Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
karel
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Ne jun 05, 2005 1:09 pm
Kraj: zg. Savinjska dolina

Napisal/-a karel To dec 12, 2006 7:09 am

Citroen je zakon pa ni važno kolk je star,jaz osebno imam najraje Spačka :D :lol:
Think. Feel. Drive.
LP Karel
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To dec 12, 2006 7:19 am

Lignage je napisal/-a:Nebivedu se je v temi "Ugani vozilo - Tekmovanje" izredno metal takoj po tem ko je bila tema odprta. Danes ga ni niti blizu. Očitno se je zamislil nad svojim znanjem.

In poglejmo kako zanimiv je bil ta njegov začetek v omenjeni temi. Za Oltcitovo luč je celo napisal, da pripada Subaruju Rexu :roll:

Ni kaj odličen poznavalec Subarujev :?


Nimamo vsi časa biti stalno na forumu, še manj da bi bil stalno v eni temi, ki se je razširila že ogromno, pa zraven delat še kot moderator.

Na tem forumu delam ljubiteljsko, poleg tega pa še živim, delam v službi in še fakulteto ob delu uspešno obdelujem, tko da moraš razumet, da nisem v vsaki temi aktiven. Sem pa užaljen, ko mi nekdo reče, da je subaru zanič avto. Tko da Lingage lahko se zamisliš nad svojim življenjem, če ti je ta forum vse kar imaš (poleg citroena).

Mel sem subaruja letnik 1985 z vso takratno opremo , subaru leone GL, ki si ga dobil za ceno golfa 1. Imel je pa centralno zaklepanje, električni pomik stekel spredaj in zadaj, odpiranje zadnje havbe in pokrova tanka iz kabine avtomobila, servo volan, nastavljivi volan po višinim , nastavljiv voznikov sedež po višini in stalni pogon na prednja kolesa ter priklopljiv zadnji pogon, ter ročno na prednja kolesa (citroen style).
Naj mi kdo pove kok PSA-jevih avtomobilov je imelo tok opreme leta 1985 in da je bila cena enaka ceni golfu 1?
Leone turbo je bil malo dražji (vendar ne dost držaji od golfa 1) imel pa je še dodatno namesto amortizerjev zračne blazine, ki so do 50km/h bile napolnjene tok, da je bil avto okol 6cm višji, po tej hitrosti pa se je spustil nižje - tudi citroen style).
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To dec 12, 2006 8:18 am

Pa kdo za božjo voljo je rekel da je Subaru zanič avto, pa kaj sploh ne znate brati? Rekel je, da navadna Impreza ni nič posebnega in ima precej prav. Kaj je posebnega na Imprezi 1.5R razen odličnega pogona? Samo o tem je bila debata, nobene žalitve nič... Če bi bili citroënovci tako prekleto občutljivi kot ste vi, bi že vsi viseli po drevesih, dajte že nehat no.


Lignage je napisal:
Po eni strani je pa žalostno dejstvo tako Subarujeve Impreze, kot tudi Mitsubishijevega Lancerja, da jih poznamo samo po njihovih zverinskih različicah. Osnovnejše verzije so pa za današnje čase neki polizdelki, ki jih proizvajalec niti v sanjah nikoli ne bi spustil na kak EuroNCAP crashtest, ker se lahko primerjata z evropejci iz zgodnjih devetdesetih. Si predstavljate tako bedo pri Citroënu.


To ni žalitev, ampak zgolj primeren odgovor Navratilovi, v njegovem stilu. Ni omenjena znamka subaru, ampak zgolj navadna lancer in impreza, ki razen imprezinega podvozja res nista nič posebnega in da rabita naslednika, s čimer se gotovo strinjate tudi vi, ni omenjen japonski narod in tudi ni šans da bi do tega prišlo, ker Lignage ima definitivno dobro mnenje o Japoncih, samo vi tega med vrsticami NE ZNATE razbrati. Preberite celo temo jebenti... Kaj ste slepi al kaj, kolikokrat moram še vpiti?!?

Robati primitivizmi in žalitve, kot na primer te spodaj, iz naših ust ne boste srečali:

nebivedu je napisal/-a:Citreonu itak nič ne pomaga 5 zvezdic na crash testu, če je pa najdaljša pot tista, ki jo prevozi od doma pa do servisa!


subi92 je napisal/-a:Tudi jaz tale forum spremljam dolgo-dolgo časa in vem kdo kaj prispeva na tem forumu, in zagotovo je tole kar ste napisali citroenovci v svoj bran, hvaljenje o znanju o francoskih vozilih, takoj se počutite ogroženi ko kdo kaj napiše proti citroenu.... vemo kaj se je dogajal na CITROEN BILTENU in vem zakaj ste tako kmetavzarsko zajeb. forum na katerem sem dobil odgovor o težavah s saxojem moje mame da naj se več voz kot kaj pametnega... kr neki.

Pol pa še napad na Nebiveduja - upam da ne zapelje slučajno na vajini superiorni vozili


ThinkFeelTrive je napisal/-a:to si mogu pa res svoje francozke možgane sprat, da nisi zašpilu francoza a? Svaka ti čast... Lej, moj namen ni bil pluvat ostale znamke, povedal sem mnenje na pro et con princip. Navdušen sem pa nad tem, da subarujevci branijo svojo znamko, in odreagirajo na kritike, v zameno jim pa vi, ne tako kot si ti epsko opisal, protiargumentirate njihovo znamko, ampak se izredno žaljivo in resno poženete po psovkah, in žalitvah. Francoski avto, francoska mentaliteta...


Oprosti, ampak tole je neumnost brez primere. Od kje ti to:

ThinkFeelTrive je napisal/-a:kaj pa če je že u štartu moj namen vrelo olje na ogenj zlivat... Človek bere forum v dobri veri da bo kej pametnega prebral, mogoče res kak koncept vozila prihodnosti videl... use kar bere je pa vsesplošno onaniranje francozev po glavah japoncev, in obratno. Seveda da sem tudi sam nebodigatreba, saj drugih v tej debati ne vidim.
lp,


nebivedu je napisal/-a:Sicer pa kaj ti pomaga Požarna stena pri C4, če je pa plastična, ker je cel avto plastik fantastik. Mogoče ti pomaga samo pri tem, da ti noge hitrej zagorijo.


Smo mi bolj pritegnjeni citroënovci ali ste vi bolj pritegnjeni subarujevci?

Skratka, če je kdo tukaj pljuva po nečem, ste to japanofili. Najdite mi eno mesto, eno samo mesto, kjer ŽALIMO znamko Subaru, govorimo da je za en k****, kjer žalimo njegove lastnike, kjer žalimo Japonski narod. Najte mi res en dober primer. Z mojih ust tega definitivno ni bilo, vi pa še kar svoje... Vi se na francoze poserjete, mi se na japonce ne, to je dejstvo, p***e pa smo mi...

ThinkFeelTrive, očitno ti moram res reči bedačino, ker še kar nabijaš svoje in sploh nočeš razumeti kar ti hočem povedati... Ni pa bilo mišljeno zares, ampak bi to rekel tudi prijatelju, če bi mi non-stop nekaj nabijal. S HajdukS-om/Navratilovo lahko povsem upravičeno delamo kot svinja z mehom.
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi To dec 12, 2006 8:33 am

Osnovnejše verzije so pa za današnje čase neki polizdelki....


Naj še jaz ponovim provokacijo, ki je poskrbela, da se kot lastnik Subaruja javim in nanizam par protiargumentov tej izjavi. V vseh postih, ki sem jih napisala, nikjer nisem kakorkoli nasprotovala Citroenovih tehnološkim dosežkom, le dopolnjevala sem neznanje, ki ste ga pokazali glede Subarujev. Moj 15-letnik ima vso možno opremo, kot jo imajo avtomobili danes z izjemo airbagov. Serijsko. To je prva stvar, ki kaže na vaše znanje ob trditvah, da ne skrbijo za udobje. Dandanes je ta oprema še toliko večja. Zopet serijsko.

Drugo, trditev, da Subaru "spi", ker ima "samo ozek kor privržencev" v Evropi je milo rečeno trapasto. Kakšno ponudbo ima v Ameriki (leta 2000 najbolje prodajan karavan), da ne govorimo o pestrosti oz paleti modelov, ki jih ponuja za japonski trg. To, da v Evropi nima visokega deleža, ne pomeni, da spi in tako posploševanje kaže na to, da imate zelo ozek pogled na svetovni trg in razvoj. Subaru že kar nekaj let dela na temu, da poveča tržni delež v Evropi, moj proti argument o razvoju popolnoma novega motorja v kombinaciji s pregovorno kvaliteto, s katero se je usidral v svetu kot ena najbolj vzdržljivih znamk in želi to tradicijo nadaljevati, ni dovolj (kot da kaj takega nastane čez noč! Tu je namanj eno leto samo za testiranje, kaj šele za celoten razvojni proces pa do samega finančenga vložka).

Tretjič, razlogi, zakaj ljudje v Evropi ne kupuje tako množično so bili tudi dani (ni malčkov, ni majhnih ekonomičnih motorjev, ni diesla, višja cena zaradi dražje delovne sile, carina...).

Tretjič, verjamem, da je Lignage zelo razgledan in da ogromno prispeva na tem forumu, vendar hiter pregled pod prispevke glede Subarujev nazorno pokaže, da je tu pristotnost skoraj nična.

Vsekakor z moje strani sploh ne gre za primerjanje Subaruja in Citroena (konec koncev, Subaru pride v Evropo šele z osemdesetimi), moji prispevki gredo samo v smeri nestrinjanja z izjavami, da Subaru ponuja polizdelke (to lahko trdi samo nekdo, katerega poznavanje omenjene znamke je skromno in ki očitno še nikoli ni sedel v recimo Legacija...in ga sprobal, da o odlikah glede vožnje za avto zelo slabih razmerah sploh ne govorim).

Zaradi mene ga lahko braniš Joie de vivre in meni očitaš nepoznavanje, vendar s tem samo pokažeš, da pravzaprav tvoji prispevki nimajo nobenega namena ustvariti debato pro in kontro kar se argumentov tiče, ampak samo poveličuješ lastno znamko, čeprav v mojem primeru njena kakovost nikoli ni bila vprašljiva! Začelo se je z imprezo, v nadaljevanju so bila dejstva posplošena. Če Evropa ni bila primarni cilj, ne moremo zlahkoto trditi, da gre za slabo organizacijo znamke. Evropa ni svet. Pa če si še tako želimo.


lp
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To dec 12, 2006 9:13 am

Jorgeus, lepo napisano, s tvojimi izjavami se povsem strinjam, bolj me skrbi odnos ostalih ljubiteljev znamke, ki postov res ne berejo pravilno.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To dec 12, 2006 9:28 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Pa kdo za božjo voljo je rekel da je Subaru zanič avto, pa kaj sploh ne znate brati? Rekel je, da navadna Impreza ni nič posebnega in ima precej prav. Kaj je posebnega na Imprezi 1.5R razen odličnega pogona? Samo o tem je bila debata, nobene žalitve nič... Če bi bili citroënovci tako prekleto občutljivi kot ste vi, bi že vsi viseli po drevesih, dajte že nehat no.


Lignage je napisal:
Po eni strani je pa žalostno dejstvo tako Subarujeve Impreze, kot tudi Mitsubishijevega Lancerja, da jih poznamo samo po njihovih zverinskih različicah. Osnovnejše verzije so pa za današnje čase neki polizdelki, ki jih proizvajalec niti v sanjah nikoli ne bi spustil na kak EuroNCAP crashtest, ker se lahko primerjata z evropejci iz zgodnjih devetdesetih. Si predstavljate tako bedo pri Citroënu.



Bo boldana stvar dovolj jasna?

Polizdelek je nekaj kar ni narejeno do konca in čaka na končno obdelavo. (recimo citroeni v vrsti, ko čakajo na prešanje :twisted: )
In vsekakor subaru nikoli ni bil in nikoli ne bo polizdelek. Kar se pa kvalitete in vzdržljivosti tiče, je pa citroen daleč daleč za subarujem. In najbrž ne bo nikoli niti blizu temu prišel.

Poleg tega razni "zlagano neodvisni" euroNcap testi sploh ne morejo biti merilo za varnost avtomobila. Če dobiš točke zato, ker ti avto piska, če nisi prepasan , konkretno clio, in če razbijejo 2 avtomobila, potem to ni neko merilo. Ko bodo pa 500 ali 1000 cliotov na vse mogoče načine razbil in nardil končno poročilo, pa bo to neko testiranje, kateremu bi zaupal - do takrat pa nehajte s temi zvezdicami, ker je to samo marketinška zadeva. Že če se pri manjši hitrosti clio zaleti v eno staro gnilo(rjasto) lado, vidiš da razpade clio, lada pa se odpelje. Pri večjih hitrostih ti pa itak tut 500 zvezdic ne pomaga v tok mejhnem avtu.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To dec 12, 2006 11:43 am

Hvala esemu, ki je stvar več kot dobro razložil. Naj proizvajalca to, da sta primerljiva in da delata dobro, tudi dokažeta. Iz današnje situacije jaz lahko upravičeno sklepam, da sta omenjena avta varnostno zelo pod povprečjem.

Nebivedu!

S tabo se jaz o varnosti niti ne bom pogovarjal, ker se pač ne moreva.
nebivedu je napisal/-a:Nimamo vsi časa biti stalno na forumu, še manj da bi bil stalno v eni temi, ki se je razširila že ogromno, pa zraven delat še kot moderator.

Na tem forumu delam ljubiteljsko, poleg tega pa še živim, delam v službi in še fakulteto ob delu uspešno obdelujem, tko da moraš razumet, da nisem v vsaki temi aktiven. Sem pa užaljen, ko mi nekdo reče, da je subaru zanič avto. Tko da Lingage lahko se zamisliš nad svojim življenjem, če ti je ta forum vse kar imaš (poleg citroena).


Nebivedu. To nima nobene povezave s tem kolk je kdo na forumu, pa kolk komu forumu pomeni. Tukaj gre preprosto za zanimanje. Če nekoga stvari zanimajo, se jih nauči sproti. Tebe očitno avtomobilizem, glede na tiste odgovore, ki si jih napisal pod Oltcitom, prej preden si prišel na forum ni zanimal, verjetno pa je tudi ves tvoj vir znanja a.com.

Tukaj gre preprosto za nekaj več.

Kaj pa ti počneš v življenu, pa verjemi, mene ne briga popolnoma nič.

Zdaj v tej temi še kar odpirate ene zadeve, katere smo pripeljali do konca. Tvoja zadnja o varnosti, nebivedu, je povsem odveč, saj smo stvar že utemeljili do konca.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
flat4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To dec 12, 2006 7:42 am

Napisal/-a flat4 To dec 12, 2006 11:44 am

Heh, vse na forumu lepo pozdravljam:)Je moja prva objava. Prvo bi rad povedal, da ima vsak avto svoje vrline, svoje pomankljivosti, in vsak zadovoljen lastnik tudi pravi, da ima svojo dušo.
Sam vozim subaruja, poleti hrošča, in nad obema sem nadvse zadovoljen. Drugega ne iščem v avtu. Mama vozi megana, in sama je tudi zadovoljna. Bivša ma C2, fotr je meu viso, in oba sta zadovoljna. Sicer je fotr sedaj zaprisežen subarujevec, vendar še vedno rad pove zgodbe o visi, in njegovih potovanjih z njo. :D
Glede dotične kregarije: citroen po mojem mnenju bolje poskrbi, kako voznik leži v avtu, subaru pa povdarja samo lego in obnašanje na cesti v vseh vremenskih pogojih. Kot dreiwetter taft, iz schwartzkopfa. Oba pa imata zelo inovativne solucije in dobro konkurirata na trgih... Subaruju se s svojim razvijajočim se dizlom, in novo imprezo z 1,5 l mašino verjetno obeta tudi večji delež evropskega trga.
Ciljni kupci obeh znamk so si različni kot dan in noč... oboji pa imajo svoje interese v avtomobilih.
lp :D
only a surfer knows the feeling...
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To dec 12, 2006 11:54 am

dobek je napisal/-a::bow & :clapclap tvoji trmoglavosti, MN

dobek has spoken, zdaj pa gre spat, ti pa svoje svoje globoke frustracije (ah ja, tudi v grupi n se zdajec niso tako merodajni, kot si zelis - sploh nase prvenstvo ni nevemkaka referenca) izzivljaj v samoti noci, ce ze ne zdaj, te bo vsaj zjutraj kdo bral, mogoce tudi obrajtal,kar se mi zdi, da drugace ni ravno primer, da se moras tukaj toliko duvat...lahko noc in mir s tabo


Hm napisem en pozitivno naravnan post do citroena da bi malo umiril stvari. Potem ti prides napises neumnost kot je "mitsubishijevi motorji so dobri za afriko pa malezijo". Valda jst napisem da to ni pravo razmisljanje in ne vodi k dobri debati. Tudi dam ti argumente in vprasam vprsanje, na katerega ne odgovoris (seveda noben ne zna odgovorit na moja vprsanja, zanimivo). Znas povedat le da sem zafrustriranec in da v N grupi Evo ni to to. Zdj me pa zanima ce se ti ne zdi da si kvecjemu ti zafrustriran in se kaj ma uspeh v N skupini z serijskim evotom pa se napisi kdo v povprecju zmaguje vec tekem v dirkah N skupine kot WRX in EVO. Vprasanje glede el krmiljenja ventilov, dimenzioniranja bloka, primerjave citroenovih masin z danasnjo 4g63 bom ispustil da ne bo sramote (zalostno je da je v motorizaciji se hyundai bol moderen kot citroen, da o menjalnikih ne govorimo, ker so hyundaievi pravi balzam proti citroenovim vi ga pa primerjate z mitsubishijem)

Ta forum res smesn. Pac nekateri so oznaceni kot provokatorji ker majo neko mnenje in ga povejo. Credni nagon foka ki se je prisel pa na forum bol hvalit in samo dobre stvari poslusat pravi da neglede kaj napisejo nimajo prav in samo provocirajo. Ubistvu je pa ravno obratno. :)
Zadnjič spremenil Martina Navratilova, dne To dec 12, 2006 11:59 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To dec 12, 2006 11:59 am

To je to kakor si napisal. Csakemu svoje. Če je dotični človek zadovoljen z avtom poleg tega pa je še ljubitel je to to...

V moji vasi je enkarat kupil en gospod Legacija mislim, da je bil 90 letnik... Letos ga je dal stran. Bil je karavan modre barve vedno si slišal petje boxerja... Naj bi avto imel 700 000 jurjev ko ga je dal stran. Mislim, da na odpad ker je res totalno zgnil laufalo pa je... Enkrat ga bom zahallal pa vprašal kako pa kaj...

Poznam kar nekaj Citroenov ki imajo po 500 000 jurjev in več prevoženih. Večina je XM-ov...

Sošolec v srednji šoli so meli avto šolo doma so meli eno renault 5 ko je mela 600 000 kilometrov je rekel, da bi naj vsaketoliko časa menjali le sklopko...

Čisto je odvisno. Sam imam tudi AX 1.4i 4x4, zapora diferencijaa 800 kil ter 1.4 motor z 75 konji. To gre kam češ... Bili so BX-i 4x4 itd itd... Mislim, da citroen in subaru ciljata na čisto drugačne kupce in to je simpl... Ko pasulj. Citroena pa še mogoče po mojem mnenju malo PSA (Peugeot nazaj drži) drugače bi po moje stregali s še bolj drugačnimi avtomobili kot so jih vedno imeli razen 90 leta kjer pa je itak bila kriza vsepovsod...

Mislim, da se mamo tak radi, da bi lahko vdarli eno srečanje. Subaru pa Citron pa je... Kako rečemo pa spijemo in to je to...

Brezveze se kregat
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi To dec 12, 2006 12:09 pm

Še nekaj na temo varnosti. NCAP rezultati so: Forester, Legacy, Outback, Tribeca, vsi 5 zvezdic, impreza 4... Samo ti testi so verjetn brezpredmetni....previdevam...

5 STAR VEHICLES UNDER EURONCAP PROTOCOLS
http://users.tpg.com.au/users/mpaine/5stars.htm
http://www.aaa.asn.au/NCAP/PDF%20Docs/forest03xs.pdf
http://www.aaa.asn.au/NCAP/PDF%20Docs/liberty04.pdf




http://www.nhtsa.dot.gov/ncap/cars/3797.html
http://www.automotive.com/2006/12/subar ... index.html
Zadnjič spremenil Jorgi, dne To dec 12, 2006 12:12 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Obey me. You'll be happier.
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To dec 12, 2006 12:11 pm

Sej pravim. M in S delajo polizdelke ki so varni tako kot evrospki avti iz 90ih let in take bede si pri citroenu ni za zamisliti.

Ta izjava je in neresnicna in zaljiva in nekonstruktivna. S takimi izjavami ste zaceli vi citroenovci. Stalno obracate dejstva. Zanimivo da teme z citroenov ratujejo vedno bol dolge. Podobne je bilo tudi v temi kjer se je debatiralo o polizdelku z menjalnikom iz yugota t.i. C6. Stalno jokate kako vas nekdo napada. Niste pomislili da ma kdo kdaj mogoce prav? Joie to da se z mano lahko tako ravna vem da ti zelo hodi na roko vendar verjamei mi citroen dela tako tehnicno in kakovostno katastrofalne avte da ne rabim podpore za kritiko. ;)
Zadnjič spremenil Martina Navratilova, dne To dec 12, 2006 12:13 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To dec 12, 2006 12:12 pm

jorgeus je napisal/-a:Še nekaj na temo varnosti. NCAP rezultati so: Forester, Legacy, Outback, Tribeca, vsi 5 zvezdic, impreza 4... Samo ti testi so verjetn brezpredmetni....previdevam...

5 STAR VEHICLES UNDER EURONCAP PROTOCOLS
http://users.tpg.com.au/users/mpaine/5stars.htm
http://www.aaa.asn.au/NCAP/PDF%20Docs/forest03xs.pdf
http://www.aaa.asn.au/NCAP/PDF%20Docs/liberty04.pdf




http://www.nhtsa.dot.gov/ncap/cars/3797.html
http://www.nhtsa.dot.gov/NCAP/index2.cf ... el=Impreza


Joj ti si tut neumna. A nisi prebrala v konstruktivnem pametnem postu da so tako varni kot Citroen ZX in Fiat Regata. Ne postaj takih neumnosti v temi citroenovcev. :lol:
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To dec 12, 2006 12:44 pm

jorgeus je napisal/-a:Še nekaj na temo varnosti. NCAP rezultati so: Forester, Legacy, Outback, Tribeca, vsi 5 zvezdic, impreza 4... Samo ti testi so verjetn brezpredmetni....previdevam...

5 STAR VEHICLES UNDER EURONCAP PROTOCOLS
http://users.tpg.com.au/users/mpaine/5stars.htm
http://www.aaa.asn.au/NCAP/PDF%20Docs/forest03xs.pdf
http://www.aaa.asn.au/NCAP/PDF%20Docs/liberty04.pdf




http://www.nhtsa.dot.gov/ncap/cars/3797.html
http://www.automotive.com/2006/12/subar ... index.html


Za lastnike citroenov na tem forumu so brezpredmetni.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To dec 12, 2006 12:55 pm

http://www.nhtsa.gov/NCAP/Cars/3371.html

http://www.safercar.gov/NCAP/Cars/4277.html

:?:

Pa se nekaj. Testirani lancer ima pri bocnem trku samo 2 zvezdice ker ni bil opremljen s stranskimi airbagi. Evropske razlicice so. Se kaj?
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To dec 12, 2006 1:15 pm

jorgeus je napisal/-a:Še nekaj na temo varnosti. NCAP rezultati so: Forester, Legacy, Outback, Tribeca, vsi 5 zvezdic, impreza 4... Samo ti testi so verjetn brezpredmetni....previdevam...

5 STAR VEHICLES UNDER EURONCAP PROTOCOLS
http://users.tpg.com.au/users/mpaine/5stars.htm
http://www.aaa.asn.au/NCAP/PDF%20Docs/forest03xs.pdf
http://www.aaa.asn.au/NCAP/PDF%20Docs/liberty04.pdf
http://www.nhtsa.dot.gov/ncap/cars/3797.html
http://www.automotive.com/2006/12/subar ... index.html


Živimo v Evropi. V Evropi imamo EuroNCAP. To so zopet primerjave vsevprek.

Pa tudi o nhtsa je bilo že nekaj povedanega... Ne bomo kar naprej ponavljali istih stvari.

lp, mm
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To dec 12, 2006 1:18 pm

Lignage je napisal/-a:
jorgeus je napisal/-a:Še nekaj na temo varnosti. NCAP rezultati so: Forester, Legacy, Outback, Tribeca, vsi 5 zvezdic, impreza 4... Samo ti testi so verjetn brezpredmetni....previdevam...

5 STAR VEHICLES UNDER EURONCAP PROTOCOLS
http://users.tpg.com.au/users/mpaine/5stars.htm
http://www.aaa.asn.au/NCAP/PDF%20Docs/forest03xs.pdf
http://www.aaa.asn.au/NCAP/PDF%20Docs/liberty04.pdf
http://www.nhtsa.dot.gov/ncap/cars/3797.html
http://www.automotive.com/2006/12/subar ... index.html


Živimo v Evropi. V Evropi imamo EuroNCAP. To so zopet primerjave vsevprek.

Pa tudi o nhtsa je bilo že nekaj povedanega... Ne bomo kar naprej ponavljali istih stvari.

lp, mm


No sej za euroNCAP pa tudi. Dj lignage ne izmikaj se stalno. Pa kaj ce zivimo v evropi, moram vsakemu BS verjet kar me tukaj ucijo. Jst sm bol svetovljan. Tebi pa se vidi da si bolj "lokalno" naravnan. ;)
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To dec 12, 2006 1:21 pm

Kdo je rekel da so brezpredmetni? Je pa res, da je razlika med ameriškimi NHTSA in evropskimi testi velika. Aveo je na NHTSA dobil 5 pik, na euroNCAP komaj 2. Potem si razlagajte po svoje.

Nebivedu, ti si poštem možakar, ampak možgane imaš totalno robustne, prava offroad varianta med možgani ;)

Menim, da umirimo debato. Jaz sem mnenja, da so Subaruji odlični avtomobili. V divjino bi 100x raje šel s Subarujem kot s Citroënom in to pove vse, hkrati pa so tudi odlični vsakdanji spremljevalci. Subaru mi je najbližji od vseh japonskih proizvajalcev.
Vseeno me bolj privlači šarm Citroëna in ostajam pri njem.

Poslavljam se od te debate, ker ta spor ni naraven. Naj se kregajo alfisti in bavarci, pežojarji in opelaši, jaz se s subarujevci ne bom več.
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi To dec 12, 2006 1:21 pm

aja, pardon... čeprav so prvi pod euroncap protokolom, ne velja... Ok. Pač dvojna merila. No, kakorkoli, upam, da bodo komzetični dodatki Loeb-a pripomogli še k večji prodaji Citroena in naj tako z vrnitvijo na naslov teme zaključim svoje don kihotovsko "poslanstvo".
Obey me. You'll be happier.
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To dec 12, 2006 1:34 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Kdo je rekel da so brezpredmetni? Je pa res, da je razlika med ameriškimi NHTSA in evropskimi testi velika. Aveo je na NHTSA dobil 5 pik, na euroNCAP komaj 2. Potem si razlagajte po svoje.

Nebivedu, ti si poštem možakar, ampak možgane imaš totalno robustne, prava offroad varianta med možgani ;)

Menim, da umirimo debato. Jaz sem mnenja, da so Subaruji odlični avtomobili. V divjino bi 100x raje šel s Subarujem kot s Citroënom in to pove vse, hkrati pa so tudi odlični vsakdanji spremljevalci. Subaru mi je najbližji od vseh japonskih proizvajalcev.
Vseeno me bolj privlači šarm Citroëna in ostajam pri njem.

Poslavljam se od te debate, ker ta spor ni naraven. Naj se kregajo alfisti in bavarci, pežojarji in opelaši, jaz se s subarujevci ne bom več.


Renaultov pa citroenov tut nism najdu na ameriskih. Verjetno se bojijo blamaze. (tko bi vi to napletli)

Drugace pa zdj je lahko biti viteski in neki fin, ko vidis, da tvoj nacin ne gre skozi. :lol:

Ubistvu joie. Koliko km si pa naredil v citroenih novejsih od 2 let?

Dobek: se vedno cakam na tvoje odgovore, nad joiem in lignjem sm itak obupal. Govorita prevelike neumnosti. Zanimivo je da ima citroen najbol gorece zagovornike ravno med takimi ki vozijo predpotopne kartonaste verzije. Zanimivo da se tukaj ne krega lastnik c4 ali c6. Kaj nam to pove? :lol:

Jst itak pravim da je visa in AX bolsi citroen bil takrat kot je bil katerikoli v zadnjih 10ih letih. Zato pa vi ne razumete kako so lahko se vedno tok u kurcu ce so pa takrat delali tok lustne avte. To so citroeni, udobni, majhni, hvalezni in stilski. V nekaterih stvareh so pa pac slabi. Zelo slabi. :lol:
Zadnjič spremenil Martina Navratilova, dne To dec 12, 2006 1:48 pm, skupaj popravljeno 6 krat.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov