Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: Ne okt 05, 2003 12:56 am

Napisal/-a LaserJaMM Ne jun 20, 2004 10:16 am

Dej used se v 166ko, Novo 156ko GTV in v GTja.
Cuore Sportivo
 
PorscheGT3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Če mar 13, 2003 9:02 pm

Napisal/-a PorscheGT3 Ne jun 20, 2004 10:36 am

Še enkrat govorim o kvaliteti izdelave in o prodajni vrednosti, ki jo ima ko jo prodaš (beri je enaka 0)

Italjanski avtomobili nikoli niso sloveli kot kvalitetni in tako bo še nekaj časa ostalo.Italijani so površni tako pač je.

Peljal sem se z Alfo 3.0...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Ne jun 20, 2004 10:43 am

Alfa je zakon! 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe Ne jun 20, 2004 12:17 pm

Pugi je napisal/-a:Alfa je zakon! 8)


Same me. :lol: :lol: :lol:

LP Joseph
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Ne jun 20, 2004 12:20 pm

fiat punto za 50 000 kilometri zgubi v 2-3 letih na vrednosti 300-400 000 kar ni velik
astra u 10 letih 2 000 000, ma lih tko 50 000 km
fiat punto mk1 v 8h letih 1000 000
kvaliteta je čist fajn, izgled super, uižitek v vožnji dober

nemci delajo sicer dobre auto, sam design je pa bl tak zadržan, pa 4oglat, pa da ne omenjamo napak na S klassi
podpis
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Ne jun 20, 2004 12:29 pm

Kolk so pa kej motorji pri teh GT-a, ko me je ena pri pospesevanju malo razocarala.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne jun 20, 2004 12:34 pm

PorscheGT3 je napisal/-a:Še enkrat govorim o kvaliteti izdelave in o prodajni vrednosti, ki jo ima ko jo prodaš (beri je enaka 0)

Italjanski avtomobili nikoli niso sloveli kot kvalitetni in tako bo še nekaj časa ostalo.Italijani so površni tako pač je.

Peljal sem se z Alfo 3.0...


Fiat ni nikoli slovel po kvaliteti, vse ostalo pa najverjetneje še nisi videl ali bral o njih. Prosim kupi nov Avto Magazin in preberi test o Maseratiju Quattroporteju in boš malo drugače gledal na kvaliteto. Tako čisto mimo kateri nemški konkurent iz tega razreda ima zadaj menjalnik, da ima boljšo razporeditev teže, kateri ima mehansko zaporo diferenciala, tako dodelano notranjost, da pa o lepoti, poreklu in zgodovini niti ne govorimo.

Lahko pa tudi pogledaš med super športnike in mi poveš kaj tam nemci ponujajo več od italijanov, vključno s carero GT.
Zadnjič spremenil De_Tomaso, dne Ne jun 20, 2004 12:41 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna Ne jun 20, 2004 12:34 pm

ves ko je to al je bla 1.9JTD al pa 2.0JTS
ce bi bla pa 3.2 v6 24v bi pa samo debel pogledou :wink:
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Ne jun 20, 2004 12:42 pm

Ja 1.9 ni bla ker se ni nic kadil :P se pravi je bila 2.0.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Ne jun 20, 2004 1:06 pm

De_Tomaso je napisal/-a:
PorscheGT3 je napisal/-a:Še enkrat govorim o kvaliteti izdelave in o prodajni vrednosti, ki jo ima ko jo prodaš (beri je enaka 0)

Italjanski avtomobili nikoli niso sloveli kot kvalitetni in tako bo še nekaj časa ostalo.Italijani so površni tako pač je.

Peljal sem se z Alfo 3.0...


Fiat ni nikoli slovel po kvaliteti, vse ostalo pa najverjetneje še nisi videl ali bral o njih. Prosim kupi nov Avto Magazin in preberi test o Maseratiju Quattroporteju in boš malo drugače gledal na kvaliteto. Tako čisto mimo kateri nemški konkurent iz tega razreda ima zadaj menjalnik, da ima boljšo razporeditev teže, kateri ima mehansko zaporo diferenciala, tako dodelano notranjost, da pa o lepoti, poreklu in zgodovini niti ne govorimo.

Lahko pa tudi pogledaš med super športnike in mi poveš kaj tam nemci ponujajo več od italijanov, vključno s carero GT.



SLR
Zonda(Mb srček)
F1
Najbolši športniki, da ne govorimo da je biv mc F1 10 let na vrhu
da o luksuzu in vzdržljivosti avta ne govorimo, pa ne mi zdej S klaso naprej metat, k ma 6x več stvari notr kokr navadn avto in pač tut kej crkne.

:D
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
AR_146
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Po apr 12, 2004 3:43 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a AR_146 Ne jun 20, 2004 1:13 pm

hee pač tudi kaj crknee 1x na 14dni je zihr na servisu
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne jun 20, 2004 1:20 pm

Bel-Tirid je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:
PorscheGT3 je napisal/-a:Še enkrat govorim o kvaliteti izdelave in o prodajni vrednosti, ki jo ima ko jo prodaš (beri je enaka 0)

Italjanski avtomobili nikoli niso sloveli kot kvalitetni in tako bo še nekaj časa ostalo.Italijani so površni tako pač je.

Peljal sem se z Alfo 3.0...


Fiat ni nikoli slovel po kvaliteti, vse ostalo pa najverjetneje še nisi videl ali bral o njih. Prosim kupi nov Avto Magazin in preberi test o Maseratiju Quattroporteju in boš malo drugače gledal na kvaliteto. Tako čisto mimo kateri nemški konkurent iz tega razreda ima zadaj menjalnik, da ima boljšo razporeditev teže, kateri ima mehansko zaporo diferenciala, tako dodelano notranjost, da pa o lepoti, poreklu in zgodovini niti ne govorimo.

Lahko pa tudi pogledaš med super športnike in mi poveš kaj tam nemci ponujajo več od italijanov, vključno s carero GT.



SLR
Zonda(Mb srček)
F1
Najbolši športniki, da ne govorimo da je biv mc F1 10 let na vrhu
da o luksuzu in vzdržljivosti avta ne govorimo, pa ne mi zdej S klaso naprej metat, k ma 6x več stvari notr kokr navadn avto in pač tut kej crkne.

:D


SLR postavi ga na progo skupaj z ENZOM, btw 600 pa brez zapore diferenciala, me zanima kako bi se zavorna elektornika obnesla po kakih 400 dirkaških kilometrih.

Zonda. Ojla vse razen motorja je pri Paganiju IT porekla

F1, spet razen motorja nič nemškega

Sicer pa, če so nemci res tako superiorni, zakaj potem kopujejo IT znamke avtomobilov in jim dodajajo svojo tehniko. Zakaj ne uporabijo katere od svojih znamk?

BTW: Na pisti, za kar so ti avtomobili narejeni jih ENZO da vse v koš.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Ne jun 20, 2004 1:44 pm

mercedes u f1???
a to je un k mu na usaki dirki eksplodira motor?
ne bi meu jst tazga auta...

Forza Ferrari!
podpis
 
PorscheGT3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Če mar 13, 2003 9:02 pm

Napisal/-a PorscheGT3 Ne jun 20, 2004 2:15 pm

Pyzda no nehaj mešati hrušk in jabolk.

Primerjavo si napeljal iz Alf kar naenkrat na Masseratija.

Prosim lepo ne smeši se!

Upam, da tvoja Alfa ni bila narejena v pondeljek! :evil:
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna Ne jun 20, 2004 2:20 pm

baje je en zagrebcan je svojo S-klaso zazgal pred uradnim servisom zato jo je mel vsak teden po 3X na servisu :wink:
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Ne jun 20, 2004 2:21 pm

lublancan je napisal/-a:mercedes u f1???
a to je un k mu na usaki dirki eksplodira motor?
ne bi meu jst tazga auta...

Forza Ferrari!


Govor je o avtu, Mclaren F1 !
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Ne jun 20, 2004 2:24 pm

F1 verjetno ni bilo mišljeno kot dirkalnik te serije, temveč maloserijski model Mclaren F1.

Ta pa je imel mislim da BMW motor. Vendar nism prepričan. Se pa strinjam, da je bil to eden najbolj veličastnih maloserijskih dirkalnih avtomobilov. Podvozje in karoserijaa so bili v domeni samega Mclarna.

Mi ni jasno zakaj je potrebno ta avtomobil vpletati v to debato :? Poleg tega pa je ta debata že itak kilometre nazaj zašla s poti. :wink:

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna Ne jun 20, 2004 2:28 pm

Ta pa je imel mislim da BMW motor

ce je blo pa tko pol je pa to zame en mesancek brez rodovnika
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Ne jun 20, 2004 2:35 pm

lublancan je napisal/-a:mercedes u f1???
a to je un k mu na usaki dirki eksplodira motor?
ne bi meu jst tazga auta...

Forza Ferrari!


Saj mu ne na vsaki dirki! Se izmenjujeta. Enkrat Mercedes, drugič pa BMW. Toliko o nemški kvaliteti.
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna Ne jun 20, 2004 2:38 pm

nemska kvaliteta oh in sploh
sicer pa ne govorimo o dirkalnikih ampak o osebnih avtomobilih :wink:
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost