Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To dec 12, 2006 1:37 pm

UUUUUU; j**o mater sem pa skuhal pizdarijo s tistim mojim limanjem Richard Burns edicije Impreze! :P


in še zmerom ostajam pri svojem! bes jih plentaj za takšno "nalepka marketing" akcijo! :evil: :evil:
in kot fen mam občutek, da pljuvajo po lastnih uspehih in zgodovini, kot eventuelni kupec (hja, ax je že pošteno v letih) pa mam občutek, da me majo za neukega b*****, ki mu lahko brez problema prodajo najnovejšo marketing dosjetko!
pa za to drugo jim niti ni za zamerit, ker folk je večinoma butast in neumnost se da hitro zaračunat :P . bolj me moti del negacije lastne zgodovine v športu!

ta je dolga že več kot 70. let! haloooo.... sedemdeset!!! to je več, kot je skupna starost marsikatere znamke!! in čeprav je citroenovo športno udejstvovanje na prvi pogled videti kot nekej obrobno obskurnega in čeprav se nikoli niso res na zobe metali okrog tega, je njihova športna zgodovina bogata in uspešna! prisotni so pa predvsem pri relijih puščavskih, vzdržlivostnih al pa cup relijih in velika večina uspehov in dosežkov je s tega področja!
zmagovali so recimo Monte Carlo še z DSom, pa puščavske relije z DSom, SMom in tudi Cx ni bil tak slab! vladavino ZXa na Dakarju itak ni treba posebej omenjat, Saxa in Xsare Kit car v raznih junior in podobnih Cup reli tekmovanjih pa itak ne! Xsara Kit Car je bla celo tak dobra, da je na dveh WRC relijih oprala kompletno štirokolesno gnano in veliko močnejšo WRC konkurenco! mogoče so za kazen tudi tak dolgo mečkali (šef Peugeot je bil takrat capo di banda WRCja) z njeno WRC izvedbo! in ta je, kot je očitno, gate trgala od prvega momenta pa do konca tekmovalnih dni! pi*da, še z Viso so tekmovali!

evo, in če jim za poklon 70. letom lastne športne zgodovine, kronane z WRC naslovi zadnjih let, zadostujejo lepe nalepkice na standardnem avtu to zame ni višanje ugleda znamke ampak kvečjemu obratno!

zato sem tudi nalimal tisto R.B. Imprezo! ker je to način kako z lepo potezo zelo dvigneš ugled svoje znamke! in se še celo z lepo mero pietete pokloniš svojemu šampionu, brez da bi pri tem zgledal kot nekrofil!

tolko o začetku tega nesrečnega (mestoma celo konstruktivnega) prepira!

in če se priključim sedanjemu, meni tak ljubemu off topicu.....
mislim, da je Subaru dragulj, ki pa ga bo nažalost s časom posral GM konglomerat!
mislim, da je Mitsubishi konfekcija, tehnično lahko zelo dovršena in kvalitetna, ampak še zmerej konfekcija, ki je na cesti ne opazim! in mislim, da delajo zelo dobre terence! taprave! ne tista SUV wannabe j***a za v petek po mestu se kurčit... great big hunters on sponzoruša kind of stuff.... :P
in mislim, da je nespoštovanje citroenove zgodovine drugačnosti, inovativnosti, vizionarstva in drznosti (tehnične in oblikovne) stvar kratkovidnosti posameznika in bi jo lahko opisali z zaplankanostjo! ne me narobe razumet.... ne govorim o okusu al pa o trenutnih inferi/superiornosti (kvalitetni ali tehnični)! govorim o "met j***a" za bit drugačen, ki jih ta znamka skozi svojo zgodovino ma in o tem, kaj to pomeni za avtomobilsko industrijo na splošno!
recimo.... nekej čist nepomembnega kot je ambientalna osvetlitev kabine, ki jo v konceptih razvijajo že kakih sedem- osem let! nihče tega sploh ni opazu! previdno so jo vtaknili v C4P in C6. verjetno se bo našu tudi kak tradicionalen novinar, ki bo napisal, da je to moteče! ampak.... glej čuda, mic po mic se je ambientalna osvetlitev notranjosti začela pojavljat v konceptih ostalih znamk in zelo verjetno je bomo res vsesplošno deležni v avtomobilih prihodnjosti!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To dec 12, 2006 1:52 pm

Joie dej odgovori na vprašanje iz posta. Kateri izmed citroenov za ceno golfa1ali golfa 2 je imel tok opreme kot subaru leone leta 1985?

Imel je pa centralno zaklepanje, električni pomik stekel spredaj in zadaj, odpiranje zadnje havbe in pokrova tanka iz kabine avtomobila, servo volan, nastavljivi volan po višini , nastavljiv voznikov sedež po višini in stalni pogon na prednja kolesa ter priklopljiv zadnji pogon, ter ročno na prednja kolesa (citroen style).

To je bila serijska oprema za model GL. Pa še hillholder je bil tudi del serijske opreme - čeprav menim, da pol ljudi tukaj gor sploh ne ve kaj je to!

Hillholder je v nekaterih modelih še danes del opreme, pa mislim da ga druge znamke sploh ne poznajo, je pa uporaben na vsakem klancu.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi To dec 12, 2006 1:53 pm

drugmirko, nise za bat, da bo GM posral Subaruja..GM-ove delnice je namreč kupila Toyota. ;)
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To dec 12, 2006 1:54 pm

jorgeus je napisal/-a:drugmirko, nise za bat, da bo GM posral Subaruja..GM-ove delnice je namreč kupila Toyota. ;)


Že nekaj časa nazaj.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To dec 12, 2006 2:03 pm

No otroci kaj smo se naucili iz te teme?

Citroen je bolj uspesen v sportu kot S in M, je bolj varen, ima v svojih avtih vec inovacij, je bolje oblikovan in bolj priljbljen, tudi bolj kvaliteten je od mitsubishija ki ga pestijo sami vpoklici. S in M sta buticna izdelka ki si zelita biti Citroen vendar citroenovega svetovnega slovesa ne dosegata. Citroen dela bolse male avte (po tem je znan) in ima seveda v ponudbi tudi luksuzno limuzino ki je tudi boljse od cesarkoli M ali S. Se pravi v vseh segmentih je bolsi razen v terencih ki pa jih subaru ne dela.

Moja resnica: ki se jo da preveriti!!!!

- Sportni rezultati mitsubishija dohiteva v rally-u (v lazjih casih in salbso konkurenco in pa tudi s sumljivimi pravili ki se stalno spreminjajo zelo prikladno da vsakic zajebejo subar (vendar pa to ni tem ki bi bila vam dorasla)), dakar brez primerjave, N grupa brez primerjave. V drugih tekmovanjih citroen ni nastopal

Serijska verzija sportnika? Vemo kda ga ma kdo ga nima.

Gremo naprej:

Kakovost? Nebi izgubljal besed

Tehnologija tehnika: mitsubishi v prednosti glede motorja (vsi opremljeni z MIVEC- om, Evo se s par drugimi sladkorcki), glede na vzdrzljivost dalec boljsi bloki lahko bolj ali manj naviti odvisno od potrebe vendar vsekakor bolje dimenzionirani), o menjalniku in pogonu nebi zgubljal besed. Sasija in podvozje sta diskutabilno podrocje ki pa se mi zdi da je za to kar je avto namenjen lepo razdeljeno. Obadva imasta svoje prednosti in slabosti.

Look & design: Citroen nesporni zmagovalec

Vrednost glede na ceno: Obadva zelo zelo ugodna in kot sem ze ene 5krat napisal sigurna najbolsa avta ce ima nekdo specificne zelje.
Zadnjič spremenil Martina Navratilova, dne To dec 12, 2006 2:07 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To dec 12, 2006 2:03 pm

nebivedu je napisal/-a:Joie dej odgovori na vprašanje iz posta. Kateri izmed citroenov za ceno golfa1ali golfa 2 je imel tok opreme kot subaru leone leta 1985?

Imel je pa centralno zaklepanje, električni pomik stekel spredaj in zadaj, odpiranje zadnje havbe in pokrova tanka iz kabine avtomobila, servo volan, nastavljivi volan po višini , nastavljiv voznikov sedež po višini in stalni pogon na prednja kolesa ter priklopljiv zadnji pogon, ter ročno na prednja kolesa (citroen style).

To je bila serijska oprema za model GL. Pa še hillholder je bil tudi del serijske opreme - čeprav menim, da pol ljudi tukaj gor sploh ne ve kaj je to!

Hillholder je v nekaterih modelih še danes del opreme, pa mislim da ga druge znamke sploh ne poznajo, je pa uporaben na vsakem klancu.


Pa kaj to mene sprašuješ? Sem kaj rekel čez Subaru? Nič in povsem verjamem, da je Leone letnik '85 imel več opreme kot vsi ostali. Tudi osebno mi je bil všeč avto, sploh tisti redki kupe. Se pa sprašujem nad tvojim načinom komunikacije in to nima nobene veze z leonejem '85 :roll:
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To dec 12, 2006 2:20 pm

no, evo malo slikic citroenovega bogatega reli udejstvovanja! ZX ni sam tak padel na Dakar in zmagal že v prvem poizkusu in Xsara WRC tudi ne! so vedeli kaj delajo, ker to že dolgo počnejo....:
začetki:
Slika
Slika

DS:
SlikaSlika
Slika Slika
Slika Slika

CX:
Slika Slika

BX:
Slika
SlikaSlika

ZX:
SlikaSlika
SlikaSlika

Slika
Slika
Slika

Xantia:
Slika
Slika

Saxo:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Xsara:
Slika
Slika
Slika

C2:
Slika
Slika

C4:
SlikaSlika


in če vse t skupej ni vredno več kot lepa barva z nalepkami in fancy feltnami, je žalostno! vsaj meni.....
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To dec 12, 2006 2:26 pm

Se strinjam. In ze stalno to pisem.

Ceprav ena oseba ki sama zacne iz nic kritizirati EVOta in WRX misli da jst stalno nekaj provociram. :D
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To dec 12, 2006 5:45 pm

Kdo pa je iz nič kritiziral EVO-ta in WRX-a?
 
Uporabniški avatar
djoti
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr avg 31, 2005 1:46 pm
Kraj: anhovo

Napisal/-a djoti To dec 12, 2006 5:59 pm

kej je citoren tud na pikes peak tekmoval? peđo vem da

strasti so se končno umirile :)
Fiat Stilo 1.9 JTD
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To dec 12, 2006 6:01 pm

En testek:
Priponke
Untitled-Scanned-32.jpg
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To dec 12, 2006 6:02 pm

še...
Priponke
Untitled-Scanned-33.jpg
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To dec 12, 2006 6:03 pm

in...
Priponke
Untitled-Scanned-34.jpg
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To dec 12, 2006 6:05 pm

Konec
Priponke
Untitled-Scanned-35.jpg
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To dec 12, 2006 6:11 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:Poslavljam se od te debate...

Dobek: se vedno cakam na tvoje odgovore, nad joiem in lignjem sm itak obupal. Govorita prevelike neumnosti. Zanimivo je da ima citroen najbol gorece zagovornike ravno med takimi ki vozijo predpotopne kartonaste verzije. Zanimivo da se tukaj ne krega lastnik c4 ali c6. Kaj nam to pove? :lol:



poslavljas se, pa mene kljub temu cakas? sem mislil Godot izpast, pa ne bom...
pac oprosti, ker se zdaj komaj javljam, a imam ob visenju na netu se kaj (pogojno bolj) pametnega za pocet, recimo v sluzbo hodit, pa kakemu hobiju ali privat druzenju se tudi nerad odrecem.

a med te gorece zagovornike stejes tudi mene? konkretno s cem? ker sem si pac dovolil povedat svoje mnenje o dveh drugih znamkah (in sem eno od teh celo pohvalil, o drugi pa, ohjoj zamisli, drznil povedat kaj slabsega)?
predpotopne kartonaste skatle? a tudi tisto v oglasu v mojem sigu je predpotopna kartonasta skatla? me pa res zanima, katero cudo moderne tehnologije ti vozis?

motosport si na plano, kolikor se spomnim, potegnil ravno ti, ko se je govor tekel o prodajnih razmerah/paletah v eu. in ja, tudi v grupi n mitsubishi ni vec to, kar je bil, ga je posteno impreza zacela prehitevat.

teh nekaj vprasanj vzami kar kot popolnoma retoricna, tudi ce bos odgovarjal nanje, moje replike vec ne bo, ker proti tvojemu milnemu mehurcku, v katerem imas vedno in popolnoma vse prav, ne mislim z buciko hodit.
sem ze enkrat napisal, pa spet bom (a tokrat zadnjic): dobek has spoken...a zdaj ne grem spat, temvec dalje delat :P


edit: pozabil pripisat - in te po vsej verjetnosti sokirat - da imam svoje osebne favorite celo med italijanskimi, nemskimi in celo ameriskimi vozili (kot tudi med japonskimi, ce se ti po tej temi ni kapnilo) :o
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To dec 12, 2006 6:20 pm

Drugmirko
Ja, najboljš da primerjaš citroena pa micko v dakarju. Od leta 1983 pa do leta 1989 je mitsubishi tekmoval s serijskim pajerotom. Kasneje šele s predelavo. Leta 1983 so šli probat in se uvrstili med prvih 20. Od leta 1984 so vedno na stopničkah(vsaj tretji). ZX ni bil tam nikoli serijski - vse kar je bilo od ZX-a je bilo ime, vse ostalo je bilo oredelano.
Pa leta 1993 ko je bil ZX prvi, potem trije pajeroti in za temi štirimi na petem mestu s samo parimi urami zaostanka za prvim LADA SAMARA, cena katere je bila tok kot od ZX-a en sam amortizer.
In to da je ZX prvič prišel na dakar in zmagal je velika LAŽ. Res je bil avto prvič tam, vendar njegova tehnika ni bila in voznik tudi ne. Malo si poglej kaj vse od PSA vsako leto tekmuje na dakarju. Peugeot je bil vedno zraven, parkrat celo prvi.
Tko da so samo to znanje preusmerili v ZX-a (tisto leto peugeota ni bilo med prvimi 10imi), voznika iz peugeota preselili v ta avto in ga z ogromno težavami pripeljali do cilja prvega. Avto pa je imel kar nekaj težav in so ga vsako noč šraufali na veliko, enkrat jim skoraj ni uspelo na start pripeljati sestavljenga - šlo je za minute.

Pa še mal offtopic-a;
Poleg tega je organizator dirke francoz in so še malo pogoljufali. Več pa si preberi na kaki offroaderski strani, kjer ti bodo to opisali, kok se tam goljufa in lobira. Lahko pa vprašaš kako zgleda, ko te ogoljufajo, kar Mirana Stanovnika, ko so mu goljufivi francozi zaradi 2cm predolge ročice za bremze oduzeli par mest, tako da v svoji skupini potem ni zmagal.
Verjemi, pa da na dakarju velja načelo kdo ima več denarja in lobiranja. Zato tudi eni izmed najboljših slovenskih voznikov, ki se vsako leto udeležujejo podobnih dirk (El chott, Erg oriental, Libya desert challenge, itd) nočejo vozit dakarja, pa verjemi da so sposobni tega. Janez Krivic in Mišo Goriup sta dva, ki imata za moje pojme več znanja iz vožnje po sipinah, kot ga ima marsikdo na Dakarju, to potrjujejo celo izjave Andree Mayer na takih dirkah, kjer Janeza in Mišota vedno kuje v zvezde.
Konec offotpic-a;
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To dec 12, 2006 6:53 pm

Da ne odpiram nove teme. Citroen je predstavil še eno ''športon verzijo'' in sicer C1 Sport:
Slika
Slika
Slika

Rdeča barva, bela platišča, rdeči dodatki v notranjosti... enako kot Loeb edicije. Motorja sta 1.1 in 1.4 HDI. Stvar šiba, fantje :lol:
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
RenaultFan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: So sep 02, 2006 10:53 pm

Napisal/-a RenaultFan To dec 12, 2006 7:10 pm

Že bil 5 strani nazaj.....
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To dec 12, 2006 9:05 pm

50 kil plastike, mal rdeče barve v notranjosti, pa jeklene feltne poštrihane na belo - to ti je pravi športnik! :twisted:
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To dec 12, 2006 9:28 pm

@nebivedu

da, res je.... Zx na dakarju je bil kompleten reli stroj in ni mel kej dost s serijskim ZXom. mogoče mk1, vsej na plehu al pa lučeh, vsi ostali kasnejši pa čisto nič! in vem, da so njihovi vozniki pred tem vozili peugeote (vatannen in drugi). in vem, da so se kvarli. konkretno so meli problem s požari, ker je olje iz počenega amortizerja (kar glih ni tak problem polomit na puščaskem reliju) brizgnilo direkt na razbeljeno mašino.... celo spomnem se debat, da je Zx rally raid samo preoblečeni 405, ki je haral po tem reliju par let prej! vendar, o tem dvomim.... ker, poglej samo slikice zgoraj.... po puščavskih relijih se podijo že 40-50 let! in v tem cajtu so si pa vendarle pridobili kako izkušnjo al pa dve!
in... po tej logiki, je tudi WRC Xsara sam preoblečen pežo, ki je haral po WRCju tik pred tem? sam, zakaj je pol pežo tak kilav od kar je Xsara na sceni?

kolko so bli Pajeroti serijski ne vem! recimo, da ti verjamem na besedo! s tem, da tile od kar redno zmagujejo ne zgledajo nič serijsko :P ;) . vem pa eno stvar, sicer čist empirično, iz opazovanja, pa vseeno.... ko japonci naumijo nekam prlezt, to počnejo izjemno meodično in malo kaj prepustijo slučaju! tako je blo v reliju svoje cajte s Toyoto in kasneje s Subijem in Micko, tako je blo s Hondo v F1 in tudi zdaj je tak s Toyoto! najprej so bli autsajderji, ki jih ni nihče resno jemal, vendar je cajt in metodična predanost prinesla svoje! tudi Toyoti v F1 bo, če bodo dost dolgo vstrajali! in ko bo... recimo čez 10-15 let..... in bo Toyota že lep cajt razturala F1, se bodo eni drugi nadobudneži kregali po kakem forumu (z recimo ostarelimi Ferarri fani :P :P ), se nihče od njih ne bo spomnu teh, recimo, bolj klavrnih začetkov in poskusov....

8)

moj point je v bistvu preprost.... ne negirat dosežkov neke znamke zato, ker jih ta nikoli ni prelila direktno v svojega paradnega športnika, kot tudi ne posploševat briljantnost paradnega športnika neke znamke na vse kar je ta znamka naredila svoji zgodovini!

ps.
kar se tiče pa organizacije dakarja in s tem povezane kuhne pa sem itak že tam nekje na začetnih straneh te debate napisal, da je to zame bolj bal posebnežev in čudakov, kot pa kej drugega!
živeo drugmirkooooo!!!!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost