Tudi JAC J5 Heyue je bil prenovljen - na slabše. Hyundaijevski elementi ga naredijo manj orginalnega, kromirani brki pa so odvečen tujek. Tudi zadek je manj posrečen,
Beiqi Yinxiang (JV med koncernoma BAIC in Yinxiang Motorcycle Group) predstavlja kompaktnega terenca Huansu S2. Poganja ga atmosferski 105 konjski 1,5 motor s 5 stopenjskim ročnim menjalnikom. S ceno 60.000-90.000 RMB cilja na mlade družine.
SAAB je vsaj imel prepoznavno obliko,to pa,kot da bi gledal stalno isto limuzino (kot da samo značke menjavajo),ampak,prišli so vsaj do boljšega podvozja.
Hongqi L5, kitajski RR. Gre za najmanjši model v seriji L (ki jo zastopata še dalšja in prostornejša modela L7 in L9), namenjen tudi običajnim (sicer rahlo premožnejšim) kitajskim državljanom, dočim sta L7 in L9 na voljo samo vladnim uslužbencem. Civilna verzija se od državnih loči samo po tem, da nima nosilcev za zastavice. Dimenzije 5555*2018*1578 mm, medosna 3435 mm. Poganja ga šestlitrski V12 motor. Sam dizajn se napaja iz državniške limuzine Hongqi CA770 iz konca 60. let.
Avto se bo izdeloval po naročilu, cene naj bi se pričele pri 500.000 USD.