andrej777 je napisal/-a:....
Zakaj v luksus mečete moč. To so vsi prizvajalci naredil v vaših glavah k mečejo v avte močnejše motorje kot jih imajo avtobusi in kamioni in potem se vsem naenktrat zdi 150 KM malo. ...itd
Se povsem strinjam. Tu so MBA-jevci zaslepili folk s čarom nekih M, RS in AMG serij, kar je marsikdo psihološko dojemal kot "Tudi jaz zmorem biti Scumacher (Fangio

)", čeprav je bila resnica samo v nepotrebni tehniki in zapravljanju denarja. Tako kot hočemo imet avto - biti mobilni v vsakem zaželenem trenutku - tako hočemo imet tudi možnost maximalne dinamike, čeprav je večina praktično nikoli ne izkoristi. Kao - če si bom zaželel ali imel potrebo, bom najhitrejši (ali skoraj).
Pihanje na dušo, da je z ustreznim paketom moči vsakdo lahko skoraj Šumi, nujno privede do dodatne ekskluzive (in posledično želja malih oz idolatrije) v obliki večinoma dejansko nepotrebnega višanja moči motorjev oz dejanskega zapravljanja (
sindrom "my life in your wallet" slepote - Srbi bi bolj pomensko rekli "Žepni život" - z vsemi implikacijami). V bistvu igrajo na karto slabih strani človeške psihe - kot sicer nasploh v sodobnem kapitalizmu, ko vsakodnevno kupujemo nepotrebne stvari, dostikrat prepričani, da jih nujno potrebujemo.
Kakšna je pa razlika med 250 ali 350 konjskim MBA - morda ena sekunda na 100, ki je skoraj nikoli ne izkoristiš? Tako zelo pomembna sekunda, da jo večina samo morda doživi enkrat na pol leta!
Sekunda v pol leta?? Ubersekunda!?!? A ne - oni gredo še naprej, so že pri 450, kmalu bodo v stock verzijah čez 550 za takorekoč luksuzlinerje (če bi vsaj tripali na npr Lotuse, ne pa 2-tonske križarke). Vse za tako zapolnjujoč (bravo marketing!) image "King of the Autobahn"! A le malokdo take moči rabi, gre samo za lažen image uspešneža z dolgim tičem in nepotrebno močnim plehom.
Zato tudi tak boj za ohranitev neomejenih brzin v Nemčiji in proti eko normam. Tu se gre za njihovo preživetje kot ekskluzivcev nepotrebnih moči, ki za sabo potegnejo milijone "lažne ekskluzive in veličine" željnih. A to "pumpanje psihe/ega" je dejansko
soustvarilo mit o uber tehniki, seveda so novinarji temu zelo pripomogli. Šele zadnje čase je pri nemških novinarjih opaziti nekaj več objektivnosti, domnevam, da se začenjajo zavedat pretiravanja, eko-težav itd.
Seveda je prevladala tudi medijska moč - ne pozabimo, da so tu še Avstrijci, nemški Švicarji in še marsikdo (del Belgijcev itd). Pripomogla je jasno tudi močna ekonomija in številčnost prebivalcev Nemčije, ki je od združitve na začetku 90-tih postala vodilna sila Evrope - prej je kljub vsemu bila marsikje primerljiva z VB, F in I. Ni slučaj, da se (M)BA bohoti predvsem od takrat naprej (neMBA pa nazadujejo) - nekateri pač morajo pokazat svojo plehnato moč. Kot tudi ni slučaj, da Slovenci v želji po (ne)balkanski EU veličini posnemamo vse slabe zglede! Svojih itak nimamo ali pa jih nočemo videti!
