Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr jun 02, 2010 2:46 pm

Hja tak je to. Tudi citroen je ugotovil, da se dolgočasni avtomobili očitno bolje prodajajo kot pa nekaj inovativnega, drugačnega in odpičenega... To je naredil trg kaj čemo... Mogoče so tisti spaki od prej še zadnji inovattivni avti. Nihče ni nič ne upa več. Valjda trg je močan in vsi delajo podobne avte, imajo enako tehnologijo noter in to je to. kot je nekdo omenil kupiš isti avto samo značke bojo še menjavali!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr jun 02, 2010 2:51 pm

:ue

...Nevem kaj je smešnega dobek? :) ...sej so že povsem zavozili, če mene vprašaš. Ustvarjajo večjo količino nekih oblik, brezveznih. Izgubili so nit od prej, ...avti so takšni kot da ne bi več prihajali od citroena (C3 II., DS3, C4 II.), radi imajo kič. Oblikovno pa na momente vse deluje nekam spackano (npr. zadnje luči tega novega C4, kjer se prepletata dve različni obliki).
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr jun 02, 2010 2:57 pm

Lignage je napisal/-a::ue

...Nevem kaj je smešnega dobek? :) ...


ironiji v mirkovem postu :)
v nulo je zadel...so sad, so true...
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr jun 02, 2010 3:01 pm

dobek je napisal/-a:...so sad, so true...


:tomidelej:
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Če jun 03, 2010 5:54 am

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Slika
Alexandre Guignard, project director (left)
and Olivier Sayer, head of industrial launch in Mulhouse.
Photo Darek Szuster

http://www.ds3spirit.com/viewtopic.php?f=23&t=221&sid=fbbeb1b3bdbe01b98f2fe36a1ff46a31&start=20


Slika
http://www.planete-citroen.com/forum/showthread.php?t=98097&page=22


Novi CITROËN C4. Pozitivna energija

01.06.2010

Njegove izklesane linije privlačijo poglede. Kakovost končne obdelave je očitna. Po zaslugi novih funkcij se uvršča v višji razred in izpolnjuje pričakovanja fizičnih in pravnih oseb, ki vedno znova iščejo najboljše. Novi CITROËN C4 oddaja resnično pozitivno energijo. Podobno kot novi CITROËN C5 leta 2008 in novi CITROËN C3 leta 2009 tudi novi CITROËN C4 ponovno dokazuje bogato tehnološko znanje in inovativnost, ki ju znamka Citroën s pridom izkorišča ob prenavljanju osnovnega izbora vozil.


Novi CITROËN C4 daje energijo vsem potnikom:

•tako, da zmanjšuje njeno porabo: izvedenke z mikro-hibridnim pogonom e-HDi, ki so opremljene s sistemom Stop&Start zadnje generacije, se ob začetku prodaje ponašajo z emisijo CO2 109 g/km, kasneje bo na voljo tudi izvedenka z emisijo 99 g/km. Pnevmatike MICHELIN ENERGYTM Saver, dopolnjujejo omenjeno hibridno tehnologijo in zmanjšujejo emisijo CO2 za več kot 5 g/km. Pametna zasnova novega CITROËN C4 omogoča obvladovanje mase vozila, v katerem je vgrajenih 15 % okolju prijaznih materialov, kar je rekordni dosežek v skupini PSA Peugeot Citroën;

•tako, da zagotavlja pozitivno občutenje varnosti: novi CITROËN C4 ponuja edinstvene funkcije v tem tržnem razredu: sistem za nadzor mrtvega kota, omejevalnik - regulator hitrosti z možnostjo programiranja in seveda inovativna storitev CITROËN eTouch. Storitev med drugim zajema sistem za klic v sili in asistenco z lokalizacijo vozila, ki enostavno in učinkovito zagotavlja višjo stopnjo varnosti.

•tako, da je izjemen vir dobrega počutja: da bi vsi potniki v vozilu uživali v polni meri, je novi CITROËN C4 opremljen z udobnimi sedeži. Udobje na sprednjih sedežih še posebej zagotavljata električno nastavljanje ledvenega dela in masažna funkcija, pa tudi možnosti za osebno prilagajanje ambienta v vozilu (barve instrumentne plošče, polifonični zvok, moč delovanja klimatske naprave) in 230-voltna vtičnica. Popolnoma nove funkcije v razredu kompaktnih limuzin.

Proizvodnja novega CITROËN C4, ki bo še pred koncem leta pomagal utrditi položaj osnovnega izbora vozil Citroën, poteka v industrijskem središču Mulhouse v Franciji. Za zagotavljanje optimalne zanesljivosti vozila bo do začetka prodaje prevoženih več kot 2 milijona kilometrov.


IZPOLNJEVANJE NAJVIŠJIH PRIČAKOVANJ

Novi CITROËN C4 ponuja odlično sintezo v svetu limuzin:

•Dimenzije ostajajo kompaktne, kar je najpomembnejši kriterij v tem tržnem razredu: dolžina znaša 4,33 m (+ 5 cm), širina 1,79 m (+ 2 cm) in višina 1,49 m (+ 3 cm).

•Izboljšani sta tudi dostopnost v vozilo in prostornost notranjega prostora, potnikom je na voljo več prostora predvsem v predelu glave.

•Prtljažni prostor je zgled ostalim vozilom na trgu, saj je največji v tem razredu (408 litrov) in ga je možno 100 % izkoristiti (pravokotna oblika ter nizek in ozek nakladalni prag).

Novi CITROËN C4 že na prvi pogled pove, da je trden in stabilen, predvsem po zaslugi uravnoteženih proporcev in karoserije, ki je spuščena bližje h kolesom, vendar tudi zaradi natančnosti pri obdelavi rež in naleganja. Izklesane površine, zadnji spojler črne barve in sprednji deflektor, pripravljen na dejansko požiranje kilometrov, pričajo, da je bila iskanju optimalne aerodinamičnosti posvečena posebna skrb. Dodatki iz kroma, skrbno oblikovani žarometi in oblika litih platišč z diamantnim leskom zaokrožujejo imenitno obliko karoserije.

Kakovost občuti tudi voznik, ko se namesti za volan. Ne samo zaradi visokokakovostne obdelave armaturne plošče in udobja z vidika zvočne izolacije, ki je taka kot pri novem vozilu CITROËN C5, temveč tudi zaradi preprostega upravljanja. Novi CITROËN C4 voznika in njegove potnike navdaja z zaupanjem. Natančno krmiljenje zagotavlja, da se v vseh okoliščinah počutijo varni. K uravnoteženi legi na cesti prispevajo tudi tehnologije za pomoč pri vožnji, kot sta na primer sistem za pomoč pri zaviranju v sili in sistem za dinamični nadzor stabilnosti (ESP).


KREATIVNE TEHNOLOGIJE POENOSTAVLJAJO ŽIVLJENJE

V skladu s filozofijo znamke je novi CITROËN C4 pravi koncentrat tehnologij, ki so umevne same po sebi. Zasnovan je bil v smislu uporabnih in logičnih inovacij tako na področju varnosti, udobja ali prostornosti. Poleg splošno znanih in priznanih tehnologij kot so na primer robotizirani ročni menjalnik, pomoč pri speljevanju navkreber, električna parkirna zavora, opozorilnik nenamerne spremembe voznega pasu (AFIL), dvofunkcijski ksenonski smerni žarometi ali merjenje razpoložljivega parkirnega prostora pri novem vozilu CITROËN C4 najdemo tudi novo opremo, ki je dokaj redko srečamo v tem razredu:

•sistem za nadzor mrtvega kota, - omejevalnik - regulator hitrosti z možnostjo programiranja (možnost shranjevanja več referenčnih hitrosti),

•smerni meglenki

•230-voltni priključek, ki je spretno nameščen na zgornjem delu osrednje konzole,

•udobje sprednjih sedežev zagotavljata električno nastavljanje ledvenega dela in masažna funkcija: ponudba je edinstvena v tem razredu,

•novi avdio sistem s prostorskim zvokom,

•izpopolnjeno ločeno nastavljanje (barva instrumentne plošče, zvočni opozorilniki, jakost delovanja klimatske naprave) omogoča ustvarjanje ambienta po lastnih željah.

Slogan Créative Technologie znamke CITROËN se kaže tudi v novi inovativni storitvi CITROËN eTouch. Tako se je v vozilo "vselila" celotna ponudba storitev: klic v sili in asistenca z lokalizacijo vozila (glede na državo) sta dve brezplačni storitvi, ki sta prek vgrajene SIM kartice na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu, in v primeru težav ali nesreče omogočata natančno lokalizacijo vozila in hitrejše posredovanje. Vključeni sta tudi dve novi storitvi: virtualna knjižica vzdrževanja in storitev Eco Driving, ki sta dostopni prek interneta.

Novi CITROËN C4 je bil seveda zasnovan tako, da potniki lahko aktivno preživijo čas med potovanjem in čim bolj smotrno izkoristijo svoj dan. Potovanje v poslovnem razredu z jasnim ciljem: popolna brezskrbnost.


POZITIVEN VPLIV NA OKOLJE

Spoštovanje okolja spada med prednostne naloge novega vozila CITROËN C4. Ne ponuja samo motorjev, ki so izvrstno prilagojeni vodilnemu položaju na področju varovanja okolja in zahtevam znamke CITROËN, temveč ponuja tudi:

•Dejansko obvladovanje mase vozila kljub večjim dimenzijam in boljšim funkcijam, ki jih ponuja limuzina, predvsem po zaslugi uporabe novih tehnologij kot je lasersko varjenje.

•V Evropi premierno vgradnjo pnevmatik MICHELIN ENERGYTM Saver, ki omogoča zmanjšanje emisije CO2 za več kot 5 g/km in 0,2 l manjšo porabo goriva na 100 km, kar pomeni 90 litrov v življenjski dobi pnevmatike, pri čemer zmogljivosti pnevmatik Michelin ostajajo enake (predvsem varnost in življenjska doba).
•Uporabo 15 % okolju prijaznih materialov pri zasnovi vozila (okrasni pokrovi iz recikliranega poliamida, nosilec zračne rešetke pod vetrobranskim steklom iz recikliranega polipropilena …). To so najboljši dosežki skupine PSA doslej.

•Nova generacija mikro-hibridnega pogonskega sklopa e-HDi je opremljena z zadnjo generacijo sistema Stop&Start. Motor, vgrajen z robotiziranim ročnim menjalnikom, se ob začetku prodaje ponaša z emisijo CO2 109 g/km, ki se bo kasneje zmanjšala celo na 99 g/km.


http://www.citroen.si/index.php?sv_path=6031,6181,18733&PHPSESSID=4904f0c906adf014be25df427d25a7da


Ko bi novi C4 tako dobro izgledal kot je dobro opremljen bi bil eden najlepših in najvznemerljivejših avtov v razredu. Priznati je treba, da so se pri opremi res potrudili. Ampak zunanjost me pa še vedno pusti hladnega. :(
Bomo pa DS4 počakali :twisted:



Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Če jun 03, 2010 7:31 am

Mene pa tista slika notranjosti z menjalnikom spominja na javno stranišče :D
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck Če jun 03, 2010 9:05 am

Kaj mu piše zadi na nalepki? e tdi? :))
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če jun 03, 2010 2:34 pm

Meni je stari C4 še bolj brezvezen kot je tale. Neka posiljena drugačnost, prodajati pa se je začel šele, ko so ga spustili na 10.500€... Od vseh kompaktnežev mi je daleč najbolj všeč Golf, ker je pač... Golf. Vsi drugi se iščejo, Golf se ne.

Skrbi me, da bom bolj razočaran pri DS4. Stari C4 coupe je neponovljiv:

Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če jun 03, 2010 4:13 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Meni je stari C4 še bolj brezvezen kot je tale. Neka posiljena drugačnost, prodajati pa se je začel šele, ko so ga spustili na 10.500€...


Meni je bil pa tako presneto dober, da se bojim da takega avta ne bo nikoli več. Pravzaprav je težko razumet, kaj je tako drugačnega na aktualnem C4? Nič ne bode v oči za razliko od starega Megana, avto ni debel, pa še s tistimi nagnjenimi stebrički so dosegli dinamičen videz. To je bil za moj okus izjemen oblikovni uspeh!

Slika

Problem C4 I. je bil verjetno bolj kot ne v sami notranjosti, kjer je bil občutek razmetanosti in to so hoteli potem s faceliftom nekoliko popravit. Z bolj klasično obliko notranjosti bi bil tudi sam avto po moje bolj tržno uspešen. Ta novi C4 glede notranjosti ponuja veliko več, vendar me moti to da stikala radia in prezračevanja zelo spominjajo na tiste v Audiju, ...sama zunanja oblika pa je še najbolj podobna temu Audijevemu konceptu: (A1 sportback)

Slika
Slika

Joie de vivre! je napisal/-a:Od vseh kompaktnežev mi je daleč najbolj všeč Golf, ker je pač... Golf. Vsi drugi se iščejo, Golf se ne.


Se moram žal strinjat da je tako res. Ko drugi premešajo veliko dreka Golf ostaja Golf. Sedaj ko je bolj oglat se dopade tudi meni!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Pe jun 04, 2010 1:42 pm

 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck Pe jun 04, 2010 3:51 pm

s temi zadnjimi lučmi so ga pa res pihnli mim. K da bi bil za kitajski trg delan.
 
BlazR
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Po dec 15, 2008 4:22 pm

Napisal/-a BlazR Pe jun 04, 2010 5:54 pm

Na teh dveh zadnjih fotkah sm pogruntu, kaj je tko groznga pr teh lučeh. Na isti višini kot se končajo na vratih, bi se mogle nadaljevt na boku, torj mogle bi se končt tm do koder seže srebrna podlaga, tist rdeči del bi mogl pa odstrant. Za moje pojme bi biu pol velik lepši zadek.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe jun 04, 2010 8:52 pm

BlazR je napisal/-a:Na teh dveh zadnjih fotkah sm pogruntu, kaj je tko groznga pr teh lučeh. Na isti višini kot se končajo na vratih, bi se mogle nadaljevt na boku, torj mogle bi se končt tm do koder seže srebrna podlaga, tist rdeči del bi mogl pa odstrant. Za moje pojme bi biu pol velik lepši zadek.


Maš prav ja, pa še to ne bi kaj prida pomagalo... Lahko rečem samo :jao:

j*** ga, vsaka firma ima intervale, Citroenov je bil na višku tam od C3 I pa do C5 III, z novim C4 je na dnu.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe jun 04, 2010 9:04 pm

Dajte ga srat. Avta še sploh niste videli v živo sploh nič ne veste o njem niti ni nujno, da bo glih tak pa samo nekaj jokate... Počakite, da pride na cesto! Takrat vidiš če je avto lep ali ne!

Naredili so C4 za množico se pravi, da se bo avto prodajal! C4 se je dobro prodal in to je to... Ta se bo pa še boljše!
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Napisal/-a domen_ Pe jun 04, 2010 9:09 pm

Js ocitno spadam med mnozico, ker meni je ta avto vsec.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe jun 04, 2010 9:30 pm

Na teh zadnjih dveh fotografijah je zadek res grozen. Dizajn zadnjih luči je čisto sfaljen. In zakaj za vraga so še limali krom spodaj??? Tega do sedaj sploh nisem opazil.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Pe jun 04, 2010 9:39 pm

Ja, ker se prepletata, kot sem že omenil, dve obliki v enih lučeh in zato izpadejo navadna packarija.

Še nekaj teh fotografij s ceste...

http://i63.servimg.com/u/f63/12/73/29/58/imag0812.jpg
http://images.forum-auto.com/mesimages/119568/PIC_0625.jpg
http://images.forum-auto.com/mesimages/119568/PIC_0621.jpg
(Vir: worldscoop.forumpro.fr)
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Pe jun 04, 2010 9:44 pm

V rdeč se dosti manj opazi te luči in zgleda zadovoljivo. Sicer pa škoda, upam, da ne bodo tudi DS4ko usrali
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 So jun 05, 2010 3:54 am

Lignage je napisal/-a:Ja, ker se prepletata, kot sem že omenil, dve obliki v enih lučeh in zato izpadejo navadna packarija.

Še nekaj teh fotografij s ceste...

http://i63.servimg.com/u/f63/12/73/29/58/imag0812.jpg
http://images.forum-auto.com/mesimages/119568/PIC_0625.jpg
http://images.forum-auto.com/mesimages/119568/PIC_0621.jpg
(Vir: worldscoop.forumpro.fr)


Še eno si pozabil =P
http://www.planeterenault.com/ftp/ftp/20880/big-DSC00142.JPG


Zanimiva primerjava tekmecev:
Slika




Slika




Slika
http://c-forum.forumpro.fr/nouvelle-c4-f113/sujet-officiel-citroen-c4-ii-b7-t1455-420.htm

Moram reči, da ima Astra od teh nekako najbolj športno obliko, se mi še najbolj dopade. Če bi bil tu pa DS4 bi bila pa druga pesem.



BlazR je napisal/-a:Na teh dveh zadnjih fotkah sm pogruntu, kaj je tko groznga pr teh lučeh. Na isti višini kot se končajo na vratih, bi se mogle nadaljevt na boku, torj mogle bi se končt tm do koder seže srebrna podlaga, tist rdeči del bi mogl pa odstrant. Za moje pojme bi biu pol velik lepši zadek.


Nekaj v tem stilu :?:
Glej zadnje luči najbližjega C4
Original
http://i63.servimg.com/u/f63/12/73/29/58/imag0811.jpg
Spremenjene (mi je bolj všeč)
http://i60.servimg.com/u/f60/12/90/81/52/c4_res10.jpg
VIR: http://worldscoop.forumpro.fr/nouveautes-officielles-f4/2010-citroen-c4-ii-b7-t1607-870.htm

http://i62.servimg.com/u/f62/14/32/42/19/c4_rs10.jpg
VIR: http://c-forum.forumpro.fr/nouvelle-c4-f113/sujet-officiel-citroen-c4-ii-b7-t1455-420.htm

Slika
Slika
Slika
http://c-forum.forumpro.fr/nouvelle-c4-f113/sujet-officiel-citroen-c4-ii-b7-t1455-405.htm
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Joie de vivre! je napisal/-a:Meni je stari C4 še bolj brezvezen kot je tale. Neka posiljena drugačnost, prodajati pa se je začel šele, ko so ga spustili na 10.500€... Od vseh kompaktnežev mi je daleč najbolj všeč Golf, ker je pač... Golf. Vsi drugi se iščejo, Golf se ne.


Ah daj no, posiljena drugačnost, od nekoga, ki ima legendarnega DS-a (ki je utelešenje drugačnosti in je zelo obogatil svet avtomobilizma) v avatarju bi bričakoval sila drugačen odgovor.
Prodajne številke niso POVSEM odraz kvalitete (ali pomanjkanja le-te) nekega dizajna in je tu še ugled znamke, njena filozofija, kamor spada tudi oblika zunanjosti in notranjosti - vse to ima svojo specifično publiko. Gledano v tem kontekstu je sedajšnji 5 vratni C4 vse prej kot "posiljena drugačnost". Kot bi lahko rekel za Golfa da je pa utelešenje "posiljene dolgočasnosti", vendar ima VW pač drugačno filozofijo kot Citroen in stavi na druge vrednote.
Trik je v tem da imajo pri VW preklemano srečo, da je veliko folka tako konzervativnega (čeprav je tudi to relativen pojem 8) ) kar se oblike tiče in kakor greš preko teh družbenih norm sprejemljivosti kot je šel Citroen v preteklosti in gre mogoče občasno tudi dandanes ga pa najebe (pardon za izraz) pri prodaji. Ciljna skupina je drugačna. Če bi bil folk bolj toleranten, če se malo ostro izrazim in bolj odprt (open minded) bi bila druga pesem, ker pa ni, vsaj do sedaj, večinsko gledano, je pa to razlog, da si je toliko avtomobilov tako podobnih.

"Od vseh kompaktnežev mi je daleč najbolj všeč Golf, ker je pač... Golf. Vsi drugi se iščejo, Golf se ne."

Se ne morem strinjati, to je kot primerjava razvoja npr. Ferrarija 458 Italia in Porscheja 911. Slednji stavi med drugim na tradicijo oblike in to je del Porschejeve filozofije. Ferrari ima, hvalabogu drugačno filozofijo in je vsak nov model oblikovno bistveno modernejši od prejšnjega, a prejšnji oblikovno ostaja svež. To pa niti slučajno ne pomeni, da se Ferrari išče :!: Vsaj za moje pojme ne ;)
Ista pašta je pri Golfu in tekmecih, enostavno ne delajo minimalne evolucije oblike, ki ratuje že kar absurd včasih, pač pa posodabljajo raziskujejo nove opcije in meni se to dopade.
SKRATKA, to gre gledati tudi v kontekstu filozofije neke znamke in VW koncern je tu ŽAL, za moje pojme, zelo konzervativen, bolj kot ostali, vendar pa to ne pomeni, da se ostali pa iščejo in blodijo. ;)

Glede zaenkrat aktualnega 5 vratnega C4 se strinjam s Lignage-om.

Kar se DS4 tiče Joie de vivre!, če ti je DS High Rider všeč, potem ti bo tudi DS4. Razlika bo samo v tem, da bo DS4 5 vratni, pa tistega platna ne bo na strehi, in to je to, več ali manj 8)





Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
BlazR
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Po dec 15, 2008 4:22 pm

Napisal/-a BlazR So jun 05, 2010 9:48 am

Citroenar, točno tko sm mislu, lepo, da si se potrudu, s popravljenimi lučmi zgleda dosti lepše. Je pa res, da bi potem luči imele skoraj enako obliko kot astrine.
V tisti primerjavi avtomobilov nižjega srednjega razreda se pa vidi, da so razlike v osnovni obliki res dokaj majhne, edino 308 opazno odstopa. Vendar se mi zdi, da se tudi ostali v detajlih dovolj razlikujejo, da skoraj vsak lahko najde nekaj zase, pa tudi zamenjal jih bo med sabo redko kdo. Mi je pa od teh šestih astra najbolj všeč, potem pa je že C4.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov