
Ceed je napisal/-a:Torej ga nisi vozil? :/
Zanima me, pa kako je s temi petimi opcijami gratis. So te cenovno omejene ali ima kupec prosto izbiro?
Ceed je napisal/-a:... BMP sem vozil (ne DSa) in ga ne bi želel več...
Cefizelj je napisal/-a:Prejle sedel v črnem, ki ga imajo v avtotehni vis. Preprosto navdušenZunanjost je fenomenalna, notranjost je bila v bež ledru, najbolj me je navdušla armaturka, postavitev knofov je nora.
Edino kar me je zmotilo je bila gumiran vrhnji del armaturke, ki nekako vizualno ni pasal v avto (preveč nekvalitetno na izgled), čeprav je izdelava kar sem pritiskal sem in tja popolnoma brez raznih škripanj.
5 let počakam pa bo rabljen moj
Ceed je napisal/-a:Verjetno misliš na BVM(ročni)mene pa je zanimalo kako se obnaša BVA menjalnik v primerjavi z robotiziranim BMPjem, do katerega imam večne zamere. Prebiral sem na francoskih forumih, da deluje veliko bolj uglajeno kot BMP, je pa poraba za 1l višja(C4 picasso hdi).
evo... raport br.2
danes sem se eno debelo uro družil s tistim črnim lepotcem, omenjenim v mojem taprvem "maxi DS5 postu", ene dve strani nazaj... IIIIIIIIN, VELIKA NOVICA JEEEE: da vse kar sem reku drži!
še večja pa ta, da te čez čas velika večina napak neha motit!!
najhitreje sem se navadil pogleda "skozi poštni nabiralnik" proti naprej... po kakšne pol ure me to, oziroma, nizka streha in tisti debeli nosilec na vrhu sprednje šipe nista več motla. istočasno se navadiš tudi nenavadno visoke in debele armature... trik je pa preprosto bil v tem, da sem se šel najprej vozit po ozkih in zavitih cestah, kjer teh stvari preprosto nimaš časa gledat! preden sem prišu do avtoceste, sem se navadil že praktično vsega! tudi tistega blesavega spojlerja v retrovizorju! ok... priznam, to me je na avtocesti še zmerej malo motlo... ampak po kakšni uri avtoceste bi najbrž "pregriznu" tudi to!
no, kljub vsemu avta ne bi razglasil za kej hudo preglednega! in "rikverc" kamera je skoraj "must have"! brez zadnjih park senzorjev ga pa itak ne bi smeli niti prodajat.
zdej pa k vožnji... čeprav sem po avtocesti vozil nazadnje, dejmo vseeno začet z njo...:
- na avtocesti odličen! lahko rečem, da mu je to "domicilni habitat" in na njej se znajde kot riba v vodi! avto je zelo suveren. ima odlično smerno stabilnost, motor je prožen in uglajen (čitaj, ni zelo eksploziven, vendar vseeno gre ko hudič) )! hitrosti skorajda ne opaziš... 130 ma v šesti pri približno 2k obratih in ko malo dodaš gas, si brez priganjanja hitro na 180. kjer pa vseskupaj še zmeraj deluje kot en tak... "lahkoten cruising"! ampak, avto je bil nov in ga nisem mel srca preveč tiščat... v bistvu, če ga ne bi prej tričetrt ure vozil po stranskih cestah, ne bi prekoračil niti 140!
v glavnem... avto je tih in za vožnjo zelo nenaporen in to tako vozniku, kot tudi sopotniku. ta je pripomnil, da ma (kljub čvrstosti podvozja o kateri bom malo kasneje) občutek, da bi v njem lahko mirno v kosu do Berlina, pa do tam ne bi prišu "ubit" kot v kakšnem Audiju... sem mu z veseljem pritrdil, sva se pa vseeno raje obrnila že na izvozu za Vodice.
ocena... sedi, 5!
- na klasični dvosmerni cesti zelo dober! podvozje je čvrsto in res suvereno, nobenega sledu kakšnga nagibanja ali guganja, lega pa zelo nevtralna (v bistvu ga nisem gnal toliko, da bi se ji sploh približal)! cesto drži kot, da je nanjo zalepljen in edina stvar, ki RES gre na živec je absolutno prelahek in popolnoma nekomunikativen volan! vsaj za to kar podvozje dejansko zmore!
pri celi stvari pa je najbolj fascinantno to, da kljub zelo čvrstemu podvozju, velikim feltnam, nizkopresečnim gumam i ne ravno "vrhunski" asfaltni podlagi (Podutik-Stranska vas, če kdo pozna) NITI ZA TRENUTEK ni deloval neudobno!
ocena: sedi, 4+
- orenk zavita in ozka "gorska" cesta (na Toško čelo)... no, tu pa naš lepotec počasi začenja "zgubljat dah", ker vseeno je ena težka in debela krava...!
turbolukna se bolj opazi, v ostrih, močnih in zaporednih ovinkih se začne resno čutit pretežek nos, moteča postane previsoka armatura, previsoko in prepokončno sedenje, prelahek in nekomunikativen volan pa postane resen "pain in the ass"!
če se ne bi pogovarjali o "nafrfuljenem družinskem monovolumnu" bi bila tu ocena "2, pa po pouku ostaneš!"... ker pa DS5 v bistvu JE "nafrfulen družinski monovolumen" mu dam oceno 3+! ker... podvozje je sicer še zmeraj povsem doraslo nalogi, vendar ga resno omejujejo prevelika in ne ravno najbolj idealno porazdeljena masa vozila, in ostale glihkar omenjene "monovolumenske" reči...
-menjalnik... odličen! sej je isti kot v ostalih dveh DS-ih! sicer mi je deloval malo bolj nenatančen kot v ostalih dveh ampak verjetno je to bolj posledica nenavadno visoke postavitve ročke...
in meni osebno manualec bolj leži, kot pa atomatik! avto tudi deluje absolutno drugače, če je navora in moči na zalogi dovolj takrat, kot to želiš in rabiš ti in ne takrat, ko se to zazdi avtomatiku...
-bremze... z veseljem obveščam, da tudi ta DS ne bremza ampak meče sidro! sicer tega, že zaradi kolosalne mase, ne počne tako brutalno kot recimo DS3... tukaj je, zaradi te njegove tone in pol, vse malo bolj "uglajeno"/"kontrolirano" ampak, za normalne standarde se avto prav po citroenovsko "vkopava"!
-hed-up display... nije imeo
- ergonomija in ostale stvari... hja, lahko bi bla boljša ampak ni nič drastičnega... kakšna kontrola ali knof bi lahko stala kje drugje in grafika obratomera je malo nepregledna... cager bi bil boljši! in res moti, da je edini odlagalni prostor zaprt v pokrovu gromozanskega ladlca pod naslonjalom za roke... bi blo vseeno fajn, če bi se dalo kakšne ključe, kovance, mobitel ali kaj podobnega kam odložit tako, kot v "normalnih" avtih...
in (vsi) sedeži bi res lahko meli bolj školjkast sedalni del. čeprav nudijo zadost bočne opore, je občutek vseeno hecen... kot da bi sedel na kakšni (polni) plenici! ...še posebej zadaj, kjer bočnega oprijema ni.
prostora za udobno vožnjo je povsod dovolj, pod pogojem, da nimaš kej dost nad 185-190cm... v tem primeru bodo trpeli potniki zadaj! ti trpijo tudi, če je sprednji sedež preveč spuščen... v tem primeru pod njega ni mogoče spravit stopal, kar je zoprno! zoprna so tudi vrata prtljažnika brez kljuke ampak pustmo to (in še kakšno) manjšo tehnikalijo...
moram omenit, da sem med vožnjo "zagazil" tudi na par metrov makedama... ker ni blo preveč všeč ne nama, ne avtu, smo hitro obrnili.... udarnih jam, kot tudi "ležečih policajev", nima preveč rad... sicer bolj "glasno protestira", kot pa da bi "tepel" potnike, prijetno pa vseeno ni niti njamanj!
torej... avto ni brez napak! vendar, če se vanj vsedeš z zavestjo, da se vsedaš v monovolumen C segmenta z zelo "jeb*čko ukrojeno streho" je izvrsten! sicer je res, da se te s svojim izgledom zelo trudi prepričat, da je "blody ferrari", pa je v bistvu vseeno samo zelo lep "družinski monovolumen", ki se zna za svoje napake in pomanjklivosti zelo dobro odkupit s čim drugim!
v vsaki primerjavi s katerimkoli avtom D segmenta, kot tudi v tako popularnih primerjavah z A5 ali čim podobnim pa bo glatko potegnil krajši konec!
in to ne glede na to, kako veliko cifro 5 so mu nalepli na rit in ne glede na to, kako glasno tuli "I'm a blody ferrari" s svojim dizajnom!
vendar, roko na srce... če ga primerjaš z njegovimi tehničnimi "enojajčnimi dvojčki", C4P/3008/5008 ali kakšno Zafiro, Scenicom ali Touranom to tudi je... A BLODY FERRARI!!
drugmirko špara!![]()
Ceed je napisal/-a:Tudi po testiranju dizelske DS5ke so pri autoexpressu ostali razočarani, manj kot s hybridom, pa vendar.
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... n_ds5.html
Cefizelj je napisal/-a:Ceed je napisal/-a:Tudi po testiranju dizelske DS5ke so pri autoexpressu ostali razočarani, manj kot s hybridom, pa vendar.
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... n_ds5.html
Mislim da pa tudi komentarji angležev pod testom pričajo o objektivnosti autoexpressa.Čakam kaj bo Clarkson reku
~toMmy~ je napisal/-a:Cefizelj je napisal/-a:Ceed je napisal/-a:Tudi po testiranju dizelske DS5ke so pri autoexpressu ostali razočarani, manj kot s hybridom, pa vendar.
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... n_ds5.html
Mislim da pa tudi komentarji angležev pod testom pričajo o objektivnosti autoexpressa.Čakam kaj bo Clarkson reku
Objektivnosti jim definitivno ne manjka, po moje ti pogrešaš subjektivnost v določeno smer!![]()
Moje mnenje in na nek način utemeljitev njihovega: Dizajn je nekaj posebnega, ni pa na tem nivoju, da bi lomil vratove oz. da bi me res prevzel (kot recimo C6 spredaj), je pač evolucija že videnega (C5, DS3, C4 ipd.) in se dokaj hitro izgubi v "povprečju". Avto je relativno velik in visok, ni pa ne SUV (odmik od tal), ne enoprostorec (uporabnost). Notranjost je po izgledu fenomenalna, materiali vrhunski, ampak jo od tega, da bi resnično razvajala, ločijo določene banalnosti. Podvozje ni med najbolj udobnimi, ni pa niti športno...
Do neke mere si delim navdušenje nad njim, po drugi strani me pa prav zanima, koliko bi se vas odločilo zanj, če bi namenili toliko denarja za (edini) avto.
~toMmy~ je napisal/-a:
Objektivnosti jim definitivno ne manjka, po moje ti pogrešaš subjektivnost v določeno smer!![]()
Moje mnenje in na nek način utemeljitev njihovega: Dizajn je nekaj posebnega, ni pa na tem nivoju, da bi lomil vratove oz. da bi me res prevzel (kot recimo C6 spredaj), je pač evolucija že videnega (C5, DS3, C4 ipd.) in se dokaj hitro izgubi v "povprečju". Avto je relativno velik in visok, ni pa ne SUV (odmik od tal), ne enoprostorec (uporabnost). Notranjost je po izgledu fenomenalna, materiali vrhunski, ampak jo od tega, da bi resnično razvajala, ločijo določene banalnosti. Podvozje ni med najbolj udobnimi, ni pa niti športno...
Do neke mere si delim navdušenje nad njim, po drugi strani me pa prav zanima, koliko bi se vas odločilo zanj, če bi namenili toliko denarja za (edini) avto.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov