CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Se strinjam Templar, in GM če bi bil tako oh in oh kot morebiti cruiser1 misli bi sami razvijali nove tehnologije, ne pa da jim morajo to delati oplovci v Russelsheimu (Tech center). Tako da se niti slučajno ne čudim, da se GM tako obupno oklepa s vsemi štirimi Opla, ker, če bi ostal brez bi bila mnogo večja verjetnost, da bi tudi sami potonili.
www.saabsunited.com je napisal/-a:Another undisclosed group submitted a proposal days ago, together with management, to acquire Saab. This group completed its due diligence review months ago, was a finalist when Koenigsegg was selected and is in regular contact with the government. They have joined together with a Swedish consortium and have offered to move quickly to close.
As has been confirmed in comments, the above Djup Strupe information involves Merbanco coming together with the Swedish consortium I wrote about a few weeks ago.
www.gm.com je napisal/-a:GM statement regarding Saab inquiries
2009-12-20
Following Friday's announcement that GM will begin the orderly wind down of Saab, GM has received inquiries from several parties. We will evaluate each inquiry. We will not comment further until these evaluations have been completed.
diamant72 je napisal/-a:@dobek
A ni potem zanimivo, da je kljub temu (če to, kar si napisal, drži) več zainteresiranih kupcev
dobek je napisal/-a:...
spyker? prav tako buticen (koliko so jih pa sploh do zdaj naredili?)....
Švedski mediji "na nož" dočekali odluku Forda da Volvo proda Kinezima
Švedski mediji su "na nož" dočekali odluku giganta američke autoindustrije "Forda" da proda svoju evropsku filijalu "Volvo" kineskoj grupaciji "Džili", upozoravajući na moguće urušavanje "imidža" švedskih robnih marki i nekada snažne automobilske industrije te zemlje.
Kompanija "Džili", najveći privatni proizvođač automobila u Kini, trebalo bi da za "Volvo" izdvoji oko dve milijarde dolara, na koliko je procenjena njegova sadašnja vrednost.
List "Dagens niheter", u uvodniku povodom prodaje "Volvoa", ističe da se "novcem ne može kupiti sve" i da masovna proizvodnja vozila u Kini može da ugrozi reputaciju čuvenog švedskog brenda. List je u jednoj drugoj analizi, ranije ove sedmice, "Džilijevo" preuzimanje "Volvoa" ocenio kao "put u neizvesnost", prenele su agencije.
Sumirajući stavove protivnika ugovora sa kineskom firmom, švedska agencija TT kaže da se primedbe odnose pre svega na vlasničku strukturu "Džilija" i finansiranje. "Ford" je u sredu objavio da je saglasan sa glavnim uslovima prodaje "Volvoa" kineskom "Džiliju", bivšem proizvođaču delova za frižidere, a sada jednim od najvećih proizvođača autmobila u Kini, navodeći da će ugovor biti okončan početkom naredne godine.
"Ford" je saopštio da još treba da se reše finansijska pitanja i dobiju administrativne dozvole. "Volvo" u svetu zapošljava 22.000 radnika, a ove godine je poslovao sa gubitkom, prodavši 325.000 automobila.
Mala kinska kompanija "Džili", koja je počela da poizvodi automobile pre samo 10 godina, ne može da osigura budućnost "Volvoa", smatraju švedski analitičari, koji upozoravaju da "Džiliju" nedostaje iskustvo na razvoju, izradi i prodaji vozila na svetskom tržištu. Objavljivanje dogovora o prodaji "Volvoa" desilo se u trenutku kada vlada potpuna neizvesnost oko budućnosti druge švedske automobilske robne marke, kompanije "Saab", čiji vlasnik, američki "Dženeral motors" (GM), još nije definitivno odlučio da li će uopšte prodavati kompaniju ili će je zatvoriti.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 29 gostov