esem je napisal/-a:Izjemna vprašanja kot plod večdesetletnih avtonovinarskih izkušenj so kot nekakšen klimaks zgoščena in najbolje prikazana v tem: "AFM: Kako pa umestiti Lexus, ki ima tudi pravi, da v razredu „premium“ ponuja drugačnost? ". Človek ne loči marketinških puhlic nekega Lexusa in očitno zelo drugačne realnosti, hkrati pa si upa to še javno prikazovat?![]()
Saj ni čudno, da imamo tako stanje na cestah, če nas "izobražujejo" taki...
![]()
Glede c/p pa se tudi jaz bojim, da te bo enkrat nekdo naskočil - sicer povsem po neumnem, a vsi vemo, v kakšni razvrednoteni in spreobrnjeni družbi živimo.
Glede tistega "AFM: Kako pa umestiti Lexus, ki tudi pravi, da v razredu „premium“ ponuja drugačnost? "
Jaz mislim, da je tu Porekar zgolj bolj ali manj citiral to kar Lexus trdi in ne mislim, da to on sam tako trdi in misli in je pomoje želel le dodatno vzpodbuditi. Ni pa seveda brez napak in ovčka.
Poleg tega je pa, vsaj zaenkrat edini slovenski avto novinar, ki spada v skupino evropskih novinarjev, odgovornih za izbor Evropskega Avta leta (Sloveniji pripada zgolj eno mesto). To navajam zgolj kot dejstvo in ne kot namigovanje da je pa on oh in sploh, zgolj dejstvo, potem naj se pa vsak po svoje odloči kaj iz tega potegne.

esem in simply: resnična vama hvala za skrb glede teh objav iz npr. AFM-ja in morebitnih težav s tem. Če bo kdo to bral iz njihovega uredništva, oz. nekdo ki je pristojen za te zadeve naj povem, da njihovega privoljenja nimam, moram jasno in glasno povedati, da nočem nobenih težav povzročati temu forumu in sebi, tako, da če bi nekoč v prihodnosti prišla kakšna zahteva,... bom pač umaknil to besedilo iz revije. Zdaj nevem kako je glede teh avtorskih pravic pri citiranju avto revij na forumih, če je to dovoljeno, ampak, če je kaj podobnega kot v stroki družboslovni/naravoslovni je tako, da lahko PRAVILNO citiraš kogar koli, v skladu stroke (pravila citiranja), ker ta varujejo avtorske pravice in teh stvari se je treba držati kot zapovedi

Te stvari sem, po mojem skromnem mnenju dovolj jasno citiral, da mora biti vsakemu jasno, da si nisem to jaz zmislil, pač pa nekdo drug, v tem primeru AFM. To sem dal gor na forum skoraj slaba 2 meseca po izidu te številke, tako, da ni neke bojazni, da pa te informacije ne bojo vsaj aprila 2010 več ali manj ekskluzivne za AFM.
Gre pa se mi tudi za čim večjo dostopnost nekih informacij, informacij, ki pripomorejo k razumevanju v tem primeru usmeritve znamke in so take narave, da jih ne najdeš za vsakim vogalom. Gre se mi za to, da so dostopne čim širšemu krogu ljudi

Še enkrat, ne želim povzročati problemov forumu ali sebi in če bi bilo treba, bom pač umaknil kar bo potrebno.
Še enkrat esem in simply, hvala za skrb in podporo.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Še glede prototipa DS High Rider, poglejte si, tole:
Beautiful photos found on the site Nivalle Laurant







http://c-forum.forumpro.fr/c-concept-cars-f4/geneve-2010-ds-high-rider-t1372-510.htm
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Zdaj pa C4 II
Ajej, kaj so delali, po tako lepem DS High Riderju (in verjetno bo tudi DS4) so ga pa s to obliko krepko usrali, preveč povprečen, klasičen, bore malo kaj posebnega, premalo kupejevske linije (streha in stranska okna seveda z vrati vred), saj ne da je grd, nekdo na francoskem forumu ga je označil za ala Audi A3 by Citroen, spet drugi je rekel, da bodo na naslednjo generacijo dali 4 kroge na masko. Sicer zafrkancija, ampak glede na videno se moram kar skoraj strinjati





Primerjava aktualni A3, C4 II in C4 I stranske linije, predvsem okna glejte in linijo strehe




Bol v tej smeri bi moral iti:

http://worldscoop.forumpro.fr/worldscoop-europe-f1/2010-citroen-c4-ii-b7-t1607-750.htm
S tem, da so tiste zadnje luči od strani zame videti kot da bi pogledal Clia Grandtour ali pa Laguno Grandtour - to ni Citroen


Zadek kot tak ni ravno polomija, ni pa tudi brezhibna lepota DS4

Je pa zato, vsaj kot kompenzacija notranjost še kar OK, čeprav pogrešam volan s fiksnim pestom in odštekane merilnike zdajšnje C4 in še kaj bi se našlo. Kljub temu isto velja kot za notranjost DS High Riderja - prevelika podobnost s 3008 in 5008, v slednjima je super, vendar samo en bistven problem se pojavi: TO NI PEUGEOT


http://worldscoop.forumpro.fr/worldscoop-europe-f1/2010-citroen-c4-ii-b7-t1607-675.htm
Več fotk zunanjosti in notranjosti, zanimiva ročica menjalnika, pa obvolanske komande, pa merilniki so kot kaže ala C5 II, vendar bolj napredovani in digitlizirani













Glej si ga no zlomka, štrom 230V

Captures




http://www.ds3spirit.com/viewtopic.php?f=23&t=221&start=10
Opremsko in tehnološko je definitivno zaznati opazen napredek,
I quote Worldscoop =
The new equipment will be available on New Citroen C4:
- Blind Spot Monitoring System
- Limiter - Programmable cruise control (possibility to store multiple instructions speed)
- A 230V
- Adjusting power lumbar massage function + for driver and passenger
- Audio system with spatial audio
- Individual settings pushed (color handset, sound, intensity of air flow)
- New Service innovative CITROEN eTouch
http://c-forum.forumpro.fr/c-scoop-f3/futur-modele-citroen-c4-ii-b7-t1455-225.htm
Pa še eHdi bo dobil (v bistvu Hdi motor + Stop Start 2, prihranek goriva glede na navaden Hdi mislim, da 15% )

KAJ BO ŠELE DS4 IMEL?
Upam, da bo imel ventilacijo tudi zadaj, tako kot 308 in C6:

Sprednji del je maska še kar OK, ampak tisti predel s meglenkami so pa zasrali, tak ejlijen mi je, če me razumete

Upam, da me bo ob obilici uradnih fotk, predvsem pa v živo bolj prepričal, navadil se ga že nekako bom, ampak zna bit, čakamo na temeljit facelift, ali pa kar novo generacijo C4 III

Visokoresolucijske fotke:
http://img541.imageshack.us/img541/4233/nouvellec4.jpg
http://img534.imageshack.us/img534/6877/nouvellec43.jpg
http://img580.imageshack.us/img580/6404/nouvellec42.jpg
Čakamo na Pariz.
Lp