Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To apr 15, 2008 12:16 am

Joie de vivre! je napisal/-a: Če ne bi bilo tistega navigacijskega repka, ne bi nič spominjalo na BMW 5...


mah... k*rc... mene pač spominja. sicer nisem našu glih najboljših slik in petica je daljša, ostrejša oz. bolj zategnjna in "ploščata", ma več prtljažnika ampak... me vseeno spominja. način kako je rezan prlažnik z boka, kako gre bočni pregib pod okni, ... bemflnove ledvičke združiš v eno celoto, malo zbuhneš haubo in malo spremeniš luči pa si tam tudi spredaj.... predvsem pa mi je (polg antene) bemvejevski "repek" na pokrovu prtlažnika...

Slika
Slika

Slika
Slika

je pa predvsem vidno manjša in manj "poštirkana"od petice in zato te stvari niso tak očitne. vsekakor vidim veliko več podobnosti v osnovni formi med tema dvema avtomobiloma, kot pa med A6 in C5 :P
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench To apr 15, 2008 3:11 pm

samo madona so ratali zdej ti avti višjega srednjega razdreda hudo lepi, začelo se je z novim mondeotom, pa C5, mazda6, tudi C klasa, passat, A4,...
Slika
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To apr 15, 2008 4:40 pm

CEO-3 je napisal/-a:na žalost je prednji del preveč identičen aktualnemu Avensisu:

Slika

notranjost je pa good..

in kakorkoli obračaš, še vedno je Opel... :lol: :twisted:


O svašta, pa kje ljudje vi privlečete te podrobnosti. a ker ima prehod havba-maska ravno tako visoko? Dej, smešen si.
Preveč identične je rekel, ah ja, sej bo bolš
:lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n To apr 15, 2008 5:11 pm

njegov nickname mi je znan :D :D

Drgač pa edino podobnost, ki jo vidm, je le ta prehod, ki ga ti (Mick Jerry) omenjaš.
Slika
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R To apr 15, 2008 5:21 pm

sm res, od kje vraga prvlečete podobnosti, če jih kje vidm, jih z novo mazdo 6, še najmanj pa v avensisu, pa tud tale BMW, ne vem o kakšnem repku govorite, js ne vidm nobene podobnosti, pa nehajte srat s kopiranjem in podobnim zdej za vsako dihtungo k se nekomu zdi, da spominja na kak drug avto :!:

mislm, prov bedni ste, pejte v garažo iskat podobnosti z vašega avta na drugih, potem pa vse ostale obtožite, kako so kopirali z vašega modela :bonk
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če apr 17, 2008 12:15 pm

SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Če apr 17, 2008 12:26 pm

to torej so uradne fotke?

vir?
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če apr 17, 2008 12:33 pm

drugmirko je napisal/-a:Slika
...in oblika srednjih odprtin ventilacije mi je preveč korejska :(


Tale armatura se tako po obliki kot tudi po uporabljeni plastiki zdi podobna tistim v Daewoojih (Chevrolet).
Captiva, Epica...
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če apr 17, 2008 2:12 pm

C4V4L13R je napisal/-a:sm res, od kje vraga prvlečete podobnosti, če jih kje vidm, jih z novo mazdo 6, še najmanj pa v avensisu, pa tud tale BMW, ne vem o kakšnem repku govorite, js ne vidm nobene podobnosti, pa nehajte srat s kopiranjem in podobnim zdej za vsako dihtungo k se nekomu zdi, da spominja na kak drug avto :!:

mislm, prov bedni ste, pejte v garažo iskat podobnosti z vašega avta na drugih, potem pa vse ostale obtožite, kako so kopirali z vašega modela :bonk


o tem "repku, kot ga vidiš na prtlažniku trdostrešnega bemfla:

Slika
Slika

meni pač malo vleče.... pa tudi oblika v totalu mi vleče bolj na BMW, kot pa na kateri koli Opel ever... na Ople me spominja s posameznimi detajli..

v takih primarjavah torej ne gre za to, da bi šli vse povprek iskat kaj ne tem Oplu so pa spizdli z drugih avtov. gre pač za to, da je Insignija prerezala z oblikovno tradicijo Vectre in zato pač ni preveč podobna dosedanjim Oplom. in zato pol človek namesto da bi videl Ople, vidi podobnosti z drugimi....
nova Mazda 6, na drugi strani, je oblikovno nadaljevanje prejšnje Mazde 6 in je zato najbolj podobna prejšnji Mazdi 6. in tudi če je podobna še dvajsetim drugim avtomobilom, bo (vsaj pri meni) ob pogledu nanjo prva asociacija Mazda...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če apr 17, 2008 2:14 pm

Lignage je napisal/-a:
drugmirko je napisal/-a:...in oblika srednjih odprtin ventilacije mi je preveč korejska :(


Tale armatura se tako po obliki kot tudi po uporabljeni plastiki zdi podobna tistim v Daewoojih (Chevrolet).
Captiva, Epica...


jep... sej pravim, korejska :P

pa tudi Kia ma podobne.... kaj čmo, GM in globalizacija....
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Če apr 17, 2008 2:19 pm

Upajmo da je še nepokvarljivost korejska 8)

Pri notranjosti je pa samo zgornji konec videti podoben tistim drugim dvem slikam. Vse ostalo je pa videti kakšna dva razreda višje.
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Če apr 17, 2008 3:02 pm

@lignage:
se posipam s pepelom, ni mi blo jasno, za kak repek se gre, ker si nalimal sliko 5ice
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če apr 17, 2008 3:46 pm

C4V4L13R je napisal/-a:@lignage:
se posipam s pepelom, ni mi blo jasno, za kak repek se gre, ker si nalimal sliko 5ice


@drugmirko.... 8) :P

sej je kul... bistveno je, da razumeš, da govorimo o podobnostih oblikovnih principov in ne o enakosti detajlov. lahko bi rekli, da gre pri prvem za trenutno "modo" avtomobilskega oblikovanja, pri drugem pa za kopiranje.

torej, eno je, če rečem "mene pa spominja na BMWje zaradi tega in tega" in drugo če rečeš "tale rit na C5 je čisti A6" :P
v prvem primeru se pol lahko pogovarjamo zakaj je nekaj bolj "Opel" ali "Citroen" kot "Audi ali BMW", v drugem se pa kregamo vsepovprek :mrgreen:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe apr 18, 2008 3:37 pm

Uradni GM-jev press release.

Opel Insignia: A New Design Language For A New Era

# Sculpted design with a flowing coupé silhouette
# Four-wheel drive, active chassis and seven engines available at launch
# World premiere July 2008 at the London Motor Show

Rüsselsheim. A new name, a new car, a new ambition. With its groundbreaking design and sophisticated technology, the Insignia makes a quantum leap toward rejuvenating the brand and providing the perfect opportunity to discover Opel. The styling of the new 4.83 meter five-seater clearly expresses Opel’s strategy to make advanced technology and attractive design affordable.

The Insignia boasts a flowing, powerful silhouette with a coupé-like roofline. The body’s sculpted shape is accented by a distinctive radiator grille with a newly-designed Opel emblem. Unmistakable design elements include a sweeping front and rear light “wing” signature and a “blade” side contour that begins directly behind the front wheel and glides through the entire side of the body. Both details give the Insignia’s a muscular but graceful allure.

“With Insignia we are introducing an exciting new sophisticated design vocabulary, which combines sculptural artistry with German precision,” says Mark Adams, Vice President Design, GM Europe. “Our aim was to develop a confident look which compels the world to experience for themselves the superb driving dynamics the Insignia radiates.”

Echoing the exterior, the interior shapes and surfaces, which articulate this promise for exciting mobility, are crafted with high quality materials. The dashboard wraps around from the instrument panel to the door in a very sophisticated way, embracing the occupants. This wing theme will be echoed across all Opels. Red ambient lighting, which also will be featured in future Opel models, vibrate a warm, luxurious aura. A lot of emphasis too has been put into the seating, which set the highest standards in ergonomics, comfort and safety.

Opel’s pioneering role and unique expertise in lighting technology continues in the Insignia with the latest generation AFL Adaptive Forward Lighting system: Nine different light beam settings automatically adjust themselves to cater to various driving conditions, simultaneously enhancing safety and driving excitement. Another new element on the AFL system is the LED daytime running lights, which consume considerably less energy than a conventional system featuring halogen lamps, thereby lowering CO2 emissions from 6 g/km to nearly zero.

“As each feature demonstrates, the Insignia is the result of our quest to develop a car that combines striking design, excellent driving dynamics and innovative technology” says Hans H. Demant, Managing Director, Adam Opel GmbH.

The Insignia is offered from the start with front-wheel and all-wheel drive. The “Adaptive 4X4” system’s proactive, instantaneous torque distribution not only ensures optimal traction but also enhances driving stability and dynamic handling performance. In the all-wheel drive Insignia, the FlexRide mechatronic chassis system with its Adaptive Stability Technology helps the car adjust to prevailing driving conditions and allows the driver to select settings to match his mood. FlexRide is also available in the front-wheel version.

The Insignia will launch with an exceptionally broad range of seven engines. All meet Euro 5 emissions standards and come with either manual or automatic six-speed transmissions. The four gasoline engines range from a four-cylinder 115 hp unit to a V6 with 260 hp. The three new direct-injection diesels feature a displacement of 2.0 liter and outputs spanning from 110 to 160 hp. Subsequently the Insignia engine line-up will be expanded with an EcoFLEX version offering very low CO2 emissions in addition to other, more powerful variants.

“The Opel Insignia sets new standards in technology and innovation -- this will be obvious right from the launch. But we are keeping several cards up our sleeves when it comes to environmental compatibility, excitement and safety, which we will play strategically overtime” says Alain Visser, Chief Marketing Officer, GM Europe.

The Insignia notch- and hatchback will debut July 22, 2008 at the London Motor Show and hit showrooms starting in November. The Insignia was developed at GM Europe’s International Technical Development Center in Rüsselsheim, Germany, which also is home to its production. The Rüsselsheim facility is one of the most advanced car plants in the industry.

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So apr 19, 2008 10:10 am

Še uradni video s tako hvaljenimi dnevnimi lučmi:
http://es.autoblog.com/2008/04/18/opel- ... -en-video/
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr maj 07, 2008 12:22 pm

Umetniške predstave karavana in kupeja.

Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
sejjaretun
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Ne feb 10, 2008 9:28 pm
Kraj: Wien

Napisal/-a sejjaretun Sr maj 07, 2008 2:21 pm

coupe dobr zgleda...
 
Uporabniški avatar
podgurc
Novinec
 
Prispevkov: 227
Pridružen: To dec 18, 2007 8:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a podgurc Sr maj 07, 2008 2:31 pm

Men pa kr oba dobr zgledata
Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če maj 08, 2008 5:09 pm

5 vratna.

Slika
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po jun 09, 2008 5:03 pm

Prezentacija Insignie:
http://media.gm.com/servlet/GatewayServ ... ocid=46234
http://www.auto-news.de/auto/news/anzei ... 790&page=0

Osvetlitev inštrumentne plošče je bela, ob vključitvi športnega programa se obarva rdeče. Platišča so doplačilno na voljo do velikosti 20 palcev.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov