Dongfeng Sokon (DFSK), enota koncerna Dongfeng specializirana za izdelavo kombijev, je predstavil sedemsedežni MPV poimenovan Fengguang. Cenovno umeščen v rang med 8,090 do 11,330 USD, predstavlja konkurenco Wulingovim in Changanovim modelom. Trenutno ga poganja 1.5 litrski motor s 115 KM. Sicer so celo sami kitajski novinarji opazili podobnost z VW modeli pri oblikovanju sprednjega dela vozila. Zanimiva je oranžna usnjena notranjost, ki bolj pritiče vozilu višjega cenovnega razreda.
Na kitajski trg je prišla kombilimuzinska različica ChangAn Eada (str. 83) poimenovana Eado XT. Gre za enega bolj skladno oblikovanih kitajskih vozov, ki ga (lahko) poganja 1.5 litrski turbo z 170 KM. Po mojem bi se avto dobro obnesel tudi v Evropi.
Hengtianova pick-upa T1 in T2 sta bila predstavljena na 85. strani. Najnovejši model je poimenovan T3 in po obliki sprednjega dela vleče na Amaroka. Notranjost po drugi strani izgleda zelo ceneno.
Na tej strani je bil predstavljen osveženi Haval H5. Great Wall, matična znamka, se bo v bodoče predvsem osredotočil na SUV segment, torej na vozila, ki jih bodo ponujali pod imenom Haval. Osebna vozila bodo začasno postavljena v drugi plan. Prav zaradi tega Haval nadaljuje s predstavljanjem novih vozil. Znamka je predstavila tudi novi logo, ki je prvič zaživel na prenovljenem modelu H6, ki je prikazan spodaj. Tudi na ta način se bo Haval poskusil čim bolj distancirati od preostale GW ponudbe.
Ivan36 je napisal/-a:Obvezno morajo priti v EU trg, da malo premešajo zatohlost
www.greatwall.bg, već su stigli,prvi kineski automobili proizvedeni u europi, u italiji je od 2008 godine do danas prodano oko 8000 vozila, a ove godine su ponudili u prodaju i mali crossover koji se zove C20R, prošle godine u bugarskoj je prodano oko 1700 automobila, a na tržištu velike britanije je prodano oko 600 vozila, mislim da će i ove godine prezentirati vozila na salonu u frankfurtu
V deželi riža bo stal 234,900 juanov kar je ekvivalentno 37,589 USD. Prav zaradi cene, kakšnih visokoletečih prodajnih načrtov matični koncern SAIC nima. Na začetku bo avto bolj namenjen različnim programom testiranja glede vsakodnevne uporabnosti električnega vozila.
Victory, najnovejšo izdelek firme Xinkai, sicer proizvajalca generičnih kitajskih SUV-jev in pickupov. Gre za kopijo Lexusa, podobno kakor ShuGuang V3 (str. 81)