Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2012 VW Golf VII./Jetta

Napisal/-a maniaxxx Po feb 20, 2012 7:05 pm

Kaj vam bodo močnejši motorji od npr 185 konjskega dizla s cca 400 navora predvidevam? Že to je preveč za današnje omejitve in cene nafte :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
4vale6
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 571
Pridružen: So apr 28, 2007 3:56 pm
Kraj: Notranjska

Re: 2012 VW Golf VII./Jetta

Napisal/-a 4vale6 Po feb 20, 2012 8:01 pm

Jaz sem pa iskreno pričakoval kaj v stilu downsizeing-a, recimo 1.8 TSI z 220 konji (GTI). In pa prav tako twin turbo dizla z okrog 200 konji (GTD).
 
ben
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: So maj 12, 2007 5:52 pm

Re: 2012 VW Golf VII./Jetta

Napisal/-a ben Po feb 20, 2012 8:01 pm

Tattoo, a te lahko vprašam, če misli VW v prihodnosti na trg poslati malegu SUV-a ali MPV-ja na polotovi osnovi :?:
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2012 VW Golf VII./Jetta

Napisal/-a Tattoo- Po feb 20, 2012 8:21 pm

ben je napisal/-a:Tattoo, a te lahko vprašam, če misli VW v prihodnosti na trg poslati malegu SUV-a ali MPV-ja na polotovi osnovi :?:
To zdej nima ravno neke veze z Golf VII (čisto tako mimo tudi ne vem, zakaj je v naslovu še vedno poleg napisana tudi Jetta, ko pa je Jetta narejena na popolnoma drugi osnovi in z Golf VII nima niti najmanjše veze?!? :roll: ) ampak nekaj v smislu Opel Merive (torej majhen MPV) pride skoraj zagotovo...res pa da je to še kar precej odmaknjeno v prihodnost. Karkoli bo pa že prišlo, pa vseeno ne bo narejeno na Polotovi osnovi, ampak bo narejeno na novi MQB platformi, ki je bila razvita ravno za take primere...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: 2012 VW Golf VII./Jetta

Napisal/-a ban Po feb 20, 2012 8:33 pm

Tattoo- je napisal/-a:
srcnik je napisal/-a:Govori se sicer o močnejših motorjih :)

http://www.worldcarfans.com/11202134109 ... ul-engines

Govori se lahko marsikaj, ampak jaz imam pred seboj list papirja z uradnimi informacijami! :mrgreen:

A 1.4 TSI z 122 KM bo še vedno v ponudbi?
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2012 VW Golf VII./Jetta

Napisal/-a Tattoo- Po feb 20, 2012 8:48 pm

ban je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
srcnik je napisal/-a:Govori se sicer o močnejših motorjih :)

http://www.worldcarfans.com/11202134109 ... ul-engines

Govori se lahko marsikaj, ampak jaz imam pred seboj list papirja z uradnimi informacijami! :mrgreen:

A 1.4 TSI z 122 KM bo še vedno v ponudbi?

Seveda! :D
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: 2012 VW Golf VII./Jetta

Napisal/-a ban Po feb 20, 2012 9:46 pm

Tattoo- je napisal/-a:
ban je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
srcnik je napisal/-a:Govori se sicer o močnejših motorjih :)

http://www.worldcarfans.com/11202134109 ... ul-engines

Govori se lahko marsikaj, ampak jaz imam pred seboj list papirja z uradnimi informacijami! :mrgreen:

A 1.4 TSI z 122 KM bo še vedno v ponudbi?

Seveda! :D

Super, leta 2015 bo en tak moj :mrgreen:
 
Vseved
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če dec 17, 2009 5:17 pm

Re: 2012 VW Golf VII./Jetta

Napisal/-a Vseved To feb 21, 2012 7:05 am

Tattoo- je napisal/-a:
ban je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
srcnik je napisal/-a:Govori se sicer o močnejših motorjih :)

http://www.worldcarfans.com/11202134109 ... ul-engines

Govori se lahko marsikaj, ampak jaz imam pred seboj list papirja z uradnimi informacijami! :mrgreen:

A 1.4 TSI z 122 KM bo še vedno v ponudbi?

Seveda! :D


Kaj pa menjalniki? Bodo vsi 6-st. pri vseh dizlih?
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2012 VW Golf VII./Jetta

Napisal/-a Tattoo- To feb 21, 2012 9:37 am

Vseved je napisal/-a:Kaj pa menjalniki? Bodo vsi 6-st. pri vseh dizlih?

Kar se menjalnikov tiče ostaja tako kot je bilo dosedaj!

Mi pa ni bilo nikoli jasno, zakaj naj bi bil 6-st. menjalnik taka velika prednost, kot se to rado izpostavlja?! :| Večinoma imajo vsi novi menjalniki precej dolge prestave (npr. v Golfu 1.6 TDI (105 KM) ima 5-st. menjalnik pri 130 km/h samo 2.200 vrt/min!), tako da ni ravno neke potrebe po 6-st. menjalniku...še večji "problem" pa je, da ima ponavadi 6-st. menjalnik podobno preračunano končno prestavo (samo vmesne prestave so krajše) in zato pri višjih hitrostih nimaš skoraj nič nižje obrate, kot pa pri (daljše preračunanem) 5-st. menjalniku!
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 VW Golf VII./Jetta

Napisal/-a drugmirko To feb 21, 2012 10:31 am

Tattoo- je napisal/-a:
Vseved je napisal/-a:Kaj pa menjalniki? Bodo vsi 6-st. pri vseh dizlih?

Kar se menjalnikov tiče ostaja tako kot je bilo dosedaj!

Mi pa ni bilo nikoli jasno, zakaj naj bi bil 6-st. menjalnik taka velika prednost, kot se to rado izpostavlja?! :| Večinoma imajo vsi novi menjalniki precej dolge prestave (npr. v Golfu 1.6 TDI (105 KM) ima 5-st. menjalnik pri 130 km/h samo 2.200 vrt/min!), tako da ni ravno neke potrebe po 6-st. menjalniku...še večji "problem" pa je, da ima ponavadi 6-st. menjalnik podobno preračunano končno prestavo (samo vmesne prestave so krajše) in zato pri višjih hitrostih nimaš skoraj nič nižje obrate, kot pa pri (daljše preračunanem) 5-st. menjalniku!


...zaradi navora. ;)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII./Jetta

Napisal/-a ~toMmy~ To feb 21, 2012 10:56 am

Pri testni šestki 2.0 TDI 110KM s 5 prestavimi se je menjalnik odlično obnesel, čeprav sem na prvi pogled mislil, da ne bo dobro, tako da nimam nobenih dvomov vanj. Recimo tretja je lepo vlekla tam nekje do 140km/h, kar meni zelo odgovarja, ker moram drugače pri prehitevanju velikokrat šaltat iz tretje v četrto. Poraba je bila nizka, pospeški so se mi pa tudi zdeli dobri (v primerjavi z 90 in 101KM 1.9 TDI), tako da nisem našel nobene pomankljivosti, ravno obratno. Dejansko se pa tisti avto po regionalkah normalno vozi v 4. :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2012 VW Golf VII./Jetta

Napisal/-a Polo78 To feb 21, 2012 12:56 pm

Pri 6-st. menjalniku se sploh ne gre za to, da bi imel recimo pri 130 km/h manj obratov kot pri 5-st. - jasno je, da se dajo naredit dolga prestavna razmerja in so obrati tako lahko enaki. Problem je v tem, ker potem ta kompromis dolgih prestav ubije živahnost motorja oz. pospeške. Pa ne tistih od 0 do 100, ki so itak manj pomembni ampak tiste vmesne od recimo 50 do 120 ipd. Tu se menjalnik s krajšimi prestavnimi razmerji še kako pozna, tudi poraba je lahko malenkost nižja. Zato je zame to en velik FAIL, če bo nov Golf ostal na 5-st. menjalniku pri motorju 1.6 TDI. Tisti, ki menite, da je to tako nepomembno, zakaj mislite, da ima potem npr. Passat z enakim motorjim 6-st. menjalnik ter seveda vsa ostala konkurenca s podobno močnimi motorji?! Zaradi lepšega? Ajajaj, tule bo pa Golf ostal zadaj... Če smo se 10-15 let zmrdoval nad "roštilj-patent" šipami, ko je precej konkurentov imela elektrificirane v osnovni opremi, se bom zdaj očitno nad samo 5-st. menjalnikom. :| Zdaj me pa VW-loverji hitro strgajte, ker sem si drznil napisat kritiko. :mrgreen:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII./Jetta

Napisal/-a ~toMmy~ To feb 21, 2012 1:52 pm

Ne bom te strgal, je pa moja izkušnja takšna, da to (v kombinaciji z malo močnejšim motorjem, za 1.6 TDI ne vem) ni bila slabost, ravno obratno na račun lagodne vožnje/prehitevanja. Poraba je bila zelo nizka, pospeški pa vse prej kot slabi, pa smo bili v avtu štirje s prtljago čez Gorjance, GHD stil! :mrgreen: Pri 1.9 TDI-ju resno pogrešam 6., tam mi je bil pa ravno menjalnik ena bolj posrečenih zadev, pa sem vajen tudi 6ih prestav. ;)

Če bi probal (tisti začasni 2.0 TDI 110KM), bi se po moje kar strinjal! =P

P.S.: Podatke o prožnosti v primerjavi s 6-stopenjsko konkurenco bi bilo zanimivo videt, meni se jih trenutno ne da iskat, mogoče pozneje. =P
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 VW Golf VII./Jetta

Napisal/-a sonic To feb 21, 2012 2:53 pm

Polo78 je napisal/-a:Pri 6-st. menjalniku se sploh ne gre za to, da bi imel recimo pri 130 km/h manj obratov kot pri 5-st. - jasno je, da se dajo naredit dolga prestavna razmerja in so obrati tako lahko enaki. Problem je v tem, ker potem ta kompromis dolgih prestav ubije živahnost motorja oz. pospeške. Pa ne tistih od 0 do 100, ki so itak manj pomembni ampak tiste vmesne od recimo 50 do 120 ipd. Tu se menjalnik s krajšimi prestavnimi razmerji še kako pozna, tudi poraba je lahko malenkost nižja. Zato je zame to en velik FAIL, če bo nov Golf ostal na 5-st. menjalniku pri motorju 1.6 TDI. Tisti, ki menite, da je to tako nepomembno, zakaj mislite, da ima potem npr. Passat z enakim motorjim 6-st. menjalnik ter seveda vsa ostala konkurenca s podobno močnimi motorji?! Zaradi lepšega? Ajajaj, tule bo pa Golf ostal zadaj... Če smo se 10-15 let zmrdoval nad "roštilj-patent" šipami, ko je precej konkurentov imela elektrificirane v osnovni opremi, se bom zdaj očitno nad samo 5-st. menjalnikom. :| Zdaj me pa VW-loverji hitro strgajte, ker sem si drznil napisat kritiko. :mrgreen:
Si kar dobro napisal. Vsaj za 1.6 TDI v Golfu lahko rečem, da menjalnik zabije zadnji žebelj v krsto poskočnosti motorja, v primerjavi s kombinacijo 1.9 TDI + 6-stopenjski menjalnik. Res pa je, da na avtocesti voziš z nižjimi obrati in v splošnem porabiš še manj goriva, ampak ni pa več čisto nobenega užitka...

In kar si na začetku napisal glede živahnosti zaradi krajših prestav, tudi definitivno drži, sem sam videl v dveh primerih:

1. Golf V 1.9 TDI 105 KM (6 prestav) vs. Golf V in Octavia z istim motorjem, vendar 5 prestav
5, ali 6 prestav, najvišja je vedno enako dolga, a vmesne so pri 6-st. krajše in se zdi avto poskočnejši, pa recimo lahko v določenih situacijah lepo voziš v višji prestavi, ko bi pri 5-stopenjskem moral vandarle še držati v nižji

2. Touran 1.9 TDI (105 KM) vs 2.0 TDI (140 KM) - oba menjalnika sicer 6-stopenjska, a pri 1.9 TDI občutno krajša prestavna razmerja (še krajša kot pri 6-prestavnem Golfu V 1.9 TDI), zato je 1.9 TDI Touran večinoma poskočnejši kot močnejši 'brat' (nekaj zaslug ima sicer tudi 1.9 TDI, ki je prožnejši od 2.0 TDI in ima lepše razporejen navor), le na avtocesti imaš pri 130 kmh že krepko čez 3000 obratov, kar je že malo preveč...


Pa še to - pri Golfu V s 105-konjskim 1.9 TDI si imel na izbiro oba menjalnika, za 6-stopenjskega je bilo sicer treba doplačati ampak mislim da ne veliko, v rangu 200 EUR. IMO kdor je šparal tiste evre, ga je fino posral (sem vozil v golfu ta motor z obema menjalnikom in kot rečeno, tudi v Octaviji), ne glede na to da je zadnja prestava vedno enako dolga, je (bil) 6-stopnejski menjalnik boljša izbira...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII./Jetta

Napisal/-a ~toMmy~ To feb 21, 2012 3:05 pm

No saj pravim, 1.6 TDI še nisem probal (niti me ne vleče), tisti začasni 2.0 TDI, ki ga je nadomeščal, mi je pa čisto zlezel pod kožo, med drugim tudi zaradi tuning potenciala! :twisted:

Nad 1.6 TDI nikakor nisem navdušen, ker je kot prvo tudi 105KM zame premalo (Golf, Passat) in dvomim, da je za čipanje tako "voljen" kot 1.9 TDI. Praktično me bolj mika 1.4 TSI s 122KM, če ne kar 2.0 TDI.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2012 VW Golf VII./Jetta

Napisal/-a Polo78 To feb 21, 2012 3:38 pm

No, jaz sem izkusil 5 vs. 6 prestav pri motorju 1.6 crdi (90km), ki se nahaja v i30/Ceed-u. Razlika je bila občutna v prid izvedenki z 6-st. menjalnikom, človek ne bi verjel, da gre za isti motor, če ne bi pogledal pod havbo oz. v prometno dovoljenje. :shock: In tudi tu je šlo zgolj za to, da so bila pri 6-st. menjalniku prestavna razmerja krajša, končni prestavi pa približno enako dolgi oz. s podobnimi obrati pri npr. 130 km/h. To je glavni point in me veseli, da sem bil razumljen. :D

Kar se pa obstoječega Golfa tiče (ne vem kako bo pri VII), pa manjka še en motor za zapolnitev vrzeli med 1.6 tdi (105) in 2.0 tdi (140). Moral bi bit kak 120 konjski, magar tisti, ki ga vgrajujejo v Audi A4.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII./Jetta

Napisal/-a ~toMmy~ To feb 21, 2012 4:23 pm

To se strinjam, kak 120KM 2.0 TDI bi bil "idealen", predvsem razmerje cena/zmogljivosti, s čipanjem pa sploh prava zadeva. Tisti 110KM me je res navdušil, prestavna razmerja so mi pa ugajala predvsem zaradi mojega stila vožnje, ker gre druga tam nekje do dobrih 80km/h (če ne celo 90) in v celoti pokrije sunkovito prehitevanje totalnih počasnel, tretja pa lepo do 140km/h za prehitevanje malo hitrejših. Po navadnih cestah ni vedno najlepše šaltat v višjo med prehitevanjem, sploh če je bolj ozko, pa kak ovinek.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Vseved
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če dec 17, 2009 5:17 pm

Re: 2012 VW Golf VII./Jetta

Napisal/-a Vseved To feb 21, 2012 8:36 pm

Tattoo- je napisal/-a:
Vseved je napisal/-a:Kaj pa menjalniki? Bodo vsi 6-st. pri vseh dizlih?

Kar se menjalnikov tiče ostaja tako kot je bilo dosedaj!

Mi pa ni bilo nikoli jasno, zakaj naj bi bil 6-st. menjalnik taka velika prednost, kot se to rado izpostavlja?! :| Večinoma imajo vsi novi menjalniki precej dolge prestave (npr. v Golfu 1.6 TDI (105 KM) ima 5-st. menjalnik pri 130 km/h samo 2.200 vrt/min!), tako da ni ravno neke potrebe po 6-st. menjalniku...še večji "problem" pa je, da ima ponavadi 6-st. menjalnik podobno preračunano končno prestavo (samo vmesne prestave so krajše) in zato pri višjih hitrostih nimaš skoraj nič nižje obrate, kot pa pri (daljše preračunanem) 5-st. menjalniku!


Že že - nisem nič slabega mislil glede tega, ker konkurenca ima kljub 6 prestavam višje obrate. Mene osebno je zmotilo, ko sem preizkusil tourana 1,6 tdi, saj se mi zdi dosti bolj "živahen" po občutku do 100 kot pa golf z istim motorjem.
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Re: 2012 VW Golf VII./Jetta

Napisal/-a YOC To feb 21, 2012 9:29 pm

Oj, sam imam recimo šestico 1.6TDI 105, 5 prestav in se zadeva pelje čisto solidno, skladno, varčno in skratka OK. Ne rečem, da bi me zmotila šesta prestava a po pravici povedano, je ne pogrešam. Recimo tudi fordov tdci 110konjski je s petimi prestavami čisto dovolj dinamičen. Seveda se zadeve z večjim številom konjev (140+) tudi spreminjajo a v tem rangu je 5 stopenjski dovolj.

Zanimivo, kako velika večina, tudi ko izbirajo nov avto, gleda kako bi čim bolj počipal 100konjskega na ŽBLJ konjskega pa ne vem kaj še, v bistvu pa imajo na voljo cel rang motorjev, med katerimi zagotovo najdejo takšnega, ki bo zadovoljil njihove potrebe. Če hočem dinamiko in orto športno vožnjo bom pač kupil npr 160konjsko+ varianto, če se mi gre za varčnost in neke spodobne zmogljivosti bom recimo 105 itd. Da bi pa zdej pljuval po 90 konjskem, ker je len ...? brezveze. Pač je narejen za nekoga, ki ima drugačne potrebe in pričakovanja kot jaz.

Lp,

YOC

8)
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII./Jetta

Napisal/-a peroRS To feb 21, 2012 9:43 pm

YOC je napisal/-a:Oj, sam imam recimo šestico 1.6TDI 105, 5 prestav in se zadeva pelje čisto solidno, skladno, varčno in skratka OK. Ne rečem, da bi me zmotila šesta prestava a po pravici povedano, je ne pogrešam. Recimo tudi fordov tdci 110konjski je s petimi prestavami čisto dovolj dinamičen. Seveda se zadeve z večjim številom konjev (140+) tudi spreminjajo a v tem rangu je 5 stopenjski dovolj.

Zanimivo, kako velika večina, tudi ko izbirajo nov avto, gleda kako bi čim bolj počipal 100konjskega na ŽBLJ konjskega pa ne vem kaj še, v bistvu pa imajo na voljo cel rang motorjev, med katerimi zagotovo najdejo takšnega, ki bo zadovoljil njihove potrebe. Če hočem dinamiko in orto športno vožnjo bom pač kupil npr 160konjsko+ varianto, če se mi gre za varčnost in neke spodobne zmogljivosti bom recimo 105 itd. Da bi pa zdej pljuval po 90 konjskem, ker je len ...? brezveze. Pač je narejen za nekoga, ki ima drugačne potrebe in pričakovanja kot jaz.

Lp,

YOC

8)


Podpis! ;)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov