
samo, a si prav tolmacim zadevo? karbonsko ogrodje, obleceno v usnje?

dobek je napisal/-a: samo, a si prav tolmacim zadevo? karbonsko ogrodje, obleceno v usnje?
dobek je napisal/-a:sicer pa, kaj je to tisto zaen izrastek na sredinskem tunelu? se en wannabe mmi? ko si se ze v tisti temi o vw up! norca delal, bi res lahko apple-a povabili k snovanju kakega intuitivnega uporabniskega vmesnika recimo.....
esem je napisal/-a:Joie, glejmo na to pozitivno. Osnovni C5 bo zato bolj dostopen in zanimiv nekaterim sovražnikom HP, hkrati ga bodo novi bodoči kupci sprobali (prej ali slej gotovo vsi) v obeh variantah ter se tako prepričali o dobri vrednosti malega doplačila za HP.
Predvsem pa mi to deluje kot napoved, da bodo tudi pri ostalih modelih poskušali z enakim pristopom - da bomo torej (morda, upam) lahko videli tudi bodoče C4, C8 itd s HP za doplačilo. Tehnologijo (dvojnega) razvoja oz prilagoditev bodo s C5 že imeli, torej ne bi predstavljalo velike ovire in stroškov. Upajmo!
esem je napisal/-a:Joie, glejmo na to pozitivno. Osnovni C5 bo zato bolj dostopen in zanimiv nekaterim sovražnikom HP, hkrati ga bodo novi bodoči kupci sprobali (prej ali slej gotovo vsi) v obeh variantah ter se tako prepričali o dobri vrednosti malega doplačila za HP.
Predvsem pa mi to deluje kot napoved, da bodo tudi pri ostalih modelih poskušali z enakim pristopom - da bomo torej (morda, upam) lahko videli tudi bodoče C4, C8 itd s HP za doplačilo. Tehnologijo (dvojnega) razvoja oz prilagoditev bodo s C5 že imeli, torej ne bi predstavljalo velike ovire in stroškov. Upajmo!
Dr. MadMan je napisal/-a:Se strinjam z Lignage. Z žalostjo ugotavljam da vse kaže na to da bo še zadnji Citroenov cukrček šel v zgodovino...![]()
Vse za več dobička in poenoteno proizvodnjo. Na koncu bo sam še C6 ostal z hidravliko.
Samo poglejte zgodovino najprej se je hidravlika umaknila iz C4 segmenta (BX je bil zadnji) sedaj se umika iz C5 segmenta... Če bodo ukinli hidravliko grem na Forda!
Po forumu brska: paničar in 5 gostov