Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr sep 09, 2009 8:32 am

Ja, jaz sem bil tudi pod vtisom, da bodo dali kaj močnejšega noter, saj ne da 270 KM ni dosti, ampak glede na konkurenco (Focus RS,...) je malo malo.
:roll: No ja, že vejo (ali pač ne :P ).

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr sep 09, 2009 10:33 am

K. čip pa si na 300 bp. Ga uzameš že tovarniško čipanga pa je :lol:
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr sep 09, 2009 10:58 am

golf gor ali dol, bi bilo pametneje obdržati r32 vsaj kar se vzdržljivosti tiče
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr sep 09, 2009 11:20 am

Motorja? 2.0TFSi je odličen kar se tiče vzdržljivosti, precej manj emisij proizvaja, več navora, lažji motor in je zmožen precej manj skuriti benza.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr sep 09, 2009 11:49 am

CupraR je napisal/-a:Motorja? 2.0TFSi je odličen kar se tiče vzdržljivosti, precej manj emisij proizvaja, več navora, lažji motor in je zmožen precej manj skuriti benza.


točno a nastane problem pri popravilih ( beri: turbina) in milijon drugih senzorjev, ki skrbijo za pravilno delovanje turbine
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Sr sep 09, 2009 12:04 pm

adis je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Motorja? 2.0TFSi je odličen kar se tiče vzdržljivosti, precej manj emisij proizvaja, več navora, lažji motor in je zmožen precej manj skuriti benza.


točno a nastane problem pri popravilih ( beri: turbina) in milijon drugih senzorjev, ki skrbijo za pravilno delovanje turbine


to ni dizl adis ;) tu so turbine mal drugačne :P
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr sep 09, 2009 12:07 pm

dj_em je napisal/-a:
adis je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Motorja? 2.0TFSi je odličen kar se tiče vzdržljivosti, precej manj emisij proizvaja, več navora, lažji motor in je zmožen precej manj skuriti benza.


točno a nastane problem pri popravilih ( beri: turbina) in milijon drugih senzorjev, ki skrbijo za pravilno delovanje turbine


to ni dizl adis ;) tu so turbine mal drugačne :P


vem :P
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Sr sep 09, 2009 1:33 pm

nima veze dizl al bencin turbo luknja ostane, kr poglejte si micopuši EVO 9 z 400 konji :).....ko ga prehiti fiat bravo (Top Gear)
 
Uporabniški avatar
erixon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr jun 16, 2004 2:41 pm
Kraj: Dom je kjer je avto...

Napisal/-a erixon Sr sep 09, 2009 1:36 pm

Ja, ker ima samo en velik turbo. Zato pa je taka luknja. Z dvema turbinama različnih velikosti (twin turbo) se temu izogneš.

Če bi malo prej prebral temo bi ti bilo jasno. Pa mimogrede je bil dizel Fiat Stilo.
Rad imam ženske, ki znajo bočno parkirat.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Sr sep 09, 2009 1:42 pm

vojkostar je napisal/-a:nima veze dizl al bencin turbo luknja ostane, kr poglejte si micopuši EVO 9 z 400 konji :).....ko ga prehiti fiat bravo (Top Gear)

Kaj ma zdej tle veze Evo 9 s popolnoma drugim motorjem, če maš pa za primerjat cupro pa s3, ki imata skoraj identičen motor in se na podlagi tega že ve, kako se bo avto obnašal..
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Sr sep 09, 2009 1:53 pm

adis je napisal/-a:golf gor ali dol, bi bilo pametneje obdržati r32 vsaj kar se vzdržljivosti tiče

Po mojem se jim ne splača. Imo se R32 ni dovolj prodajal, ker danes (razen v ful športnih modelih, sam r32 tja ne spada) vsi gledajo na nek performance/poraba, in ravno nad tem se tud nekaj lastnikov r32 pritožuje. Poleg tega ima tud pomoje tukaj turbina dost veliko vlogo, ker 250konjev še vedno ni tolk, da bi res ful butnl in se turbina še kar opazi. Pa ob normalni vožnji mora čisto normalno zdržat, brez problemov. Če si ga pa nekdo kupi, da ga bo zlorabljal, je pa fail že v štartu, sej so tut vr6-ke vse s*ukal :)

edit: eh, sory za doublepost
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Sr sep 09, 2009 4:28 pm

men je ušeč ker bo tut 4vratni :)
upam nebo preveč grd od cupeja.-...če primerjam s3coupe in sport back - grdo :)

ugavnem čakam na zverinco :)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr sep 09, 2009 4:38 pm

erixon je napisal/-a:Pa mimogrede je bil dizel Fiat Stilo.


Nenene, takrat je bil benzinski stilo.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr sep 09, 2009 4:46 pm

adis je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Motorja? 2.0TFSi je odličen kar se tiče vzdržljivosti, precej manj emisij proizvaja, več navora, lažji motor in je zmožen precej manj skuriti benza.


točno a nastane problem pri popravilih ( beri: turbina) in milijon drugih senzorjev, ki skrbijo za pravilno delovanje turbine


To je pa problem lastnika, beri če ni podstreha poštimana. Pošteno povedano je en astvar več ki lahko crkne, samo res ni za sledit kakršnih kol problemov z tem 2.0 motorjem.

Turbo luknja?? Pr telih novih K04 turbo sploh nimaš občutka da je lukna, stari čipan 1.8T (K03S in K04) je bil precej bolj tečn za vozt, bolj nervozen. Teli močnejši 2.0 p pa čist lepo zvezno pospešujejo. Že grafi svoje povedo.
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Sr sep 09, 2009 10:57 pm

jz bom pa kr lepo počakal na golfa in spolh nebom niti povohal tega rs3 ker že zdj majo pr s3 navite cene :)

kr oni naj lepo tega r20 nardijo, pa za eno lepo ceno da jim bo šel v promet :=)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če sep 10, 2009 6:43 am

Se strinjam, bojim se samo da bo cena blizu 40.000€.
 
Uporabniški avatar
erixon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr jun 16, 2004 2:41 pm
Kraj: Dom je kjer je avto...

Napisal/-a erixon Če sep 10, 2009 7:34 am

Blinder je napisal/-a:
erixon je napisal/-a:Pa mimogrede je bil dizel Fiat Stilo.


Nenene, takrat je bil benzinski stilo.


100% dizel. Sem ravno zadnjič gledal oddajo - dizel stilo karavan.

Sorry za off. Niti ni tako pomembno.
Rad imam ženske, ki znajo bočno parkirat.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če sep 10, 2009 8:24 am

erixon je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:
erixon je napisal/-a:Pa mimogrede je bil dizel Fiat Stilo.


Nenene, takrat je bil benzinski stilo.


100% dizel. Sem ravno zadnjič gledal oddajo - dizel stilo karavan.

Sorry za off. Niti ni tako pomembno.



:jao: kako lahko streljaš neumnosti pa trdiš da je 100% prav. Če reče 1.6 liter fiat stilo. To je benzin.
http://www.youtube.com/watch?v=tt06N8EjVfU

Drugače nekateri dizli v V. prestavi pri 30mph(48 km/h) stagnirajo al tudi zgubljajo hitrost. Toliko o dizelskem navoru pri nizkih obratih :lol:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Če sep 10, 2009 12:06 pm

CupraR je napisal/-a:Se strinjam, bojim se samo da bo cena blizu 40.000€.


k*** če bo tok, pol pa uzemam z minimalno opremo + dsg :lol: :lol:
upam da nou tok zasoljena cena...
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če sep 10, 2009 12:13 pm

vprašanje za "golfiste" .. zakaj nima golf 5 gt "števčka" za temp. motorja, ker kolikor sem jaz videl ima golf 5 gt števec za "boost" ?
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov