Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Re: dd

Napisal/-a Joie de vivre! Če jan 31, 2008 5:42 pm

warmaster je napisal/-a:@Joie de vivre!--> lei te popolnoma razumem, samo če že čez celo temo omenjate audije in predvsem druge znamke ter primerjavo z njimi, sem pač povedu no kakšno je moje mnenje. Sei drugače ne morem kai napisat k tei temi če ne izpostavim posamezne znamke, sei je že v naslovu teme tko :D

Glej pač enostavno sem povedu, zakaj je audi merilo za vse druge. Enostavno zaradi tega ker je pač sinonim za luksus, koker kol gledaš, zakaj je pa tako, pa itaq piše moj prejšnji post.

L.P.


Tole pa moram replicirati - da je Audi merilo za vse druge? Lepo te prosim, ne pretiravaj... Audi od nekdaj cepeta za M in B, prav novi A4 je dokaz za to. Je impozanten in celo športen, kar prej ni bil. Impozantnost je iskal v Mercedesu, športnost je našel v BMW-ju.
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

dd

Napisal/-a warmaster Če jan 31, 2008 5:48 pm

Ne govorim samo o audijo mislil sem nasploh nemške znamke, ki pa jih je audi z letošnjimi modeli oziroma lanskimi lepo zaključil ;)

Drugače pa vsak ima svoj okus, in zgleda je nemški okus blizu veliko ljudem :D
Zadnjič spremenil warmaster, dne Če jan 31, 2008 5:48 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Če jan 31, 2008 5:48 pm

lizard: se popolnoma strinjam s tabo, serijske opreme v Audijih ne zagovarjam, ampak manše motorje pa sigurno. Včeraj sem bil v salonu, za ceno A4 mam raje opremljeno vectro gts

Dr.M3: A6 z 140konji je še vedno nad povprečno močan in ima nadpovprečne zmogljivosti. Ne vem pa zakaj bi moral nadpovprečen avto imeti toliko nadpovprečno močan motor. za 45k, pa te malenkosti ki si jih naštel lahko koštajo tudi par kEurov, da ne omenim da se dandanes bencinca ali pa močnejšega dizla tudi znebiti več ne moreš po parih letih.
Slika
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Če jan 31, 2008 6:47 pm

Joie de Vivre je pristranski. Najprej je bil proti audiju, zdaj ko ga kupuje, pa je takoj najboljši in najlepši.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če jan 31, 2008 6:56 pm

A to pomeni, da cepeta za BMW in MB? Govorimo v istem jeziku?
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če jan 31, 2008 7:04 pm

RENO911 je napisal/-a:Joie de Vivre je pristranski. Najprej je bil proti audiju, zdaj ko ga kupuje, pa je takoj najboljši in najlepši.


He he, tako nekako ja :lol:

Proti Audiju sem bil vedno vse do novega A5, kako mi je ta avto všeč ej. Vendar se moja ljubezen takoj razblini in preide v gnus, saj za ceno coupeja srednjega razreda dobim predsedniško limuzino + dopust v Francoski Polineziji, mogoče še kako urico s Carlo Bruni..:

Slika

In vseeno jih bodo prodali 10x več... To ni več premium, to ni več nobena kvaliteta, ampak navadna neumnost.

Tako. Zdaj pa nadaljujmo ;)
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če jan 31, 2008 7:13 pm

Spot on ! :D 8)
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Če jan 31, 2008 8:38 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:... To ni več premium, to ni več nobena kvaliteta, ampak navadna neumnost.


Jaz bi rekel prej umetnost kot neumnost ;) Da prodaš, cupe srednjega razreda za tako ceno in to v velikih količinah, je preprosto umetnost :)
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če jan 31, 2008 10:12 pm

Prej umetnost, men se zdi tud bolsi izraz za tole z Audi A5ko. :)
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če jan 31, 2008 10:42 pm

pa kakšna merila mate vi za sredni razred??
zame je srednji razred nek pasat pa laguna, devinitivno pa ne avto, ki se cenovno začne tam kjer se ti že zdavnaj končajo, ki je športni kupe z preko 4.5 metra
ki ima najbolj švoh motor z 190 km....
avto je bomba in zato se tud prodaja ;)
lp
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Če jan 31, 2008 10:55 pm

Gospod Tomcatter: je pa res hudo ko se pri avtih za 45k in > eur menimo za vzdrževanje in težavo napraskat za 1 liter goriva, 400 eur večjo registracijo zaradi kubature in konjev ter malce več pri servisih ter malenkost pri kasku Rolling Eyes . Razz V Sloveniji je itak tako da je važno, da je pred bajto čimboljši avto. Recimo nemška družina s cca 4k eur prihodki na mesec izbere BMW 3er, pri nas bi pa pred bajto stal MB S class ali kakšna 911a. Razz Za optimizacijo stroškov se tudi v ABM taboru najde kaj drugega, bolj cenovno privlačnega..če je poraba na prvem mestu.
Imeti močnejši motor ne pomeni divjaštva Tomcatter. Pravzaprav je v veliko situacijah bolje imeti boljši kot slabši motor. Varnost pri prehitevanjih (šlepar, ...) ... kar poskrbi tudi za samo varnost, ki se v tem razredu tudi pričakuje! Z močnejšim motorjem je avto bolj varen. V grobem rečeno.


Tukaj ne govorimo o šparanju ampak o nepotrebnem zapravljanju. Jaz se vozim okol z 1500 kg težkim avtom z 75 KM (mb 200d 1991) pa sem v hrinih doma pa čisto lepo preživim. Ok nebi se branu 30 KM več in ja tukaj se lahko pogovarjamo o podhranjenosti pri avtu ki ma mogoče 100-200kg suhe teže več in 2x toliko konjev pa ne !!

Zakaj v luksus mečete moč. To so vsi prizvajalci naredil v vaših glavah k mečejo v avte močnejše motorje kot jih imajo avtobusi in kamioni in potem se vsem naenktrat zdi 150 KM malo. A je BMW 520d z 163KM podhranjen??? Lepo vas prosm. Z koliko močnim avtom se pa pol vsi vozite okol?? Pa zdaj so itk že vsi mali avti tako težki da ne rabiš v velikem avtu 1x več konjev. Razlika med Cliotom 1,5 dci in BMW-jem 520d je 300kg. Se pravi BMW rabi cca 25 % več moči za iste preformase.

Clio 1,5 Dci z 105KM je že za vse živahen in dost močan itd....BMW 520d je pa totalno podhranjen :bonk :bonk Pa poglejmo: Končno ma 33kmh višji (223kmh), do 100 pospeši 2,8s hitreje (8,6s)...itd
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če jan 31, 2008 11:35 pm

andrej777 je napisal/-a:....
Zakaj v luksus mečete moč. To so vsi prizvajalci naredil v vaših glavah k mečejo v avte močnejše motorje kot jih imajo avtobusi in kamioni in potem se vsem naenktrat zdi 150 KM malo. ...itd


Se povsem strinjam. Tu so MBA-jevci zaslepili folk s čarom nekih M, RS in AMG serij, kar je marsikdo psihološko dojemal kot "Tudi jaz zmorem biti Scumacher (Fangio :?: )", čeprav je bila resnica samo v nepotrebni tehniki in zapravljanju denarja. Tako kot hočemo imet avto - biti mobilni v vsakem zaželenem trenutku - tako hočemo imet tudi možnost maximalne dinamike, čeprav je večina praktično nikoli ne izkoristi. Kao - če si bom zaželel ali imel potrebo, bom najhitrejši (ali skoraj).

Pihanje na dušo, da je z ustreznim paketom moči vsakdo lahko skoraj Šumi, nujno privede do dodatne ekskluzive (in posledično želja malih oz idolatrije) v obliki večinoma dejansko nepotrebnega višanja moči motorjev oz dejanskega zapravljanja (sindrom "my life in your wallet" slepote - Srbi bi bolj pomensko rekli "Žepni život" - z vsemi implikacijami). V bistvu igrajo na karto slabih strani človeške psihe - kot sicer nasploh v sodobnem kapitalizmu, ko vsakodnevno kupujemo nepotrebne stvari, dostikrat prepričani, da jih nujno potrebujemo.

Kakšna je pa razlika med 250 ali 350 konjskim MBA - morda ena sekunda na 100, ki je skoraj nikoli ne izkoristiš? Tako zelo pomembna sekunda, da jo večina samo morda doživi enkrat na pol leta! Sekunda v pol leta?? Ubersekunda!?!? A ne - oni gredo še naprej, so že pri 450, kmalu bodo v stock verzijah čez 550 za takorekoč luksuzlinerje (če bi vsaj tripali na npr Lotuse, ne pa 2-tonske križarke). Vse za tako zapolnjujoč (bravo marketing!) image "King of the Autobahn"! A le malokdo take moči rabi, gre samo za lažen image uspešneža z dolgim tičem in nepotrebno močnim plehom.

Zato tudi tak boj za ohranitev neomejenih brzin v Nemčiji in proti eko normam. Tu se gre za njihovo preživetje kot ekskluzivcev nepotrebnih moči, ki za sabo potegnejo milijone "lažne ekskluzive in veličine" željnih. A to "pumpanje psihe/ega" je dejansko soustvarilo mit o uber tehniki, seveda so novinarji temu zelo pripomogli. Šele zadnje čase je pri nemških novinarjih opaziti nekaj več objektivnosti, domnevam, da se začenjajo zavedat pretiravanja, eko-težav itd.

Seveda je prevladala tudi medijska moč - ne pozabimo, da so tu še Avstrijci, nemški Švicarji in še marsikdo (del Belgijcev itd). Pripomogla je jasno tudi močna ekonomija in številčnost prebivalcev Nemčije, ki je od združitve na začetku 90-tih postala vodilna sila Evrope - prej je kljub vsemu bila marsikje primerljiva z VB, F in I. Ni slučaj, da se (M)BA bohoti predvsem od takrat naprej (neMBA pa nazadujejo) - nekateri pač morajo pokazat svojo plehnato moč. Kot tudi ni slučaj, da Slovenci v želji po (ne)balkanski EU veličini posnemamo vse slabe zglede! Svojih itak nimamo ali pa jih nočemo videti! :evil:
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Pe feb 01, 2008 12:55 am

Kot tudi ni slučaj, da Slovenci v želji po (ne)balkanski EU veličini posnemamo vse slabe zglede!

Ne vem kaj te (spet) moti.
A včasih ko so rajo omejevali na Yugote, Fičke in podobno je bilo pa kul?
Partijci so se vozili seveda v (najmočnejših) Mercedesovih kočijah in hkrati ljudem govorili kako je Yugo ok. Hinavščina prve klase. :twisted:

Sedaj je moč izbire. Če si ljudje lahko privoščijo dober avto naj si ga. Roko na srce, med nonABM vozili je izbira s cenovno postavko 40k eur in več zelo skopa. Ponavadi sufferirajo najbolj tisti, ki jim je kaj takega nedosegljivo.

Ko je bil že omenjen M. Recimo M3 je (in še vedno) v svojem klasu postavlja standarde. Marketing je seveda pripomogel k temu, da je M power tako poveličevana zadeva. A brez superiorne tehnike to ne bi bilo mogoče. Nemce kritizirat zaradi tega ker so šli in tvegali s temi potezami je smešno. Lahko bi isto naredil kakšen od neABM trojice a ni. S takimi modeli se lepo veča ekskluzivnost same znamke.

Osebno nisem nek slep ljubitelj nemške tehnike (jo je v nonABM abmočju tudi precej - zelo dobre) a Nemcem je bilo vedno treba priznati inženirsko superiornost. Kot primer recimo Hindenburg - največje umetno telo, ki je kdajkoli letelo v zraku (še za katastrofo ni bila kriva tehnika ampak človeški faktor). To dokazujejo tudi v avtomobilski industriji s številnimi inovacijami. Da ne bo pomote, tudi mene moti slepo zagovarjanje nemških vozil. ;)

Glej pač enostavno sem povedu, zakaj je audi merilo za vse druge. Enostavno zaradi tega ker je pač sinonim za luksus, koker kol gledaš, zakaj je pa tako, pa itaq piše moj prejšnji post.

To sem pa nekako spregledal. :P Sinonim za luksuz je še vedno Mercedes, sinonim za športnost pa še vedno BMW. Audi je pa neka mešanica obojega (po luksuzu z Mercedesom ne more tekmovati, po športnosti z BMWjem tudi ne - celo nova A4 po dinamiki ne pride povsem blizu 3er - če ti je bolj všečna tega ne spremeni - tako meni precej poznavalcev - po mnenju prijatelja ki je sprobal oba je povedal da občutek na volanu in gasu pri A4 še vedno ni povsem primerljiv z BMWjem (pa gre za dobre 2 leti novejši model) - nekaj pridoda seveda tudi zadnji pogon).

recimo nasploh audi, ima najmanj napak, se pravi če ti drugače povem, tudi največji nadsprotniki audija, ne bodo našli na njem toliko napak, kot pa recimo najhujši nadsprotinki drugih znamk.

Mi lahko pojasniš zakaj potem ni v vrhu po zanesljivosti in caplja nekje v sredini? Ker če tvoja pisarija drži bi moral biti na vseh lestvicah med TOP3 :roll: Ali se boš izmikal odgovoru? Sej je videt da si VAG fan, samo tako slepo pa ni treba nekaj zagovarjati, ker si smešen.
Zadnjič spremenil Dr.M3, dne Pe feb 01, 2008 1:32 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe feb 01, 2008 1:04 am

Ne nakladaj spet, kaj me moti in raje poglej okoli sebe v realen svet. Življenje je nekaj drugega kot pleh, čeprav je ta večkrat zabaven. Ni pa zabavno podtikanje s fičoti in MB-ji partijskih šefov. Če nič drugega - je zdaj kaj drugače?

BTW Se od kje poznava, da tako (ne)natančno opazuješ, kaj me moti?
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Pe feb 01, 2008 1:08 am

Življenje je nekaj drugega kot pleh

Pa smo spet pri bistvu življenja. :roll: Za nekoga so to avti, za druge clubbing vsak petek in soboto zvečer, za tretjega ustvarjanje družine, za desetega pa igranje WoW (ali karkoli je sedaj popularno) 10 ur/dan., Ne mislim se pa kregat @Esem glede tega. Peace brother:-P

A to pomeni, da cepeta za BMW in MB? Govorimo v istem jeziku?

Seveda ne cepeta. Ni imel pa še neke svoje identitete (saj je bil še pred kratkim povprečen voz). V prid temu govorijo neki ostri facelifti - predvsem prejšnja A4 in malo tudi A3 (ta "spomenik" maska)! Do sedaj, ko jo je končno dobil, vsaj tako kaže (z najnovejšo paleto modelov). Išče neko pravo mešanico med BMW in MBjem (a z nobenim na svojem področju ni enak). Ta dvojnost duha ustreza kar lepemu številu ljudi. Tudi jaz priznam, da so novi Audiji enostavno povedano - lepi. BMW je v zadnji generaciji pri nekaterih modelih malce šparal z nekaterimi komponentami, MB isto. Edino kar me pri Audijih moti je to, da so si s sprednje strani praktično vsi skorajda enaki. Pri konkurenci precej lažje razpoznaš za kateri model gre. Kar se dizajna tiče mi gre le to malce v nos. ;)
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Pe feb 01, 2008 2:00 am

Esem spet imaš zanimive teorije.
Ampak prej ste se pritoževali, da je brezveze če nekdo kupi MBA z švoh motorjem, ker je to le razkazovanje pred sosedi, ubistvu pa kupiš ''oguljen do pleha'' avto.
Zdej so spet problem Mi, Amgi in RSi. A se mogoče lohk že odločte? :lol:

Eko?Ah spet te nebuloze o CO2.

Oblika Audija?Nekaterim zelo ustreza, da so konzervativni in precej neizstopajoči.Recimo meni.
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe feb 01, 2008 2:53 am

Zdravo MJ
Nisem se jaz pritoževal nad švoh motorji. Še vedno se mi zdi, da če nekemu kvalitetno informiranemu vozniku ustreza Audi s švoh motorjem, naj ga kupi. Če to naredi samo zaradi image-a oz sosedov, mu itak ni pomoči - a večina po moje ni takih.

To, da (pre)nekateri slepo verjamejo v uber tehniko (ne glede na to, koliko je res dobra - in dostikrat je taka) brez pravih informacij, je drug problem (tudi na to se je nanašalo tisto o slabih zgledih). O M, RS in AMG sem govoril skozi kontekst pridobivanja ekskluzivnosti - jih ni toliko, da bi bili problem. Me pa malo moti, ker skozi njih promovirajo vprašljive vrednote mnogim, ki so manj kritični (ne vsem, da se razumemo).

Eko-politika je dejstvo in vsi se bomo prilagajali. Nebuloza je kvečjemu nasprotovanje temu. To ni pot v raj pač pa bežanje od pekla, saj so resursi omejeni, kot je omejena tudi "tolerantnost" Zemlje! Pri tem resnični končni cilji "odločevalcev" v Eu parlamentu niti niso pomembni, je pa pomembna drugačna paradigma odnosa do okolja in ta je nujna.

Za to našo temo o (ne)MBA avtih pa so pomembne tudi posledice, ki jih bo senzibilnejši odnos do okolja prinesel v svet premium znamk - npr v (pre)veliko oz nepotrebno večanje moči motorjev. Kustomizacija (in ne kostumizacija!) bo verjetno postala zaščitni znak premium razreda oz ekskluzivnosti, tako da se premium znamkam ni treba bati prihodnosti. Se bodo pač malo prilagodile oz se že prilagajajo - npr BMW zelo hitro z zgledno obdelavo motorjev in Start/Stop tehnologijo, tudi VAG z downsizingom in direktnim vbrizgavanjem. O tem, kako Porsche hiti z različnimi ukrepi za zmanjšanje porabe, pa tu http://www.autobloggreen.com/2008/01/30 ... y-efforts/

Tudi meni so Audiji lepi, moti me edino premajhna diverzificiranost oblik znotraj znamke, kar mi pri taki premium znamki deluje podcenjevalno do potencialnih klientov (Kot bi kupoval vse isto, samo različno velikost, težo in moč bi imel na izbiro.). Tak recimo podcenjujoč odnos (vsaj zame) me pa osebno res moti.
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

cc

Napisal/-a warmaster Pe feb 01, 2008 9:18 am

@Dr.M3--> glej mogoče sem se malo preveč centraliziru na audija, sem že tudi nekje napisu, nasploh sem mislu, vse nemške znamke izpostavit (AUDI BMW Mercedez), in predvsem njihovo kvaliteto, izgled, pač nasplošno kot avto. Če jih primerjaš z drugimi znamkami, tega razreda renault, citroen... se ne čudim, zakaj toliko ljudi izbere ravno nemce. Htel sem pač povedati, da tanovi audi je pač lepo združil vse te lastnosti. Se pa strinjam da v luksosu, še ni tako sivoko kot mercedez, čeprav verjetno nikoli ne bom mogel voziti nove a8 :D

Prav tako je ista slika pri napakah in popravilih. Ravno tko je kle letel post na ostale non- nemške znamke. :D

p.s. upam da nisem preveč zakompliceru
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe feb 01, 2008 9:23 am

esem je napisal/-a:Ne nakladaj spet, kaj me moti in raje poglej okoli sebe v realen svet. Življenje je nekaj drugega kot pleh, čeprav je ta večkrat zabaven. Ni pa zabavno podtikanje s fičoti in MB-ji partijskih šefov. Če nič drugega - je zdaj kaj drugače?

BTW Se od kje poznava, da tako (ne)natančno opazuješ, kaj me moti?


Ti si član prepovedane KPS? :P

Vse je drugače, stari moj. Moj foter je bil že v socializmu obrtnik in je edini na vasi imel dober avto. V šoli so me vsi podjebavali s "privatnikom", enkrat sem jih celo fasal zato. Tiranija proletariata v pravem pomenu besede. Zato se mi zdi podtikanje s partijskimi šefi povsem upravičeno, še premalo je tega.

In še vedno "merite tiče". Debate ne bom zaklenil, bi bilo škoda, bom pa brisal čisto vsak prispevek, v katerem se "merijo tiči". Ta izraz je res pripraven, uporabil sem ga že vsaj 10x.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Pe feb 01, 2008 9:35 am

He vidim, da nekaterim ni pomoči, pa ste ta ohh in ahh voz sploh pogledali od strani :?: bočno a? je tak ko, da daš na kos debelega kruha Zdenka sir v trikotu se razume in velikoooo na boku ličin a BMW 5 tako, da se kopira , da izvirnost je odšla papa. Glede EGA pa ta tip, ki je imel ta voz je pustil vozilo pred trgovino ( bila je že noč ) prižgal Ledice ter odkorakal na drugo stran ceste in tam govoril z nekom ter gledal kako lep voz ima :bonk ene 40min. :shock:

Ps na vozilu je pisalo Porsche Verovškova :D Testno še :!:
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov