brand image turned out to be on the mark.

Francois suggested that the Chrysler 300C and Lancia Thesis are very similar propositions and says that in future both brands will get models that reflect "timeless elegance" and recapture "style and cachet". Chrysler will be "unique, upscale and consistent".

The image overhaul will run from the new logo and brochures to the brand appearing at "fashion shows rather than auto shows". The overall approach is strongly reminiscent of Rover’s (unsuccessful) 1999 relaunch with the 75 saloon.

However, it was not explained to what extent Chrysler and Lancia would share the same models and dealerships in Europe, although one of the presentation slides suggested that only the Voyager and 300C would be sold in Europe under the Chrysler badge. Lancia will most likely get a version of the new mid-size saloon and crossover.

2010
New 300C saloon and "down to the bare bones of the architecture" revamps of the Sebring saloon and Voyager MPV which promise massively improved perceived quality. The PT Cruiser will also die.

2012
New Fiat-based compact saloon.

2013
New Fiat-based Punto-size car. New Fiat-based Sebring and mid-size Crossover.

2014
New Voyager.

Fiat in North America

Fiat’s reputation in North America is still very poor, mainly due to the reliability problems with otherwise popular cars such as the 124 Spider. The Fiat brand pulled out in 1983.

However, the company will dip its toe back in the water next year. The Fiats will be sold in ‘metro area’ dealers.

2010
US version of the Fiat 500.

2011
Fiat 500 cabrio.

2012
Abarth 500.

Chrysler and Fiat did not reveal any plans to relaunch Alfa Romeo in the US market, even though Fiat has pondered the move.

Chrysler’s RAM pick-up and truck brand is also set for an aggressive relaunch, with the aim of boosting sales from 285,000 to 415,000 by 2014. The RAM brand will also get to small commercial Fiat-based vans.

Hilton Holloway


Tak naj bi bil novi logo Chryslerja

Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če nov 05, 2009 3:22 pm

Res zanimivo dogajanje. Malce me ta zakon skrbi glede njunih skupnih otrok, saj sta oba starša sinonim za dvomljivo kvaliteto, eden v ZDA, drugi v Evropi. Ampak Marchionne je v Detroit vdahnil življenje, to je najbolj važno, in morda, morda jim bo celo uspelo.

In še nekaj zanimiv highlightov:

- Znamka Ram postane samostojna
- Dodge izgubi ovnov logotip in se osredotoči na osebna vozila
- že naslednje leto v ZDA prihaja Fiat 500, prvi velikoserijski italijan po skoraj 20 letih.

http://www.autoblog.com/2009/11/04/chry ... breakdown/
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če nov 05, 2009 3:32 pm

Najbolj dvomim v to, da bo lancia spet dobila veliko limuzino. Pomojem hočejo s tem samo pomirit američane, da je kao en tak velik avto v planu. Če pa se lotijo tega, pa je to super, ker Italija, razen Quattroporteja v tem trenutku sploh nima velike limuzine. Thesisa pa tudi ne moreš voziti 15 let.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če nov 05, 2009 4:15 pm

Sam samo upam, da bodo avtomobili oblikovno različni. Da ne bodo kakšne packarije delal in da bodo npr. Chryslerji oblikovno identični Alfam z izjemo logotipa.
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth Pe nov 06, 2009 3:52 pm

Dokaz, da s sodelovanjem Fiata in Chryslerja pridobiva Lancia ... http://www.italiaspeed.com/2009/cars/la ... /0611.html

... tako bo pa mogoče zgledal ameriški bravo

Slika
 
Uporabniški avatar
alesdrolec
Uporabnik
 
Prispevkov: 841
Pridružen: Pe maj 18, 2007 6:17 am
Kraj: Kamnik

Napisal/-a alesdrolec Pe nov 06, 2009 6:08 pm

to je samo photoshop kjer je spremenjena samo maska......
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov