Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To maj 22, 2007 1:42 am

V začetku junija bo v Barceloni Avtomobilski salon, kjer bodo kot svetovno novost predstavili C4 Sedan - tokrat evropsko verzijo. Ne ve se še, ali bo to izpeljanka C-Triomphe-a ali ne.

Na Salonu bodo predstavljene še tri svetovne novosti - Picanto 2008, Altea Freetrack in 207 SW.

Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To maj 22, 2007 2:46 pm

Mislim da se C4 sedan oz. palace na španskem trgu ne bo oblikovno razlikoval od tistega, ki bo namenjen za trge Južne Amerike, glede na to da bo prihajal iz argentinske tovarne.

Slika

Ta C4 pallas bi bil res lahko lična francoska limuzina, če bi bili časi tem karoserijskim oblikam v Evropi bolj naklonjeni. Za kraje kamor so ga prvotno namenili, pa so ga žal nenormalno raztegnili in mu tako pokvarili lep videz.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi To maj 22, 2007 5:11 pm

Vedno pride do istega slabega rezultata, ko je sedan delan naknadno, kot v tem primeru izvleček iz kompozicijsko in proporcionalno dovršenega C4. Lep primer kako ekonomija ubije obliko. Če želimo imeti dobro oblikovanega sedana, potem ga je potrebno razvijati kot eno celoto, od repa do glave, ne pa kot zgolj dopolnjevanje že zaključene forme. Vse kar dobimo je neka spakedranka, nek tumor, klop, mozolj na riti, ki je odvečen in prav nič estetski.
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To maj 22, 2007 10:24 pm

Jorgi je napisal/-a:Vedno pride do istega slabega rezultata, ko je sedan delan naknadno, kot v tem primeru izvleček iz kompozicijsko in proporcionalno dovršenega C4. Lep primer kako ekonomija ubije obliko. Če želimo imeti dobro oblikovanega sedana, potem ga je potrebno razvijati kot eno celoto, od repa do glave, ne pa kot zgolj dopolnjevanje že zaključene forme. Vse kar dobimo je neka spakedranka, nek tumor, klop, mozolj na riti, ki je odvečen in prav nič estetski.


Težko je tako posplošit stvari.

Odkar so limuzine bolj namenjene vzhodni Evropi, Kitajcem in trgom Južne amerike so tudi postale grše. Vse samo zato, da je poceni in da ponudijo skoraj pet metrov dolg avto za ceno pol krajšega, če mal pretiravam :P

Če bi bil C4 sedan namenjen domačemu francoskemu trgu in ostali zahodni Evropi bi bil to precej lepši avto. Saj v bistvu se meni že zdaj zdi lep, če le iz slike ni vidna njegova stranska linija, zaradi katere resnično bolijo oči, in če odmislim nekaj posebnosti, ki bi jih ta avto še lahko imel.

Tudi Fiatova Linea, pa naj bo marsikomu še tako všeč, je daleč stran od elegance italjanskih limuzin, ki smo jih bili vajeni v preteklosti. Škoda!

lp, mm
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr maj 23, 2007 4:29 am

Lignage je napisal/-a:...da ponudijo skoraj pet metrov dolg avto za ceno pol krajšega...



V bistvu to ni pretiravanje - avto, ki bo stal malo več od podobno opremljenega C4, bo pol bolj prostoren (precej bolj prostoren od C5 ali passata).
Kar naenkrat so Francozi (in tudi Italijani z Lineo) spoznali, da je ogromna tržna niša v raztegovanju avtov. Bistvo seveda ni v samem povečanju, ampak v razmerju investicija/cm, ki je dovolj nizko, da postane ponudba zanimiva marsikateremu kupcu, ki si sicer tako velike limuzine ne bi nabavil.

Vsekakor so se avtomobilske tovarne z neprestano dirko k tehnični popolnosti oddaljile od resničnih potreb večine potrošnikov. Lep primer je Logan MCV (karavan), ki je sicer delan za tržišča z nižjo kupno močjo, a se je dobro prijel tudi na zahodu. Seveda se dajo tudi sodobne (dobre, varne, udobne itd) osnove v ta namen (raztegovanja) enako dobro izkoristiti. Prostornost in občutek, kako se pelješ (ne kako ga pelješ) ter s tem tudi udobnost med vožnjo očitno spet pridobivajo na veljavi, kar je edino prav. Navsezadnje je avto namenjen predvsem temu - udobnemu prevozu od A do B.

Uvid v to oddaljevanje od resničnih potreb potrošnikov (kar dokazujejo Logan, Korejci itd) in posledično prilagajanje trgu so porodili načrte za cel kup "Logan killerjev" (s strani kar večine pomembnih znamk), kot tudi take avte, kot sta C4 sedan in Linea, ki nista taka spaka (čeprav sem na začetku bil sam med največjimi kritiki estetskih implikacij takega raztegovanja C4) - sta predvsem ogromno avta za relativno malo denarja.

Igračkanje s 300-400 konji je lahko zanimivo, a za konkurenčni globalni trg nerentabilno (razen za le nekaj premium znamk) in bo kmalu zaradi raznih razlogov (ekološki davki in omejitve, cena bencina itd) passe in namenjeno predvsem izbrancem. Vračanje k udobni vožnji kot osnovnemu razlogu obstoja avtomobilov ni napak - gotovo je vsaj tržno zanimivo.

Zdi se, da bodo (vsaj nekatere) znamke imele dvojne linije avtov - ene tehnično napredne in dražje in druge raztegnjene cenejše, a prostornejše od prvih. Tak primer bo bodoči C5 in C4 sedan, Bravo(Croma?)/Linea, delno tudi Clio(Megane?)/Logan. Zaradi nižjih stroškov razvoja in proizvodnje tako pokrijejo precej večji del trga ob ne dosti večji investiciji (vsaj ne 2X). Tudi frenetično ustvarjanje (in diverzificiranje) novih modelov Audija, BMW-ja itd skuša črpat profit iz istih postavk - dosti večjega znanja o razvoju in organizaciji proizvodnje novih avtov.
Svet postaja Lego-kocka?

Res pa me zelo zanimajo primerjalni testi - saj bodo kmalu.

lp
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Sr maj 23, 2007 5:40 am

No, pa sta povedala na dolgo in široko kar sm jz na kratko :P Namig:
ekonomija ubije obliko....
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če jun 07, 2007 4:56 pm

Avto je predstavljan v Barceloni, za Evropo bo delan v Argentini, kjer se tako kot na Kitajskem (kjer je bil avto leta) uspešno prodaja, imel bo ESP, dvopodročno klimo, tempomat, xenon luči etc.
Motorja bosta dva:
* 1.6i 16v 110 CV
* 1.6 HDI 109 CV FAP
Kasneje verjetno še dizel 138 in bencin 143 CV .

Cene še niso znane. Ostali razlogi za nakup:

prtljažnik - 513 l
Slika

prostora za kolena kot v C6 ali MB S
Slika
Slika
Slika
Slika

Pa še ena, kjer so disproporci bolj vidni. Me zanima, kako bodo ti disproporci zgledali v živo oz če in koliko bodo moteči.
Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne jun 10, 2007 11:43 pm

Bo avto res na voljo samo v Španiji :?: Ali ga bodo v bodoče namenili še za kak drug trg :?:

Ima kdo kakšne informacije okrog tega :?:

Sam bi ga rad videl tudi pri nas :)

lp, mm
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne jun 10, 2007 11:51 pm

V Barceloni je bil predstavljen kot evropska premiera in ko so pisali o tem, da ga bodo delali v Argentini, so pisali, da bo to evropska verzija. Nekaj evr. trgov je gotovih (E, F, I), ostalo bomo še videli. Če bo uspešen, se bo gotovo širil, morda tudi k nam.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Po jun 11, 2007 8:40 pm

esem je napisal/-a:Ostali razlogi za nakup:

prtljažnik - 513 l
Slika


Velik - mogoče po litrih, praktično pa neuporaben : povej mi kako spraviš takle 54 l "kaliber" notri :jao: na Primorskem pogost tovor ... :pij: - in potem rata "kažin", ko si moraš sposodit od žene C3 :g: - za prevoz takega "kalibra" :P

Slika

prostora za kolena kot v C6 ali MB S
Slika[/quote]

Bi mogu že precej une tekočine zgoraj spit, da ne bi opazil :shock: razlike

Slika

Saj zate je lahko cool avto, ampak pretiravat zaradi tega pa ni treba ;)

LP
 
Uporabniški avatar
f.taunus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1399
Pridružen: Če jan 25, 2007 9:25 am
Kraj: Ptuj-Ormož

Napisal/-a f.taunus Po jun 11, 2007 9:05 pm

Na tej sliki, sta sprednja sedeža zelo pomaknjena naprej. Jaz imam pri svoji višini 180cm sedež pomaknjen za kakšnih 10cm bolj nazaj, tako da je zadnji del ravno z koncem sredinske kozole.

Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po jun 11, 2007 9:57 pm

Glede prostora za kolena je bilo res malo pretiravanja - s povdarkom na "malo". Če je morda sprednji sedež res pomaknjen zelo naprej, se pa zdi, da je sedalni del zadnjih sedežev dosti dolg. Tudi glede na spodnjo sliko, kjer je npr naslon za glavo že za stebričkom, se zdi, da bo prostora za kolena več kot v 5/E/6 razredu. Morda se motim, morda je tak raztegnjenec tudi tnotraj optično (dimenzijsko) popačen in ne omogoča natančne ocene dimenzij.
Pustimo to, počakajmo, da pride k nam, da ocenimo v živo.

Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po jun 11, 2007 11:43 pm

še par slik

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po jun 11, 2007 11:49 pm

Na isti strani ( http://www.omniauto.it/foto/popup/42939 ... des-neiges ) sem našel še tole - citroen jumpy atlante des neiges - zdaj pa na iskanje, kaj to je

Slika
Slika

Tu pa še 1920 X 1440 slika od spredaj

PS To je še en odštekan Sbarro-v koncept, ki naj bi bil predstavljen letos v Ženevi (?). Narejen je očitno na osnovi Jumpy-ja, ima 1600/110 bencinarja, širok je 220 cm, težek 1400 kg gume so 265/70/17. Stvar je torej ogromna - največji kabrio (z izjemo nekaterih ameriških limo-kabriov). Nnamenjen naj bi bil "športnemu" (bolj zračnemu :P ) prevozu turistov v sončne hotele. Glede prtljažnika ni podatkov, pa saj ljudje, ki se vozijo s kabrioleti, tega ponavadi ne pogrešajo.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To jun 12, 2007 10:42 pm

esem je napisal/-a:... Pustimo to, počakajmo, da pride k nam, da ocenimo v živo.


Predstavitev novega C4 sedan je samo na španski citroënovi spletni strani...

Na uradnih spletnih straneh proizvajalca v drugih evropskih državah ni nič besed o njem...

V tem trenutku je res težko verjeti, da bo prišel tudi k nam...

lp, mm
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr jun 13, 2007 1:52 am

Italijani pravijo, da bo avto debitiral v Španiji in nato prišel tudi drugam po Eu.

La C4 Sedan è stata introdotta in Aprile in Argentina, dove viene prodotta nella fabbrica di Palomar, ma nel corso dell’ultimo trimestre dovrebbe arrivare anche in Europa, dove debutterà sul mercato spagnolo prima di arrivare negli altri paesi, fra cui probabilmente l’Italia.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So nov 17, 2007 12:33 pm

C4 sedan v Franciji...

Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe dec 07, 2007 1:27 pm

Prodaja C4 Pallace-a v Evropi se bo zamaknila zaradi odlične prodaje v J Ameriki.

Citroen C4 Notchback Delayed for Europe
High South American demand

The C4 has been a succes story for Citroen, and the C4 notchback is happily following suit. Since mid-2006 the C4 Triomphe has been on sale in China and since mid-2007 the C4 Pallas has been on sale in the South American Mercosur region (Brazil, Argentina, Uruquay and Paraquay).

Plans were to export the C4 notchback to Europe to offer an alternative to the ever-popular C4 hatchback, but today word came that this plan has been delayed due to high demand in South America. Over 10.000 units have been sold to date (production started in April) and export is now planned for mid-2008, allowing PSA to increase capacity at their Palomar plant in Argentina.

Vincent Rambaud, head of PSA's South American operations, said: “The Pallas is selling well because it is the first non-European PSA car adapted to meet the needs of car buyers in the Mercosur region. It is an example of how we will increase sales in Mercosur by developing new cars adapted to the local market.”
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če feb 21, 2008 6:41 pm

No pa je le prišel v Evropo. Prodaja se je začela na Češkem, Madžarskem in v Turčiji.

lp
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11197
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

2008 Citroën C-Quatre (Kitajska)

Napisal/-a martin_krpan Če mar 27, 2008 4:21 pm

Če to lahko sploh imenujemo facelit. Po spodnji fotki sodeč bo spredaj malce spremenjen odbijač(ki bo podoben Picassovem) in nič drugega:
Slika

aktualni:
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov