in še zmerom ostajam pri svojem! bes jih plentaj za takšno "nalepka marketing" akcijo!


in kot fen mam občutek, da pljuvajo po lastnih uspehih in zgodovini, kot eventuelni kupec (hja, ax je že pošteno v letih) pa mam občutek, da me majo za neukega b*****, ki mu lahko brez problema prodajo najnovejšo marketing dosjetko!
pa za to drugo jim niti ni za zamerit, ker folk je večinoma butast in neumnost se da hitro zaračunat :P . bolj me moti del negacije lastne zgodovine v športu!
ta je dolga že več kot 70. let! haloooo.... sedemdeset!!! to je več, kot je skupna starost marsikatere znamke!! in čeprav je citroenovo športno udejstvovanje na prvi pogled videti kot nekej obrobno obskurnega in čeprav se nikoli niso res na zobe metali okrog tega, je njihova športna zgodovina bogata in uspešna! prisotni so pa predvsem pri relijih puščavskih, vzdržlivostnih al pa cup relijih in velika večina uspehov in dosežkov je s tega področja!
zmagovali so recimo Monte Carlo še z DSom, pa puščavske relije z DSom, SMom in tudi Cx ni bil tak slab! vladavino ZXa na Dakarju itak ni treba posebej omenjat, Saxa in Xsare Kit car v raznih junior in podobnih Cup reli tekmovanjih pa itak ne! Xsara Kit Car je bla celo tak dobra, da je na dveh WRC relijih oprala kompletno štirokolesno gnano in veliko močnejšo WRC konkurenco! mogoče so za kazen tudi tak dolgo mečkali (šef Peugeot je bil takrat capo di banda WRCja) z njeno WRC izvedbo! in ta je, kot je očitno, gate trgala od prvega momenta pa do konca tekmovalnih dni! pi*da, še z Viso so tekmovali!
evo, in če jim za poklon 70. letom lastne športne zgodovine, kronane z WRC naslovi zadnjih let, zadostujejo lepe nalepkice na standardnem avtu to zame ni višanje ugleda znamke ampak kvečjemu obratno!
zato sem tudi nalimal tisto R.B. Imprezo! ker je to način kako z lepo potezo zelo dvigneš ugled svoje znamke! in se še celo z lepo mero pietete pokloniš svojemu šampionu, brez da bi pri tem zgledal kot nekrofil!
tolko o začetku tega nesrečnega (mestoma celo konstruktivnega) prepira!
in če se priključim sedanjemu, meni tak ljubemu off topicu.....
mislim, da je Subaru dragulj, ki pa ga bo nažalost s časom posral GM konglomerat!
mislim, da je Mitsubishi konfekcija, tehnično lahko zelo dovršena in kvalitetna, ampak še zmerej konfekcija, ki je na cesti ne opazim! in mislim, da delajo zelo dobre terence! taprave! ne tista SUV wannabe j***a za v petek po mestu se kurčit... great big hunters on sponzoruša kind of stuff.... :P
in mislim, da je nespoštovanje citroenove zgodovine drugačnosti, inovativnosti, vizionarstva in drznosti (tehnične in oblikovne) stvar kratkovidnosti posameznika in bi jo lahko opisali z zaplankanostjo! ne me narobe razumet.... ne govorim o okusu al pa o trenutnih inferi/superiornosti (kvalitetni ali tehnični)! govorim o "met j***a" za bit drugačen, ki jih ta znamka skozi svojo zgodovino ma in o tem, kaj to pomeni za avtomobilsko industrijo na splošno!
recimo.... nekej čist nepomembnega kot je ambientalna osvetlitev kabine, ki jo v konceptih razvijajo že kakih sedem- osem let! nihče tega sploh ni opazu! previdno so jo vtaknili v C4P in C6. verjetno se bo našu tudi kak tradicionalen novinar, ki bo napisal, da je to moteče! ampak.... glej čuda, mic po mic se je ambientalna osvetlitev notranjosti začela pojavljat v konceptih ostalih znamk in zelo verjetno je bomo res vsesplošno deležni v avtomobilih prihodnjosti!