Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Psepi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Pe okt 12, 2007 7:31 am

Napisal/-a Psepi So jun 13, 2009 9:38 am

Tudi jaz se čudim odzivom v tej temi. Komentarji padajo, kot da so pri Seatu vzeli osnovo od Passata letnik 88 :roll: . A4 B6/B7 sta še danes povsem spodobna voza, čeprav se je ta zgodba začela že leta 2001. Konkurenčna veliki večini limuzin iz tega razreda letnikov 2006 in naprej. Mogoče ravno ne po dizajnu, toda če se obrnemo samo na dizajn potem bi se morale Alfe prodajati za med, pa se ne. Bistveno za uporabnika je/bo, da ima avto konkurenčne motorje,opremo in udobje oziroma športne lastnosti. Podvozje na A4kah je še vedno boljše kot na marsikaterem novem avtu, saj ima na zadnji osi multilink zasnovo, občutek na volanu je zelo direkten (oziroma kot je bilo napisano v testu A4ke pred nekaj leti :" ko zagledate ovinek, točno veste koliko obrniti volan in popravljanje smeri v ovinkih v tem avtu odpade."), obračalni krog je dober za po mestu in parkiriščih, dizli so varčni, turbobencinarji ponujajo več vrst zabave, sploh ob dejstvu da ga lahko čipaš, crash test je bil dober že na a4 B6, kjer je kabina ob trku ostala nedotaknjena, serijsko bo najverjetneje 4-6 x airbag + zavese po stropu kot je to pri modelu ki so ga skopirali. Armatura je boljša kot v navadnem A4 in je od A4 Cabrio ki so še kar po 17-18jurjev pa čeprav so stare 5-6 let. Ne vem, meni pa se zdi Exeo posrečen avto sploh ob dejstvu da lahko zapraviš 40 jurjev za novo A4 ali Bmw Serije 3 , Alfo 159 TI in še kaj podobnega in nikoli ne veš kaj bo z novim modelom. Prideš na servis in jim včasih še tam ni jasno, ko prideš z novim modelom. Tu pa gre za preverjeno tehniko in elektroniko, kateri so odpravili (najverjetneje) še tiste napake katere je A4 imel množično (ker se pač tudi takšne stvari beležijo po registrih) in zdi se mi da za 25k eur kupiš zelo dober in solidno opremljen družinski avto, kateri bo dobro opravil svojo nalogo.

pač moja 2 centa na to temo o Exeotu.

p.s. Mislim, da se ne bojijo pri Audiju da bi bili s Seatom konkurenca, saj bi lahko dali na trg čisto novo A4ko v Seatovi preobleki pa dvomim da bi 20% kupcev zaradi tega prešaltalo na "poceni" Seata. Krogce se plača, zato ker jih hočeš imet in ker se svetijo v temi , če razumete... (podobno kot z narobe obrnjenimi tangicami in propelerji na pokrovu motorja) ;)
 
Uporabniški avatar
ESTEMP
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: To dec 30, 2008 7:24 pm
Kraj: gorenjska

Napisal/-a ESTEMP So jun 13, 2009 9:39 pm

sonic je napisal/-a:Dvomim da bo tako hudo. Kupci audija zahtevajo in plačajo 4 krogce.


Se strinjam!
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne jun 14, 2009 9:42 am

hladni je napisal/-a:ja in kaj ista fora je cruz in insignia. Zakaj dat več za insignio če pa lahk dobiš cruza?

ah, da ne bi res :roll: točno toliko, koliko Opel več stane, je tudi razlike v kvaliteti

primer: dizelska različica "korejca/kitajca" 150 PS LT oprema stane (bo stala) med 18 in 19k eur, 130/160 PS v Insigniji pa se dobi med 22 in 24k eur in sedaj začni na 18.000 Cruzovih prištevat vse kar ta nima pa Opel ima, Cruz nima_ začevši s šesto prestavo...........................in ko dopolniš spisek, vidiš da si na ceni Insignije

P.S pri Exseu ni glih tako, tu igrajo drugi dejavniki, ki jih je "Psepi" kr dobro opisal....
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Ne jun 14, 2009 10:44 am

hladni je napisal/-a:ja in kaj ista fora je cruz in insignia. Zakaj dat več za insignio če pa lahk dobiš cruza?


Dej ne prbiji!
Slika
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a LaMike To jun 16, 2009 4:11 pm

Hladni :rofl A golf in polo sta tudi enaka oz. podobna? :har
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
Uporabniški avatar
M-jack
Novinec
 
Prispevkov: 157
Pridružen: Po mar 24, 2008 6:10 pm

Napisal/-a M-jack To jun 16, 2009 4:45 pm

Podobna sta si tudi mitsubishi outlander in pa citroen c-crosser
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. To jun 16, 2009 5:08 pm

Dobr no, še mal pa boste razpravljal o tem, da sta si podobna clio dizel pa clio bencinc ... Sj je Exeo čist ok avto, dobr je v resnic audi a4 star tolk in tolk let, sam j*** ga. Avto je čist dobra ideja, ker tok visok po lestvici nimamo nekih "classic" variant. In Clio Storia in Astra Classic pa nenazadnje Xsara Picasso so čist v redu avti, ker so cenovno prov pozicionirani. Tud chevrolet cruze bi bil en j**c od avta, če bi hotl met zanga 25k eur... Tako da je edini problem Exea v precenjenosti ... To bi mogu bit avto za ljudi, k bi radi mel novga Audija, pa si ga ne morjo prvošt, je pa ratu avto za ljudi, k bi radi mel novga Audija pa bojo raj rabljenga kupl ... Že če bi ga dal 3000 eur cenej, bi bla situacija čist drgačna, tko pa ne vem kok simpatizerjev bo dobil ...

Lp!
 
Uporabniški avatar
Tomas666
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 768
Pridružen: Po jun 04, 2007 8:53 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Tomas666 To jun 16, 2009 5:17 pm

men je pa čist všečen avto!!! me niti malo ne moti podobnost z audijem :P
Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr jun 17, 2009 10:25 am

modri D. je napisal/-a:Tako da je edini problem Exea v precenjenosti ... To bi mogu bit avto za ljudi, k bi radi mel novga Audija, pa si ga ne morjo prvošt, je pa ratu avto za ljudi, k bi radi mel novga Audija pa bojo raj rabljenga kupl ... Že če bi ga dal 3000 eur cenej, bi bla situacija čist drgačna, tko pa ne vem kok simpatizerjev bo dobil ...


Nekaterim pa še vseeno ne bo škoda dati malo več zanj, ker gre pač v bistvu za Audija. Tisti najbolj konzervativni ga pa tako al tako ne bi kupili, ker je pač narejen v Španiji in bodo rajš kupili rabljenega A4.

Sam sem še vedno prepričan, da je Exeo najboljša rešitev v trenutni situaciji. S kakršnimkoli drugačnim avtom bi beležili slabše prodajne rezultate.
 
eld0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: To jul 04, 2006 9:31 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a eld0 Sr jun 17, 2009 12:27 pm

Meni se ne zdi nič narobe da so mu dali motorje in podvozje od audija, moti pa me da ga je bilo toliko težko tam ob strani malo poklepat in notranjost narediti bolj podobno ibizi, leonu, altei... tko deluje avto kot nek outsider v seatovi paleti.
Moral bi biti bolj samosvoj, španski ne pa nek nemški dolgočasnež, tako mi pa deluje čisto neprivlačno s tistim grdim radiem in klimo. Res ne razumem nov model pri seatu pa stilsko nesvež.

Pa podobna stvar je bila s starim superbom, pa poglejte zdej novega superba, čisto samosvoj, neka škodina celota.
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr jun 24, 2009 1:17 am

eld0 je napisal/-a:Meni se ne zdi nič narobe da so mu dali motorje in podvozje od audija, moti pa me da ga je bilo toliko težko tam ob strani malo poklepat in notranjost narediti bolj podobno ibizi, leonu, altei... tko deluje avto kot nek outsider v seatovi paleti.
Moral bi biti bolj samosvoj, španski ne pa nek nemški dolgočasnež, tako mi pa deluje čisto neprivlačno s tistim grdim radiem in klimo. Res ne razumem nov model pri seatu pa stilsko nesvež.

Pa podobna stvar je bila s starim superbom, pa poglejte zdej novega superba, čisto samosvoj, neka škodina celota.


No, hvala, končno je nekdo zaštekal, kaj sem hotel povedat. :tomidelej:

Prav super se mi je zdel Seatov prototip:
Slika
Slika

A bi bilo res tako težko? I don`t think so.
Kar sem vam poskušal dopovedati je, da je Seat vsaj zame do sedaj bil znamka, ki ima svojo filozofijo znotraj koncerna in je zame več ali manj enak cenovno in kvalitativno samemu VW in Škodi, le da je malo bolj športen. Vsaj IDEJNO naj bi bilo tako.
Gre se tudi za UGLED znamke same, in če bo koncern še tako delal pri vseh Seatovih modelih prihodnosti :huh: (I hope not!) bo to v roku 10 let imelo status neke obrobne znamke, dobre le za badge inginering!
Mislim, da je Seat kot znamka dovolj močna in zaenkrat ugledna znamka, da si zasluži bolj samosvojo obliko, tako znotraj kot zunaj in ni nič narobe, če ima "pod kožo" VW motorje in podvozje! ;)

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr jun 24, 2009 2:03 am

To, kar praviš oz želiš, so poskušali zadnjih 10 (?) let in se jim ni izšlo, izguba ostaja in narašča (?).

Bojim se, da je z "avtohtonostjo" SEAT-a (vsaj dizajna in imidža) konec. Vedno bolj se zdi, da SEAT postaja "Audi za "reveže" " oz bo vsaj del palete, žal reprezentativne, tak. S tem načeloma ni nič narobe, a malce več razločevalne inventivnosti in približka ostali paleti res ne bi škodilo. Očitno hočejo, da čimbolj spominja na Audi (torej načrtno pozicioniranje kot "Audi za "reveže" "). Njihova računica morda ni napak, a ljubiteljem verjetno ne bo preveč všečna.

Kot sem že prej napisal
esem je napisal/-a:Se pa bojim, da je ta Exeo prvi korak k budget Audijem, torej starim (zastarelim?) modelom Audijev v novi obleki. Zdi se, da se VAG na različne načine poskuša spopadat s kanibalizmom in da z Exeom tu tipajo nove možnosti. Manjši Seati bodo ostali, če bodo uspešni, večje pa bodo uvajali kot budget avte s "staro" tehnologijo in nižjo ceno od "sodobnih" VW in Audijev, ki imata itak svoje, drugačne kupce (ne budget in ne "zastarele"). Exeo je morda tak poskus in hkrati mešanje štren v srednjem razredu - tudi Korejcem.

Če bo Exeo uspešen (čeprav dvomim, ni nujno, da ne bo, saj ima nekaj baze v Španiji in nekaj pri VAG-ovcih (dodano)), bomo morda dočakali star A6 itd. Tudi ne bi bili edini v ohranjanju starih budget modelov, od teh so nekateri dokaj uspešni in oni verjetno upajo na ponovitev zgodbe (dodano) (Renault, PSA...).
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr jun 24, 2009 2:17 am

No mogoče se jim posreči, moram pa reči, da mi je zunanja oblika sedaj stare Ibize in sedajšnjega Leona super in menim, da bi morali vztrajati pri takem razvoju oblike in ne vreči puške v koruzo, ampak "brihte" - šefi VW koncerna so Seatu namenili očitno bolj klaverno usodo. To mislim, da se ne bo dobro končalo. :ne :nae :huh:

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor Sr jun 24, 2009 11:32 am

Meni se koncept ne zdi napačen.

V "hiši" imajo oblikovalca, ki bi avtomobilu zlahka "vdihnil" obliko tipa A.R. 159. Pravzaprav sem na račun njega/njegovega prihoda pričakoval, da bo takšna tudi celotna paleta SEAT-ov.

To kar so LEON, ALTEA .... pa se mi zdi "ne ptič ne miš" - tako je bolje, da z min. spremembami "preoblečejo" A4. Koristi so med drugim tudi praktične "narave" : ni problemov s tesnenjem stekel, kakovost materialov je (občutno) boljša ... ipd.
LEON npr. bi moral bit odgovor na vse kritike, da je GOLF klasika, predvidljiv, nezanimiv ... in v teh kritikah prepoznati želje bodočih kupcev. In to ne v neki prostornosti, praktičnosti ... ampak slednje žrtvovat na račun oblikovne odličnosti.

Skratka : če nočejo, ne smejo, se bojijo ... s SEAT-om "odplavat" v smer oblikovne drznosti, nemira ... tipa A.R. 159, je bolje da "štancajo" preizkušene AUDI-je.

LP
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck Sr jun 24, 2009 12:23 pm

Moje menje je, da je kot nov avto precej neopazen. Res da jih še ni veliko na cesti (vsaj jz ga ne vidm), še takrat ko pa ga, ga pa skor spregledam. Ne "pade" mi v oči.
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a LaMike Sr jun 24, 2009 2:37 pm

hladni je napisal/-a:
LaMike je napisal/-a:Hladni :rofl A golf in polo sta tudi enaka oz. podobna? :har


A si mogoče nista podobna? Majki majki :/:o:/
Pa če smo že pri tej temi: kaj pa antara in captiva?


Captiva in Antara sta popolnoma enaki vozili z malenkostno spremembo zunanjosti in notranjosti. Tukaj je izjava na mestu, namreč tudi motorji, bi naj, bili enaki. Kaj se pa tiče Cruza in Insignije je pa tvoja izjava čisto mimo. To pa zato, ker je Cruz razred manjši in osnova za novo astro ( ne insignio). Sta dva različna avta v dveh različnih klasah. Pa nisem pri golfu in polu cintral na zunanji izgled ampak velikost, tehniko, osnovo, ki vrjameš ali ne, je različna. :lol:
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
Uporabniški avatar
hp6715s
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Pe jun 27, 2008 4:50 pm

Napisal/-a hp6715s Sr jun 24, 2009 3:37 pm

LaMike je napisal/-a:Mogoče pa sem eden redkih, ki jim je exeo všeč. Sploh karavanska izvedba. Škoda le, da ni v ponudbi 3.0 tdi motorja :(


Se strinjam, meni je spredaj VELIKO lepši od B7. Tudi zadek pri karavanu je epši kot pri audiju.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr jun 24, 2009 5:40 pm

Škoda le, da ni v ponudbi 3.0 tdi motorja


Tudi pri passatu ga ni. :( Pač prevelika konkurenca 4xO
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Če jun 25, 2009 4:03 am

LaMike je napisal/-a: Škoda le, da ni v ponudbi 3.0 tdi motorja :(


Še eden izmed znakov zapostavljanja znamke, no tudi Passata in Superba v tem primeru, ker ta motor ni najmočnejši Tdi in v tem razredu je potreben, če hočeš ostati v stiku z konkurenco pustimo zdaj trojico Mercedes, BMW in Audi C5 ima novega 3.0 Hdi, Peugeot ima še 2.7 Hdi, Laguna Coupe ima 3.0 dCi, ostali, niti Lexus pa kolikor mi je znano nimajo V6 dizla in bi se bilo fajn zbudit. In glede, da je Exeo "najnovejši" pridobitek VW koncerna v tem razredu, bi se spodobilo, da bi ga V TOP VERZIJI ponudili s tem motorjem. But, it`s theirs funeral. :roll:

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
mićko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po jun 15, 2009 8:19 pm

Napisal/-a mićko Če jun 25, 2009 6:34 am

Lep avto
Zadnjič spremenil mićko, dne Če jun 25, 2009 10:49 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov