
To zdej nima ravno neke veze z Golf VII (čisto tako mimo tudi ne vem, zakaj je v naslovu še vedno poleg napisana tudi Jetta, ko pa je Jetta narejena na popolnoma drugi osnovi in z Golf VII nima niti najmanjše veze?!?ben je napisal/-a:Tattoo, a te lahko vprašam, če misli VW v prihodnosti na trg poslati malegu SUV-a ali MPV-ja na polotovi osnovi
Tattoo- je napisal/-a:srcnik je napisal/-a:Govori se sicer o močnejših motorjih
http://www.worldcarfans.com/11202134109 ... ul-engines
Govori se lahko marsikaj, ampak jaz imam pred seboj list papirja z uradnimi informacijami!
ban je napisal/-a:Tattoo- je napisal/-a:srcnik je napisal/-a:Govori se sicer o močnejših motorjih
http://www.worldcarfans.com/11202134109 ... ul-engines
Govori se lahko marsikaj, ampak jaz imam pred seboj list papirja z uradnimi informacijami!
A 1.4 TSI z 122 KM bo še vedno v ponudbi?
Tattoo- je napisal/-a:ban je napisal/-a:Tattoo- je napisal/-a:srcnik je napisal/-a:Govori se sicer o močnejših motorjih
http://www.worldcarfans.com/11202134109 ... ul-engines
Govori se lahko marsikaj, ampak jaz imam pred seboj list papirja z uradnimi informacijami!
A 1.4 TSI z 122 KM bo še vedno v ponudbi?
Seveda!
Tattoo- je napisal/-a:ban je napisal/-a:Tattoo- je napisal/-a:srcnik je napisal/-a:Govori se sicer o močnejših motorjih
http://www.worldcarfans.com/11202134109 ... ul-engines
Govori se lahko marsikaj, ampak jaz imam pred seboj list papirja z uradnimi informacijami!
A 1.4 TSI z 122 KM bo še vedno v ponudbi?
Seveda!
Vseved je napisal/-a:Kaj pa menjalniki? Bodo vsi 6-st. pri vseh dizlih?
Tattoo- je napisal/-a:Vseved je napisal/-a:Kaj pa menjalniki? Bodo vsi 6-st. pri vseh dizlih?
Kar se menjalnikov tiče ostaja tako kot je bilo dosedaj!
Mi pa ni bilo nikoli jasno, zakaj naj bi bil 6-st. menjalnik taka velika prednost, kot se to rado izpostavlja?!Večinoma imajo vsi novi menjalniki precej dolge prestave (npr. v Golfu 1.6 TDI (105 KM) ima 5-st. menjalnik pri 130 km/h samo 2.200 vrt/min!), tako da ni ravno neke potrebe po 6-st. menjalniku...še večji "problem" pa je, da ima ponavadi 6-st. menjalnik podobno preračunano končno prestavo (samo vmesne prestave so krajše) in zato pri višjih hitrostih nimaš skoraj nič nižje obrate, kot pa pri (daljše preračunanem) 5-st. menjalniku!
Si kar dobro napisal. Vsaj za 1.6 TDI v Golfu lahko rečem, da menjalnik zabije zadnji žebelj v krsto poskočnosti motorja, v primerjavi s kombinacijo 1.9 TDI + 6-stopenjski menjalnik. Res pa je, da na avtocesti voziš z nižjimi obrati in v splošnem porabiš še manj goriva, ampak ni pa več čisto nobenega užitka...Polo78 je napisal/-a:Pri 6-st. menjalniku se sploh ne gre za to, da bi imel recimo pri 130 km/h manj obratov kot pri 5-st. - jasno je, da se dajo naredit dolga prestavna razmerja in so obrati tako lahko enaki. Problem je v tem, ker potem ta kompromis dolgih prestav ubije živahnost motorja oz. pospeške. Pa ne tistih od 0 do 100, ki so itak manj pomembni ampak tiste vmesne od recimo 50 do 120 ipd. Tu se menjalnik s krajšimi prestavnimi razmerji še kako pozna, tudi poraba je lahko malenkost nižja. Zato je zame to en velik FAIL, če bo nov Golf ostal na 5-st. menjalniku pri motorju 1.6 TDI. Tisti, ki menite, da je to tako nepomembno, zakaj mislite, da ima potem npr. Passat z enakim motorjim 6-st. menjalnik ter seveda vsa ostala konkurenca s podobno močnimi motorji?! Zaradi lepšega? Ajajaj, tule bo pa Golf ostal zadaj... Če smo se 10-15 let zmrdoval nad "roštilj-patent" šipami, ko je precej konkurentov imela elektrificirane v osnovni opremi, se bom zdaj očitno nad samo 5-st. menjalnikom.Zdaj me pa VW-loverji hitro strgajte, ker sem si drznil napisat kritiko.
Tattoo- je napisal/-a:Vseved je napisal/-a:Kaj pa menjalniki? Bodo vsi 6-st. pri vseh dizlih?
Kar se menjalnikov tiče ostaja tako kot je bilo dosedaj!
Mi pa ni bilo nikoli jasno, zakaj naj bi bil 6-st. menjalnik taka velika prednost, kot se to rado izpostavlja?!Večinoma imajo vsi novi menjalniki precej dolge prestave (npr. v Golfu 1.6 TDI (105 KM) ima 5-st. menjalnik pri 130 km/h samo 2.200 vrt/min!), tako da ni ravno neke potrebe po 6-st. menjalniku...še večji "problem" pa je, da ima ponavadi 6-st. menjalnik podobno preračunano končno prestavo (samo vmesne prestave so krajše) in zato pri višjih hitrostih nimaš skoraj nič nižje obrate, kot pa pri (daljše preračunanem) 5-st. menjalniku!
YOC je napisal/-a:Oj, sam imam recimo šestico 1.6TDI 105, 5 prestav in se zadeva pelje čisto solidno, skladno, varčno in skratka OK. Ne rečem, da bi me zmotila šesta prestava a po pravici povedano, je ne pogrešam. Recimo tudi fordov tdci 110konjski je s petimi prestavami čisto dovolj dinamičen. Seveda se zadeve z večjim številom konjev (140+) tudi spreminjajo a v tem rangu je 5 stopenjski dovolj.
Zanimivo, kako velika večina, tudi ko izbirajo nov avto, gleda kako bi čim bolj počipal 100konjskega na ŽBLJ konjskega pa ne vem kaj še, v bistvu pa imajo na voljo cel rang motorjev, med katerimi zagotovo najdejo takšnega, ki bo zadovoljil njihove potrebe. Če hočem dinamiko in orto športno vožnjo bom pač kupil npr 160konjsko+ varianto, če se mi gre za varčnost in neke spodobne zmogljivosti bom recimo 105 itd. Da bi pa zdej pljuval po 90 konjskem, ker je len ...? brezveze. Pač je narejen za nekoga, ki ima drugačne potrebe in pričakovanja kot jaz.
Lp,
YOC
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov