Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Po okt 04, 2010 12:35 pm

Vz_ace je napisal/-a:
Ceed je napisal/-a:@Vz_ace Nisem simpatizer VWjeve politike, ampak, če bi samo mi balkanci kupovali VWje ne bi bil TOP po prodaji v EU se ti ne zdi?



pa,dobro, izpostavil sem določeno skupino ljudi, nisem pa tako strogo mislil ;). Pa precej "balkancev" je moč najti tudi po EU, se strinjaš? Predvsem, če termin interpretiraš bolj "široko"...:) pač veliko ljudi pač kupi znamko. kao znamko ;).


Ja "balkanci" v kakšnih bolj severnih državah itak večinoma kupujejo rabljene avte, kar neposredno ne vpliva na prodajne rezultate, kot tukaj marsikdo prikazuje. Tudi Balkan v pravem pomenu besede ni ravno odločilen za prodajne rezultate. Recimo Angleži Golfov ne morejo prehvalit, hkrati pa ne šparajo jezika pri kritiziranju Pheatona, starega Touarega, starega Pola ipd. in to je definitvno bolj pomemben trg, ker ne kupujejo samo oskubljenih verzij in rabljenih avtov.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Po okt 04, 2010 5:43 pm

Slovenske prevleke - prevent


Nič več - no mogoče Prevent Bih.

to je definitvno bolj pomemben trg, ker ne kupujejo samo oskubljenih verzij in rabljenih avtov.


Sploh ne kupujejo oskubljenih verzij. Poizkusi najt BMW 320d v Angliji - od 1995 -2000.
Jih bo zelo malo.
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Po okt 04, 2010 7:12 pm

...
Zadnjič spremenil maliBobi, dne Po okt 04, 2010 9:18 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
cordo
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po okt 25, 2004 1:08 pm

Napisal/-a cordo Po okt 04, 2010 8:19 pm

Zdej vozim wagna 2008, ko bom pa mal večji, pa spet nabavim Wagna. Ker je vse tisto kar je bilo že omenjano ko dobro in slabo, in ravno takšen mi je všeč.
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Napisal/-a brett Po okt 04, 2010 10:46 pm

Tisti, ki trdi, da je roba za V in JV Evropo manj kvalitetna, slabša, kar se tiče vozil (čokolade, praški, ipd., je druga zgodba), pa naj gre za nemške, francoske, japonske, itd. proizvajalce nima prav! Morda je bilo tako pred desetletji, sedaj pa sigurno ne več, RAZEN v kakih serijah (kot npr. Golf rabbit pri nas), ki so v točno določenih količinah namenjeni prav specifičnemu trgu. Tam se morda (čeprav tudi tu ne verjemam povsem, sem pa vsaj skeptičen) pojavijo vozila, ki niso ravno "vzorno" sestavljena in imajo razne "čričke" v kvaliteti. Drugače pa ta trditev na Zahod in Vzhod ne drži.
Sam imam Golfa VI, narejenega (v Nemčiji) po naročilu. In ko tam v tovarni prejmejo naročilo, ne vedo kam točno bo to vozilo prodano, ampak šele ko zapelje s tekočega traku in ga "v roke" dobi komerciala itd. Ker, po tej logiki trditve kot jo imajo nekateri, o manjkakovostnih vozilih za naš trg, bi morali za moje vozilo pod recimo zaporedno št. 111, ki je na tekočem traku za vozilom 110 in pred vozilom 112, ki sta namenjena nemškemu kupcu, vzeti iz traku ali pa ga nekako označiti :"Glejte ta je za JV-slabše ga opremite po kvaliteti robe. Vzemite 2. razredno blago za sestavo. ITD!" Pa halo!! To bi bilo bolj zamudno in dražje za ves proces dela, kot pa je vrednost razlike med 1. in 2. razrednim blagom (če to sploh obstaja - zato pa imamo ISO standarde, da ne!).

Mimogrede! Nedolgo nazaj sem bil v Veliki Britaniji (London + JV Anglija) in videl kar nekaj golfov zadnjih dveh generacij, ostalih modelov te znamke je bore malo. Velika večina teh vozil golf s katermi sem imel opravka je po SERIJSKI opremi (glede na nivo serijske opreme treh stopenj) nižje rangirano kot naši TRENDLINE, CONFORTLINE in HIGHLINE. In to na račun, da so cene višje. Tudi to nekaj pove!

Za konec: osebno mi je pasat 5. generacije vizualno zunaj in znotraj še vedno najlepši, prihajajoči mi ni kaj preveč všeč oz. nič izstopajoči na zunaj. Znotraj pa mi je že 6. generacija neprivlačna, ta pa prav tako ni nič boljša. Še posebej mi je moteča sredinska konzola, ki je preveč prazna in ceneno plastično delujoča!
V tem segmentu vozil bi veliko preje pogledal za kakim Oplom, Mazdo, Hondo, Citroenom ali če bi imel denar premium trojko.

LP
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 To okt 05, 2010 7:40 am

Skratka, kar se tiče robe za Zahod in za Balkan, bolje za bilokaterega proizvajalca, da tega več ne počne. Verjamem, da je novi Golf, proizveden v Wolfsburgu, ki ga vzameš po naročilu, enako kvaliteten za nemškega ali za slovenskega kupca. Kot si omenil, bi znale biti problematične razne serije, ki so namenjene za druge trge. Morda kot rečeno tega sedaj več ne počnejo (dokazat je itak težko karkoli), ampak v preteklosti si na marsikaterem rezervnem delu odkril kako tako cvetko kot npr. napis "made for yugoslavia" ipd.

Drugi problem, morda še večji pa so tovarne izven matične države, sploh če se te nahajajo v manj razvitih državah. Sploh pri japonskih vozilih je tu opazna razlika v kvaliteti ter končni obdelavi (turške Toyote npr.), nič kaj bolje ni z madžarskimi Opli, turškimi Renaulti, španskimi VW-ji itd. Mislim, da ga pa vsaj tu ni junaka, ki bi zanikal tudi slednje dejstvo.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar To okt 05, 2010 11:18 am

ma še evdno se ločuje, top robo boste dobili edino v švici in belgiji, sj ne da ločujejo materjale, ampak na preizkusu kakovosti so na žalost tudi odstopanja (razne meritve na motorju in podobno)
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To okt 05, 2010 6:16 pm

Se ne strinjam z predhodnikom.

Sedeže se izdeluje serijsko in pika.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ To okt 05, 2010 8:21 pm

@brett
Nimaš prav! Sem vozil ceeda za Ciper in avto sploh ni primerljiv z našim ceedom, je veliko slabši kar se plastik in izdelave tiče.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To okt 05, 2010 10:03 pm

Ceed je napisal/-a:@brett
Nimaš prav! Sem vozil ceeda za Ciper in avto sploh ni primerljiv z našim ceedom, je veliko slabši kar se plastik in izdelave tiče.


Ja čaki malo, to je nekaj drugega, če se gre za očitno drugačen avto. VW-je se stalno uvaža, doma imamo belgijskega Passata, pa ne pogruntam nobene razlike, razen tega, da ima več opreme kot povprečen slovenski. Pa tudi obratno, slovenski Golf se razen opreme v notranjosti ne razlikuje od tistih uvoženih, ki sem jih videl. Pomoje imajo dovolj drugih trgov za "nategovanje" in dvomim, da se jim splača recimo Wolfburske avte delat po dvojnih standardih razen pač opremljenosti ter kakšne malenkosti.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Sr okt 06, 2010 9:30 am

Predvidevam, da se proizvajalcem dveh različnih proizvodnih linij v isti tovarni, namenjenim različnim trgom, enostavno ne izplača imeti. V času globalizacije ter čedalje hujše konkurence znotraj branže, si nihče več ne dovoljuje podcenjevati določenih trgov!!!
Pametni proizvajalci vedo, da postaja glavni argument KVALITETA, kar prinaša dobiček na dolgi rok (anomalije so seveda še vedno prisotne, vendar zaradi drugih dejavnikov). Pametni proizvajalci vedo, da še danes tretji svet, postaja s hitrimi koraki glavni igralec na zemljevidu in jih še zdaleč ne podcenjujejo več (npr. Kitajska - ok ni več tretji svet ter vlaganja VW).
Do razlik prihaja večinoma zaradi deželnih oprem - manj razvite dežele imajo v osnovi slabše pakete opreme, kot npr. razvitejše - kar se kaže lahko že v slabši plastiki armature (plastičen primer: razlika pri novem Polu v plastiki med opremama Trendline in Comfortline). Morda tipičen primer je proizvodnja kakšnega modela za ameriški trg, v katere vgrajujejo tršo plastiko (Američanom je ta detajl pač sekundarnega pomena) podvozje je prirejeno na udobnost, ipd...
Razlike pa so možne znotraj modelov iz različnih tovarn, kljub čedalje ostrejšim kontrolnim pregledom.
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Sr okt 06, 2010 4:45 pm

Mislim da danes omenjena KVALITETA je kvaliteta, ki je bila nekoč. Tak sloves imajo nekatere znamke, ki so ga dobile na dolgi rok. Ker ljudje vedo, kaj je bilo nekoč, temu danes še vedno verjamejo in kupujejo 'kvaliteto'. Kvaliteta pa je lahko tudi skrita, prekrita v raznih šivih, plasteh kakega blaga( sedeži, armature).. Proizvajalcem kot so nekateri, z ogromnimi dohodki, ogromnimi vrednostni samega podjetja, se II klasa zagotovo izplača, ubistvu je tu tudi dobiček. Avto za enako ceno in s slabšimi,cenejšimi materiali. Danes se lahko igra tako igro zagotovo lažje, kot nekoč. Jaz sem v to 100% prepričan. Tudi v gradbeniških poslih je enako, tudi sam ko sem delal med počitnicami pri nekom. Cena je enaka, narejeno pa je bolj šlampasto in z pomanjkljivi predsloji raznih premazov, ki jih človeško oko ne vidi, vidi pa jih ko se samo delo izvaja. Ko pa nastopijo težave, pa je denar že v denarnici ;). In zgoraj omenjeno kvaliteto, nam vsem znane nuttele, se va nprej prepričajte.
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Sr okt 06, 2010 6:06 pm

Boš nehal?
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Sr okt 06, 2010 6:22 pm

@~toMmy~
Ne vem, jaz pravim za primer, ki ga poznam. Če ceeda za ciper ne bi videl bi tudi jaz bil prepričan, da so vsi enaki. Za VWja ne vem, sem pa prepričan, da niso za vse trge enake kakovosti.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr okt 06, 2010 6:32 pm

Glede VWja živiš v zmoti.

Kot dobavitelji nekaj delov notranjosti VWju ti lahko zagotovim, da izdelujemo samo 1 tip posameznega dela.
 
Uporabniški avatar
diamant72
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To maj 27, 2008 3:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a diamant72 Sr okt 06, 2010 7:33 pm

ceeda sestavljajo tudi v Rusiji ... mogoče Ciper dobi ruskega?
Trenutno vozim: BMW 645Ci (1:24), Maserati GranTurismo RC (1:18)
P.S. Iščem čarobno palčko, ki pretvarja 1:18 v 1:1. Tudi 1:24 v 1:1 bo ok...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če okt 07, 2010 2:54 am

Glede na število poznavalcev in "picajzlov" na forumu, sem prepričan, da bi se kakšna slabša kvaliteta napram uvoženim že ugotovila in izpostavila.
Kot sem rekel, so pa druga stvar serijska oprema in nekateri drugi trgi...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio Če okt 07, 2010 8:44 am

maliBobi je napisal/-a:Zakaj nisi konkreten? Še vedno govorimo o passatu ali že spet o nuteli?(razlike v sestavi se pojavljajo glede na zahteve trga - vsebnost lešnikov, sladkorja, kakava)
Slovenske prevleke - prevent
Francoski zaganjač - valeo
Nemški motorji (predvsem bencinarji) - več obratov po nemčiji
Češki motorji (dizl) - vw motoren werk aus cechoslovekei :lol:

V glavnem na žalost ali srečo, vozi Janez enak auto kot Hans edina omembe vredna razlika je ta, da se materiali razlikujejo glede na nivo opreme.
Glede na to, da imajo novi avti zanemarljiv izpust CO2 lahko s pomočjo slovenske zakonodaje, mirne duše kupiš avto tudi pri VW Wolfsburg.


Pri določenih zadevah raje ne povem vsega, pa vendar - meglenke za velik del VW se delajo na Letališki v Ljubljani - delal sem jih za vse modele in se vsem, ki imate vodo v njih opravičujem. Isto povem tudi lastnikom toyote avensis, BMW e90, audi A5 - lahko še naštevam. Da ne bo kdo mislil - izmeta ne sme biti, torej gre vse naprej, znajdi se. Se pa spomnim, ko so Američani vrnili zajetno pošiljko meglenk ker niso bile dovolj srebrne... Odvisno od trga so tudi drugi občasno bolj picajzlasti. Vsekakor pa so aftermarket (original nadomestni deli) luči veliko slabše od prvovgradnje (ko govorimo o kakovosti celotnega izdelka). Mislim, delal sem tudi na žarometih in povem samo, da kar je kvalitetno narejenih luči so ferrarijeve in lamborghinijeve. OStalo je pa tako - lahko je dobra, obstaja pa verjetnost, da je zanič.

Podobno sem doživel tudi v Kolinski, Žitu in še kje.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če okt 07, 2010 9:39 am

odprti clio je napisal/-a:Pri določenih zadevah raje ne povem vsega, pa vendar - meglenke za velik del VW se delajo na Letališki v Ljubljani


kje na Letališki? Vem, da Saturnus dela za Hello in Bosch ter prvovgradnjo za BMW in kaj je v Sloveniji narejeno, verjamem da je prvoklasno_dejanski daljni vzhod je problematičen; še tepihi ne veš, če so rakotvorni ali kako drugače vplivajo na zdravje(dihala).....
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Če okt 07, 2010 11:13 am

Gosic je napisal/-a:Mislim da danes omenjena KVALITETA je kvaliteta, ki je bila nekoč. Tak sloves imajo nekatere znamke, ki so ga dobile na dolgi rok. Ker ljudje vedo, kaj je bilo nekoč, temu danes še vedno verjamejo in kupujejo 'kvaliteto'. Kvaliteta pa je lahko tudi skrita, prekrita v raznih šivih, plasteh kakega blaga( sedeži, armature).. Proizvajalcem kot so nekateri, z ogromnimi dohodki, ogromnimi vrednostni samega podjetja, se II klasa zagotovo izplača, ubistvu je tu tudi dobiček. Avto za enako ceno in s slabšimi,cenejšimi materiali. Danes se lahko igra tako igro zagotovo lažje, kot nekoč. Jaz sem v to 100% prepričan. Tudi v gradbeniških poslih je enako, tudi sam ko sem delal med počitnicami pri nekom. Cena je enaka, narejeno pa je bolj šlampasto in z pomanjkljivi predsloji raznih premazov, ki jih človeško oko ne vidi, vidi pa jih ko se samo delo izvaja. Ko pa nastopijo težave, pa je denar že v denarnici ;). In zgoraj omenjeno kvaliteto, nam vsem znane nuttele, se va nprej prepričajte.

se strinjam, večinoma ima kapital prednost pred kvaliteto
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov