Ugotovitve na kratko:
1)oblika....hmm

Čeprav na sliki od @beybo-ta zgleda


2)5-vratni model ima dovolj prostora za potnike zadaj (spredaj voznik 180cm, zadaj je potnik s 190cm normalno sedel), medtem ko je 3-vratni strogo za 2 osebi.
Da se sedeti, ampak tiščiš ob sprednji sedež in bi več kot nekih 50km pomoje že težko zdržal.
3)prtljažnik je dovolj za na morje (kopalke, brisača pa krema za sončenje grejo notri

4)absolutno premajhen obratomer. Osebno bi raje videl, da bi bil obratomer v sredini namesto števca za hitrost, ta pa bi bil lahko znotraj obratomerja v digitalni obliki.
5)dela kot elektromotor. Ob zasilnem zaviranju je sovoznik že mislil, da mi je avto crknil, saj je praktično neslišen.
6) Cene se na uradnem ceniku začnejo pri 7.777€ (1.0 44kW active) ter končajo pri 9.546€ za serijski 1.0 55kW elegance (model z avtomatskim menjalnikom je še 700€ dražji).
Potem je pa tu še dodatna oprema.




City safe drive:
http://www.youtube.com/watch?v=ng1q6cJUBmg
Priznam, da v mestu v koloni ne bi imel j**c to probavat

Veliko je verjetno tudi odvisno od gum in podlage.
