Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a Marek_ Sr feb 22, 2012 1:22 pm

Videl danes s koprskimi registrskimi. Nisem niti opazil, da gre za avto, ki ga v živo še nisem videl, očitno sem se ga že nagledal tukaj, da je tako neopazno odvihral mimo. :lol:
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a Marek_ Po mar 26, 2012 3:42 pm

 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a drugmirko Če mar 29, 2012 10:15 pm

jebemti... ravnokar sem spesnil dolg in izčrpen raport o današnjem ogledovanju še "ne čist razpakirane" DS5ke, z vsemi sočno zajebantskimi opevanji in sarkastično žlehnimi pripombami, pa sem tik preden sem stisnil pošlji, uspel vse zbrisat :evil: :evil: :evil: ... in ne grem tipkat še enkrat!

zato bom na kratko opisal pluse in minuse... plusi:

- navdušujoč in svež dizajn od zunaj in znotraj! avto je fenomenalen, poln odličnih detajlov, čudovitih materialov in zelo pedantno narejen
- nenavadne rešitve, naprimer zelo položna centralna konzola, izjemno visok sredinski tunel (v višini sredinskega naslona za roke pri "običajnejših" vozilih), "avionskega" grebena na stropu in podobne stvari delujejo zanimivo in rišejo velikanski nasmeh na obraz
- vsaj voznikov sedež odličen! čvrst, bočne opore na naslonjalu izvrstne, na sedalu malo manj, nastavljiv itak v vse smeri, končno pa veseli tudi podalšljiv podkolenski del. in še greje in masira za na povrh...
- prostornost na zadnji klopi zelo spodobna (za to velikost avta in obliko bolj podrejeno lepoti kot funkciji)
- prtljažni gromozanski (čitaj oklepaj pri prejšnji alineji)
- kromolajšasti kičeraj po zunanjosti (vsaj na tem, metalik srebrnem) niti ni bil tako strašno moteč
- v celoti je impozantno samozavestne pojave, vendar vseeno bolj eleganten, kot agresiven
- in še enkrat, fenomenalna izdelava in fenomenalni materiali!

v glavnem, avto je v marsičem fetišistično remekdelo, celota pa ludilo vriskanja vredno, kenede... :)

paaaa.... v bistvu ne =P! gremo k minusom... ;) :

- ko se po doooooolgem cajtu poležeta navdušenje in "nevrokompulzivna" potreba po šlatanju vseh tistih aluminijastih knofov =P, človek opazi, da razen gromozanskega predala pod naslonom za roko, ni odlagalnih prostorov za drobnarije.... ni... sploh! mislim, je v vratih, celo nekej podobnega lukni za piksne držat je tam.... ni pa placa za puščat kovance, kartice, osebne iskaznice, ključe, paketke čigumijev in podobne drobnarije, ki jih je med vožnjo fajn met "na dohvat ruke"...
- zadnja klop je za moj okus rahlo prenizka in tudi sedalo je mećken prekratko... ampak tam bodo itak sam deca in podobna "nejać" sedela :mrgreen:
-šajnanju in sončnim žarkom izpostavljen zaslon navigacije
- za moj okus tudi zelo slaba vizura proti naprej... proti nazaj zaradi majhne in za na povrh še deljene zadnje šipe itak en drek vidiš ampak bolj me p*zdi pogled naprej! ne "nepreglednost"... ne gre za to.... strop je zelo blizu vrha volana! za kak dober pedenj nad njim... zaradi črne obloge stropa pa vseskupej deluje, kot da gledaš ven iz kakega tanka! še posebej, če je steklena streha zastrta!
- na dolgi rok pa bo verjetno najbolj moteče to, kako se avto OBUPNO trudi skrit to, da NE SPADA v D-segment! večina "grandioznosti" dizajna in oblikovalskih trikov je podrejena točno temu.... velikopoteznemu maskiranju, da gre v bistvu za zelo razkošen karavan segmenta C! ...za en tak "posh C4 karavan"! zato tu in tam (od zunaj in od znotraj) kej deluje rahlo predimenzionirano in se trudi "zgledat" večje in bolj "razkošno" kot v kaki Astri ST in zato bližje Citroenu C5 in kompaniji... pa ni! zato avto mestoma deluje malček debeljucasto in pretežko.... sej roko na srce, tudi je, za kakih 100-150 kil... ampak, sej je C5 pretežek za vsej 200 kil, pa se tegas pogledaom nikjer ne opazi! ...j*bat ga, čudeži ne obstajao in v 4litrski kanister je nemogoče natočit 5 litrov =P !


torej, rekapitulacija... avto je fenomenalen, ni pa perfekten, "brezgrešen" ali brez napak! ima svoje napake in to zan bit tudi dobro... prefektne stvari lahko zelo hitro ratajo hudo dolgočasne... in če ta Citroen kaj NI, potem ni dolgočasen! :mrgreen: =P
bravo Citroen!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a Marek_ Če mar 29, 2012 10:36 pm

Torej ga nisi vozil? :/
Zanima me, pa kako je s temi petimi opcijami gratis. So te cenovno omejene ali ima kupec prosto izbiro?
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a drugmirko Pe mar 30, 2012 8:59 am

Ceed je napisal/-a:Torej ga nisi vozil? :/
Zanima me, pa kako je s temi petimi opcijami gratis. So te cenovno omejene ali ima kupec prosto izbiro?


seveda ne... avto je bil direkt s kamiona, z notranjostjo kompletno oblečeno v polivinilne zaščite, brez nultega servisa in niti najmanj registriran :mrgreen: . tistih 10m "obračanja" sem in tja po parkplacu za salonom pa ne bi okarakteriziral za "vožnjo" =P

za gratis opcije pa jim je, kolikor sem jaz razumel, cilj ta, da prvi avtomobili, ki se bodo znašli na cesti, ne bi zgledali "plešasto"... kar verjetno pomeni, da ne morejo bit kej posebej omejujoči, vprašal pa žal nisem... zato tudi ne bom kej posebej pametoval!
če bi mel dnar za stran metat pa tudi zelo dobro vem kaj bi si izbral sam :)... So Chic 160 konjskega dizla (ker se ga da dobit brez usnja na zicih) pol bi mu pa dodal:
- navigacijo z rikverc kamero
- ksenone
- hed up displej
- farbo
- dark chrome lajšte ali alarm (v odvisnosti od farbe in vidnosti kromastega kiča na njej)

kar od oka znese za približno 4 jurje opreme ali manj kot 15% cene avta... če bi komplicirali in jacali okrog cene bi odpadalo od spodaj navzgor, s tem, da bi jim odkorakal iz salona, ko bi prišli do hed up displeja... =P
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a Marek_ Pe mar 30, 2012 9:55 am

Najbolj me zanima kako se obnese s tem BVAjem, BMP sem vozil (ne DSa) in ga ne bi želel več :huh:
Moja konfiguracija:
So Chic THP 155 BVA6 (30.500€)
-Usnje Club Fauve(3.300€ :EE )
-eMyWay+kamera(1.250€)
-19" Gris Ma(650€)
-xenoni(900€)
-Dark Chrome(700€)

Če bi rekel še metalik, bi mi zagotovo računali usnje :lol:. Pravzaprav obstaja sploh katera pastelna barva? Na francoskem konfiguratorju je ni... Bi se pa pol odpovedal 19" za metalik.
 
Uporabniški avatar
Cefizelj
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1657
Pridružen: To dec 22, 2009 5:35 pm

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a Cefizelj Pe mar 30, 2012 10:36 am

Prejle sedel v črnem, ki ga imajo v avtotehni vis. Preprosto navdušen :DDD Zunanjost je fenomenalna, notranjost je bila v bež ledru, najbolj me je navdušla armaturka, postavitev knofov je nora. :) Edino kar me je zmotilo je bila gumiran vrhnji del armaturke, ki nekako vizualno ni pasal v avto (preveč nekvalitetno na izgled), čeprav je izdelava kar sem pritiskal sem in tja popolnoma brez raznih škripanj.
5 let počakam pa bo rabljen moj :lol:
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a drugmirko Pe mar 30, 2012 2:15 pm

Ceed je napisal/-a:... BMP sem vozil (ne DSa) in ga ne bi želel več :huh:...


a... :? ?
jaz z njim vozil THP155 DS3 in HDI160 DS4... absolutno NOBENE pripombe! sicer malenkostno mehkejši kot v gospejinem A4 (B8), kjer je skorejda treba kvihtat za menjavo brzine (ampak v dobrem smislu) =P , drugač pa definitivno kvantni skok glede na to, na kar smo običajno lahko naleteli v Citroenih do sedaj...
ne smeš pa mešat 5 in 6 stopenjskih... BMP so vsi manualci, ker to pomeni nekej kot "Boite Manual in še nekej", iliti po naše ročni menjalnik... tisti petstopenjski so "desteletja" stare nenatančne rage, katerim so malo dodelali prenose ročice in jih tako naredili marginalno natančnejše, kot so pa recimo bili v Xsari, Saxotu ali prvem C5... ;)

Cefizelj je napisal/-a:Prejle sedel v črnem, ki ga imajo v avtotehni vis. Preprosto navdušen :DDD Zunanjost je fenomenalna, notranjost je bila v bež ledru, najbolj me je navdušla armaturka, postavitev knofov je nora. :) Edino kar me je zmotilo je bila gumiran vrhnji del armaturke, ki nekako vizualno ni pasal v avto (preveč nekvalitetno na izgled), čeprav je izdelava kar sem pritiskal sem in tja popolnoma brez raznih škripanj.
5 let počakam pa bo rabljen moj :lol:


prečital podatek farba/notranjost in šel pogledat tudi tam... avto dejansko zgleda še 2x boljše kot tisti včeraj, in bi zato veliko lažje "trpel" kakšno od zgoraj naštetih "gorkih" :mrgreen: =P
bi pa siknil tudi čez runksle v salonu... razen tiste simpatične, nevsiljive, prijazne in luštne črne gospodičnice z očali (žal si nisem zapomnil imena), ki za razliko od jeznoritih, prepotentnih in nadrkanih kmetov od preostalega osebja tudi DEJANSKO KAJ VE o avtu in potencialnega kupca tudi ZNA POSLUŠAT, tam not ni nobenega, ki bi mu jaz pustil prodajat vozila, če bi bil iz Citroenove prodajne sekcije! runksli... sam škodo delajo! naj jim dajo prodajat kombije in dostavne verzije Berlingotov, ne pa DS linije!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a Marek_ Pe mar 30, 2012 2:58 pm

Verjetno misliš na BVM(ročni)mene pa je zanimalo kako se obnaša BVA menjalnik v primerjavi z robotiziranim BMPjem, do katerega imam večne zamere. Prebiral sem na francoskih forumih, da deluje veliko bolj uglajeno kot BMP, je pa poraba za 1l višja(C4 picasso hdi).
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a dobek Pe mar 30, 2012 5:44 pm

robota vec v zivljenju ne povoham, pa ceprav je novejsi, el. gnan, za moj okus dosti boljsi od starega, hidravlicnega....
ok, sicer mu ni ravno olajsevalna okoliscina, da sem s klasicnega avtomata nanj presedlal, ampak tam sem vsaj nezno nogo dobil, pa me kljub temu mece po sedezu, sploh ob speljevanju :evil:
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a drugmirko Pe mar 30, 2012 6:46 pm

Ceed je napisal/-a:Verjetno misliš na BVM(ročni)mene pa je zanimalo kako se obnaša BVA menjalnik v primerjavi z robotiziranim BMPjem, do katerega imam večne zamere. Prebiral sem na francoskih forumih, da deluje veliko bolj uglajeno kot BMP, je pa poraba za 1l višja(C4 picasso hdi).


ja, ja, ja... tega sem mislu, "Boite Vitesse Manual"... me je tisti M v BMP akronimu zmedel . my bad Slika =P

ti pa lahko povem, ker sem glihkar probal :mrgreen: ...avtomatik je ok! še posebej proti robotiziranemu, ki je res poosebljeno govno, čeprav so od takrat, kosem ga jaz vozil (Pluriel) tudi njega baje dodelali. zdej pa k kratki testni vožnji... :)

bom najprej o menjalniku, da bo Ceed srečen... ta je bil zame zelo čudnovata zver, ker se ne morem glih spomnit če sem kdaj sploh vozil kakšnega. mislim, da ga nisem in po pravici povedano se hudiča raje nisem kej dost dotikal tako, da žal nisem sprobal kako deluje v manuelnem +/- režimu. sem se tistih 15-20 minut, kolikor je vseskupej trajalo, raje ukvarjal z drugimi stvarmi... lahko pa mirno povem, da v avtomatskem modu stvar deluje izjemno uglajeno in popolnoma neopazno. pri vseh ustavljanjih in pospeševanjih skozi gomile BTCjevskih krožišč in dokaj gost promet je deloval, kot da ga ni, avto ni niti enkrat cuknil ali zarohnel, odziv na pritisk pedala bremze, kot tudi pedala za gas pa je bil uglajen in takojšen! še bolj uglajeno je vseskupaj delovalo na avtocesti, kjer prestavljanja niti ne čutiš in edina indikacija, da se je kaj zgodilo je -poleg hitrosti- dejstvo, da na levem displeju instrumentov ne piše več D2, kot na začetku spusta po vključevalnem pasu proti avtocesti ampak že D6 in ti se lepo pelješ z ene 130 proti sončnemu zahodu =P :mrgreen: .
pospeški... ja... v bistvu jih ni! gre za en sam dolg, zvezen in zato blag "poteg", od nič, do dokler gre (tega sicer nisem probal, pri ene 137 na uro sem jenjal) in avto se mi zaradi tega ni zdel ne vem kako "poskočen"! mestoma sem tuhtal kam se je skrilo vsaj 40 od teh njegovih 160 konjev... vendar mi je pogled na merilnik hitrosti kaj hitro pokazal, da so konji še tam! je pa res, da jim avtomatik vendarle ne da dihat s čist polnimi pljuči....
v bistvu moram reč, da je blo s tem avtomatikom kr fajn... je verjetno res hudo komot, ko se enkrat navadiš... ampak iskreno rečeno, jaz bi vseeno raje manualca ;) .

zdej pa avto... praktično enak, kot tisti včeraj, metalik srebrn So Chic, HDI160, notranjost črna ko noč, od dodatkov pa navigacija+kamera, že opisani avtomatik, ksenoni, popolnoma elektrificirani sedeži s črnim usnjem, gretjem in masažo... za razliko od včeraj moram prizant, da sem mi je danes zelo dopadlo na zadnjih sedežih :D... ker so bli sprednji sedeži naštelani name in na mojo gospo (sve oba bolj majhna), je blo zadaj ogromno placa in ko človek odstre streho, je zadaj prav prijazno... sicer sem še zmeraj mnenja, da bi sedalni del lahko bil za kakšen prst ali dva višji, kot tud daljši, vendar me to danes ni motlo toliko, kot včeraj! tisto kar me je RES motlo, je to, da ma sedalni del, namesto da bi bil vgreznjen, na sredini en buhtel. tako, da maš občutek, da sediš na hribčku.... tisti klocen od jahača za dete pa se je po par ovinkih kar dol zapeljal tako, da je tamala čez cajt začela jamrat, da visi postrani... :mrgreen: . škoda... taka mala stvar, ki bi jo lahko brez nekih stroškov naredili bolje, pa je niso... :(

če se vrnemo v sprednjo vrsto, velja še zmeraj vse tisto, kar sem reku včeraj... navdušujoče razkošno, sveže, nenavadno in zanimivo, pedantno izdelano in iz zelo kakovostnih materialov... vsedeš se in se ti začne kar smejat! še posebej, ko odstreš streho s tistimi "pilotskimi" gumbi je nasmešek še posebej širok!
vendar žal ne predolgo... ker na žalost držijo tudi vse tiste negativne stvari, ki sem jih omenil zgoraj, pa še kakšna za na povrh! roko na srce, je tudi kakšna manj od zgoraj omenjenih in upam, da so vse bolj ali manj posledica mojih kapricev in napačnih pričakovanj... povsem lahko, da koga drugega nič od naštetega ne bo motilo ali pa ga bodo motle popolnoma drue stvari ;) !
pa veeno dejmo... najprej tisto, kar se je v praksi izkazalo za "neutemeljeno zamero":

- šajnanju izpostavljen displej navigacije in preostalih igrač... v bistvu vseskupej ni tako drastično in displej je bil ne glede na položaj avta proti na soncu, zmeraj jasno čitljiv. bele črke na sivi podlagi bi, v kakšnem opoldanskem soncu, res lahko bile problematične ampak danes, ob pol petih popoldne, kljub soncu ni blo problemov!
-odlagalni prostor za kovance, čigumije, ključe, mobitele etc... včeraj sem vehementno trdil, da ga, razen v vratih ni čisto nič, ker je tista luknja v centralnem tunelu preprosto pregloboka, pa to vendarle ne drži! nekaj malega prostora za take drobnarije se skriva v "pokrovu" tega predala... na naslonu za roke sta dva gumba, z enim dvigneš naslon in odpreš omenjeni plitev predalček, z drugim pa dvigneš vseskupej in odpreš maxi lukno pod naslonjalom za roke.

resnejši problemi, pa se začnejo zdaj... ne vem zakaj v novodobnih citroenih ne morem več najt idealnega položaja za volanom! še v moji rajglici od C2 se lahko bolje naštimam... tu je bilo skos nekaj narobe... al so bli pedali predaleč, al je blo počivališče leve noge pre blizu, al sem sedel previsoko, al prenizko... v glavnem, stalno neka govnara! ne bom trdil, da se ne da naštimat, ker bi to bilo najbrž preneumno... in zelo verjetno je velik del "nelagodja" posledica čudnega občutka, ki ga človek dobi, ko se avto enkrat premakne! ko svet "začne bežat" mimo oken, se nenadoma začneš zavedat, kako dejansko visoka in debela je armatura pred tabo! vseskupaj izdatno potencira še nizka linija strehe z debelim prečnim nosilcem, zaradi katerega maš občutek, da je svet "nekje tam daleč pred tabo", ti ga pa opazuješ skozi "majhno lino"... če k temu prišteješ tudi visoke boke in zelo visok sredinski tunel, za piko na i pa še obupen pogled nazaj, ki ga naravnost zoprno deli spojler, je nasmešek malo bolj kisel, kot na začetku!
ko se avto dejansko premakne pa občutek vožnje ni "I'M A BLODY FERRARI!!!", temveč je še najbližji kakšnemu enoprostorcu ali crossoverju... sedi se visoko in pokončno in gleda prek visoke armature, varno "zazidan" z vseh strani... :)

no, sama vožnja... v bistvu ji nimam kaj zamerit in prosim, imejte to v mislih, ko (če) boste brali naprej! vzmetenje je čvrsto! zelo čvrsto! vendar sem pričakoval veliko bolj neudoben avto, kot se je na koncu dejansko pokazal! avto se v ovinkih ne nagiba kej dosti, kljub čvrstemu podvozju, 18" feltnam in 235/45 gumam ne "nabija" v ledvice, kot tudi ne poskakuje po kratkih neravninah tako, kot recimo Pug 508! torej nikakor ne morem reč, da je neudoben ali da ma zanič vozne lastnosti. za oceno teh bi ga moral sprobat tudi na kakšni zaviti regionalni cesti ampak, za zdej lahko rečem, da sem glede podvozja v bistvu pozitivno presenečen! vendar... avto je eno debelo prase! ma vsaj 200 kil preveč in občutek je, da je najmanj 150 od teh 200 kil nabitih pred prvo os avtomobila... ves cajt probne vožnje sem mel občutek, kot da se vozim na biciklu z gajbo radenske na balanci... =P. če ste kdaj probali, veste o čem govorim :mrgreen: ... "nose heavy!!". sej ne, da se podvozje in volan nebi mogli "nosit" s to zoprnijo, glede tega ni problemov, občutek je pa vseeno zoprn. če se pogovarjamo o "uravnoteženosti" avta, ni glih briljanten! torej, v nasprotju z zunanim izgledom "šporcke makine" je "makina v akciji" bolj "družinskega" značaja ;)... ampak, hej... a ni od Top Geara dobil naziv avto leta glih za to "družinsko" kategorijo?!?

vem, da se vse to zdej sliši jako slabo... ampak ni treba vzet tako fatalistično! velik del vsega zgoraj napisanega je posledica preprostega dejstva, da sem pač pričakoval drugačen avto in tega, da pač ne maram visokih armatur... Citroeni so dolga desetletja bili zelo minimalistični in zelo "zračni"... novodobni pač niso več! njihove armature silijo v nebo, v dobro jim lahko štejemo pa vsaj to, da s tem osvobodijo prostor za kolena... heh, stvari se pač spreminjajo.

je pa še zmeraj hud komad avta! in še zmeraj me drži da bi ga mel... sam navadit se ga bom moral :)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a esem So apr 07, 2012 12:27 am

Vozil sem ga eno uro. 160 HDI, AFIL, nav. itd, edino projekcije na šajbo ni imel. Večinoma se strinjam z dM-jem. Čeprav sem pristaš "netankovske" oblike oz počutja znotraj, všeč mi je zračnost in prostranost, sem se hitro navadil "utesnjenosti", ki je v bistvu samo vizuelna in me med vožnjo ni niti enkrat zmotila. Je pa problem molit roko ven (ali imet roko na panelu pri šajbi), ker je rob vrat enostavno malo previsoko.

Če sem pogledal nazaj po kabini oz po liniji oken, se mi je zdel kot nek rasni kupe-van. Panoramska okna so OK. Tudi na strešnem "tunelu" sta dva manjša prostora za drobnarije - glede tega ni tako kritično, verjetno bolje kot pri vsej "namišljeni" konkurenci.
Sprednje havbe se praktično ne vidi, zadaj bi bilo za silo, če ne bi tista lajšta (spojler?) na zadnjih vratih bila dovolj debela, da mi je, ko sem si nastavill sedež točno po željah oz navajenosti, povsem zakrivala avte (kombije ne) v oddaljenosti nad cca 70 m - idealno sranje za avtocesto. Morda se da to popravit z nastavljanjem višine sedeža - a za to je malo manevrskega prostora, ker je sprednja šajba tako "nizka" in višino nastavljaš glede na njo. Tudi položaj za volanom sem takoj našel (182 cm).

Je pa skoraj tako, kot da bi sedel v i-Padu (i-Shuttle?) zaradi celotnega koncepta in seveda zaradi estetsko dodelanih detajlov, npr knofov. Verjetno so kar namenoma naredili tak avtomobilski analog jabuki in tega ne mislim samo za knofe - čisto vse oz cel koncept nekako tako deluje, samo da ni minimalistično kot pri i-padu. Ogromno možnosti imaš in vse je treba enkrat preštudirat oz si zapomnit vse možne funkcije. Sam sem jih bolj malo uporabljal, sem predvsem vozil. Udobje - ni ravno neudoben, sploh ne, ni pa tudi primerljiv z "običajnimi" Citroeni, predvsem hidravličarji. Tudi C5 na fedre ga gladko nese. Je zelo tih, a ko sem peljal čez manjše luknje, se mi je zdelo, da zadaj ropota podvozje (huda, če je res) ali pa je kaj skakalo v prtljažniku.

Zanimivo je, da se dejansko "čuti" "težek" sprednji del - a samo po (namišljenem) občutku in nikakor po odzivnosti. Volan je tak, kot da bi bil "progresiven" (v smislu BMW-jevih prestav oz v odvisnosti od hitrosti obračanja volana) - nekam malo reagira na sredi, a če malo oz enako cukaš levo/desno, je zelo odziven in natančen, kar ni napak. Sedež zaradi AFIL-a trese podobno oz malo manj, kot trese avto (ne volan), če voziš po malo narebreni črti. Tudi močnejše pospeševanje (vedno OK, a morda malo turbo luknje) v ovinku mu ne dela težav. Poraba za normalne šoferje 6-7, da se tudi manj in seveda več (moja 7,6 ob rush hour).

Če bi stal ene 3-5 k€ manj, bi bil svetovni hit - a to je pač Citroen. Kupcev vseeno ne bo manjkalo.
Več pa morda kasneje.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a drugmirko So apr 07, 2012 5:26 pm

tudi jaz sem se šel še enkrat družil z njim in tudi jaz za eno pošteno uro... sicer že v četrtek ampak sem, v sled nevrjetno živahne debate v tej temi, izkušnjo opisal samo na "hard-core" citroen forumu. ker pisarim na dolgo in široko, se mi takrat ni dalo pesnit še sem... ampak... me je ta esemov zapis spodbudil, da kopi-pejstnem tudi sem... bo, po tistem pregovoru "več oči več vidi", lažje za primerjat kaj vse sva videla enako in kaj ne in lažje dobit popolnejšo sliko o tem avtu :) :

evo... raport br.2

danes sem se eno debelo uro družil s tistim črnim lepotcem, omenjenim v mojem taprvem "maxi DS5 postu", ene dve strani nazaj... IIIIIIIIN, VELIKA NOVICA JEEEE: da vse kar sem reku drži!

še večja pa ta, da te čez čas velika večina napak neha motit!!

najhitreje sem se navadil pogleda "skozi poštni nabiralnik" proti naprej... po kakšne pol ure me to, oziroma, nizka streha in tisti debeli nosilec na vrhu sprednje šipe nista več motla. istočasno se navadiš tudi nenavadno visoke in debele armature... trik je pa preprosto bil v tem, da sem se šel najprej vozit po ozkih in zavitih cestah, kjer teh stvari preprosto nimaš časa gledat! preden sem prišu do avtoceste, sem se navadil že praktično vsega! tudi tistega blesavega spojlerja v retrovizorju! ok... priznam, to me je na avtocesti še zmerej malo motlo... ampak po kakšni uri avtoceste bi najbrž "pregriznu" tudi to!

no, kljub vsemu avta ne bi razglasil za kej hudo preglednega! in "rikverc" kamera je skoraj "must have"! brez zadnjih park senzorjev ga pa itak ne bi smeli niti prodajat.

zdej pa k vožnji... čeprav sem po avtocesti vozil nazadnje, dejmo vseeno začet z njo...:

- na avtocesti odličen! lahko rečem, da mu je to "domicilni habitat" in na njej se znajde kot riba v vodi! avto je zelo suveren. ima odlično smerno stabilnost, motor je prožen in uglajen (čitaj, ni zelo eksploziven, vendar vseeno gre ko hudič :)) )! hitrosti skorajda ne opaziš... 130 ma v šesti pri približno 2k obratih in ko malo dodaš gas, si brez priganjanja hitro na 180. kjer pa vseskupaj še zmeraj deluje kot en tak... "lahkoten cruising"! ampak, avto je bil nov in ga nisem mel srca preveč tiščat... v bistvu, če ga ne bi prej tričetrt ure vozil po stranskih cestah, ne bi prekoračil niti 140!
v glavnem... avto je tih in za vožnjo zelo nenaporen in to tako vozniku, kot tudi sopotniku. ta je pripomnil, da ma (kljub čvrstosti podvozja o kateri bom malo kasneje) občutek, da bi v njem lahko mirno v kosu do Berlina, pa do tam ne bi prišu "ubit" kot v kakšnem Audiju... sem mu z veseljem pritrdil, sva se pa vseeno raje obrnila že na izvozu za Vodice :).

ocena... sedi, 5!

- na klasični dvosmerni cesti zelo dober! podvozje je čvrsto in res suvereno, nobenega sledu kakšnga nagibanja ali guganja, lega pa zelo nevtralna (v bistvu ga nisem gnal toliko, da bi se ji sploh približal)! cesto drži kot, da je nanjo zalepljen in edina stvar, ki RES gre na živec je absolutno prelahek in popolnoma nekomunikativen volan! vsaj za to kar podvozje dejansko zmore!
pri celi stvari pa je najbolj fascinantno to, da kljub zelo čvrstemu podvozju, velikim feltnam, nizkopresečnim gumam i ne ravno "vrhunski" asfaltni podlagi (Podutik-Stranska vas, če kdo pozna) NITI ZA TRENUTEK ni deloval neudobno!

ocena: sedi, 4+

- orenk zavita in ozka "gorska" cesta (na Toško čelo)... no, tu pa naš lepotec počasi začenja "zgubljat dah", ker vseeno je ena težka in debela krava... ;)!
turbolukna se bolj opazi, v ostrih, močnih in zaporednih ovinkih se začne resno čutit pretežek nos, moteča postane previsoka armatura, previsoko in prepokončno sedenje, prelahek in nekomunikativen volan pa postane resen "pain in the ass"!
če se ne bi pogovarjali o "nafrfuljenem družinskem monovolumnu" bi bila tu ocena "2, pa po pouku ostaneš!"... ker pa DS5 v bistvu JE "nafrfulen družinski monovolumen" mu dam oceno 3+! ker... podvozje je sicer še zmeraj povsem doraslo nalogi, vendar ga resno omejujejo prevelika in ne ravno najbolj idealno porazdeljena masa vozila, in ostale glihkar omenjene "monovolumenske" reči...

-menjalnik... odličen! sej je isti kot v ostalih dveh DS-ih! sicer mi je deloval malo bolj nenatančen kot v ostalih dveh ampak verjetno je to bolj posledica nenavadno visoke postavitve ročke...
in meni osebno manualec bolj leži, kot pa atomatik! avto tudi deluje absolutno drugače, če je navora in moči na zalogi dovolj takrat, kot to želiš in rabiš ti in ne takrat, ko se to zazdi avtomatiku...

-bremze... z veseljem obveščam, da tudi ta DS ne bremza ampak meče sidro! sicer tega, že zaradi kolosalne mase, ne počne tako brutalno kot recimo DS3... tukaj je, zaradi te njegove tone in pol, vse malo bolj "uglajeno"/"kontrolirano" ampak, za normalne standarde se avto prav po citroenovsko "vkopava"! :)

-hed-up display... nije imeo :(

- ergonomija in ostale stvari... hja, lahko bi bla boljša ampak ni nič drastičnega... kakšna kontrola ali knof bi lahko stala kje drugje in grafika obratomera je malo nepregledna... cager bi bil boljši! in res moti, da je edini odlagalni prostor zaprt v pokrovu gromozanskega ladlca pod naslonjalom za roke... bi blo vseeno fajn, če bi se dalo kakšne ključe, kovance, mobitel ali kaj podobnega kam odložit tako, kot v "normalnih" avtih...
in (vsi) sedeži bi res lahko meli bolj školjkast sedalni del. čeprav nudijo zadost bočne opore, je občutek vseeno hecen... kot da bi sedel na kakšni (polni) plenici :D! ...še posebej zadaj, kjer bočnega oprijema ni.
prostora za udobno vožnjo je povsod dovolj, pod pogojem, da nimaš kej dost nad 185-190cm... v tem primeru bodo trpeli potniki zadaj! ti trpijo tudi, če je sprednji sedež preveč spuščen... v tem primeru pod njega ni mogoče spravit stopal, kar je zoprno! zoprna so tudi vrata prtljažnika brez kljuke ampak pustmo to (in še kakšno) manjšo tehnikalijo...
moram omenit, da sem med vožnjo "zagazil" tudi na par metrov makedama... ker ni blo preveč všeč ne nama, ne avtu, smo hitro obrnili... ;). udarnih jam, kot tudi "ležečih policajev", nima preveč rad... sicer bolj "glasno protestira", kot pa da bi "tepel" potnike, prijetno pa vseeno ni niti njamanj!

torej... avto ni brez napak! vendar, če se vanj vsedeš z zavestjo, da se vsedaš v monovolumen C segmenta z zelo "jeb*čko ukrojeno streho" je izvrsten! sicer je res, da se te s svojim izgledom zelo trudi prepričat, da je "blody ferrari", pa je v bistvu vseeno samo zelo lep "družinski monovolumen", ki se zna za svoje napake in pomanjklivosti zelo dobro odkupit s čim drugim!
v vsaki primerjavi s katerimkoli avtom D segmenta, kot tudi v tako popularnih primerjavah z A5 ali čim podobnim pa bo glatko potegnil krajši konec!
in to ne glede na to, kako veliko cifro 5 so mu nalepli na rit in ne glede na to, kako glasno tuli "I'm a blody ferrari" s svojim dizajnom!

vendar, roko na srce... če ga primerjaš z njegovimi tehničnimi "enojajčnimi dvojčki", C4P/3008/5008 ali kakšno Zafiro, Scenicom ali Touranom to tudi je... A BLODY FERRARI!!
drugmirko špara! :)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a Marek_ To apr 10, 2012 3:29 pm

Tudi po testiranju dizelske DS5ke so pri autoexpressu ostali razočarani, manj kot s hybridom, pa vendar.

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... n_ds5.html
 
Uporabniški avatar
Cefizelj
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1657
Pridružen: To dec 22, 2009 5:35 pm

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a Cefizelj To apr 10, 2012 5:05 pm

Ceed je napisal/-a:Tudi po testiranju dizelske DS5ke so pri autoexpressu ostali razočarani, manj kot s hybridom, pa vendar.

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... n_ds5.html


Mislim da pa tudi komentarji angležev pod testom pričajo o objektivnosti autoexpressa. :) Čakam kaj bo Clarkson reku :D
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a ~toMmy~ To apr 10, 2012 6:47 pm

Cefizelj je napisal/-a:
Ceed je napisal/-a:Tudi po testiranju dizelske DS5ke so pri autoexpressu ostali razočarani, manj kot s hybridom, pa vendar.

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... n_ds5.html


Mislim da pa tudi komentarji angležev pod testom pričajo o objektivnosti autoexpressa. :) Čakam kaj bo Clarkson reku :D


Objektivnosti jim definitivno ne manjka, po moje ti pogrešaš subjektivnost v določeno smer! :D

Moje mnenje in na nek način utemeljitev njihovega: Dizajn je nekaj posebnega, ni pa na tem nivoju, da bi lomil vratove oz. da bi me res prevzel (kot recimo C6 spredaj), je pač evolucija že videnega (C5, DS3, C4 ipd.) in se dokaj hitro izgubi v "povprečju". Avto je relativno velik in visok, ni pa ne SUV (odmik od tal), ne enoprostorec (uporabnost). Notranjost je po izgledu fenomenalna, materiali vrhunski, ampak jo od tega, da bi resnično razvajala, ločijo določene banalnosti. Podvozje ni med najbolj udobnimi, ni pa niti športno...

Do neke mere si delim navdušenje nad njim, po drugi strani me pa prav zanima, koliko bi se vas odločilo zanj, če bi namenili toliko denarja za (edini) avto.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a zany To apr 10, 2012 7:03 pm

Avtu se nikakor ne more očitati nekih kopij ali pustega videza. Je pravi posebnež na cesti, ampak v celotnem paketu zame ne dovolj "poseben", da bi zanj namenil krepko čez 30 tisočakov. Tale DS linija je več kot dobrodošla in prava uspešnica citroena. Je pa zame še vedno najboljši prvi, torej DS3.

Prve slike ds5 so z moje strani požele val navdušenja, vendar se je tal val nekako do pred dnevi, ko sem se z avtom pobliže spoznal nekako umiril. Glede oblike mi je najmanj všeč zadek, predvsem tisti prelom zadnjega stekla. V notranjosti že dolgo nisem občutil toliko pedantnosti, dovršenosti in kvalitete. Tukaj si citroen zasluži odliko. Zmotila me je utesnjenost v vozilu, na zadnjih sedežih hitro zmanjka prostora za višje rasle potnike, nasploh prostora v nobeno stran ni v izobilju.

A vendar, DS5 je eden izmed boljših izdelkov ta čas na trgu in prav zato, bo našel številne kupce, ker prepriča - pozitivno seveda. :)
 
Uporabniški avatar
Cefizelj
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1657
Pridružen: To dec 22, 2009 5:35 pm

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a Cefizelj To apr 10, 2012 10:35 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
Cefizelj je napisal/-a:
Ceed je napisal/-a:Tudi po testiranju dizelske DS5ke so pri autoexpressu ostali razočarani, manj kot s hybridom, pa vendar.

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... n_ds5.html


Mislim da pa tudi komentarji angležev pod testom pričajo o objektivnosti autoexpressa. :) Čakam kaj bo Clarkson reku :D


Objektivnosti jim definitivno ne manjka, po moje ti pogrešaš subjektivnost v določeno smer! :D

Moje mnenje in na nek način utemeljitev njihovega: Dizajn je nekaj posebnega, ni pa na tem nivoju, da bi lomil vratove oz. da bi me res prevzel (kot recimo C6 spredaj), je pač evolucija že videnega (C5, DS3, C4 ipd.) in se dokaj hitro izgubi v "povprečju". Avto je relativno velik in visok, ni pa ne SUV (odmik od tal), ne enoprostorec (uporabnost). Notranjost je po izgledu fenomenalna, materiali vrhunski, ampak jo od tega, da bi resnično razvajala, ločijo določene banalnosti. Podvozje ni med najbolj udobnimi, ni pa niti športno...

Do neke mere si delim navdušenje nad njim, po drugi strani me pa prav zanima, koliko bi se vas odločilo zanj, če bi namenili toliko denarja za (edini) avto.


Ne morm rečt da nimaš prav (glede moje subjektivnosti). :D Bi ga pa (ob finančno ugodnem položaju) vsekakor kupil, čeprav stane "toliko" denarja, ker me avto enostavno potegne z dizajnom, kar postavljam pred ostalo. Zakaj bi se človek izgubljal v povprečju nemških limuzin, če imaš lahko nekaj kar pritegne oko. Seveda je pa treba razumet da meni uporabnost ne predstavlja ključne vloge, samo kdor gleda na uporabnost bo pač kupil namenski avto, ne pa nekaj takega kot je DS5.
Zadnjič spremenil Cefizelj, dne Sr apr 11, 2012 9:04 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a drugmirko Sr apr 11, 2012 9:00 am

~toMmy~ je napisal/-a:
Objektivnosti jim definitivno ne manjka, po moje ti pogrešaš subjektivnost v določeno smer! :D

Moje mnenje in na nek način utemeljitev njihovega: Dizajn je nekaj posebnega, ni pa na tem nivoju, da bi lomil vratove oz. da bi me res prevzel (kot recimo C6 spredaj), je pač evolucija že videnega (C5, DS3, C4 ipd.) in se dokaj hitro izgubi v "povprečju". Avto je relativno velik in visok, ni pa ne SUV (odmik od tal), ne enoprostorec (uporabnost). Notranjost je po izgledu fenomenalna, materiali vrhunski, ampak jo od tega, da bi resnično razvajala, ločijo določene banalnosti. Podvozje ni med najbolj udobnimi, ni pa niti športno...

Do neke mere si delim navdušenje nad njim, po drugi strani me pa prav zanima, koliko bi se vas odločilo zanj, če bi namenili toliko denarja za (edini) avto.


bedastoča!

vse to je preprosto posledica dejstva, da so avtu na rit nataknili številko 5 in zdej jejo govno zarad tega!
če bi, tako kot bi moral, na riti nosil cifro 4, ga nihče na svetu ne bi primerjal z VW CC, Mondeom, A4/5 in podobnimi, temveč bi ga primerjali z A3 SB, kakšno Astro ali Fokusom karavan, morda z Jetto... in nihče ne bi jamral, da je "utesnjen"! bi pa v primerjavi z njimi najbrž preveč štrlel iz povprečja in bi verjetno brali, da bi se ta avto "moral" primerjat s čim iz višjega razreda...
ampak, pol bi moral met tudi za par jurjev nižjo ceno in bi Citroenu v "tošl" kapnil kak "milijonček ali dva" manj... kolko so s tem poimenovanjem in ceno "sami sebi pljunli v skledo" pa bo pokazal čas...

ta avto ma dejansko samo ENO resno napako.... in to je njegova 100-150 kil prevelika teža! vse ostalo je na na nivoju ali boljše od česarkoli drugega iz C-segmenta, v katerega dejansko sodi! omenjane "zoprnije" pa spadajo v približno isto kategorijo, kot "velikost prtlažnika" pri plehnatostrešnih CC modelih... pač, "trade off" zaradi izgleda... in nisem še slišal, da bi recimo Astri kdo kej resno očital 1.5+ tone teže ali v testih Eosa sikal čez majhen prtljažnik in neuporabnost zadnjih zicev.

za razliko od tebe v njegovih oblikah ne vidim "evolucije že videnega" (kar recimo vidim v dizajnu C6) razen, če s tem ne misliš "bogatega kromo-luknastega okrancljanja... nedvomno ima na sebi jasne "sorodstvene poteze" Citroena vendar, zame je "evolucija" tisto kar s svojimi modeli počne Audi, kjer rabiš najmanj tri generacije, da na isti "matrici" dejansko opaziš "estetsko" razliko (recimo med B5 in B8)! in če se kaj ta avto NE BO, se ziher ne bo izgubil v povprečju! to je generična lastnost kakšne Jette, tega pa ziher ne! lahko rečeš, da bo, ko se bo "zamenjala moda", ves ta kičasti lišp rahlo "passe", kej več pa ne!

tudi za marsikateri drug avto (ne glede ali se pogovarjamo o velikostnem ali cenovnem razredu) lahko rečeš, da "ne razvaja" zaradi "določenih banalnosti"... meni je taka recimo tista v tazadnjem Passatu, ki ga mam priliko vozit te dni... fenomenalno narejena, iz vrhunskih materialov za svoj segment ampak na žalost tako "banalno dolgočasna", da mam rajši svoj C2! enako bi lahko rekli tudi za podvozje poljubnega modela, razen C5&C6, ki sta prvenstveno in kljub čisto spodobnim ostalim voznim lastostim, skorajda izključno udobna!
zato so mi tudi brezveze tudi takšna "vihanja nosa" al'la linkani "test"... avto sem vozil dvakrat in kot je zgoraj videt, nisem opazil kakšnega hudo "wallowy handlinga", prej nasprotno! če primerjam z vozili, ki so trenutno "pri hiši" je po tej plati precej bližji A4 kot pa Passatu, ki se v primerjavi z njim guga in ziblje, kot kak hidravlični Citroen! res pa je njegov električni servo približno tako sranje, kot tisti v Passatu in daleč od serva v A4!

seveda lahko cepidlačiš o veliko stvareh na in v DS5... še posebej, če hočeš cepidlačit! vendar je pred tem vseeno dobro vedet kam ta avto dejansko spada in -tako kot pri plehnatostrešnih CC modelih- zakaj je tak, kot je! se potem marsikateri občutek in zamera pokaže v drugačni luči! vem... sem izkusil na lastni koži in točno pri tem avtomobilu! če ne verjameš, še enkrat poglej moje poste na zadnjih par straneh... dokler nisem "opravil" s svojo "napačno percepcijo", je blo na njem vse narobe in v napoto!


in btw... dvomim, da so čez "konceprnost" izvedbe kej posebej sikali pri taprvem A2 in njegovem spojlerju čez zadnjo šajbo, kot tudi ne sikajo čez "headroom" v CC verziji Passata, čeprav je tudi v njem mizerna. še posebej glede na njegovo velikost... ;)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
J1897
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: So avg 29, 2009 7:45 pm

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a J1897 Sr apr 11, 2012 9:49 am

Evo, jaz sem ga včeraj videl v Kopru. Res lep avto, tako znotraj, kot zunaj...pač nekaj drugačnega :D Bil pa je drugi najbolj zanimiv avto na celem parkirišču...takoj za Ferrari FF :mrgreen:
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov