Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Če sep 13, 2007 1:53 pm

bombasticno...se mi je namrec po cist prvih slikah zdelo, da so loki fiksni, kot pri plurielu :?
samo, a si prav tolmacim zadevo? karbonsko ogrodje, obleceno v usnje? :o
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če sep 13, 2007 2:15 pm

dobek je napisal/-a: samo, a si prav tolmacim zadevo? karbonsko ogrodje, obleceno v usnje? :o


mislim da ne...usnje bi blo najbrž malo preza*ebano za vzdrževat, takole ispostavljeno elementom 8) . drugač pa je karbonska streha, sam oblečena v klasično platno za kabriolet strehe, da zgleda kot platnena streha.... tak, da maš prednosti trde strehe in šmek platnene :P .
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Če sep 13, 2007 2:27 pm

drugmirko je napisal/-a:.... tak, da maš prednosti trde strehe in šmek platnene :P .


torej...kljub vandalom nisi moker :P
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Če sep 13, 2007 2:30 pm

sicer pa, kaj je to tisto zaen izrastek na sredinskem tunelu? se en wannabe mmi? ko si se ze v tisti temi o vw up! norca delal, bi res lahko apple-a povabili k snovanju kakega intuitivnega uporabniskega vmesnika recimo.....
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če sep 13, 2007 3:30 pm

Koncept ima 2.7 HDI motor s stop/start funkcijo, regenerativnim zaviranjem, superkondenzatorjem in še kaj. PR tu http://www.autoblog.com/2007/08/20/fran ... i-res-gal/
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če sep 13, 2007 7:04 pm

dobek je napisal/-a:sicer pa, kaj je to tisto zaen izrastek na sredinskem tunelu? se en wannabe mmi? ko si se ze v tisti temi o vw up! norca delal, bi res lahko apple-a povabili k snovanju kakega intuitivnega uporabniskega vmesnika recimo.....


na-aa.... tisti zaen izrastek sicer je na sredinskem tunelu, ampak med zadnjima sedežema! torej bodo najbrž komande klime in še kake podobne "ugodje" zadevščine... 8)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Če sep 13, 2007 7:32 pm

ampak zgleda pa tocno tako, kot da bi kompleten instrument z lagune (aktualne, ne se cisto tanove) spulil :x


ps
kaj sem pa danes nasel :o ...poglej PM (predvsem datum) :lol:
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če sep 13, 2007 8:02 pm

dobek je napisal/-a:ps
kaj sem pa danes nasel :o ...poglej PM (predvsem datum) :lol:



uuu jeb*mti...16.marec 2006!!!... morem kej bolj pogosto pogledat v kaslc :P :P
no... pa sej boš še kako soboto hodu po tem koncu!? :mrgreen:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe sep 14, 2007 6:59 am

Zdaj je že skoraj gotovo, da bo HP vzmetenje opcijsko oz. serijsko pri določenih modelih. Jaz to razumem kot eksperiment, s katerim se hočejo prepričati, če je HP res taka ovira za nakup Citroëna.

Meni je to obupna rešitev, če pač hočeš družinsko limuzino brez HP, si kupiš passata, ne pa Citroëna. Denar je res sveta vladar.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe sep 14, 2007 8:18 am

Mater se streha dobro zloži. :shock: :D
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe sep 14, 2007 3:27 pm

Joie, glejmo na to pozitivno. Osnovni C5 bo zato bolj dostopen in zanimiv nekaterim sovražnikom HP, hkrati ga bodo novi bodoči kupci sprobali (prej ali slej gotovo vsi) v obeh variantah ter se tako prepričali o dobri vrednosti malega doplačila za HP.

Predvsem pa mi to deluje kot napoved, da bodo tudi pri ostalih modelih poskušali z enakim pristopom - da bomo torej (morda, upam) lahko videli tudi bodoče C4, C8 itd s HP za doplačilo. Tehnologijo (dvojnega) razvoja oz prilagoditev bodo s C5 že imeli, torej ne bi predstavljalo velike ovire in stroškov. Upajmo!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe sep 14, 2007 4:00 pm

esem je napisal/-a:Joie, glejmo na to pozitivno. Osnovni C5 bo zato bolj dostopen in zanimiv nekaterim sovražnikom HP, hkrati ga bodo novi bodoči kupci sprobali (prej ali slej gotovo vsi) v obeh variantah ter se tako prepričali o dobri vrednosti malega doplačila za HP.

Predvsem pa mi to deluje kot napoved, da bodo tudi pri ostalih modelih poskušali z enakim pristopom - da bomo torej (morda, upam) lahko videli tudi bodoče C4, C8 itd s HP za doplačilo. Tehnologijo (dvojnega) razvoja oz prilagoditev bodo s C5 že imeli, torej ne bi predstavljalo velike ovire in stroškov. Upajmo!


Saj gledam pozitivno, kolikor se pač da. Tvoja napoved je tudi mikavna.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po sep 17, 2007 12:47 am

esem je napisal/-a:Joie, glejmo na to pozitivno. Osnovni C5 bo zato bolj dostopen in zanimiv nekaterim sovražnikom HP, hkrati ga bodo novi bodoči kupci sprobali (prej ali slej gotovo vsi) v obeh variantah ter se tako prepričali o dobri vrednosti malega doplačila za HP.

Predvsem pa mi to deluje kot napoved, da bodo tudi pri ostalih modelih poskušali z enakim pristopom - da bomo torej (morda, upam) lahko videli tudi bodoče C4, C8 itd s HP za doplačilo. Tehnologijo (dvojnega) razvoja oz prilagoditev bodo s C5 že imeli, torej ne bi predstavljalo velike ovire in stroškov. Upajmo!


Saj ne da sem pesimist, vendar tem tvojim napovedim težko verjamem, še zlasti če gledam z vidika celotnega koncerna PSA in še česa zraven...

Če bodo obseg avtov s HP na eni strani zmanjševali ga ne bodo na drugi povečevali. C8 ali pa C4, opremljena s hidropnevmatskim vzmetenjem? Skoraj nemogoče glede na njun nastanek! Kakšne take spremembe bi preveč podražile proizvodnjo.

lp, mm
 
Dr. MadMan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Če mar 03, 2005 9:12 am

Napisal/-a Dr. MadMan Po sep 17, 2007 11:05 am

Se strinjam z Lignage. Z žalostjo ugotavljam da vse kaže na to da bo še zadnji Citroenov cukrček šel v zgodovino... :cry:
Vse za več dobička in poenoteno proizvodnjo. Na koncu bo sam še C6 ostal z hidravliko. :(
Samo poglejte zgodovino najprej se je hidravlika umaknila iz C4 segmenta (BX je bil zadnji) sedaj se umika iz C5 segmenta... Če bodo ukinli hidravliko grem na Forda! :twisted:
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po sep 17, 2007 12:03 pm

Dr. MadMan je napisal/-a:Se strinjam z Lignage. Z žalostjo ugotavljam da vse kaže na to da bo še zadnji Citroenov cukrček šel v zgodovino... :cry:
Vse za več dobička in poenoteno proizvodnjo. Na koncu bo sam še C6 ostal z hidravliko. :(
Samo poglejte zgodovino najprej se je hidravlika umaknila iz C4 segmenta (BX je bil zadnji) sedaj se umika iz C5 segmenta... Če bodo ukinli hidravliko grem na Forda! :twisted:



to glih ne.... C4 je avto pod hidravličnim rangom, ki je sam evolucijsko zrasu do dimenzij starega GS-a. C4 je avto, ki je menjal ZXa in ne BXa....

drugač pa sta hidravliko zmerej mela sam zgornja dva modela Citroenove palete... DS/CX/XM in GS/BX/Xsantia.... zdejšnji C5 je bil bolj prislino hidravlično osamjen, ker je v bistvu menjava Xsantije in le zasilno štukanje mankajočega XMovega naslednika.

se pa seveda strinjam, da je pričakovat kakšno opcijsko širjenje hidrdavlike na druge modele bolj utopija. res bi prej pričakoval ravno obratno! če se bo nehidravlični C5 dobro prodajal in bil v testih v primerjavi s hidravlinčnim bolje ocenjen (kar vsej v germanofilskih cajtengah ni za dvomit), bi se tehtnica, podprta z ekonomsko računico, znala nevarno nagnit v škodo hidravlike... :cry:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po sep 17, 2007 1:41 pm

V glavnem se strinjam z Lignage-om in Dr. Mirkom, žal, a kot pravijo - upanje umira zadnje. In zato sem iskal argumente, da bi volk ostal cel, koza pa skoraj sita (semantična premena?), v tem smislu sem objavil prejšnji post.
Zdaj pa poglejmo realno - če bi hotel C ukiniti HP, bi imel ravno sedaj idealno priložnost, tudi ker je samo pol Slabe novice enako bedno kot cela slaba novica. Zakaj torej polovičarstvo?

Do pred kratkim je imel C težave in stroške za razvoj HP, zdaj, ko imajo zaradi novih razvojnih orodij know-how razvoja tudi za eventuelne druge modele že narejen, pa bi se odpovedali paradnemu konju lastne tehnološke sposobnosti.
Ob tem je treba povedat, da avte prodajajo (in jih bodo vedno bolj) razločevalni (identifikacijski) elementi, npr dizajn, "športnost", inovativnost itd itd, torej elementi, ki so bili (in so spet) močni pri Citroenu. In ob taki smeri razvoja prodaje (tudi promocije) naj bi se C odpovedal najbolj paradnemu elementu, največjemu presežku svoje znamke?

Verjetno bo šel razvoj vzmetenja v smer vse večje uporabe "zračnega" vzmetenja in se kmalu pojavil tudi v Passat segmentu. Če bo (je?) C ugotovil, da je HP dovolj dober in poceni ekvivalent raznim "airmaticom", smo spet pri neukinjanju HP-ja.

Če so uspeli v isti avto vgradit običajno vzmetenje ali HP, ne vidim razloga, da vaje ne bi ponovili še kje - seveda če se bi jim to splačalo. A dokler ne poskusijo, ne morejo vedet. Vsekakor know-how imajo, razvoj je s tem dosti cenejši, izdelava visokotehnoloških elementov se je pa tudi pocenila.

Za sedaj je to bolj iskanje argumentov za upanje, ve kdo, kakšne informacije krožijo (če sploh) po tujih forumih.
Bomo videli
lp
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe sep 21, 2007 4:32 am

Novinarjem bo predstavljen 18. oktobra
 
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe sep 28, 2007 7:40 pm

Proporci so pravi!!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po okt 01, 2007 12:51 pm

Levi na sliki je novi C5, desno pa novi... Berlingo :!:

Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: paničar in 5 gostov