Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 To jun 01, 2010 5:01 am

esem je napisal/-a:Izjemna vprašanja kot plod večdesetletnih avtonovinarskih izkušenj so kot nekakšen klimaks zgoščena in najbolje prikazana v tem: "AFM: Kako pa umestiti Lexus, ki ima tudi pravi, da v razredu „premium“ ponuja drugačnost? ". Človek ne loči marketinških puhlic nekega Lexusa in očitno zelo drugačne realnosti, hkrati pa si upa to še javno prikazovat? :roll: :evil: Saj ni čudno, da imamo tako stanje na cestah, če nas "izobražujejo" taki... :roll:

Glede c/p pa se tudi jaz bojim, da te bo enkrat nekdo naskočil - sicer povsem po neumnem, a vsi vemo, v kakšni razvrednoteni in spreobrnjeni družbi živimo.



Glede tistega "AFM: Kako pa umestiti Lexus, ki tudi pravi, da v razredu „premium“ ponuja drugačnost? "
Jaz mislim, da je tu Porekar zgolj bolj ali manj citiral to kar Lexus trdi in ne mislim, da to on sam tako trdi in misli in je pomoje želel le dodatno vzpodbuditi. Ni pa seveda brez napak in ovčka.
Poleg tega je pa, vsaj zaenkrat edini slovenski avto novinar, ki spada v skupino evropskih novinarjev, odgovornih za izbor Evropskega Avta leta (Sloveniji pripada zgolj eno mesto). To navajam zgolj kot dejstvo in ne kot namigovanje da je pa on oh in sploh, zgolj dejstvo, potem naj se pa vsak po svoje odloči kaj iz tega potegne. ;)

esem in simply: resnična vama hvala za skrb glede teh objav iz npr. AFM-ja in morebitnih težav s tem. Če bo kdo to bral iz njihovega uredništva, oz. nekdo ki je pristojen za te zadeve naj povem, da njihovega privoljenja nimam, moram jasno in glasno povedati, da nočem nobenih težav povzročati temu forumu in sebi, tako, da če bi nekoč v prihodnosti prišla kakšna zahteva,... bom pač umaknil to besedilo iz revije. Zdaj nevem kako je glede teh avtorskih pravic pri citiranju avto revij na forumih, če je to dovoljeno, ampak, če je kaj podobnega kot v stroki družboslovni/naravoslovni je tako, da lahko PRAVILNO citiraš kogar koli, v skladu stroke (pravila citiranja), ker ta varujejo avtorske pravice in teh stvari se je treba držati kot zapovedi ;) . Če se teh pravil držiš, potem ni panike, da bi ti kdo upravičeno kaj očital glede avtorskih pravic in po nekako taki logiki postopam tudi tu, ker se zavedam teh problemov.
Te stvari sem, po mojem skromnem mnenju dovolj jasno citiral, da mora biti vsakemu jasno, da si nisem to jaz zmislil, pač pa nekdo drug, v tem primeru AFM. To sem dal gor na forum skoraj slaba 2 meseca po izidu te številke, tako, da ni neke bojazni, da pa te informacije ne bojo vsaj aprila 2010 več ali manj ekskluzivne za AFM.
Gre pa se mi tudi za čim večjo dostopnost nekih informacij, informacij, ki pripomorejo k razumevanju v tem primeru usmeritve znamke in so take narave, da jih ne najdeš za vsakim vogalom. Gre se mi za to, da so dostopne čim širšemu krogu ljudi :!:
Še enkrat, ne želim povzročati problemov forumu ali sebi in če bi bilo treba, bom pač umaknil kar bo potrebno.
Še enkrat esem in simply, hvala za skrb in podporo. ;)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Še glede prototipa DS High Rider, poglejte si, tole:

Beautiful photos found on the site Nivalle Laurant
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

http://c-forum.forumpro.fr/c-concept-cars-f4/geneve-2010-ds-high-rider-t1372-510.htm
______________________________________________________________________________________________________________________________________________



Zdaj pa C4 II
Ajej, kaj so delali, po tako lepem DS High Riderju (in verjetno bo tudi DS4) so ga pa s to obliko krepko usrali, preveč povprečen, klasičen, bore malo kaj posebnega, premalo kupejevske linije (streha in stranska okna seveda z vrati vred), saj ne da je grd, nekdo na francoskem forumu ga je označil za ala Audi A3 by Citroen, spet drugi je rekel, da bodo na naslednjo generacijo dali 4 kroge na masko. Sicer zafrkancija, ampak glede na videno se moram kar skoraj strinjati :sadd
:nae :jao: :/:o:/ :huh:

Primerjava aktualni A3, C4 II in C4 I stranske linije, predvsem okna glejte in linijo strehe :evil:
Slika
Slika
Slika

Bol v tej smeri bi moral iti:
Slika
http://worldscoop.forumpro.fr/worldscoop-europe-f1/2010-citroen-c4-ii-b7-t1607-750.htm

S tem, da so tiste zadnje luči od strani zame videti kot da bi pogledal Clia Grandtour ali pa Laguno Grandtour - to ni Citroen :!: :x

Zadek kot tak ni ravno polomija, ni pa tudi brezhibna lepota DS4 :cry:
Je pa zato, vsaj kot kompenzacija notranjost še kar OK, čeprav pogrešam volan s fiksnim pestom in odštekane merilnike zdajšnje C4 in še kaj bi se našlo. Kljub temu isto velja kot za notranjost DS High Riderja - prevelika podobnost s 3008 in 5008, v slednjima je super, vendar samo en bistven problem se pojavi: TO NI PEUGEOT :!:

Slika
http://worldscoop.forumpro.fr/worldscoop-europe-f1/2010-citroen-c4-ii-b7-t1607-675.htm

Več fotk zunanjosti in notranjosti, zanimiva ročica menjalnika, pa obvolanske komande, pa merilniki so kot kaže ala C5 II, vendar bolj napredovani in digitlizirani :tomidelej: , sedeži so super :wink:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Glej si ga no zlomka, štrom 230V
Slika

Captures
Slika
Slika
Slika
Slika

http://www.ds3spirit.com/viewtopic.php?f=23&t=221&start=10




Opremsko in tehnološko je definitivno zaznati opazen napredek,
I quote Worldscoop =

The new equipment will be available on New Citroen C4:
- Blind Spot Monitoring System
- Limiter - Programmable cruise control (possibility to store multiple instructions speed)
- A 230V
- Adjusting power lumbar massage function + for driver and passenger
- Audio system with spatial audio
- Individual settings pushed (color handset, sound, intensity of air flow)
- New Service innovative CITROEN eTouch

http://c-forum.forumpro.fr/c-scoop-f3/futur-modele-citroen-c4-ii-b7-t1455-225.htm

Pa še eHdi bo dobil (v bistvu Hdi motor + Stop Start 2, prihranek goriva glede na navaden Hdi mislim, da 15% ) :twisted:
KAJ BO ŠELE DS4 IMEL?


Upam, da bo imel ventilacijo tudi zadaj, tako kot 308 in C6:
Slika


Sprednji del je maska še kar OK, ampak tisti predel s meglenkami so pa zasrali, tak ejlijen mi je, če me razumete :roll:

Upam, da me bo ob obilici uradnih fotk, predvsem pa v živo bolj prepričal, navadil se ga že nekako bom, ampak zna bit, čakamo na temeljit facelift, ali pa kar novo generacijo C4 III :sadd



Visokoresolucijske fotke:
http://img541.imageshack.us/img541/4233/nouvellec4.jpg
http://img534.imageshack.us/img534/6877/nouvellec43.jpg
http://img580.imageshack.us/img580/6404/nouvellec42.jpg


Čakamo na Pariz.
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To jun 01, 2010 6:23 am

Po prvih fotografijah veliko razočaranje. Očitno oblikovno avtomobili znamke Citroen ne bodo kakšna avantgarda in s tem tveganje, to bo prepuščeno DS. Play it safe politika.
Sama oblika je že videna, sprednji del izgleda precej škatlast (podobne zasnove, kot novi VW), zadek pa Renaultovski. Pa še vzratno ogledalo kot pri enoprostorcih. Notranjost je lepša, a preveč podobna Peugeotom (sredinska konzola), Citroen si zasluži povsem drugačno. Edino res pohvale vredno so platišča.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n To jun 01, 2010 7:29 am

Meni je pa napram trenutni C4ki veliko lepši, je pa res, da prvo, ko sem ga videl, sem si rekel: Audi A3 sportback.
Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To jun 01, 2010 12:13 pm

po teh fotkah sodeč..... ULTIMATIVNI DOLGCAJT!!!!!!! :jao:

in za zdej ga, iz čistega protesta ne mislim komentirat! :nae
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To jun 01, 2010 12:15 pm

a, ne.... premislu sem si... tu mate moj komentar:

Slika


....majko mila.... :roll:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS To jun 01, 2010 12:54 pm

Sej znamka sploh ne bo važna, ker so itak skoraj vsi isti :D
Zdaj čakamo samo še na okroglega Golfa 7, pa bo.

Slika
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man To jun 01, 2010 1:19 pm

Oblikovno velik korak nazaj od trenutnega C4, sploh verzije pred faceliftom. Ni grd, je pa dolgočasen. Nekako tako kot Audi ja... notranjost pa še posebej. Škoda...
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To jun 01, 2010 1:28 pm

IcEm4n je napisal/-a:Meni je pa napram trenutni C4ki veliko lepši, je pa res, da prvo, ko sem ga videl, sem si rekel: Audi A3 sportback.


Aktualni C4 ima izvirno bočno linijo, ki ni podobna nobenemu drugemu avtu. Izgleda preprosto in lepo. Novi bi jo lahko povzemal. Nevem zakaj je treba narediti nekaj povsem na novo in iti s tem na slabše, res škoda. Če mene vprašaš, izvirnosti nimajo nobene in svet se jim vrti okrog Audija.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To jun 01, 2010 6:20 pm

S takšno obliko bo lahko kakšnega Golfovega kupca prevzel - mogoče ciljajo v to smer.

Žal pa s tem izgubljajo svojo identiteto.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To jun 01, 2010 6:27 pm

Mene pa pod določenim kotom spominja na ultimativni dolgčas..toyoto auris :D . Skratka preveč neizrazit, podoben vsakemu po malo, ni to citroen kot bi naj bil. Ne vem ali bo to izboljšalo prodajne rezultate, mogoče, ampak izgubila se bo identiteta, kamot bi lahko dali na ta avto katerokoli značko....
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 To jun 01, 2010 7:23 pm

No naj priznam, da nisem velik navdušenec citroenov ( čeprav vozim le tega) a tale model mi je pa presneto všeč. Res, da je podobnost z drugimi modeli drugih znamk očitna ampak vseeno.
Predvsem mi je všeč, da ponudijo veliko " bombončkov " v sami notranjosti in zunanjosti.

Za vas poznavalce očitno ni dosti prepoznaven ampak meni je vseeno cool.
Tudi pa če bi imel finance za tako stvar se sigurno nebi odločil za njega.

lp
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To jun 01, 2010 7:57 pm

CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Glede tistega "AFM: Kako pa umestiti Lexus, ki tudi pravi, da v razredu „premium“ ponuja drugačnost? "
Jaz mislim, da je tu Porekar zgolj bolj ali manj citiral to kar Lexus trdi in ne mislim, da to on sam tako trdi in misli in je pomoje želel le dodatno vzpodbuditi. Ni pa seveda brez napak in ovčka.
...


Saj to je jano, da samo citira, da v to ne verjame, a s tem se niti malo ne izvleče ven iz dreka.
To je tako, kot če bi nekdo (ker bi imel neke namene ali kar tako, ker mu tako pride) vztrajno ponavljal, da je 1+1=3. Naj se zdaj dobivajo doktorji matematike (ali marketinga, dizajna...), ki bodo tega debila in širšo javnost podučevali o resnici ali naj že novinar takih neumnosti NIKOLI ne "spusti" čez? Naj normalen novinar ignorira nekaj povsem izmišljenega, nerealnega ali naj to celo postavi kot iztočnico vprašanju? ITD itd
Zato pa smo tu, kjer smo - ker se cel svet ukvarja z namišljenimi, umetnimi dilemami, ki vztrajno spodkopavajo resničnost. Tu se skriva in oplaja rušenje vseh vrednot, začenši pri resnici.
 
sosed
Novinec
 
Prispevkov: 175
Pridružen: Ne avg 09, 2009 10:17 am

Napisal/-a sosed To jun 01, 2010 8:25 pm

men je zelo zelo všeč in upam da bodo finance nekoč zdržale da ga tudi nabavim...zelo mi je všeč. še hidro podvozje pa ne rabm druzga avta
 
žabar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Sr okt 17, 2007 9:25 am
Kraj: ljubljana

Napisal/-a žabar To jun 01, 2010 9:37 pm

Jst bom reku pa da je koncno ena lepa C4-ka s petimi vrati. Stare so bile lepe samo s tremi. S petimi vrati je pa zgledal kot da bi jim zmanjkalo casa.

Citroen je po mojem mnenju naredil nekaj zelo dobrega. C4 bo ocitno ciljal na sirso populacijo sauerkraut ljubiteljev saj se teh avtomobilov najvec proda. Za vse prave Citroen fane pa bo DS4 ki bo po mojem mnenju designersko odlicen avto in bo za posebneze tako kot so bili dosedanji CItroeni.

Razsirili so ponudbo za boljse prodajne rezultate kar je super poslovna odlocitev... C4 za maso, DS4 za prave citroen posebneze.
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck To jun 01, 2010 9:55 pm

Prvi vtisi: prenizek zadnji konec. Škoda ker se linija, ki gre iz prvega dela konča na sredi avta in se na zadnjih vratih zniža- ne spomnim se na katerem avtu sem to nazadnje videl. Zdi se mi, da ima avto malenkost prevelike zadnje luči. Mogoče to ne bo takoj opazno, ko bo nov, kasneje pa skoraj zagotovo.

Drugače pa končno ena konkretna notranjost. Če bi kdo rad neko noro ekstra armaturko naj si nabavi novo hondo crx (Al kaj je že). Hvala bogu, da ni taka, kot je bila v prejšnem C4. Jz mislm, da je to logičen korak. V teh časih jim gre po vsej verjetnosti za to, da bodo prodali čim več avtov in ne da bodo posebni. Na nek način je avto res malo dolgočasen. Iz strani (sprednji konec) pa mene osebno spominja na golfa. Sam jz na to ne gledam kot slabo (tudi golfa 6 se nebi branil). In pa če pogledamo primerjavo z audijem a3 sportback je kr lepo vidno, da v primerjavi z njim še zdaleč ni tako dolgočasen.

Po dolgem času je to končno še en citroen (poleg C5 in seveda ds4 ), katerega bi ga imel, če bi blo dovolj €€€.

Pa še nekaj: verjamem, da bo veliko ljudem po tem ko ga bodo večkrat videli postal všeč. Vsaj pri meni je bilo tako. Ko sem prvič videl slike, sem bil nekako presenečen, da ni poln krivin in vsega nepotrebnega kiča. Po tem, ko sem 2x,3x pogledal slike, pa mi je čedalje bolj všeč. Mogoče na prvi pogled ni tako lep kot nova astra, vseeno pa bi mu kot simpatizer znamke vseeno dal prednost pred drugimi avtomobili v tem razredu.
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. To jun 01, 2010 10:27 pm

Pa še moje mnenje, ki se precej sklada z večino ... Prvi vtis je bil tudi meni A3 Sportback (ta mi je sicer eden lepših Audijev). Drugi vtis pa naredi zadek - kot da bi nekdo C3-ja vlekel za spodnji del odbijača in ga s tem malo "nategnil" ... C3 mi je sicer zelo všeč, ampak takega kopiranja si pa res Citro ne bi smel privoščit ... Saj ne rečem, gotovo bo dober avto, vsaj glede na zadnje Citroene, samo vseeno ... Po drugi strani pa - morda bo C linija generika, DS bojo pa bolj samosvoji avtomobili - v tem primeru se mi zdi da bo volk sit in koza cela, samo ne vem, kako bo šlo to cenovno skozi ... Se pa (tudi) strinjam, da je trenutni c4 nekaj posebnega - meni je bil vedno zanimiv (vendar priznam, da ga nikdar ne bi imel).

Lp, D.
 
BlazR
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Po dec 15, 2008 4:22 pm

Napisal/-a BlazR Sr jun 02, 2010 9:21 am

Nedvomno je avtomobil manj originalen in prepoznaven od predhodnika, vendar je meni vseeno lepši kot prejšnji, ki mi je biu enostavno grd. Ampak povsem razumem razočaranje nekaterih, sploh citroen fanov, saj je prejšnji C4 biu eden redkih avtomobilov v nižjem srednjem razredu, ki se ni uklanjal glavnim smernicam oblikovanja.
Novi C4 pa zame, kar se zunanje oblike tiče, sodi nekje v povprečje razreda. Glede sprednjega konca se strinjam z nekaterimi, da s strani izgleda podobno kot polo, vendar pa po drugi strani je od spredaj skoraj enak C5, ki je začetnik trenutnega oblikovnega sloga citroena. Glede sprednjega dela mu js nimam kj očitat, men je ušeč, s strani mi je soliden, ni neki predrzen, ampak, če pogledamo malo širše, petvratne kombilimuzine navadno nimajo neke odštekane stranske linije. Če ne zaradi drugega, zaradi udobja na zadnjih sedežih. Kar se pa zadka tiče, so mi pa zadnje luči enostavno grde. Težko bi pojasnu, a so prevelke al prenizko postavlene, ampak celotni izgled mi ni všeč.
Notranjost je pa zelo lepa, tuki jim moram čestitat. Tudi fiksnega pesta ne pogrešam, men je navaden volan lepši, je pa tu spet tako, da se izgublja drugačnost, ki je zaščitni znak citroena.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr jun 02, 2010 9:54 am

Več kot očitno ciljajo na širšo ciljno skupino kupcev in to se vidi že po komentarjih v tej temi. Ljubitelji so razočarani, ostalim je oblika še kar všeč. Tudi sam sodim med slednje, čeprav nek presežek pa spet ni in menim, da mu bo zelo težko v hudi konkurenci "golfovega" razreda.

So pa končno - vsaj za moje pojme, naredili normalen volan. Tisti v zdajšnjem modelu, ko se na sredi ne vrti mi nikakor ni sedel. Citro-fani bi kajpak imeli drugačno mnenje... :-P
Antiznačkar po prepričanju
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Sr jun 02, 2010 12:23 pm

BBS je napisal/-a:Sej znamka sploh ne bo važna, ker so itak skoraj vsi isti :D
Zdaj čakamo samo še na okroglega Golfa 7, pa bo.

Slika



Groza!

Kmalu bo res tako: "kupim 4,3m avtomobila." "Super, ponujamo vam ga z oplovo, citroenovo ali fordovo značko." :roll:
Golf je vsaj vedno bil dolgočasen, tako da mu tega ne moremo zamerit. Počasi bo imela oktavija najbolj svežo in izstopajočo obliko v segmentu :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr jun 02, 2010 1:45 pm

drugmirko je napisal/-a:a, ne.... premislu sem si... tu mate moj komentar:

Slika


....majko mila.... :roll:



Slika
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov