Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Sandi
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: Pe feb 10, 2006 8:20 pm

Napisal/-a Sandi Pe nov 06, 2009 6:28 pm

Lignage je napisal/-a:Sam samo upam, da bodo avtomobili oblikovno različni. Da ne bodo kakšne packarije delal in da bodo npr. Chryslerji oblikovno identični Alfam z izjemo logotipa.

Lignage tukaj se povsem strinjam s tabo! obenem tudi srčno upam da bi si Lancia opomogla in naredila tudi veliko limuzino! Ker v tem času kar nekako zamira vse skupaj :cry: Nova delta ( zanima me kakšne so prodajne številke? ker redko vidim katero:cry: ) mi je za prste polizat, proti golfom in astram je res pojem v designu, tudi po tehniki mislim da ni slaba, upam da bo to bila tudi bodoča 169 in velika Lancia! Seveda ločena po obliki od chrysler-ja. :?
lp,
Sicr bl mal pišm, sm pa skoz tuki
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom So nov 07, 2009 6:07 am

Marchionne je avtomobilski clovek, kar njegov predhodnik s svojo grupacijo, ki je za majhne denarje odkupila Chrysler od Mercedesa, ni bil. Prej je bilo to bolj po principu "kupi poceni, malo investiraj ali pa nic, poberi in pobegni..." tako seveda avtomobilska industrija ne funkcionira in zato (in se zaradi cesa drugega) je Chrysler prisel sem, kjer je zdaj ... in v roke Fiata.

Poleg tega Marchionne razume (vsaj upam...) kanadsko-ameriski trg, dobrsen del zivljena (mladost, solanje, studij in prve zaposlitve) je prezivel v Kanadi, kar verjetno tudi vpliva na odlocitve. Amerisko korporacijo tezko vodi Evropejec z evropskim nacinom razmisljanja - in obratno! Posebej se avtomobilsko.

Fiat se je pravilno odlocil, da ne bo forsiral svoje znamke na ameriskem trgu. Ne Fiat, ne Lancia in ne Alfa Romeo tukaj nimajo kaj prida ugleda: mladina tega tako ne pozna, starejsi pa se pomnijo katastrofalno kvaliteto izpred desetletij, zaradi cesar so se vse tri znamke umaknile iz ZDA. Kaj bo kot Chrysler oz. Dodge zdaj in kmalu na voljo, lahko preberemo zgoraj, sam sem samo v dvomih glede Fiata 500 oz. karkoli ze bo na tej osnovi pod imenom Chrysler. Americani niso pretirano naklonjeni takim, kot jih imenujejo CLOWN CARS, se posebej ne "redneck" populacija s podezelja. Majhni avtomobilcki tukaj niso pretirano priljubljani, se Smart redko vidis, pa se to le v vecjih mestih. Na podezelju prakticno nikoli in tudi ni pravega razloga zanje (majhne avte mislim). Navade, ceste, parkirisca in nenazadnje cene bencina niso odlocujoc faktor. Princip "... ce cel svet vozi majhne avte, boste pa se vi dragi Americani spremenili navade..." bi brzkone dal ravno obratne rezultate od pricakovanih. No, da vidimo.


LP iz Chicaga!
 
Uporabniški avatar
PogachnyK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Sr maj 27, 2009 6:39 am

Napisal/-a PogachnyK So nov 07, 2009 11:05 am

zmerja sem se spraševal, kako to, da je TOMOS kot neka gnila slovesnka ferma v ameriki tako uspešen, majhen mtorečk, varčen, in za razliko od njihovih križark celo okreten.

celo tako priljubljen, de so me iz amerike klical, na moj oglas, ki je bil objevljen na enem motorističnem forumu, če bi se dalo kej zmenit, de bi ga poslal v ameriko.

tako da, ne vidim razloga zakaj fiat nebi uspel v ameriki, če so pa yugote prodajal po ameriki.
Slika
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom So nov 07, 2009 12:19 pm

PogachnyK je napisal/-a:zmerja sem se spraševal, kako to, da je TOMOS kot neka gnila slovesnka ferma v ameriki tako uspešen, majhen mtorečk, varčen, in za razliko od njihovih križark celo okreten.

celo tako priljubljen, de so me iz amerike klical, na moj oglas, ki je bil objevljen na enem motorističnem forumu, če bi se dalo kej zmenit, de bi ga poslal v ameriko.

tako da, ne vidim razloga zakaj fiat nebi uspel v ameriki, če so pa yugote prodajal po ameriki.


Tomosa nisem videl niti enkrat v vseh teh letih, pa imam oci kar odprte.... Izjeme bolj potrjujejo pravilo, kot ne.

Yugo je bil pa katastrofa podolgem in pocez ne vem, cemu to temo sploh odpiramo.

Fiat bo uspesen, ce bo tole zastavil tako, kot napovedujejo. To je bil tudi moj komentar na objavljeno Chrysler politiko do novih modelov. Osebno sem skepticen do modela 500.


LP!
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To nov 17, 2009 7:52 pm

Več spletnih strani je zapisalo, da se bodo Fiatovi dostavniki prodajali pod novoustanovljeno znamko Ram. Tako naj bi v ZDA prišla Ducato (kot zamenjava za Sprinterja) in novi Doblo, ki bo konkuriral Transitu Connect. Oba modela bosta kupcem poslana z ladjo, saj se ne bosta proizvajala v Čezlužju.

http://www.leftlanenews.com/fiat-doblo.html
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po nov 30, 2009 11:13 am

V prilogi "Na Kolesih" (Delo, 7.nov. 2009) piše, da bodo številni bodoči Fiatovi avtomobili nosili značko Chryslerja in nasprotno. Po poročanju Automotive News Europe, se utegne zgoditi, da bodo od leta 2011 v Evropi ohranili le znamko Jeep, medtem ko bodo nekateri novi modeli znamk Dodge in Chrysler noslili imena znamk Fiat in Lancia. Tako naj bi bodoči ameriški Chrysler 300C v Evropi postal naslednik Lancie Thesis, model Journey pa bi prodajali kot Fiatovo zamenjavo za model Ulysee.

Še cel članek:
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po nov 30, 2009 1:03 pm

Chrysler ima v Evropi kar lepo četo zvestih strank, prodaja je bila vedno okoli 100.000, v zlatih časih tudi precej več.

Definitivno Chryslerjevi fani (že v moji vasi je nekaj takih, ki prisegajo na Voyagerje) ne bodo po novem kupovali Lancij. Pa to še ni toliko butasto, kot prodajati Pande kot Jeepe, ali Ducatote namesto Sprinterjev. To se bodo opekli, že kar vidim...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po dec 07, 2009 3:14 pm

Sergio Marchionne je v intervjuju za Automotive News dejal, da bodo do 2014 gotovo dosegli 5 milijonov prodanih avtov, od tega Chrysler polovico. Hkrati je potožil, ker v Evropi ni možno tako prestrukturiranje (beri - zmanjšanje proizvodnih zmogljivosti in odpuščanje delavcev) kot v ZDA in bodo zato dobički nižji.

Za Top Gear je Lancia znamka, ki je naredila največ legendarnih avtov. Internetno glasovanje je sicer izbralo Forda, a so TG-jevci to obrnili, bi rekel precej zasluženo.
http://www.youtube.com/watch?v=gMQZeVNK ... r_embedded

Hkrati je za TG-jevce Ferrari 458 Italia "Avto leta" in "Superavto leta".

Za dobro mero pa še "zgodovinski avti" - fotke z Bolonjskega salona
http://www.autoblog.it/galleria/motor-s ... -storiche/
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Po dec 07, 2009 3:22 pm

lenivec je napisal/-a:če bo to res...
bo pa lancia in malce kasneje še fiat lepo zbrisan iz avtomobilske industrije.
folk ki kupi lancio je ne kupi ker bi htel krajzlera....


Pa tudi folk, ki kupi chryslerja si ne želi lancie. Če bo vse to res, bodo naredili veliko škodo! Za vse znamke!
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Po dec 07, 2009 5:09 pm

esem: hvala ti za tole (zadnji link) - pasa...

LpF
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Po dec 07, 2009 6:09 pm

Marchioneju se je čisto odpeljalo. Najprej da Alfo pod revizijo in razmišlja o zamrznitivi, zdaj pa hoče vse Lancie preoblečt v Chryslerje in s tem ubiti več kot 100 let staro znamko. To se enostavno tako ne dela. Potreben je dober načrt in vstrajnost, ne pa odpisovanje znamk, ki pač trenutno niso ravno uspešne. Premalo gleda s srcem in preveč z glavo, samo da je profit, vse ostalo ga ne briga zgleda.

Top Gear je, sicer pričakovano nesramno, naredil super reportažo o Lancii, ki gane dušo. Vsekakor pa se strinjam z njimi, da je Lancia ena največjih če ne res največja znamka vseh časov.
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth Po dec 07, 2009 7:09 pm

Tudi sam sem prepričanja, da si Lancia ne zasluži biti oblečena v konfekcijo in še to iz ZDA.
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Po dec 07, 2009 7:24 pm

Jaz samo upam, da nebo pod pritiskom recesije, počepnil tako Fiat kot Lancia. Saj zaradi financ je tako že Lancia šla pod Fiat okrilje, čeprav je glede avtomobilskega napredka, najbolj pripomogla Lancia, največ Delta 4WD. Saj imajo sedaj vsi štirikolesno gnani avtomobili samo izbolšane "dife" iz osnove Delte 4WD iz leta 86.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 To dec 08, 2009 1:18 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Chrysler ima v Evropi kar lepo četo zvestih strank, prodaja je bila vedno okoli 100.000, v zlatih časih tudi precej več.

Definitivno Chryslerjevi fani (že v moji vasi je nekaj takih, ki prisegajo na Voyagerje) ne bodo po novem kupovali Lancij. Pa to še ni toliko butasto, kot prodajati Pande kot Jeepe, ali Ducatote namesto Sprinterjev. To se bodo opekli, že kar vidim...


Itak, da se bojo opekli! Eni in drugi! Na ta način so se predvsem ameriške firme v preteklosti že večkrat.
Razumem, da se fiat s svojo značko ne upa na ameriški trg in bi raje na svoje avtomobile preoblekel. To mi je jasno ampak s tem bojo, kot se je to v pretklosti že dogajalo (npr. pontiac) škodovali chryslerjevim znamkam. Jeep panda?? Saj niso resni! :rofl
Ukinit chryslerja v evropi se mi zdi prav tako trapasto, saj mu ne gre tako slabo ozirom je prepoznaven. Pristaši Lancie ga gotovo nebojo kupili! To je logočno! Pravi pristaši chryslerja bojo raje kupili pravega chryslerja pri privat uvoznikih. Nekaj kupcev "lancie 300c" se bo verjetno res našlo in verjetno bo še najbolje pri tem zaslužil tisti, ki bo prodajal "chrysler badge kit", da boš lažno lancio spremenil v moparja. ;)
Dodge se pa z modeli za evropo res ni prijel. Če se bo s Fiatovo značko kaj bolje prodajal, bomo še videli. Jaz ne verjamem, da bo kakšen poseben uspeh. Pa sploh je nemuna vsa ta zmešnjava!
 
Uporabniški avatar
Sandi
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: Pe feb 10, 2006 8:20 pm

Napisal/-a Sandi To dec 08, 2009 1:48 pm

waaaaaaaaaaaa te so zmešani :roll: :evil:
Sicr bl mal pišm, sm pa skoz tuki
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po dec 28, 2009 7:02 pm

Namesto "splošno o prihodnosti" konkretno o bivši (ukinjeni) prihodnosti - kot zanimivost nekateri FIATi, ki so bili projektirani, a niso ugledali luči sveta.

članek v italijanščini

galerija 21 slik
http://www.autoblog.it/galleria/progett ... conclusi/2

npr za tega je škoda
Slika

-------------------------------------------------------------------------------------------

Verjeten bodoči Chrysler na bazi Lancie
http://www.autoblog.it/post/24164/chrys ... ncia-delta

spyshot fotka
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Po dec 28, 2009 7:13 pm

Ojojoj kaj dela Fiat, pa saj niso vendar resni s to preoblečeno Delto, kaj preoblečeno, samo krom masko ma drugo.
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth Po dec 28, 2009 7:51 pm

No ja, za večino je bolje da ni ugledala luči sveta. Vidimo kaj se dogaja pri PSA-ju, plejada modelov brez "smisla in duše". Pri Fiatu pogrešam edino , trovratnega in pa karavansko izvedbo bravota. 8)
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
DeNalDo
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Če jul 24, 2008 3:10 pm

Napisal/-a DeNalDo Po dec 28, 2009 8:59 pm

mislim da je že cajt da italjani kak konkretn SUV spacajo ;)
Ferrari is scaled down version of God
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov