Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe feb 01, 2008 9:44 am

Joie de vivre! je napisal/-a:In še vedno "merite tiče". Debate ne bom zaklenil, bi bilo škoda, bom pa brisal čisto vsak prispevek, v katerem se "merijo tiči".

.....pa dobro; pol pa novo temo odpret: dolžina tiča (priložit dokaze - slike v "mirujočem" in "delujočem" stanju) pa ne s šiviljskim metrom merit, ker pokaže več, ampak s gradbenim (lesenim)...pol bomo pa videli in zaključke ven potegnili, ter na statistični urad lahko posredujemo podatke, če drži tista: velik tič - mali avto, ter tista "opevana" mali tiček - velik in močan avto..... :D

P.S pa še prisotnost ženske populacije se bo na forumu povečala ... :shock:
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe feb 01, 2008 9:58 am

sašo5 je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:In še vedno "merite tiče". Debate ne bom zaklenil, bi bilo škoda, bom pa brisal čisto vsak prispevek, v katerem se "merijo tiči".

.....pa dobro; pol pa novo temo odpret: dolžina tiča (priložit dokaze - slike v "mirujočem" in "delujočem" stanju) pa ne s šiviljskim metrom merit, ker pokaže več, ampak s gradbenim (lesenim)...pol bomo pa videli in zaključke ven potegnili, ter na statistični urad lahko posredujemo podatke, če drži tista: velik tič - mali avto, ter tista "opevana" mali tiček - velik in močan avto..... :D

P.S pa še prisotnost ženske populacije se bo na forumu povečala ... :shock:


Jaz lahko kar takoj povem: zjutraj, ko imam Morgenstange, ga moram vedno parkrat lopniti z vratmi, da sploh lahko pridem iz bajte...

In ko pridem ven, moram prižgati rdečo pozicijsko luč, ker mi ga je zadnjič skoraj okruščil helikopter.

Še slika iz rane mladosti:

Slika
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Pe feb 01, 2008 10:01 am

To šefe, mislim, da si študiral picologijo, vsaj moral bi jo. :EE
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe feb 01, 2008 10:17 am

A kdo ve, ali obstaja C6 v blindirani verziji? Glede na velikost šip bi rekel da ni ravno hvaležno delo.
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe feb 01, 2008 10:27 am

Nixxon je napisal/-a:A kdo ve, ali obstaja C6 v blindirani verziji? Glede na velikost šip bi rekel da ni ravno hvaležno delo.


Poleg tega nima okenskih okvirjev. Ne vem ti povedati, vendar kar malce dvomim, da bi se Sarkozy ob vseh osebnih sovražnikih in potrapani bivši ženi upal peljati z navadnimi šipami...

Chirac ni imel takih problemov:
Slika
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Pe feb 01, 2008 11:38 am

Očitno se je tema »izpela« - in nas v nadaljevanju čaka samo še debata o »organih«. Tipična tolažba Slovencev s pomanjkanjem samozavesti in bolestno zavistjo do sosedov, ki imajo boljši-dražji avto na dvorišču. Če je preimum Nemec več kot očitno (glede na to temo) toliko bolj.

Glede teme : prihodnost konkurentov nemških premium proizvajalcev ni rožnata. Povpraševanje po aktualnem A4 slednje lepo ilustrira, aprila prihaja na trg cenejša osnovna različica, ki bo konkurenci odžrla dodatne kupce.

Kruto – v času ko nas strašijo z inflacijo, podražitvami … Slovenci čakajo v vrsti na AUDI-je.

Trenutna situacija AUDI-ja je tudi lep odgovor na zastavljeno vprašanje na začetku teme. Njegova uspešnost na tržišču ima tudi »pomanjkljivost«, ki je za konkurenco strašljiva. AUDI ima namreč premalo modelov v ponudbi (beri:brez težav bi prodali npr. lepo število Q5 če bi bil v salonih) – v kar nas prepričuje s pospešenim razvijanjem-uvajanjem novih.

In pri tej »pomanjkljivi« prodajni paleti AUDI-ja se velja zamislit nad prodajno paleto konkurentov – kaj lahko ponudi A.R., LANCIA, PEUGEOT, CITROEN … model, mogoče dva, tri – potem pa se hitro neha.
Zgolj največji optimist si to ponudbo predstavlja kot uspešno alternativo Nemšekmu premium razredu.

Z drugimi besedami : s tako ponudbo konkurentov se Nemcem ni bat za prihodnost oz se bodo brez težav diverzificirali od pičle in za kupce očitno nezanimive ponudbe .

Kaj ostane konkurentom : lahko se zgledujejo po znamkah VOLVO in LEXUS – ki po mojem prepričanju ta trenutek predstavljata pravo alternativo kupcem.
Od ostalih mislim, da A.R. trenutno najbolje kaže : 8C, JUNIOR/FURIOSA … napovedujeta lepše čase, upajmo, da bo A.R. znala slednje uspešno vnovčit na ostalih modelih.

LP
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe feb 01, 2008 11:49 am

KARL ABARTH je napisal/-a:Očitno se je tema »izpela« - in nas v nadaljevanju čaka samo še debata o »organih«. Tipična tolažba Slovencev s pomanjkanjem samozavesti in bolestno zavistjo do sosedov, boljši avto na dvorišču. Če je preimum Nemec več kot očitno (glede na to temo) toliko bolj.

Glede teme : prihodnost konkurentov nemških premium proizvajalcev ni rožnata. Povpraševanje po aktualnem A4 slednje lepo ilustrira, aprila prihaja na trg cenejša osnovna različica, ki bo konkurenci odžrla dodatne kupce.

Kruto – v času ko nas strašijo z inflacijo, podražitvami … Slovenci čakajo v vrsti na AUDI-je.

Trenutna situacija AUDI-ja je tudi lep odgovor na zastavljeno vprašanje na začetku teme. Njegova uspešnost na tržišču ima tudi »pomanjkljivost«, ki je za konkurenco strašljiva. AUDI ima namreč premalo modelov v ponudbi (beri:brez težav bi prodali npr. lepo število Q5 če bi bil v salonih) – v kar nas prepričuje s pospešenim razvijanjem-uvajanjem novih.

In pri tej »pomanjkljivi« prodajni paleti AUDI-ja se velja zamislit nad prodajno paleto konkurentov – kaj lahko ponudi A.R., LANCIA, PEUGEOT, CITROEN … model, mogoče dva, tri – potem pa se hitro neha.
Zgolj največji optimist si to ponudbo predstavlja kot uspešno alternativo Nemšekmu premium razredu.

Z drugimi besedami : s tako ponudbo konkurentov se Nemcem ni bat za prihodnost oz se bodo brez težav diverzificirali od pičle in za kupce očitno nezanimive ponudbe .

Kaj ostane konkurentom : lahko se zgledujejo po znamkah VOLVO in LEXUS – ki po mojem prepričanju ta trenutek predstavljata pravo alternativo kupcem.
Od ostalih mislim, da A.R. trenutno najbolje kaže : 8C, JUNIOR/FURIOSA … napovedujeta lepše čase, upajmo, da bo A.R. znala slednje uspešno vnovčit na ostalih modelih.

LP


Tole o fovšariji lahko zraste samo v tvoji glavi, Korl. Ob avtu za 50.000€ bo v vsakem primeru fovšija, Švaba ali ne-Švaba. Jaz bom kupil C6, sosed zraven mene pa A4 za isti denar. Komu bodo bolj fovš misliš? Jasno da meni.
Zadnjič spremenil Joie de vivre!, dne Pe feb 01, 2008 12:25 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Pe feb 01, 2008 11:55 am

To zato ker si "privatnik". :D Dejte ze nehat v vsako debato turit not socializma, ker tko kokr se le-temu najdejo napake, se tudi v kapitalizmu najde marsikaj.

Kokr sm ze povedu, moj nasledn avto bo Thesis. Ne zaradi tega, ker bi rad izstopal, ne zaradi tega, ker je posebn, ampak ker mi je avto enostavno toliko všeč, da sm ga dal v moj plan. :)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe feb 01, 2008 11:55 am

Joie de vivre! je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Ne nakladaj spet, kaj me moti in raje poglej okoli sebe v realen svet. Življenje je nekaj drugega kot pleh, čeprav je ta večkrat zabaven. Ni pa zabavno podtikanje s fičoti in MB-ji partijskih šefov. Če nič drugega - je zdaj kaj drugače?

BTW Se od kje poznava, da tako (ne)natančno opazuješ, kaj me moti?


Ti si član prepovedane KPS? :P

Vse je drugače, stari moj. Moj foter je bil že v socializmu obrtnik in je edini na vasi imel dober avto. V šoli so me vsi podjebavali s "privatnikom", enkrat sem jih celo fasal zato. Tiranija proletariata v pravem pomenu besede. Zato se mi zdi podtikanje s partijskimi šefi povsem upravičeno, še premalo je tega.

In še vedno "merite tiče". Debate ne bom zaklenil, bi bilo škoda, bom pa brisal čisto vsak prispevek, v katerem se "merijo tiči". Ta izraz je res pripraven, uporabil sem ga že vsaj 10x.


Glede "partijskih šefov" ni nič drugače, samo ljudje so se ponekod zamenjali, marsikje niti to ne. In samo oni res merijo tiče. Kar se vidi tudi v njihovi konjenici. Problem je očitno v tem, da je M3 videl v "slabih zgledih" neko aluzijo na politiko (oz spremembo režima), na kar je žal očitno preobčutljiv (le zakaj, če je tak raj?), jaz pa sem mislil vse ostalo - prave vrednote itd. Če sem morda pomagal k napačnemu razumevanju, se opravičujem. Čeprav - kar nekaj sem napisal, odziv pa predvsem nakladanje o "zmoti" in "tičih". Brez veze....

Sicer pa - kot si že sam rekel - za sposobne so bili tudi prejšnji cajti OK. Malo pritiska si pa dobro preživel :D

PS - odlična slika
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Pe feb 01, 2008 12:06 pm

Menim, da ti zagrizeni zagovorniki nemških avtomobilov, pretiravajo s svojimi trditvami, seveda pa je to odraz ljudi ker mislijo, da je samo v Nemčiji narejeno dobro. Napaka, tudi drugi znajo, morda bolje, NE nemško mora bit, takšen je tudi moj foter, ali je to Tv ali kaj drugega. zavedati se moramo, da ogromne cene gredo na račun znaka na havbi, kot pa na samo kvaliteo, ni vse zlato kar se šajna.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe feb 01, 2008 12:35 pm

Moj foter je isti. Televizor mora biti Nordmende, Grundig ali pa Loewe, pa četudi je že 20 let made in Kitajska.
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Pe feb 01, 2008 12:38 pm

Ja ampak, vec kritik npr. slisis od takih ljudi za Ferrari, Maserati, Pagani ipd. kokr pa na eno nemško limuzino. Da ne govorimo, da so slednji dokaj pogosti, se ve za njihove napake, ampak vseeno, je nemc in s tem marsikatera kritika izpuhti v zrak, medtem ko drugi se ne losajo nekega slabega modela se 50 let za tem. :) Tak image k majo nemci, bi poresnic povedan zeleli vsi, ker je prakticno skoraj neunicljiv image. Japonci so sicer blizu, ampak njih j**e edino to, da zgodovina malce šepa, ker jih drugje niso prodajal kokr v matični državi. Sicer bi blo eno raziskavo obširno narest, da bi blo malce bol jasno, od kje se širijo taka mnenja o dolocenih proizvajalcev. Sam vem, da so npr. o japonskih izdelkih ze od pamtiveka govori, da so neunicljivi, ampak vse kar sm mel je crknl. Od raznih Sony TVjev, walkmanov, Playstationov... Potem o avtih je podobno, imamo Hondo, in je res skoz neki narobe, clovk si bi mislu, da je to po stereotipih avto iz Francije ali Italije. :D Potem, kar tud ljudje radi ne premisljo je to, da italjani so vecinoma delal športno nastrojene avtomobile od Lancie, Alfe, Abarthov, (Maseratijev, Ferrarijev ne dajem v isti koš zaradi redkosti) itd. itd., kateri so bli vedno kupljeni da se jih tiši, seveda, da se je ljudstvu potem marsikej zaloml, ce pa ni bil niti priblizno narejen kot nek VW model. Treba je blo menjat olje pogosteje, ne tišat mrzuga, sklopke so ble športne, menjalnik ni bil tipično nemško trd itd. Za francoze isto... Ne govorim, da so bli pac avtomobili enako trpežni kakor nemci, govorim samo v tem, da so bli drugačnemu trgu nastrojeni in s tem so bili po resnic povedan bod vecjimi obremenitvami. Sicer pa FIAT 500, 650 ipd, so bli nevnicljivi avtomobili, sam kdo se pa na to spomne...

Ce mene vprašaš so pac nemci in tudi japonci dost bolši v enem od najbol pomembnih segmentov in to je TRŽENJE. :D Italjan ni znal niti Alfo prodajat, ko je bila prva v klasi športnih limuzin, medtem ko je BMW to izkoristil tako kot treba. Se zdej majo oglase v stilu BMW 3 športna limuzina kot se zagre ipd.

Prevec sm zabluzil...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe feb 01, 2008 12:53 pm

Morda bi to debato res lahko preusmerli v kratko analizo, od kje ta mit o uber tehniki.

Nekaj je že predhodnik povedal, meni se zdi zgodovinsko zelo vpliven faktor to, da je hrošč imel zračno hlajen boxer, zelo hvaležen za vzdrževanje in vzdržljiv. Pravi ljudski avto za Nemce - Italijani so hkrati imeli 500 in 600 (fičo), a ta zadnji je stalno kuhal, pa prirobnice itd. To kuhanje je desetletja nazaj bila res težava in del mita lahko izvira od tu. Pa pleh (trdota) tudi. To je navadnim ljudem dokazalo govorice o nemški tehniki in se vsidralo v družbeno zavest.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe feb 01, 2008 1:17 pm

Nemčija je domovina avtomobilov in je zato njihova slava povsem zaslužena. Jaz s tem nimam problemov in to globoko spoštujem. Noben mit ne nastane brez osnove.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe feb 01, 2008 1:23 pm

S tem se povsem strinjam, a midva oz mi na forumu smo "informirani". Ogromno ljudi je, ki ne vedo dosti o tem, a bodo slavili uber tehniko do nezavesti. Dober primer so Grundig itd kitajski izdelki. Od kje to?
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Pe feb 01, 2008 3:00 pm

Joie de vivre! domovina avtomobilov je USA ne ne nemci, še Čehi so imeloi prej Škodo, kot Hitler VWja, glej zgodovino in ne tralala!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe feb 01, 2008 3:06 pm

Domovina rojstva je Nemčija, tudi v tehniki je Nemčija vedno bila pri vrhu, ZDA so predvsem domovina rojstva masovne produkcije. Zgodovina pač...
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Pe feb 01, 2008 4:06 pm

esem, to je res kar praviš in res da so bolj kot ne najvplivnejši na razvoj današnjega avta vplivali Benz, Siegfried Marcus in Maybach, toda revolucija se je pričela ravno v Ameriki s Fordom. Govori se samo o Evro avtih, ravno pred časom sem gledal odajo o avtih in po vzdržljivosti so ameriški na 1 mestu, je pa res, da so motorji drugačni po kubik. in temu to botruje.
 
Uporabniški avatar
marko stare
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Po avg 16, 2004 9:38 pm

Napisal/-a marko stare Pe feb 01, 2008 6:04 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Moj foter je isti. Televizor mora biti Nordmende, Grundig ali pa Loewe, pa četudi je že 20 let made in Kitajska.


to je odgovor :pivo

Sicer pa se nemškim kakor tudi ostalim prestižnim velikim limuzinam z ogromnimi izpusti CO2 v bodoče slabo piše, seveda če bodo obveljale okoljske napovedi in zaveze o ispustu Co2 120 mg vse kar bo preseženo bo zelo obdavčeno ....kar pomeni drastično podražitev avtomobilov tega segmenta ..razen če .....spet zaradi vpliva in moči ne bo drugače :oops:
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So feb 02, 2008 9:28 am

marko stare je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Moj foter je isti. Televizor mora biti Nordmende, Grundig ali pa Loewe, pa četudi je že 20 let made in Kitajska.


to je odgovor :pivo

Sicer pa se nemškim kakor tudi ostalim prestižnim velikim limuzinam z ogromnimi izpusti CO2 v bodoče slabo piše, seveda če bodo obveljale okoljske napovedi in zaveze o ispustu Co2 120 mg vse kar bo preseženo bo zelo obdavčeno ....kar pomeni drastično podražitev avtomobilov tega segmenta ..razen če .....spet zaradi vpliva in moči ne bo drugače :oops:


Mene pa ne skrbi zanje. Imajo toliko tehnoloških resorsov, da se bodo razmeram uspešno prilagodili, brez skrbi. Če kdo, potem oni.

Kar se tiče Mondeota in Vectre, jima po mojem ne kaže nič dobrega. Vse je odvisno prav od Nemcev, ki pa bodo še naprej vednobolj segali po ABM+VWP. Nevarna konkurenca sta jim tudi Avensis in Accord, ki z vsakim letom pridobivata na ugledu in popularnosti. Francoze bosta še naprej reševali Francija in Španija, obstoj Crome bo zagotavljala Italija. Lokalnost je še vedno pomemben faktor kljub vsesplošni globalizaciji.

Na drugi strani luže imajo podobne težave. Cadillac se sicer krepi, a še zdaleč ne dosega prod. številk Lexusa, ki je najbolj uspešna luksuzna znamka v ZDA. Buicku, Mercuryju in Lincolnu grozi izumrtje, krivi za to pa so okosteneli šefi v Detroitu. Kar težko je verjeti, da zna biti zibelka kapitalizma tako okostenela kot Vzhodna Nemčija.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov