Voleex C50 je Great Wallov skok v nižji srednji razred. Podobnih dimenzij (in določenih potez) kot Civic VIII, dimenzije znašajo 4650x1775x1455mm. Motorja sta dva bencinarja, oba prostornine 1,5 litra. Prvi razvija 103 KM, drugemu pa turbina pomaga do 130 KM.
Geely GLEagle GC7. Uradna premijera bo konec novembra na Guangzhou Auto Show. Dimenzije 4435*1759*1440. Motorja sta 1,5 in 1,8 bencinarja. Večji ima 140 konjev in je na voljo s 6 stopenjskim ročnim ali avtomatskim menjalnikom. Cene se bodo začele pri 80.000 RMB.
- FAW Olay na podvozju Jette II. Avto se je najprej razvijal pod njihovo prestižno znamko Besturn kot B30. Na srečo so si FAWovci premislili. No, platišča bi znala bit komu zanimiva.
Shouwang BHCD-1. Prvi (prototipni) izdelek nove skupne znamke podjetij Hyundai in Beijing Auto, ki bo izdelovala zelene avtomobile.
Novi ChangAn Eado. Avto je vzbudil pozornost že s tem, da je debitiral v Frankfurtu. Gre za enega redkih kitajskih vozil srednjega cenovnega razreda, konkurenta Hyundaiu in Buicku. Poudarek je na dobri kakovosti izdelave ter varnosti - avto naj bi dosegel 5 zvezdic na ENCAP testu. Poganjajo ga trije motorji prostornice 1,6 , 1,8 in 2,0 litra s široko paleto ročnih in avtomatskih menjalnikov. Za začetek bo naprodaj samo v domovini, bo pa eden glavnih adutov podjeta v načrtovanem pohodu na Evropo, ki naj bi se začel 2013.
Na Kitajskem so najbolje prodajana vozila kombiji. V tem segmentu sicer dominira Wuling, a tudi drugi proizvajalci želijo svoj del pogače. Najnovejši igralec je Hafei Yi Chun
Geely Gleagle GX7. Prvi Geelyjev terenec se pridružuje številnim kitajskim kompaktnim SUV vozilom, ki so se pojavila v zadnjih letih. Oblika je navdihnjena po RAV4, tudi dimenzije so podobne. Motorja sta 1,8 in 2,0 bencinarja, cene naj bi se pričele pri 80.000 RMB.
Malo so se se umirili se mi dozdeva... Upam, da res pridejo v EU leta 13 in po cenah max plus 20% njihove cene drugače bojo PREDRAGI! Večina ji je v rangu Dacie Logan ... okol 6000€ do 11000€
Odlično.... letos gre By By tudi Clio 2 iz Revoza torej nimamo več nič Našega?! Ostal bo Twingo in Smart? Rabili bi pa vozilo za 5 oseb in 5 vrat! Rešitev je po moje NOVA tovarna vozil za LJUDSTVO
martin, mislim da vse predstavljene avte tudi voziš. jaz ti želim da se ti ne zgodi nič hudega z njimi. vem kakšne kante so in ne grem se več vozit z kitajskim sranjem. raje peš!
21. 2. 2012 je Great Wall odprl novo tovarno v bolgarskem kraju Bahovitsa in s tem seveda postal prvi kitajski proizvajalec z obratom na stari celini. Proizvodnja bo stekla konec istega meseca, proizvajali pa bodo manjšo kombilimuzino Voleex C10 in pick-up Steed, seveda ne samo za Bolgarijo - cilj je vstop na vse evropske trge. Na začetku jih bodo sestavljali iz delov, prispelih iz Kitajske, kasneje je možna lokalna proizvodnja. Kapaciteta tovarne je 50.000 avtov na leto ob dvoizmenskem delu oziroma do 72.000 v primeru treh izmen, na začetku bodo izdelovali 4.000 avtomobilov. V tovarni je delo našlo 150 delavcev.